MRE-Inc schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:54:
[...]
DMR... Ik mis de MK11 MOD of hoe dat ding ook heet uit BF4. Man wat was ik daar goed mee. Vooral op die sneeuw map met de lanceerbasis die in de berg zat.
Ook die Model 8 maar eens proberen dan....
En over die bugs in BFV in vergelijking met BF3 en 4.... Volgens mij zaten er in de vorige echt geen game braking bugs in zoals nu bv de Blenheim de gewoon niet zijn machine guns resupplied als je door zo'n resupply punt vliegt. Leuk als je in een dog fight zit (even los van het feit of je met een bommenwerper moet gaan dogfighten of niet). Dat is voor mij gewoon echt game breaking en dat heb ik bij BF3 en BF4 eigenlijk nooit gehad.
De 1901 is ook een mooie DMR voor recon. Die heeft een 2x scope (geen glare!) wat hem ideaal maakt voor CQB situaties. Maar de iron sight is ook nog prima mee te doen.
dvdkiwi schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:04:
[...]
In de vorige BF games hoefde je vliegtuigen ook niet zelf te herladen bij resupply punten, daar had je gewoon automatische reload. Die bugs zijn inderdaad nieuw.
Ik had het niet speciefiek over de soort bugs, meer over bugs in het algemeen en die zijn van alle tijden.
Dat gezegd hebbende, ik ben nu een beetje bezig de resterende 4 stationary kills met een vliegtuig; erg lastige achievement imo. Buiten dat je precies moet weten waar ze staan moet je ook nog eens geluk hebben dat er iemand achter zit. Bij AA guns is het nog wel makkelijk te zien aan de hand van de tracers, maar normale stationary weapons zijn een ander verhaal.
Het unlocken van nieuwe bomber equipment gaat wel lekker op deze manier. Ik heb alleen de pech dat ik te vaak een goede fighter aan de andere kant heb zitten.
Als je een beetje kan vliegen is die achievement prima te doen.
AA's kun je sowiesow heel snel zien. Zodra je ze hoort af gaan, gelijk rond kijken waar het vandaan komt. Andere stationaries kun je op de mini-map ook nog snel spotten, of je moet goed op de tracers letten. Sowiesow is het op tracers letten in vliegtuigen van belang. Daarmee spot je relatief snel vijanden mee. Zodra je een tracer ziet en géén teamgenoot is daar in de buurt, dan weet je direct dat daar een vijand zit.
Over vliegtuigen verder gesproken trouwens ; Eindelijk de Blennheim (ondanks die grafbug) volledig geupgrade. Vanavond maar eens met de complete bommen lay out proberen. Afgezien daarvan ook eindelijk de Stuka helemaal geupgrade met die 2 enorme kanonnen. Wat een beest is dat zeg. Je krijgt maar 60 kogels, maar je kunt ieder vliegtuig met 6 goed gemikte schoten al neer krijgen (!!). Toegegeven, het is wennen in het begin. Maar zodra je die fase voorbij bent maai je ieder vliegtuig zo neer.
In het begin vond ik die mijnen erbij stront irritant, maar je moet die wel nemen voor die grote kanonnen. Je moet enkel ermee oppassen dat je ze niet los laat als je recht naar beneden gaat met een rotvaart ; anders raken de mijnen je vliegtuig en ben je dus in 1 klap dood. Met die main guns kun je met 10 schoten (dus 1 overheat rondje zeg maar) iedere mobile AA zo uitschakelen en met 6 een stationary AA. Heavy tanks kun je in 1 overheat ronde neer krijgen tot 40 hp, om ze vervolgens af te maken met de mijnen. Als ze stil blijven staan, vlug omdraaien en weer erop schieten om de mijnen af te laten gaan. Andere tanks kun je ook op deze manier zo kapot krijgen.
Lullige ervan is ook wel, als je mijnen laat vallen bij AT- of AA-guns en iemand stapt dan erin, dan gaan ze óók af. Verder kun je tot 20 (!) mijnen planten zonder dat ze verdwijnen. Dus dat zijn 4 runs (daar je 5 mijnen dropt iedere keer). Ideaal om ook achter te laten @ Hamada bij de startbaan
Ja, Ik heb mijn go-to duitse vliegtuig wel gevonden hoor. Krijg echt beetje tankhunter attack plane gevoelens erbij

Initieël wou ik hem geeneens upgraden want de 1000 KG bomb bij de andere Stuka is ook erg sexy (wát een explosie

), maar de maingun tegen andere vliegtuigen is simpelweg te zwak. En deze variant is sterk tegen vliegtuigen, tanks en zelfs gebouwen heb je met 5 schoten al met de grond gelijk gemaakt