@BasvanS Volgens mij snap je mijn referentie niet helemaal
. Iets met max vs vettel...
En vergeet 'inhalen achter de safety car' niet. No way dat ze tegenwoordig met die condities racen. Helaas...alexbl69 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:36:
[...]
Als ze dat nu zouden flikken zouden ze 5 seconden tijdstraf, een drive-trough, 2 strafpunten en 100 keer 'i am not allowed to drive outside the track' opschrijven hebben gekregen.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Staan we nog voor een reden zo belachelijk vroeg op.Ome Ernst schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 00:20:
Het belooft wat. 65% kans op regen voor zondag
En 85% kans op zaterdag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ga denk ik #geenechtefan spelen, het opnemen en onder het genot van een croissant en cappucino het later kijkenDaniëlWW2 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 00:44:
Staan we nog voor een reden zo belachelijk vroeg op.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wekkertje zetten om 06:50. Koffiepot aan en gaan!DaniëlWW2 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 00:44:
[...]
Heb je tenminste verder nog wat aan je dag..
Middagtukje mag, hoeft niet. Dan om 20:00 weer klaar zitten voor Nascar
-
Dat valt wel mee toch? Ze rijden nu zelfs na 3 uur lokale tijd als ik het goed heb om het in europa op een redelijk normaal tijdstip te krijgen, want jaren terug zat ik om 4 uur ‘s nachts voor de buis om de gp van Japan te kijken.DaniëlWW2 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 00:44:
[...]
Na een avondje stappen, en de wekker vroeg voor australie.JeroenTheStig schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 06:24:
[...]
Dat valt wel mee toch? Ze rijden nu zelfs na 3 uur lokale tijd als ik het goed heb om het in europa op een redelijk normaal tijdstip te krijgen, want jaren terug zat ik om 4 uur ‘s nachts voor de buis om de gp van Japan te kijken.
YouTube: Nigel Mansell Tire Explosion At Adelaide 1986
Ik weet NOG hoe ik wakker schrok. En dat met een race waar 4 man in de laatste race kans hadden op de WDC. Kom daar nu maar eens om.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Was niet nodig geweest, vorige vond ik mooier.
Maak er 5.50 van en dan kun je McGregor ook nog ff een potje zien knokken op Fox, die partij wordt rond 6.00 verwacht.Edd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 01:02:
[...]
Wekkertje zetten om 06:50. Koffiepot aan en gaan!
Heb je tenminste verder nog wat aan je dag..
Middagtukje mag, hoeft niet. Dan om 20:00 weer klaar zitten voor Nascar
Edit: Al verwacht een andere site de fight om 4 uur smorgens, das dan wel weer erg vroeg
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 04-10-2018 07:41 ]
Ah, dat verklaart inderdaad dat ik vroeger rechtstreeks uit de kroeg voor de tv ging zitten met een afzakkertje.JeroenTheStig schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 06:24:
[...]
Dat valt wel mee toch? Ze rijden nu zelfs na 3 uur lokale tijd als ik het goed heb om het in europa op een redelijk normaal tijdstip te krijgen, want jaren terug zat ik om 4 uur ‘s nachts voor de buis om de gp van Japan te kijken.
Of in '94. Toen begon de laatste race in Adelaide volgens mij ook om 4u 's-nachts. Zo van de kroeg voor de buis, om vervolgens de tombola tussen Schumacher en Hill te zien. Heb de race daarna volgens mij niet afgekekenOme Ernst schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 07:22:
[...]
Na een avondje stappen, en de wekker vroeg voor australie.
YouTube: Nigel Mansell Tire Explosion At Adelaide 1986
Ik weet NOG hoe ik wakker schrok. En dat met een race waar 4 man in de laatste race kans hadden op de WDC. Kom daar nu maar eens om.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Of we staan zo belachelijk vroeg op om te zien dat de start altijd maar uitgesteld wordt omdat het teveel regent. Om dan te beseffen dat je eigenlijk nog een uur of twee langer had kunnen slapenDaniëlWW2 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 00:44:
[...]
Als ze zeggen dat de race word herstart om een bepaald tijdstip, dan zet ik de timer en ga ik weer slapen hoorKenhas schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:05:
[...]
Of we staan zo belachelijk vroeg op om te zien dat de start altijd maar uitgesteld wordt omdat het teveel regent. Om dan te beseffen dat je eigenlijk nog een uur of twee langer had kunnen slapen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Och wat blijft dat toch verrekte lekker klinken als een lading V10-powered F1's tegelijk van de grid vertrekkenTinusTegengas schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:47:
Herinnert u zich deze nog?
Hakkinen vs Schumacher Japan 1998
YouTube: Hakkinen Battles Schumacher For The Title | 1998 Japanese Grand Prix
*video tag werkt niet*
Weet nog wel dat ik die race aardig heb zitten vloeken en tieren voor de tv aangezien ik nogal Schumacher-fan was

[ Voor 12% gewijzigd door iichel op 04-10-2018 08:26 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Go F5 yourself
hehe
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Drivers asked about a second DRS zone in Japan.
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 4 oktober 2018
Vettel: "I don't like DRS. Now we're in Japan, you know Mario Kart, maybe it would be better to throw bananas out of the car than have DRS!" #F1
Blauw schild aka KVY

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Stukje tekst bij de foto voor wat duiding...
SPY: Alright then, did somebody say there are a fork load of issues to be solved in Formula 1? #RBspy 🕵️♂️ #JapaneseGP
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
@TinusTegengas Ik zag het staan, maar vond het echt te flauw
@nachtnet Die laatste foto: Is dat de Japanse Massa?
https://www.motorsport.co...ough-130r/3188357/?nrt=54
Nou, zet maar open die klep. Ik zag gisteren de samenvatting van vorig jaar en daar reed HUL met een open klep rond dus het moet kunnen.
Nou, zet maar open die klep. Ik zag gisteren de samenvatting van vorig jaar en daar reed HUL met een open klep rond dus het moet kunnen.
ping 127.212.23.124
Persconferentie
[YouTube: 2018 Japan - Drivers Press Conference]
[YouTube: 2018 Japan - Drivers Press Conference]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Onbeschaafd gedoe dat vechten... Als je wil zien wie grotere ballen heeft, kan je beter naar een goede race kijkentoolkist schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 07:32:
[...]
Maak er 5.50 van en dan kun je McGregor ook nog ff een potje zien knokken op Fox, die partij wordt rond 6.00 verwacht.
Edit: Al verwacht een andere site de fight om 4 uur smorgens, das dan wel weer erg vroeg
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
[Twitter: https://twitter.com/wbuxtonofficial/status/1047743298138460160]ATS schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:59:
Iemand heeft lol bij RBR:
https://twitter.com/wbuxt...tatus/1047743298138460160
Zal je even helpen
(wel beetje jammer dat T.NET de afbeelding niet laadt)
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 04-10-2018 10:02 ]
Lijkt me een cadeautje voor Red Bull dan zeker?pjottum schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:39:
https://www.motorsport.co...ough-130r/3188357/?nrt=54
Embedded tweets hier zien er (bij mij) nog steeds niet uit, maar toch bedankt.Bosmonster schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:02:
[...]
[Twitter]
Zal je even helpen
Daar heb je mod-rechten voor nodig, maar als een mod die rechten inzet dan hebben wij die rechten ook voor dit topicBosmonster schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:02:
[...]
[Twitter]
Zal je even helpen
@ DRS in 130R, is die run off dan niet veel te weinig? Ik vind het nu zelf al redelijk weinig als ik weer eens uit de baan vlieg met GTSport
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat lijkt me nou echt iets wat ik Horner zelf zie doen. Uiteraard wel met een trapje zodat die pop over dat scherm komt.ATS schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:59:
Iemand heeft lol bij RBR:
https://twitter.com/wbuxt...tatus/1047743298138460160
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is toch best een stevige wandeling elke keer zo
Weinig voorvleugel ookLoeWn schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:33:
Weer weinig achtervleugel bij RBR
[Afbeelding]
bron: Twitter Fabrega
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
En met active suspension
- DaniëlWW2
- Niet online
Honda C-spec is zo goed als bevestigd. 

http://en.hondaracingf1.c...grand-prix.html?tab=setup"This will be our first home race as Red Bull Toro Rosso Honda and the two drivers have had a very busy time since arriving in Japan, visiting several Honda factories. We plan to run the latest specification PU, which we used on Friday in Sochi, so we hope we can have a really strong race in front of our home fans."
Ferrari heeft nieuwe livery. Alsof ze niks anders te doen hebben.
Wat denken mensen trouwens van die tweede sensor van de FIA en het feit dat Ferrari daarna minder dominant is? Vind het altijd opvallend dat de FIA heel snel roept dat er niks aan de hand is.
Wat denken mensen trouwens van die tweede sensor van de FIA en het feit dat Ferrari daarna minder dominant is? Vind het altijd opvallend dat de FIA heel snel roept dat er niks aan de hand is.
Help me even, dat nieuws heb ik gemist. Heb je een linkje?0xygen500 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:04:
@basvn Dat las ik net op Reddit ook. Daar hadden ze het over het niet kunnen starten van de motor vandaag. Vanavond zou de levering binnen komen.
Bron: Twitter Fabrega
Bron: Twitter Fabrega
Afleiding0xygen500 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:04:
Bijzonder nog altijd dat het dermate verschil lijkt te maken. Wat meer openheid zou fijn zijn erover, maar dat zal niet gebeuren in de F1Wat denken mensen trouwens van die tweede sensor van de FIA en het feit dat Ferrari daarna minder dominant is? Vind het altijd opvallend dat de FIA heel snel roept dat er niks aan de hand is.
Zo'n 5,8 km in het geval van Suzuka. Is een leuke wandeling van minimaal een uur dus. Waarschijnlijk wat langer, omdat ze de baan goed willen bestuderen (hobbeltjes, kwaliteit van het wegdek etc).ProudElm schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:49:
Dat is toch best een stevige wandeling elke keer zo
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Waarvan wil je een linkje? Nieuws 1 of 2?Stoelpoot schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:05:
[...]
Help me even, dat nieuws heb ik gemist. Heb je een linkje?

Zou Red Bull nog een litertje sponsoren?
Nieuws 2, over de nieuwe sensor.0xygen500 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:06:
[...]
Waarvan wil je een linkje? Nieuws 1 of 2?
Ik verdenk Daniel Ricciardo, maar wie zal het zeggen? Grappig is het wel in elk geval.DaniëlWW2 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:33:
[...]
Dat lijkt me nou echt iets wat ik Horner zelf zie doen. Uiteraard wel met een trapje zodat die pop over dat scherm komt.

..
[ Voor 92% gewijzigd door nachtnet op 04-10-2018 11:31 ]
Je bent er ineens stil van....
Hij heeft een bril nodig
Wel benieuwd of REN en MCL hun olie optijd krijgen
Zal wel een stukje Karma zijn zoals ALO zo mooi kon zeggen
Williams rijdt ook zonder neusvleugel

[ Voor 0% gewijzigd door Jasphur op 04-10-2018 11:41 . Reden: taalfaudt ]
Heeft Lance al gereden danJasphur schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:39:
Williams rijdt ook zonder neuseugel![]()
[Afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Is een waterstofzuiger, kunnen ze gewoon op Softs rijden ipv met Wets of IntersJasphur schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:39:
[Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Zijn ze waarschijnlijk sneller.Jasphur schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:39:
[Afbeelding]

Verder wat is een neuseugel?
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-10-2018 11:54 ]
En het is wederom een zoveelste aanwijzing over de manier van werken bij Renault. Weer een schitterend staaltje Franse slag.TrekDr0p schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:37:
[...]
Wel benieuwd of REN en MCL hun olie optijd krijgen
Zal wel een stukje Karma zijn zoals ALO zo mooi kon zeggen
Was of wat?DaniëlWW2 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:40:
[...]
Zijn ze waarschijnlijk sneller.![]()
Verder was is een neuseugel?

PSN: xMaurice93
Castrol is toch gewoon een Engels merk?walteij schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:53:
[...]
En het is wederom een zoveelste aanwijzing over de manier van werken bij Renault. Weer een schitterend staaltje Franse slag.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hondamanics
Hopelijk gaat alles door. Je weet nooit wat die orkaan gaat doen.
[ Voor 18% gewijzigd door desalniettemin op 04-10-2018 11:59 ]
Klopt, maar ze ontwikkelen hun F1 olie voor de Renault motor. Iets in mij zegt dat Renault de olie op hun hoofdkwartier ontvangt en zelf verscheept.
Hoe vaak hebben we al gehoord dat er onderdelen voor motoren vertraagd waren, of dat er vleugels voor de Renault pas op het laatste moment binnengevlogen warden?
Hondotaku? Een Japanse die een obsessie najaagt is nml. een otaku.desalniettemin schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:58:
[...]
Hondamanics
Hopelijk gaat alles door. Je weet nooit wat die orkaan gaat doen.
En het lijkt er wel op dat de orkaan iig in de richting van Suzuka gaat. Dus laten we hard hopen...
GMTA.Jasphur schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:38:
@nachtnet Die laatste foto: Is dat de Japanse Massa?
Alles in F1 is last minute en volgens een superstrak schema. Daar is Renault geen uitzondering in. Een kink in de kabel, zoals een aardbeving, kan dat schema dan dus wel eens in de war schoppen.walteij schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:59:
[...]
Klopt, maar ze ontwikkelen hun F1 olie voor de Renault motor. Iets in mij zegt dat Renault de olie op hun hoofdkwartier ontvangt en zelf verscheept.
Hoe vaak hebben we al gehoord dat er onderdelen voor motoren vertraagd waren, of dat er vleugels voor de Renault pas op het laatste moment binnengevlogen warden?
Hoe vaak is er niet een extra vleugel een uur voor de training bij RBR binnengekomen. Niet zoveel bijzonders dat het last minute gebeurt toch?
Update van Renault op f1maximaal:
Update 12.35u - Renault bevestigt probleem met olie
Renault heeft tegenover Auto Motor und Sport bevestigd dat er een probleem is met de motorolie. Het zou dinsdag al in Suzuka moeten aankomen, maar door de tyfoon was er vertraging.
Nu zit het vast bij de douane. 'We hopen dat het vanavond komt, anders hebben we een probleem', bevestigt Alan Parmane, Mission Manager, in de Duitse media.
Dinsdag moest het er dus al zijn.
Update van Renault op f1maximaal:
Update 12.35u - Renault bevestigt probleem met olie
Renault heeft tegenover Auto Motor und Sport bevestigd dat er een probleem is met de motorolie. Het zou dinsdag al in Suzuka moeten aankomen, maar door de tyfoon was er vertraging.
Nu zit het vast bij de douane. 'We hopen dat het vanavond komt, anders hebben we een probleem', bevestigt Alan Parmane, Mission Manager, in de Duitse media.
Dinsdag moest het er dus al zijn.
[ Voor 62% gewijzigd door 0xygen500 op 04-10-2018 12:50 ]
Een uur voor de training is wat anders dan een uur erna he0xygen500 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:47:
Hoe vaak is er niet een extra vleugel een uur voor de training bij RBR binnengekomen. Niet zoveel bijzonders dat het last minute gebeurt toch?
Zie vorige post, een update van Renault erin verwerkt. Die zeggen dat het al dinsdag aanwezig moest zijnMikeyMan schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:50:
[...]
Een uur voor de training is wat anders dan een uur erna he
Er zit een verschil tussen een uur voor de FP met een nieuwe vleugel komen en anders de oude daar te hebben, en helemaal geen "reserve" hebben, zoals er in dit geval dus geen olie is.0xygen500 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:47:
In Australie worden zelfs tot zaterdagmorgen nog nieuwe onderdelen ingevlogen voor FP3. Op vrijdag wordt er dan dus uiteraard met een andere versie gereden.
Klopt, heb je zeker gelijk in, maar Renault zegt dat ze het dinsdag al wilde hebben. Dat lijkt me normaal gesproken prima op tijd.RobertMe schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:09:
[...]
Er zit een verschil tussen een uur voor de FP met een nieuwe vleugel komen en anders de oude daar te hebben, en helemaal geen "reserve" hebben, zoals er in dit geval dus geen olie is.
In Australie worden zelfs tot zaterdagmorgen nog nieuwe onderdelen ingevlogen voor FP3. Op vrijdag wordt er dan dus uiteraard met een andere versie gereden.
Nou ja, als het er niet op tijd is moet Cyril even een mannetje langs de lokale アクション sturen voor een paar litertjes 5W40
@dr.lowtune Denk niet dat er een action zit daar eerlijk gezegd
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
In Japan zit de Autobacs https://www.autobacs.com/
Wie denkt dat het olieprobleem niet wordt opgelost is niet goed bij z'n hoofd. Het is al in Japan, dus het moet alleen nog even worden vervoerd. Klaar. Er is veel mogelijk, maar niet dat ze de olie niet op tijd hebben.
(Al zou het wel geinig zijn).
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
anders lenen ze een emmertje bij de buren van RBR (zou moeten werken, de motor is immers dezelfde.) Bovendien zul je dan zien dat de Renault gewoon meedoet voor p5/6
Mooie foto zo.
Mooi contrast op 4 verschillende niveaus
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
LoL @ Vettel: I hate DRS
12:33 van het filmpje voor de mensen die het willen weten
Uhu, staat bij de douane in Tokio. Zelfs als ie snel wordt ingeklaard moet ie nog wel een aardig stukje met een vrachtwagen naar het circuit toe?Spotmatic schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:42:
Wie denkt dat het olieprobleem niet wordt opgelost is niet goed bij z'n hoofd. Het is al in Japan, dus het moet alleen nog even worden vervoerd. Klaar. Er is veel mogelijk, maar niet dat ze de olie niet op tijd hebben.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bottas met een IWC Grosser Fliegeruhr, goede smaak!
Hoort bij het IWC sponsorshipdr.lowtune schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:40:
[...]
Bottas met een IWC Grosser Fliegeruhr, goede smaak!

Wait what! Ze hebben geen vliegtuigen in Japan?YakuzA schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:32:
[...]
Uhu, staat bij de douane in Tokio. Zelfs als ie snel wordt ingeklaard moet ie nog wel een aardig stukje met een vrachtwagen naar het circuit toe?
Denk dat die ivm de tyfoon niet de lucht in mogenSpotmatic schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:51:
[...]
Wait what! Ze hebben geen vliegtuigen in Japan?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Laat de medi-heli dat alsjeblieft wel mogen!Bastie-88 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:56:
[...]
Denk dat die ivm de tyfoon niet de lucht in mogen
Die "typhoon" is echt honderden kilometers weg, dus er is niet zoveel aan de hand.Bastie-88 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:56:
[...]
Een beetje KLM piloot zet zijn kist nog vrolijk voor het oog van de typhoon aan de grond: https://www.scmp.com/news...rnational-airport-typhoon
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Die tyfoon, waardoor de olie later op zijn plek is dan eigenlijk het geval had moeten zijn, dat was er een van vorige week, of hangt er inmiddels weer een nieuwe voor de kust?Bastie-88 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:56:
[...]
"Wegen des Taifuns vergangene Woche musste die Schiffsladung umgeleitet werden."
Testing, one, two ...
VERstappen And RIcciardo.
Vorige week was Trami, deze week is het Kong-rey. Walaka komt er ook alweer aan, al ligt die nog ver weg.hardware-lover schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:19:
[...]
Die tyfoon, waardoor de olie later op zijn plek is dan eigenlijk het geval had moeten zijn, dat was er een van vorige week, of hangt er inmiddels weer een nieuwe voor de kust?
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Is het nog ver Ari
Kong-Rey is nog onderweg op dit moment, en lijkt het traject Tokio <> Suzuka niet werkelijk als zodanig te gaan hinderen?Theuno schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:36:
[...]
Vorige week was Trami, deze week is het Kong-rey. Walaka komt er ook alweer aan, al ligt die nog ver weg.
Wel gaat er nattigheid vallen de eerste dagen, maar zondag beloofd zelfs een droge (zonnige) dag te gaan worden.
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1