In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik snap best dat hij mogelijk iets anders test, maar ook hij moet het toch niet leuk vinden om altijd achter zijn teamgenoot te staan? Ongeacht wie dat is.iichel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:06:
[...]
Norris heeft de auto van Alonso. Die heeft 8 tienden ingebouwde voorsprong
Nee, geen idee. Andere setup, tankvulling, programma? Snellere coureur?
Maar ligt dat echt aan hem of aan de auto...Pierre schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:08:
[...]
Omdat Stoffel er met zijn hoofd totaal niet bij is, die rijdt voor spek en bonen mee de laatste 6 races. Vandaar dat hij geen plek meer heeft.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Net uitgelegd door Rick Winkelman op Ziggo.ATS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:12:
Zouden RBR en STR hebben afgestemd wanneer ze hun motor-change bekend maakten aan de FIA zodat de RBR auto's voor de STR terecht zouden komen? Alonso start overigens ook achteraan. Alle auto's die aan het begin van de sessie direct stonden te dringen gaan achteraan beginnen...
Het gaat erom op welk moment ze het eerste op de baan zijn met de onderdelen.
Dus eerst ALO, dan de RBR's en daarna STR's
[ Voor 5% gewijzigd door Edd op 28-09-2018 11:14 ]
-
Ik had het volledig verkeerd, echte reden hierboven.ATS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:12:
Zouden RBR en STR hebben afgestemd wanneer ze hun motor-change bekend maakten aan de FIA zodat de RBR auto's voor de STR terecht zouden komen? Alonso start overigens ook achteraan. Alle auto's die aan het begin van de sessie direct stonden te dringen gaan achteraan beginnen...
[ Voor 22% gewijzigd door Soggney op 28-09-2018 11:15 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Grappig, ik hoor net op Ziggo hoe dat precies zit. Het is niet wanneer het is aangegeven, maar het gaat er om wanneer de nieuwe componenten op de baan verschijnen.ATS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:12:
Dus omdat Norris (in Alonso's auto) vooraan in de pitstraat stond, start Alonso als 16e, Ricciaro daarna, dan Verstappen (dus precies zoals ze bij het begin van de training op de baan verschenen).
@Edd was me te snel af zie ik
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Ah, ok. Ik zit naar het Engelse commentaar vanuit de F1 app te luisteren, dus dat had ik gemist. Wat was de volgorde bij het de baan op gaan?Edd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:13:
[...]
Net uitgelegd door Rick Winkelman op Ziggo.
Edit:
Shit, Alo voor de Bulls....
[ Voor 12% gewijzigd door ATS op 28-09-2018 11:21 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Verklaart wel waarom ze zo'n drukte hadden om vooraan te staan in de pitlane, schijnen ze 20 min gestaan te hebbenwalteij schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:15:
[...]
Grappig, ik hoor net op Ziggo hoe dat precies zit. Het is niet wanneer het is aangegeven, maar het gaat er om wanneer de nieuwe componenten op de baan verschijnen.
Dus omdat Norris (in Alonso's auto) vooraan in de pitstraat stond, start Alonso als 16e, Ricciaro daarna, dan Verstappen (dus precies zoals ze bij het begin van de training op de baan verschenen).
@Edd was me te snel af zie ik.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Lekker toch, heb je wat te doen op je werk.Jasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:00:
Ik heb ook zo mijn favoriete tijden, maar mensen, laten we niet vergeten dat Liberty de sport veel toegankelijk wil maken voor heel de wereld. Wij zijn nog redelijk verwent wat dat betreft. Er zijn veel races die fans in New Zealand en Australië op maandagochtend moeten kijken!
alles kan off-topic
Volgens mij was dat toen wel volgens volgorde van aanmelding.ATS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:21:
Wat dat in het verleden niet anders?
[ Voor 40% gewijzigd door Edd op 28-09-2018 11:22 ]
-
Dat geldt ook voor RIC t.o.v. VER.ATS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:26:
HAR ligt wel weer een heel eind achter GAS trouwens. Volle seconde er tussen
23.3 B ) If a driver incurs a penalty exceeding 15 grid places he will be required to start the race from the back of the starting grid. If more than one driver receives such a penalty they will be arranged at the back of the grid in the order in which the offences were committed. However, if more than one driver incurs such a penalty after the end of the qualifying session Article 35.2(c) will apply.
35.2 C ) Once the grid has been established in accordance with a) and b) above, grid position penalties will be applied to the drivers in question in the order the offences were committed. If, following qualifying, more than one driver incurs a penalty under Article 23.3(e) or Article 23.5(a) preference will be given to the driver whose team first informed the technical delegate that a power unit or gearbox change will be carried out.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
RIC zijn auto staat op bokken, die van GAS is op de baan...
Uiteraard, vandaar mijnATS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:27:
[...]
RIC zijn auto staat op bokken, die van GAS is op de baan...
Overigens hebben de Mercs de balans nog niet echt. Maar ik twijfel er ook niet aan dat met name HAM er gewoon weer staat, morgen!
Da's alleen tussen Q en de race, zo te zien?
De kleurstelling van STR is overduidelijk 'afgekeken' van de blikjes Red Bull:Pathogen schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:25:
Grappig, ik merk dat ik nu meer op de STR's let omdat die motor volgend jaar bij de RBR's ligtMaar dat blauw van STR is wel een machtig mooi kleurtje trouwens...

Dank, dus die regel van informeren gaat over na de Q, terwijl het voor de Q gaat over wie de "overtreding" het eerste begaat door iets mee de baan op te nemen wat niet mag.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De kleurstelling van STR is gebaseerd op RedBull Cola:walteij schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:29:
[...]
De kleurstelling van STR is overduidelijk 'afgekeken' van de blikjes Red Bull
Neehoor,walteij schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:29:
[...]
De kleurstelling van STR is overduidelijk 'afgekeken' van de blikjes Red Bull:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
hiervan
Staat ook op de achtervleugel, Redbull Cola

[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 28-09-2018 11:32 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Volgens mij gewoon van de RB Cola, zie je ook op de achtervleugel staan.walteij schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:29:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
edit, @basvn was me voor
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eat the bugs, live in a pod
Is dat een beetje te zuipen eigenlijk? Die RB cola?basvn schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:31:
[...]
Neehoor,
hiervan
Staat ook op de achtervleugel, Redbull Cola
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Waiting on the world to change
Start/finish zit toch aardig wat mensen op de tribunes.
Volgens F1 waren er vorig jaar 150.000 man.. past toch nooit daar?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Mercedes z'n snelste rondjes op de soft. Belooft nog wat!

[ Voor 19% gewijzigd door iichel op 28-09-2018 11:36 ]
Ach, het was pas FP1 en die zeggen niets! (toch?)
Same here. Was weer eens een uur te laat.pinda powerrr schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:36:
Ik schakel weer lekker op tijd in. Een rondje gezien en gelijk overal finishvlaggetjes bij de namen![]()
Ach, het was pas FP1 en die zeggen niets! (toch?)
Was dat niet zelfs in Monza zo toen FP1 nog aan de gang was?Pathogen schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:35:
Ben ik de enige die het opvallend vindt dat VER best makkelijk meegaat in de tijden? Ik dacht dat Sochi zo'n prutcircuit was voor RBR, blijkbaar valt dat wel mee...
Vind het niet heel lekker. maar dat ben ik. andere vinden t wel te doenpinda powerrr schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:34:
[...]
Is dat een beetje te zuipen eigenlijk? Die RB cola?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik heb het afgelopen week geproeft (via Scoupy uiteindelijk gratis). Persoonlijk vind ik het in niets naar cola smaken. Vond het eerlijk gezegd ook niet lekker.pinda powerrr schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:34:
[...]
Sector 1 is power en efficiente downforce. Sector 2 is wat meer mechanische grip + aero en sector 3 is volledig mechanische grip. Sector 1 is vanmorgen close tussen Merc en Ferrari maar in sector 2 en 3 kan de RB14 prima mee. Volgens mij zijn ze zelfs het snelste in sector 3.Pathogen schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:35:
Ben ik de enige die het opvallend vindt dat VER best makkelijk meegaat in de tijden? Ik dacht dat Sochi zo'n prutcircuit was voor RBR, blijkbaar valt dat wel mee...

Het is aparte smaak cola, beetje flashback naar Raak kindercola, maar dan vleugje suikervrij erbij. Humor is dat 'Organic' marginaal minder 'slechte' ingrediënten hebben, dat ik het gewoon bij RB houdpinda powerrr schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:34:
[...]
Geef mij een grammetje of twee van wat jij hebt genomenSpotmatic schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:41:
Ik weet niet of het bewust is gedaan of een geintje van de ontwerper, maar het circuit van Sochi lijkt toch een beetje op de sikkel in de oude USSR vlag...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@SinergyX Klik
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 28-09-2018 11:43 ]
You commie bastard!!Spotmatic schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:41:
Ik weet niet of het bewust is gedaan of een geintje van de ontwerper, maar het circuit van Sochi lijkt toch een beetje op de sikkel in de oude USSR vlag...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
* nachtnet heeft vast wekkers voor volgend weekeinde ingesteld..
Niks mis met koffiepads van de Jumbo!Jasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:42:
[...]
Geef mij een grammetje of twee van wat jij hebt genomenIk zie het echt niet haha
Dat herinnert mij eraan dat ik Max z'n auto straks nog even moet ophalen...Bij de Jumbo.
Dus staat iedereen dan op p1 of p20?Spotmatic schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kwalificatie is het denk ik wel waard. De rest niet tenzij we chaos krijgen.nachtnet schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:42:
Ok, jullie hebben fp1 meegekregen. Is het de moeite waard om fp2/fp3 q1,q2 te gaan kijken? Of kan ik die overslaan?
Die waren er?TrekDr0p schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:32:
Niemand nog die het over de motor problemen van HUL heeft gehad?
[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-09-2018 11:46 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zijn gewoon de kleuren van de nederlandse vlag, machtig mooi ding man!walteij schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:29:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Neehoor, maar aan het einde van de race worden alle punten 'eerlijk' verdeeld.
Hoogstpersoonlijk door de heer V. Putin geteld zeker?SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:34:
[...]
Start/finish zit toch aardig wat mensen op de tribunes.
Volgens F1 waren er vorig jaar 150.000 man.. past toch nooit daar?
Denk dat je Q2 kan overslaan. Waarschijnlijk 4 auto's die niet uit de garage gaan komen ivm gridstrafnachtnet schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:42:
Ok, jullie hebben fp1 meegekregen. Is het de moeite waard om fp2/fp3 q1,q2 te gaan kijken? Of kan ik die overslaan?
Ja in de laatste minuut ofzo moest hij langzaam naar de pits rijden, in modus 12 ofzo.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:45:
[...]
Kwalificatie is het denk ik wel waard. De rest niet tenzij we chaos krijgen.
[...]
Die waren er?
[ Voor 28% gewijzigd door TrekDr0p op 28-09-2018 11:54 ]
Ik kijk als het even kan gewoon alles.TrekDr0p schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:53:
[...]
Denk dat je Q2 kan overslaan. Waarschijnlijk 4 auto's die niet uit de garage gaan komen ivm gridstraf
[...]
Ja in de laatste minuut ofzo moest hij langzaam naar de pits rijden, in modus 12 ofzo.
"When you grow up your heart dies"
Ja maar schat....FP2 gaat beginnen

"zeg lieverd, zullen we dat online boodschappen bestellen eens uitproberen?"pinda powerrr schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:01:
Bedankt voor de headsup, nu kijken of ik het kan onthouden en een goede smoes kan verzinnen om niet mee te gaan met de vrouw voor de boodschappen van vandaag![]()
Ja maar schat....FP2 gaat beginnen![]()
Nope, geen Ziggo hier. Ik kijk gewoon via SKYRudolf schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:07:
@pinda powerrr Als je het live kunt zien dan heb je wss Ziggo. En dan kun je het ook gewoon later terug kijken. OF een uitzending vanaf het begin starten als je halverwege invalt.
al twijfel ik om weer een maandje Ziggo te nemen, want WK volleybal begint ook morgen
Is er nog iets geroepen cq. duidelijk of dat blok meer power laat zien? Of rijden ze (nog) niet met nieuw blokwalteij schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:00:
Met een schuin oog aan het kijken, maar het valt me deze training pas echt goed op hoeveel het geluid van die Honda motoren verschilt van de Mercedes/Ferrari/Renault motoren.
Er zit veel meer geroffel in de Honda motoren, zeker als ze van het gas af gaan. Vind het eigenlijk wel leuk klinken.
Mijn boefje is liev!
Fun fact.TakeAway schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:46:
[...]
Zijn gewoon de kleuren van de nederlandse vlag, machtig mooi ding man!
[Afbeelding]
[YouTube: The Flag of Russia Explained]
[ Voor 4% gewijzigd door TinusTegengas op 28-09-2018 12:22 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
En de Franse en de Belgische.TakeAway schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:46:
[...]
Zijn gewoon de kleuren van de nederlandse vlag, machtig mooi ding man!
[Afbeelding]
En de Amerikaanse.
Wat is er nog meer rood-wit-blauw?
[ Voor 0% gewijzigd door Amphiebietje op 28-09-2018 12:25 . Reden: Belgische = Luxemburgse :P ]
Luxembourgh!Amphiebietje schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:23:
[...]
En de Franse en de Belgische.
En de Amerikaanse.
Alleen dit: DaniëlWW2 in "[F1] Seizoen 2018 - deel 2"JB schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:14:
[...]
Is er nog iets geroepen cq. duidelijk of dat blok meer power laat zien? Of rijden ze (nog) niet met nieuw blok
Maar Gasly op P12 met Ultrasofts tussen de rest met Hypersoft is wel hoopgevend
-
Ben benieuwd naar de longruns vanmiddag!Edd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:25:
[...]
Alleen dit: DaniëlWW2 in "[F1] Seizoen 2018 - deel 2"
Maar Gasly op P12 met Ultrasofts tussen de rest met Hypersoft is wel hoopgevend
Man wat ben ik blij dat we straks naar ietwat minder flapjes gaan. Ik begrijp dat het een ongelofelijke kunst is om de lucht zo goed mogelijk langs de wagen te laten gaan, maar wat zijn die dingen lelijk.
Helemaal eens. En het maakt de auto's enorm gevoelig voor vuile lucht.Jasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:47:
[...]
Man wat ben ik blij dat we straks naar ietwat minder flapjes gaan. Ik begrijp dat het een ongelofelijke kunst is om de lucht zo goed mogelijk langs de wagen te laten gaan, maar wat zijn die dingen lelijk.
Klopt toch ook wel een beetje.Edd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:55:
Proest... Volgens Ziggo hebben we vandaag al de kwalificatie en morgen de race..
Dit is meestal een race die eindigt zoals hij gestart is
In dit geval hoop ik het toch van niet. Ik hoop toch dat Max wel wat naar voren kan rijden.TrekDr0p schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:13:
[...]
Klopt toch ook wel een beetje.
Dit is meestal een race die eindigt zoals hij gestart is
Ik hoop toch dat Ziggo dat verkeerd heeft. Morgenmiddag zit ik namelijk met wat collega's op het circuit van ZandvoortEdd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:55:
Proest... Volgens Ziggo hebben we vandaag al de kwalificatie en morgen de race..
https://www.instagram.com...g_web_options_share_sheet
Je weet dat er in Sochi gereden wordt dit weekend?walteij schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:20:
[...]
Ik hoop toch dat Ziggo dat verkeerd heeft. Morgenmiddag zit ik namelijk met wat collega's op het circuit van Zandvoort![]()

interessante sectie, 12 13 12 11 16
Even in de achteruit door de bochtjes daar.iichel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:51:
[Afbeelding]
Met een donut of tweeredfoxert schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:53:
[...]
Even in de achteruit door de bochtjes daar.

TR schroeft de nieuwe onderdelen er morgen pas in?Edd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:13:
[...]
Net uitgelegd door Rick Winkelman op Ziggo.
Ik zie van hun nog geen 'back of the grid' straf documentjes:
https://www.fia.com/event...venttiming-information-30
(ALO, RIC, VER staan er wel al)
[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 28-09-2018 14:00 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
F1 wel ja (ik geloof trouwens niet dat F1 ooit weer in Zandvoort gereden wordt, maar dat is een ander verhaal).Pathogen schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:39:
[...]
Je weet dat er in Sochi gereden wordt dit weekend?
Ik rij dit weekend wel zelf op Zandvoort. Fijn een race experience met het werk daar. Dus we mogen zelf rond gaan rijden in wat auto's met voldoende PK's. Ik hoop zelf toch minimaal een Aston Martin en een McLaren rond te mogen sturen, maar we zijn er in het totaal ruim 7 uur, dus de kans dat er nog andere auto's voorbij komen (Porsche, AMG, Ferrari, Lambourghini) is zeker wel aanwezig.
Ken je het gevoel??

En nu ga ik zitten voor VT2
Jawel.. Het zijn gewoon een stel prutsers bij de FIA...YakuzA schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:59:
[...]
TR schroeft de nieuwe onderdelen er morgen pas in?
Ik zie van hun nog geen 'back of the grid' straf documentjes:
https://www.fia.com/event...venttiming-information-30
(ALO, RIC, VER staan er wel al)
Doc 10 + 11 zijn voor Gasly en Hartley. Maar bij het linkje staat dat ze voor ene D. Ricciardo zijn..
-
Pfft zie dat in de pdf zelf wel de goede naam staat inderdaadEdd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:04:
[...]
Jawel.. Het zijn gewoon een stel prutsers bij de FIA...
Doc 10 + 11 zijn voor Gasly en Hartley. Maar bij het linkje staat dat ze voor ene D. Ricciardo zijn..
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het staat er nog steeds zo op... Kijken ze niet op reddit?iichel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:51:
[Afbeelding]
-
Dat ze niet op Reddit kijken snap ik nog wel, maar niet op T.net?Edd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:12:
[...]
Het staat er nog steeds zo op... Kijken ze niet op reddit?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dit keer zal de FIA hem niet met een of andere lulsmoes van het podium schoppen.Pierre schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:16:
Verstappen wordt toch 21, hij neemt de crew mee op kroegentocht in de USA haha
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
USA is toch standaard melk? Of was dat alleen bij indycar?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:17:
[...]
Dit keer zal de FIA hem niet met een of andere lulsmoes van het podium schoppen.
UK, maar dat is een combo van de vlaggen van de verschillende 'countries', en nog wel een paar.Amphiebietje schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:23:
[...]
En de Franse en de Belgische.
En de Amerikaanse.
Intussen is Verstappen lekker onderweg (op zachtere banden dan de andere top teams, dat wel).

Podium pikken door in te halen met 4 wielen buiten de baan is echt een lulsmoes ja..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:17:
[...]
Dit keer zal de FIA hem niet met een of andere lulsmoes van het podium schoppen.
Alleen bij de Indy 500 zelfs, afaik.TrekDr0p schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:17:
[...]
USA is toch standaard melk? Of was dat alleen bij indycar?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Alleen bij de Indianapolis 500 (Indy 500)TrekDr0p schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:17:
[...]
USA is toch standaard melk? Of was dat alleen bij indycar?
Het is niet VER's schuld dat de baanlijnen verkeerd liggen.Grimmie187 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:20:
[...]
Podium pikken door in te halen met 4 wielen buiten de baan is echt een lulsmoes ja..
Zullen we die discussie not nog weer een keer oprakelen?Grimmie187 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:20:
[...]
Podium pikken door in te halen met 4 wielen buiten de baan is echt een lulsmoes ja..

Welke discussie?ATS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:24:
[...]
Zullen we die discussie not nog weer een keer oprakelen?
De discussie waarbij in het betreffende topic toen 20+ pagina's gevuld zijn...

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1