Hier ook de groet uit schoorl run gelopen. De 30 kilometer, door het toch altijd mooie duingebied. De eerste 2 kilometers waren wel erg druk maar daarna lekker vrijuit kunnen lopen. T/m een kilometer of 20 het gevoel gehad dat ik wel harder kon en versnellen, waar het vervolgens na een km of 23/24 ineens wel een beetje op was. Was dus erg blij dat ik niet versneld heb. Op karakter toch flink doorgelopen en gefinished in 2:22! Erg tevreden met de tijd hopelijk met de CPC komende maand een pr op de halve marathon (staat nu op 1:30).
Ik heb mij trouwens ingeschreven voor een clinic van 10 weken, die woensdagavond begint. Nog nooit hardlooptraining gekregen van een trainer oid, altijd op boerenverstand, hoop informatie die ik hier vandaan heb en schema's van Garmin. Ben benieuwd naar de informatie die ik daar opsteek. Al die ik het ook omdat ik net verhuisd ben en graag wat mensen wil leren kennen.
Ik heb mij trouwens ingeschreven voor een clinic van 10 weken, die woensdagavond begint. Nog nooit hardlooptraining gekregen van een trainer oid, altijd op boerenverstand, hoop informatie die ik hier vandaan heb en schema's van Garmin. Ben benieuwd naar de informatie die ik daar opsteek. Al die ik het ook omdat ik net verhuisd ben en graag wat mensen wil leren kennen.