DeWaanzin schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:00:
[...]
Ik ervaar dit helemaal niet zo.
Ik snap wel wat je bedoeld, ze hadden die modes wel iets vloeiender in elkaar mogen laten lopen en zeker niet alleen de uitslag van de laatste dag als win or lose laten tellen. Gewoon zoals Operations in BF1.
Ik speel eigenlijk alleen maar GO, en vind juist de CQ gedeeltes niet leuk. Ik hou van een duidelijke frontlinie en wil niet heel de tijd rondjes rennen om vlaggen te cappen.
Iemand hier ook "last" van -> Soms verbaas ik me er over dat ik weapon assignments ineens gehaald heb als ik stop met spelen. Als ik in game check wordt een assignment nog niet als compleet gezien.
CQ past ook helemaal niet in die reeks inderdaad. Dat is een totaal andere speelstijl en ook voor andere type spelers (ik geef daar de duidelijk voorkeur aan).
Ik vind Breakthrough en Frontlines an sich prima modes hoor, maar dan met 32 man max. Als je dit met 64 man speelt (wat GA is), heb je bij die objectives zo'n mensenmassa zwermen, dat dit aan de ene kant sniperheaven is, maar op andere plekken ook gewoon echt veel te druk is vind ik. Als je hier dan een beetje een afwachtende positie inneemt, hark je de kills eenvoudig binnen, zonder dat je echt de objectives hoeft te spelen.
Ook wel logisch, want met 32 man op 2 objectives storten is gewoon veel teveel vind ik. Het wordt nog erger als er maar 1 objective over is. Erg druk en er zijn spelers die dit geweldig vinden, maar dit nodigt uit voor 2 speeltstijlen vind ik:
Defender
Zoek een chokepoint, zet je MMG weg en wacht totdat ze in je vuur lopen. Maar verplaats jezelf voordat een sniper jou kan spotten.
Attacker
Zoek een flank en loop om de mensenmassa heen. Kill 10 spelers van de zijkant (die geen idee hebben dat je er loopt) en arm de bom of neem het gebied over. Geen flank mogelijk? Dan head-on tegen de vijand lopen, met 3x scope easy kills maken (want je staat tegen 32 man op een klein gebied, keuze zat) en dan pushen. Of niet pushen en lekker je KD Ratio opkrikken (wat 75% van de spelers doet helaas).
Met 64p maak je gewoon erg weinig verschil vind ik. Bij CQ64 kan ik met mijn squad op Hamada bijvoorbeeld zorgen dat E, F en G in ons bezit blijven. En dat zorgt ervoor dat de rest van je team zich kunnen focussen op A t/m D. Ja, je bent je veel meer aan het verplaatsen en krijgt vaak gevechten tegen 5 tot 10 spelers. Dit is met een squad echt nog wel goed aan te vliegen.
Als wij in GA een goede push maken met onze squad en 12 man in een streak neerhalen, staan er nog 20 man te wachten met hun focus op dat objective of gebied.
Dit is mijn ervaring in ieder geval.
[
Voor 11% gewijzigd door
StealthyPeanut op 02-01-2019 10:36
]