PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
De enige reden om de race te kijken zijn de inhaalraces van de RBR boys.
We gaan het zien, ik denk dat het nog lastig genoeg wordt om iemand als MAG voorbij te komen in de race op pure pace. Hopelijk komt het zo uit dat ze er rond hun pitstops al ruim genoeg voor zitten.basvn schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:04:
[...]
Bedoel ook echt na de race!
FER is nergens.. als er in t midden van de race een SC is, rijden ze er dicht op
En dan moet je de Ferrari's nog voorbij in de race, op snelheid, wat feitelijk alleen in de DRS-zones kan en daar hebben ze niet de topsnelheid. Ik vraag het me af, wordt denk ik gewoon 5 en 6 morgen
[ Voor 19% gewijzigd door Grrrrrene op 29-09-2018 15:07 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Niet op reageren. Maak een TR aan en laat het daarbij.Rene44 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:04:
[...]
~ Dit mag je lekker in het feedbacktopic of via DM doen. ~
[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-09-2018 15:09 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Jupz. Alleen met de bak die ze nu hebben gestoken moeten ze tot en met de laatste race erin houden.sjaool schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:55:
[...]
Achteraf kijk je de koe (bull) in zijn kont... maar ze hebben nu wel een extra motor en bak in de pool.
(Disclaimer voor de correctiefanaten: tenzij ze in de race uitvallen, dan kunnen ze zonder straf weer een nieuwe bak steken. )
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit.Franco10 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:05:
Dat wordt morgen HAM heel snel naar plek 1 en BOT traditioneel als rijdende wegafzetting. Iedereen op 5 sec van elkaar in polonaise naar de finish.
De enige reden om de race te kijken zijn de inhaalraces van de RBR boys.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Ik denk dat P4 er ook wel in had gezeten voor RBR, misschien ook P3.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij RB ging het idd beter dan verwacht, maar dat heeft er ook mee te maken dat Ferrari er helaas niet helemaal bovenop zit in Rusland.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:11:
Maar Max was met zijn Q1 tijd gewoon vijfde geweest in Q3.
[Afbeelding]
Ik denk dat P4 er ook wel in had gezeten voor RBR, misschien ook P3.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, dat verbaast me eigenlijk niet. Rusland is gewoon een geweldige baan voor die Mercedes, en die auto is de afgelopen races alleen maar sterker geworden. Wat mij verbaast is waar Ferrari het verloor. De Ferrari zou juist sterker moeten zijn in S3, maar daar verliezen ze het. Dat wijst waarschijnlijk op te weinig downforce.YakuzA schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:13:
[...]
Bij RB ging het idd beter dan verwacht, maar dat heeft er ook mee te maken dat Ferrari er helaas niet helemaal bovenop zit in Rusland.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
'@Max33Verstappen has been summoned by the stewards for failing to slow for a yellow flag. He already has a back of the grid engine penalty and a 5-place gearbox penalty...
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 29 september 2018
Achja....
-

Naja anders hadden we hier een probleem van kunnen maken, gelukkig maakt het allemaal niet meer uit nu!
Nu al zin in morgen!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Er zijn meerdere soorten straffen dan enkel grid penaltiesbasvn schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:48:
[...]
![]()
Naja anders hadden we hier een probleem van kunnen maken, gelukkig maakt het allemaal niet meer uit nu!
Nu al zin in morgen!
Zal wel een reprimande worden oid.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Er starten een hoop snellere auto’s achteraan, dus de kans op een chaotische start is erg groot. Het is vooral zaak de boel heel te houden tussen de Strolls en Sirotkins van dit veld..sjaool schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:05:
Max zal in de eerste ronde al van P20 naar P15 gereden zijn gok ik. Binnen een ronde of 20 heeft hij gewoon weer aansluiting op Ferrari.
Hopelijk krijgt hij geen extra strafpunten op zijn licentie. Meestal zijn ze daar wel streng in bij het negeren van gele vlaggen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
2 strafpunten voor Max en 3 plaatsen grid penalty.
Start die buiten de poort bij het Kremlin. ZuchtxPhantom schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:02:
https://twitter.com/adamcooperF1/status/1046050113683099653
En 3 plaatsen grid penalty.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die plaatsen boeit me niet echt, maar hoeveel punten heeft hij inmiddels en hoeveel mag je er hebben? Staat me iets van bij dat hij vorig jaar ook al punten kreeg.xPhantom schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:02:
Die vallen na een jaar weg, hij heeft er volgens mij 7 op t moment , mag er 12 hebben ofzo? Dus niet zon probleem lijkt me.AlxRoelofs schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:09:
[...]
Die plaatsen boeit me niet echt, maar hoeveel punten heeft hij inmiddels en hoeveel mag je er hebben? Staat me iets van bij dat hij vorig jaar ook al punten kreeg.
Met deze punten erbij heeft hij er 7. Je mag er 12.AlxRoelofs schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:09:
[...]
Die plaatsen boeit me niet echt, maar hoeveel punten heeft hij inmiddels en hoeveel mag je er hebben? Staat me iets van bij dat hij vorig jaar ook al punten kreeg.
1x Austin 17
2x China 18
2x Monza 18
2x Sochi 18
En op 22-10 vervalt die van Austin..Requiem19 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:11:
[...]
Met deze punten erbij heeft hij er 7. Je mag er 12.
1x Austin 17
2x China 18
2x Monza 18
2x Sochi 18
Stiekem hoop ik dat GRO nog voor 29-10 even 3 puntjes scoort.. Dan mag hij een race overslaan
-
In Q sessie die er niet toe doet. Alleen omdat hij Ricciardo wil verslaan.
Lijkt me wel 2 punten waard, enige vraag is, telt dit nu nog altijd als een overwinning in de boeken?Requiem19 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:13:
Deze 2 punten zijn wel echt héél dom.
In Q sessie die er niet toe doet. Alleen omdat hij Ricciardo wil verslaan.
Was dat niet ook voor een deel tactisch, om morgen vrije bandenkeuze te kunnen hebben? Ze wisten dat met niet rijden in Q2 ze toch P11 en P12 zouden krijgen, omdat de overige 3 uitvallers van Q2 straffen te pakken hadden en achteraan starten.Killjoy schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:55:
Beide Saubers voor de Renaults. Au....
- DaniëlWW2
- Niet online
HUL zei tegen Jack dat ze simpelweg niet snel genoeg waren en het daarom ook geen zin had.Transportman schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:20:
[...]
Was dat niet ook voor een deel tactisch, om morgen vrije bandenkeuze te kunnen hebben? Ze wisten dat met niet rijden in Q2 ze toch P11 en P12 zouden krijgen, omdat de overige 3 uitvallers van Q2 straffen te pakken hadden en achteraan starten.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
[ Voor 17% gewijzigd door naitsoezn op 29-09-2018 17:33 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Absoluut, z’n tijd is namelijk niet afgenomen.Snowdog schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:18:
[...]
Lijkt me wel 2 punten waard, enige vraag is, telt dit nu nog altijd als een overwinning in de boeken?
Hij geeft zelf aan geel gezien te hebben, maar vol gas gegeven te hebben omdat het hem veilig leek. Dus serieus bewust om voor DR te eindigen haha. Ricciardo brak wel z’n Q rondje af hiervoor...
Van Autosport.com:
The verdict from the stewards said: "The driver admitted seeing the yellow flag and stated that he steered to the left to avoid the stationary car.
"However, the regulation is very clear and states 'it must be evident that a driver has reduced speed'.
"The telemetry shows that the driver maintained full throttle and did not apply any braking.
"In his defence the driver expressed the view that he felt he had acted safely."
The stewards added that Verstappen accepted their take on the situation.
"[We] noted that the driver understood the error in not slowing and acknowledged that in future he will comply with the regulations.
"However in view of the emphasis now placed on compliance with yellow flag regulations, in the interests of safety, the stewards have applied the usual penalty for this offence."
een treffende spreuk
Het scheelt dat hij dan weer een goed overzicht over wat er voor hem gebeurt. Er kan in ieder geval niemand van achteren hem van de baan tikken.Bosmonster schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:15:
[...]
Er starten een hoop snellere auto’s achteraan, dus de kans op een chaotische start is erg groot. Het is vooral zaak de boel heel te houden tussen de Strolls en Sirotkins van dit veld..
"When you grow up your heart dies"
Nouja, als hij er een paar pakt bij de start is dat zo gebeurd. Echt lastig zo achteraan starten, als het ff tegenzit lig je er na een paar bochten buiten je eigen schuld om af. Maarja, langzamer starten is ook niet echt een optie, want ik weet zeker dat hij RIC wel wil verslaan en dus zal hij alles moeten geven.sjaool schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:48:
[...]
Het scheelt dat hij dan weer een goed overzicht over wat er voor hem gebeurt. Er kan in ieder geval niemand van achteren hem van de baan tikken.
Dit komt op mij over dat ze vooral een statement willen maken. De gridstraf heeft totaal geen nut en de strafpunten erbovenop vind ik wel wat overdreven. Zonder oranje bril: oliedom om in een kwalificatiesessie waarin je toch niets kunt uithalen toch 2 strafpunten op je naam weten te krijgen. Ik waardeer de kwaliteit in hem dat hij graag de grenzen opzoekt, maar je moet wel weten wanneer je dat moet doen en vooral ook wanneer niet."However in view of the emphasis now placed on compliance with yellow flag regulations, in the interests of safety, the stewards have applied the usual penalty for this offence."
Wel weer typerend dat het weer bij Connelly gebeurt. Die gast heeft alle schijn van partijdigheid. Daar heb je geen oranje bril voor nodig.
[ Voor 10% gewijzigd door Bee.nl op 29-09-2018 17:58 ]
12 punten --> volgende race missen
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Een kwali win vs Ric voor 2 strafpunten die toch niks betekenen lijkt me een vrij goeie trade eigenlijk. Verder moet je er denk ik niks qua stewards achter zoeken, het was gewoon een duidelijke 'overtreding' van Max.Bee.nl schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:56:
[...]
Dit komt op mij over dat ze vooral een statement willen maken. De gridstraf heeft totaal geen nut en de strafpunten erbovenop vind ik wel wat overdreven. Zonder oranje bril: oliedom om in een kwalificatiesessie waarin je toch niets kunt uithalen toch 2 strafpunten op je naam weten te krijgen. Ik waardeer de kwaliteit in hem dat hij graag de grenzen opzoekt, maar je moet wel weten wanneer je dat moet doen en vooral ook wanneer niet.
Wel weer typerend dat het weer bij Connelly gebeurt. Die gast heeft alle schijn van partijdigheid. Daar heb je geen oranje bril voor nodig.
Oneens. Alle penalties die hij gegeven heeft waren prima te verdedigen.Bee.nl schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:56:
[...]
Dat toevallig VER vaak penalty punten van (onder andere!) hem krijgt, dat kan misschien ook enigszins aan zijn (vroeger) onbesuisde en opportunistische rijstijl liggen, die pas vrij recent echt volwassen aan het worden is (waarvoor alle lof).
2 penalty points is +3 plaatsen gridstrof echt geen rare straf voor dit vergrijp.Bee.nl schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:56:
[...]
Dit komt op mij over dat ze vooral een statement willen maken. De gridstraf heeft totaal geen nut en de strafpunten erbovenop vind ik wel wat overdreven. Zonder oranje bril: oliedom om in een kwalificatiesessie waarin je toch niets kunt uithalen toch 2 strafpunten op je naam weten te krijgen. Ik waardeer de kwaliteit in hem dat hij graag de grenzen opzoekt, maar je moet wel weten wanneer je dat moet doen en vooral ook wanneer niet.

Dan ben je echt niet heel snugger bezig.xPhantom schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:02:
Als het nou ergens om ging ok dan kan zoiets wellicht gebeuren, maar in een rondje alleen omdat je sneller dan RIC wil zijn?

Dan ben je denk ik de GP van Japan in 2016 vergeten waarbij Connelly, nadat hij het oneens was met de beslissing van zijn collega-stewards, gefrustreerd naar Mercedes was gestapt om te vragen of ze alsnog een protest in wilden dienen tegen Max.iichel schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:05:
[...]
Oneens. Alle penalties die hij gegeven heeft waren prima te verdedigen.
Dat toevallig VER vaak penalty punten van (onder andere!) hem krijgt, dat kan misschien ook enigszins aan zijn (vroeger) onbesuisde en opportunistische rijstijl liggen, die pas vrij recent echt volwassen aan het worden is (waarvoor alle lof).
Dit is de standaard straf voor het negeren van gele vlaggen.Bee.nl schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:56:
[...]
Is niets partijdigs aan.
Die 3 strafplaatsen kosten hem niks omdat 'ie toch al achteraan start. Die 2 strafpunten kosten ook niks, omdat 'ie toch nooit aan 12 strafpunten komt. Wat is daar zo dom aan? Ik zou ook liever die kwali record pakken. Maar zal maar even kappen met reageren op deze dingen, want anders krijgen we 10x hetzelfde.toolkist schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:14:
[...]
Dan ben je echt niet heel snugger bezig.
Als het nou ergens om ging ok dan kan zoiets wellicht gebeuren, maar in een rondje alleen omdat je sneller dan RIC wil zijn?
Bee.nl schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:15:
[...]
Dan ben je denk ik de GP van Japan in 2016 vergeten waarbij Connelly, nadat hij het oneens was met de beslissing van zijn collega-stewards, gefrustreerd naar Mercedes was gestapt om te vragen of ze alsnog een protest in wilden dienen tegen Max.
En toen stopte ik met lezen, da's nog erger dan de TelegraafAutobild berichtte
Los daarvan is die Connoley niet degene die eigenhandig in z'n eentje de penalties uitdeelt.
[ Voor 8% gewijzigd door iichel op 29-09-2018 18:21 ]
Hij is toch al over de helft, met nog een race te gaan voordat er punten wegvallen? 1 domme fout morgen en dan heb je Japan waar je jezelf helemaal niks kunt veroorlovenSnowdog schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:16:
[...]
Die 3 strafplaatsen kosten hem niks omdat 'ie toch al achteraan start. Die 2 strafpunten kosten ook niks, omdat 'ie toch nooit aan 12 strafpunten komt. Wat is daar zo dom aan? Ik zou ook liever die kwali record pakken. Maar zal maar even kappen met reageren op deze dingen, want anders krijgen we 10x hetzelfde.
Waarom heeft Vettel die begin dit jaar dan niet gekregen in Q2 bij een 100% identieke situatie? Werd niet eens under investigation. Had een tijd staan die niet voldoende voor Q3 was, voor zn neus geel, en die ronde zetten hij zijn beste tijd neer die hem wel in Q3 bracht. Geen onderzoek, geen straf, gewoon door naar Q3.Requiem19 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:16:
[...]
Dit is de standaard straf voor het negeren van gele vlaggen.
Is niets partijdigs aan.
Dan kan het wel een standaard straf zijn, maar pas hem dan ook standaard toe.
Daarom zeg ik ook "zonder oranjebril" dat het gewoon een domme actie was van Max. Desondanks vertrouw ik Connelly voor geen meter meer sinds Japan 2016.Requiem19 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:16:
[...]
Dit is de standaard straf voor het negeren van gele vlaggen.
Is niets partijdigs aan.
Dat kun je doen, maar dat maakt het verhaal niet minder waariichel schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:18:
[...]
[...]
En toen stopte ik met lezen, da's nog erger dan de Telegraaf
Hij mag nog 5 strafpunten krijgen, normaal staat op een overtreding 2 strafpunten, dus in principe nog 2 freepasses. Alleen als het echt uitzonderlijke dingen zijn worden het 3 strafpunten. Zou er wel 1000 euri op durven inzetten dat Max die 12 strafpunten het komende jaar niet gaat halen.toolkist schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:20:
[...]
Hij is toch al over de helft, met nog een race te gaan voordat er punten wegvallen? 1 domme fout morgen en dan heb je Japan waar je jezelf helemaal niks kunt veroorloven
Klopt dat wel? Schumi mocht zijn pole toen in Monaco in de Mercedes ook niet houden toch? Staat in ieder geval niet in de recordboeken.Requiem19 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:36:
[...]
Absoluut, z’n tijd is namelijk niet afgenomen.
Hij geeft zelf aan geel gezien te hebben, maar vol gas gegeven te hebben omdat het hem veilig leek. Dus serieus bewust om voor DR te eindigen haha. Ricciardo brak wel z’n Q rondje af hiervoor...
Van Autosport.com:
[...]
Het spijt me maar dit is voor mij toch echt een gerucht, verre van een bewezen feit.Bee.nl schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:21:
[...]
Dat kun je doen, maar dat maakt het verhaal niet minder waarDit was toevallig de eerste hit op Google.
P1
P2 P3
[YouTube: Hamilton vs Vettel Q3 Lap - Russia 2018]
P1-P20
P1/2/3 (werkt niet hier, wellicht bij anderen wel)
https://youtubedoubler.co...=7&authorName=why+we+slap
[ Voor 16% gewijzigd door iichel op 29-09-2018 18:27 ]
Max is niet van z'n gas afgegaan.vosss schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:21:
[...]
Waarom heeft Vettel die begin dit jaar dan niet gekregen in Q2 bij een 100% identieke situatie? Werd niet eens under investigation. Had een tijd staan die niet voldoende voor Q3 was, voor zn neus geel, en die ronde zetten hij zijn beste tijd neer die hem wel in Q3 bracht. Geen onderzoek, geen straf, gewoon door naar Q3.
Dan kan het wel een standaard straf zijn, maar pas hem dan ook standaard toe.
Als Vettel in een bepaalde bocht wel vlgs telemetrie gas mindert, maar toch z'n ronde verbetert is de regel prima gevolgd.

Topsnelheden per intermediate + FL

Ben bang voor een Mercedes feestje.
Mwah behoorlijk discussie puntje hoor.iichel schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:05:
[...]
Oneens. Alle penalties die hij gegeven heeft waren prima te verdedigen.
Als je de letters van de regels volgt heb je gelijk en moet er consequent opgetreden worden. Helaas is het wel een paar keer voorgekomen dat er niet consequent is gehandeld met Max in de mix.
Dat Max gedeelte kan toeval zijn maar blijft de niet consequent handelen nog steeds een feit.
En dan is Connelly niet de enige die tot een straf komt maar het niet consequent straffen blijft dan nog steeds staan.
Dan krijg je perceptie verschillen he
[ Voor 9% gewijzigd door backupdevice op 29-09-2018 18:52 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Die stopte juist met hun Q vanwege het teveel aan regels.Tarabass schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:24:
Nou, dat was weer een aparte quali. Jammer dat de renaults de handdoek in de ring gooide. Wat me wel opvalt is dat iedereen altijd maar vindt dat er minder regels moeten komen, maar toen Renault stopte iedereen direct riep dat er regels moeten komen om te voorkomen dat men niet tactisch stopt met kwalificeren
Ik bedoel wat is het voor bullcrap dat de top 10 moet starten op de banden waarmee je de snelste tijd in Q2 gereden hebt.
Precies! Dus waarom zou je dan weer een regel introduceren die het verboden maakt of misschien stimuleert om toch door te gaan met kwalificeren? Dit is echt een schoolvoorbeeld van hoe je teveel regels krijgt. Het verbaasde me dan ook dat ik moest horen dat er een regel bij moest komenvosss schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:26:
[...]
Die stopte juist met hun Q vanwege het teveel aan regels.
Ik bedoel wat is het voor bullcrap dat de top 10 moet starten op de banden waarmee je de snelste tijd in Q2 gereden hebt.
Had de Mercedessen toch wel vooraan verwacht. Zou mooi zijn als Ferrari wat kan brengen morgen! Maar ben bang op een 1,2 voor Mercedes.
In de publicatie van de stewards las ik niets over het intrekken van zijn Q1 rondetijd.Erapaz schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:23:
[...]
Klopt dat wel? Schumi mocht zijn pole toen in Monaco in de Mercedes ook niet houden toch? Staat in ieder geval niet in de recordboeken.
Daarnaast staat op de FIA website de officiele uitslag van de kwalificatie. Daar staat Max op P11 en Ricciardo op P12.
https://www.fia.com/event...venttiming-information-30
Het lijkt mij dat cijfermatig Max dit 'kwalificatiegevecht' gewonnen heeft.
Jep, en hij was ook gewoon sneller in zijn 2e hotlap, Ric niet, die stond al enkele tienden achter in zijn laatste lap voordat Sirotkin de muur ging bezoeken.Requiem19 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:46:
[...]
In de publicatie van de stewards las ik niets over het intrekken van zijn Q1 rondetijd.
Daarnaast staat op de FIA website de officiele uitslag van de kwalificatie. Daar staat Max op P11 en Ricciardo op P12.
https://www.fia.com/event...venttiming-information-30
Het lijkt mij dat cijfermatig Max dit 'kwalificatiegevecht' gewonnen heeft.
13-3.
een treffende spreuk
Dat zei je een post eerder ook al, maar toen vroeg ik me al af of je echt goed de feiten scherp had.pro_6or schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:51:
[...]
Jep, en hij was ook gewoon sneller in zijn 2e hotlap, Ric niet, die stond al enkele tienden achter in zijn laatste lap voordat Sirotkin de muur ging bezoeken.
13-3.
Ricciardo zette in de ronde die hij afbrak een 34.104 in sector 1. Dat was een persoonlijke beste sector tijd voor hem. Verstappen zette in sector 1 een tijd van 34.027.
Ricciardo brak in S2 zijn ronde af vanwege Sirotkin.
Dus weet niet hoe je aan jouw informatie komt, maar die lijkt me niet te kloppen. Tip: in de F1 live timing app kun je de Q live timing terugkijken.
Pa, ik wil nu dat jij eens mee gaat. Oké, ook wel eens gezellig, dan maar herhaling of samenvatting kijken
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik dacht geel te zien bij Ric op TV, maar dat kan ook de 2e sector zijn geweest. Iig was Max al een tiende sneller dan Ric in die 1e sector (in beider 2e hotlap) en was hij ondanks uitwijken voor Sirotkin dus sneller dan Rics eerste hotlap. Ik denk dus niet dat het gestolen was maar gewoon sneller dan Ric.Requiem19 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:54:
[...]
Dat zei je een post eerder ook al, maar toen vroeg ik me al af of je echt goed de feiten scherp had.
Ricciardo zette in de ronde die hij afbrak een 34.104 in sector 1. Dat was een persoonlijke beste sector tijd voor hem. Verstappen zette in sector 1 een tijd van 34.027.
Ricciardo brak in S2 zijn ronde af vanwege Sirotkin.
Dus weet niet hoe je aan jouw informatie komt, maar die lijkt me niet te kloppen. Tip: in de F1 live timing app kun je de Q live timing terugkijken.
een treffende spreuk
- DaniëlWW2
- Niet online
Als je toch een race moet missen dan zou ik ook deze kiezen.Hackus schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:02:
Geen F1 live voor Hackus morgen....... ik moet mee met mijn dochter kleding kopen.
Pa, ik wil nu dat jij eens mee gaat. Oké, ook wel eens gezellig, dan maar herhaling of samenvatting kijken
Inderdaad, Mercedes 1 en 2 en Max moet van achter komen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:09:
[...]
Als je toch een race moet missen dan zou ik ook deze kiezen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Pas maar opHackus schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:02:
Geen F1 live voor Hackus morgen....... ik moet mee met mijn dochter kleding kopen.
een treffende spreuk
In elk geval geen gescheurde/kapotte broekpro_6or schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:15:
[...]
Pas maar opdat klinkt als kleding kopen waar mam het niet mee eens is
.
Juist dat maakt het wellicht nog het kijken waard... Kijken of hij tot de top 6 kan komen of niet. Garantie op inhaalacties en veel schermtijdHackus schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:14:
[...]
Inderdaad, Mercedes 1 en 2 en Max moet van achter komen.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik wou zeggen, de Red Bulls van achteraan is waarschijnlijk het enige beetje actie wat we gaan zien. Of er moeten crashes komen met safety cars om de strategieën een beetje in de war te schoppen.ATS schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:46:
[...]
Juist dat maakt het wellicht nog het kijken waard... Kijken of hij tot de top 6 kan komen of niet. Garantie op inhaalacties en veel schermtijd
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Vrijwel 100% safetycar garantie, reken maar op wat spektakelMugwump schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:48:
[...]
Ik wou zeggen, de Red Bulls van achteraan is waarschijnlijk het enige beetje actie wat we gaan zien. Of er moeten crashes komen met safety cars om de strategieën een beetje in de war te schoppen.
Volgens mij mis ik ze al een tijdje, linkjes naar Ted's notebook... Iemand?
[ Voor 7% gewijzigd door redfoxert op 29-09-2018 20:57 ]
Race start morgen om 13:10
Daar zeg je zo wat. Ted's notebook heb ik ook al sinds de zomerstop of zo niet meer gezien. Zijn die linkjes gewoon niet gepost of issie er mee gestopt? Dat zal toch niet?redfoxert schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:56:
[...]
Vrijwel 100% safetycar garantie, reken maar op wat spektakelAl waren de vorige races dodelijk saai op een aantal momentjes na....
Volgens mij mis ik ze al een tijdje, linkjes naar Ted's notebook... Iemand?
Het jaarlijkse Russische middagdutje is vroeg dit jaar!werphengel schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:57:
Wellicht ten overvloede maar:
Voor zover ik weet doet hij het gewoon nog, maar ik heb de indruk dat de interesse gewoon afneemt. Ik kijk het in elk geval al tijden niet meer. Veel geklets, veel popie-Jopiegedrag, weinig inhoud.vosss schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:21:
[...]
Daar zeg je zo wat. Ted's notebook heb ik ook al sinds de zomerstop of zo niet meer gezien. Zijn die linkjes gewoon niet gepost of issie er mee gestopt? Dat zal toch niet?
Edit: deze is weer een aardig voorbeeld: de eerste 10 minuten gaan nergens over.
[ Voor 7% gewijzigd door ATS op 30-09-2018 05:47 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze schijnen extreem snel offline gehaald te worden van YT. Verder is Ted potentieel nog zwaarder Hamilton biased dan sommige van Ziggo voor Max. Sommige, want die ene Coronel spant werkelijk alles.vosss schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:21:
[...]
Daar zeg je zo wat. Ted's notebook heb ik ook al sinds de zomerstop of zo niet meer gezien. Zijn die linkjes gewoon niet gepost of issie er mee gestopt? Dat zal toch niet?
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Goed dat je het zegt want ik had 14:10 in mijn hoofd. Plande al een middagdutje rond 14:30.werphengel schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:57:
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-09-2018 22:35 ]
Nee hoor, worden gewoon opgenomen.vosss schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:21:
[...]
Enkel met een VPN te bekijken.
https://www.skysports.com...ualifying-notebook-russia
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

En een ‘gouwe ouwe’. Ik gun het hem. Als VET maar tweede wordt, haha.
@RobertMe in Breda hangt een stoplicht ook ver voor de stopstreep. Ik stop op een plek waar ik het licht kan zien. Ik neem aan dat de coureurs dit ook doen, gezien er geen toeter op zo’n wagen zit haha.
[ Voor 24% gewijzigd door Jasphur op 29-09-2018 23:19 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Volgens mij denk jij het omgedraaide van wat ik bedoelJasphur schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:17:
@RobertMe in Breda hangt een stoplicht ook ver voor de stopstreep. Ik stop op een plek waar ik het licht kan zien. Ik neem aan dat de coureurs dit ook doen, gezien er geen toeter op zo’n wagen zit haha.
Jij hebt het over het groen zien worden van het licht. Ik bedoel dat je van op een bepaald moment helemaal niet meer ziet dat het rood wordt. Er is dus een X aantal meter waarbij je in een twilighlight zone bevind. Toen je voor het laatst naar het licht keek was het groen, maar is het ook nog groen als je over de streep rijdt? Dat weet je niet. Omdat het stoplicht dus een aantal meter ervoor hangt.
RobertMe schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:25:
[...]
Volgens mij denk jij het omgedraaide van wat ik bedoel
Jij hebt het over het groen zien worden van het licht. Ik bedoel dat je van op een bepaald moment helemaal niet meer ziet dat het rood wordt. Er is dus een X aantal meter waarbij je in een twilighlight zone bevind. Toen je voor het laatst naar het licht keek was het groen, maar is het ook nog groen als je over de streep rijdt? Dat weet je niet. Omdat het stoplicht dus een aantal meter ervoor hangt.
is daar op straat niet juist het oranje voor bedacht?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Wat ben ik blij dat ik nachtdiensten heb, mis deze race maar al te graag. De quali heb ik wel half gezien, maar deze baan is toch echt te saai! En als ik wel op tijd wakker zou zijn, lig ik denk ik net als jullie om 13.15 weer te slapenwerphengel schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:57:
De Quali zei al genoeg wat wij moeten verwachten van deze raceQu3st schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:47:
[...]
Wat ben ik blij dat ik nachtdiensten heb, mis deze race maar al te graag. De quali heb ik wel half gezien, maar deze baan is toch echt te saai! En als ik wel op tijd wakker zou zijn, lig ik denk ik net als jullie om 13.15 weer te slapen
Zal de vertaling er maar bij zetten
[ Voor 22% gewijzigd door Pierre op 30-09-2018 09:28 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
U zegt?Pierre schreef op zondag 30 september 2018 @ 08:11:
Добрый день в гонке

Laten we hopen op een race met mooie akties
- DaniëlWW2
- Niet online
De enige hoop zijn de Red Bull's. De rest zal waarschijnlijk slaapverwekkend zijn.Odessa schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:20:
Nu eerst buiten een wandeling maken en op de terugweg even langs de appie wat lekkers kopen voor bij de race...Zin in!
Laten we hopen op een race met mooie akties![]()
A five place gearbox change penalty is coming for @svandoorne
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 30 september 2018
VAN should lose just the one place to STR as the others behind him have bigger penalties
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 30 september 2018
-
[ Voor 94% gewijzigd door Edd op 30-09-2018 10:53 ]
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Hoe lang? Want als het even doorregende dan is de baan weer "groen" en dan gaat er veel grip verloren. Kan je ook meteen de bandenstrategie uit het raam gooien.swv schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:49:
Het regent nu tijdens de F2 race.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1