![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 17
|
[ Voor 1% gewijzigd door nachtnet op 03-10-2018 13:14 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 17
|
[ Voor 1% gewijzigd door nachtnet op 03-10-2018 13:14 ]
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Ik neem hem op en ga kijken zodra ik wakker ben (is toch meestal vroeg). Voordeel dat ik dan nog vooruit kan spoelen als het minder boeiend is (aka ze rijden weer eens in een treintje achter elkaar aan)TrekDr0p schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:08:
Present, vroeg opstaan.
Lekker na de race bed in elkaar zetten en dan een middag dutje
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
⛔ Trackers of betalen ⛔
Eens! De Q is wel op een fijne tijdJohanKupers schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:18:
Een van de mooiste circuits op de kalender.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Met eten!
[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 02-10-2018 08:24 ]
Mediumt (M) Wit
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Mooie plek voor RIC om in de DRS zone te komen
nachtnet schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:58:
Heerlijk, circuit met 'the best fans', maar dan echt. Altijd leuk om hier de malle japanse fans te bekijken. Voor iedere courreur lijkt hier altijd een fanclub te zijn.
Door de laatste typhoon een paar doden, niet heel prettig.Snowhite0901 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:00:
Is er nog wat kapot gegaan door de orkaan? Voorlopig geven ze zaterdag regen op. Ben benieuwd hoe de kaarten hier geschud worden tussen de top 3.
[ Voor 12% gewijzigd door Theuno op 02-10-2018 09:13 . Reden: Extra voorspelling ]
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Is toch bijna pervers als je dit zo ziet... Zoveel middelen voor een race, een team, een motor.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Pierre schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:42:
Mannen in witte pakken,
Ze gaan er gewoon volluit voor!alexbl69 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:17:
[...]
Is toch bijna pervers als je dit zo ziet... Zoveel middelen voor een race, een team, een motor.
Elk team heeft een HQ, die er denk ik net zo uit ziet.alexbl69 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:17:
[...]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
En ontworpen door een Nederlander!JohanKupers schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:18:
Een van de mooiste circuits op de kalender.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
nachtnet schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:45:
[...]
Hoe vertaalt dat bij jou?spoiler:'gifts krijg ik hier uit vertaal app.
@albino71 voelt een beetje aan als al die azie tatoeages die 'kippensoep' zeggen ipv de bedoelde 'kracht' ..
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Dan...... verander je je avatar?AzzKickah schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:39:
Yes, erg veel zin in deze.
Dit is een beetje 'het moment' voor Honda, imho. Als ze hier goed gaan met de TR's, sterkt dat mijn vertrouwen voor volgend jaar.
Gaat het hier aankomend weekend echter niet zo goed, dan........
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha, het was "present".nachtnet schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:45:
[...]
Hoe vertaalt dat bij jou?spoiler:'gifts' krijg ik hier uit vertaal app.
@albino71 voelt een beetje aan als al die azie tatoeages die 'kippensoep' zeggen ipv de bedoelde 'kracht' ..
Kortom… Spannende race om te kijken. Ook al is het vanuit bed of na het stappen!GH45T schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:19:
…
Daarnaast de taak aan Ferrari om vanaf deze race telkens een 1-2 te scoren met Vettel op 1. Dan maakt Vettel nog kans om wereldkampioen te worden. Ik acht de kans niet groot maar ik ben benieuwd wat dit voor vuurwerk gaat brengen. Als Hamilton weer 25 punten bijschrijft in Japan gaat het Vettel zeker niet meer lukken om in te lopen.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 02-10-2018 10:36 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
GH45T schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:19:
Ook ik ben erg benieuwd wat de Honda motoren gaan doen. Jammer dat het afgelopen race zo snel was afgelopen voor Toro Rosso.
R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger
[ Voor 32% gewijzigd door Jasphur op 02-10-2018 10:58 ]
Japan he.. Ninja's!Jasphur schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:49:
@nachtnet 'Sushi' als topic onderwerp? Really?
Bwoah! En dan ineens is dat onderwerp weg
Kunnen we pas een beetje een inschatting van maken na FP2, kijken wat de long runs doen. Ze hebben dit jaar behoorlijk wat meer DF dus dat zou de levensduur van de banden ten goede moeten komen. Het asfalt zou niet veranderd zijn sinds vorig jaar.Jasphur schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:12:
Wat denken we voor de top 10:
SS > S of SS (knallen, grote voorsprong pakken) > M
Zo aan het overzicht te zien lijken zowel RBR als Ferarri voor de SS > S te gaan denk ik
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dit was vorig jaar:iichel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:17:
[...]
Kunnen we pas een beetje een inschatting van maken na FP2, kijken wat de long runs doen. Ze hebben dit jaar behoorlijk wat meer DF dus dat zou de levensduur van de banden ten goede moeten komen. Het asfalt zou niet veranderd zijn sinds vorig jaar.
Wellicht wordt het een wet-> wet -> wet strategie onder SC
Ik hoop stiekem (elke week) dat alle rode en zilvere auto's dit gebeurd. en dat een Duiter in een gele auto een x naar het podium klimtnaitsoezn schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:28:
[...]
[YouTube: Sebastian Vettel's Nightmare Race | 2017 Japanese Grand Prix]YouTube: Sebastian Vettel's Nightmare Race | 2017 Japanese Grand Prix
Hoop dat ie het dit jaar langer kan volhouden.
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 14% gewijzigd door Soggney op 02-10-2018 12:11 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ach, ik kruip gewoon de hele dag in mijn kooi van Faraday en kijk 'm 's avonds als de kinderen naar bed zijn en vriendin naar 'Boer zoekt vrouw/all you need is love/insert andere pulp' kijkt.Pathogen schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:15:
Wat een gedoe over tijden zeg! Goed, FP1 en FP3 sla ik wel over, maar 7u zondag is hier praktisch uitslapen
2 kleine kinderen helpt
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Alleen FP1 zal ik even overslaan, denk ik. De rest is goed te doen.Pathogen schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:15:
Wat een gedoe over tijden zeg! Goed, FP1 en FP3 sla ik wel over, maar 7u zondag is hier praktisch uitslapen
2 kleine kinderen helpt
-
Ik zie @Ari Gold al koprollend door de woonkamer gaan om wakker te blijven..iichel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:09:
Even lichamelijk actief zijn helpt ook goed. Even rondje lopen, even douchen, even de vaatwasser uitpakken. Hoeft maar 10 minuutjes te zijn, maar helpt zoooo veel.
Alleen FP1 zal ik live kijken, de rest zal ik later nep-live kijken. Ik hoop dat ik hier niet alleen ben donderdagnachtEdd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:21:
[...]
Alleen FP1 zal ik even overslaan, denk ik. De rest is goed te doen.
Grimmie187 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:23:
[...]
Ik zie @Ari Gold al koprollend door de woonkamer gaan om wakker te blijven..
Hondaers, Hondanaren, Hondarezen (Honda-Racen, Honda Ricers), Hondarri, Hondanisti verder kom ik ook niet!wowly schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:34:
Wauw die hondezen (Hondaren, hondazen) gaan er echt voor. Gaaf!!
Ik vind dit zelf een van de mooiste circuits.... Jammer dat ik dit weekend aan het rijden ben met de 4x4.....
een treffende spreuk
Al die activiteiten in 10 minuten? Dan ben je beslist bekaf 😏iichel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:09:
Even lichamelijk actief zijn helpt ook goed. Even rondje lopen, even douchen, even de vaatwasser uitpakken. Hoeft maar 10 minuutjes te zijn, maar helpt zoooo veel.
Testing, one, two ...
Tenzij je een hele grote douche hebt en de vaatwasser daar ook in zet. Dan kun je alles mooi combineren.hardware-lover schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:19:
[...]
Al die activiteiten in 10 minuten? Dan ben je beslist bekaf 😏
Valt mee toch? Je hoeft de vaatwasser niet eens aan te sluiten, uitpakken is voldoendehardware-lover schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:19:
[...]
Al die activiteiten in 10 minuten? Dan ben je beslist bekaf 😏
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
India Indiërs,Pathogen schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:37:
Ik stem voor Hondasi
Honders, volgens die logica
[ Voor 82% gewijzigd door Jasphur op 02-10-2018 14:33 ]
Hondaziërspro_6or schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:04:
[...]
Hondaers, Hondanaren, Hondarezen (Honda-Racen, Honda Ricers), Hondarri, Hondanisti verder kom ik ook niet!
Het antwoord op je vraag is trouwens 16, dan hoef je daar ook niet meer voor weg en kun je lekker voor de buis kruipen.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dinsdag, geen zak te zien in Suzuka en toch mensen op de tribuneJasphur schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:24:
Uhm Dit is een F1 topic toch?
Even een wandelingetje over het circuit
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zijn alvast de choreografie aan het oefenen:+nachtnet schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:16:
[...]
Dinsdag, geen zak te zien in Suzuka en toch mensen op de tribune
Stoeltje warm houden, net als sommige coureursnachtnet schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:16:
[...]
Dinsdag, geen zak te zien in Suzuka en toch mensen op de tribune
Hondanatics.pro_6or schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:04:
Hondaers, Hondanaren, Hondarezen (Honda-Racen, Honda Ricers), Hondarri, Hondanisti verder kom ik ook niet!
Het antwoord op je vraag is trouwens 16, dan hoef je daar ook niet meer voor weg en kun je lekker voor de buis kruipen.
Hondifosi.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Mercedessen aan het sjoemelen? Wat heb ik gemist?wowly schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:38:
Hahaha heerlijk die namen!
Was vergeten dat het om 7 uur begint, haal ik makkelijk om 9 uur de eerste proef nog,yes!!!
Ik verwacht trouwens een goede race van de rbr-en, die hebben een klein aerodynamisch lek boven water, Ferrari kan zijn energie deployment niet meer cheaten en de Mercedessen zijn misschien aan het sjoemelen...... Roddel galore!
En welke aero-update-lek van RB?NyceNL schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:50:
[...]
Mercedessen aan het sjoemelen? Wat heb ik gemist?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit?NyceNL schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:50:
[...]
nachtnet in "[F1] Seizoen 2018 - deel 2"NyceNL schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:50:
[...]
Bastie-88 in "[F1 2018] Race 16 - GP van Rusland"
Kun je deze linkjes mischien gewoon in de TS zetten? Super handig, bezoek 'm elk weekend erg vaak! Voor straffen, uitslagen, grid penalties, stewards decisions etc etc.nachtnet schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:53:
https://www.fia.com/event...venttiming-information-31
Voor de liefhebbers, zal komende dagen ook inhoud gaan krijgen.
Nee, helaas, ik maak de ts 2-12 weken voor de race zelf. Die url is dan helaas nog niet bekend. Fia maakt deze pas aan op dinsdag voor een race.iichel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:54:
[...]
Kun je deze linkjes mischien gewoon in de TS zetten? Super handig, bezoek 'm elk weekend erg vaak! Voor straffen, uitslagen, grid penalties, stewards decisions etc etc.
Ik denk dat de volgende 32 als volgnummer heeft...nachtnet schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:43:
[...]
Nee, helaas, ik maak de ts 2-12 weken voor de race zelf. Die url is dan helaas nog niet bekend. Fia maakt deze pas aan op dinsdag voor een race.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq