[F1 2018] Race 16 - GP van Rusland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:
  • 52.700 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

DaniëlWW2 schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:13:
[...]
Hoe lang? Want als het even doorregende dan is de baan weer "groen" en dan gaat er veel grip verloren. Kan je ook meteen de bandenstrategie uit het raam gooien. :)
Het stelde niet zoveel voor. Aan het einde van de race was het droog (ook de baan) maar hebben ze hem wel op de inters uitgereden...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:45
Spotmatic schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:14:
[...]

Het stelde niet zoveel voor. Aan het einde van de race was het droog (ook de baan) maar hebben ze hem wel op de inters uitgereden...
F2 heeft geen inters, maar inderdaad droog aan het einde weer.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
Edd schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:35:
Stoffel mag (waarschijnlijk) vanaf P15 starten, stond op P14.
Maar Stoffel heeft deze aanpassing als laatste gemeld, moet hij dan toch niet achteraan starten? Of wordt er net voor de race pas gekeken hiernaar? Zou eigenlijk oneerlijk zijn. Moet gewoon zijn: nieuwe onderdelen aanmelden => straf genoteerd bij eerste keer uitrijden pitsstraat. Komen er mensen later met nieuwe onderdelen, dan moeten zij daar weer achter starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

TheBrut3 schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:17:
[...]

Maar Stoffel heeft deze aanpassing als laatste gemeld, moet hij dan toch niet achteraan starten? Of wordt er net voor de race pas gekeken hiernaar? Zou eigenlijk oneerlijk zijn. Moet gewoon zijn: nieuwe onderdelen aanmelden => straf genoteerd bij eerste keer uitrijden pitsstraat. Komen er mensen later met nieuwe onderdelen, dan moeten zij daar weer achter starten.
Hangt er vanaf hoeveel plaatsen straf ze hebben. Gas Har Ric en Ver hebben meer dan 5 plekken straf, dus vallen die alsnog achter Van.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

DaniëlWW2 schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:13:
[...]

Hoe lang? Want als het even doorregende dan is de baan weer "groen" en dan gaat er veel grip verloren. Kan je ook meteen de bandenstrategie uit het raam gooien. :)
Er is al antwoord gegeven, maar aangezien het niet/amper voorspeld was heeft het toch invloed gehad op de F2 race. Zal straks dus weer gewoon droog zijn maar wie weet wat er nog voorbij komt drijven.

Ik kan niet echt een goede betrouwbare radar vinden, maar als ik yr.no moet geloven is er nog aardig wat regen in de omgeving? https://www.yr.no/place/Russia/Krasnodar/Sochi/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
YouTube: LIVE at the Russian Grand Prix

LIVE at the Russian Grand Prix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
swv schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:34:
[...]

Er is al antwoord gegeven, maar aangezien het niet/amper voorspeld was heeft het toch invloed gehad op de F2 race. Zal straks dus weer gewoon droog zijn maar wie weet wat er nog voorbij komt drijven.

Ik kan niet echt een goede betrouwbare radar vinden, maar als ik yr.no moet geloven is er nog aardig wat regen in de omgeving? https://www.yr.no/place/Russia/Krasnodar/Sochi/
Kijk nu maar even F1 live. Het waart flink en ziet eruit alsof er zomaar wat kan vallen. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

[...]

Engine penalty is 'back of the grid', dus die komen er altijd achter, hoeveel plekken de rest ook heeft. Stel iemand pakt 100 plaatsen penalty maar doet geen engine swap, dan komt hij nog steeds voor de 4 RB's, de extra penalties en aanmeldordes van de engine penalty teams bepaalt uiteindelijk hun spacing achteraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
In het commentaar zie ik dat Max jarig is vandaag. Hopelijk kan hij zichzelf nog een aardig cadeautje geven *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
mat.hi.as schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:48:
In het commentaar zie ik dat Max jarig is vandaag. Hopelijk kan hij zichzelf nog een aardig cadeautje geven *O*
Hij was er erg blij mee. Heerlijk weer, mensen die hem toezongen, begint helemaal achteraan etc. :P
Die regen wil hij uiteraard wel. :+

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-09-2018 11:49 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:39
mark-k schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:47:
[...]

Engine penalty is 'back of the grid', dus die komen er altijd achter, hoeveel plekken de rest ook heeft. Stel iemand pakt 100 plaatsen penalty maar doet geen engine swap, dan komt hij nog steeds voor de 4 RB's, de extra penalties en aanmeldordes van de engine penalty teams bepaalt uiteindelijk hun spacing achteraan.
Volgens mij klopt het eerste stukje niet. Alleen als je meer als 2 engine penalties of iets dergelijks pakt start je van achteren. Ik weet alleen niet zeker of het 2 onderdelen, 3 onderdelen, 10 plekken straf, 15 plekken straf, ... is. Maar als je 1 onderdeel vervangt krijg je gewoon 5/10 plekken straf en hoef je niet perse van achteren te starten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:21

iichel

Gazoooo

Kan het zelf niet beter uitleggen:

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Edd

[...]

VAN op P15, omdat de anderen meer gridplaatsen straf hebben. Iets met een oneindig grid.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DoVGvG5XoAA1Mlc.jpg:large

Hartley heeft blijkbaar ook nog wat motoronderdelen gepakt en start daardoor op P20. Ik heb het document van de FIA nog niet opgezocht en eigenlijk ook niet zoveel zin in ;)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:26

Harrie

NederVlaming

Edd schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:56:
[...]

VAN op P15, omdat de anderen meer gridplaatsen straf hebben. Iets met een oneindig grid.

[Afbeelding]

Hartley heeft blijkbaar ook nog wat motoronderdelen gepakt en start daardoor op P20. Ik heb het document van de FIA nog niet opgezocht en eigenlijk ook niet zoveel zin in ;)
"Revised provisional..."

Ik vraag me af hoeveel revisions ze al gemaakt hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

RobertMe schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:53:
[...]

Volgens mij klopt het eerste stukje niet. Alleen als je meer als 2 engine penalties of iets dergelijks pakt start je van achteren. Ik weet alleen niet zeker of het 2 onderdelen, 3 onderdelen, 10 plekken straf, 15 plekken straf, ... is. Maar als je 1 onderdeel vervangt krijg je gewoon 5/10 plekken straf en hoef je niet perse van achteren te starten.
1 onderdeel ja, maar een hele motor was back of the grid dacht ik. Dit haal ik uit mn geheugen dus kan het best verkeerd onthouden hebben hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Max is al aan zijn inhaalrace begonnen.
Uurtje te vroeg. Dus misschien staat hij over 50min wel op plek 12

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2018 12:09 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Deze race gaat door mijn schrijftolk ook weer "ondertiteld" worden, vanaf ongeveer 12.30 uur. Dit keer niet via Whatsapp Web omdat dan geen autocorrectie mogelijk is, maar via TeamViewer for Meetings. Ben benieuwd of het dit keer met minder schrijffouten gaat!

De bijbehorende TeamViewer for Meetings code is: m14-011-531

De Android app: https://play.google.com/s...wer.meeting.market.mobile

[ Voor 18% gewijzigd door Spotmatic op 30-09-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Spotmatic schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:23:
Deze race gaat door mijn schrijftolk ook weer "ondertiteld" worden, vanaf ongeveer 12.30 uur. Dit keer niet via Whatsapp Web omdat dan geen autocorrectie mogelijk is, maar via TeamViewer for Meetings. Ben benieuwd of het dit keer met minder schrijffouten gaat!

De bijbehorende TeamViewer for Meetings code is: m14-011-531

De Android app: https://play.google.com/s...wer.meeting.market.mobile
Veel plezier! Hoop dat je er weer wat aan hebt :D We horen het graag na de race!
Met hoeveel mensen deze keer?

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleintjopie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-03-2022
Regen? Ik zag net een spetter op een van de camera's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

basvn schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:24:
[...]
Veel plezier! Hoop dat je er weer wat aan hebt :D We horen het graag na de race!
Met hoeveel mensen deze keer?
Er waren vorige keer iets van 25 deelnemers, nu ook ongeveer.

Ze (de schrijftolk) is nu zichtbaar de autocorrectie aan het oefenen voor alle coureurs- en teamnamen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Holy shit, ik zie nu pas de onboard pole lap van BOT. Hij doet welgeteld 2 corrigerende stuurbewegingen in het rondje. De rest lijkt wel van die kermisautos die over rails gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DoR3voaWkAM_oir.jpg:large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Lekker. Max en RIC starten dus waarschijnlijk op een gloednieuwe US en daarna switchen naar gloednieuwe HS. P5 en P6 confirmed! Tenzij iemand daarvoor, of één van hun uitvalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Hoop stiekem op een start met een beetje regen.
Dat de ene rijder op Natweer banden gaat, en de andere op de droogweer banden! Gaat tactisch heel veel uitmaken

Lees op twitter meerdere berichten over nu nog steeds wat regen

[ Voor 20% gewijzigd door basvn op 30-09-2018 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online

swv

TheBrut3 schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:36:
Lekker. Max en RIC starten dus waarschijnlijk op een gloednieuwe US en daarna switchen naar gloednieuwe HS. P5 en P6 confirmed! Tenzij iemand daarvoor, of één van hun uitvalt.
Doornbos had het over mogelijk starten op S en daarna over op US. Klinkt ook niet gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
swv schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:38:
[...]

Doornbos had het over mogelijk starten op S en daarna over op US. Klinkt ook niet gek?
Hypersoft is ook nog mogelijk toch? afhankelijk van hoeveel rondjes die het volhouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

TheBrut3 schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:36:
Yep, als de F2 en GP3 races representatief zijn is inhalen ook goed mogelijk, zowel op snelheid als op grip.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Officieel Startgrid
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DoVhO3gXgAIWZLx.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online

swv

demonic schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:39:
[...]

Hypersoft is ook nog mogelijk toch? afhankelijk van hoeveel rondjes die het volhouden?
Ja lijkt mij wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleintjopie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-03-2022
Het regent dus ligt, ben benieuwd of het een start op inters of slicks wordt. En of daar ook weer verschillende strategieën komt bij teams en coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Ik hoor Jack nu niet over regen...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:37
We zitten er weer klaar voor. :)

Lang stuk naar de tweede bocht is altijd spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Het regent ook niet.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ATS schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:49:
Ik hoor Jack nu niet over regen...
Zie ook niemand met paraplu´s
Ben benieuwd!

@Jasphur moet jij niet ergens heen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Switch mag wanneer de leiding een wet race aangeeft. En volgens mij starten we tegenwoordig achter de SC bij een wet race toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Nu ik erop let valt het pas op hoe krampachtig iedereen z'n cockpit (stuur) aan het afschermen is voor de onboard camera :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
basvn schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:49:
[...]

Ben benieuwd!

Goed dat je het zegt. Even naar de WC inderdaad. Even overgeven van al die HAM mode kwats op SKY.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:24
Als het een droge start wordt dan zou het wellicht beter zijn voor Max om vanuit de pitstraat te starten om zo de mayhem van de beruchte eerste bocht(en) te vermijden.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58
basvn schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:49:
[...]

Ben benieuwd!

Wel boven de cockpits van diverse auto's ook al zit er niemand in

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Jack Plooi is ook weer chaotisch rond aan het lopen. Ondertussen lijkt het bij Ferrari ook weer chaos te zijn geweest. Ze kregen kennelijk de generator naast Kimi zijn auto niet aan en hebben daar eindeloos mee lopen klooien en stressen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Volgende keer dus een interview met Michele van RPFI. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Bij Ziggo, voor de goeie orde :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:42
Lasmibalsingh schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:51:
Als het een droge start wordt dan zou het wellicht beter zijn voor Max om vanuit de pitstraat te starten om zo de mayhem van de beruchte eerste bocht(en) te vermijden.
Of gewoon opletten, hij rijdt toch achteraan en ene paar plaatsen proberen te pakken.

Niet zo defensief denken :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Fijne race alvast!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bij Jack geeft Alain Prost geeft ook gewoon toe dat Renault niet voor P5 en P6 kon gaan. Hij zegt dat ze eerder voor P9 en P10 waren gegaan. Daarom reden ze niet want ze wenste niet op de HS te starten. Verder vindt Prost de bandenregels voor zondag ook een totale farce. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Jasphur schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:51:
[...]

Goed dat je het zegt. Even naar de WC inderdaad. Even overgeven van al die HAM mode kwats op SKY.
Merk ook bij mijzelf dat ik me minder en minder interesseer voor de pre- and postshow van Sky. Ben een beetje verzadigd denk ik. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18

pinda powerrr

Slow down...

^^ With stupid :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

:D :D

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/55613czbmcp11.jpg?width=562&s=f008c8f9d3d2e1d13051f078928f651528ebd86d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:24
Adlermann schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:55:
[...]

Of gewoon opletten, hij rijdt toch achteraan en ene paar plaatsen proberen te pakken.

Niet zo defensief denken :)
Kan ook maar dit is toch al een beetje een verloren wedstrijd voor hen, al is een verrassing altijd leuk.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ja, die Jack houdt wel van de vrouwtjes. Dat zie je ook in de leader voor elke uitzending. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Volksliedje hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Iemand nog een gokje wagen aan de uitslag?

1 HAM
2 BOT
3 VET
4 RAI
5 LEC (doe eens gek)
6 RIC/VER
7 andere Red Bull

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ziggo heeft volgens mij altijd reclame tijdens het volkslied..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheBrut3
iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:59:
BOT, RAI, Max, RIC.
VET neemt te veel risico bij een (her)start en crasht samen met HAM.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:03
* CrazyFool zit er weer klaar voor!

De jongste ligt op bed, de oudste zit met een koptelefoon op naar cars te kijken. En de fles met wodka staat klaar!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DoVlHVMXkAApzzt?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DoVjfX7XsAEiMg0?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DoVjX2tXsAA5OZg?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DoVkR8NW0AAx-Lv?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:22
iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:59:

1 HAM
2 BOT
3 VET
4 RAI
5 LEC (doe eens gek)
6 RIC/VER
7 andere Red Bull
Ik heb ergens elke keer zo’n bijsmaak dat er weer een van de Red Bulls uitvalt met problemen :/

Maar hoop P5 en P6 voor Redbull

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

CrazyFool schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:02:
* CrazyFool zit er weer klaar voor!

De jongste ligt op bed, de oudste zit met een koptelefoon op naar cars te kijken. En de fles met wodka staat klaar!
Oeh drinkspelletje :9

MAG doet wat geks... drink
HAM klaagt over z'n banden... drink
HAM zet daarna snelste ronde neer... 2x drink
Olav mist iets... drink...

Wie helpt :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
FabianGTI schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:03:
[...]

Ik heb ergens elke keer zo’n bijsmaak dat er weer een van de Red Bulls uitvalt met problemen :/

Ze hebben nu beiden een gloednieuwe PU en versnellingsbak. Deze keer zou het gewoon eens moeten eindigen met een finish van beiden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Blue flags!

Ohw... En Max die een straf krijg van zijn grote vriend.

[ Voor 46% gewijzigd door TheBrut3 op 30-09-2018 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
FabianGTI schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:03:
[...]

Misschien dat deze RB uitvalt :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DoVmKxoWsAAlRSP?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46

Franko P.

Hit it.

Zit er ook weer klaar voor. Fijne race allen

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:27
DaniëlWW2 schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:04:
[...]

Ze hebben nu beiden een gloednieuwe PU. Deze keer zou het gewoon eens moeten eindigen met een finish van beiden. :P
Nope, franse quality control. Minimaal één faalt, omdat ie nieuw is...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Welterusten iedereen! :+

Volvotips.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
HAM lekt olie :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen. Probeer tenminste 15 minuten wakker te blijven. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

iichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:04:
[...]

GRO crash door toedoen van ERI (denkt hij)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Enjoy iedereen. Moge de beste Fin wederom op het podium komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:26

Harrie

NederVlaming

[...]

Honestly... drink

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 20:14

NielsNL

DigiCow

Ja, want zo mogen niet meer alles verbruiken voor de verbranding...

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Nu online
Whoop, we zijn er klaar voor. Fijne race allemaal. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
RBR op Soft

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Ik durf hem aan: het wordt GEEN saaie race, tegen alle verwachting in! Fijne race iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Lekker lang door rijden, en dan naar de hypers voor de laatste inhaal slag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zo wat gaat die graphic van de startopstelling traag zeg...

Fijne race iedereen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Spotmatic schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:07:
Ik durf hem aan: het wordt GEEN saaie race, tegen alle verwachting in! Fijne race iedereen!
Enjoy, hoop dat je ondertiteling goed bevalt d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DoVmd2LX0AAR8Ya?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Spotmatic schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:07:
Redbull start achteraan, dat word sowieso inhalen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:30
Goede race iedereen!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 16:31
Have fun iedereen!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 16:37

Dentist

Next patient please...

hop, ik claim em gewoon: Max P3, DOTD.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Veel plezier iedereen!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zit er ook weer klaar voor. Kipvleugeltjes in de oven (eerste keer dat ik überhaupt iets klaarmaak voor tijdens de race), colaatje op tafel, veel plezier allemaal :P

Zou Max in bocht 1 al voor RIC liggen? Of zou hij rustig aan doen en denken: "De race duurt nog lang"?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Dentist schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:09:
hop, ik claim em gewoon: Max P3, DOTD.
Dat wordt wel een flinke crash in T1 dan! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
pinda powerrr schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:09:
[...]

Dat wordt wel een flinke crash in T1 dan! :o
Als BOT gewoon VET uitschakelt zijn we er al toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Wel leuk eigenlijk, dat de bandenkeuze zo verdeeld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Iedereen veilig op weg voor de formatieronde. De laatste jaren komt het eigenlijk niet meer voor dat iemand niet van zijn plek komt. Er zijn jaren geweest dat dit toch met grote regelmaat voor kwam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Have fun allemaal.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Volgens Jack is het aan het opklaren. Lijkt ook geen regen aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Meesterlijke zet van Renault trouwens, gewoon op de betere banden starten vanaf p11 en 12.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CrazyFool
[...]

Ik denk dat ik al dronken ben na 2 rondes met die regels van jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:03

CyBeRSPiN

sinds 2001

sjaool schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:11:
Iedereen veilig op weg voor de formatieronde. De laatste jaren komt het eigenlijk niet meer voor dat iemand niet van zijn plek komt. Er zijn jaren geweest dat dit toch met grote regelmaat voor kwam.
Haha dat was PRECIES wat ik net dacht! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zou dat te maken hebben met de hybride motoren die sowieso altijd al pk's zat hebben om op pure elektriciteit weg te rijden, waardoor wegkomen eigenlijk altijd wel lukt, hoe ruk je koppeling ook werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

CrazyFool schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:12:
[...]

Ik denk dat ik al dronken ben na 2 rondes met die regels van jou ;)
Jij gaat de race van je leven hebben :9... ja... jij wel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

* gambieter doet de regendans nog eventjes

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

Zat ik net ook aan te denken.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Let’s go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Grrrrrene schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:12:
[...]

Zou dat te maken hebben met de hybride motoren die sowieso altijd al pk's zat hebben om op pure elektriciteit weg te rijden, waardoor wegkomen eigenlijk altijd wel lukt, hoe ruk je koppeling ook werkt?
Dart zou zomaar kunnen. Ik heb ook geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
...ziggo buffert weer lekker bij mij. En daar betaal i dan weer extra voor met mijn kpn abonnement. Lijkt wel of ze het expres doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Goed, wie strooit er met Kevlar in bocht 1

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.