Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:24
Donstil schreef op zondag 6 januari 2019 @ 20:26:
Iedereen staat hier maar in de top 3 of top 5.
Wat een toppertjes zijn we hier toch allemaal :+
dat zegt helemaal niets, dat score systeem kun je doodsimpel beinvloeden om in de top 5 te komen als je dat belangrijk vindt.

Ik heb het wel eens getest, dan ga je als medic in de game in conquest mode. Zorg ervoor dat je in een 4 mans squad zit (liefst zonder snipers want die liggen teveel buiten het objective gebied en bewegen nauwelijks zodat je te veel tijd kwijt bent aan lopen).

Doe dan het volgende:
- capture de vlaggen waar mogelijk met zoveel mogelijk man waar veel tegenstand is.
- terwijl je captured gooi je continu bandages naar mensen toe die geraakt worden
- heal zoveel mogelijk mensen en indien het squad members zijn die dan eerst (dat levert 200 per revive op)
- bouw in de rustige momenten de vlaggen die je hebt vol met obstacles (levert ook best veel op)
- hou dit het hele potje vol en je staat gegarandeerd in de top 5 en met een beetje mazzel zelfs eerste

Dit kun je ook doen als support (met ammo packs) of als assault (destruction van gebouwen en voertuigen)

Objective playing met een supportive rol levert over het algemeen meer op dan 20 tot 30 man neerschieten.

Ik denk dat het belangrijkste in deze game is dat je met 1 of meerdere squads je gewoon vrij over het veld begeeft en vooral lol erin hebt en de score doet er wat minder toe dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaSlash
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 23:36
Zijn er nog andere manieren om aan Company Coins te komen dan de Daily Missions?
Ik probeer me aan te passen welke klasse ik speel afhankelijk van het potje, daardoor gebruik ik veel verschillende wapens maar ik heb niet genoeg CC om alle specalications te unlocken

Het vreemde vind ik dat aan het einde van een potje er bijvoorbeeld staat
10,000 XP | cc 2000
Die CC zie ik alleen nooit terug.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
robinez schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:26:
[...]
Objective playing met een supportive rol levert over het algemeen meer op dan 20 tot 30 man neerschieten.
En laat dat eerste nu net een van de kernzaken van een teambased shooter zijn ;)
Ook ik sta met <10 kills regelmatig boven de 'solisten' met >30 kills.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het bij TDM dan weer leuk om in mn eentje zoveel mogelijk kills te halen ten opzichte van de rest van het team. Mijn top is 56 van de 100 in BF4 destijds maar in BFV is 36 ook niet verkeerd :P

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 07-01-2019 14:00 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
dvdkiwi schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:54:
[...]

En laat dat eerste nu net een van de kernzaken van een teambased shooter zijn ;)
Ook ik sta met <10 kills regelmatig boven de 'solisten' met >30 kills.
_/-\o_
Martinspire schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:00:
Ik vind het bij TDM dan weer leuk om in mn eentje zoveel mogelijk kills te halen ten opzichte van de rest van het team. Mijn top is 56 van de 100 in BF4 destijds maar in BFV is 36 ook niet verkeerd :P
Heerlijk af en toe! Goed ook om je gunplay te oefenen en juist de gamemode waar je lekker je lol op kan met kills maken.

Niks zo frustrerend om in een objective based mode te zitten en te verliezen door spelers die niks geven om PTFO maar gewoon hun eigen ding willen doen. Ga dan lekker naar TDM :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:55:
[...]

_/-\o_

[...]

Heerlijk af en toe! Goed ook om je gunplay te oefenen en juist de gamemode waar je lekker je lol op kan met kills maken.

Niks zo frustrerend om in een objective based mode te zitten en te verliezen door spelers die niks geven om PTFO maar gewoon hun eigen ding willen doen. Ga dan lekker naar TDM :).
Ik doe de laatste tijd nog wel wat Domination ipv TDM bedenk ik me net. Vooral omdat daar minder mensen gaan zitten campen. Valt me nog mee hoe groot de TDM maps zijn trouwens, groter dan in vorige games volgens mij. Qua skill heb ik het idee dat het ook allemaal een stuk makkelijker is. Ik vind hem in ieder geval handig om wat wapens en classes te levellen omdat je simpelweg meer mensen tegenkomt. Ben nu bij Recon bijna level 17, dus dat is bijna binnen. Al verwacht ik niet dat ik de KAR nou zo veel ga gebruiken (zie niet veel mensen dat ding gebruiken en dat had wel meer geweest als het zo'n fijn ding was).

In ieder geval is dat de komende dagen mijn doel: alles op level 20 halen. Niet zozeer omdat ik het nodig heb, maar meer omdat ik het een leuk doel vind en wat mij betreft de game dan echt open ligt omdat dan alles voor me beschikbaar is.

Van de Recon vind ik trouwens nog steeds de M95 het fijnst, maar de ZH29 is ook wel prima. Heeft als 1 van de weinige semi-auto wapens een upgrade om er een normaal magazijn aan te hangen. De Selbstlader 19x6 vind ik daarom toch wat te nutteloos want de reload duurt daarvan (en anderen) echt ongehoord lang. Dus liever zo'n snel magazijn en weer verder. Want gezien je iemand 2x moet raken, is het niet handig als je dan 5 seconden bezig bent met herladen. Dan is ie vaak weg of jij bent al dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Martinspire schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:20:
[...]

Al verwacht ik niet dat ik de KAR nou zo veel ga gebruiken (zie niet veel mensen dat ding gebruiken en dat had wel meer geweest als het zo'n fijn ding was).
KAR is lekker! Denk wel dat je misschien iets meer close-range de M95 beter kan hebben, maar gebruik alleen KAR op dit moment. De Krag is misschien iets beter voor mid-range, maar de reload bug dat je scherm zwart wordt bij inscopen moet eerst opgelost worden (Als je net reload hebt gedaan van een kogel ofzo en dan inzoomt)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laderwebshop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-12-2024
Frontlines is wel heel lekker in deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Laderwebshop schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:07:
Frontlines is wel heel lekker in deze versie.
Vooral met een leuke squad en een goede tegenstander dan krijg je echt leuke battles. Gister nog 30 minuten gestreden op aerodrome. Ging hele tijd heen en weer totdat wij hun tanks kapot maakte en flink door konden pushen. We konden toen de bombs planten met nog 3 tickets te gaan :)

Toch wil ik ook rush graag spelen, maar frontlines heeft mij wel positief verrast in BFV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik speel nu wat vaker Breakthrough.
Is een beetje hetzelfde als rush maar dan met 2 capzones ipv mcoms.
Altijd compacte actie en felle gevechten om de punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:34:
Ik speel nu wat vaker Breakthrough.
Is een beetje hetzelfde als rush maar dan met 2 capzones ipv mcoms.
Altijd compacte actie en felle gevechten om de punten.
Ja maar dat is eigenlijk weer frontlines maar dan met 1 punt en aan het einde rush mode met 2 bommen.

Breaktrough is de spreiding soms irritant vind ik. Helemaal als je moeite doet voor 1 punt en je andere punt weer verliest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Vraagje voor de xbox wizards op dit forum. Komt-ie:

Bij het opschonen heb ik BF1 CTE en BF1 incursions beta van de schijf verwijderd. Toen ik BF1 weer aanslingerde bleken de DLC-wapens gelockt. Enfin, vanuit de store de DLC's opnieuw geinstalleerd. So far so good.
Nu start ik BF1 weer op, zijn alle game settings onder options gereset! Ook de soldier presets zijn opeens default.
Nu kan ik ze wel reconstrueren aan de hand van de BFV settings, maar het is een mijl op zeven zo.

Om dit probleem in de toekomst voor te zijn: is er een manier om die option-settings ergens te saven? Of weet er iemand een manier om de oude settings terug te zetten? Wat zie ik over het hoofd?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:55:
Vraagje voor de xbox wizards op dit forum. Komt-ie:

Bij het opschonen heb ik BF1 CTE en BF1 incursions beta van de schijf verwijderd. Toen ik BF1 weer aanslingerde bleken de DLC-wapens gelockt. Enfin, vanuit de store de DLC's opnieuw geinstalleerd. So far so good.
Nu start ik BF1 weer op, zijn alle game settings onder options gereset! Ook de soldier presets zijn opeens default.
Nu kan ik ze wel reconstrueren aan de hand van de BFV settings, maar het is een mijl op zeven zo.

Om dit probleem in de toekomst voor te zijn: is er een manier om die option-settings ergens te saven? Of weet er iemand een manier om de oude settings terug te zetten? Wat zie ik over het hoofd?

Thanks alvast!
Zijn je settings niet in je savegame in de cloud bewaard? Klinkt alsof je je savegame hebt overschreven zo.

Vandaag even wat TDM en Domination gedaan om effe snel wat XP te halen. En het is gelukt:
Heb alle classes nu op level 20. Uiteindelijk nog wat semi-auto recon wapens gepakt en de ZH29 en Model8 en dat ging eigenlijk vrij rap. Geen scope erop en gewoon op medium range lekker meedoen met de squads. Even wennen maar werkt eigenlijk prima.
Met mijn skills ging het in die TDM/DOM modi namelijk het snelst. Serieus wat een n00bs aldaar haha. K/D is ook weer wat opgekrikt met ik denk 0,1 in een dag of 2.
Stond ook regelmatig dus als recon bovenaan. Dan weet je gewoon dat je team verder flut is, maar dat maakt weinig uit als de tegenstander ook zijn hersenen uit heeft gezet.

TDM: 27/6, 21/4
Domination: 38/11, 25/6, 53/16, 31/19, 21/11, 25/12, 29/17, 32/12
Ook effe frontlines small: 20/8

Vooral die 53/16 ging erg lekker en was een pot waar echt veel lukte. Van die "I shouldn't be alive"-momenten. Werd eindelijk eens niet als eerste gepakt als ik met een groepje liep of kon snipers vrij snel uitschakelen om door te pushen. En als je eenmaal wat revives uitdeelt aan je medespelers, dan gaat dat op den duur ook een heel stuk beter. In het begin zie je vrijwel iedereen alles doorskippen, maar zodra je ze een keer of 2 a 3 hebt revived, merk je dat ze wachten en daarna dat ze ook jou gaan reviven.

En nu ik dus zonder handicap verder kan spelen (wilde echt die Recon op level 20 halen), zal het alleen maar beter spelen. 2 keer even naar assault en medic gewisseld en ik hakte als een mes door de boter, zo lekker. Vooral Domination speelt gewoon prima want er zijn wel objectives, maar je hoeft geen dagen naar de objectives te lopen of kunt ze met een paar man pakken en hoeft niet het hele team mee te verhuizen om te winnen. Serieus lekker gespeeld vandaag. Als het zo verder gaat de komende tijd, dan haal ik de K/D van 2+ ook wel weer (nadat ie dus wat lager is gestart). 3 is misschien zelfs mogelijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Martinspire schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 00:53:
Zijn je settings niet in je savegame in de cloud bewaard? Klinkt alsof je je savegame hebt overschreven zo.
Heb het apparaat een koude start gegeven en nu lijkt alles weer hersteld. Vreemd...
Of ik iets in de cloud bewaar? Geen idee. De game-voortgang wordt uiteraard wel door het EA-account bewaard. Dat bedoel je?
Dank voor je antwoord trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:26

Tripl3 D

Brother in Arms

Pffff, dat reviven blijft bij mij een probleem. Ik doe echt iets niet goed.
Gisteren wat serieuzer de Medic-class uitgeprobeerd (speel 99% van de tijd Support), maar:

~33% van de tijd pak ik het wapen van degene die neergeschoten is
~33% van de tijd gebeurd er niets en ben ik zo lang aan het klooien dat ik uiteindelijk zelf aangevallen wordt, of die ander al leeg gebloed is
~33% van de tijd loopt het wel heel soepel: Spuit er in en gaan!

Is er een bepaalde benadering van de getroffene die de revive kans in 1 keer vergroot? Richten op het hoofd? Op het lichaam? Hoe dicht er op?

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

SebaSlash schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:39:
Zijn er nog andere manieren om aan Company Coins te komen dan de Daily Missions?
Dikke TIP
!! Speel je dit op een Playstation 4 + Heb je de standaard versie van Battlefield 5 LEES DIT EVEN !!

Via onderstaande link kun je namelijk een code kopen om je Battlefield 5 te upgraden naar Deluxe
https://www.kinguin.net/c...ition-upgrade-ps4-cd-key/
Ik was in totaal 3 euro kwijt
Het enige dat je moet doen is een account aanmaken en de code aanschaffen
Met het voltooien van een Special Assignment verdien je 400 coins.
Het zijn aardig wat Assignments :)

Hieronder kun je alles lezen over Deluxe

• Vijf sets paratroeper-outfits
o In Battlefield V Deluxe Edition kun je je soldaten aanpassen met vijf Special Soldier Sets, inclusief ongelooflijke wapenskins, camopatronen, hoofduitrustingen en gezichtsverf voor de Britse Special Air Service en Duitse luchttroepen. Kies vijf van de acht sets als je Battlefield V gaat spelen.

• Special Assignments
o Battlefield V Deluxe Edition bevat Special Assignments voor de Britse Special Air
Service, geïnspireerd door de waarheidsgetrouwe aanvallen van de eenheid op Duitse luchtbases.
o Battlefield V Deluxe Edition bevat Special Assignments voor de Duite Fallschirmjägertroepen,
op basis van de verdediging van vliegvelden aan de Noord-Afrikaanse kust.
o Battlefield V Deluxe Edition bevat Starter Assignments – test hoe goed je bent op het slagveld en verdien beloningen.

• 20 Wekelijkse items met Airlift
o In Battlefield V Deluxe Edition kun je cruciale voorraden bemachtigen met 20
wekelijkse Airlifts, die elk één accessoire bevatten.

*snip* vragen om likes gaat net wat te ver.... niet dat het je extra karma oplevert, maar toch.

Modbreak:Verder voor iedereen: kopen van een keys-site is voor eigen risico. Discussie over online keys kopen kan in het daarvoor bestemde topic: Online Gamekeys kopen - Deel II

[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 10-01-2019 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:29:
[...]

Dikke TIP
!! Speel je dit op een Playstation 4 + Heb je de standaard versie van Battlefield 5 LEES DIT EVEN !!

Via onderstaande link kun je namelijk een code kopen om je Battlefield 5 te upgraden naar Deluxe

o In Battlefield V Deluxe Edition kun je je soldaten aanpassen met vijf Special Soldier Sets, inclusief ongelooflijke wapenskins, camopatronen, hoofduitrustingen en gezichtsverf voor de Britse Special Air Service en Duitse luchttroepen. Kies vijf van de acht sets als je Battlefield V gaat spelen.

• Special Assignments
o Battlefield V Deluxe Edition bevat Special Assignments voor de Britse Special Air
Service, geïnspireerd door de waarheidsgetrouwe aanvallen van de eenheid op Duitse luchtbases.
o Battlefield V Deluxe Edition bevat Special Assignments voor de Duite Fallschirmjägertroepen,
o Battlefield V Deluxe Edition bevat Starter Assignments – test hoe goed je bent op het slagveld en verdien beloningen.

Met vriendelijke groet, ;)
3 euro is het nog net waard ja. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Tripl3 D schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:40:
~33% van de tijd pak ik het wapen van degene die neergeschoten is
Dan hou je de knop te lang ingedrukt. Slechts even kort aantikken is genoeg.

Of er een juiste manier is weet ik niet maar ik zorg er altijd voor dat ik naar beneden kijken (richting het slachtoffer) en dat ik minstens op gelijke hoogte sta als dat hij/zij ligt; ligt het slachtoffer op een kleine verhoging zoals een rots dan klim ik daar eerst op.
Soms als ik over het slachtoffer heen sta en hij pakt 'm niet loop ik langzaam naar achteren en blijf ondertussen op vierkantje tikken tot ie wel pakt.
Gaat 99% van de tijd goed op deze manier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
@Verwijderd

Bedankt. Gelijk maar aangeschaft en mijn vrienden ook ingelicht!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
*snip* off-topic, maak gewoon TR aan aub ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 10-01-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasi
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:19
dvdkiwi schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:25:
[...]

Of er een juiste manier is weet ik niet maar ik zorg er altijd voor dat ik naar beneden kijken (richting het slachtoffer) en dat ik minstens op gelijke hoogte sta als dat hij/zij ligt; ligt het slachtoffer op een kleine verhoging zoals een rots dan klim ik daar eerst op.
Soms als ik over het slachtoffer heen sta en hij pakt 'm niet loop ik langzaam naar achteren en blijf ondertussen op vierkantje tikken tot ie wel pakt.
Het vervelendste is de bug dat het nog wel eens gebeurt dat als je zelf gerevived wordt, je van wapen bent gewisseld met de medic.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Brasi schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:46:
[...]
Het vervelendste is de bug dat het nog wel eens gebeurt dat als je zelf gerevived wordt, je van wapen bent gewisseld met de medic.. 8)7
Is dat een bug of houdt de medic zijn knopje gewoon te lang ingedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ook de 3,- Deluxe upgrade gedaan, werkt gewoon :)

(hoewel ik niet snap hoe t kan met de PS4 en de codes..)
dvdkiwi schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:53:
[...]

Is dat een bug of houdt de medic zijn knopje gewoon te lang ingedrukt?
Hah ja dat heeft de medic gedaan natuurlijk.

Maar het is gewoon stom en simpel op te lossen door een soldaat zn wapen pas te 'verliezen' als ie echt dood is, en niet als ie nog te reviven is :/

[ Voor 63% gewijzigd door poor Leno op 10-01-2019 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Knopje indrukken is inderdaad voldoende, al blijft het een muffe mechanic.

Zelfde hoogte is meestal wel nodig ja. Verder moet je niet alleen naar het slachtoffer kijken, maar naar zijn borst. Dan zie je ook de prompt anders worden. Wel apart als je dus een female wilt reviven. "I'd love to revive you but lemme just look at your boobs" :')

Ik zie overigens ook mensen volhouden met reviven terwijl ze beschoten worden. Nog een keer op X (Xbox) of vierkantje (PS4) drukken en je laat weer los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Martinspire schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:12:
Wel apart als je dus een female wilt reviven. "I'd love to revive you but lemme just look at your boobs" :')
Ze hoeven natuurlijk niet hélemaal dood te zijn, een beetje gewond is ook goed...
Afbeeldingslocatie: http://www.warrelics.eu/forum/attachments/photos-papers-propaganda-third-reich/420329d1352234109t-some-my-images-guns-navarone-129177478864040764_zpsba6d5f31.jpg?s=1613762a29f15bf0671e6c9c03470660
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ik heb maandag Battlefield V voor m'n Xbox One S gekocht en dinsdag voor het eerst gespeeld. Bij het opstarten kreeg ik een "cannot connect" melding oid maar bij tweede poging deed hij het en daarna 2u probleemloos gespeeld.

Vandaag wilde ik weer spelen maar krijg nu de melding "You have lost connection to the EA servers" als ik online wil gaan. Als ik Go Online doe (RT) probeert hij te verbinden en dan krijg ik weer dezelfde melding.

Mijn internet werkt verder 100%. Kan ook gewoon online spelen met Call of Duty zonder problemen.

Heb al flink gezocht naar een oplossing maar so far nog niets gevonden wat helpt. Xbox en router herstart, xbox vast IP gegeven, poorten geforward. Niks helpt...

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Paar highlights in een video gepropt :)

De 100 uur aangetikt en het einde is nog lang niet in zicht, wat een ontzettend leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

pposthoorn schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:47:
Ik heb maandag Battlefield V voor m'n Xbox One S gekocht en dinsdag voor het eerst gespeeld. Bij het opstarten kreeg ik een "cannot connect" melding oid maar bij tweede poging deed hij het en daarna 2u probleemloos gespeeld.

Vandaag wilde ik weer spelen maar krijg nu de melding "You have lost connection to the EA servers" als ik online wil gaan. Als ik Go Online doe (RT) probeert hij te verbinden en dan krijg ik weer dezelfde melding.

Mijn internet werkt verder 100%. Kan ook gewoon online spelen met Call of Duty zonder problemen.

Heb al flink gezocht naar een oplossing maar so far nog niets gevonden wat helpt. Xbox en router herstart, xbox vast IP gegeven, poorten geforward. Niks helpt...

Ik heb dit dus ook veel op mijn PS4, met dezelfde melding. Dat kan soms 10 keer duren, en dan kom ik er wel in. En blijft het ook werken. Geen idee, en heb ook nog geen oplossing kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasi
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:19
poor Leno schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:56:
Heb ook de 3,- Deluxe upgrade gedaan, werkt gewoon :)

(hoewel ik niet snap hoe t kan met de PS4 en de codes..)

[...]

Hah ja dat heeft de medic gedaan natuurlijk.

Maar het is gewoon stom en simpel op te lossen door een soldaat zn wapen pas te 'verliezen' als ie echt dood is, en niet als ie nog te reviven is :/
Haha ja inderdaad. Best raar als je gaat single shotten met een smg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:29:
[...]

Dikke TIP

• Special Assignments

[mbr]*snip* vragen om likes gaat net wat te ver.... niet dat het je extra karma oplevert, maar toch.[/]

[modbreak]Verder voor iedereen: kopen van een keys-site is voor eigen risico. Discussie over online keys kopen kan in het daarvoor bestemde topic: Online Gamekeys kopen - Deel II [/modbreak]
dank voor de tip.. die skins e.d. boeien me niet zo, maar het feit dat je nieuwe mappacks twee weken eerder kan spelen (zoals deluxe spelers vaak kunnen), maakt het wel interessant voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:50
Is het normaal dat een gunner bovenop een tank niet kan killen met een geweren :') Voor de rest een top spel hoor man man wat is dat geluid weer vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy

Ik denk dat jij het spel niet afsluit als je de xbox uit zet. Je xbox die houd het spel dan op een soort standby maar als je direct wil spelen hoef je niet het spel te starten maar wel weer een verbinding maken met EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paar keer op die RT rammen en dan doet ie het wel. Geen idee waarom die game zo raar werkt met Xbox in standby modus maar 1 of 2 keer is soms niet genoeg. En anders de game afsluiten en weer opnieuw opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25
Ik sluit bf V ook als een van de weinige games ook echt elke keer echt "af" voordat ik mn xbox uit zet, want als je vanuit standby komt is het inderdaad altijd weer een paar keer op RT rammen voor een reconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Ah, damn, ik dacht dat je die ingedrukt moest blijven houden totdat de gehele animatie klaar was 8)7
Martinspire schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:12:
Zelfde hoogte is meestal wel nodig ja. Verder moet je niet alleen naar het slachtoffer kijken, maar naar zijn borst. Dan zie je ook de prompt anders worden.
Ah, goed om te weten. Maar weer een tijdje medic uitproberen binnenkort.
Martinspire schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:12:Ik zie overigens ook mensen volhouden met reviven terwijl ze beschoten worden. Nog een keer op X (Xbox) of vierkantje (PS4) drukken en je laat weer los.
Goed om te weten, maar ik vrees dat ik dit tijdens een chaotische situatie prompt weer vergeet. Zit soms toch al flink mis met de knoppen. Daarom kom ik ook niet goed uit de verf bij een spel als Fifa. Veel te veel knoppencombinaties/dingen waar je aan moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Meer mensen last van het volgende: sinds een paar dagen zijn de twee teams die het tegen elkaar opnemen alles behalve gebalanceerd. Dit gebeurde voorheen ook soms wel een keer maar dit was gisteravond heel de tijd het geval.

Dit resulteerde in potjes waar ons team bijvoorbeeld binnen paar minuten had gewonnen of dat we in een paar minuten werden overrompeld. Ik heb het dan over Breakthrough.

Of is dit gewoon dikke pech? Ook signaleer ik weer gigantisch veel spelers die volgens mij echt totaal geen idee hebben wat de bedoeling is haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Jup,zo ook bij Conquest.
Toppunt van het weekend was een pot op Aerodrome die we verloren..... met 614(!) tickets :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Ja, zo heb ik een paar dagen geleden 4 of 5 potjes Frontlines op rij binnen zo'n 10-15 minuten gewonnen.
Had 1 keer een K/D van 2-0 en toen was het al weer over. De nummer 1 had iets van 10-1 geloof ik en had daarmee de meeste kills, terwijl ik vaak genoeg potjes gezien heb met 30-50 kills voor de gehele top 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ja die balance is soms ver te zoeken. Soms heb je een leuke krachtmeting, maar vaak is het idd 1 richting. En zelfs na 1 potje krijg je geen autobalance ook volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
GovertNL schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:51:
Meer mensen last van het volgende: sinds een paar dagen zijn de twee teams die het tegen elkaar opnemen alles behalve gebalanceerd. Dit gebeurde voorheen ook soms wel een keer maar dit was gisteravond heel de tijd het geval.

Dit resulteerde in potjes waar ons team bijvoorbeeld binnen paar minuten had gewonnen of dat we in een paar minuten werden overrompeld. Ik heb het dan over Breakthrough.

Of is dit gewoon dikke pech? Ook signaleer ik weer gigantisch veel spelers die volgens mij echt totaal geen idee hebben wat de bedoeling is haha.
Een gevalletje dikke pech denk ik. De teams worden na een ronde redelijk verdeeld weer (squads blijven bij elkaar, maar de rest niet). Eergisteren en gisteren wat rondes gedaan en dat was met nog geen 30 tickets verschil. Ik heb in 90% van de matches nog geen 50 tickets verschil (CQ64 @ PC). Of ik heb gewoon veel geluk :9 .

Wil niet zeggen dat het balanceren niet nog veel beter kan. Maar als je gewoon bij een paar spelers zit die voor hun KD spelen en niks om PTFO geven, dan ben je gewoon de sigaar :/ .

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 11-01-2019 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

wordt het trouwens ook niet gehusseld na een grand operation?

Gisteren drie rondes gedaan, met 2x major defeat, binnen 15 minuten per operation.

Stond op het punt een andere server te zoeken, pas bij de 3e operation begonnen er wat te verdedigen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Iemand al CC gekregen na de patch? Lees op reddit wel wat goede berichten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Easymongo
Heb de afgelopen weken BFV links laten liggen wegens iets te heftige rage quit. Van de dokter mag ik volgende week weer rustig opbouwen, want er is een patch in aantocht die een goede kans op genezing biedt.
Check het twitterdraadje
https://twitter.com/JaqubAjmal/status/1083713431260315648
en deze post
https://forums.battlefiel...ng-patch-notes-sneak-peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Easymongo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:23:
Heb de afgelopen weken BFV links laten liggen wegens iets te heftige rage quit. Van de dokter mag ik volgende week weer rustig opbouwen, want er is een patch in aantocht die een goede kans op genezing biedt.
Check het twitterdraadje
https://twitter.com/JaqubAjmal/status/1083713431260315648
en deze post
https://forums.battlefiel...ng-patch-notes-sneak-peak
Damn 10 pages lang ook haha. Ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen. De paar veranderingen die hij opnoemt belooft wel wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*O*

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/r4j7416ips921.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=7912c84a7785a03aa6cee616ee1a98be676999e1

Vooral het beter kunnen zien van wie je gekilled heeft en de visbility van waar de shots enzo komen!!

Maar als beste het aanpassen van de footsteps audio! *O*

En!!

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/5q45vv4lts921.jpg?width=305&auto=webp&s=0b2d861183b17a9d4a74e5f413247e3544e874e6

Ben benieuwd! Hopelijk worden medics niet te OP zodat je weer die Medic-trains krijgt :/

[ Voor 27% gewijzigd door poor Leno op 11-01-2019 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
poor Leno schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:58:
Hopelijk worden medics niet te OP zodat je weer die Medic-trains krijgt :/
Ach, medic trains zijn lekker om in te rijden. Als je die nodig hebt om die idiote assault en support laserwapens te counteren, van mij mag het. En meer liefde voor de actieve scout ajb. In de huidige setting is die class overbodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind Medic anders al prima zat. Als je eenmaal met die MP34 aan de slag kunt, dan ben je vrij prima. Al vind ik de eerste SMG eigenlijk ook al wel prima. Zeker als ik kijk hoe vaak ik toch van afstand door die dingen wordt afgemaakt.

Sommige mensen hebben liever dat alles 1-hit-kill is, maar van mij mag er wel wat meer skill bij komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
100+ gelekte skins :D

(Allemaal 'redelijk normaal' gelukkig ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Martinspire schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 19:17:
Ik vind Medic anders al prima zat. Als je eenmaal met die MP34 aan de slag kunt, dan ben je vrij prima. Al vind ik de eerste SMG eigenlijk ook al wel prima. Zeker als ik kijk hoe vaak ik toch van afstand door die dingen wordt afgemaakt.
Eens. Gisteren weer's een paar rondjes medic gespeeld. Ik had een handvol kills met de bovenste gun over grote afstand die voor mijn gevoel niet fair waren. Een beetje tap fire en bingo. In BF1 moest je harder werken voor kills, hier krijg je ze op een presenteerblaadje.
Voor een betere balans moet de assault gaan inleveren en de scout wat extra's krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Easymongo schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:06:
[...]
Een beetje tap fire en bingo. In BF1 moest je harder werken voor kills, hier krijg je ze op een presenteerblaadje.
Omdat de spread van medicwapens op afstand in BF1 zo groot was dat het de vraag was waar je kogel zou landen. Het was niet harder werken, je moest wat meer geluk hebben. Terwijl je zou verwachten dat juist de selfloading rifles wat accurater zouden zijn op afstand.

De medic wapens nu vind ik prima. Op close tot semi-medium range doen ze hun ding, daarna neemt de accuracy al snel af.
Easymongo schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:06:
[...]
Voor een betere balans moet de assault gaan inleveren en de scout wat extra's krijgen.
Gewehr 43 en die andere semi sniper wapens weg bij de Assault, carbine erbij voor de recon, zoiets?

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 12-01-2019 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
dvdkiwi schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:17:
[...]
Het was niet harder werken, je moest wat meer geluk hebben.
De wapenkeuze was zo groot dat je ook een accuraat wapen kon kiezen: RSC, 1906, etc. Je liep dan wel met een piepklein magazijn.
dvdkiwi schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:17:
Gewehr 43 en die andere semi sniper wapens weg bij de Assault, carbine erbij voor de recon, zoiets?
Yup. Assault geen scopes, idd. Wat meer spread kan ook geen kwaad.
Scout wat meer keuze zoals carbines of meer ammo, hogere firerate en grotere magazijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Nou de recon aanvullen lijkt me een prima idee. Maar wapens weg halen bij een assault class bijv ga je mij en vele andere niet blij mee maken. Dat zijn weer van die veranderingen wat ik denk cancel dan heel BFV en maak maar een deeltje 6...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
To easy schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 12:54:
Maar wapens weg halen bij een assault class bijv ga je mij en vele andere niet blij mee maken.
Wat je nu hebt is dat veel assault spelers als een stel snipers op afstand liggen te schieten met hun Gewehr43 met scope, terwijl de assault class juist goed gebruikt kan worden om ptfo te spelen.
Wellicht dat je k/d wat omlaag gaat maar je draagt in elk geval wel iets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:11:
[...]

Wat je nu hebt is dat veel assault spelers als een stel snipers op afstand liggen te schieten met hun Gewehr43 met scope, terwijl de assault class juist goed gebruikt kan worden om ptfo te spelen.
Wellicht dat je k/d wat omlaag gaat maar je draagt in elk geval wel iets bij.
Ja dat snap ik wel. Maar zie het ook als een counter tegen snipers. Als je nu medics buffed heb je die als echte close range. Assault als close/medium (ligt aan je wapenkeuze) en sniper medium/longe range maakt (oftwel rifles toe voegen) dan heb je (in theorie) wen mooie balans. Ik zelf speel veel stg/selbstlader maar ondervind meer hinder van snipers dan van assault met rifles eerlijk gezegd.

Conclusie: het is weer een lastige kwestie en ik ben eigenlijk alleen maar bang dat ze weer van 0 naar 100 gaan en terug met elke patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
Ik heb ook die 3 euro upgrade gedaan naar de deluxe versie. Code ingevoerd, allemaal geen probleem. Maar in het spel merk ik er niks van. Geen nieuwe dingen ivm de gewone versie. Heb ik nou iets verkeerd gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drusloos schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:26:
Ik heb ook die 3 euro upgrade gedaan naar de deluxe versie. Code ingevoerd, allemaal geen probleem. Maar in het spel merk ik er niks van. Geen nieuwe dingen ivm de gewone versie. Heb ik nou iets verkeerd gedaan?
Dus je hebt niet de hogere bullet damage perk en de extra health bonus gekregen :?

Maar ff zonder gein, heb je de code ingewisseld in de PS store en de addon gedownloaded?

Als het goed is kun je in je armory 5 skin sets kiezen en is je assignment pagina uitgebreid met een zooi SAS en Fallschirmjäger assignments :)

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 12-01-2019 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11

Vuvuzela

My spire is forming

To easy schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:12:
[...]
Ja dat snap ik wel. Maar zie het ook als een counter tegen snipers. Als je nu medics buffed heb je die als echte close range. Assault als close/medium (ligt aan je wapenkeuze) en sniper medium/longe range maakt (oftwel rifles toe voegen) dan heb je (in theorie) wen mooie balans. Ik zelf speel veel stg/selbstlader maar ondervind meer hinder van snipers dan van assault met rifles eerlijk gezegd.

Conclusie: het is weer een lastige kwestie en ik ben eigenlijk alleen maar bang dat ze weer van 0 naar 100 gaan en terug met elke patch...
Ik vind de snipers juist vrij kansloos tegenover de selbstlader/gewehr 43. Kan het zelf ook niet laten om te schieten als ik ergens een lichtje zie. Eigenlijk vrij OP vs bijna alles op minstens 25m afstand en daarbinnen win je ook genoeg als je je eerste 3 kogels meteen raakt. Zou wel iets meer balans in mogen. Al klaag ik niet, veel te veel lol met die wapens.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:10
Jezus wat wordt er defensief gespeeld in deze battlefield zeg. Altijd wel iemand die op een vlag in conquest ligt te wachten met zijn lmg en bipod.

Blijf het lastig vinden om mijn draai te kunnen vinden in dit spel, ene keer gaat het heel lekker, andere potje weer heel erg vervelend en frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:40
Gaan ze de ranks ook nog omhooggooien? Of is dat nog onbekend.

Ben al een eeuwigheid rank 50 zoals vrijwel iedereen tegenwoordig.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
poor Leno schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:29:
[...]

Dus je hebt niet de hogere bullet damage perk en de extra health bonus gekregen :?

Maar ff zonder gein, heb je de code ingewisseld in de PS store en de addon gedownloaded?

Als het goed is kun je in je armory 5 skin sets kiezen en is je assignment pagina uitgebreid met een zooi SAS en Fallschirmjäger assignments :)
Nee alleen een atoombom die ik kan gooien, maar daar is niks aan want iedereen is dan gelijk dood.

Maar zonder grappen, code ingewisseld in de ps store. Die addon downloaden weet ik niks van. Ik heb het via mn telefoon ingewisseld omdat ik niet thuis was. Dus ik zou dan in de ps store nog iets meoten donwloaden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik heb bij de store gekozen voor code inwisselen.. Toen in de store voor battlefield v deluxe gekozen.. Daarna kreeg ik de outfits e.d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
drusloos schreef op zondag 13 januari 2019 @ 15:54:
[...]

Nee alleen een atoombom die ik kan gooien, maar daar is niks aan want iedereen is dan gelijk dood.

Maar zonder grappen, code ingewisseld in de ps store. Die addon downloaden weet ik niks van. Ik heb het via mn telefoon ingewisseld omdat ik niet thuis was. Dus ik zou dan in de ps store nog iets meoten donwloaden?
Ik weet niet precies hoe het bij de ps gaat, maar bij de xbox moet je na het invoeren van de code een klein bestandje downloaden en wanneer die binnen is kun je het spel opstarten. Dan krijg je alle extra's die behoren tot het deluxe upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

drusloos schreef op zondag 13 januari 2019 @ 15:54:
[...]

Bij de PS4 is het ook een download die geinstalleerd moet worden. Ff in je library kijken en anders in de store op de PS4 kijken of je hem opnieuw kan downloaden. Daarna in je info meldingen kijken of je daar nog op install moet drukken ofzo.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het bijzonder vinden dat ik redelijk snel het laatste LVL heb bereikt (50)
Daarnaast was het ook niet heel lastig om max LVL te halen bij Overture(20)
Op Medic na, heb ik de overige klasse allemaal ook op max (20)
Al aardig wat Battlefield games gespeeld, maar vind dit wel bijzonder
Zou dit puur zijn zodat mensen straks zeggen dan maar weer in de toekomst naar Premium?
Ik speel nu elke dag 1 potje voor mijn dagelijkse orders te voltooien en dat was het dan
Gelukkig is er vanaf 17 Januari weer wat te doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roppedop
  • Laatst online: 07:55

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ik heb ook bijna alles Max en speel elke dag veel potjes om dat het een hele toffe game is...

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Roppedop schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:04:
Ik heb ook bijna alles Max en speel elke dag veel potjes om dat het een hele toffe game is...
Precies.

Het levelen had van mij wel langzamer gemogen, zodat de rank ook echt wat voorstelt. Maar dat is voor mij echt geen reden om een spel wel/of/niet te spelen.

Zolang de gameplay nog genoeg plezier brengt, blijf ik de game spelen. En dat doet BF5 voor mij persoonlijk echt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roppedop schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:04:
Ik speel het veel als vrienden ook online zijn, (zeker een toffe game)
maar alleen ben ik er snel klaar mee.
Teveel mensen die niet als team spelen (squad-members laten liggen, lak aan team-orders)
En dan ga ik me er meer om ergeren dan dat ik plezier heb aan de game.
Battlefield is altijd meer gericht op team-play.
Snap niet waarom Battlefield de rangen gewoon liet doorlopen tot rang 100 bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roppedop
  • Laatst online: 07:55

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ik speel helemaal nooit zonder m’n vrienden in een Squad. Ook niet om een paar company coins te verdienen. Het moet niet op werken lijken hè?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:58:
Ik speel nu elke dag 1 potje voor mijn dagelijkse orders te voltooien en dat was het dan
Gelukkig is er vanaf 17 Januari weer wat te doen
Je speelt alleen voor je orders ?.
Dat is juist helemaal waar ik niet aan denk.
Snap ook niet waarom dat zo belangrijk moet zijn.

Speel het spel omdat het tof en leuk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31
Flanken met de MG42 blijft leuk... Alleen jammer dat je dan door de Aim-Assist volledig wordt weggetrokken van de persoon waar je juist op wil schieten :( in de laatste video.....

[Streamable: Devastation Flank1]

[Streamable: Devastation Flank2]

[Streamable: Devastation Flank3]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Deze week gaat het dan eindelijk gebeuren. We krijgen eindelijk nieuwe content:
he Battlefield 5 in-game calendar has been updated with early details about the next chapter in the game’s live service.

Tides of War’s second chapter has previously been revealed as Lightning Strikes. This chapter follows Overture, and will be available in Battlefield from January 17 until sometime in March.

The first part of the new chapter is dubbed A Few Good Soldiers, and the tile for it has popped up through the in-game menu for players.

Lightning Strikes will include the launch of the Combined Arms co-op mode, the return of Rush in multiplayer, the new Squad Conquest game mode, and a special Grand Operation mission. However, details about specific launch dates for these various components are yet to be announced.

The first big Battlefield 5 patch in 2019 should also be released in the same week, possibly even on January 17. DICE said to expect a multi-page set of notes this time, too. January 17 will also see the launch of Battlefield Currency, which will be used to buy cosmetic items.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Hoewel ik de basis content na 108 uur nog lang niet beu ben is nieuwe content altijd welkom!
Het meest benieuwd ben ik naar rush en dan vooral naar de vorm en de hoeveelheid spelers;
16 vs 16 en gewoon 'puur' rush net als in BF4 zou top zijn.
Elke van de base maps hebben leuke flanking routes en mooie strategische locaties om mcoms te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
dvdkiwi schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:30:
Hoewel ik de basis content na 108 uur nog lang niet beu ben is nieuwe content altijd welkom!
Het meest benieuwd ben ik naar rush en dan vooral naar de vorm en de hoeveelheid spelers;
16 vs 16 en gewoon 'puur' rush net als in BF4 zou top zijn.
Elke van de base maps hebben leuke flanking routes en mooie strategische locaties om mcoms te plaatsen.
Naar Rush kijk ik ook echt uit inderdaad. In theorie lijkt de gameplay niet zoveel te verschillen van sommige nadere gamemodes, maar wat mij betreft hoef ik echt maar 2 modes te hebben: CQ en RUSH.

Mits de maps juist worden geimplementeerd, maar die hoop heb ik nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
StealthyPeanut schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:30:
[...]

Naar Rush kijk ik ook echt uit inderdaad. In theorie lijkt de gameplay niet zoveel te verschillen van sommige nadere gamemodes, maar wat mij betreft hoef ik echt maar 2 modes te hebben: CQ en RUSH.

Mits de maps juist worden geimplementeerd, maar die hoop heb ik nog wel.
Conquest en rush samen is meer als genoeg idd. Al vind ik frontlines ook echt vet en de grand operations van BF1 zou ik ook wel willen terug zien.

Ben wel benieuwd wat combined arms precies gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De Grand Operations van BF1 is nu gewoon Breakthrough toch? Leuke modi :)
De Grand Operations van BF V is Breakthrough, Conquest en Frontlines. Ik vind het persoonlijk niet super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

MRE-Inc schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:48:
Flanken met de MG42 blijft leuk... Alleen jammer dat je dan door de Aim-Assist volledig wordt weggetrokken van de persoon waar je juist op wil schieten :( in de laatste video.....

[Streamable: Devastation Flank1]

[Streamable: Devastation Flank2]

[Streamable: Devastation Flank3]
auto aim heb ik al vrij snel uitgezet...regelmatig gehad dat de speler op het laatste moment beweegt, terwijl je aim daarin mee gaat, moet je weer tegensturen.. schoot niet op voor mijn gevoel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:45
De "echte" patch notes zijn hier te vinden

http://eaassets-a.akamaih...Update_14012019_FINAL.pdf

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hmm, zie er eigenlijk, op de TTD fixes na, niks bij staan van dingen waar ik echt last van heb. Crashes, laadschermen, niet kunnen spawnen, etc. Hoop dat er nog wel het 1 en ander ontbreekt.

En verder zoals bij DICE gebruikelijk is, benieuwd wat ze nu hebben gesloopt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:45
Martinspire schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:24:
[...]

Hmm, zie er eigenlijk, op de TTD fixes na, niks bij staan van dingen waar ik echt last van heb. Crashes, laadschermen, niet kunnen spawnen, etc. Hoop dat er nog wel het 1 en ander ontbreekt.

En verder zoals bij DICE gebruikelijk is, benieuwd wat ze nu hebben gesloopt :')
Heb toch wel regelmatig last dat ik bij een revive (of als ik gerevived wordt) het wapen van de ander heb. Daarentegen heb ik ook altijd wel gebruik gemaakt van de glitch dat gelijktijdig kunt reviven en reloaden dus "jammer" dat ze dit gepatched hebben.

Ben met name benieuwd naar het geluid van de voetstappen, komt nu toch te vaak voor dat je tegenstanders totaal niet hoort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
[quote]Tim01 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:29:
[...]

""Heb toch wel regelmatig last dat ik bij een revive (of als ik gerevived wordt) het wapen van de ander heb. ""

Hier ook knetter vervelend idd

Persoonlijk heb ik liever meer mappen i.p.v opdrachten uitvoeren voor wat uiterlijke kenmerken......

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je die revive knop niet gewoon binden aan een andere knop? Of wapen pickup disablen? :/
https://xboxclips.com/Sin...02-47d7-a3b3-fb8e6e92b706

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Wauw deze trailer is echt weer van een top niveau. Heel vet gemaakt en die nieuwe tanks introduceren lijkt wel alsof je world of tanks gaat spelen haha.

En het einde?? We gaan toch geen trekker kunnen rijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@^#%@$@!!!

Ja hoor. Mn 1907 heeft een dikke nerf gekregen hoor.. als ongeveer enige :( :( :(

Echt fkk typisch weer hoor.. heb ik na lang spelen éindelijk een wapen gevonden waar ik goed mee uit de voeten kan, om een of andere vage reden.. komt dit erover heen ;w

Dat ding is echt niet makkelijk om mee te spelen.. Wtf, waarom geen nerf voor al die andere OP wapens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

poor Leno schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:03:
@^#%@$@!!!

Ja hoor. Mn 1907 heeft een dikke nerf gekregen hoor.. als ongeveer enige :( :( :(

Echt fkk typisch weer hoor.. heb ik na lang spelen éindelijk een wapen gevonden waar ik goed mee uit de voeten kan, om een of andere vage reden.. komt dit erover heen ;w

Dat ding is echt niet makkelijk om mee te spelen.. Wtf, waarom geen nerf voor al die andere OP wapens :(
Verticale recoil nerf? Volgens mij valt dat reuze mee. Want de "extended mag" is nu standaard en op de plek van die perk krijg je recoil buffer als je die kiest ipv hipfire denk ik niet dat je er veel van merkt.

Gewehr 43 en Selbstlader minimum dmg iets omlaag maar nog steeds 3 tap op alle ranges :9

[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 14-01-2019 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Met oa. de M1907 SF

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
poor Leno schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:03:
@^#%@$@!!!

Altijd balen he als ze aan je favo wapen zitten. Is die patch van vandaag of gaat die donderdag mee in de grote patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:30:
[...]

Verticale recoil nerf? Volgens mij valt dat reuze mee. Want de "extended mag" is nu standaard en op de plek van die perk krijg je recoil buffer als je die kiest ipv hipfire denk ik niet dat je er veel van merkt.
Ja dat dacht ik dus ook eerst.. maar als je verder naar beneden scollt, zie je dat de recoil van 0,82 naar 0,68 gaat.. Dat is echt onmogelijk fkk veel terwijl ander nerfjes krijgen of buffjes van 0,05 oid.

Ik betwijfel of die recoil buffer echt gaat helpen.. en dan ga ik vast moeten kiezen tussen horizontal of vertical of ADS speed oid :/
To easy schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:45:
[...]

Altijd balen he als ze aan je favo wapen zitten. Is die patch van vandaag of gaat die donderdag mee in de grote patch?
Dat niet alleen, maar ik kon na al die tientallen uren nog steeds niet 'mijn wapen' vinden (is me nog nooit gebeurd in een BF game.. tot deze versie :( ) en legde t constant tegen alles en iedereen af. Todat ik vorige week weer met mn 'vergeten' 1907 begon te spelen, en mn resultaten gelijk stukken beter werden ;w

Dus nu ben ik weer terug bij af en heb ik niet echt veel andrere keus meer.

En waarom ze die fkk KE7 en G43 en consorten niet eens goed aanpakken is echt een weer een debiel DICE raadsel :(

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 14-01-2019 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Je hebt het nog niet eens uitgeprobeerd.. Recoil buffer is ipv extended mag die je nu wrs hebt geselecteerd. En doet normaal gesproken 20% minder vertical recoil. Nu 0.68 wordt 0.82 en met die 20% van recoil buffer 0.82 x 0.8 kom je op 0.66 en ga je er 2 honderdsten op vooruit. als ik het goed heb :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Tim01 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:29:
[...]
Heb toch wel regelmatig last dat ik bij een revive (of als ik gerevived wordt) het wapen van de ander heb.
Na ruim 50 uur medic en ruim 1100 revives nog geen enkele keer het wapen van een ander opgepakt. Toch iets korter op dat knopje drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:29:
[...]

Na ruim 50 uur medic en ruim 1100 revives nog geen enkele keer het wapen van een ander opgepakt. Toch iets korter op dat knopje drukken ;)
Dat ja. Gewoon vierkantje spammen op de (PS4) controller ipv lang indrukken. Alleen op de eerste dag had ik daar wat problemen mee. Toen ik eenmaal wist wat de weapon switch veroorzaakt heb ik het nooit meer meegemaakt en inmiddels de 2000 revives gepasseerd (top 1%).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Patch dropt morgen, 15 januari om 11:00

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geronimous schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:35:
Patch dropt morgen, 15 januari om 11:00
Mooi, dan hoor ik nog voor de lunch wat er stuk is en waarom ik beter even wat andere games kan spelen }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:24:
[...]

Voor de duidelijkheid en misverstanden te voorkomen: de echte TTD fix zit nog niet bij deze patch, enkel wat tijdelijke mini aanpassingen
De echte komt later :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 07:53:
[...]

Voor de duidelijkheid en misverstanden te voorkomen: de echte TTD fix zit nog niet bij deze patch, enkel wat tijdelijke mini aanpassingen
De echte komt later :/
De echte TTD fix gaat ook nooit komen, DICE en de game kennende. De TTK is te laag waardoor je altijd superbullets krijgt bij sommige wapens met sommige verbindingen. En het gaat ze dus nooit lukken om dat op te lossen. Er zal vast ergens wat gebugged zijn, maar de komende 2 jaar gaan ze dat niet oplossen (vermoed ik).

Nu zeggen dat het kleine aanpassingen zijn (wat DICE ook doet) speelt ze in de kaart om mensen met een wortel aan een stok bezig te houden.

Verder zie ik een heleboel dingen in de lijst wat me totaal geen prio lijkt voor een eerste grote update. Crashes, game breaking stuff lijkt me belangrijker maar zoals altijd doet DICE lekker hun eigen ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
In BF4 heb ik ongeveer 80 blue screen errors (=crash) ervaren, in BF V heb ik in 110 uur nog geen enkele crash ervaren. Wat voor crashes hebben we het over @Martinspire ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:32:
In BF4 heb ik ongeveer 80 blue screen errors (=crash) ervaren, in BF V heb ik in 110 uur nog geen enkele crash ervaren. Wat voor crashes hebben we het over @Martinspire ?
Black screens of death. Bij het laden van potjes of het leaven van potjes bijvoorbeeld. Wanneer je dus een zwart scherm hebt en je ziet rechtsboven geen V logo laden dan weet je dat je er een te pakken hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

To easy schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:42:
[...]
Black screens of death. Bij het laden van potjes of het leaven van potjes bijvoorbeeld. Wanneer je dus een zwart scherm hebt en je ziet rechtsboven geen V logo laden dan weet je dat je er een te pakken hebt :+
In BF1 had je dat veel. En soms enorm lang laden om terug naar het menu te gaan.

In BF5 tot nu 1 keer gehad, wel pas 24 uur gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Dan heb ik geluk denk ik.
Of jullie spelen gewoon op de verkeerde console :P

Pagina: 1 ... 22 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V