Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Reefun schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:39:
[...]

Jôh? Dat maakt het aanschaffen van een PS4 (Pro) wel een stuk interessanter. Niet zozeer voor BFV daar ik die wel gewoon speel op de XB1X. Maar zat er nog aan te denken om een PS4 (Pro) te halen, maar vind de PS4 controllers werkelijk ruk.
Ik kan echt geen nadelen vinden aan die adapter. Ben heel gevoelig voor vertraging, speel veel Siege. Maar dit is instant.

De Pro's worden straks weer een stuk duurder. Gamemania had ze voor 289, maar weet niet of die actie nog loopt. Volgens hen wordt de nieuwe prijs na de 28e rond de 400 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door kesj op 20-12-2018 10:01 ]

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

[b]MrManuel schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:49:
Ja zeer leuk was dat met de Tides of War waar ik 10x gebruik van een kistje aan de man moest krijgen.
Zoals je al raad is dat niet gelukt..
Dat was de medic crate toch? Bij mij wel gelukt, maar ik zie die crate zelf ook niet als toegevoegde waarde.
Ik leer mezelf nu wel aan als ik 1 van beide crates op m'n pad tegenkom ik ze probeer te gebruiken.

XBL: theArthurrrr

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik gaf een tijdje geleden aan dat bij aimen in ADS de crosshair soms vanzelf verspringt of zelfs langzaam beweegt. Erg irritant als je langzaam je aim wilt aanpassen voor schoten over een grotere afstand. Gister dacht ik toch maar even proberen met een andere controller ( die ik eigenlijk niet meer gebruikte omdat de linkerstick niet meer goed reageerde op indrukken). Bij die controller dus hetzelfde probleem!
Het rare is dat als ik de aimknop (PS4 L2) loslaat hij dan wel gewoon stilstaat. Druk ik L2 weer in gaat ie weer vanzelf bewegen! Ik vind dit erg raar, ook omdat mijn zoontje die erg veel Fortnite speelt nergens last van heeft.
Ik denk dus dan ook dat dit aan BFV ligt. Heeft niemand iets soortgelijks meegemaakt? Of weet waar dit aan zou kunnen liggen? Een bepaalde setting ofzo? Bij BF1 of BF4 nooit last van gehad ook.

PSN id: PENo1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:50
Merkte zojuist ook dat de aim-assist soms wat té veel naar links of rechts trekt, zelfs als vijanden achter huizen en dus buiten je directe zicht bewegen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Hmm, die Tides of War dingen gaan dus niet verder in de volgende week. Helaas, dan heb ik het masker niet vrijgespeeld :'(
Stomme V2's ook altijd. Nieuwe assignments zijn vrij makkelijk, ben al op de helft, maar de tweede week is dus niet helemaal voltooid.

Nieuwe TTK speelt op zich niet onaardig, maar heb nog steeds vaak dat ik 70/80/90 damage doe en het net niet af kan maken, ondanks dat ik vaak accurater schiet dan mijn tegenstanders. Al met al gaat het niet verkeerd, maar het blijft nu meer richting een twitch-shooter gaan dan dat je echt accuraat moet schieten.

Die Ribeyrolles is wel een aardige gun, waarbij opvalt dat ie zonder upgrades al vrij gelijk is aan enkele andere wapens.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
dvdkiwi schreef op donderdag 20 december 2018 @ 14:39:
Merkte zojuist ook dat de aim-assist soms wat té veel naar links of rechts trekt, zelfs als vijanden achter huizen en dus buiten je directe zicht bewegen.
Merk ik ook, maar dat is al jaren zo in BF games. Ik heb er vooral in BF1 last van gehad met vliegen in de attack plane als je met je boord kanon aan het inzoomen was en er 6 man op de grond bij elkaar stonden. Dan ging de crosshair van links naar rechts en op en neer als een vrouw die geen keuze kan maken.

In BF5 met vliegen nog niet zo'n last van gehad want de boord kannonnen zijn toch onbruikbaar tegen infantery, maar als foot mobile heb ik idd ook dat zelfs als de vijand achter een muurtje/rots staat dat in ADS de crosshair gewoon te veel naar de enemy trekt. Je merkt het vooral als je sniper speelt en aan het inzoomen bent op andere snipers.
Dat is dus het probleem @P.E.No.1

XBL: MRE Inc

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Martinspire schreef op donderdag 20 december 2018 @ 14:45:
Hmm, die Tides of War dingen gaan dus niet verder in de volgende week. Helaas, dan heb ik het masker niet vrijgespeeld :'(
Stomme V2's ook altijd. Nieuwe assignments zijn vrij makkelijk, ben al op de helft, maar de tweede week is dus niet helemaal voltooid.

Nieuwe TTK speelt op zich niet onaardig, maar heb nog steeds vaak dat ik 70/80/90 damage doe en het net niet af kan maken, ondanks dat ik vaak accurater schiet dan mijn tegenstanders. Al met al gaat het niet verkeerd, maar het blijft nu meer richting een twitch-shooter gaan dan dat je echt accuraat moet schieten.

Die Ribeyrolles is wel een aardige gun, waarbij opvalt dat ie zonder upgrades al vrij gelijk is aan enkele andere wapens.
Heb hem zelf wel kunnen halen maar behalve jij zijn er nog veel meer mensen die hem niet hebben kunnen halen. Denk dat dice er wel wat mee doet in de vorm van opnieuw een kans geven om de helm alsnog te halen.

• To easy
Spam |:(

[ Voor 97% gewijzigd door To easy op 20-12-2018 16:38 ]

To easy schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:38:
[...]

Heb hem zelf wel kunnen halen maar behalve jij zijn er nog veel meer mensen die hem niet hebben kunnen halen. Denk dat dice er wel wat mee doet in de vorm van opnieuw een kans geven om de helm alsnog te halen.
Doe maar ala Fortnite waar elk seizoen gewoon elke week nieuwe assignments opent, maar de rest ook gewoon beschikbaar laat. Bij de BFV pre-launch assignments in BF1 vond ik het ook al zo muf dat je maar een tijdje de kans had om skins e.d. te bemachtigen. Laat me gewoon de hele maand de tijd hebben als ik even niet inlog oid. Ik snap wat ze proberen te doen (je naar de game lokken, ook al wil je misschien andere games doen), maar zo ga ik als iets niet lukt niet meer terug komen...

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Het lijkt erop dat "Vehicle damage 200" in Overture niet wordt toegewezen. De eerste achievement van deze week. Hebben jullie dit probleem ook? Telde dus wel mee met de special assignment. Heb het spel net dus ik hoop dat de andere twee weken nog een keer terugkomen of koopbaar worden met coins.

[ Voor 49% gewijzigd door Saybia op 20-12-2018 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Saybia schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:47:
Het lijkt erop dat "Vehicle damage 200" in Overture niet wordt toegewezen. De eerste achievement van deze week.
Ik kreeg vanmorgen de tip dat je even het filmpje moet kijken. Nadat ik dat gedaan had begon ie gelijk te lopen.
Heb deze nu tot op de laatste na voltooid, wederom niet heel erg lastig allemaal.

• To easy
dvdkiwi schreef op donderdag 20 december 2018 @ 18:17:
[...]

Ik kreeg vanmorgen de tip dat je even het filmpje moet kijken. Nadat ik dat gedaan had begon ie gelijk te lopen.
Heb deze nu tot op de laatste na voltooid, wederom niet heel erg lastig allemaal.
Iedereen zeker massaal assault aan het spelen? En deze week wil je volgens mij ook niet in een tank zitten haha!

• Saybia
dvdkiwi schreef op donderdag 20 december 2018 @ 18:17:
[...]

Idd, nu het filmpje helemaal uitgekeken en voila het lukte nu wel. Later zat ik vast in een krater, gillend van de pijn maar ik bloede niet dood. Leuk die bugs en glitches. Is er een suicide methode? Ik drukte op alle knopjes maar kwam er maar niet achter.

[ Voor 7% gewijzigd door Saybia op 20-12-2018 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Man man man. Nu heb ik last van dat tides of war geen punten telt... heb 47 van de 200 dmg binnen. En gister op hamada een van mijn beste anti vehicle potjes tot nu toe gehad. 4 tanks, 2 auto's en 1 vliegtuig gekilled en hij telt maar 47 dmg 😅??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs93
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:03
Saybia schreef op donderdag 20 december 2018 @ 22:09:
[...]

Is er een suicide methode? Ik drukte op alle knopjes maar kwam er maar niet achter.
Als het goed is kan je er een einde aan maken door op options te drukken, en dan op 'redeploy'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
Gisteren out of the blue een accident.... Kan niet goed zien of ik nou geraakt wordt door puin van het vliegtuig welke ik net aan puin heb geschoten....

[Streamable: Accident :(]

En nog even een roadkill omdat ik met de Blenheim speelde die ipv bommen alleen maar was uitgerust met mijnen. Kon die AA op geen ander mogelijkheid killen. Mijn front gun gaf geen hitmarker aan. Wilde eens proberen of dat een beetje werkt. Uiteindelijk 2 kills in het hele potje met de mijnen en een paar keer een damage assist of iets dergelijks. Vraag me af als je 20x je mijnen dropt of ze ook allemaal blijven liggen. Dice kennende zal de eerste set van 15 mijnen wel verdwijnen als je net de 2e set van 15 hebt gedropt.

[Streamable: Roadkill]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai ai ai.... gisteravond de game uit pure frustratie uitgezet "The class you have selected is violating the server rules". Wat the fuck, laat mij lekker Support spelen als ik dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25
@MRE-Inc Welke camera settings gebruik jij in voor je 3rd person vehicle view?

Ik heb me gisteravond een beetje gefocust op de vehicle uplvlen. Maar hier ondervond ik toch wel wat ik eerder ook al vond. Wat zijn (met name de heavy) tanks toch ongelooflijk raar/slecht gebalanceerd.

Mijn ervaring:
- In een tank vs tank gevecht zit je soms 8+ naar elkaar te knallen (van voren) voordat er 1 kapot is
- Rij je als tank over 2 mijnen ben je meteen kapot
- Kan 1 assault speler je (heel snel) kapot krijgen (met 2 panzershreck en daarna tnt).
- Zelfs met een attente gunner in je crew heb je door de afwezigheid van het spotmechanisme niet de mogelijkheid om acuut gevaar goed te flaggen.

Vooral dat laatste is irritant, want je ziet het als tankdriver vaak gebeuren, maar je kan er niet zo veel aan doen omdat de tank te traag is. (en het helpt niet dat >50% van de server als assault speelt)

[ Voor 8% gewijzigd door Stefmeister op 21-12-2018 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Stefmeister schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:59:

Ik heb me gisteravond een beetje gefocust op de vehicle uplvlen. Maar hier ondervond ik toch wel wat ik eerder ook al vond. Wat zijn (met name de heavy) tanks toch ongelooflijk raar/slecht gebalanceerd.

Mijn ervaring:
- In een tank vs tank gevecht zit je soms 8+ naar elkaar te knallen (van voren) voordat er 1 kapot is
- Rij je als tank over 2 mijnen ben je meteen kapot
- Kan 1 assault speler je (heel snel) kapot krijgen (met 2 panzershreck en daarna tnt).
- Zelfs met een attente gunner in je crew heb je door de afwezigheid van het spotmechanisme niet de mogelijkheid om acuut gevaar goed te flaggen.

Vooral dat laatste is irritant, want je ziet het als tankdriver vaak gebeuren, maar je kan er niet zo veel aan doen omdat de tank te traag is. (en het helpt niet dat >50% van de server als assault speelt)
Heavy tanks zijn ook niet gemaakt om voorop in de strijd te trekken. Die moet je echt op afstand van de drukte en bebouwde gebieden houden.

Met een light of medium tank gaat het echt stukken beter en sneller. Alleen op Panzerstorm vind ik de heavy tanks wat waarde toevoegen omdat je daar veel open stukken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
Er zit weer geen voortgang in de tides of war challenges... al 2 dagen niet. Game al 4x herstart, intro filmpje al 2x gekeken, niks.

Al 3 uur conquest gespeelt zonder voortgang.

[ Voor 15% gewijzigd door Unbreukable op 21-12-2018 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
To easy schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 06:23:
Man man man. Nu heb ik last van dat tides of war geen punten telt... heb 47 van de 200 dmg binnen. En gister op hamada een van mijn beste anti vehicle potjes tot nu toe gehad. 4 tanks, 2 auto's en 1 vliegtuig gekilled en hij telt maar 47 dmg 😅??
Unbreukable schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:32:
Er zit weer geen voortgang in de tides of war challenges... al 2 dagen niet. Game al 4x herstart, intro filmpje al 2x gekeken, niks.

Al 3 uur conquest gespeelt zonder voortgang.
Na het filmpje kijken, telde het spel wel mijn punten. Later niet meer. Schijnt af te hangen op welke server je komt. Als je kijkt op de EA bug meldingssite heeft iedereen er last van. Heb je dat niet dan heb je geluk. Enige wat je kan doen is server wisselen na ieder potje voor de zekerheid.
matthijs93 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 06:32:
[...]

Als het goed is kan je er een einde aan maken door op options te drukken, en dan op 'redeploy'.
Tnx, we gaan eens kijken of dat werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Saybia op 21-12-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
Stefmeister schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:59:
Ik probeer altijd mijn instellingen zo standaard mogelijk te houden, maar soms lukt dat niet altijd. Heb van al mijn instellingen een screenshot gemaakt zodat ik het altijd weer terug kan zetten. Heb mijn instellingen in BF5 ook 1:1 overgenomen van BF1 voor zover dat kon.

Vehicle 3p FOV = Maximaal op 95

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/qNsgNKWf/Xbox-17-11-2018-01-41-35-png.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Saybia schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:33:
[...]

[...]

Na het filmpje kijken, telde het spel wel mijn punten. Later niet meer. Schijnt af te hangen op welke server je komt. Als je kijkt op de EA bug meldingssite heeft iedereen er last van. Heb je dat niet dan heb je geluk. Enige wat je kan doen is server wisselen na ieder potje voor de zekerheid.

[...]

Tnx, we gaan eens kijken of dat werkt.
Ja eens zien of dat werkt dan van het weekend. Vorige week had ik alles in 3 potjes achter elkaar gehaald. Was dus wel op 1 server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:54

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik denk dat ik inmiddels weet waarom de Tides of War niet werken.
De eerste assignment moet je in conquest mode doen en op de map Arras. Anders telt hij niet. Deze info staat bij de assignment zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WishmasterNL schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:45:
Ik denk dat ik inmiddels weet waarom de Tides of War niet werken.
De eerste assignment moet je in conquest mode doen en op de map Arras. Anders telt hij niet. Deze info staat bij de assignment zelf
Nope. Bij de eerste ToW stond het ook zo vermeld ; maar nog nooit Conquest gedaan op Arras. Enkel Frontlines vooralsnog (Grand Operations) en toen haalde ik wel gewoon alles.

Enkel de vorige ToW met de JB-2/V1 assignment werkte niet bij mij (zoals vele met mij).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 11:05
Heb de eerste 2 tiers ook gewoon op Aerodrome gedaan.

Je kan trouwens ingame wel zien of de ToW challenges bugged zijn. Als jij op start/options drukt en ze staan niet boven je daily challenges staan dan weet je dat ze niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Zie dat de game nu 35 euro is in de PSN Store, en ben toch wel sterk aan het twijfelen.
Heb veel Bad Company en Bad Company 2 gespeeld, hierna eigenlijk vrijwel geen BF meer gespeeld.

Ik zie ook dat er een deluxe versie is, wat is hier de meerwaarde van? Season Pass?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Hoolz14 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:51:
Zie dat de game nu 35 euro is in de PSN Store, en ben toch wel sterk aan het twijfelen.
Heb veel Bad Company en Bad Company 2 gespeeld, hierna eigenlijk vrijwel geen BF meer gespeeld.

Ik zie ook dat er een deluxe versie is, wat is hier de meerwaarde van? Season Pass?
Er is geen season pass, alle extra content is gratis. Voordeel van de Deluxe versie was dat je eerder kon spelen (heb je dus nu niets meer aan) en wat extra kleding voor je soldiers. Ik weet niet wat de deluxe editie nu kost maar als dat meer dan €40 is zou ik lekker voor de normale versie gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hoolz14 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:51:
Ik zie ook dat er een deluxe versie is, wat is hier de meerwaarde van?
-20 weken lang elke week één customization item voor een wapen.
-8 speciale soldier outfits.
-6 special assignments waarmee je coins (de ingame currency) verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

Edit, was al gepost. Volgende keer eerst een browser refresh 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door MRE-Inc op 21-12-2018 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:59:
ai ai ai.... gisteravond de game uit pure frustratie uitgezet "The class you have selected is violating the server rules". Wat the fuck, laat mij lekker Support spelen als ik dat wil.
Lol _O-

Sorry hoor, maar dan heb je een wapen gekozen dat je nét hebt vrijgespeeld.. en dan kun je die nog niet kiezen in die server.
Dus óf een ander wapen nemen, óf uit de server gaan en opnieuw joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-08 19:42
poor Leno schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 20:08:
[...]

Lol _O-

Sorry hoor, maar dan heb je een wapen gekozen dat je nét hebt vrijgespeeld.. en dan kun je die nog niet kiezen in die server.
Dus óf een ander wapen nemen, óf uit de server gaan en opnieuw joinen :)
Nee, is niet waar. Deze bug ben ik ook al tegen gekomen. Het wapen kun je namelijk helemaal niet selecteren. Gewoon een andere class pakken en bij respawn weer proberen. Gaat dan wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clown1 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 20:18:
[...]

Nee, is niet waar. Deze bug ben ik ook al tegen gekomen. Het wapen kun je namelijk helemaal niet selecteren. Gewoon een andere class pakken en bij respawn weer proberen. Gaat dan wel goed.
Ben een keer naar medic geswitcht, mocht helaas niet baten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Had weer een paar leuke bugs. Geen scoreboard op het eind van meerdere rondes en een KE7 die een shot per keer loste. Ook vraag ik mij af hoe men mij kan raken als ik achter een steen of muur lig. Aim-assist? Er is nog een hoop training nodig want het spotten van tegenstanders gaat mij soms niet goed af. Gelukkig wel een aantal battlefield momentjes gehad waarvan ik juichde van blijdschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koening
  • Laatst online: 22-08 13:13
Saybia schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 02:07:
Had weer een paar leuke bugs. Geen scoreboard op het eind van meerdere rondes en een KE7 die een shot per keer loste. Ook vraag ik mij af hoe men mij kan raken als ik achter een steen of muur lig. Aim-assist? Er is nog een hoop training nodig want het spotten van tegenstanders gaat mij soms niet goed af. Gelukkig wel een aantal battlefield momentjes gehad waarvan ik juichde van blijdschap.
Toevallig met de KE7 niet te lang op knop Y gedrukt zodat hij naar single shot gaat?

Ik moest lang zoeken hoe van auto naar single shot te gaan. Eenmaal gevonden gebruik ik het vaak. Single shot voor de lange afstand, zodat ik in een druk gebied kom (of denk dat er enemies de hoek om komen) zet ik auto aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clown1 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 20:18:
[...]

Nouja, voor zover ik weet wel. Dezelfde ronde kun je t wapen idd niet eens kiezen, maar de volgende wel. En dan krijg je dezelfde error..
Is soms ook zo met attachments of customisations :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Tim01 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:47:
Heb de eerste 2 tiers ook gewoon op Aerodrome gedaan.

Je kan trouwens ingame wel zien of de ToW challenges bugged zijn. Als jij op start/options drukt en ze staan niet boven je daily challenges staan dan weet je dat ze niet werken
Thanks voor de tip, ik check nu aan het begin van een potje of ze er staan, zo niet dan quit ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik heb niks meer te zeiken over de TTK, ben blij dat ze het veranderd hebben. :)

Als ik nu nog wat Company Coins zou krijgen zou het helemaal mooi zijn. Ik heb gister voor 3 uur gameplat mijn eerste 100 company coins buiten de challenges/levellen gehaald.. Die Ribeyrolles is een erg fijn wapen op middellange afstand.

[ Voor 19% gewijzigd door BroWohsEdis op 22-12-2018 13:03 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:32:
[...]

Nouja, voor zover ik weet wel. Dezelfde ronde kun je t wapen idd niet eens kiezen, maar de volgende wel. En dan krijg je dezelfde error..
Is soms ook zo met attachments of customisations :/
Nee, hier gister ook dat probleem met de MP34 (1 na laatste medic gun, aanradertje trouwens) en pas toen ik een game helemaal uit ging, kon ik hem pas selecteren. In geen enkele pot na het behalen van de MP34 kon ik die gun gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Saybia schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 02:07:
Je weet dat spotten compleet anders is in BF V? Oftewel spotten kan niet meer. Behalve als je recon bent en zo'n apparaat gebruikt. Of als je die andere klasse support bent. Dan spot je een soort van als je op de tegenstander vuurt. Firemode wisselen is inderdaad driehoekje (PS4) ingedrukt houden zoals eerder aangegeven..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 13:13:
[...]

Nee, hier gister ook dat probleem met de MP34 (1 na laatste medic gun, aanradertje trouwens) en pas toen ik een game helemaal uit ging, kon ik hem pas selecteren. In geen enkele pot na het behalen van de MP34 kon ik die gun gebruiken.
Ah Ok, misschien is dat gepatched en alsnog niet gefixed dan haha.

Paar weken terug kon je m wel kiezen, maar kreeg je die error als je wilde spawnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:00
Zo die selbstlader van tides of war van deze week is ook binnen! Vond hem rottiger om te halen dan die helm van vorige week.

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
P.E.No.1 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 14:23:
Ik gaf een tijdje geleden aan dat bij aimen in ADS de crosshair soms vanzelf verspringt of zelfs langzaam beweegt. Erg irritant als je langzaam je aim wilt aanpassen voor schoten over een grotere afstand. Gister dacht ik toch maar even proberen met een andere controller ( die ik eigenlijk niet meer gebruikte omdat de linkerstick niet meer goed reageerde op indrukken). Bij die controller dus hetzelfde probleem!
Het rare is dat als ik de aimknop (PS4 L2) loslaat hij dan wel gewoon stilstaat. Druk ik L2 weer in gaat ie weer vanzelf bewegen! Ik vind dit erg raar, ook omdat mijn zoontje die erg veel Fortnite speelt nergens last van heeft.
Ik denk dus dan ook dat dit aan BFV ligt. Heeft niemand iets soortgelijks meegemaakt? Of weet waar dit aan zou kunnen liggen? Een bepaalde setting ofzo? Bij BF1 of BF4 nooit last van gehad ook.
Bij mij gebeurde dit nadat ik bij controller settings de deadzones van beide sticks op 0 had gezet. Staan nu op 5 en het lijkt weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
HertogJack schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 16:30:
Zo die selbstlader van tides of war van deze week is ook binnen! Vond hem rottiger om te halen dan die helm van vorige week.
Ik ga hem niet halen denk ik. 20 tanks kapot gemaakt en nog steeds op 42 dmg done 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
koening schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 02:48:
[...]

Toevallig met de KE7 niet te lang op knop Y gedrukt zodat hij naar single shot gaat?

Ik moest lang zoeken hoe van auto naar single shot te gaan. Eenmaal gevonden gebruik ik het vaak. Single shot voor de lange afstand, zodat ik in een druk gebied kom (of denk dat er enemies de hoek om komen) zet ik auto aan.
Eeeeuhm dat was inderdaad het probleem. Waarschijnlijk te fanatiek zitten gamen. 8)7 Maar de selbstlader is binnen! De laatste twee in een sessie gedaan. Is het nodig om de andere dingen nog te halen i.v.m. chapter xp? Kan je daar later nog iets mee?

[ Voor 13% gewijzigd door Saybia op 23-12-2018 13:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
Als een teamgenoot (lees: @Reefun )een vliegtuig neerhaalt en geen rekening houdt met jou O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 24 december 2018 @ 07:40:
Als een teamgenoot (lees: @Reefun )een vliegtuig neerhaalt en geen rekening houdt met jou O-)

[Streamable: Plane crash]
:D

Zal later vandaag mijn kant nog uploaden. Zag er wel episch uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
To easy schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:55:
[...]

Ik ga hem niet halen denk ik. 20 tanks kapot gemaakt en nog steeds op 42 dmg done 8)7
De registratie is inderdaad af en toe om te huilen.. 😂 Hoop dat ik rang 20 red van tides of war, zit nu op rank 17 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 24 december 2018 @ 07:40:

[Streamable: Plane crash]
Hij had naar mijn interne schijf opgenomen. Zucht. Dan maar zo ;

https://xboxdvr.com/gamer/reefun/video/66079788

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:03
mogelijk al eens ter sprake gekomen, maar om alles terug te lezen ;-)
Ik had idd ook dat ik een wapen niet kon kiezen die ik net had vrijgespeeld, maar hoe komt het dat ik soms niet random kan respawnen? maw ik kan wel een team maat kiezen maar random niet en geeft hij de melding dat deze niet beschikbaar is.
Scorebord heeft dan ook ineens een 100+ ping aan ( daarvoor 25 ) zou het dan daar aan liggen?

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Zo dan, werd gisteren op Twisted Steel even als infanterie geswiped door een bommenwerper. Wat een held was dat dan! Heel erg laag vliegen om bewust arme soldaatjes zoals ik met je vlieguig te raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

DeWaanzin schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 13:10:
Zo dan, werd gisteren op Twisted Steel even als infanterie geswiped door een bommenwerper. Wat een held was dat dan! Heel erg laag vliegen om bewust arme soldaatjes zoals ik met je vlieguig te raken.
Dat moet echt verschrikkelijk zijn geweest.....

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• To easy
Iedereen mooie kerstdagen gehad hoop ik?

Tides of war afgelopen week is niks geworden. Vanaf maandag niet echt kunnen spelen, maar ik kwam dan ook niet verder dan de eerste stap...

• Kuhr89
  • Laatst online: 12:07
To easy schreef op donderdag 27 december 2018 @ 09:30:
Iedereen mooie kerstdagen gehad hoop ik?

Tides of war afgelopen week is niks geworden. Vanaf maandag niet echt kunnen spelen, maar ik kwam dan ook niet verder dan de eerste stap...
Volgende keer even bij de eerste het filmpje kijken, dan loopt hij daarna wel door.

Dit was bij mij ook het geval en bij heel veel anderen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• To easy
Kuhr89 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:38:
[...]

Volgende keer even bij de eerste het filmpje kijken, dan loopt hij daarna wel door.

Dit was bij mij ook het geval en bij heel veel anderen.
Ik heb alles gedaan wat ik hier geleze heb haha. Eerste 2 weken gingen wel gewoon goed. Zelfs ingame kijken of het rechtsboven in bij je missies staat. Het stond er, maar alsnog werd de vehicle damage niet geteld. Heel jammer, maar goed het was een sniper wapen gelukkig. En neem aan dat ze een keer terug komen oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 12:07
To easy schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:42:
[...]

Ik heb alles gedaan wat ik hier geleze heb haha. Eerste 2 weken gingen wel gewoon goed. Zelfs ingame kijken of het rechtsboven in bij je missies staat. Het stond er, maar alsnog werd de vehicle damage niet geteld. Heel jammer, maar goed het was een sniper wapen gelukkig. En neem aan dat ze een keer terug komen oid.
Pff, oke dan heb je er alles aan gedaan haha.

De vorige keer kon je voor redelijk weinig CC het wapens alsnog 'kopen'.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Ik ben ook weer begonnen met de nieuwe tides of war challenges. Jammer dat ik twee keer het zwarte laadscherm des doods kreeg tussen twee "dagen" bij grand operations. Moet nog +- 30k aan punten voor level 20 in tides of war dus die heb ik ook wel redelijk snel binnen.

• To easy
ikdedinges schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:11:
Ik ben ook weer begonnen met de nieuwe tides of war challenges. Jammer dat ik twee keer het zwarte laadscherm des doods kreeg tussen twee "dagen" bij grand operations. Moet nog +- 30k aan punten voor level 20 in tides of war dus die heb ik ook wel redelijk snel binnen.
Jammer is net zoals lvl 50 zijn dat je na het behalen van lvl 20 niks meer krijgt. Alle extra xp die je behaald verdwijnt gewoon. Voelt soms wel jammer en nutteloos. Maar ben benieuwd als we zo met de nieuwe maand weer opnieuw tot lvl 20 kunnen gaan met weer andere skins etc. Dan kun je zo elke week/maand wel leuk wat extra's binnen harken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
To easy schreef op donderdag 27 december 2018 @ 14:08:
[...]

Jammer is net zoals lvl 50 zijn dat je na het behalen van lvl 20 niks meer krijgt. Alle extra xp die je behaald verdwijnt gewoon. Voelt soms wel jammer en nutteloos. Maar ben benieuwd als we zo met de nieuwe maand weer opnieuw tot lvl 20 kunnen gaan met weer andere skins etc. Dan kun je zo elke week/maand wel leuk wat extra's binnen harken!
Achja, je hebt dan altijd nog assignments en wapens die je kunt levelen.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
To easy schreef op donderdag 27 december 2018 @ 14:08:
[...]

Ja je krijgt een shitload aan xp maar ik heb er al weken niks meer aan. Level 50 ben ik al een poosje.
En Tides of War level 20 sinds vorige week.

Die van deze week ook net behaald. Mag van mij allemaal wel wat uitdagender.

• To easy
GovertNL schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:45:
[...]

Ja je krijgt een shitload aan xp maar ik heb er al weken niks meer aan. Level 50 ben ik al een poosje.
En Tides of War level 20 sinds vorige week.

Die van deze week ook net behaald. Mag van mij allemaal wel wat uitdagender.
Ja klopt. Neem aan dat ze er wel wat op gaan verzinnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
Eeeeeen week 4 van de geen-progress-maak-bug van Tides of War continues... net 2 uur grand operations gespeeld maar de eerste assignment unlocked al weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostRAW18
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
Gisteren de laatste binnen week binnen een paar uur gehaald. Geen problemen met vooruitgang gehad deze keer.

Is er al trouwens al iets bekend over een nieuwe 'mappack" ? Of wordt dat weer zo lang wachten als bij BF1.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
JoostRAW18 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:32:
Gisteren de laatste binnen week binnen een paar uur gehaald. Geen problemen met vooruitgang gehad deze keer.

Is er al trouwens al iets bekend over een nieuwe 'mappack" ? Of wordt dat weer zo lang wachten als bij BF1.....
Volgens de roadmap die ze een aantal weken gepost hebben komt er volgens mij in februari of maart pas een nieuwe map bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Tides of war voor deze week ook weer binnen, registratie ging beter tov vorige week.

Nog een half leveltje en dan ook level 20 tides of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Nope, weer hetzelfde gezeik als de vorige keer.....geen registratie. Wederom geen unlock van de eerste assignment. Hoe meer ik het spel speel, hoe meer frustratie ik opbouw met betrekking op dit soort zaken. En het moet niet moeilijk zijn om dit server probleem te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:55
Saybia schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:09:
Nope, weer hetzelfde gezeik als de vorige keer.....geen registratie. Wederom geen unlock van de eerste assignment. Hoe meer ik het spel speel, hoe meer frustratie ik opbouw met betrekking op dit soort zaken. En het moet niet moeilijk zijn om dit server probleem te fixen.
Hier lijkt het ook weer niet goed te gaan.. probeer er nog 1 anders Tyf ik dit spel in de ijskast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Je plezier in deze game hangt toch niet af van het niet unlocken van de ToW missies? :/
Hier registreerde de nieuwe ToW de eerste paar potten Grand Operations ook niet maar ik laat me daar echt niet door frustreren. Heb je enkel jezelf mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank131331
dvdkiwi schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:49:
Je plezier in deze game hangt toch niet af van het niet unlocken van de ToW missies? :/
Hier registreerde de nieuwe ToW de eerste paar potten Grand Operations ook niet maar ik laat me daar echt niet door frustreren. Heb je enkel jezelf mee ;)
Het enigste wat me tot nu toe elke week terug brengt om een paar potjes te spelen; wat nieuwe wapens. Dusja als dat niet werkt is er gewoon te weinig content om voor te spelen. Switch dan wel naar Red Dead en pik deze game misschien ooit weer is op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

De ToW is nu extra spannend. Eerst de Grand Operations zien door te komen (zonder dat er bi een dag omschakeling de boel crasht) vervolgens OOK nog moeten winnen EN dan moet de game ook je progress nog wel ff registreren.
Tot op het eind klotsende oksles hier. Maar na (in totaal) ~11 gestarte GOs voor het laatste bolletje in de ToW (waarvan 5 gewonnen en 2 crashes) toch de eindstreep gehaald. Dus 4 niet geregistreerde overwinningen, maar lol heb ik wel gehad.
En zelfs zonder ToW spiegeltjes en kraaltjes blijf ik het een briljant spel vinden om met 3 bekenden in squad te spelen.

Mooiste potten zijn overigens wel met 8 man in een party en dan allemaal aan dezelfde kant. Dan maak je echt verschil in een server.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
BlaTieBla schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:39:
[...]
.... blijf ik het een briljant spel vinden om met 3 bekenden in squad te spelen.
Omdat die je wél constant blijven reviven zeker.
Kom nauwelijks aan kills toe zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
Eigenlijk een beetje wel. Het zou een extra dimensie en resultaat (skins/wapens) moeten geven aan het spelen van het spel. Het is een beetje als alsof je met een race meedoet, wint, wel de punten krijgt maar niet die bijbehorende glimmende bokaal die ze je wel laten zien aan de start van de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:43:
[...]

Haha ja iemand moet risico nemen en de andere moet het oplossen ;). Ik ben ook altijd de persoon die 200km per uur over de map knalt om de objective te spelen. En als ik fail dan is het fijn als mijn maten me reviven haha en dan kan ik weer door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank131331
En de game gaat de ijskast in. Knoop volgend jaar een jaar extra ontwikkeltijd aan de volgende battlefield want deze game is gewoon bij lange na niet af🙄

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
Voor de vliegtuig haters hier, nog even wat Ace Pro skills ;)

Nog even tijdens een halve barrel roll een kill maken. De 37mm canons op de Stuka zijn best goed.

[Streamable: Barrel roll with kill]

De 2x Hispano's maken gehakt van elk vliegtuig en ook van foot mobiles. Al menig kill gemaakt op de grond.
[Streamable: Mosquite with 2x Hispano]

[Streamable: Stuka with 37mm canons]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:44:
Voor de vliegtuig haters hier, nog even wat Ace Pro skills ;)

Nog even tijdens een halve barrel roll een kill maken. De 37mm canons op de Stuka zijn best goed.

[Streamable: Barrel roll with kill]

De 2x Hispano's maken gehakt van elk vliegtuig en ook van foot mobiles. Al menig kill gemaakt op de grond.
[Streamable: Mosquite with 2x Hispano]

[Streamable: Stuka with 37mm canons]
Hé flyboy, anders maak je even een guide voor alle specialisations voor elk vliegtuig, wat ze allemaal doen en welke waarvoor beter is enzo. Zou ons tijd en coins schelen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:01
Net weer een middag gespeeld en vond de iets langere time to kill fijner speelde, voor mijn gevoel ben ik nu de hele tijd kanonnen voer. Misschien is mijn skill niveau ook wel laag waardoor langere ttk me beter lag ofzo, maar het lukt me gewoon voor geen meter. Heb ook nog geen gun gevonden die ik heel chill vind zoals in bf bijvoorbeeld de lewis bar of eerste van assault class.

Nu die m1a1 of sturmgewehr, medic guns zijn waardeloos 1 op 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
poor Leno schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:58:
[...]

Hé flyboy, anders maak je even een guide voor alle specialisations voor elk vliegtuig, wat ze allemaal doen en welke waarvoor beter is enzo. Zou ons tijd en coins schelen :>
Daarvoor moet je bij @Reefun zijn. Die analyseert alles om zoveel mogelijk XP binnen te harken. Die kwam ook met het idee om als verdedigende partij op Narvik op de AA op de Silo te gaan zitten om zo erg veel XP binnen te harken. En zo waar het werkt ook nog. Conitinu vliegtuigen uit de lucht schieten bij Grand Operations en je levelt zo.

Ik heb na de reset van de loadouts gewoon alle opties bekeken. Dat icm dat je bijna geen foot mobiles meer kan zien en raken ligt de focus nu dus op andere vliegtuigen en tanks. Daarvoor zijn de Mosquito en Stuka uitermate geschikt. De Stuka met de 37mm canons inclusief de AT mijnen die je kunt droppen. Voor de Mosquito de 4x 250lbs bommen met de 2x Hispano's.

In zowel de Stuka als de Mosquito aanvliegen met je 2x37mm canons of 2x Hispano's waarmee je al aardig wat damage kunt doen, daarna switchen naar je AT mijnen of 4x250lbs bommen en je schakelt elke tank uit.

Voorwaarde is wel dat je met een tweakers squad speelt die je opdrachten kunt geven om markers te zetten op tanks.

Die AT mijnen zijn best leuk. Gewoon op een route leggen of vlak achter een tank als je een strafing run maakt. Geheid dat ze achteruit rijden voor een repair en dan BOEM >:)

Overigens heeft de Blenheim nog steeds de bug dat de main machine guns niet bijladen/herladen als je over een resupply punt vliegt. Na 500 kogels is het dus gedaan met je main gun en kan je alleen nog bommen droppen. Je zou denken dat Dice zoiets wel oplost aangezien het best wel een grote bug is, je wapens dus niet kunnen gebruiken in een FPS. Maar nee, oplossen ? Nah, we gaan het door het raam springen van de 1e/2e verdieping verbeteren ipv bugs oplossen. |:( Mede daarom heb ik ook nu 14 maanden Xbox Game Pass genomen zodat ik ook wat andere games kan spelen. Begin BF5 wel een beetje zat te worden met al die bugs, weinig mappen, Gewehr43 snipers en normale snipers die gewoon kunnen headshotten ondanks dat ik ze 3x raak met mijn MG34.

[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 29-12-2018 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:55:
[...]

Daarvoor moet je bij @Reefun zijn. Die analyseert alles om zoveel mogelijk XP binnen te harken. Die kwam ook met het idee om als verdedigende partij op Narvik op de AA op de Silo te gaan zitten om zo erg veel XP binnen te harken. En zo waar het werkt ook nog. Conitinu vliegtuigen uit de lucht schieten bij Grand Operations en je levelt zo.
Uhm. Nee. Kwam er met toeval achter toen ik de MG42 wou unlocken :)

Toevallig zocht ik toen idd wel manieren om sneller support te levelen. Maar alles ALLES analyseren. Nee. Dat dan weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Reefun schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 21:51:
[...]

Uhm. Nee. Kwam er met toeval achter toen ik de MG42 wou unlocken :)

Toevallig zocht ik toen idd wel manieren om sneller support te levelen. Maar alles ALLES analyseren. Nee. Dat dan weer niet :)
Veel ammo pouches doneren, op PS4 met pijltje links. Vooral voorin spelend gaat dit vrij vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dijkhua schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:15:
[...]

Veel ammo pouches doneren, op PS4 met pijltje links. Vooral voorin spelend gaat dit vrij vlot.
Thanks. Weet hoe je ze moet gooien ;) Ammo pouches resupply je geen gadgets mee. Crates wel. Teammates pakken het niet altijd maar dat is jammer dan.

Daarbij was vliegtuigen neer halen in Operations verreweg de snelste methode. Je kan daar bijna 20k punten mee halen in 1 potje als je het goed aanpakt.

Sowiesow haalt het me nu helemaal niets uit hoeveel punten of XP ik behaal daar ik alles al unlocked heb. Ok goed. De piat wil ik nog maar assault vind ik zo ruk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Reefun schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:32:
[...]

Thanks. Weet hoe je ze moet gooien ;) Ammo pouches resupply je geen gadgets mee. Crates wel. Teammates pakken het niet altijd maar dat is jammer dan.

Daarbij was vliegtuigen neer halen in Operations verreweg de snelste methode. Je kan daar bijna 20k punten mee halen in 1 potje als je het goed aanpakt.

Sowiesow haalt het me nu helemaal niets uit hoeveel punten of XP ik behaal daar ik alles al unlocked heb. Ok goed. De piat wil ik nog maar assault vind ik zo ruk om te spelen.
Met het meest linker knopje aan de voorkant op de PS4 controller. Iedereen die vraagt om ammo kun je zo voorzien. 20 punten per keer meen ik.

Edit; lees nu pas het sarcasme (sorry...wijn). Speel vanaf het begin al redelijk veel support, assault is niet echt mijn ding. Moest vandaag voor m'n tides of war persé Team Deathmatch spelen, weet meteen waarom ik ook al weer de laatse CoD aan de kant heb gelegd. Da fuck rot toch op met dat run 'n gun.........

[ Voor 17% gewijzigd door ThunderaceNL op 29-12-2018 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Reefun schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:32:
[...]

Voor jou en anderen wat tips:

Ribbeyrolles pakken en gewoon gaan. Ding is accuraat op lange afstand (en de bipod ben je wel gewend) en doet ook goed veel damage. De rest van de guns heb je eigenlijk niet nodig, ribby is gewoon te sterk. Bij de Medic moet je voor de MP34 gaan al is de MP40 ook prima (en de Sten eigenlijk ook wel). Support gaat lekkerst met de MG34 en de Lewis Gun als je liever staat (vind zelf de 42 wat veel recoil hebben, dat heeft de 34 weinig). Sniper is de M95 gewoon het best. Misschien de KAR nog maar die heb ik niet. De rest is eigenlijk flut want als je semi-auto wilt kun je beter assault gaan met Gewehr. Die 1916 en 1906 die je kunt unlocken vond ik ook maar muf. Qua specialisations kun je het best gaan voor minder recoil, wat meer ammo en ADS bonussen. Ik merk dat ik daarmee toch wat vaker raak kan schieten dan als je voor andere items gaat. Hipfire is toch vaak niet accuraat genoeg (tenzij je er 2 meter vanaf staat, maar dan is alles prima) en wisselen tussen wapens is meestal toch te laat waar ADS eigenlijk altijd wel voordeel geeft.

Medic kan het beste lopen met de pouches en smoke nades (die tos je het makkelijkst en die kistjes bieden toch weinig voordeel). Support loopt het best met ammo kist zodat assault zijn rockets kan bijladen en verder mijnen of ap mijnen afhankelijk van de map. Assault dus met rockets en dynamiet waarbij je eigenlijk vaak beter eerst je dynamiet kunt doen want zodra er iets ontploft gaan ze meteen op je schieten. Recon spotting scope en spawn beacon want daarmee help je je team het meest en de rest is toch vrij nutteloos de meeste tijd. Met al deze gadgets help je je team het meest en haal je ook wel je punten binnen.

Wat ook goed helpt in de meeste servers is niet helemaal voorop lopen. Laat iemand anders maar het hoekje om gaan, dan pak jij wel degene die hem neer maait. Ook weten wanneer je terug moet zakken en wanneer je health/ammo moet pakken is belangrijk. Als je operations doet hebben de eerste 2 dagen toch weinig nut voor het winnen van de pot, anders dan het buffen van je XP. De laatste telt (en is wat in onbalans vaak). Dus moet je assignments doen, dan doe die de eerste 2 dagen.

Wat ik ook veel mensen zie doen is als ze geraakt worden niet goed in cover staan. Je bent een erg makkelijk doelwit als je toch nog wat uitsteekt. Of als ze op je schieten dat ze vanuit dezelfde plek op je blijven schieten. Beter afwisselen waar je je hoofd uitsteekt, zodat je wat minder voorspelbaar bent. Pre-aim is bij sommige snipers altijd wel handig. Even kijken waar ie zit, weer even omlaag, mik naar waar je hem moet hebben en als je dan erboven komt hoef je alleen maar te schieten.

Bij operations dag 1 is het bij als aanvaller (of bij welke mode ook als er bommen in het spel zijn) beter als je als medic achter de actie gaat staan. Laat de rest maar lekker schieten, zolang jij ze maar in leven houdt met health en revives. Zo kan ook je team erop spawnen wat er voor zorgt dat je meer druk kunt houden. Sommige potten heb ik echt meer dan de helft aan medic score en dan hoef je niet eens zoveel risico te nemen. En als mensen vergeten cover te bouwen, dan is dat ook altijd wel handig om te doen, ook al maak je er zelf niet altijd gebruik van. Sommige maps gaan echt helemaal stuk aan het eind van zo'n pot en dan wordt je meer en meer een doelwit van snipers, tanks en andere irritaties. Meer cover = winnen.

En heb je moeite met kills maken dan is een support met bipod gun echt een ideale manier om een objective te verdedigen. Serieus grappig hoe vaak ik daarmee een man of 5 achter elkaar kan neer maaien omdat ze veel te graag op een objective willen lopen. Echter moet je niet op 1 plek blijven want je wordt geheid ontdekt en bij een kill ook op de map gespot dus wees gewaarschuwd.

Met deze wapens, gadgets en tips sta ik eigenlijk de laatste dagen altijd wel in de top 3. Wel iets minder dan in BF4, maar met deze TTK blijft het halen van langere streaks lastig omdat je eigenlijk te vaak de 3e man niet meer kunt pakken (en gezien squads uit 4 bestaat, is dat veelal lastig). Maar goed, qua teamplay begint het eindelijk wat beter te worden en als je eenmaal je assignments gehaald hebt, gaat het een stuk beter.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 30-12-2018 03:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
Martinspire schreef op zondag 30 december 2018 @ 03:23:
[...]

Wat ik ook veel mensen zie doen is als ze geraakt worden niet goed in cover staan. Je bent een erg makkelijk doelwit als je toch nog wat uitsteekt. Of als ze op je schieten dat ze vanuit dezelfde plek op je blijven schieten. Beter afwisselen waar je je hoofd uitsteekt, zodat je wat minder voorspelbaar bent. Pre-aim is bij sommige snipers altijd wel handig. Even kijken waar ie zit, weer even omlaag, mik naar waar je hem moet hebben en als je dan erboven komt hoef je alleen maar te schieten.
Tja cover... Ik heb echt altijd het idee dat er op een of andere manier een script op de achtergrond loopt die een check doet of MRE Inc op de grond ligt en zo ja, drop dan een random groot item precies achter hem zodat hij continu blijft glijden/bewegen zodat hij niet zijn bipod kan uitklappen of dat hij zichtbaar wordt. Al ga ik midden in de woestijn liggen op Hamada of Aerodome, dan valt er altijd wel weer een brokstuk achter me zodat ik niet fatsoenlijk kan liggen.

Hier nog een leuke multikill. Objective armen en dan vol proppen (2x) met dynamiet.

[Streamable: Dynamite]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderaceNL
[...]

Ribbeyrolles pakken en gewoon gaan. Ding is accuraat op lange afstand (en de bipod ben je wel gewend) en doet ook goed veel damage. De rest van de guns heb je eigenlijk niet nodig, ribby is gewoon te sterk. Bij de Medic moet je voor de MP34 gaan al is de MP40 ook prima (en de Sten eigenlijk ook wel). Support gaat lekkerst met de MG34 en de Lewis Gun als je liever staat (vind zelf de 42 wat veel recoil hebben, dat heeft de 34 weinig). Sniper is de M95 gewoon het best. Misschien de KAR nog maar die heb ik niet. De rest is eigenlijk flut want als je semi-auto wilt kun je beter assault gaan met Gewehr. Die 1916 en 1906 die je kunt unlocken vond ik ook maar muf. Qua specialisations kun je het best gaan voor minder recoil, wat meer ammo en ADS bonussen. Ik merk dat ik daarmee toch wat vaker raak kan schieten dan als je voor andere items gaat. Hipfire is toch vaak niet accuraat genoeg (tenzij je er 2 meter vanaf staat, maar dan is alles prima) en wisselen tussen wapens is meestal toch te laat waar ADS eigenlijk altijd wel voordeel geeft.
Als ik assault speel omdat er een tank gesloopt moet worden dan is mijn favoriet ook inderdaad de Ribby.
De bolt action rifles zijn prachtig op afstand, de semi's zijn het 'm nou weer net niet. Herladen wel wat sneller, maar doen te weinig damage om zinvol te zijn. En op korte afstand veel te traag met herladen. Ga de Gewehr 43 maar eens proberen.
Support pak ik trouwens juist wel de MG42, grote box erop en gaan met die banaan. Met de bipod en burst vuren valt de recoil vind ik nog wel wat mee. Pas op Narvik in m'n uppie aan het flanken geslagen, lag er toch ongeveer op een rechte lijn voor me 12 man tegen een sneeuwbank. Hitler's Buzzsaw had ze toch mooi alle 12 te pakken _/-\o_ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Snap dat het allemaal aardig bedoeld is maar ik weet wel hoe ik BF moet spelen :)

Daarbij verschilt smaak ook. Ben persoonlijk meer van de MG42 bijvoorbeeld. Ja hij heeft wat meer recoil maar daar wen je aan. Plus je krijgt 250 kogels en overheat pas bij 75 kogels. Assault werkt ansich prima maar vind het simpelweg geen leuke class om te spelen. Altijd al support of recon geweest met heel soms een uitstapje naar Medic. Assault heb ik tot nu toe enkel gepakt als ik dood ben en zie een tank vlakbij of een huis vol met vijanden bijv.

De piat leek me interessant omdat je het als een mortar kunt gebruiken. Maar dan nog zal ik hem niet vaak gebruiken omdat ik toch liever support of recon speel :+

Maar goed ach. Zoveel BFV heb ik sowiesow niet gedaan de laatste week. De ToWs boeien me weinig en zijn af en toe flink gebugged zoals hier ook al is opgemerkt. Het vliegen blijft leuk maar te weinig om me echt bezig te blijven houden. Daarbij zijn ze ook gebugged (kijk naar jou Blennheim met je primary ammo welke niet kan herladen) op sommige punten. Het is dat ik al 50+uur erop heb zitten anders had ik het bijna een miskoop kunnen noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

[...]

Hier ga je naar mijn idee wel erg kort door de bocht, om maar een paar voorbeelden te noemen:

Assault: verschillende van de SLR's zijn erg sterk op medium range, zoals de M1A1, Gewehr 43, etc. Sommige doen het ook prima op long range, zoals de Selbstlader.

Medic: de Suomi en Thomson zijn heel effectief met extended mag op close range, vooral als je een goede flank te pakken hebt.

Support: eigenlijk speel ik ook vooral met de MG34 en Lewis, dus hier geen toevoeging. :P

Recon: ik verkies de Lee Enfield boven de G95 door de iets hogere rate of fire, qua damage maakt het weinig uit omdat ze beiden met 1 headshot of 2 bodyshots een kill hebben. Voor long range gebruik ik de Krag, maar dan moet je echt voor headshots gaan, deze vervang ik waarschijnlijk nog door de Kar zodra ik die heb. Toch zijn de SLR's ook niet slecht, de ZH-29 heeft volgens mij een 2-hit kill op elke afstand, maar ivm scope glare kun je dan beter assault spelen inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SD5k schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:13:
Assault: verschillende van de SLR's zijn erg sterk op medium range, zoals de M1A1, Gewehr 43, etc. Sommige doen het ook prima op long range, zoals de Selbstlader.
Het klopt dat die sterk zijn op medium range, maar als Assault is je primaire doel om objectives te cappen (omdat je zo goed bent in CQC) en voertuigen uit te schakelen. De keren dat je op een objective iets aan die SLRs hebt is vrij klein en daarbij is de reload vaak te traag. Op langere range leg je het toch wel af tegen een MMG bipod en anders snipers, dus zijn ze wat mij betreft niet echt geschikt. Ja je kunt ermee spelen, maar ik heb met de Ribby op medium range ook geen probleem om mensen uit te schakelen, zelfs als ik niet op de grond lig. Het feit dat je vaak meer dan 2x iemand moet raken met een Gewehr of M1A1, maakt dat je het toch wel aflegt en je dus beter voor een Ribby of mogelijk STG44 kunt kiezen. De use-case bij Assault vind ik een beetje muf en ik had ze liever bij Recon gehad omdat je dan wél een agressieve recon kunt spelen.
Medic: de Suomi en Thomson zijn heel effectief met extended mag op close range, vooral als je een goede flank te pakken hebt.
Die zijn aardig, maar ze doen te weinig damage op medium range waardoor ze weer wat lastig zijn. Het aantal maps waarin ze goed zijn is dan te minimaal terwijl je met de MP40 of MP34 eigenlijk altijd wel goed mee kunt komen. The Thomson heeft echt teveel recoil en is daarbij qua damage ook best wel slecht eigenlijk (duurt alleen zo lang om te unlocken). Maar serieus, die MP34 zonder attachments is al beter dan menig medic wapen en dan maak je hem dus alleen maar beter. Hij is echt subliem om meerdere headshots te kunnen schieten omdat de recoil zo makkelijk te controleren is. En met een medic moet je eigenlijk niet gaan flanken, waardoor die CQC voordelen vrij snel teniet worden gedaan.

Ik heb ook het idee dat mensen die nogal haten op de medic class, de MP34 niet geprobeerd hebben want dat ding is echt episch.
Recon: ik verkies de Lee Enfield boven de G95 door de iets hogere rate of fire, qua damage maakt het weinig uit omdat ze beiden met 1 headshot of 2 bodyshots een kill hebben. Voor long range gebruik ik de Krag, maar dan moet je echt voor headshots gaan, deze vervang ik waarschijnlijk nog door de Kar zodra ik die heb. Toch zijn de SLR's ook niet slecht, de ZH-29 heeft volgens mij een 2-hit kill op elke afstand, maar ivm scope glare kun je dan beter assault spelen inderdaad.
Mja ik heb met de Lee dat ie te vaak geen headshot geeft vanwege de movement penalties en had er met de M95 eigenlijk minder last van. En omdat de damage minder is, heb je ook minder vaak een kill als iemand anders hem wel al geraakt heeft. Dus dan liever wat meer zekerheid. Een 3x scope is zelfs op Hamada al prima dus waarom die 6x erin zit, snapt niemand.

In ieder geval vond ik de Thomson en MG42 wel een beetje tegenvallen toen ik eenmaal die behaald had. Maar Recon moet ik nog even zien. Ben al wel level 20 dus met assault, medic en support en bij recon ook al level 14 volgens mij. Wie weet lukt het me deze vakantie nog :P

@Reefun die MG42 is inderdaad fijn en de recoil is te doen, maar mijn punt is meer dat als ie toch al overhit bij 75, je dan net zo goed een reload kunt doen. In de meeste situaties heb je toch net wat meer aan een accurate gun dan aan 1 die veel kogels kan schieten. Flash Hider + Extended Belt vond ik trouwens ook fijner werken dan de overheating + drum mag. Weet niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Zo ik heb zowaar in 1x vandaag de hele tow van deze week kunnen halen.

Ik zie hier veel mensen die voor de mg34 of de mg42 kiezen. Ik zelf dacht dat de mg42 stukken beter zou spelen dan de mg34, maar dat viel mij tegen en ik ben beter met de mg34. Deze schiet idd wat meer accurate en de recoil is echt fijner ookal kan je met de andere bursten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HertogJack
Blijf het gek vinden dat mensen zeggen dat het spel niet ‘af’ is en dat ze stoppen met spelen.

Vermaak me opperbest, speel voornamelijk conquest dat wel 👌🏽

Gister paar heerlijke potten 47/13, 25,5k punten en mvp als support.

Had ik maar meer tijd om te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
HertogJack schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:41:
Blijf het gek vinden dat mensen zeggen dat het spel niet af is (...)
Dat verbaast mij ook.
Je kunt het niet eens zijn met (gameplay) keuzes die Dice gemaakt heeft of je storen aan enkele bugs die helaas nog aanwezig zijn maar onaf voelt het zeker niet.
Ben ook wel benieuwd wat mensen dan missen dat het als een onvolledige game aanvoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Martinspire schreef op zondag 30 december 2018 @ 13:49:
[...]
Het klopt dat die sterk zijn op medium range, maar als Assault is je primaire doel om objectives te cappen (omdat je zo goed bent in CQC) en voertuigen uit te schakelen. De keren dat je op een objective iets aan die SLRs hebt is vrij klein en daarbij is de reload vaak te traag. Op langere range leg je het toch wel af tegen een MMG bipod en anders snipers, dus zijn ze wat mij betreft niet echt geschikt. Ja je kunt ermee spelen, maar ik heb met de Ribby op medium range ook geen probleem om mensen uit te schakelen, zelfs als ik niet op de grond lig. Het feit dat je vaak meer dan 2x iemand moet raken met een Gewehr of M1A1, maakt dat je het toch wel aflegt en je dus beter voor een Ribby of mogelijk STG44 kunt kiezen. De use-case bij Assault vind ik een beetje muf en ik had ze liever bij Recon gehad omdat je dan wél een agressieve recon kunt spelen.
De semi auto rifles zijn echt erg sterk, mits goed gebruikt en toegepast. En ik speel altijd aggressive PTFO assault in CQ.

Bij 1 map is het echt CQC (Devastation) maar op alle andere maps leg ik vijanden head on neer met mijn semi-auto rifles. Elke map heeft een enkele CQC vlag waar ik de Ribby pak, maar bij alle andere vlaggen is een SAR echt enorm krachtig. Eerst headshot en zodra de recoil weer op het hoofd komt (dus niet wachten maar direct drukken). Of gewoon zo snel tappen dat het bijna lijkt alsof je auto schiet. De ene heeft een snellere ROF en doet minder damage, waar de andere SAR's weer een lagere ROF hebben met meer damage. Echt heerlijke rifles.

Afschrijven en mensen zomaar naar de Ribby sturen is echt te kort door te bocht imho. Met wat oefening kan je jouw gevechten gewoon winnen vanaf een meter of 10. Een scenario wat bij mij erg vaak voorkomt. Maar je moet jouw speelstijl er wel wat op aanpassen. Aim for the head!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:43:
[...]

Ach, K/D is highly overrated. Wordt tijd dat ze die kills/deaths schrappen in de overzichten en revives, resupply, spots, squad saves, e.d. weer gaan geven in de overzichten.
Zijn we meteen van een heleboel doelloos gesnipe af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik revive ook geen mensen meer die per se een bepaalde k/d willen/moeten halen.
Als ze echt zo goed zijn zouden ze het ook zonder revives moeten kunnen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:06:
Ik revive ook geen mensen meer die per se een bepaalde k/d willen/moeten halen.
Als ze echt zo goed zijn zouden ze het ook zonder revives moeten kunnen :P
Dan ben ik werkeloos O-) Loop gewoon achter Leno aan, punten gaan dan vanzelf :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Racer89 op 31-12-2018 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:58:
[...]

De semi auto rifles zijn echt erg sterk, mits goed gebruikt en toegepast. En ik speel altijd aggressive PTFO assault in CQ.

Bij 1 map is het echt CQC (Devastation) maar op alle andere maps leg ik vijanden head on neer met mijn semi-auto rifles. Elke map heeft een enkele CQC vlag waar ik de Ribby pak, maar bij alle andere vlaggen is een SAR echt enorm krachtig. Eerst headshot en zodra de recoil weer op het hoofd komt (dus niet wachten maar direct drukken). Of gewoon zo snel tappen dat het bijna lijkt alsof je auto schiet. De ene heeft een snellere ROF en doet minder damage, waar de andere SAR's weer een lagere ROF hebben met meer damage. Echt heerlijke rifles.

Afschrijven en mensen zomaar naar de Ribby sturen is echt te kort door te bocht imho. Met wat oefening kan je jouw gevechten gewoon winnen vanaf een meter of 10. Een scenario wat bij mij erg vaak voorkomt. Maar je moet jouw speelstijl er wel wat op aanpassen. Aim for the head!
Ding is alleen: voor de Ribby hoef je je speelstijl niet te wijzigen. Er zijn meer guns die prima werken als je je speelstijl aanpast. Shotguns bv ook, maar dat zijn dan ook goede guns die in bepaalde situaties gewoon prima werken. Beste guns zijn gewoon goed allround en vereisen geen tot weinig aanpassingen. Vandaar mijn lijstje. Ja andere stuff kan wel (meer company coins halen bv), maar Ribby, MP34, MG34 en M95 zijn gewoon de beste overall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Moet je Grand Operations nog op een speciale manier winnen voor Snøstorm?

Heb vandaag twee keer een Grand Operations gewonnen maar toch is “Iron Ore” nog niet unlocked.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ik start Snostorm vanaf het tides of war menu. Dan werkt het wel.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Donstil schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:48:
Moet je Grand Operations nog op een speciale manier winnen voor Snøstorm?

Heb vandaag twee keer een Grand Operations gewonnen maar toch is “Iron Ore” nog niet unlocked.
Kijken of de assignment wel actief is in het "pauze" menu, zo niet dan registreert de server het niet.
Pagina: 1 ... 20 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V