Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb in (nu 150 uur al :X) pas 1 keer gehad dat t spel me eruit gooide.

Qua laadtijden en quitten nergens last van, maar heb een Samsung 860 Pro SSD erin zitten.. scheelt aanzienlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:49:
Dan heb ik geluk denk ik.
Of jullie spelen gewoon op de verkeerde console :P
Op console pas 1 crash gehad met huidige console (met mn andere Xbox One X een paar maar dat leek te liggen aan de console). Verder zijn er op PC regelmatig crashes.

Maar ik crash ook nog wel eens uit een game, of hij hangt bij laden tussen maps. Verder kan ik soms niet spawnen en werkt het joinen van mensen niet tot nauwelijks. Dat lijkt me vrij game breaking. Dat is dus nog voor je bij de TTD aan komt. Ik heb het dus niet over dingen als vaulting wat nu ook gefixed lijkt te zijn, maar stuff die echt kapot is en niet iets waar je je alleen mild aan ergert. Ik weet van een paar mensen in mn friendslist dat ze gestopt zijn vanwege de bugs en dat is voor het grootste deel niet opgelost, zo lijkt het. Maar goed, in een paar uur weten we het :P

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 15-01-2019 10:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:49:
Dan heb ik geluk denk ik.
Of jullie spelen gewoon op de verkeerde console :P
Jij hebt dan geluk haha. Een verkeerde console aanhalen is vragen om ruzie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas moeten we nog even wachten op de nieuwe Grand Operation
Jammer genoeg op een bestaande map (Patzerstorm)
En ook op de Rush Mode, deze komen pas in Maart.
Had ontzettend veel zin in Rush

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2019 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Srvv93
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-09 21:57
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat de chatlog nog steeds niet gefixed is. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Je verwacht het niet maar natuurlijk heeft de nieuwe patch weer nieuwe bugs toegeoegd :+

#Battlefield V Lightning Strikes Update - Known Issues.

- Frontlines 8vs8.
- HUGE delay in the transition between Killcard and Bleedout.
- Killcam issues.
- The revive icon doesn't count down over downed mates.
- Maps are displayed twice (Menu).
- 3rd person crosshairs are gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Tim01 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:15:
Je verwacht het niet maar natuurlijk heeft de nieuwe patch weer nieuwe bugs toegeoegd :+

- Frontlines 8vs8.
- Killcam issues.
ze maken gewoon toffe spellen, maar die bugs enz blijft verbazingwekkend.. Je zou toch verwachten dat Dice dit uitvoerig test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Tim01 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:15:

- Frontlines 8vs8.
- Killcam issues.
Killcam is super irritant idd, en die medic bug ook.
Hadden ze wel even wat beter kunnen testen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31
Martinspire schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:24:
[...]

Hmm, zie er eigenlijk, op de TTD fixes na, niks bij staan van dingen waar ik echt last van heb. Crashes, laadschermen, niet kunnen spawnen, etc. Hoop dat er nog wel het 1 en ander ontbreekt.

En verder zoals bij DICE gebruikelijk is, benieuwd wat ze nu hebben gesloopt :')
Heb even die patch notes gelezen.

Waarom dit wel: Fixed an issue where the Stuka quick repair did not resupply when flying through a resupply point.

Maar dan niet de het niet reloaden van de Blenheim's front facing machine guns fixen ?

Dan nog dit:

Fixed so that all tank cannons one-hit kill all types of airplanes, even those equipped with Specializations that reduce damage from Flak.

Dus je brengt een specializations uit die in feite niks doet. Alsof de damage van FLAK sowieso al wat deed.

Oh, ja:

Increased the ammo capacity of all airplane cannons from 150 rounds to 200 rounds. The previous reduction caused players to return to reload more frequently than intended.

Wow Dice.....

Reduced reload time of rockets to 15 seconds (was previously 30 seconds).
Reduced reload time of bombs to 20 seconds (was previously 30 seconds).

Rockets ;w Wie speelt er met die dingen ? Je hebt er op de BF109 maar 2. Tegen vliegtuigen moet je of echt verdomd dicht bij vliegen of je moet geluk hebben.

Valt me nog mee dat ze de 2x Hispano's niet generfed hebben. Daarmee maak ik nog de meeste kills. Zelfs footmobiles zijn dan niet veilig meer. Maar dat zal wel in de volgende patch aangepakt worden...

;w

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ik wist het gewoon. Ze fixen 1 ding en verpesten 2 dingen. Een keer gaat houd het op met dat halve werk....

Acties:
  • +6 Henk 'm!
greatgonzo schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:27:
[...]

Je zou toch verwachten dat Dice dit uitvoerig test?
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/207/234/you-must-be-new-here-willy-wonka.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
Vraag aan de kenners hier:
Vanmiddag wat potjes gespeeld en het ging echt voor geen meter; ons team wist geen vlag vast te houden en we werden echt overal doodgeschoten.
Moet ik nu de netcode, de ping, Dice, de medic bug of EA de schuld geven?
:|

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:46:
Vanmiddag wat potjes gespeeld en het ging echt voor geen meter; ons team wist geen vlag vast te houden en we werden echt overal doodgeschoten.
Het is altijd de schuld van de Rabobank! :+

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikdedinges
Partypooper schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:57:
[...]

Het is altijd de schuld van de Rabobank! :+
En Wilders!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Misschien jij zelf?? Winnen begint daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://img.fireden.net/v/image/1496/64/1496646616795.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 15-01-2019 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Over Netcode en /of ping gesproken,
'k heb er de laatste tijd ook meer last van en ...Denk ik :9

Heb Ziggo en weet niet of het daaraan ligt, misschien netwerkinstellingen veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
greatgonzo schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:27:
[...]

ze maken gewoon toffe spellen, maar die bugs enz blijft verbazingwekkend.. Je zou toch verwachten dat Dice dit uitvoerig test?
Wij zijn de testers... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
Ik heb sinds vandaag last van dat bij een potje starten hij zo’n 1 minuut 45 moet zoeken. En dan word ik toegevoegd aan een al begonnen potje. Of niemand speelt frontlines, of het is een bug ofzo. Meer mensen last van op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dropkogel schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:35:
Over Netcode en /of ping gesproken,
'k heb er de laatste tijd ook meer last van en ...Denk ik :9

Heb Ziggo en weet niet of het daaraan ligt, misschien netwerkinstellingen veranderen ?
Omdat het hier regelmatig aangehaald wordt, ga je er ook meer op letten ;) neem aan dat je bekabeld speelt? Je kunt ook altijd even na je ping kijken op het scoreboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 08:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:00:
Bron?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
drusloos schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:55:
Ik heb sinds vandaag last van dat bij een potje starten hij zo’n 1 minuut 45 moet zoeken. En dan word ik toegevoegd aan een al begonnen potje. Of niemand speelt frontlines, of het is een bug ofzo. Meer mensen last van op de ps4?
Klinkt vrij normaal? Matchmaking kan even duren, en in een al lopend potje gezet worden is toch ook niet vreemd?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 15:40
Mijn ping was ook bizar hoog vanavond, soms was ie 150, dikke lag dus.

Soms was mn ping ook ineens weer 20.

Raar verhaal dus :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Geronimous schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:34:
[...]

Klinkt vrij normaal? Matchmaking kan even duren, en in een al lopend potje gezet worden is toch ook niet vreemd?
Ik heb dit nog nooit gehad. Sinds de release speel ik, en altijd werd ik als ik op play klikte gelijk toegevoegd, dus binnen 3 seconden werd ik geplaatst, en altijd begon ik in een nieuw potje. Kan me niet voorstellen dat ik dan 2 maanden toevallig dit geluk heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

drusloos schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:11:
Ik heb dit nog nooit gehad. Sinds de release speel ik, en altijd werd ik als ik op play klikte gelijk toegevoegd, dus binnen 3 seconden werd ik geplaatst, en altijd begon ik in een nieuw potje. Kan me niet voorstellen dat ik dan 2 maanden toevallig dit geluk heb gehad.
Heb ik altijd, speel Grand Operations.

Met de nieuwe bugs leer ik wel weer leven.
Een vervelendere bug is als je bij GO naar de volgende dag gaat dat assignments scherm blijft hangen. Twee keer op de view button drukken en was weer opgelost. Heb ook al een keer gehad dat ik na een potje de resultaten niet kon zien, maar direct door ging naar de volgende pot.

Zou die bipod deploy bug nu in deze patch al opgelost zijn? Of komt dat later pas?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De dingen die me gisteren opvielen waren vooral de duidelijkere voetstappen en de killcam.
Of ik de killcam handig vind ben ik nog niet uit; liever ga ik gelijk naar het bleedout scherm om zelf rond te kijken.
Ook krijg ik nu een handjevol (150-250) coins na elk potje, kan ik eindelijk sparen voor de Blued sets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 14-09 10:12
dvdkiwi schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:43:
De dingen die me gisteren opvielen waren vooral de duidelijkere voetstappen en de killcam.
Of ik de killcam handig vind ben ik nog niet uit; liever ga ik gelijk naar het bleedout scherm om zelf rond te kijken.
Ook krijg ik nu een handjevol (150-250) coins na elk potje, kan ik eindelijk sparen voor de Blued sets :)
Ik krijg nog steeds geen coins....

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Geronimous schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:32:
[...]
Ik krijg nog steeds geen coins....
Gisteren was het bij ons ongeveer 50/50 wie ze wel en niet kreeg.
Komt wel goed d:)b
Ik zal binnenkort wel eens een blued set aanschaffen, kun je er even naar kijken als je wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:00:
https://blog.us.playstati...ter-2-hits-ps4-this-week/
In de afbeelding staan de verschillende onderdelen met de maand erbij vermeld

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2019 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:29:
[...]
Zou die bipod deploy bug nu in deze patch al opgelost zijn? Of komt dat later pas?
Komt met de volgende patch. Was al geconfirmeerd door een DICE developer.

Kan van mij part niet snel genoeg komen. Nu heb ik al wat work arounds gevonden en de 'beste' plekken om je bipod te plaatsen op sommige mappen. Maar ben nu al zo vaak dood gegaan omdat mijn bipod dan deployed, maar als je 5mm naar links of rechts gaat inene niet meer 8)7

En ondertussen wel recoil nerfs er door heen gooien voor de bipod. Typisch DICE weer hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

dvdkiwi schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:43:
Idd, die voetstappen zijn nu een stuk beter! Ik moet er wel weer even aan wennen dat je nu ook weer goed op gehoor kunt spelen.
Reefun schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:06:

Kan van mij part niet snel genoeg komen. Nu heb ik al wat work arounds gevonden en de 'beste' plekken om je bipod te plaatsen op sommige mappen. Maar ben nu al zo vaak dood gegaan omdat mijn bipod dan deployed, maar als je 5mm naar links of rechts gaat inene niet meer 8)7
Ah, oke.

Je beschrijft een beetje mijn manier zoals ik met een bipod speel. Ik deploy, test even of ik hem zonder haperen kan gebruiken (zonder schieten van links naar rechts draaien) en hoop er dan maar het beste van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drusloos
Ik heb al meerdere keren gehad in een squad dat vrienden zeggen dat ze me willen reviven, maar dat het niet lukt, en na 10 seconden pas wel. Dat komt volgens mij door die killcam. Soms zit ik letterlijk 10 seconden te kijken naar de killcam.

Ze mogen dat van mij sowieso wel aanpassen. Ik hoef niet per se te zien waar iemand zit. Het idee van snipers is toch een beetje om verborgen wat mensen te raken naar mijn mening. Als je er dan 1 afschiet weet die gelijk waar je zit. Tuurlijk wil je geen spel waarin iedereen een beetje loopt te snipen in de buitenranden. Maar ik zou het gaver vinden als ikz elf moet uitzoeken waarvandaan ik ben neergeknald en die gene opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
drusloos schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:07:
Ik heb al meerdere keren gehad in een squad dat vrienden zeggen dat ze me willen reviven, maar dat het niet lukt, en na 10 seconden pas wel. Dat komt volgens mij door die killcam. Soms zit ik letterlijk 10 seconden te kijken naar de killcam.

Ze mogen dat van mij sowieso wel aanpassen. Ik hoef niet per se te zien waar iemand zit. Het idee van snipers is toch een beetje om verborgen wat mensen te raken naar mijn mening. Als je er dan 1 afschiet weet die gelijk waar je zit. Tuurlijk wil je geen spel waarin iedereen een beetje loopt te snipen in de buitenranden. Maar ik zou het gaver vinden als ikz elf moet uitzoeken waarvandaan ik ben neergeknald en die gene opzoeken
Nou eerst dacht ik idd leuk die killcam. Alleen nu ik het gister mee maakte heb ik toch mijn twijfel. Je word zowat big brother gevolgd over de map man en zo kan je helemaal geen goeie spots meer vinden (ik weet het is wel lekker voor de campers om te spoten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

En ondertussen wel recoil nerfs er door heen gooien voor de bipod. Typisch DICE weer hoor :(
Ik meen dat de meeste success te verkrijgen is door te liggen. Met cover e.d. gaat het inderdaad vaak fout, maar vooruit liggen gaat meestal wel goed. Alleen wil ie je nog wel eens wegduwen als je benen wat raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
[...]

Als ze MMG's uit het spel halen hebben ze 2 problemen in 1x gefixed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:38:
[...]

Ik meen dat de meeste success te verkrijgen is door te liggen. Met cover e.d. gaat het inderdaad vaak fout, maar vooruit liggen gaat meestal wel goed. Alleen wil ie je nog wel eens wegduwen als je benen wat raken.
Op de grond liggen werkt ook niet altijd. Zeker als het een bepaalde hoek heeft.

Nu heb ik wel aantal workarounds gevonden. Het witte huis @ Rotterdam bijvoorbeeld. Daar kun je niet je bipod neerzetten op die ramen tenzij ze echt kapot zijn. Dus niet enkel het glas eruit maar een at grenade oid er tegen. Heel apart. Maar! Als je de ramen stuk schiet en vervolgens 1 van die stoelen of tafels erbij in de buurt gebruikt werkt de bipod prima 8)7

Blijkt best effectief te zijn want je staat dan niet vol in het raam en je hebt toch best goed zicht over een groot gedeelte. Zeker het verhoogde trein gedeelte kun je heel makkelijk onder vuurnemen.

Maar goed. Gisteren paar potjes gespeeld. De buff qua reload tijd met vliegtuigen is precies goed IMHO. Niet te lang maar ook niet te kort. Suffe is dat bij de Stuka de 3P bomb reticle weg is. Haal het dan weg bij alle vliegtuigen denk ik dan. Maak het meer skill based zoals BF4/1.

Het enige voordeel van de nieuwe killcam is dat je langer de tijd krijgt om te reviven en weer kunt afstand tbaggen. Heerlijk :+
Voor de rest is hij maar stront irritant. Duurt te lang IMHO.

Verder is het lomp dat je niet je wapens ingame meer kunt bekijken qua cosmetics. Niet echt een ramp maat wel lomp.

Ben benieuwd naar de JU-88 canon welke in de trailer te zien was. Hoop echt op een nieuwe tankhunter attack plane variant. 1 schot per keer maar veel damage.
Tim01 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:48:
[...]

Als ze MMG's uit het spel halen hebben ze 2 problemen in 1x gefixed :+
Wat is er mis met MMG's dan? Te vaak kapot geknald ermee? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Reefun op 16-01-2019 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:49:
[...]

Op de grond liggen werkt ook niet altijd. Zeker als het een bepaalde hoek heeft.

Nu heb ik wel aantal workarounds gevonden. Het witte huis @ Rotterdam bijvoorbeeld. Daar kun je niet je bipod neerzetten op die ramen tenzij ze echt kapot zijn. Dus niet enkel het glas eruit maar een at grenade oid er tegen. Heel apart. Maar! Als je de ramen stuk schiet en vervolgens 1 van die stoelen of tafels erbij in de buurt gebruikt werkt de bipod prima 8)7

Blijkt best effectief te zijn want je staat dan niet vol in het raam en je hebt toch best goed zicht over een groot gedeelte. Zeker het verhoogde trein gedeelte kun je heel makkelijk onder vuurnemen.
Mja sommige plekken werken wat raar, dat huis had ik idd ook al gemerkt. Maar eigenlijk vind ik die positie wat minder omdat snipers daar nu wel naar kijken als ze gaan staan. Even snel verdedigen is dan wel weer prima maar niet voor langere tijd en meerdere keren per pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Reefun in "[XBO/PS4] Battlefield V"

Wat is er mis met MMG's dan? Te vaak kapot geknald ermee? ;)
Valt op zich wel mee want in CQ worden ze gelukkig niet heel veel gebruikt. Als ik er door dood ga is het 8/10 keer iemand die op een willekeurige plek ver van alle objecttives vandaan gebipoded ligt en hoopt dat er iemand langs komt

Ik kan mij voorstellen dat ze in bijv Breakthrough wel handig kunnen zijn voor een team maar in CQ mag het wat mij betreft wel zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tim01 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:07:
[...]

Valt op zich wel mee want in CQ worden ze gelukkig niet heel veel gebruikt. Als ik er door dood ga is het 8/10 keer iemand die op een willekeurige plek ver van alle objecttives vandaan gebipoded ligt en hoopt dat er iemand langs komt

Ik kan mij voorstellen dat ze in bijv Breakthrough wel handig kunnen zijn voor een team maar in CQ mag het wat mij betreft wel zonder
CQ speel ik sowiesow nooit. Duurt soms zo lang om iemand tegen te komen en je moet op alle kanten letten. Plus meestal rent iedereen van vlag naar vlag. Meer Marathon Field V. Doe dan maar gewoon operations :) Hou wel van een dedicated gevechtzone zeg maar.

Maar goed. Kan de "haat" tov mmgs wel snappen. Als je eenmaal goed zit kun je aardig wat vijanden neer halen ermee. Maar er zitten genoeg nadelen. In CQB omstandigheden leg je het heel snel af bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Reefun schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:41:
[...]

CQ speel ik sowiesow nooit. Duurt soms zo lang om iemand tegen te komen en je moet op alle kanten letten. Plus meestal rent iedereen van vlag naar vlag. Meer Marathon Field V. Doe dan maar gewoon operations :) Hou wel van een dedicated gevechtzone zeg maar.

Maar goed. Kan de "haat" tov mmgs wel snappen. Als je eenmaal goed zit kun je aardig wat vijanden neer halen ermee. Maar er zitten genoeg nadelen. In CQB omstandigheden leg je het heel snel af bijv.
Mmgs zijn zo lekker om soms mee te spelen, beetje je squad dekking geven en iedereen voorzien van ammo. Had laatst een quadkill met de mg34 doordat er 4 enemies op één lijn stonden. Heb er geloof ik nog een filmpje van :)

https://xboxdvr.com/gamer/ikdedinges/video/67444276

[ Voor 3% gewijzigd door ikdedinges op 16-01-2019 16:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Easymongo
  • Laatst online: 16-05-2021
Mwah. Alle mechanics die helpen om die bipodded scope trollen met hun mmg in de rommel van Rotterdam of de bosjes van Arras te spotten krijgen van mij een warm applaus. Iedereen klaagt over de killcam en dat ze zogenaamd helemaal niet geinteresseerd zijn in door wie ze zijn gekilld. Nou ik wel. En helemaal waar de killer zich bevindt. Als Dice niks wil doen aan de laserwapens, dan moet het maar zo.

Deze killcam helpt het positioneel en aggressief spelen en dat is een goede zaak. Als je kills wilt farmen, best, maar doe er dan ook maar wat voor in plaats van met infinite ammo over een choke point sproeien.

Wel jammer dat de respawn tijd nogal lang is met al die animaties en timers. Het haalt mij nogal uit de flow. In BF1 gaat dat toch allemaal wat lekkerder.

Dat tegengeluid wilde ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:10:
Mwah. Alle mechanics die helpen om die bipodded scope trollen met hun mmg in de rommel van Rotterdam of de bosjes van Arras te spotten krijgen van mij een warm applaus. Iedereen klaagt over de killcam en dat ze zogenaamd helemaal niet geinteresseerd zijn in door wie ze zijn gekilld. Nou ik wel. En helemaal waar de killer zich bevindt. Als Dice niks wil doen aan de laserwapens, dan moet het maar zo.

Deze killcam helpt het positioneel en aggressief spelen en dat is een goede zaak. Als je kills wilt farmen, best, maar doe er dan ook maar wat voor in plaats van met infinite ammo over een choke point sproeien.

Wel jammer dat de respawn tijd nogal lang is met al die animaties en timers. Het haalt mij nogal uit de flow. In BF1 gaat dat toch allemaal wat lekkerder.

Dat tegengeluid wilde ik even kwijt.
Klopt.. de meeste jenkerds over de killcam zijn snipers and goundhugging supportjes.

Heb gister al meermaals er gebruik van kunnen maken om eens eindelijk die snipers van achter te knifen én te teabaggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
poor Leno schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:17:
[...]

Klopt.. de meeste jenkerds over de killcam zijn snipers and goundhugging supportjes.

Heb gister al meermaals er gebruik van kunnen maken om eens eindelijk die snipers van achter te knifen én te teabaggen >:)
Ja oke die snipers en campers zijn zo wel heel makkelijk te pakken. Maar voor de cam update had je daar dan veel problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
To easy schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:51:
Ja oke die snipers en campers zijn zo wel heel makkelijk te pakken. Maar voor de cam update had je daar dan veel problemen mee?
Ik wel. In de meeste gevallen had ik werkelijk geen idee waar ik moest zoeken. En deed dus ook geen moeite. Alle deaths beschouwde ik maar als een soort lot. En dat maakt de fun van spelen wel kapot.
In BF1 maak ik er vaak een sport van om mijn killer terug te pakken. Zeker als het een scout met 10x scope is.
Als ik door een strategic bomber wordt gepakt, maak ik er een missie van om de kill streak van die gast te beeindigen. Gisteren op die manier 4x dezelfde sukkel uit de lucht gehaald. Hij eindigde nog wel bovenaan, dat is het zure en daarom kan ik het niet uitstaan.
Dit soort uitdagingen heb ik nodig in een BF, anders vind ik er weinig aan. Niet dat ik zo goed ben, maar om nu de hele tijd in een zerg te rennen of me kapot te werken voor het zoveelste plekje nr. 18 zorg ik liever voor een andere uitdaging. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Easymongo schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:10:
[...]

Ik wel. In de meeste gevallen had ik werkelijk geen idee waar ik moest zoeken. En deed dus ook geen moeite. Alle deaths beschouwde ik maar als een soort lot. En dat maakt de fun van spelen wel kapot.
In BF1 maak ik er vaak een sport van om mijn killer terug te pakken. Zeker als het een scout met 10x scope is.
Als ik door een strategic bomber wordt gepakt, maak ik er een missie van om de kill streak van die gast te beeindigen. Gisteren op die manier 4x dezelfde sukkel uit de lucht gehaald. Hij eindigde nog wel bovenaan, dat is het zure en daarom kan ik het niet uitstaan.
Dit soort uitdagingen heb ik nodig in een BF, anders vind ik er weinig aan. Niet dat ik zo goed ben, maar om nu de hele tijd in een zerg te rennen of me kapot te werken voor het zoveelste plekje nr. 18 zorg ik liever voor een andere uitdaging. >:)
O daar ben ik het je met 200% eens. ik ZAL en MOET hem te pakken krijgen als ik door zo'n speler gepakt word. Alleen ik had voor de patch niet heel veel moeten om hem zo ongeveer te zien en te vinden. Nu moet ik wennen aan de cam wat je allemaal ziet en dat het een lange animatie is het dood gaan.

Ben wel benieuwd of dit echt het meer aanvallen gaat pushen, want dat zou ik wel erg goed vinden voor het spel ipv op afstand buiten een objective alles doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
To easy schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:14:
Ben wel benieuwd of dit echt het meer aanvallen gaat pushen, want dat zou ik wel erg goed vinden voor het spel ipv op afstand buiten een objective alles doen.
Ik ook! Mijn ervaring tot nu toe is dat flanken moeilijk is in maps met weinig dekking. Er hoeft maar 1 vijand te zijn die je ziet gaan en je bent kapot, vanwege de enorme range van de huidige wapens. M.a.w flanken is bijna geen optie om een haperende aanval weer vlot te trekken.
Ik denk dat er wel meer moet veranderen om mensen aan het pushen te krijgen. Helaas kun je bij het joinen van een server niet kiezen voor aanvallen of verdedigen. Ik bedoel dan met name voor breakthrough, waar je een rol door de server krijgt opgelegd. Dat zouden ze eigenlijk in je preferences moeten opnemen. In BF1 operations switch ik altijd naar de aanvallers. Idealiter gaan 'statische' spelers verdedigen en agressieve spelers aanvallen, dan krijg je een goede pot.

[ Voor 8% gewijzigd door Easymongo op 16-01-2019 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tides of War Chapter 2: Lightning Strikes brings you a brand new Grand Operation, the return of Rush mode and Squad Conquest, another new multiplayer mode.
MID-JANUARY
New Mode
SQUAD CONQUEST
Dominate the map in a more intense, 16-player version of the iconic Conquest mode.

MID-JANUARY
Weekly Challenges
EVENTS AND REWARDS
Complete challenges related to vehicles, new modes, and more for great rewards.

FEBRUARY
Co-op Play
COMBINED ARMS
Squad up with three friends to take on challenging missions against AI opponents.

FEBRUARY
Historic Combat
A NEW GRAND OPERATION
Join the Axis as their Panzer divisions storm Belgium or do your best to hold your ground with the Allies.

EARLY MARCH
A Classic Returns
RUSH MODE
A revamped version of this historic 16 vs. 16 player mode comes to Battlefield V for a limited time.New War Story – The Last Tiger: Join a Tiger 1 tank crew and operate a near-indestructible vehicle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:16:
Tides of War Chapter 2: Lightning Strikes brings you a brand new Grand Operation, the return of Rush mode and Squad Conquest, another new multiplayer mode.
MID-JANUARY
New Mode
SQUAD CONQUEST
Dominate the map in a more intense, 16-player version of the iconic Conquest mode.

MID-JANUARY
Weekly Challenges
EVENTS AND REWARDS
Complete challenges related to vehicles, new modes, and more for great rewards.

FEBRUARY
Co-op Play
COMBINED ARMS
Squad up with three friends to take on challenging missions against AI opponents.

FEBRUARY
Historic Combat
A NEW GRAND OPERATION
Join the Axis as their Panzer divisions storm Belgium or do your best to hold your ground with the Allies.

EARLY MARCH
A Classic Returns
RUSH MODE
A revamped version of this historic 16 vs. 16 player mode comes to Battlefield V for a limited time.New War Story – The Last Tiger: Join a Tiger 1 tank crew and operate a near-indestructible vehicle.
Jammer dat het zo verspreid is eigenlijk. Vooral rush mode had ik gehoopt om vanavond al te spelen maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
To easy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 06:49:
[...]

Jammer dat het zo verspreid is eigenlijk. Vooral rush mode had ik gehoopt om vanavond al te spelen maar helaas.
Wel jammer inderdaad, maar ik denk dat dit gedaan is om de playerbase niet te verspreid te krijgen i.v.m. matchmaking.

Er zijn nu al 6 online spelmodi Conquest, Grand Ops, TDM, Domination, Frontlines en Breakthrough. Veel nog op verschillende server groottes (16, 32, 40, 48, 64) te spelen ook. Daarnaast heb je nog de Single Player en Practise Range die vast wel door wat spelers worden gespeeld.

Als daar dan tegelijk Squad Conquest, Coop, en Rush bij worden opgenomen, dan heb je een erg grote verdeling over 9(!) online gamemodes en 11 game-mogelijkheden.

Met het huidige spelersaantal denk ik dat dit voor een te lange matchmaking zou zorgen.

Ik denk dat dit ook wel een probleem is van BF5; ze willen IEDEREEN pleasen. Best veel gamemodes lijken erg veel op elkaar. BFBC2 wordt gezien als één van de beste en had maar 4 online gamemodes en Single Player. Niet dat dat de sweetspot is qua gamemodes, maar imho is 9-11 wel wat veel :/ .

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-01-2019 08:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ikdedinges schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:16:
[...]

Mmgs zijn zo lekker om soms mee te spelen, beetje je squad dekking geven en iedereen voorzien van ammo. Had laatst een quadkill met de mg34 doordat er 4 enemies op één lijn stonden. Heb er geloof ik nog een filmpje van :)

https://xboxdvr.com/gamer/ikdedinges/video/67444276
Ja, Op sommige mappen is dat vrij simpel. Rotterdam en Aerodrome kun je heel gemakkelijk de killzones onder vuur houden. Doe mij dan maar "Hitlers Buzzsaw" 8)

De killcam vind ik too much eerlijk gezegd. Flanken heeft nu ook haast geen zin meer, schiet er 1 neer en ze weten meteen waar je bent. Vond de killcam prima hoe die was.

Maar goed. Hé. DICE probeert van alles om de playerbase groter te maken of intact te houden. En dit is ook weer zo een stuiptrekking om de overstappende CoD spelers te pleasen. Uiteindelijk gewoon maar mee leven en de positieve kanten ervan bekijken (langere revive tijd en de mogelijkheid om op afstand te tbaggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31
Reefun schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:20:
[...]

Ja, Op sommige mappen is dat vrij simpel. Rotterdam en Aerodrome kun je heel gemakkelijk de killzones onder vuur houden. Doe mij dan maar "Hitlers Buzzsaw" 8)

De killcam vind ik too much eerlijk gezegd. Flanken heeft nu ook haast geen zin meer, schiet er 1 neer en ze weten meteen waar je bent. Vond de killcam prima hoe die was.

Maar goed. Hé. DICE probeert van alles om de playerbase groter te maken of intact te houden. En dit is ook weer zo een stuiptrekking om de overstappende CoD spelers te pleasen. Uiteindelijk gewoon maar mee leven en de positieve kanten ervan bekijken (langere revive tijd en de mogelijkheid om op afstand te tbaggen).
Gisteren voor het eerst sinds een paar dagen weer gespeeld. Patch notes niet echt gelezen, alleen die dingen mbt voertuigen en met name vliegtuigen.

Die 1907SL met 21 rounds blijft lekker spelen. Ja op long range, moet je meer compenseren met opwaardse recoil, maar alsnog voor mij prima mee te spelen.

Killcam...ja. mixed feelings. Wellicht had ik het geluk dat ik gisteren tegen een zooitje debielen aan het spelen was. Ik lag op Rotterdam gewoon op de rails boven B en schoot de ene na de ander af. Sommige meerdere keren achter elkaar, steeds vanaf dezelfde plek. Het grote voordeel van het geluid had ik dan wel. Ik hoorde ze nu wel van verre aankomen stampen.

Verder had ik last van een behoorlijk grote en nieuwe bug. Na een ronde bleef mijn End of Round scherm hangen. De tijd die aangegeven werd hoelang het duurt voor de volgende map begint, bleef op 0:58 staan. Uiteindelijk kwam ik wel in de volgende map/ronden. Maar als ik toen op de menu knop drukte, kreeg ik weer het vast zittende End of Round scherm met de tijd op 0:58 seconden. Ik kon dus met geen mogelijkheid van squad wisselen. Deze bug heb ik verder nog nooit eerder gehad.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
StealthyPeanut schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:24:
[...]

Wel jammer inderdaad, maar ik denk dat dit gedaan is om de playerbase niet te verspreid te krijgen i.v.m. matchmaking.

Er zijn nu al 6 online spelmodi Conquest, Grand Ops, TDM, Domination, Frontlines en Breakthrough. Veel nog op verschillende server groottes (16, 32, 40, 48, 64) te spelen ook. Daarnaast heb je nog de Single Player en Practise Range die vast wel door wat spelers worden gespeeld.

Als daar dan tegelijk Squad Conquest, Coop, en Rush bij worden opgenomen, dan heb je een erg grote verdeling over 9(!) online gamemodes en 11 game-mogelijkheden.

Met het huidige spelersaantal denk ik dat dit voor een te lange matchmaking zou zorgen.

Ik denk dat dit ook wel een probleem is van BF5; ze willen IEDEREEN pleasen. Best veel gamemodes lijken erg veel op elkaar. BFBC2 wordt gezien als één van de beste en had maar 4 online gamemodes en Single Player. Niet dat dat de sweetspot is qua gamemodes, maar imho is 9-11 wel wat veel :/ .
Ja klopt er zijn er nu wel veel. Zoals squad conquest is toch eigenlijk gewoon domination. Alleen er zijn dan wat meer punten beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
To easy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:14:
[...]

Ja klopt er zijn er nu wel veel. Zoals squad conquest is toch eigenlijk gewoon domination. Alleen er zijn dan wat meer punten beschikbaar.
Ik heb net een paar potjes squad conquest gedaan en het bevalt me wel, alleen arras vind ik een beetje een k*tmap. Ze hebben de maps iig wel zo gemaakt dat je lekker kunt flanken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:58
Zou er niet ook nog sprake zijn van co-op modes en vehicle customization? Ik heb het met kerst toch maar gekocht maar ben echt bang dat het een stille dood sterft. Zou jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:48:
[...]

Verder had ik last van een behoorlijk grote en nieuwe bug. Na een ronde bleef mijn End of Round scherm hangen. De tijd die aangegeven werd hoelang het duurt voor de volgende map begint, bleef op 0:58 staan. Uiteindelijk kwam ik wel in de volgende map/ronden. Maar als ik toen op de menu knop drukte, kreeg ik weer het vast zittende End of Round scherm met de tijd op 0:58 seconden. Ik kon dus met geen mogelijkheid van squad wisselen. Deze bug heb ik verder nog nooit eerder gehad.
Heb ik al een keer of 3 ervaren. Erg frustrerend. Op de 1 of andere manier blijven bepaalde schermen (friendslist, pauzemenu) soms ook gewoon hangen en moet je even met je knoppen spelen om er vanaf te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 12:25
theRich schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:36:
Zou er niet ook nog sprake zijn van co-op modes en vehicle customization? Ik heb het met kerst toch maar gekocht maar ben echt bang dat het een stille dood sterft. Zou jammer zijn.
Ik las ergens dat in februari de co-op missies uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Stefmeister schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:52:
[...]

Ik las ergens dat in februari de co-op missies uitkomen
1 pagina terug staan alle details wanneer wat released.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Update van vandaag al uitgerold?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Miesjh schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:43:
Update van vandaag al uitgerold?
Update is gister al gedaan en volgens mij zijn een uur of wat geleden de assignments gelanceerd. Of de store er ook is weet ik niet.

Edit: omdat de community erg behulpzaam is heb ik zelf maar even gekeken wat de nieuwe assignments zijn:

Deze week:

3 rondes squad conquest
5 Squad Spawn + 10 defensive kills | 15000 score in squad conquest | 20 kill of squad assist + 15 fortifications
revive 10 squadmates (bonus: revive 6 teammates in one life)
win 1 ronde s quad conquest

Reward: ZK383 SMG (pistol rounds, detachable barrel en bipod)

Daarnaast zijn er dit keer 9 weken waarvan de eerste 4 bekend zijn.

Week 2 heeft een MAS 44 Semi Auto Rifle als reward met een aantal squad conquest als doel.
Week 3 heeft een Epic Headgear als reward en draait om Breakthrough
Week 4 heeft een MMG de M1922 MG als reward en draait om Frontlines

Moeilijke assignments:
  • 6 revives in 1 leven als medic (optional assignment)
  • Wipe out enemy squad (wederom optioneel)
  • paar in Breakthrough waar je doorheen moet: 5 rondes winnen, 1 winnen als attacker, 1 winnen als defender, objective capture binnen 2 minuten van spawn
  • Arm of defuse een bom in frontlines
Op zich zijn ze wel te doen en de meesten is echt in 1 ronde makkelijk te halen. Paar met meer werk maar je kunt dan andere routes nemen als je wilt.

[ Voor 68% gewijzigd door Martinspire op 17-01-2019 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:24
To easy schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:51:
[...]

ik vind het echt een hele verbetering die nieuwe killcam. in de oude situatie zag je vaker niet dan wel uit welke richting je neergeschoten werd, dus in mijn geval had ik er voor die cam update zeker meer moeite mee. Met snipers kan ik daar overigens nog wel mee leven aangezien dat toch min of meer bij sniper gameplay hoort.

Maar sinds dat beroemde youtube filmpje waarin uitgelegd wordt dat liggen op je buik als support class en maar sprayen het meeste aantal kills oplevert was het best irritant geworden in conquest mode. Er liggen er meer op hun buik dan dat ze objectives aan het spelen zijn. Dat is nu met die nieuwe killcam wel verleden tijd lijkt me, je ziet precies waar iemand ligt dus direct na je respawn schiet je hem even neer en klaar maar weer. Kan die weer opnieuw gaan beginnen om ergens te gaan liggen.

Ik hoop dat dit weer wat meer de objective play gaat bevorderen wat ik wel verwacht.

Gisteren dankzij die nieuwe killcam in 1 ronde toch zo'n 10 snipers en 15 van die support liggende gastjes neergeschoten. Dus het is wel effectief die killcam, het is ook wel grappig, gisteravond zag je na elk sniper shot ineens allemaal mannetjes rondrennen in de game, dus de gameplay was gisteravond al behoorlijk aan het veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 07:55

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

robinez schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:07:
[...]
Gisteren dankzij die nieuwe killcam in 1 ronde toch zo'n 10 snipers en 15 van die support liggende gastjes neergeschoten. Dus het is wel effectief die killcam, het is ook wel grappig, gisteravond zag je na elk sniper shot ineens allemaal mannetjes rondrennen in de game, dus de gameplay was gisteravond al behoorlijk aan het veranderen.
Maar dan ben je eerst al 25 keer neergeschoten...

En waarom rent ieder rond dan denk je? Het is mij niet opgevallen.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:06

MartNL

Roppedop schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:18:
[...]

Maar dan ben je eerst al 25 keer neergeschoten...

En waarom rent ieder rond dan denk je? Het is mij niet opgevallen.
Omdat de snipers en support aapjes nu weten dat je ze op komt zoeken. 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Aaaaahhh zo, zou kunnen. Ik schiet dat soort aapjes altijd gelijk neer.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:06

MartNL

Roppedop schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:04:
Aaaaahhh zo, zou kunnen. Ik schiet dat soort aapjes altijd gelijk neer.
Dat is sowieso het beste. 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik had eigenlijk ook een nieuwe map verwacht. Er is ook helemaal niet bekend hoe en wanneer die eventueel komen volgens mij. Bij BF1 en BF4 was er meer een roadmap waarin ook duidelijk was dat er nieuwe maps zouden komen.

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
@P.E.No.1 Die roadmap is er wel soort van in de vorm van de Tides of War aankondigingen zie hier.

T/m Chapter 3 is nu bekend gemaakt (in Chapter 3 wordt ook pas de nieuwe map "Greece" gelanceerd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
P.E.No.1 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:41:
Ik had eigenlijk ook een nieuwe map verwacht. Er is ook helemaal niet bekend hoe en wanneer die eventueel komen volgens mij. Bij BF1 en BF4 was er meer een roadmap waarin ook duidelijk was dat er nieuwe maps zouden komen.
Ja dat is nog even wachten. Ik hoop het liefst op een hele mappack. Maar in maart komt er eentje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:23

Vuvuzela

My spire is forming

Hebben jullie btw ook dat VOIP uitstaat maar dat je soms alsnog iemand hoort en het dan weer aan moet zetten en weer uit? Had gehoopt dat dat gefixt zou worden in de laatste patch.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Vuvuzela schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:23:
Hebben jullie btw ook dat VOIP uitstaat maar dat je soms alsnog iemand hoort en het dan weer aan moet zetten en weer uit? Had gehoopt dat dat gefixt zou worden in de laatste patch.
Ja, sinds launch al. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Squad Conquest is conquest maar dan tot 8 man per team en kleinere maps. Ik had juist 4 teams verwacht. Beetje jammer. De kleine maps levert wel leuke gameplay op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Stefmeister schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:47:
@P.E.No.1 Die roadmap is er wel soort van in de vorm van de Tides of War aankondigingen zie hier.

T/m Chapter 3 is nu bekend gemaakt (in Chapter 3 wordt ook pas de nieuwe map "Greece" gelanceerd)
Leuk om alvast te zien, thanks. Ik ben nog niet zo lang bezig met BFV, begrijp ik nu goed dat het eerste hoofdstuk niet meer te spelen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
@Edzeau Klopt, de tides of war zijn "timed" events. Volgens mij kan je de te behalen beloningen (cosmetics / nieuwe wapens) echter wel altijd later los kopen met company coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:10
robinez schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:07:
[...]

ik vind het echt een hele verbetering die nieuwe killcam. in de oude situatie zag je vaker niet dan wel uit welke richting je neergeschoten werd, dus in mijn geval had ik er voor die cam update zeker meer moeite mee. Met snipers kan ik daar overigens nog wel mee leven aangezien dat toch min of meer bij sniper gameplay hoort.

Maar sinds dat beroemde youtube filmpje waarin uitgelegd wordt dat liggen op je buik als support class en maar sprayen het meeste aantal kills oplevert was het best irritant geworden in conquest mode. Er liggen er meer op hun buik dan dat ze objectives aan het spelen zijn. Dat is nu met die nieuwe killcam wel verleden tijd lijkt me, je ziet precies waar iemand ligt dus direct na je respawn schiet je hem even neer en klaar maar weer. Kan die weer opnieuw gaan beginnen om ergens te gaan liggen.

Ik hoop dat dit weer wat meer de objective play gaat bevorderen wat ik wel verwacht.

Ik ben ook wel blij met die killcam, had het idee dat er mensen minder op een plek lagen.
Eerder op Conquest zag ik dat er in Aerodrome achter E en D heel veel support en assault in de bosjes lagen met hun bipods, Selbstladers en Gewehr 43. Werd totaal geen objective gespeeld, alleen die ene vlag verdedigd. En steeds hardnekkig terugkomen.

Vind de update opzich prima, alleen ben nog steeds geen fan van deze TTK, kan nog weinig counteren en zie soms enemies gewoon niet door de maps.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stefmeister
Ik denk dat ik als een van de weinige hier geen fan ban van de nieuwe killcam (vond de oude situatie al prima), ik ervaar met name de "extra" vertraging tot het revive scherm als vervelend. Want je moet nu ruim 4 seconden extra wachten tot je aan je squad kan vragen voor (wel of geen) revive.

Wel ben ik (tot nu toe) super tevreden over ToW challenges progress registratie, deze was voor mij gister voor het eerst in lange tijd totaal zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 21:25
Stefmeister schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:35:
Ik denk dat ik als een van de weinige hier geen fan ban van de nieuwe killcam (vond de oude situatie al prima), ik ervaar met name de "extra" vertraging tot het revive scherm als vervelend. Want je moet nu ruim 4 seconden extra wachten tot je aan je squad kan vragen voor (wel of geen) revive.

Wel ben ik (tot nu toe) super tevreden over ToW challenges progress registratie, deze was voor mij gister voor het eerst in lange tijd totaal zonder problemen.
Eens, heb nu ook het idee dat het nog langer duurt voordat je weer kan spelen nadat je bent doodgegaan.

Laatste dagen bezig geweest om mijn medic gun STEN compleet goud te krijgen. 10 hipfire kills in one life rondom een objective 8)7 8)7 8)7 8)7 Hoe dan!

[ Voor 10% gewijzigd door steefje op 18-01-2019 11:06 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Martinspire schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:45:
Deze week:

3 rondes squad conquest
5 Squad Spawn + 10 defensive kills | 15000 score in squad conquest | 20 kill of squad assist + 15 fortifications

Heb je enig idee of je hier constant squad conquest voor moet spelen?
Conquest is sowieso niet echt mijn ding, in nog kleinere teams valt het zo op dat ik hier slecht in ben. In m'n hoofd stel ik dan m'n team teleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Martinspire schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:45:
[...]

Update is gister al gedaan en volgens mij zijn een uur of wat geleden de assignments gelanceerd. Of de store er ook is weet ik niet.

Edit: omdat de community erg behulpzaam is heb ik zelf maar even gekeken wat de nieuwe assignments zijn:

Deze week:

3 rondes squad conquest

Daarnaast zijn er dit keer 9 weken waarvan de eerste 4 bekend zijn.

Week 2 heeft een MAS 44 Semi Auto Rifle als reward met een aantal squad conquest als doel.
Week 3 heeft een Epic Headgear als reward en draait om Breakthrough
Week 4 heeft een MMG de M1922 MG als reward en draait om Frontlines

Moeilijke assignments:
  • 6 revives in 1 leven als medic (optional assignment)
  • Wipe out enemy squad (wederom optioneel)
  • paar in Breakthrough waar je doorheen moet: 5 rondes winnen, 1 winnen als attacker, 1 winnen als defender, objective capture binnen 2 minuten van spawn
  • Arm of defuse een bom in frontlines
Op zich zijn ze wel te doen en de meesten is echt in 1 ronde makkelijk te halen. Paar met meer werk maar je kunt dan andere routes nemen als je wilt.
Thanks voor de opsomming!

Wat als je een week assignment mist? Kan je dan dat wapen nooit meer bemachtigen? Of komt zo'n assignment vanzelf weer langs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
steefje schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:58:
[...]
Laatste dagen bezig geweest om mijn medic gun STEN compleet goud te krijgen. 10 hipfire kills in one life rondom een objective 8)7 8)7 8)7 8)7 Hoe dan!
Medics/squadmates bij je hebben en behoudend spelen. In een modus als Breakthrough heb je alle vijanden geconcentreerd rond 2 objectives, daar heb je meer kans dan op bv conquest.
Je hebt ook nog een andere optie toch?
Er zijn altijd meerdere opties waarvan je er slechts één hoeft te voltooien.

Ik laat die laatste wapen masteries lekker voor wat ze zijn en wacht wel tot de eerste 200 of 400% servers de kop op steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

DeWaanzin schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:13:
[...]

Conquest is sowieso niet echt mijn ding, in nog kleinere teams valt het zo op dat ik hier slecht in ben. In m'n hoofd stel ik dan m'n team teleur.
Bij de eerste en laatste soweiso wel. Maar 3 potjes squad conquest is in max 45min gedaan.
Sowieso is die ZK383 in een avondje te unlocken, want de progressie werkt gewoon! Heel fijn medic wapen trouwens, de moeite (als dat het al is) waard.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
DeWaanzin schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:13:
[...]

Niet voor elke assignment geloof ik, maar voor de meeste wel. Als je gewoon behouden speelt (als medic bvb) dan lukt het vast wel :) je kunt ook altijd nog vlaggen gaan verdedigen! Krijg je ook gewoon punten voor.

Ik heb net die zk383 gehaald en gelijk weer op lvl 10 in tides of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

ikdedinges schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:40:

Niet voor elke assignment geloof ik, maar voor de meeste wel. Als je gewoon behouden speelt (als medic bvb) dan lukt het vast wel :) je kunt ook altijd nog vlaggen gaan verdedigen! Krijg je ook gewoon punten voor.

Ik heb net die zk383 gehaald en gelijk weer op lvl 10 in tides of war.
Ben ook niet bang dat ik het niet haal, maar heb niet veel zin om een mode te "moeten" spelen die ik normaal
links zou laten liggen om dat wapen te krijgen.

Ik betrap mezelf er toch iedere keer weer op dat ik assignments wil halen.
Speel nu (te?)veel als scout en moet voor de Gewehr M95/30 10 headshots in one life prone maken. Niet de beste assignment voor ptfo...........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• To easy
steefje schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:58:
[...]

Eens, heb nu ook het idee dat het nog langer duurt voordat je weer kan spelen nadat je bent doodgegaan.

Alleen lezen als je het ooit willen halen!!!!

Voor als je het nog niet weet. Alle laatste assignment challenges hebben een hidden one. Dat is 60x bijvoorbeeld iemand met hipfire in een objective area killen. Mag over meerdere potjes en met dood gaan. Is minder leuk dan de keuze uit 2 die je krijgt, maar met veel spelen is het wel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

To easy schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:52:

Voor als je het nog niet weet. Alle laatste assignment challenges hebben een hidden one. Dat is 60x bijvoorbeeld iemand met hipfire in een objective area killen. Mag over meerdere potjes en met dood gaan. Is minder leuk dan de keuze uit 2 die je krijgt, maar met veel spelen is het wel te halen.
Echt? En geld dat alleen voor de laatste assignments? Ik heb al meerdere keren het idee gehad dat ik een bepaalde assignment nog niet gehaald had en deze toch ineens als behaald stond (misschien wel alleen degene voor gold). Die hidden 60x zou wel het 1 en ander verklaren dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 21:25
[...]

Ik wist niet eens dat je uberhaupt kon kiezen uit 2 mogelijkheden, dacht dat je ze beiden moest doen:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Stefmeister schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:35:

Dice heeft al aangeven dat die extra seconden niet de bedoeling zijn en dit aangepast gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
Lekkere update weer. Zit al 2x naar een zwart scherm te staren terwijl de game wel doorgaat want ik hoor de audio wel en ik zie het assignments menu als ik op options druk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Unbreukable schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:28:
Lekkere update weer. Zit al 2x naar een zwart scherm te staren terwijl de game wel doorgaat want ik hoor de audio wel en ik zie het assignments menu als ik op options druk..
Dit had ik gister ook. na een paar keer optionsknop (PS4) indrukken en weer terug en wat random drukken zat ik ineens wel in de game maar de HUD was volledig weg. Alle onscreen info weg. Wel immersive maar onspeelbaar haha.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
DeWaanzin schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:02:
[...]

Echt? En geld dat alleen voor de laatste assignments? Ik heb al meerdere keren het idee gehad dat ik een bepaalde assignment nog niet gehaald had en deze toch ineens als behaald stond (misschien wel alleen degene voor gold). Die hidden 60x zou wel het 1 en ander verklaren dan.
Naja de meeste kunnen alles halen behalve gold zo kwamen ze er achter. Maar alle daarvoor hebben vaak al 1 keuze waar je gewoon 60 kills oid kan halen met meerdere potjes enzo. Dus die haal je gewoon door veel spelen en niet percee goed. Die gouden moet je wat skills hebben, maar wat geduld haal je ook die een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
Ik heb alles al gehaald incl de extra opdracht 6x team mensen tot leven wekken.....
Was dat het of zie ik een extra opdracht over het hoofd?

Carpe scrotum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
foxtrot81 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 18:34:
Ik heb alles al gehaald incl de extra opdracht 6x team mensen tot leven wekken.....
Was dat het of zie ik een extra opdracht over het hoofd?
De extra assignments halen die je krijgt bij tides of war en natuurlijk je nieuw geunlockte wapen levelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
ikdedinges schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:02:
[...]

De extra assignments halen die je krijgt bij tides of war en natuurlijk je nieuw geunlockte wapen levelen :)
Fijn nieuwe wapen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
Ja schiet lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:23

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

Heb je hier meer info over? Kan er echt niets over vinden. Ben bij de Gewehr 43 en Selbstlader bij de laatste stap.. bij beide 10 headshot kills in 1 leven op een objective of 20 headshots in een ronde op een objective. Ik speel alleen conquest, en ben al eens dichtbij geweest maar het is vrij lastig. En wil er ook niet te geforceerd voor gaan.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
best wel vooral beter na de unlock,s ;-)

Carpe scrotum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
Ben ik de enige die helemaal leip wordt van de voetstappen? Word er paranoia van.

Klinkt constant alsof er iemand valk bij je in de buurt loopt. Dit was voor de update niet..

Lees er weinig over hier.

[ Voor 7% gewijzigd door HertogJack op 18-01-2019 20:35 ]

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
HertogJack schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:34:
Ben ik de enige die helemaal leip wordt van de voetstappen? Word er paranoia van.

Klinkt constant alsof er iemand valk bij je in de buurt loopt. Dit was voor de update niet..

Zit als een schichtige kat constant om me heen te kijken.....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Grandisimo schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:10:
[...]

Zit als een schichtige kat constant om me heen te kijken.....!
Ja de voetstappen zijn een beetje over the top :')
Ik crouchsprint alleen nog maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-08 19:42
HertogJack schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:34:

Ik vind het heerlijk. Beetje de map in de gaten houden of het teammembers zijn. Verder ben je altijd de eerste die schiet. Ik hoor precies waar ze vandaan komen. (Vooral bij squad conquest op Hamada is dat ideaal.)
Pagina: 1 ... 23 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V