Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-10 20:20

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

> YouTube: Battlefield 5 – Official Gamescom Trailer – Devastation ...
> YouTube: Battlefield 5 Official Multiplayer Trailer
> YouTube: Battlefield 5 Official Single Player Teaser Trailer

Battlefield V is de nieuwste iteratie in de Battlefield reeks en speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog.

Release: 20 November 2018

ROADMAP

https://tweakers.net/ext/f/VsvlPBZ3aKa8BFoqJCecRl7m/full.gifTides of War: Chapter 1 - Overture: 17 januari 2019
https://tweakers.net/ext/f/VsvlPBZ3aKa8BFoqJCecRl7m/full.gifTides of War: Chapter 2 - Lightning Strikes: 17 januari 2019
https://tweakers.net/ext/f/VsvlPBZ3aKa8BFoqJCecRl7m/full.gifTides of War: Chapter 3 - Trial by Fire: 25 Maart 2019
https://tweakers.net/ext/f/VsvlPBZ3aKa8BFoqJCecRl7m/full.gifTides of War: Chapter 4 - Defying the odds: Juni 2019
https://tweakers.net/ext/f/VsvlPBZ3aKa8BFoqJCecRl7m/full.gifTides of War: Chapter 5 - Awakening the Giant: Herfst 2019

Meer info over de content van de Chapters vind je verderop.

Progressie

In Battlefield V is ook het progressiesysteem wat veranderd. De live-service Tides of War speelt hier een grote rol in met content-drops as vervanger van de Premium & DLCs.
Als je het spel start begin je in een 'Company', waar je je uitrusting beheert waarmee je wilt spelen; je soldaat, wapens en voertuigen. Er zijn 5 categorieen voor progressie:
  • Spelers-rang: de algemene spelersrank
  • Klasse-rang/b]: de algemene Class rank zorgt voor het vrijspelen van specifieke Combat Roles binnen de verschillende klassen, en voor klasse-specifieke uitrusting.
  • Wapens en modificaties: het vrijspelen van wapens en modificaties voor je wapens; statistieken (perks) en het uiterlijk wijzigen van je wapens.
  • Voertuigen en modificaties: het vrijspelen van voertuigen en met de voertuig-specifieke progression-tree verander je de statistieken (perks) en het uiterlijk van je voertuigen.
  • Chapter rank: een aanvullend progressie-systeem waarmee je specifieke uit de Tides of War service zaken als gethematiseerde uitrustingen kunt vrijspelen.
Combat roles
Combat roles zijn een soort 'builds' toegespitst op bepaalde rollen binnen de verschillende Klassen: Je kunt per klasse natuurlijk je uitrusting al aanpassen op een bepaalde rol die je wilt vervullen: als Assault bijvoorbeeld kun je zwaar inzetten op anti-voertuig gadgets en items. Combat roles hebben daarop bepaalde perks die op de rol inspelen. Hieronder een uitsplitsing van alle Combat roles met bijbehorenede perks:

Assault:
- Light infantry: Meer ammo van gevallen soldaten en je herstelt meer health dan andere rollen
- Vehicle Buster: Voertuigen beschadigen spot ze voor je team en je ontvang bonus-requisitie als je een voertuig vernietigd.
Medic:
- Field Medic: Verdient extra requisitie voor je squad als je ze voorziet van bandages en je sprint sneller als je afgaat op een gevallen teamgenoot voor een revive.
- Combat Medic: Je hebt een grotete reikwijdte voor je meleewapens, en je sprint sneller als je een kritieke health hebt.
Support:
- Engineer: je fixt voertuigen en fortificaties sneller dan andere supports, en stationaire- en voertuigwapens oververhitten minder snel
- Machine Gunner: Zorgt voor meer, maar ontvangt minder Suppression, en volledig suppressed vijanden worden gespot voor je hele team
Recon:
- Sniper: je spot vijanden als je op ze schiet, en je houdt je adem langer in om te richten (wordt verlengt met iedere headshot)
- Pathfinder: Je kunt spawnen op spawnbeacons van andere squads en je ontvangt extra punten als iemand op jouw spawnbeacon spawnt.
Lineare progressie met assignments
Het vrijspelen van gear zal linear en duidelijk zijn: je kunt gear dat je graag wilt kunnen vrijspelen met assignments en zelfs lineare 'quests'. Spelers die de Deluxe Edition hebben gekocht krijgen via Airdrops random cosmetische spullen krijgen, verdeeld over 20 weken.

De assignments variëren :
- dagelijks (drie eenvoudige assignments voor Company Coin)
- wapen-specifiek (voor cosmetische wapenonderdelen)
- klasse-specifiek (voor cosmetische outfits)
- verkregen door Chapter-rang; deze assignments versnellen je Chapter-progressie waardoor je sneller je rang verhoogt en spullen vrijspeelt (cosmetische items, badges, dogtags, etc).
Chapters
Chapters zijn 'seizoenen' waarin een boel kan gebeuren: ze kunnen gethematiseerd zijn rond bepaalde typische gebeurtenissen zijn uit de Tweede Wereldoorlog zijn en daarop kunnen maps en content als wapens, voertuigen en customisations zijn die in die periode zijn vrij te spelen.

Maps zullen ook evolueren met de tijd: Het kan zijn dat maps veranderen, of er speelbare gebieden bijkomen of dat de speelbare gebieden per gamemodus veranderen.

Gameplay video's

YouTube: Battlefield 5 New Gameplay and Impressions
YouTube: NEW BATTLEFIELD 5 MULTIPLAYER GAMEPLAY: 7 Details You Need To Know! ...
YouTube: Battlefield 5: AIR COMBAT FIRST LOOK! / Spitfire / Stuka / BF 109 /
YouTube: Battlefield 5 Plane Gameplay
YouTube: Battlefield 5 Multiplayer TANK GAMEPLAY - German Tiger Tank (BF5 Gam...

Concept Art

Geronimous wijzigde deze reactie 19-08-2019 22:38 (111%)
Reden: overhaul nu game al tijdje uit is

FT-17 FTW!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19:03
quote:
M0nkeymen schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:18:
Net ff een potje gespeeld, Rotterdam, maar de game is nog niet helemaal af(maandje uitstel snap ik dus wel)...

Spawnen op squadmates kreeg ik niet voor elkaar, water is nog behoorlijk slecht geanimeerd, en het loopt allemaal een beetje stroperig. Heb het idee dat BF 1 soepeler is. Heal systeem is wel beter denk ik, het dwingt mensen om minder als een kip zonder kop rond te rennen, al met al wel lekker gespeeld. recoil op het eerste assault wapen was behoorlijk pittig.

al met al, wel lekker gespeeld.
quote:
NOTICE: DICE is aware of the Matchmaking and Squad Join Issues with the #Battlefield V Open Beta. The teams are working to resolve this asap.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• MRE-Inc
@Zalaroth : ah mooi dat je het even bevestigd. Soms ga je aan jezelf twijfelen of het niet aan jezelf ligt.

Verder kwam ik deze nog tegen:

Nee, NEE, en NOG eens NEEEEEE.

Ben zelf ook nog door een AA 1x uit de lucht geschoten, in freaking 3 schoten van dat ding. Bam, Bam, BAM en ik was dood....

• MRE-Inc
quote:
uchiha tijntje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:41:
[...]

Een heel potje AA spelen is inderdaad niet zo boeiend, want 1, je bent kwetsbaar voor zowel infantry als voertuigen… en 2 je draagt weinig bij aan de overwinning want ik moet het eerste potje nog meemaken dat is gewonnen door vliegtuigen :)
Dat komt omdat je nooit met de echte flyboys zoals @Reefun en mij speelt. Al diverse potjes zo erg de vijand gefrustreerd met de Tank hunter kit dat ze gewoon hun tanks lieten staan in de basis of dermate veel tickets met 100+ kills gedrained dat het daadwerklijk wel bijdraagt aan de overwinning.

@poor Leno Die spotting perk is volgens mij de laatste van de linker kolom. Dan moet je eerst aardig wat XP binnen geharkt hebben als piloot zijnde. De "spotting" perk in de rechter kolom, is volgens mij de Air Radar zoals die ook in BF3 en BF4 zat.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 05-09-2018 11:51 (26%)

quote:
Jawel, zie hier:

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 06:03
quote:
Nee hoor

• poor Leno
En naast het minderen van de customisations ( *O* ) , kun je straks ook je wapens ingame upgraden ipv. terug te gaan naar het menu :)
(of vond je dat ook logisch @dvdkiwi ? ;) )

"We've heard and listened to the community" O-)

poor Leno wijzigde deze reactie 09-09-2018 16:57 (7%)

• poor Leno

• poor Leno
Wat dingetjes die ze gaan aanpassen, na feedback van de Beta :)

https://www.battlefield.c...e-battlefield-5-open-beta

poor Leno wijzigde deze reactie 15-09-2018 09:23 (26%)

• poor Leno

• MRE-Inc
Om weer even terug te gaan naar BF5, hierbij een pic van de grootte van de aankomende mappen.

Oh ja, er zijn ook nog pics van de Arras map die zich in Frankrijk bevindt. Je raadt het natuurlijk al, Duitsers tegen Fransen Britten :') :F
NEWS: According to DICE, most of the playable area for #Battlefield V's Hamada map (in Breakthrough) is available in Conquest. There are airstrips and the airspace is very very big outside the playspace for land. #WorkInProgress.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 18-09-2018 09:08 (13%)

• poor Leno

*O* Gelijk ook uniform veranderingen! *O*

Dev Talks #2

poor Leno wijzigde deze reactie 21-09-2018 17:02 (80%)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

*O* Een wendbare mini-tank! *O*

Geronimous wijzigde deze reactie 22-09-2018 11:34 (19%)

FT-17 FTW!

• MRE-Inc
Ik kijk overigens wel uit naar deze map van Rotterdam.

Paar statistieken uit de beta.
Als nou 10% minder mensen recon (lees: sniper) gaan spelen en kiezen voor de support class komt dat gelijk de teamplay ten goede :+

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• poor Leno

• PSPfreaky
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-10 22:44
poor Leno schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:26:
[...]

Ja ligt het nu aan mij, maar ik zie echt niet waar hij (als sniper) bij die ruines op aan t schieten is.. :/
(02:50 in de video)
Ligt aan jou ;) Hij schiet op dummy enemies. Deze zie je ook later terug komen vanaf 3:20.

• poor Leno
SinergyX schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:44:
[...]

Alles wat een minderheid heeft, wordt automatisch een ding. Hoe kleiner iets is, hoe groter het lijkt te worden opgepakt, beetje clickbait niveau om zulke 'discussies' hot te houden.

Maar waar je in tegenstelling tot bv wapenlock bij classes een redelijk open discussie kan voeren, gaat dit bij zulke 'gevoelige' onderwerpen opeens totaal niet meer, de ene oneliner naar de ander, het negeren van elk tegenargument en maar blijven rammen op 1 simpel principe (vrouwen/tieten/fout/WW2/whatever).

Zeker nu dat EA blijkbaar toch gevoelig hiervoor was, dingen heeft aangepast, en je vraagt vervolgend wat dus precies het probleem is, 'doet het er niet meer toe' want het is aangepast. Waar je dan afvraagt, wat was eigenlijk de kern van het probleem? Simpel te zeggen, als EA alsnog weer vrouwtjes en metalen armen zou toevoegen, zou dit dezelfde haat opleveren? Of boeit het 99% niet meer omdat ze nu toch gewoon BFV kunnen spelen en je in principe 99% van de tijd toch niet eens kan zien wie je dood schiet.

Edit, ^^ precies mijn punt dus :D
Dat je na alle discussies nog steeds dit zegt en nog steeds niet door hebt waar de discussie nou over ging is werkelijk ongelofelijk :N

Nee het ging niet om de vrouwen, nee het was niet een kleine minderheid, nee het was geen clickbait discussie, nee het was geen negeren van elk tegenargument. etc etc etc.

Er waren absoluut geen tegenargumenten tegen de boosheid van mensen waarom DICE/EA dit deed.
Het enige wat de 'pro kant' kon doen was de mensen afzeiken die erg teleurgesteld waren. De 'anti kant' had een mening. En dat werd niet geoorloofd door de pro kant. Dat was pas triest, want dat was het enige wat ze in konden brengen.
Er was namelijk geen énkel fatsoenlijk excuus waarom ze een WW2 spel zo belachelijk zouden maken.

En wat de kern van het probleem was? Dit verschil:
(En meer ga ik er niet over zeggen, dit is al 10000en keren uitgelegd. Als je dan weer teruggrijpt naar het vrouwenhater-verhaal, dan houdt t gewoon op sorry)

• poor Leno
Alle wapens bij launch met plaatje :)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Preload is live voor Xbox?

Moet 'm nog aanschaffen, tijd genoeg daarvoor.

Rivanov wijzigde deze reactie 20-10-2018 07:59 (28%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• poor Leno
Road map/Tides of War :)

Weer een Practice Range en Rush komt terug! *O*

• MRE-Inc
Rivanov schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:16:
Preload is live voor PC lees ik op Reddit.
Kan iemand checken of de preload ook actief is voor EA Access op de Xbox?
Volgens mij wel. Er schijnt al een 0-day patch te zijn.
UPDATE: The #Battlefield Day 0 patch is now live on #XboxOne for those who have already pre-loaded the game. File Size: 6.99 GB.
Via Battlefield Bullitin

MRE-Inc wijzigde deze reactie 07-11-2018 14:29 (19%)

• MRE-Inc
Rivanov schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:30:
[...]

Dat is voor de pre-load wanneer je de game al pre-ordered hebt, dan kon je volgens mij ergens in oktober al pre-loaden. Ik wil graag de 10 uur trial spelen via EA Access maar ben benieuwd of we dan de game ook al vandaag kunnen pre-loaden.
Ah, dat wist ik niet. Ik heb geen EA access. Overigens diegene die dat plaatje gepost heeft, is https://twitter.com/xAsoRr

Toen ging ik net eens tussen zijn afbeeldingen kijken die hij op Twitter heeft gezet:

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Juuuuup! :D :D

/edit: goddamn uitgerekend nu staat er weer een Preview update klaar voor de Xbox.

Rivanov wijzigde deze reactie 08-11-2018 18:22 (23%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

poor Leno schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:49:
38-40 bommen op de upgraded JU-88?

Really? Hoe krijgen ze t toch elke fkk keer weer voor elkaar?? Hebben ze niet geleerd van de BF1 Muromet??? |:( }:| :N

https://www.reddit.com/r/...e_maxed_out_ju88_is_nuts/
Die gebruikt deze setup :

Beetje overkill inderdaad. Zeker gezien het feit vliegtuigen lastiger uit de lucht te halen zijn vanaf de grond. MG's doen amper damage tegen ze (i.t.t. BF1) en de AA guns zijn een lachtertje tegen de grotere bommenwerpers (zoals deze). Ja, Het bereik van een AA is vele malen groter, maar damage output is echt waardeloos tegen bommenwerpers.

Fighters e.d. kun je relatief snel ermee neer krijgen. Maar het enige effectieve tegen een goede bomber piloot is een andere piloot op dit moment.

Tuurlijk behoort "carpet bombing" bij WW2, maar dit is gewoon too much inderdaad.

Desondanks is het vliegen en de balans met vliegtuigen (afgezien van dit dan :+) wel een stuk beter geworden in BFV. Met een beetje skills kun je makkelijk 2 achtervolgers afschudden en te grazen nemen door goed gebruik te maken van de energy based physics nu. Zoveel piloten die ongemerkt langzamer gaan door verkeerd bochten te nemen. Heerlijk >:)

Maar het blijkt sowiesow dat meer mensen het vliegen makkelijker vinden in BFV. Zo vaak achter iemand aan gezeten @ Hamada dat ze zo vlak langs de rotsen vliegen. In BF1 zelden mee gemaakt, 9 van de 10 crashde ze dan tegen rotsen op :+

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

• MRE-Inc
:X

Nou ben ik best een Xbox fan en BF fan, maar dit gaat me net iets te ver....

MRE-Inc wijzigde deze reactie 15-11-2018 10:34 (98%)

• MRE-Inc
Reefun schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:59:
[...]

Om te kopen wellicht wel ja (gezien ik al een XB1X heb). Maar ik zou er geen nee tegen zeggen als ik hem zou winnen hoor! Zou alleen niet met die controller willen spelen daar ik per se een Elite wil gebruiken.
Winnen wel ja....kopen idd niet. Dan liever de Gold Rush edition die te verkrijgen is.

En die contoller.....tja.... Sinds ik een Elite heb, heb ik nog nooit de moeite genomen om die paddles eens goed te configureren. In game vergeet ik ook vaak te switchen van normale settings naar vliegtuig settings om zo, zoals je al omschreef de linker thumb stick press uit te schakelen waardoor je niet als je te hard op de stick drukt, ineens omkijkt of achter je in een dogfight.

Gisteren even wat youtube filmpjes gekeken op de Xbox van gasten die ook continu vliegen in BF5. Toen de controller uitgerust met alle paddles, maar uiteindelijk bleef alleen de linker korte paddle over bij mij omdat de rest van de paddles gewoon in de weg zitten.

Verder zag ik nog dat je op een gegeven moment in je vliegtuig de volgende opties/wapens hebt als je wat verder geleveld bent:

Main Gun
Secondary Gun
Emergency repair
Rockets

Die Emergency repair en Rockets zaten op resp. dpad links en rechts. Nou wil ik dan die linker thump stick uitschakelen en naar een van de paddles zetten, maar die rockets wil ik daar eigenlijk ook wel, dus het wordt nog even zoeken naar de juiste setup.

Main Gun en Secondary gun switchen toch nog gewoon met Y ?

MRE-Inc wijzigde deze reactie 15-11-2018 11:27 (4%)

• MRE-Inc
Spelen met een lage ping is nog steeds niet leuk. Als ik op het scoreboard kijk, dan ben ik de enige met een ping van 7-8 de rest zit allemaal in de dubbele cijfers.

Ik ben dan ook in een 1 op 1 gevecht degene die neergaat en heb zelf 4 tot 5 bursts nodig om iemand neer te krijgen terwijl ik zelf echt insta dood ben... Frustrerend......

@Reefun ik heb gisteren nog even de Elite ingesteld. Heb de linker stick waarmee ik aim in het vliegtuig ook zo gezet dat ik makkelijker kan corrigeren om mijn schoten op doel te houden.

• MRE-Inc
Reefun schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:46:
[...]

Hehe. Ja ik had ze goed te pakken met de JU-88 :D

Iets van 175-12 was het op het eind? Bizar op z'n zachts gezegd. Was maar 1x neer gehaald toen er een spitfire met 8 machinegeweren ik niet kon afschudden...

Maar zelfs de AA kun je zo kapot maken met de 3d bom crosshair. Bizar accuraat kun je ermee zijn. Maar met de AA hoef je geeneens precies te zijn met die 32 bommen. Gewoon carpet bomb en weg ermee.

Maar goed. 1 ding is zeker. JU-88 is nog sterker dan de heavy bomber uit BF1. Ja je moet telkens terug om te resupplyen maar als je goed je run doet kun je iedere 30 sec een run doen. En AA krijgt je enkel neer als ze je continu raken. Anders vlucht je zo.

Enige remedie tegen de JU-88 is de spitfire. De spitfire is de enige mogelijkheid om een JU-88 snel neer te halen......

Ik gaf jou trouwens squadleader rol om de V1's af te vuren. Dat kan niet vanuit een voertuig. We hadden 75k punten verzameld ;)
Wat betreft de spitfire @MRE-Inc ; inderdaad de eerste upgrade!
Oh serieus ? Ik let daar altijd wel op, maar heb dus nergens een pop up gezien dat ik squad leader was. Zag later wel weer een popup dat jij squad leader was. Vaag.....

Overigens komt er volgende week een Xbox One X Battlefield 5 Gold Rush Edition in huis. Junior wilde toch graag zijn One Elite inruilen voor deze.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 17-11-2018 19:04 (9%)

• MRE-Inc
Stond op twitter van BFBulletin met een link naar reddit. https://www.reddit.com/r/...launch/ea4oq22/?context=3

Verder gaan ze die auto spawn eruit halen:
n the 4th December patch for #BattlefieldV the automatic spawn when round starts will be disabled in all game modes (except Final Stand). This to not force spawn players that temporary went "afk" during round transition and are not back in their seats at start. We hear you.
En nog even een screenshot van mijn ping. Gisteravond ging het redelijk, maar nog steeds op close quarter 1:1 het afleggen ondanks dat je als eerste schiet en raak schiet :( Was overigens aan het eind van de pot als je via RB naar het scoreboard gaat. Er werd dus niet meer gevochten. Tijdens de pot, lagen de pings een stuk hoger van de rest.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 22-11-2018 07:32 (13%)

• MRE-Inc

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:12
Reefun schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:45:
[...]

Granaten resupply je NIET middels een crate! Dit was nog wél het geval in BF1 trouwens. Maar niet in BFV. Enkel via de grotere Ammo Crates die je moet bouwen of via de supply pod welke de squadleader kan oproepen krijg je nieuwe granaten (met een cooldown).

Je resupplied met een crate echter wél je gadgets (dus je mine-launcher als support dan).

[...]

Ja... je kan Breakthrough spelen. Enkel via Grand Operations servers, en dan kom je uit op "mixed servers". Dus Airborne -> Breakthrouh/Conquest -> Frontlines/Breakthrough. Maar helaas nog geen Breakthrough only servers :( En daar baal ik best wel van want Breakthrough (Operations in BF1) vond ik nog altijd de leukste modus. Maar nee, als je dat nu wilt spelen "moet" je ook frontlines, airborne of zelfs Conquest spelen 8)7

Nu gaat dat vast nog wel weer gefixed/geïmplementeerd worden (mag ik hopen). Maar vind het werkelijk debiel dat je nu verplicht bent om meerdere gamemodie te spelen als je eigenlijk alleen Breakthrough wilt spelen....
Op de PS4 kan ik gewoon Breaktrough apart spelen hoor, zelfde als alle andere modussen. Buiten Grand Operations om. Staat rechts in het multiplayer menu.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

Easymongo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:56:
[...]

tl;dr 4 december patch:
- catchup systeem in puntentelling CQ wordt afgezwakt, effect wordt uitgezet als er een close match is
- gemaxte bommenwerpers worden afgezwakt
- grote nieuwe Franse (tank)map
- nieuwe singel player met Duitse tankcrew
- meer ranks
- meer cosmetics
- nieuwe wapens zoals Vickers mg
- rode bom icoon van het explosief verdwijnt, is alleen kort 3d zichtbaar bij oppakken ervan
- Frontlines wordt weer zoals in BF1, dus niet meer met explosief slepen
- automatic spawn in verdwijnt
- topgunner op tank kan wegduiken
- wapenbalans, oa medic mg's sterker _/-\o_
en nog veel meer volgens onze yt vriend Westie. Ik vond het opmerkelijk dat hij niets zei over TTK vs TTD. Alleen dat mogelijk sommige OP wapens worden afgezwakt.
Thanks! Waardeer ik dat je het even zo neer zet. Ik weiger pertinent filmpjes van die lapzwansen zoals Westie en Jackfrags te kijken :)

Trouwens, vehicle Cosmetics voorbeeldjes :

Van Reddit af, maar ziet er wel Legit uit.

Reefun wijzigde deze reactie 23-11-2018 11:25 (6%)

Gisteren een fantastisch mooi wapen vrijgespeeld:
De shoulder sandbag met shovel, copper bell en little scoop of cement attachments.
Nog geen kill mee kunnen maken maar als je dit op je af ziet komen, maak dat je weg komt!

• Buizerd__NL
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19:52
Informatie wat in de patch update gaat komen :*)

• MRE-Inc

• poor Leno
Zoals jullie misschien is opgevallen, ben ik de afgelopen tijd vooral aan t miepen over bugs en gameplay ;)

Dingen over vrouwen en SJWs etc laat ik maar voor wat t is. Net zoals de Zwarte Pieten discussie, blijf je daarin toch twee kanten houden, maar een goed functionerend spel willen de meesten wel.

Maar toen was er wederom een 'mini-schandaaltje' :N

Aan het einde van het nieuwe verhaal The Last Tiger staat een quote..

Deze quote komt van mevrouw Sebold, een schrijfster.

Nu zou dit niet zo gek zijn als zij oorlogsverhalen zou schrijven, maar dat is dus niet zo.
Haar boeken zijn schrijnende feministische verhalen die vooral over verkrachtingen gaan.. die niets met oorlog, laat staan WW2, te maken hebben.

Vervolgens heeft DICE/EA besloten dit toch erin te stoppen en een vinger naar de 'men' (meervoud mannen) te wijzen, ipv 'man' (meervoud mensheid) te gebruiken.
En 'Them' ipv 'Us'..

Nu post ik dit niet om weer een discussie uit te lokken, maar om te laten zien tot hoe ver ze gaan om hun politieke agenda door te drukken in onze favoriete shooterserie..

Ik kan er niets aan doen, maar hier krijg ik toch wel weer lichte kokhalsneigingen van..
Waar zijn ze nu eigenlijk helemaal mee bezig daar? ;w

Reactie van iemand die t redelijk goed omvat:

"So let me get this straight, they introduce women, say that they were part of WWII just like men, but when talking about war crimes it's "Murderers are not monsters, they're men". So we are only acknowledging that women were in war just like men when it's convenient?"

Uiteraard zullen een aantal zich weer afvragen waar ik me druk over maak, maar het is gewoon weer de zoveelste opstapeling :/
Het is ook heerlijk authentiek, dus het hoort echt in deze BF :P
Google images: World War 2 snow man

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 14:23

Tripl3 D

Brother in Arms

Ringert schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:14:
Jep heb ik ook heel het weekend last van gehad. Ik denk zelf dat wanneer je in het scherm met die tips zit, en je raakt wat knoppen op de controller aan dat hij dan op zwart blijft. Kan ook toeval zijn maar nadat ik van de controller af bleef heb ik het niet meer gehad.
Toch maar eens op laten dan..... Bedankt voor de tip!

Edit (omdat dit nog het laatste bericht is):

Als geboren en getogen Rotterdammer kon ik het station Beurs niet plaatsen, zoals deze in het level Rotterdam ook zit. Ik zat dus op Google afbeeldingen te neuzen en daardoor kwam ik deze pagina tegen:

http://www.stationsinfo.nl/RotterdamBeurs.htm

TLDR: Blijkbaar is dat tegenwoordig station Blaak, maar omdat daar vroeger het beursgebouw stond heette dat station Beurs. Later is dit met het verdwijnen van het beursgebouw ook maar gelijk het station omgedoopt.

Ik begrijp nu ook de plaatsing ten opzicht van het Witte Huis.

Voor mijn gevoel hebben ze trouwens aardig hun best gedaan om het goed op het origineel te laten lijken (en op de 1e foto zie je ook op de achtergrond het Witte Huis):

http://www.stationsinfo.nl/railway_nl_bestanden/RotterdamBeurs-01.JPG

http://www.stationsinfo.nl/railway_nl_bestanden/RotterdamBeurs-03.JPG

Tripl3 D wijzigde deze reactie 11-12-2018 16:01 (51%)

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• poor Leno

• poor Leno
@Maurice079 & @LichtBruisend Het is een V1 :>

V1:

V2:

• poor Leno

:)

• MRE-Inc
Stefmeister schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:59:
@MRE-Inc Welke camera settings gebruik jij in voor je 3rd person vehicle view?
Ik probeer altijd mijn instellingen zo standaard mogelijk te houden, maar soms lukt dat niet altijd. Heb van al mijn instellingen een screenshot gemaakt zodat ik het altijd weer terug kan zetten. Heb mijn instellingen in BF5 ook 1:1 overgenomen van BF1 voor zover dat kon.

Vehicle 3p FOV = Maximaal op 95

De komende 3 maanden loopt het chapter "Lighting Strikes", waar we oa rush(!) terug gaan zien.
Vanaf maart staat de eerstvolgende map (Griekenland) gepland, samen met oa een nieuwe modus (Final Stand?).
Zie hier:

• MRE-Inc
Ik was even aan het zoeken om mijn thumb sticks te vervangen op mijn Elite Controller, kom ik deze afbeelding tegen:

EA-dobbelstenen :F

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 29-09 11:22
Saybia schreef op zondag 6 januari 2019 @ 02:27:
[...]

Log net in. Blijkbaar niet. Ik wacht nog even af. Hoofdstuk 2 is pas 16 januari... 8)7 Waarom laten ze dan hoofdstuk 1 niet lekker doorlopen?

Vrij bijzonder weer dit. Inderdaad dan kunnen ze hem net zo goed tot die datum laten doorlopen :+

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:56

Donstil

Grab them by the 🐈.

Iedereen staat hier maar in de top 3 of top 5.
Wat een toppertjes zijn we hier toch allemaal :+

Ik was een potje net 18e. Das pas wat :P

Donstil wijzigde deze reactie 06-01-2019 20:29 (22%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Easymongo
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 10-07 11:11
Martinspire schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:12:
Wel apart als je dus een female wilt reviven. "I'd love to revive you but lemme just look at your boobs" :')
Ze hoeven natuurlijk niet hélemaal dood te zijn, een beetje gewond is ook goed...
http://www.warrelics.eu/forum/attachments/photos-papers-propaganda-third-reich/420329d1352234109t-some-my-images-guns-navarone-129177478864040764_zpsba6d5f31.jpg?s=1613762a29f15bf0671e6c9c03470660
:+

• poor Leno
*O*

Vooral het beter kunnen zien van wie je gekilled heeft en de visbility van waar de shots enzo komen!!

Maar als beste het aanpassen van de footsteps audio! *O*

En!!

Ben benieuwd! Hopelijk worden medics niet te OP zodat je weer die Medic-trains krijgt :/

poor Leno wijzigde deze reactie 11-01-2019 17:04 (27%)

greatgonzo schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:27:
[...]

Je zou toch verwachten dat Dice dit uitvoerig test?

Martinspire - PC, PS4, X1

dvdkiwi schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:46:
Vraag aan de kenners hier:
Vanmiddag wat potjes gespeeld en het ging echt voor geen meter; ons team wist geen vlag vast te houden en we werden echt overal doodgeschoten.
Moet ik nu de netcode, de ping, Dice, de medic bug of EA de schuld geven?
:|

Martinspire wijzigde deze reactie 15-01-2019 18:09 (18%)

• MRE-Inc
To easy schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 06:42:
Ik ben van 40k cc naar 150kcc gegaan. Dat is wel even een flinke boost haha. Ik vind juist dat we heel erg veel hebben gekregen. Ben lvl 50 geworden 3 weken na release. En speel 10-15 uur per week denk ik ongeveer.

Ik heb nu zoveel dat ik echt niet weet wat ik moet kopen 😅
Vaag, zowel @Martinspire als ik gisteren rond de 30k erbij gekregen. Stond zelf al op iets van 9500. Level 50 sinds 3 weken na de release ongeveer, net als jij, iig vrij snel.

Om terug te komen op het vliegtuig selecteren, waar het aan ligt, weet ik niet, maar gisteren gebeurde het me continu. Kon het goed zien omdat ik een (random) squad member had die ook continu op de vliegtuigen aan het wachten was. Elke keer bleef het tellertje op 0 staan en 2 seconden later zie ik die squad member in een vliegtuig spawnen. Hij kon er geen reet van, vloog doelloos rond.... Waste of resources...

Verder zit er nog een free look aanpassing aan te komen voor de vliegtuigen:

Typhone schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:31:
Flink aan het oefenen met de vliegtuigen de laatste tijd (met het oog op trophies). Samenwerken gaat soms goed maar meestal slecht. Zodra je goed samenwerkt speel je vaak ook wat potjes (Conquest) achter elkaar met dezelfde mensen en dan zit je zo tussen de 50k/70k squad points. Met 2x assault, medic, support ben je op de gebalanceerde levels wel echt een ultiem moordcommando.

Voorlopig de focus maar even gelegd op het levelen van voertuigen. Wel jammer overigens dat veel echte tricks met vliegen in de game geen echte uitwerking hebben. Zodra je iemand achter je hebt zitten die kan vliegen en inschattingsvermogen hebt lig je plat in een fighter. Meestal ga ik proberen over de grond te scheren en kijken hoeveel 'balls' de ander heeft ^^.

Als er mensen (avond/weekend) samen willen ravagen dan hou ik me altijd aanbevolen of course.
Basic tips voor vliegen :

FOV 3P : Maximaal
Plane sensitivity : maximaal!

Het laatste had ik sowiesow altijd al op maximaal (al vanaf BF3 :+). Maar in BFV kun je blijkbaar iets sneller draaien als je hem op maximaal heb staan. We hebben het dan over een paar seconden sneller draaien ; maar dat kan je net de extra egde geven om een dogfight te winnen.

Over de grond scheren of onder de bruggen @ Twisted Steel / Hamada kan helpen tegen beginner piloten. Als ze je volgen heb je de kans dat ze er tegen aan crashen. Maar je moet dan ook geluk hebben dat ze je blijven volgen. Zodra ze iets meer skill hebben moet je al 'harder werken' om ze neer te krijgen.

Andere tip ; als je vast zit in een cirkel (dus continu rondjes draait om mekaar), ga niet continu die cirkel blijven maken. Zoek de hoogte op in de cirkel en draai vervolgens naar beneden. Beetje zoals dit :

Veel piloten maken de fout om continu in die cirkel te blijven gaan. Als je dit weet te counteren, dan heb je al een streepje voor.

Mocht je meer tips/tricks willen mag je me ook PB'en :)

• MRE-Inc
Gisteravond met @Stefmeister en maat ervan wel een erg goede pot op Rotterdam als attacker. Wij met ons squad het water in, onder de brug door zwemmen en dan de Duitsers vanachter pakken in de parkeergarage en boven achter de zandzakken bij de brug en de tram. 10 kills te pakken met de MG42. Lekker op elkaar wachten als we dood waren en op elkaar spawnen. Op een gegeven moment zie je dat de rest dan ook eindelijk wat naar voren komt.

Verder nog een leuke multikill met de JU88. Verder krijg ik steeds meer berichten van tegenstanders als ik in de Stuka met 37mm canons vlieg. Ding is echt wel sterk tegen andere vliegtuigen. Bommenwerpers met 4 a 5 rake schoten uit de lucht. Spitfires is ook geen probleem en de Mosquito....tja geen rear gunner dus helemaal makkelijk. Eigenlijk hebben de Engelsen helemaal geen counterpart van de Stuka met 37mm canons. Wordt tijd dat ze een echter tankhunterkit voor de UK gaan uitbrengen.

En voor de haters, het kan nog steeds...

En als je team zoooo slecht is dat je met 6000xp bovenaan staat in een Mosquito :')

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Ok.... is er een nieuwe scout assignment?

ok
(van Reddit)

Geronimous wijzigde deze reactie 05-02-2019 18:11 (3%)

FT-17 FTW!

• foxtrot81
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 19:25
Jack of all trades check
level 50 check

Ik heb wel bij bf5 het gevoel dat dit het wel weer was zo,n beetje , dat had ik bij de vorige delen niet.

Kunt wel zien wat ik het liefst speel en heb nog wel wat werk maar het gevoel komt er maar niet echt in.....

voor sommige zullen mijn scores wel om te huilen zijn ha ha

foxtrot81 wijzigde deze reactie 11-02-2019 12:52 (44%)

Asus Maximus Vlll Hero/Skylake i5 6600K/16 gb ddr4 HyperX /MSI GTX 970 4gb /Seasonic Platinum Series 660 Watt/ h110i gtx/Samsung 850Evo 500gb/ [[[OOEHHH YEAHHH]]]

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 12-10 16:54

Tags NL

Harmful or Harmless?

foxtrot81 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:18:
Jack of all trades check
level 50 check

Ik heb wel bij bf5 het gevoel dat dit het wel weer was zo,n beetje , dat had ik bij de vorige delen niet.
[Afbeelding]

Kunt wel zien wat ik het liefst speel en heb nog wel wat werk maar het gevoel komt er maar niet echt in.....

voor sommige zullen mijn scores wel om te huilen zijn ha ha

Net iets meer Recon :P

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

Hier alles mooi in balans. As things should be:

K/D klimt weer langzaam richting de 2. Die was echt drama bij launch.

Anyways, over die patch:
Op zich aardige fixes maar ik weet niet of het alles met de TTK gaat oplossen. Verder zijn nog veel zaken niet aangepakt

Martinspire wijzigde deze reactie 11-02-2019 14:41 (30%)

Martinspire schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:01:
[...]

Ik kan met elke class wel uit de voeten. Ik wilde voornamelijk alle wapens vrijspelen en dat vereist level 20 in elke class. Maar zeg maar een wapen en ik toon je vandaag/morgen een screenshot waarmee ik hem gebruik en bovenaan sta. Sowieso gaat het qua kills per potje wel aardig deze game. Sta vrij vaak met dubbele kills ten opzichte van de rest bovenaan. En daarbij dus nog een hele hoge PTFO score dus. Soms vraag ik me af wat de rest eigenlijk aan het doen is als ik al ruim 15 kills heb en ze nog niet eens 5 hebben benaderd. Kijk, dat niet iedereen goed kan schieten is prima, maar ik heb vaak het idee de enige in mn team te zijn die vuurgevechten kan winnen...

De Liberator! >:)

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:34
Martinspire schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:31:
Hier alles mooi in balans. As things should be:

[Afbeelding]

K/D klimt weer langzaam richting de 2. Die was echt drama bij launch.

Anyways, over die patch:
Op zich aardige fixes maar ik weet niet of het alles met de TTK gaat oplossen. Verder zijn nog veel zaken niet aangepakt
Hier precies hetzelfde. In voorgaande BF's had ik redelijk snel weer een KD boven de 2, maar in BF5 duurt het wat langer. Maar huidige games allemaal minimaal boven de 3, dus dan gaat het snel.

http://i64.tinypic.com/14jug3n.png

De 1907 is hard op weg op mijn favo wapen te worden! Met een beetje recoil control leg je enemies echt binnen no-time neer, ook op afstand. Heerlijk gewoon :).

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• poor Leno
Ziet er stukken beter uit zo op t eerste gezicht :)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Huh, Ik zie iemand in m'n friends list spelen op Sicily ?

bug laat onaangekondigde map zien? :P

Geronimous wijzigde deze reactie 13-02-2019 13:42 (61%)

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Geronimous schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:03:
Huh, Ik zie iemand in m'n friends list spelen op Sicily ?

bug laat onaangekondigde map zien? :P

[Afbeelding: Sicily map]
Jaqub Ajmal (dev) op Twitter:
https://twitter.com/jaqub.../1095720441195515905?s=21
Battlefield V - Please note that the "Sicily" text in the friend's menu is a bug and does not hint at things coming in the future.
F8RGE op Reddit:

FT-17 FTW!

• poor Leno
Dice as usual.. :N

Maar met deze bug wordt t bijna letterlijk _O-

poor Leno wijzigde deze reactie 24-02-2019 08:51 (6%)

• MRE-Inc
Hoppa, nieuwe tank hunter planes. Zou tijd worden voor de UK forces. De Stuka met 37mm canons is geen match tegen alle UK vliegtuigen. Respectievelijk een JU88 met tank hunter kit en een Mosquito met tank hunter kit.... Als ik heel snel even zoek, is die 6pounder op de Mosquito dus een 57mm Anti tank gun.... Nog beter dan de Stuka dus..... oOo

MRE-Inc wijzigde deze reactie 01-03-2019 11:23 (11%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MRE-Inc
Reefun schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:54:
[...]
Basic tips ;
Vergeet niet achteruit te kijken in 3rd person (LS/L3).
Throttle management! Neem gas terug als iemand achter je zit. Veel piloten schieten je dwn zo voorbij.

Succes!
Dat voorbij schieten begint ook steeds minder te worden. Je ziet steeds meer goede piloten. Komt weer op skill aan..

Hier mijn upgrade paden. Ik heb alleen de 2e spitfire niet op level 4, maar die heeft rockets en daar ben ik geen fan van, dus doe ook geen moeite verder om die te unlocken.

Mosquito (UK). Bij de omschrijving van de 4x Hispano's mag je dus ook gerust erbij zetten: very effective against infantery omdat je vaak maar 1 round nodig hebt om ze te killen. Bij de normale machine guns krijg ik vaak nog hitmarkers alvorens een kill te krijgen. Dat heb ik bij de Hispano's dus niet. En ik heb echt wel veel infantery afgeschoten met de Hispano's.

Spitfire (UK)

Blenheim (UK)]

Stuka met 37mm canon _/-\o_

JU88

BF109

MRE-Inc wijzigde deze reactie 04-03-2019 07:58 (7%)

• poor Leno
Geronimous schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:33:
oude intro video gelekt voor FireStorm: dit kan dus veranderd zijn inmiddels.

[YouTube: Firestorm intro tutorial]
Helicopters.. :N

Ja er waren er enkele, maar kom op zeg, even serieus.. :F

• MRE-Inc
Over die smoke barrage... Ik vind hem wel tof. 17k voor de artillery barrage en dan nog 7k voor smoke. Ik heb het nu al een paar keer gebruikt. Op Arras gisteren eerst de rook op de B objective bij de watermolen en daarna de artillery barrage erop. Een stuk of 6 kills en alle muren/daken plat dus geen cover meer voor de vijand waarna wij me 2 squads de objective pakten.... Ik vind het een 2 prima toevoegingen.

Verder de 4000lbs bom voor de Mosquito unlocked. Op Panzerstorm CQ stonden er 3 tanks te resupply-en... Guess what ? 6 kills en 3 tanks destroyed.

Verder is de Mosquito MKVI best wel mwah....Gisteren toch vaak uit de lucht geschoten door Stuka's met 37mm canon en BF109's. Omdat je geen rear gunner hebt, kun je gewoon niks behalve uitwijkende acties en hopen dat ze zich tegen de bergen/grond te pletter vliegen.

Nee de Stuka met 37mm canons blijft nog steeds mijn favo ondanks dat ik geen 4000lbs bom heb daarop.

• poor Leno

• MRE-Inc
DICE. Wat een ongelooflijk faal bedrijf is dat zeg. Vanavond de JU88C unlocked. De linker skill tree moet je dus hebben voor de 75mm anti tank canon. Dat is de 4e unlock.

1. Een of andere brake die je helpt bij een duik vlucht
2. Upgrade van je voorwaarts vurende MG's naar MG151/20mm canons.
3. Spotting camera
4. 75mm AT canon

In het eerste potje Fjell meteen de eerste 2 unlocks ontgrendeld. Moet je dus eerst weer de hele game quitten om die te kunnen selecteren. Nou die 20mm canons zijn nog best wel aardig, niet meer dan dat. Maar nu komt het. Na het 2e potje ook de Spotting Camera unlocked. Dus ik weer quitten, de spotting camera gekocht en geselecteerd.

Blijken je 2x250kg bommen verdwenen te zijn en heb je een spotting camera die 5 foto's maakt maar daarna niet meer aangevuld worden als je door een resupply punt vliegt. By design ? Mwah, de Blenheim van de Allied forces heeft ook een spotting camera die wel aangevuld wordt tot 5 als je door een resupply punt vliegt.

Kortom, als je level 3 bent met de JU88C, selecteer en koop dan NIET de spotting camera voordat je level 4 hebt gehaald anders zit je een hele pot met een lege camera en heb je alleen je 20mm canons die maar 200 rounds heeft. Je moet dan dus met alleen je 20mm canons 4500xp bij elkaar harken en dat valt niet mee als elke kill door Stuka's van je afgepakt worden. En nee die 20mm canons doen nou ook niet echt veel damage tegen vliegtuigen. Je hebt toch wel minimaal 75 rounds nodig en dan nog moet elk schot on target zijn als de ander 100% health heeft.

Kortom, er is weer goed QA gedaan bij Dice....

• poor Leno
BlaTieBla schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:21:
Ik hoop dat ze die protheses e.d. in Firestorm gaan introduceren. Daar werden we lekker mee gemaakt in de initiele trailers, maar ik heb ze nog niet gezien :+ .

* BlaTieBla crawls back under his rock

:>

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• MRE-Inc
Nieuwe Easter egg hunt:

• MRE-Inc
Screenshots van de Firestorm map: https://www.ea.com/games/...field-5/media#screenshots

Verder gaat het in het najaar richting de Pacific volgens de geruchten: Japanese "Type 21 Zero Fighter" Spotted.

En dat motto: Awakening the Giant zal dan wel op de USA slaan.

• MRE-Inc
poor Leno schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 12:05:
Tweaked recoil decrease and recoil per shot. The weapon type now has more and longer felt recoil.
:? Wellicht dat iemand het wel snapt, maar is bovenstaande niet tegenstrijdig ? Moet het in de laatste zin niet: less and shorter zijn dan ?

Met betrekking tot de vliegtuig aanpassingen: wellicht dat dit plaatje het wat duidelijker maakt. Ik heb het ooit in een ver grijs verleden eens geweten, maar moet het nu toch weer even opzoeken wat er nou precies bedoeld werd.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 23-03-2019 13:44 (41%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 14-10 15:54

Eerste V for victory is binnen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• poor Leno

:( -O-

• Krizzii
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 13:15

Krizzii

Kris W.

Gisteren de hele avond squads gespeeld met [GoT]-leden. Erg veel fun gehad, zeker een goede toevoeging aan BF. Ook de map is mooi waar nog veel te ontdekken valt.
Het loot-systeem is erg rommelig, soms loop je maar gewoon door omdat het te veel tijd kost om in de berg zooi de juiste loot te vinden. Ook kom je idd vaak zonder ammo te zitten als je niet oplet bij het swappen van wapens. Ik heb geen ervaring met BR games, maar kan me voorstellen dat dit beter kan.

Beste potje was deze: :)

Inventaris: LG OLED55B6V // E-M10 Mark III // Pixel 3 // Synology DS218play // PS4 Pro, GT=OompaLoompia // Pioneer HTP-072 // SHIELD TV

Acties:
  • +3Henk 'm!
Racierox schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:53:
[...]

Ik las meer op de achtergrond mee, hef BFV sinds release. Was zachtjes aan wel toe aan iets nieuws, dus Firestorm is een welkome toevoeging :)

Hoewel stats niet heel belangrijk zijn voor mij, vind ik het wel jammer dat er geen aparte progressie is en dat de stats ook niet apart getracked wordt.
Mijn SPM was behoorlijk hoog en keldert dus enorm door Firestorm te spelen, achja echt boeiend is het natuurlijk ook niet.
Vroeger "leefde" ik echt voor stats (in de Counter-strike / Call of Duty dagen). Mijn K2D was zo belangrijk voor me. Als ik maar 0.1 zakte kon ik daar erg van balen. Maar inmiddels kan het echt aan mijn achterste oxideren. Soms check ik wel BF tracker gewoon voor de lol, scroll er een beetje door heen en dan is het ook weer klaar.

Maar je hebt wel gelijk wat betreft progressie. Er is niet echt een reden om Firestorm te blijven spelen als je er echt over na denkt. Je krijgt geen speciale rewards of wat dan ook. Maar goed, hé. Met de "normale" BFV krijg je dat ook niet echt. Tenzij je ToW mee rekend waar je ook geen reet aan hebt gezien je alles naderhand met CC kan kopen.
Qu3st schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:57:
[...]

Ik had BFV al heel lang, maar ik had een soort van afkeer tegen gamen gekregen ofzo, kon me er niet toe zetten om de PS4 aan te zetten. Maar door mijn game maatje overgehaald om het aan te slingeren en samen te spelen. Die afkeer is weg, en vanmiddag/vanavond gaan we weer de storm in. 8)
Ja soms heb je dat. Even totaal geen zin in gamen. Nu heb ik dat in tijden niet meer gehad en gaat bijna iedere avond wel de XB1X aan om hetzij Rocket League, hetzij BFV, hetzij whatever te gaan spelen.

Als er vanavond Tweakers op XB1 zin hebben om Firestorm te spelen, let me know! Rond 19u30~20u ben ik van plan om hem aan te gaan slingeren :)

*Edit. Nog even iets anders. Iemand op Reddit heeft de map "gedatamined" voor alle loot. Zie hieronder :

All spots have a spawn probability of 70 to 75 percent and the following improved drop chance values:

Weapon (Epic: +5%, Rare: +45%, Common: -50%)

or

Gadget (Misc Gadgets: +65%, Grenades: -35%)

Additional notes:

Be sure to check out different floors or basements since the map doesn't provide any info on height
Additional lower tier loot is usually nearby
I had to rescale all dots for readability and therefore some might overlap (especially on hot spot like the dam)
Again: There is no guarantee for epics, just higher chances

Reefun wijzigde deze reactie 26-03-2019 14:20 (15%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:46

greatgonzo

schit-te-rend!

Noresponse schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:23:
Is er al zicht op meer maps voor conquest. Die update met battle royal is gewoon niet mijn ding, hoewel ik wel aardig goed meekom :)
:)

Acties:
  • +10Henk 'm!

• MRE-Inc
Nieuwe mappen later dit jaar. Iig een leuk Frans dorpje en een voor mij persoonlijke favo, een woestijn map.

In juni, juli en augustus dus nieuwe mappen....

June - New Map (Al Sundan, 27 June) + New Elites.✅
July - New Map (Marita).✅
August - 2 New Close-Quarter Maps (Provence and Lofoten Islands).✅
New Weapons (S2-200 MMG, Panzerbuchse And More), Vehicles and Gadgets.

Verder nog nieuwe facties: US en Japen

MRE-Inc wijzigde deze reactie 05-06-2019 15:54 (59%)

• poor Leno
Natuurlijk :F

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True