Acties:
  • +1Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 17:00
dvd-linden schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:41:
Ik wil aankomende maand Battlefield V op platinum zetten. Nou zijn er, buiten de platinum, nog twee trophies die ik moet halen:
  • Fender Bender: hier zie ik niet zoveel problemen. Ik heb er al een paar en deze haal ik wel als ik me er even op focus.
  • Death from Above: hier zit de crux. Heeft iemand nog tips voor me? Ik vlieg namelijk echt nooit in Battlefield games en ben er dan ook (nog) slecht in. Dus tips zijn zeer welkom.
Ik weet niet wat die trophies inhouden, maar mij lijkt mannetjes op de grond killen vanuit de lucht.
Sowieso met bommenwerpers vliegen denk ik, en dan in het bijzonder een van de Junkers die veel bommen kan laten vallen. En dan op de map van Fjeld...

Acties:
  • +1Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:16:
[...]
Ik weet niet wat die trophies inhouden, maar mij lijkt mannetjes op de grond killen vanuit de lucht.
Soort van. Je moet stationary wapens kapot maken tegelijk met het mannetje wat erin zit.
Dus als je al geluk hebt dat er iemand in een AA of stationary zit en het geluk hebt dat je die raakt met een bom moet je ook nog het geluk hebben dat de stationary én het mannetje kapot zijn.

Ik heb die trophy gehaald in rush (of Operations, weet het niet meer zeker) met een bommenwerper incl zware bommen op Hamada. Moet je wel geluk hebben dat je geen fighter piloot tegenover je hebt.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 17:00
Superkiwi schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:20:
[...]

Soort van. Je moet stationary wapens kapot maken tegelijk met het mannetje wat erin zit.
Dus als je al geluk hebt dat er iemand in een AA of stationary zit en het geluk hebt dat je die raakt met een bom moet je ook nog het geluk hebben dat de stationary én het mannetje kapot zijn.

Ik heb die trophy gehaald in rush (of Operations, weet het niet meer zeker) met een bommenwerper incl zware bommen op Hamada. Moet je wel geluk hebben dat je geen fighter piloot tegenover je hebt.
Dan zou je een Stuka ook kunnen gebruiken mits je een beetje kan mikken!

• LawfulHamster
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 16-11 11:53

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

dvd-linden schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:41:
Ik wil aankomende maand Battlefield V op platinum zetten. Nou zijn er, buiten de platinum, nog twee trophies die ik moet halen:
  • Fender Bender: hier zie ik niet zoveel problemen. Ik heb er al een paar en deze haal ik wel als ik me er even op focus.
  • Death from Above: hier zit de crux. Heeft iemand nog tips voor me? Ik vlieg namelijk echt nooit in Battlefield games en ben er dan ook (nog) slecht in. Dus tips zijn zeer welkom.
Voor Fender Bender zou ik Panzerstorm spelen, heel veel vehicles.
Death from Above is de enige die ik nog niet heb, maar heb dat maar opgegeven. Dus succes!

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
Thanks voor de reacties! Ik houd jullie wel even op de hoogte zodra ik de game mijn PS4 in heb geslingerd.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

De game komt in mei gratis in de Plus > extra kanonnenvoer voor jou ;)

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
Superkiwi schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:04:
De game komt in mei gratis in de Plus > extra kanonnenvoer voor jou ;)
Haha, nou je het zegt. Daar had ik nog niet aan gedacht. Dat kan nog wel eens heel voordelig uitpakken voor mij dan ja >:).

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11:11
Sinds een week speel ik weer eens firestorm, omdat sinds bfv gratis is veel mensen dit weer spelen. Maar heb nu al 4 keer gehad dat ik word neergeschoten in een solo potje door 2 mensen. Ik ben telkens blijven kijken en dan zie je dat ze gewoon met z’n tweeen de hele pot uitspelen en op het eind eentje neerschieten. Maar ik begrijp niet hoe dit kan. Ik kan me niet voorstellen dat als je met vrienden tegelijk een solo pot aanklikt je dan in dezelfde lobby komt.

• ChrisLNFF
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13:10
Wil de laatste even het licht uitdoen?

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17:16
Speel BF V nog geregeld, nog aardig wat spelers online en hoop dat dit zo blijft en er niet te veel overschakelen op BF 2024. Ik ben meer van de WW2 shooters in plaats van moderne settings :)

• Racer89
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
Heb deze zelfs laatst nog op de pc gekocht voor een paar euro en ook BF1. Voorkeur gaat wel meer uit naar BF1 dan BFV alleen jammer dat de servers leger worden :(.
Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee