Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:03

Oxigeon

En zo is dat!

Hier toevallig afgelopen week wel alvast gedownload maar nog niet gespeeld. Hij staat in elk geval op mijn ps5

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Stimulate14 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:02:
Ik speel nog 1x per maand gok ik op de Xbox.
Nog vrijwel iedere dag een uurtje. Eerste spel dat ik eigenlijk zoveel heb gespeeld (op Super Mario Bros en zo op de NES na uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:24

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:03:
[...]

Nog vrijwel iedere dag een uurtje. Eerste spel dat ik eigenlijk zoveel heb gespeeld (op Super Mario Bros en zo op de NES na uiteraard)
Op de Xbox?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Yep. Outpost gaat het best, dus ik ben wel blij deze week. Ik ssta dan vaak in de top 5 met mijn 3 of 4 kills :)

[ Voor 12% gewijzigd door gr1542 op 21-01-2021 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 17:01:
[...]

Yep. Outpost gaat het best, dus ik ben wel blij deze week. Ik ssta dan vaak in de top 5 met mijn 3 of 4 kills :)
Ohja wacht, ik zie je vaak online :D. Ik zal je wel een keer een invite sturen.
Geen idee of @MRE-Inc nog speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:08
Stimulate14 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 08:30:
[...]

Toevallig de laatste 2 weken weer bijna elke avond. Voornamelijk Twisted Steel, Iwo Jima en Provence mappen op Breakthrough. Voeg me maar toe aan de party.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

*O* . [PIMP]
Ik ben basic [NL].

[ Voor 74% gewijzigd door Stimulate14 op 22-01-2021 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:39
MRE-Inc schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:18:
[...]

Toevallig de laatste 2 weken weer bijna elke avond. Voornamelijk Twisted Steel, Iwo Jima en Provence mappen op Breakthrough. Voeg me maar toe aan de party.
Breakthrough by Provence....
Als attacker ben ik nog nooit doorgebroken, je wordt continue gesniped en elke tank wordt ook kapot geschoten :+

Als iedereen nou lekker veel smoke zou gooien maar ze blijven altijd allemaal campen en snipen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Stimulate14 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 08:30:
[...]

Prima hoor, leuk zelfs, maar verwacht er niet te veel van. Ik ben 57 en ptfo gaat goed, en ik probeer zo veel mogelijk mijn teamgenoten te helpen, maar in de vuurgevechten delf ik tegen die jonkies toch echt vaak het onderspit :). Vliegtuigen neerhalen met afweergeschut en voertuigen gaan daarentegen wel prima. Maar je kunt me altijd nog uit de squad kicken natuurlijk.
Vonleipniets is mijn gamertag op de XBox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Vlassie1980 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:57:
[...]

Breakthrough by Provence....
Als attacker ben ik nog nooit doorgebroken, je wordt continue gesniped en elke tank wordt ook kapot geschoten :+

Als iedereen nou lekker veel smoke zou gooien maar ze blijven altijd allemaal campen en snipen :')
Ja vaak wel he op Provence. Toch vind ik het een fantastische map, ook als aanvallende partij. Ik drop veel smoke en dan zie je op een gegeven moment dat anderen het ook doen een dan pak je toch wel de eerste capture punt.

Ik merk vaak dat de aanvallende partij stuk loopt op de allerlaatste B capture punt in het dorpje. Echt al zoveel potten gehad dat je daar als aanvaller met ruim 250+ tickets aankomt en dan toch stuk loopt op die laatste verdedigingslinie in die nauwe straatjes.

Op Twisted Steel speel ik vaak de laatste tijd als piloot in de bommenwerper met foto/spot camera en anti tank cannon. Foto maken met de camera, veel spot punten binnenharken en de snipers met de anti tank cannon afschieten. Dat werkt helemaal goed als je bij de 2e sector bent en de snipers allemaal naast elkaar staan op de brug en je de brug ook van de zijkant benadert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:04:
[...]

Prima hoor, leuk zelfs, maar verwacht er niet te veel van. Ik ben 57 en ptfo gaat goed, en ik probeer zo veel mogelijk mijn teamgenoten te helpen, maar in de vuurgevechten delf ik tegen die jonkies toch echt vaak het onderspit :). Vliegtuigen neerhalen met afweergeschut en voertuigen gaan daarentegen wel prima. Maar je kunt me altijd nog uit de squad kicken natuurlijk.
Vonleipniets is mijn gamertag op de XBox.
Nou, dan kunnen we elkaar de hand schudden. Wij gaan leunen op @MRE-Inc . Ik had je gamerstag al toegevoegd. Mocht ik online zijn en je bent er ook gooi ik een party aan.
@Vlassie1980 ook een Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Stimulate14 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:10:
[...]

Nou, dan kunnen we elkaar de hand schudden. Wij gaan leunen op @MRE-Inc . Ik had je gamerstag al toegevoegd. Mocht ik online zijn en je bent er ook gooi ik een party aan.
@Vlassie1980 ook een Xbox?
PS4 :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
MRE-Inc schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:22:
[...]

Ja vaak wel he op Provence. Toch vind ik het een fantastische map, ook als aanvallende partij. Ik drop veel smoke en dan zie je op een gegeven moment dat anderen het ook doen een dan pak je toch wel de eerste capture punt.

Ik merk vaak dat de aanvallende partij stuk loopt op de allerlaatste B capture punt in het dorpje. Echt al zoveel potten gehad dat je daar als aanvaller met ruim 250+ tickets aankomt en dan toch stuk loopt op die laatste verdedigingslinie in die nauwe straatjes.

Op Twisted Steel speel ik vaak de laatste tijd als piloot in de bommenwerper met foto/spot camera en anti tank cannon. Foto maken met de camera, veel spot punten binnenharken en de snipers met de anti tank cannon afschieten. Dat werkt helemaal goed als je bij de 2e sector bent en de snipers allemaal naast elkaar staan op de brug en je de brug ook van de zijkant benadert.
Vliegtuigen en ik zijn niet voor elkaar geschapen zeg maar. Misschien wat vaker oefenen, maar dan kan ik niet spelen :P Provence probeer ik meestal via een omtrekkend beweging van de zijkant of de achterkant aan te vallen. Van grote afstand bestoken met tanks wil de infanterie ook vaak helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Ik kreeg vanavond een paar keer een uitnodiging van Hoenjé volgens mij. Ik wilde wel accepteren, maar dat ging niet goed. Sorry daarvoor. Ik ben maar friends geworden en ook met MRE-Inc. Achteraf nog blij dat het niet lukte, want ik werd eerste met meer dan 11.000 punten. Geloof me, dat overkomt mij heel weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:25:
Ik kreeg vanavond een paar keer een uitnodiging van Hoenjé volgens mij. Ik wilde wel accepteren, maar dat ging niet goed. Sorry daarvoor. Ik ben maar friends geworden en ook met MRE-Inc. Achteraf nog blij dat het niet lukte, want ik werd eerste met meer dan 11.000 punten. Geloof me, dat overkomt mij heel weinig
:) Goed bezig. Komt vanzelf wel, we gaan elkaar wel weer tegenkomen in het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:25:
Mijn record is meen ik rond de 8000. Erg een noob dus :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Stimulate14 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:32:
[...]

Mijn record is meen ik rond de 8000. Erg een noob dus :P.
Met Outpost op de Mercury map gelijk D bezet. Daarvandaan kun je bij E de toren bestoken met een anti tank kanon en ook alles wat van E vandaan komt of daar zit. Dan heb je dus al de eerste (A), D en E onder controle en dan gaan de punten lekker hard. Zaak is wel, dat er ook wat teammates bij je in de buurt blijven, alleen red je het niet daar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben ook wel weer in voor wat schieten. Dus als ik jullie online zie, dan doe ik wel effe mee.

Dusseh, wie kan ik nog meer toevoegen (ik zie geen gamertags staan, bv bij @Stimulate14 niet)

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 26-01-2021 00:12 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
gr1542 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:00:
[...]
Zaak is wel, dat er ook wat teammates bij je in de buurt blijven, alleen red je het niet daar.
Dat is nu net het probleem met objective bases shootersmodes. Velen doen alleen aan kills zonder zich te bekommeren aan de objectives. Dit is niet alleen met BF maar ook met COD. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
spijkerhoofd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:06:
[...]

Dat is nu net het probleem met objective bases shootersmodes. Velen doen alleen aan kills zonder zich te bekommeren aan de objectives. Dit is niet alleen met BF maar ook met COD. :X
Ach ja, als het in BFV om de K/D ratio zou gaan, zou ik niet eens meer mee mogen doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Martinspire schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:02:
Ik ben ook wel weer in voor wat schieten. Dus als ik jullie online zie, dan doe ik wel effe mee.

Dusseh, wie kan ik nog meer toevoegen (ik zie geen gamertags staan, bv bij @Stimulate14 niet)
Ik stuur je hem even :) gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:26
Hi ik mag nog steeds graag een potje BF5 spelen op de PS4 maar het is leuker in een squad.
Bij interesse kun je me toevoegen. PSN: Noobkiller_SLD

[ Voor 38% gewijzigd door Mr. Blonde op 29-01-2021 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Martinspire schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:02:

Wij zijn al vriendjes (vonleipniets). ook Raafie zie ik overigens regelmatig bezig in voornamelijk Breakthrough.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:06:
[...]

De beste spelers combineren gewoon beiden :P
Hele squads in je eentje van een vlag afhouden is mijn specialiteit :P

(al dan niet geforceerd om dat de rest van mijn squad ergens anders is :/ )
Flag defends zijn underrated.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 26-01-2021 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:05:
[...]

Wij zijn al vriendjes (vonleipniets). ook Raafie zie ik overigens regelmatig bezig in voornamelijk Breakthrough.
Breakthrough vind ik het leukst :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Y.Zigrin
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-05 22:20
Stimulate14 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:28:
[...]

Breakthrough vind ik het leukst :).
Vind ik inderdaad ook. De actie is geconcentreerd op een of twee plekken en vindt het voorwaarts werken (als je aanvaller bent) het prettigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:22:
[...]

De beste spelers combineren gewoon beiden :P
Hele squads in je eentje van een vlag afhouden is mijn specialiteit :P

(al dan niet geforceerd om dat de rest van mijn squad ergens anders is :/ )
Flag defends zijn underrated.
Klopt helemaal. Ik ben meestal bezig om flags te veroveren en te verdedigen. Maar ik krijg altijd gekromde tenen als niemand cares about flags en alles op rood staat. Dan is het leven gewoon te kort en ga ik naar een andere server :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
spijkerhoofd schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:52:
[...]

Klopt helemaal. Ik ben meestal bezig om flags te veroveren en te verdedigen. Maar ik krijg altijd gekromde tenen als niemand cares about flags en alles op rood staat. Dan is het leven gewoon te kort en ga ik naar een andere server :+
Yep. Gisteren ook. Toren verovert in Outpost. Niet eens helemaal opgebouwd en daar sta je dan in je eentje. Bij het verdedigen kan ik nog wel 2 of 3 man aan, maar een stuk of 8 van alle kanten is iets te veel van het goede. Maar goed. Ik vergeet ook wel eens te herladen. Ga ik een vuurgevecht aan met 2 man met 1 kogel in het magazijn :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:52:
[...]

Oh zeker, dan bereik ik ook al snel een punt van fuck it.

Maar ik merk wel dat als je zelf ook mensen zichtbaar helpt, dus met revives, ammo en spots, het team ook altijd wel iets sneller doorheeft waar ze het beste heen kunnen. Ik spot ook altijd enemies om mij heen. Ik ga ook niet altijd het gevecht aan als ik weet dat ik het niet ga winnen (dan mag ander kanonnenvoer instappen). En als mensen zien dat je redelijk ervaren bent (bv door een hele squad neer te maaien) dan blijven ze ook wat vaker bij je ipv dat ze weglopen. Sowieso helpt het om in de top 3 van je team te staan. Ik merk dat er toch nog wel wat n00bs zijn die dan een beetje bij je komen staan omdat jij blijkbaar weet waar alles is.

En om de n00bs te beschermen, ga ik ook vaak achter de top 3 van de tegenstander aan, vooral als iemand een hoge k/d heeft en ik wel door heb waar ze zitten. Of als een vlag telkens in vijandige handen valt, dan blijf ik toch een beetje in die regio (wat na het slopen van een spawn beacon dan vaak wel even over is).

Je hebt best veel tools om de game naar je hand te zetten, maar niet iedereen zal meewerken. Ik geef elk team wel een kans, soms heb je ook gewoon potjes waar niks lukt, maar inderdaad, op een gegeven moment is het gewoon klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Eergisteren bijna 12.000 punten met 4 kills :P. Ik stond in het rijtje van 58 tot 38 kills.
Dat is juist het leuke vind ik, ook je steentje bijdragen als je je niet focust op killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Stimulate14 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 08:47:
Eergisteren bijna 12.000 punten met 4 kills :P. Ik stond in het rijtje van 58 tot 38 kills.
Dat is juist het leuke vind ik, ook je steentje bijdragen als je je niet focust op killen.
Vooral met Outpost zie je dat vaak. Als je gewoon de torens bouwt en verdedigt verdien je evenveel punten, als wanneer je rondrent op zoek naar kills en daar heel goed in bent. Gisteren met een squad met zijn vieren bovenaan de lijst. 2 killers en 2 verdedigers/bouwers/medic/support.
In andere modes krijg je helaas heel weinig punten voor het verdedigen van je vlag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-03-2024
Als jullie nog een speler te kort komen of gewoon willen knallen kunnen jullie mij ook altijd adden.

Xbox: deVette94

Xbox: Versus Phantom

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gr1542 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:01:
[...]

Vooral met Outpost zie je dat vaak. Als je gewoon de torens bouwt en verdedigt verdien je evenveel punten, als wanneer je rondrent op zoek naar kills en daar heel goed in bent. Gisteren met een squad met zijn vieren bovenaan de lijst. 2 killers en 2 verdedigers/bouwers/medic/support.
In andere modes krijg je helaas heel weinig punten voor het verdedigen van je vlag.
Ik vind dat laatste nog wel meevallen, maar je moet wel in de capture-zone staan wil het effectief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Roniin94 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:38:
Als jullie nog een speler te kort komen of gewoon willen knallen kunnen jullie mij ook altijd adden.

Xbox: deVette94
Zeker, hoe meer zielen :P. Ik kwam gisteren vonleipniets tegen :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Stimulate14 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:42:
[...]

Zeker, hoe meer zielen :P. Ik kwam gisteren vonleipniets tegen :D.
Ik heb deVette94 toegevoegd als vriend.

Bezig met Deathmatch, maar dat is niet mijn ding. Wel redelijk veel kills met melee gemaakt (4 in 1 potje al). Gewoon achter een rennende vijand aanrennen en zodra ze stil staan toeslaan. Niemand kijkt nog achterom als ze aan het rennen zijn >:). Alleen nog een multiple kill met explosieven te gaan voor de wekelijkse storyline, maar dat vind ik enorm lastig. Zeker in Deathmatch, waar iedereen continu in beweging lijkt. Inmiddels al heel veel wapens op level 4 of hoger gekregen. Shotguns vind ik lastig, omdat close combat daarvoor vereist is. Misschien maar dezelfde taktiek als bij de melee wapens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:38:
[...]

Idem. Ik ben vanavond online, allicht een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:38:
[...]

Bezig met Deathmatch, maar dat is niet mijn ding. Wel redelijk veel kills met melee gemaakt (4 in 1 potje al). Gewoon achter een rennende vijand aanrennen en zodra ze stil staan toeslaan. Niemand kijkt nog achterom als ze aan het rennen zijn >:). Alleen nog een multiple kill met explosieven te gaan voor de wekelijkse storyline, maar dat vind ik enorm lastig. Zeker in Deathmatch, waar iedereen continu in beweging lijkt. Inmiddels al heel veel wapens op level 4 of hoger gekregen. Shotguns vind ik lastig, omdat close combat daarvoor vereist is. Misschien maar dezelfde taktiek als bij de melee wapens proberen.
Ik ben te wisselvallig online om echt dat soort dingen uit te spelen en op die manier de storylines te halen. Dus ik ga meer voor het plezier rondrennen in de chaos en zoveel mogelijk punten proberen te behalen voor het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05

Christiano007

Ich bin der champion

Ik ben hier zo slecht in, ben al geen console held maar Call of duty lukt me redelijk.

Je ziet de tegenstanders zo matig (heb FOV op 75) , bijna alle 1 op 1 tegen iemand met een beetje afstand verlies ik doordat ik niet zo goed kan mikken. En dan doe ik netjes burst shots en strafen.

En de progress valt me echt tegen hoe lang dat duurt. Ik wil graag iets andere wapens en als sniper kan ik wel gaan spotten e.d. Maar voor mijn gevoel schiet het niet op.

Toch vind ik het wel leuk, maar CoD past iets beter in mijn straatje tot nu toe op de console ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 13:10

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik speel op de PS5, mocht iemand mij willen toevoegen om eens samen te spelen dan kan dat via mijn PSN CartmanMMA.

Ik ben absoluut geen goede speler met veel kills en killstreaks, echter ben ik wel een teamspeler die objectives speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Christiano007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:05:
Ik ben hier zo slecht in, ben al geen console held maar Call of duty lukt me redelijk.
Dat is bij mij juist andersom, CoD gaat mij echt te snel. Misschien toch een kwestie van wennen?
Gisteren een paar potjes gespeeld met @Martinspire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 19:55
Wat is het een fijn en soepel spel op de ps5 zeg, damn!

Weer wat lekkere potjes gehad vanavond.
Heerlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 13:10

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik vermaak me er ook prima mee de laatste tijd. Vooral Breakthrough is erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier gisteren ook weer voor het eerst bf5 gespeeld in een lange tijd. Heb verschillende games op de ps5 maar wou eventjes lekker tussendoor kunnen knallen. Heb hier nu sinds vorige week 2 Kids rondrennen en wil tussendoor als ze pitten even snel een potje knallen.

Heb gisteren toch eerst moeten uitzoeken wat het verschil tussen strategic conquest en die andere was. Nouja, dr een was wat meer infantery gericht dan de andere.

Dus maar gekozen voor de grote veldslagen. Beetje voertuigen etc hou ik wel van. Allemaal leuk tot ik die map panzer**** kreeg. Die enorme map met die enorme afstanden. Deze vind ik toch echt geen bal aan.

Inmiddels level 26 of 27. Niet hoog en eigenlijk heb ik de hele bf5 eigenlijk veel te weinig gespeeld. Toch nog maar eens qat uren insteken de komende tijd.

Hoe zit het eigenlijk met de xp? Stel ik.maak een potje niet af... krijg ik dan evengoed de xp die ik verdiend heb met kills en conquest punten pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Oxigeon schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:04:
Hier gisteren ook weer voor het eerst bf5 gespeeld in een lange tijd. Heb verschillende games op de ps5 maar wou eventjes lekker tussendoor kunnen knallen. Heb hier nu sinds vorige week 2 Kids rondrennen en wil tussendoor als ze pitten even snel een potje knallen.

Heb gisteren toch eerst moeten uitzoeken wat het verschil tussen strategic conquest en die andere was. Nouja, dr een was wat meer infantery gericht dan de andere.

Dus maar gekozen voor de grote veldslagen. Beetje voertuigen etc hou ik wel van. Allemaal leuk tot ik die map panzer**** kreeg. Die enorme map met die enorme afstanden. Deze vind ik toch echt geen bal aan.

Inmiddels level 26 of 27. Niet hoog en eigenlijk heb ik de hele bf5 eigenlijk veel te weinig gespeeld. Toch nog maar eens qat uren insteken de komende tijd.

Hoe zit het eigenlijk met de xp? Stel ik.maak een potje niet af... krijg ik dan evengoed de xp die ik verdiend heb met kills en conquest punten pakken?
Volgens mij krijg je iets minder punten als je voortijdig afhaakt. Als je snel XP wil scoren zou ik zeker gaan voor Outpost. Met verdedigen van je toren kun je snel eenvoudig veel XP scoren. Ik eindig daar altijd in de hoogste regionen zonder veel kills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

gr1542 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:28:
[...]

Volgens mij krijg je iets minder punten als je voortijdig afhaakt. Als je snel XP wil scoren zou ik zeker gaan voor Outpost. Met verdedigen van je toren kun je snel eenvoudig veel XP scoren. Ik eindig daar altijd in de hoogste regionen zonder veel kills.
Zonet eens outpost geprobeerd. Dit is helaas niet mijn game mode. Ik blijf toch bij de 2 modes van conquest.

Heb ongeveer een jaar geleden een anti aircraft wapen unlockt met de tides of war. Zojuist de map in de bergen (sneeuwmap) dit wapen eens geprobeerd als assault. Moet toch wel bekennen dat dit een erg lekker wapen is. In totaal 4 vliegtuigen neergehaald. Levert toch wel weer flink wat puntjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Nu online
Ik heb zaterdag voor het eerst sinds maanden BF V opgepakt aangezien ik tegenwoordig veel COD MW speel.
Ik merk dat het grootste gedeelte van de potjes totaal ongebalanceerd is dat ik vrijwel meteen er weer uit ga, potjes met meer dan 300 punten verschil is meer regel dan uitzondering. Ik vind de game dan wel minder om te spelen zegmaar. BF 1 husselde tenminste nog de teams door elkaar nadat het potje was afgelopen, maar BF V lijkt dat niet te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:02
Oxigeon schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:19:
[...]

Zonet eens outpost geprobeerd. Dit is helaas niet mijn game mode. Ik blijf toch bij de 2 modes van conquest.

Heb ongeveer een jaar geleden een anti aircraft wapen unlockt met de tides of war. Zojuist de map in de bergen (sneeuwmap) dit wapen eens geprobeerd als assault. Moet toch wel bekennen dat dit een erg lekker wapen is. In totaal 4 vliegtuigen neergehaald. Levert toch wel weer flink wat puntjes op.
Je bedoelt de Fliegerfaust? Prachtig wapen, één keer goed richten (zeker als ze de raketten in vliegen) meteen down. Wat goed werkt is ze met Ground AA te lokken, vervolgens komen de vliegtuigjes om je te pakken en geef je ze ervan langs met de Fliegerfaust. Andere goede tip is de lijnen te ontdekken die ze vliegen en daar in te gaan staan (vaak bij vlaggen vliegen ze laag). Dit een paar keer en pilootjes gaan op manhunt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jumpman schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:15:
[...]

Je bedoelt de Fliegerfaust? Prachtig wapen, één keer goed richten (zeker als ze de raketten in vliegen) meteen down. Wat goed werkt is ze met Ground AA te lokken, vervolgens komen de vliegtuigjes om je te pakken en geef je ze ervan langs met de Fliegerfaust. Andere goede tip is de lijnen te ontdekken die ze vliegen en daar in te gaan staan (vaak bij vlaggen vliegen ze laag). Dit een paar keer en pilootjes gaan op manhunt.
Ja klopt als een bus. Wat ik deed is vlag C of E (het dorpje in de bergen) ergens gaan staan. Daar komen de vliegtuigen toch meestal over om wat bommetjes te droppen. Dan eventjes met dat ding schieten en ze zijn down voor je het weet. Aangezien hier geen tanks rondrijden is de keuze bij de Assault hier snel gemaakt. Ipv de panzerfaust pak je hier gewoon de Fliegerfaust

Zijn er trouwens nog wat Tweakers die online spelen op de ps4/ps5? Ik zou eventueel wel wat willen samen spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 15-02-2021 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Jumpman schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:15:
[...]

Fliegerfaust is een wapen wat je ook op een bepaalde manier moet gebruiken. Ik zie zelf vaak als piloot zijnde dat ze die dingen nog afvuren als je al bij ze weg vliegt. Maar omdat ik met een ELite controller speel, heb ik ik één van de backpaddles ingesteld dat ik met 1 klik naar achter kan kijken. Na een strafing run, kijk ik vaak direct naar achteren en zie soms 3 gasten mij proberen te fliegerfausten (is dat een woord). Die dingen zie je dan echt makkelijk aankomen. Even van richting veranderen en je hebt geen last meer van ze omdat ze in een rechte baan gaan.

Zelf speel ik de laatste tijd weer met de JU-88 met Anti tank gun en foto camera. Die foto camera is echt xp harken. De hele map licht op inclusief AA guns, tanks en infanterie met hun icoontjes. Dan weet je gewoon waar je wel en niet moet vliegen. Vaak is één zo anti tank shell voldoende voor een groepje van 4 snipers bij elkaar. En dat dan gewoon tot 3x toe achter elkaar. Dat soort gasten leert het nooit. Volgens mij heeft het gros ook niet door dat die fotocamera best wel sterk is en handig want het hele vijandelijke team wordt met 1 druk op de knop gespot. De spot assists xp vliegen (haha) je dan om de oren.

Hamada is ook een prima map voor die load out. Enige nadeel voor piloten is dat het wemelt van de stationairy AA guns.

Een ander onderschat wapen op mappen waar NIET gevlogen wordt, is de mobiele AA gun. Ik gebruik die altijd als ik als aanvaller speel op Aerodrome. In het midden tussen A en B gaan staan op de verhoging en dan druk zetten met je AA canon die een flinke firerate heeft waarmee je flink druk kan zetten op de tegenstander. Ja je krijgt veel hitmarkers maar je ziet de vijand dan meteen in cover duiken of wegrennen waardoor mijn eigen team kan oprukken omdat ze niet continu meer onder vuur liggen van campende snipers en lmg+bipod gasten. Bij het volgende capture punt, in de hangar, kun je buiten gaan staan en op de campende gasten blijven schieten die net om de hoek bij de ingang liggen. Door de splash damage gaan die ook op de loop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

MRE-Inc schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:20:
[...]

Fliegerfaust is een wapen wat je ook op een bepaalde manier moet gebruiken. Ik zie zelf vaak als piloot zijnde dat ze die dingen nog afvuren als je al bij ze weg vliegt. Maar omdat ik met een ELite controller speel, heb ik ik één van de backpaddles ingesteld dat ik met 1 klik naar achter kan kijken. Na een strafing run, kijk ik vaak direct naar achteren en zie soms 3 gasten mij proberen te fliegerfausten (is dat een woord). Die dingen zie je dan echt makkelijk aankomen. Even van richting veranderen en je hebt geen last meer van ze omdat ze in een rechte baan gaan.

Zelf speel ik de laatste tijd weer met de JU-88 met Anti tank gun en foto camera. Die foto camera is echt xp harken. De hele map licht op inclusief AA guns, tanks en infanterie met hun icoontjes. Dan weet je gewoon waar je wel en niet moet vliegen. Vaak is één zo anti tank shell voldoende voor een groepje van 4 snipers bij elkaar. En dat dan gewoon tot 3x toe achter elkaar. Dat soort gasten leert het nooit. Volgens mij heeft het gros ook niet door dat die fotocamera best wel sterk is en handig want het hele vijandelijke team wordt met 1 druk op de knop gespot. De spot assists xp vliegen (haha) je dan om de oren.

Hamada is ook een prima map voor die load out. Enige nadeel voor piloten is dat het wemelt van de stationairy AA guns.

Een ander onderschat wapen op mappen waar NIET gevlogen wordt, is de mobiele AA gun. Ik gebruik die altijd als ik als aanvaller speel op Aerodrome. In het midden tussen A en B gaan staan op de verhoging en dan druk zetten met je AA canon die een flinke firerate heeft waarmee je flink druk kan zetten op de tegenstander. Ja je krijgt veel hitmarkers maar je ziet de vijand dan meteen in cover duiken of wegrennen waardoor mijn eigen team kan oprukken omdat ze niet continu meer onder vuur liggen van campende snipers en lmg+bipod gasten. Bij het volgende capture punt, in de hangar, kun je buiten gaan staan en op de campende gasten blijven schieten die net om de hoek bij de ingang liggen. Door de splash damage gaan die ook op de loop.
Als ik dit zo lees moet ik me toch gaan verdiepen in het vliegen. Normaal kom ik niet ver. Misschien eens de Shooting range ingaan. Hoe laad je bv nieuwe kogels als ze op zijn. Dat vind ik echt wel een probleempje haha.Op dit moment schiet ik ze liever van onder weg dan dat ik zelf vlieg.

Totale speeltijd 1 dag en 14 uur
Speeltijd in vliegtuigen: 12 minuten

Heb gewoon het idee dat je in het begin met vliegtuigen niet op kunt tegen de wapens op de grond en snel wordt neergeschoten. Maar dat kan de volende dingen zijn:
1. Ik moet meer oefenen
2. De wapens etc zijn als je net begint met vliegen niet goed genoeg waardoor ik eerst moet levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
MRE-Inc schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:20:
[...]

Ik zie nooit iemand met een Fliegerfaust, laat staan drie mensen. Dat wapen is echt underrated, bijna niemand draagt het, terwijl je elke ronde wel een paar instant kills op vliegtuigen kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Oxigeon schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:50:
[...]

Als ik dit zo lees moet ik me toch gaan verdiepen in het vliegen. Normaal kom ik niet ver. Misschien eens de Shooting range ingaan. Hoe laad je bv nieuwe kogels als ze op zijn. Dat vind ik echt wel een probleempje haha.Op dit moment schiet ik ze liever van onder weg dan dat ik zelf vlieg.

Totale speeltijd 1 dag en 14 uur
Speeltijd in vliegtuigen: 12 minuten

Heb gewoon het idee dat je in het begin met vliegtuigen niet op kunt tegen de wapens op de grond en snel wordt neergeschoten. Maar dat kan de volende dingen zijn:
1. Ik moet meer oefenen
2. De wapens etc zijn als je net begint met vliegen niet goed genoeg waardoor ik eerst moet levelen
Vliegen is een drama als je net begint, je moet het nu tegen ervaren piloten met alles unlocked opnemen en moet je de vliegpaden voor AA nog leren en zelf iets doen voor je team om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Vliegen met de basis wapens is idd een beetje meh, maar ik zie veel piloten die alles unlocked hebben en er nog geen hout van kunnen. Als je dan een beetje slim speelt, haal je die zo neer eventueel met een maatje op de grond die in de AA zit bv.

@Jumpman zaterdag avond op Hamada toch echt 4x uit mijn vliegtuig geschoten door AA en fliegerfausts tot mijn eigen frustratie. Maar jah, zolang ze in hun eigen spawn blijven staan om mij neer te halen, kunnen ze geen vlag capturen in Breakthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jumpman schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:52:
[...]

Ik zie nooit iemand met een Fliegerfaust, laat staan drie mensen. Dat wapen is echt underrated, bijna niemand draagt het, terwijl je elke ronde wel een paar instant kills op vliegtuigen kan pakken.
Mja, ongeveer 800xp per vliegtuig levert het op. En op die sneeuwmap heb je toch niets aan de Panzerfaust als Assault zijnde. Dus lekker met dat ding rondrennen en elk vliegtuig wat recht op je afkomt lekker neermaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Ik ben niet geschikt voor een vliegtuig. Ik kan die dingen niet normaal besturen. 1 of 2 keer de vijand bestoken en ik knal ergens tegenaan, of ik word uit de lucht geknald. Met tanks en AA heb ik dus totaal geen last en kan ik prima uit de voeten. Bijna al mijn wapens en voertuigen heb ik (meeste ruim) geleveled boven de 4, maar vliegtuigen (en ook shotguns trouwens) moet ik echt uren insteken voor een heel klein beetje progress.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

gr1542 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 17:08:
Ik ben niet geschikt voor een vliegtuig. Ik kan die dingen niet normaal besturen. 1 of 2 keer de vijand bestoken en ik knal ergens tegenaan, of ik word uit de lucht geknald. Met tanks en AA heb ik dus totaal geen last en kan ik prima uit de voeten. Bijna al mijn wapens en voertuigen heb ik (meeste ruim) geleveled boven de 4, maar vliegtuigen (en ook shotguns trouwens) moet ik echt uren insteken voor een heel klein beetje progress.
De shotguns had ik als eerste allemaal volledig op goud. Heerlijke dingen.
En vliegtuigen is vooral stug soorzetten en hopen dat de tegenstander de AA links laat liggen.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
BlaTieBla schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:14:
[...]

De shotguns had ik als eerste allemaal volledig op goud. Heerlijke dingen.
En vliegtuigen is vooral stug soorzetten en hopen dat de tegenstander de AA links laat liggen.
Shotguns zijn vooral handig in close combat volgens mij en mijn reactievermogen is de laatste 40 jaar alleen maar achteruit gegaan helaas. Bovendien vergeet ik vaak te herladen. Ik ben meer voor de andere wapens van de Support klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

MRE-Inc schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:08:
Vliegen met de basis wapens is idd een beetje meh, maar ik zie veel piloten die alles unlocked hebben en er nog geen hout van kunnen. Als je dan een beetje slim speelt, haal je die zo neer eventueel met een maatje op de grond die in de AA zit bv.

@Jumpman zaterdag avond op Hamada toch echt 4x uit mijn vliegtuig geschoten door AA en fliegerfausts tot mijn eigen frustratie. Maar jah, zolang ze in hun eigen spawn blijven staan om mij neer te halen, kunnen ze geen vlag capturen in Breakthrough.
Laat mij de volgende keer helpen, dan schakel ik die gasten wel uit op de grond 8) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:55:
[...]

Shotguns zijn vooral handig in close combat volgens mij en mijn reactievermogen is de laatste 40 jaar alleen maar achteruit gegaan helaas. Bovendien vergeet ik vaak te herladen. Ik ben meer voor de andere wapens van de Support klasse.
Maakt toch niet uit, heb ik ook. Het is lekker vermaak.
Ik zag dat je de laatste keer joinde, volgende keer even met voice, dat werkt makkelijker samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Stimulate14 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:11:
[...]

Laat mij de volgende keer helpen, dan schakel ik die gasten wel uit op de grond 8) .
Dat gaat lastig op een grote map als Hamada want die gasten die mij neerhaalden zaten lekker vanuit hun eigen spawn met fliegerfausts te schieten. Dan moet je dus echt heel goed zijn met de panzerfaust en ze op 300m kunnen raken. Vaak staan ze ook nog ergens achter zodat je ze al niet eens kan zien. Dat gaat nooit lukken dus, maar bedankt voor het aanbod :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

gr1542 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:55:
[...]

Voordeel van de shotties vind ik dat je minder accuraat hoeft te richten. Overigens ben ik ook de jongste niet meer :)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Stimulate14 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:12:
[...]

Maakt toch niet uit, heb ik ook. Het is lekker vermaak.
Ik zag dat je de laatste keer joinde, volgende keer even met voice, dat werkt makkelijker samen.
Even mijn microfoon zoeken dan. Ben jij dus Hoenjé op de xbox?

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:53:
[...]

Even mijn microfoon zoeken dan. Ben jij dus Hoenjé op de xbox?
Correct :).

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 12:39

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ben weer BFV aan het spelen (Pacific maps vooral) en moet er echt wel weer in komen na veel te lang COD MW gespeeld te hebben.
Ik ging gister best wel weer lekker, maar kon helaas na een death niet meer terug spawnen op de map.
Komt dit nog vaak voor?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

DeWaanzin schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 07:50:
Ben weer BFV aan het spelen (Pacific maps vooral) en moet er echt wel weer in komen na veel te lang COD MW gespeeld te hebben.
Ik ging gister best wel weer lekker, maar kon helaas na een death niet meer terug spawnen op de map.
Komt dit nog vaak voor?
Heel soms heb ik dat. Mocht je een keer mee willen doen dan moet je maar een seintje geven.

• DeWaanzin

DeWaanzin

Stimulate14 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:48:
[...]

Mocht je een keer mee willen doen dan moet je maar een seintje geven.
Thanks, maar ik ben niet zo'n samen met anderen speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:15
DeWaanzin schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:38:
[...]
Thanks, maar ik ben niet zo'n samen met anderen speler.
Dat is nu juist de essentie van Battlefield -O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

:P Geen probleem, is niet verplicht. Mag ook zonder voice. Waar jij je prettig bij voelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Superkiwi schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:49:
[...]

Dat is nu juist de essentie van Battlefield -O-
Yup, weet ik, ben gewoon niet zo'n prater.
Op 1 of andere manier voelt het voor mij altijd relaxter om via de command rose te communiceren.

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

DeWaanzin schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:32:
[...]

Yup, weet ik, ben gewoon niet zo'n prater.
Op 1 of andere manier voelt het voor mij altijd relaxter om via de command rose te communiceren.
Prima toch :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Jumpman schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:54:
[...]

Vliegen is een drama als je net begint, je moet het nu tegen ervaren piloten met alles unlocked opnemen en moet je de vliegpaden voor AA nog leren en zelf iets doen voor je team om te levelen.
Om hier even op terug te komen. Sinds gisteren een nieuwe headset voor de PS5. Een Astro A20 Gen2. Die moest natuurlijk even geprobeerd worden en dus een maandje EA Access genomen en Battlefield 5 geinstalleerd op de PS5.

Op de grond kom ik wel mee met de standaard loadouts, maar in de lucht is het een ergernis. Dat komt niet eens omdat ik een standaard vliegtuig heb en het moet opnemen tegen ervaren piloten met een vliegtuig die maxed out is qua specs en wapens. Nee het probleem is dat ik te veel afhankelijk ben geworden van mijn Elite v2 controller op de Xbox.

Op de Xbox heb ik de Elite controller zo ingesteld dat ik 2 profielen heb. Één voor normaal, dus als soldaat op de grond en één voor piloten. Bij het piloten profiel heb ik de ingesteld dat ik met de paddles op de achter kant makkelijk om me heen kan kijken en makkelijk naar achteren kan kijken zonder rare combo met de thumb sticks en knoppen te moeten maken. Tevens heb ik het indrukken van de linker en rechter thumbstick uitgeschakeld zodat je niet bij te hard drukken in eens van 3rd person view naar cockpit view gaat en andersom of ineens naar achteren kijkt. In een intense dogfight wil ik namelijk die thumbsticks nog wel eens te hard in drukken waardoor ik ongewild dus van view switch.

Op de DualSense kun je helaas geen profielen inschakelen en in de game instellingen kun je het niet apart van elkaar definieren. Het is alles of niks, dus thumbsticks uitschakelen geldt dan ook voor als je op de grond loopt als infanterist.

Best wel respect dus voor de piloten die het zonder elite controller doen. Verder is het ook nog lastig dat mijn muscle memory is ingesteld op de Xbox controller. Daar maak ik een bombing run met mijn ogen dicht en hoef ik niet naar de knoppen op mijn controller te kijken om te doen wat ik wil doen. Op de DualSense is dat toch even wennen want mijn duim moet nu omhoog ipv omlaag omdat de linkerstick en dpad omgedraaid zitten tov de Xbox contoller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
@MRE-Inc Kan je BF V nou ook op 4K spelen op de PS5 of niet?

Na een tijdje BF1 te hebben gespeeld gisteren ook weer BFV gespeeld op de PS4, toch wel heel wat meer spelers online op de servers in tegenstelling tot BF1.
Vanavond maar weer eens wat potjes Breaktrhough denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Vlassie1980 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:33:
@MRE-Inc Kan je BF V nou ook op 4K spelen op de PS5 of niet?

Na een tijdje BF1 te hebben gespeeld gisteren ook weer BFV gespeeld op de PS4, toch wel heel wat meer spelers online op de servers in tegenstelling tot BF1.
Vanavond maar weer eens wat potjes Breaktrhough denk ik :Y)
Volgens mij draait BF5 op de PS5 op 1800p, dus niet native 4k. Ik heb er gisteren niet opgelet. Vond het er prima uitzien. Xbox Series X draait volgens mij wel native 4k. Beide hebben wel in instelling voor HDR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leuke tweet van @Battlefield:
[Twitter: https://twitter.com/Battlefield/status/1367547920954912768]
Zit ook een filmpje bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Haha briljant. Blijft lekkere tune!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:11
Ik ben ook begonnen aan BF5. Veel gespeeld met een aantal van jullie in BF1 (nick:Qoriox). Inmiddels nieuwe nick op de PS5, M617573 -> voeg me maar toe!

Speelt heerlijk op de ps5, weet even niet precies waarom ik deze heb overgeslagen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Ik hoop dat het gepast is deze vraag te stellen hier;

Als ik deze BF5 koop: https://store.playstation...08670_00-BATTLEFIELDV0000

Krijg je dan ook alle extra uitbreidingen? Ik speel nu BF1 en deze voor een E 10,- lijkt mij wel leuk om te proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:45

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Sambalsmurf schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:11:
Ik hoop dat het gepast is deze vraag te stellen hier;

Als ik deze BF5 koop: https://store.playstation...08670_00-BATTLEFIELDV0000

Krijg je dan ook alle extra uitbreidingen? Ik speel nu BF1 en deze voor een E 10,- lijkt mij wel leuk om te proberen :).
BFV is een live service game. Je hebt geen aparte uitbreidingen.
Enige wat je niet voor die 10€ hebt zijn alle elites & bepaalde cosmetics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Top, thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Na lange tijd weer BF V gedaan, eindelijk rank 100 gehaald. Snap alleen de logica niet van de punten telling. Van 99 naar 100 was bijna 100.000 xp volgens mij, en nu zijn het er nog maar 15.000 ofzo per level :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Racer89 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:22:
Na lange tijd weer BF V gedaan, eindelijk rank 100 gehaald. Snap alleen de logica niet van de punten telling. Van 99 naar 100 was bijna 100.000 xp volgens mij, en nu zijn het er nog maar 15.000 ofzo per level :9
Klopt, na level 100 valt ie inderdaad weer een stuk terug. Van de week speelde ik met een Fransman samen en die had het wel vaker gedaan. We hadden in 1 potje Conquest samen 91 kills, waarvan ik er 3 had als medic die achter hem aan rende _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:53
Wat "gelekte" informatie over de nieuwe Battlefield.

https://www.resetera.com/...-leaks-and-rumors.408360/

FWIW.

[ Voor 68% gewijzigd door Rivanov op 12-04-2021 11:07 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik wil aankomende maand Battlefield V op platinum zetten. Nou zijn er, buiten de platinum, nog twee trophies die ik moet halen:
  • Fender Bender: hier zie ik niet zoveel problemen. Ik heb er al een paar en deze haal ik wel als ik me er even op focus.
  • Death from Above: hier zit de crux. Heeft iemand nog tips voor me? Ik vlieg namelijk echt nooit in Battlefield games en ben er dan ook (nog) slecht in. Dus tips zijn zeer welkom.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Nu online
dvd-linden schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:41:
Ik wil aankomende maand Battlefield V op platinum zetten. Nou zijn er, buiten de platinum, nog twee trophies die ik moet halen:
  • Fender Bender: hier zie ik niet zoveel problemen. Ik heb er al een paar en deze haal ik wel als ik me er even op focus.
  • Death from Above: hier zit de crux. Heeft iemand nog tips voor me? Ik vlieg namelijk echt nooit in Battlefield games en ben er dan ook (nog) slecht in. Dus tips zijn zeer welkom.
Ik weet niet wat die trophies inhouden, maar mij lijkt mannetjes op de grond killen vanuit de lucht.
Sowieso met bommenwerpers vliegen denk ik, en dan in het bijzonder een van de Junkers die veel bommen kan laten vallen. En dan op de map van Fjeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
spijkerhoofd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:16:
[...]
Ik weet niet wat die trophies inhouden, maar mij lijkt mannetjes op de grond killen vanuit de lucht.
Soort van. Je moet stationary wapens kapot maken tegelijk met het mannetje wat erin zit.
Dus als je al geluk hebt dat er iemand in een AA of stationary zit en het geluk hebt dat je die raakt met een bom moet je ook nog het geluk hebben dat de stationary én het mannetje kapot zijn.

Ik heb die trophy gehaald in rush (of Operations, weet het niet meer zeker) met een bommenwerper incl zware bommen op Hamada. Moet je wel geluk hebben dat je geen fighter piloot tegenover je hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Nu online
Superkiwi schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:20:
[...]

Soort van. Je moet stationary wapens kapot maken tegelijk met het mannetje wat erin zit.
Dus als je al geluk hebt dat er iemand in een AA of stationary zit en het geluk hebt dat je die raakt met een bom moet je ook nog het geluk hebben dat de stationary én het mannetje kapot zijn.

Ik heb die trophy gehaald in rush (of Operations, weet het niet meer zeker) met een bommenwerper incl zware bommen op Hamada. Moet je wel geluk hebben dat je geen fighter piloot tegenover je hebt.
Dan zou je een Stuka ook kunnen gebruiken mits je een beetje kan mikken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LawfulHamster
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:45

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

dvd-linden schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:41:
Voor Fender Bender zou ik Panzerstorm spelen, heel veel vehicles.
Death from Above is de enige die ik nog niet heb, maar heb dat maar opgegeven. Dus succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Thanks voor de reacties! Ik houd jullie wel even op de hoogte zodra ik de game mijn PS4 in heb geslingerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
De game komt in mei gratis in de Plus > extra kanonnenvoer voor jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Superkiwi schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:04:
De game komt in mei gratis in de Plus > extra kanonnenvoer voor jou ;)
Haha, nou je het zegt. Daar had ik nog niet aan gedacht. Dat kan nog wel eens heel voordelig uitpakken voor mij dan ja >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:50
Sinds een week speel ik weer eens firestorm, omdat sinds bfv gratis is veel mensen dit weer spelen. Maar heb nu al 4 keer gehad dat ik word neergeschoten in een solo potje door 2 mensen. Ik ben telkens blijven kijken en dan zie je dat ze gewoon met z’n tweeen de hele pot uitspelen en op het eind eentje neerschieten. Maar ik begrijp niet hoe dit kan. Ik kan me niet voorstellen dat als je met vrienden tegelijk een solo pot aanklikt je dan in dezelfde lobby komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:17
Wil de laatste even het licht uitdoen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vlassie1980
Speel BF V nog geregeld, nog aardig wat spelers online en hoop dat dit zo blijft en er niet te veel overschakelen op BF 2024. Ik ben meer van de WW2 shooters in plaats van moderne settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Heb deze zelfs laatst nog op de pc gekocht voor een paar euro en ook BF1. Voorkeur gaat wel meer uit naar BF1 dan BFV alleen jammer dat de servers leger worden :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gisteren sinds maanden weer eens gespeeld. Was even wennen want om de haverklap een sniper in mijn nek :P. Jullie inmiddels overgestapt naar 2042?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25

greatgonzo

schit-te-rend!

foutje, verkeerd topic

[ Voor 78% gewijzigd door greatgonzo op 13-12-2021 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Stimulate14 schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:18:
Gisteren sinds maanden weer eens gespeeld. Was even wennen want om de haverklap een sniper in mijn nek :P. Jullie inmiddels overgestapt naar 2042?
Nope, iedere dag wel een uurtje BF V op de XBox. Het is helaas wel rustig op de servers. Gisteren even gechecked of iemand Grand Operations aan het spelen was. 0 om precies te zijn, dus Breakthrough maar opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

gr1542 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:24:
[...]

Nope, iedere dag wel een uurtje BF V op de XBox. Het is helaas wel rustig op de servers. Gisteren even gechecked of iemand Grand Operations aan het spelen was. 0 om precies te zijn, dus Breakthrough maar opgestart.
Breakthrough speel ik gelukkig het liefst. Door de weeks speel ik bijna nooit, misschien is het dan ook inderdaad rustiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gisteren in de top 10 geëindigd (64 vs 64 breakthrough) met 13k punten en 2 kills _O- !!
Pagina: 1 ... 45 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V