Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:51
Blijft toch mooi die afkeer tegen snipers altijd.
Ja het is vervelend en een heel potje op dezelfde plek blijven liggen is ook weinig aan, maar dat is wel hetgeen wat snipers normaal gesproken doen natuurlijk.

Ik ga liever tijdens een potje op een aantal verschillende punten liggen snipen dan dat ik in een vliegtuig rondvlieg bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
@MRE-Inc die finalstand-mode was zeker een aangename verrassing en vooral daarna nog ruim de winst pakken na een heel potje alleen maar verdedigen :)

Wat werd die zone trouwens super snel kleiner, op het laatst kon ik de zonegrens nog maar net bij houden met een volle sprint :)

Ik moet voor die 100xp per class cheevo ook nog met mn sniper klasse aan gang, dat wordt nog wel even een soort lijdensweg vrees ik. (misschien als ik er een soort van close combat sniper van maak gaat het wat rapper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
MRE-Inc schreef op maandag 17 december 2018 @ 07:51:
[...]

[...]

Ik heb alleen sniper gespeeld voor de Jack of all trades achievement. Moet je met elke class 100k xp halen. Nu ik die gehaald heb, gaat de sniper class alleen nog gebruikt worden om te counter snipen. Dus als ik 3x door dezelfde sniper vanaf hetzelfde plekje wordt gesniped. Verder speel ik altijd met de andere classes en laat ik de recon/sniper class altijd ver links liggen.
Ja precies counter sniperen ben ik ook af en toe wel van. Ik hoop dat ze rifles van de assault class toevoegen dan ga ik het miss meer spelen en wie weet haal ik dan ook de 100k punten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
Vind het eigenlijk best wel zuur dat ik voor 60 euro bf5 pre order, en binnen 4 weken hij voor de ps4 voor 39 euro op bol.com staat. Leuk dat Dice en EA nieuwe spelers willen binnenhalen, maar de trouwe spelers die pre-orderen die naai je hier we een beetje mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik mis een map zoals fort de vaux in BF1, nu ben je een half uur aan het rennen om aan de andere kant van de map te worden doodgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Racer89 schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:41:
Ik mis een map zoals fort de vaux in BF1, nu ben je een half uur aan het rennen om aan de andere kant van de map te worden doodgeschoten.
Ja wat meer maps zoals devastation zal al welkom zijn. Of zoals battlefield 4 een close quarter DLC zal mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

drusloos schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:35:
Vind het eigenlijk best wel zuur dat ik voor 60 euro bf5 pre order, en binnen 4 weken hij voor de ps4 voor 39 euro op bol.com staat. Leuk dat Dice en EA nieuwe spelers willen binnenhalen, maar de trouwe spelers die pre-orderen die naai je hier we een beetje mee.
Om nog maar te zwijgen over de Deluxe Edition die 80-90 euro was bij launch. :X

Ik hoop dat hier nog compensatie voor komt, want de Airlifts die ik tot nu toe heb gekregen zijn echt heel karig.

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 17-12-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

SD5k schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:57:
Ik hoop dat hier nog compensatie voor komt, want de Airlifts die ik tot nu toe heb gekregen zijn echt heel karig.
Ik kreeg dit als pleister op de wonde 07-12 in m'n mail box:

"Thank you for your Battlefield V pre-order. As a surprise bonus we are including two free months of EA Access for you!"

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Heeft iemand op de xbox trouwens al die tiger tank "skin" vrijgespeeld via de singleplayer? Bij mijn 3 pogingen om in act 4-1 de challenges te halen in de eerste week bleek de "withour repair" challenge bugged te zijn. Ik hoop ergens dat dit ondertussen al is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DeWaanzin schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:56:
[...]

"Thank you for your Battlefield V pre-order. As a surprise bonus we are including two free months of EA Access for you!"
Dat is op z'n best 5 euro ofzo? Volgens mij was het actie eerste 3 maanden voor 10 euro dacht ik.

Nee, verbaast mij hoe weinig BF V mij nog trekt, zit nu voor de lol maar met een sniper in een hoekje met verrekijker mensen te spotten, tikt in een degelijk potje nog aardig hard aan. Latency kills (je weet wel, je bukt en daarna alsnog dood gaan) zijn mij dusdanig irritant dat ik niet eens in de buurt van een vlag ga zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
DeWaanzin schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:56:
[...]

Ik kreeg dat ook, maar ik heb geen idee wat je daarmee kan eigenlijk. Zou liever zien dat ze gewoon wat skins ofzo geven, of early acces tot het battle royale gedeelte

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige dat mij nog echt pijn doet in deze game zijn de 'black screens of death' die ik soms heb als ik een game join. Krijg wel geluid, controller reageert maar geen beeld.

Daarnaast is dit de eerste editie van BF waar Assault mijn favoriete class is. Ben altijd meer een support player geweest maar op de een of andere manier presteer ik in BF5 voor geen meter als support.
To easy schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:09:
[...]
Ja wat meer maps zoals devastation zal al welkom zijn. Of zoals battlefield 4 een close quarter DLC zal mooi zijn.
BF3 CQ!! Ziba Tower, Operation 925, Scrap Metal en Donya Fortress *;
(heeft trouwens heel lang geduurd voordat ik de '925' in Operation 925 door had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:01:
Het enige dat mij nog echt pijn doet in deze game zijn de 'black screens of death' die ik soms heb als ik een game join. Krijg wel geluid, controller reageert maar geen beeld.

Daarnaast is dit de eerste editie van BF waar Assault mijn favoriete class is. Ben altijd meer een support player geweest maar op de een of andere manier presteer ik in BF5 voor geen meter als support.
Hoe speel je support dan? Welke guns gebruik je en wat is je taktiek? Want met een MMG liggend op de grond naar objectives kruipen of daar verdedigende posities innemen is nog altijd vrij simpel en vrij effectief. De LMG's zijn wat minder bruikbaar imo. Enerzijds vanwege de kleine magazijnen en anderzijds omdat ze wat log en groot zijn en je de helft van je beeld kwijt raakt (zo'n hekel aan die BREN haha). MG34 en 42 zijn echt super. De rest is idd wat matig. Als je wat bouwt en daar gaat staan, kun je meestal wel wat mensen maaien. Maar MMG + Bipod is echt nog wel leuk om te spelen.
SinergyX schreef op maandag 17 december 2018 @ 14:10:
[...]

Dat is op z'n best 5 euro ofzo? Volgens mij was het actie eerste 3 maanden voor 10 euro dacht ik.
Ik kreeg die ook maar kon hem niet inwisselen omdat het blijkbaar voor de verkeerde regio was :')

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 17-12-2018 15:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:12:
[...]
Hoe speel je support dan? Welke guns gebruik je en wat is je taktiek? Want met een MMG liggend op de grond naar objectives kruipen of daar verdedigende posities innemen is nog altijd vrij simpel en vrij effectief. De LMG's zijn wat minder bruikbaar imo. Enerzijds vanwege de kleine magazijnen en anderzijds omdat ze wat log en groot zijn en je de helft van je beeld kwijt raakt (zo'n hekel aan die BREN haha). MG34 en 42 zijn echt super. De rest is idd wat matig. Als je wat bouwt en daar gaat staan, kun je meestal wel wat mensen maaien. Maar MMG + Bipod is echt nog wel leuk om te spelen.
Ik speel voornamelijk Conquest, op een aanvallende manier. Heb als Support tot nu toe voornamelijk met de KE7 gespeeld, maar op de een of andere manier niet helemaal mijn gun. (krijg er hetzelfde gevoel bij als de BAR in BF1) De MG34 heb ik een paar keer geprobeerd in Grand Operations als verdediger, dat liep op zich wel lekker alleen blijft Conquest toch echt mijn favo game mode.

Daarnaast bevalt de frag grenade rifle wel heel goed bij de Assault class. Echter mis ik het rondspammen van ammo op mijn teamgenoten wel heel erg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
@Nathuran Ik kan de lewisgun ook aanraden voor support, schiet trager dan KE7 maar wel 2x zoveel kogels en redelijk stabiel zonder bipod. Zit een beetje tussen de KE7 en de MG32 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefmeister schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:26:
@Nathuran Ik kan de lewisgun ook aanraden voor support, schiet trager dan KE7 maar wel 2x zoveel kogels en redelijk stabiel zonder bipod. Zit een beetje tussen de KE7 en de MG32 in.
Lewis Gun Suppressive was in BF1 mijn favoriete gun (denk dat ik 95% van al mijn kills met dat ding heb gemaakt) Ik zal het eens proberen maar moet dan eerst Support nog even naar lvl10 ranken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefmeister

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stefmeister schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:26:
Agreed! Voordat ik de MG42 had unlocked gebruikte ik ook relatief vaak de Lewis gun. Vrij zuiver op afstand ook nog eens.

Echter uiteindelijk toch vaker terug gestapt naar de MG32 omdat ik mezelf "voorbereidde" op de MG42. Nu neem ik enkel de MG42 mee als Support zijnde. Maar ben altijd wel van dergelijke wapens geweest in BF games :) Op de grond/tegen een zandzak aan en sproeien maar (met een deuntje soms :+)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Geniaal.... ze zouden het verplicht bij Dice moeten kijken.... Maar Dice kennende, zullen ze hun schouders ophalen en verder gaan met bv het nerfen van ALLE vliegtuigen ipv alleen de JU88.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Net zoals sommigen niet snappen waar ik me druk over maak met mn geneuzel, snap ik niet wat nu het geneuzel met de TTK is :N

Niemand kan ook uitleggen wat 'meer skill' is aan minder kogels nodig hebben tegen een tegenstander die niet eens kan reageren. 8)7

Het vergt juist meer skill om meer damage te moeten doen, of betere of meer shots op je target te moeten houden en dan ook nog een reactie kan verwachten, en dan tóch nog de gunfight winnen.

Maar kennelijk is dat veel te moeilijk geworden tegenwoordig. Battlefield is nooit een shoot, kill, die, spawn shooter geweest.
Het ging juist altijd om de goeie gunfights, niet om zoals het eerst was voor de patch.
Dan waren we wel CoD gaan spelen :X

Veel mensen zouden nu t liefste hebben dat je binnen 0,01 sec iemand killed, maar zelf doodgaat binnen 5.0 seconden |:(

Goeie spelers zullen altijd goed zijn, of ze nou een kogel of twee meer nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zinnetje "This isnt Destiny2" maakt 'em wel af hoor :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:56
De TTK aanpassingen worden teruggedraaid. :D
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:57
Mooi, kan de medic class weer mee :)
Hoop dat ze een fix voor de TTD bug kunnen vinden zodat ze niet weer zulke rare grapjes uit hoeven te halen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Nou maar weer wachten op boze mensen...

Mij boeit het niet, ik speel met of zonder die aanpassingen gewoon hetzelfde.
Ik kan met de medic class ook nog gewoon goed meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Lol, ik ben heel beniewd hoe al deze beslissingen tot stand komen. Er lijkt me qua softwareontwikkeling in de hele release / ontwikkeling van bfv toch wel wat verbeter puntjes zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:12:
[...]

Ik heb mijn tactiek vanavond nog eens herzien en ben vol voor de MG34 gegaan. Op Conquest vaak een 'hete' vlag blijven verdedigen en anders mezelf op een drukke looproute positioneren. Ik heb de specialization genomen met extended magazine, dit maakt het ook een stuk werkbaarder. Ik ben in ieder geval blij dat ik weer een goede setup heb gevonden voor mijn favoriete class :)

Laatste potje als squad leader nog een V1 af kunnen vuren met een flinke multi kill als bonus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
Ik las het net op de FP. Echt....Dice....die gasten hebben geen idee waar ze mee bezig zijn, lijkt het wel.... Tering zeg. Eerst dit, dan dat, nee toch niet, oh ja toch wel, of niet, ja, nee. Pffff.

Nu nog de OP JU88 nerfen en de andere vliegtuigen weer terug zoals ze waren. Zelfs dog fighten tegen een goede piloot is nu niet meer leuk want je bent door je ammo heen.

Oh ja, vanavond de Blenheim volledig geupgrade. De main gun van dat vliegtuig, je raadt het al, die krijgt bij een resupply punt dus 0,0 kogels erbij. Dus als je je vliegtuig een beetje in de lucht kan houden (zoals ik) en je gaat ook nog een beetje achter Stuka's en Bf109's aan, dan ben je zo door je MG ammo heen en mag je het hele potje verder zonder doen. Echt van zulke bugs wordt je toch gestoord ? Dat een ammo kratje of medic kratje door de grond heen zakken op de brug op Twisted Steel, tot daar aan toe. Die leg ik dan wel ergens anders neer, maar een bommenwerper die zijn ammo niet bijvult, ik gewoon game breaking :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als niet-piloot (amper een vliegtuig aangeraakt sinds BF1942:Desert Combat) eigenlijk helemaal geen last van de vliegtuigen in dit spel, vond ze in BF1 veel irritanter.
Wat me wel opviel is dat de AA gun weinig uithaalt tegen vliegtuigen.

Voor de mensen die deze parel destijds hebben gemist, hier heb ik heel wat uurtjes mee verstookt: YouTube: Battlefield 1942 - Desert Combat 0.7 - El Alamein!
Zo oud dat het tegenwoordig waarschijnlijk speelbaar is op je thermostaat of het scherm van de magnetron :+
(neem vooral de tijd om de heerlijke physics van de heli te aanschouwen, dit heeft geen enkele game meer zo goed gekregen)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2018 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van een DICE dev twitter (Drunkkz23)

https://twitter.com/DRUNKKZ3/status/1074665999809605632

TTK discussions aside for a short moment, we're working on a bunch of gameplay changes and improvements that you will get to see in the future, some will come next patch and some a few weeks later! It's going to be good!

This will include improvements to: Vaulting and ledge grab (lots of stuff!), death experience (killcam included), soldier animations consistency/tracking, Weapon ADS when moving, scope glint, flare gun, ragdolls, Damage and health communication/awareness, "Netcode"... and more!!!

En mensen vragen
That killcam is way too short don't even see the bugger who shot me unless they're within 15m

Antwoord
It's part of what we are improving :)

Nice! Ook die damage awareness!

Het wenslijstje wordt steeds korter *O*

Deze week en komende weken gaat het toegevoegd worden!

Nu nog iets betere player visibility, en ik ben weer helemaal een blij ei :>

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 18-12-2018 05:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Stefmeister schreef op maandag 17 december 2018 @ 21:33:
Lol, ik ben heel beniewd hoe al deze beslissingen tot stand komen. Er lijkt me qua softwareontwikkeling in de hele release / ontwikkeling van bfv toch wel wat verbeter puntjes zijn.
Dat vroeg ik me ook af, Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de "echte" ontwikkelaars achter die TTK verandering stonden. Lijkt eerder op iets dat een graaiende manager beslist -> Even snel scoren met kerst en dan weer weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 05:54:
[...]

Nu nog iets betere player visibility, en ik ben weer helemaal een blij ei :>
Ik dacht dat je niet zo blij was met die bulls-eye op je rug. Ik zal hem van de week wel weer terugplaatsen :>

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poulske
Ik vind de killcam goed zo, vind het juist fijn dat mensen niet weten waar ik zit. DICE gaat het de drempel weer lekker verlagen hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Poulske schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 08:07:
Ik vind de killcam goed zo, vind het juist fijn dat mensen niet weten waar ik zit. DICE gaat het de drempel weer lekker verlagen hoor.....
Ja ze beloven nu veel, maar ben weer bang voor het ergste dat ze weer totaal de verkeerde kant opgaan. Alleen al dat ze nu zoveel in 1 keer gaan veranderen vraagt om problemen. Ik hoop dat ze echt goed nadenken en testen wat ze nu gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 00:13:
[...]

Ik las het net op de FP. Echt....Dice....die gasten hebben geen idee waar ze mee bezig zijn, lijkt het wel.... Tering zeg. Eerst dit, dan dat, nee toch niet, oh ja toch wel, of niet, ja, nee. Pffff.

Nu nog de OP JU88 nerfen en de andere vliegtuigen weer terug zoals ze waren. Zelfs dog fighten tegen een goede piloot is nu niet meer leuk want je bent door je ammo heen.

Oh ja, vanavond de Blenheim volledig geupgrade. De main gun van dat vliegtuig, je raadt het al, die krijgt bij een resupply punt dus 0,0 kogels erbij. Dus als je je vliegtuig een beetje in de lucht kan houden (zoals ik) en je gaat ook nog een beetje achter Stuka's en Bf109's aan, dan ben je zo door je MG ammo heen en mag je het hele potje verder zonder doen. Echt van zulke bugs wordt je toch gestoord ? Dat een ammo kratje of medic kratje door de grond heen zakken op de brug op Twisted Steel, tot daar aan toe. Die leg ik dan wel ergens anders neer, maar een bommenwerper die zijn ammo niet bijvult, ik gewoon game breaking :')
De JU88 is prima zo hoor. Je kunt niet meer bizar veel bommen mee of én én wat eerst wel kon. Tel daarbij de bizar lange herlaad tijd bij op en de JU-88 is prima zo. Het enige wat nu OP is van dat ding is de onderste middelste upgrade met downwards machinegeweren. Dat ding maait ieder vliegtuig binnen een seconde neer (no joke) met 750 kogels ook nog eens.

Die Blennheim bug ben ik ook al achter gekomen :( Express langs álle resupply punten gevlogen @ Hamada (4 stuks in totaal) maar geen één werkte :( Dus ja, dan maar de Blennheim weer inwisselen met de Mosquito. Probeerde ook nog de paratrooper specialization maar bijna niemand maakt daar gebruik van. Dan geswitched naar de mijnen welke opzich lekker werken. Maar als je in een hoek van 45 gaden aan komt vliegen en je dropped ze dan, dan heb je kans dat de mijnen je vliegtuig raken en dan is het inene "Killed in action" 8)7

*zucht*

Maar goed. Had BFV al paar avonden niet aangeraakt. Wellicht vanavond maar weer eens aanslingeren als het slecht gaat met Rocket League :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen die crashes ervaren? Gister 3x crash mid-game. En echt hangen ook (beeld en audio hangen beide). Vannacht even opnieuw laten downloaden, maar dit belooft niet veel goeds. Andere games nergens last van trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
Reefun schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:09:
[...]

De JU88 is prima zo hoor. Je kunt niet meer bizar veel bommen mee of én én wat eerst wel kon. Tel daarbij de bizar lange herlaad tijd bij op en de JU-88 is prima zo. Het enige wat nu OP is van dat ding is de onderste middelste upgrade met downwards machinegeweren. Dat ding maait ieder vliegtuig binnen een seconde neer (no joke) met 750 kogels ook nog eens.

Die Blennheim bug ben ik ook al achter gekomen :( Express langs álle resupply punten gevlogen @ Hamada (4 stuks in totaal) maar geen één werkte :( Dus ja, dan maar de Blennheim weer inwisselen met de Mosquito. Probeerde ook nog de paratrooper specialization maar bijna niemand maakt daar gebruik van. Dan geswitched naar de mijnen welke opzich lekker werken. Maar als je in een hoek van 45 gaden aan komt vliegen en je dropped ze dan, dan heb je kans dat de mijnen je vliegtuig raken en dan is het inene "Killed in action" 8)7

*zucht*

Maar goed. Had BFV al paar avonden niet aangeraakt. Wellicht vanavond maar weer eens aanslingeren als het slecht gaat met Rocket League :+
Die lange reload maakt nauwelijks wat uit als je dubbele bommen hebt. Ik heb nu die 4x 500 + 16x50. Je vliegt over doel 1 en dropt je 4x500kg bommen. Vliegt door naar een resupply punt om ze te herladen en vliegt terug naar de volgende vlag om daar je 16x50 te droppen. Dan weer naar het dichtstbijzijnde resupply punt om deze te resupplien. Ondertussen zijn je 4x500 bommen alweer klaar om gebruikt te worden.

Ja het is nu iets langzamer dan voor de nerf, maar nog steeds kun je, mits je niet door AA of jagers gehinderd wordt, nog steeds aardig wat bombing runs maken en veel kills farmen.

@Martinspire jup gisteravond ineens uit de server gegooid terwijl de party chat nog wel werkte. Moest op RT drukken ingame om weer online te komen. Kon daarna wel weer de squad joinen en zat binnen een minuut weer ingame.

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 18-12-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:27:
[...]

Die lange reload maakt nauwelijks wat uit als je dubbele bommen hebt. Ik heb nu die 4x 500 + 16x50. Je vliegt over doel 1 en dropt je 4x500kg bommen. Vliegt door naar een resupply punt om ze te herladen en vliegt terug naar de volgende vlag om daar je 16x50 te droppen. Dan weer naar het dichtstbijzijnde resupply punt om deze te resupplien. Ondertussen zijn je 4x500 bommen alweer klaar om gebruikt te worden.

Ja het is nu iets langzamer dan voor de nerf, maar nog steeds kun je, mits je niet door AA of jagers gehinderd wordt, nog steeds aardig wat bombing runs maken en veel kills farmen.
Dan nog zijn ze nu niet meer zo OP als voorheen IMHO. Het was pas OP met 32x50, 4x500 én nog eens 2x1000 zonder herlaad tijd. De 16x50 bommen doen praktisch enkel schade tegen infantry, en de 4x500 moet je relatief precies mee zijn. Toegegeven, ze doen aardig wat schade tegen tanks. Maar dan nog vind ik de JU-88 prima zo. Ze zijn prima te counteren met een Mosquito of Spitfire vooralsnog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Goed dat Dice ingezien heeft dat de TTK verandering geen slimme zet was en respect dat ze besloten hebben deze zo snel weer terug gaan draaien. De andere aankomende veranderingen zien er ook goed uit.
Wat een klote-ontwikkelaar is het ook he, dat ze zo bezig zijn hun game te verbeteren :+

Gisteravond weer een aantal heerlijke potten gehad, wederom zonder rare bugs of blue screen errors. Er wordt een hoop gezeurd en gezanikt maar de game loopt echt vele malen soepeler dan BF4 de eerste paar maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Die AA gun slaat ook nergens op... Kun je net zo goed met aardappels in de lucht gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Racer89 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:41:
Die AA gun slaat ook nergens op... Kun je net zo goed met aardappels in de lucht gooien.
Ja die AA is echt waardeloos, je kan er alleen een vlieger een beetje mee wegjagen/irriteren. Ik voorzie ook dat ik die gerelateerde cheevo ook nooit ga halen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Stefmeister schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:48:
[...]
Ik voorzie ook dat ik die gerelateerde cheevo ook nooit ga halen helaas.
Dat mogen ook stationary mg's zijn he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
@dvdkiwi dat maakt het "iets" makkelijker, maar ook daar zit niet heel vaak iemand in.

[ Voor 7% gewijzigd door Stefmeister op 18-12-2018 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Die stationary op Narvik vanuit A waarop je op C uitkijkt is een handige, en ook die tegenover de kerk in Devestation tussen B en C leent zich daar erg goed voor.. ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:13:
(...) en ook die tegenover de kerk in Devestation tussen B en C leent zich daar erg goed voor.. ;)
Dan moeten ze daar eerst vliegtuigen toevoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ah je moet een plane neerhalen!? ik ging even van die 1 kill by stationary weapons assignment :X

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Je moet met een vliegtuig 5 enemies doden die zich achter een stationary bevinden:

Death from Above
In Multiplayer, destroy 5 manned stationary weapons with a Airplane

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:37:
Je moet met een vliegtuig 5 enemies doden die zich achter een stationary bevinden:

Death from Above

;)
Is mobile AA ook een stationary? Die kunnen nml verplaatsen? Of een AA die bemand is die nog achter een rijdende halftrack hangt?
#AskingForAFriend

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Geen idee eigenlijk... :/
Zou je aan een van de Xbox spelers moeten vragen, die hebben een achievement tracker op hun speeldoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
BlaTieBla schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:42:
[...]

Is mobile AA ook een stationary? Die kunnen nml verplaatsen? Of een AA die bemand is die nog achter een rijdende halftrack hangt?
#AskingForAFriend
Die assignment van vorige week dat je een kill moest maken met een stationary werkte ook met verplaatsbare. Dus denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
Zelf heb ik Death from Above gehaald op Arras in Conquest, hier heb je voldoende zicht op de AA guns (deze zijn de enige die tellen). Je moet zowel de AA gun als tegenstander uitschakelen, waarbij je de melding Stationary Weapon Destroyed krijgt. Mijn advies is wel om een vliegtuig te kiezen met zwaardere bommen erop (50 KG is niet voldoende om een AA gun uit te schakelen). Het kan hiervoor nodig zijn eerst een aantal levels in een vliegtuig te krijgen om de bommen te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Martinspire schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:14:
Meer mensen die crashes ervaren? Gister 3x crash mid-game. En echt hangen ook (beeld en audio hangen beide). Vannacht even opnieuw laten downloaden, maar dit belooft niet veel goeds. Andere games nergens last van trouwens.
Niet mid game maar wel als ik in een potje inlaad of als ik door ga naar de volgende map blijf ik of 1 van mijn vrienden altijd hangen in een infinite loading screen. Enigste wat het probleem verhelpt is afsluiten en opnieuw opstarten...

Dit zijn voor mij de ergste bugs wat als eerste verholpen mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:37:

Death from Above

;)
Oooh die. Die heb ik allang gehaald :D Dat moet je dan inderdaad in een vliegtuig doen. Maar die heb ik gehaald toen de JU-88 nog zwaar OP was. Maar dankzij 3rd person reticle kon je ze heel gemakkelijk raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:27:
[...]

@Martinspire jup gisteravond ineens uit de server gegooid terwijl de party chat nog wel werkte. Moest op RT drukken ingame om weer online te komen. Kon daarna wel weer de squad joinen en zat binnen een minuut weer ingame.
Ja dat was inderdaad 1 van de 3 crashes die ik had. De game draaide toen nog wel maar ik moest opnieuw online gaan ingame. De andere 2 keren bleef de game echt hard hangen en alleen helemaal opnieuw opstarten werkte het weer (hij ging zelfs niet automatisch naar de dashboard maar moest hem zelf killen). Maar nee, TTK is natuurlijk VEEEL belangrijker :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Misschien eens een PS4 overwegen Martin; hier nog nul crashes gehad op ruim 50 uur speeltijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostRAW18
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
Gisteren een heerlijk potje gehad op Narvik. Als squadleader van punt naar punt rennen, met ammo packjes strooien en uiteindelijk ver bovenaan eindigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
JoostRAW18 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:23:
Gisteren een heerlijk potje gehad op Narvik. Als squadleader van punt naar punt rennen, met ammo packjes strooien en uiteindelijk ver bovenaan eindigen.
Zerging is nu juist wat mij steeds meer begint tegen te staan in de recente BF series....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:49:
Misschien eens een PS4 overwegen Martin; hier nog nul crashes gehad op ruim 50 uur speeltijd...
XB1X hier en ook nergens last van hoor :)

Bij de OG XB1 is hij wel al 2x vast gelopen trouwens. Maar daar speel ik niet op :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoostRAW18
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
Help!!!! schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:34:
[...]

Zerging is nu juist wat mij steeds meer begint tegen te staan in de recente BF series....
Zerging? Die term ken ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Google weet het mij niet precies te vertellen i.v.m. veel onzin en meer wat hij wel niet allemaal gedaan heeft voor die gene die hem heeft gebruikt... maar hoe unlock je de v2 bomb? Wat moet je doen en/of behalen?

Bedankt alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
LichtBruisend schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:23:
Google weet het mij niet precies te vertellen i.v.m. veel onzin en meer wat hij wel niet allemaal gedaan heeft voor die gene die hem heeft gebruikt... maar hoe unlock je de v2 bomb? Wat moet je doen en/of behalen?

Bedankt alvast!
Het is een versterking die kan worden ingeroepen per squad. Indien de squad een totale score behaalt van 41.500 kan de squadleader de V2-rocket inroepen :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Maurice079 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:27:
[...]

Het is een versterking die kan worden ingeroepen per squad. Indien de squad een totale score behaalt van 41.500 kan de squadleader de V2-rocket inroepen :)
Als aanvulling daarop:

Op XBox one X lb en rb ingedrukt houden en de gewenste versterking selecteren. Kan ook een supply drop, Pak kampfwagen, zware tank en als laatste de V1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

@Maurice079 & @DeWaanzin

Ahh duidelijk, ik was al aan het zoeken maar kon het niet vinden. Dit verklaard een hoop. Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
JoostRAW18 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:16:
[...]
Zerging? Die term ken ik niet :/
Zerging is when mass hordes of players capture one point and then all rush towards the next one. Often times, because everyone is rushing and not defending, a flag will be taken and another lost. This just creates a boring, repetitive loop.

YouTube: [BF1] The Zerging Problem - How to fix it? [Fixing Battlefield]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Help!!!! schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:16:
[...]

Zerging is when mass hordes of players capture one point and then all rush towards the next one. Often times, because everyone is rushing and not defending, a flag will be taken and another lost. This just creates a boring, repetitive loop.

YouTube: [BF1] The Zerging Problem - How to fix it? [Fixing Battlefield]
Grappige is dat het van origine een term is vanuit Starcraft (door de Zergs). Thans, voor zover ik het me kan herrineren. Laatste keer dat ik Starcraft heb gespeeld kan ik me geeneens meer herrineren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Reefun schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:44:
[...]

Grappige is dat het van origine een term is vanuit Starcraft (door de Zergs). Thans, voor zover ik het me kan herrineren. Laatste keer dat ik Starcraft heb gespeeld kan ik me geeneens meer herrineren :D
Mooiste is als je een beetje leuke squad hebt om zo'n enemy zerg te ambushen. Dat levert hele mooi gevechten op en voelt geweldig als je ze stopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
Waarom kan er niet meer dan 1 raket worden opgeroepen op hetzelfde moment? Heb nu al 2x mijn raket niet kunnen oproepen omdat de laatste minuten van het potje iedere squad op het zelfde moment genoeg punten heeft om ze te lanceren...

Hoe tof zou het zijn als er op het eind 3-4 van die dingen tegelijk aankomen?!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Reefun schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:44:
[...]

Van origine komt het voorzover mij bekend inderdaad uit Starcraft. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 22:41
Waarom zijn elke week die assignments gebugged😂 moet alleen nog de V2 kills en had er toch echt 9 net🙄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
frank131331 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:42:
Waarom zijn elke week die assignments gebugged😂 moet alleen nog de V2 kills en had er toch echt 9 net🙄
Hou maar op haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het idee dat als ik ingame niet de juiste uitdaging zie staan in het pauze-menu, ik ook de assignments niet kan halen. Bij mij staat er bv nu 6 squad revives maar die heb ik al lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 22:41
Martinspire schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:59:
[...]

Ik had het idee dat als ik ingame niet de juiste uitdaging zie staan in het pauze-menu, ik ook de assignments niet kan halen. Bij mij staat er bv nu 6 squad revives maar die heb ik al lang
Zou goed kunnen. Ik snap er iig weinig van dat het dus niet bij iedereen gebeurd en nu bij mij al twee weken op rij 😂😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Martinspire schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:14:
Gisteren met het switchen naar dag 3 Grand Operations on Narvik kreeg ik een infinite loading screen. Baalde ik best wel van, want zat in een erg goed samenwerkend squad.
Game quiten en er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:40

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Zo is bij mij de totaal score van de verschillende classes bugged.
Gister veel recon gespeeld (een class waar ik niet mee overweg kan, maar alles voor de chevo).
En helaas kwam er niks bij. Zo kom ik nooit aan de 100k punten per class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:49:
De keuze tussen af en toe een crash en spelen met een Elite controller of geen crash en zonder Elite controller is vrij makkelijk voor mij.... Dan liever af en toe een crash.

Gisteravond overigens 1 potje met de oude TTK gespeeld. Het was wennen in het begin, maar het speelt zoveel lekkerder dan de aangepaste TTK van afgelopen weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
MRE-Inc schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:29:
[...]
De keuze tussen af en toe een crash en spelen met een Elite controller of geen crash en zonder Elite controller is vrij makkelijk voor mij.... Dan liever af en toe een crash.

Gisteravond overigens 1 potje met de oude TTK gespeeld. Het was wennen in het begin, maar het speelt zoveel lekkerder dan de aangepaste TTK van afgelopen weekend.
De sticks van de Xbox controller staan zo scheef ten opzichte van elkaar dat het wel lijkt of de controller down heeft. Komt er ook accuzuur uit het hoekje druipen?
:P
*Kiwi heeft zelf ook een Xbox staan hoor

Nieuwe TTK speelt weer een stuk beter ja d:)b

[ Voor 56% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2018 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister had ik ook crashes met Fortnite. En hij ging ook uit, maar volgens mij heb ik last van 2 problemen.

1) SSD lijkt kapot te gaan (hij ging 1 keer uit toen ik een verwijder-actie starten van een game op de SSD)
2) Xbox in een stekkerblok steken met surge-protection lijkt ervoor te zorgen dat die niet lekker werkt met de surge protection in de Xbox zelf. (PSU van de Xbox heeft die namelijk ook).

Vanavond maar eens spelen vanaf interne HD en kijken of het dan nog steeds voor komt. Ik dacht even dat mn Xbox erg heet werd, maar merkte dat het mn externe schijfjes waren (echt serieus heet).

En op een gegeven moment viel mn internet ook nog uit dus dat was wel een gaaf einde van de avond :'(

Qua TTK-fix heb ik nog niks kunnen spelen, maar hebben ze nog meer gefixed dan? Is het aantal insta-kills nog afgenomen?

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 19-12-2018 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Martinspire schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:11:
Is het aantal insta-kills nog afgenomen?
Ik had er gisteren nauwelijks last van, maar dat kan ook toeval zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:19:
[...]

Ik had er gisteren nauwelijks last van, maar dat kan ook toeval zijn geweest.
Gisteren niet kunnen spelen, maar ben wel benieuwd zeg. Vanavond denk ik wel even, want lees dus dat veel mensen het nu positiever ervaren wat eigenlijk wel raar is?

En hoe is de Ribeyerolls voor wie er mee gespeeld heeft? Las op reddit dat je ook deze dagen nog een gratis shotgun krijgt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De shotgun en de Ribeyerolls beiden ontvangen, nog niet meer gespseeld. Wel al flink afgeschoten door die laatste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:43:
[...]

Gisteren niet kunnen spelen, maar ben wel benieuwd zeg. Vanavond denk ik wel even, want lees dus dat veel mensen het nu positiever ervaren wat eigenlijk wel raar is?

En hoe is de Ribeyerolls voor wie er mee gespeeld heeft? Las op reddit dat je ook deze dagen nog een gratis shotgun krijgt :o
Hoe krijg je die nieuwe guns dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Martinspire schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:12:
[...]

Gewoon inloggen voor 3 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online
Martinspire schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:12:
[...]

Door naar je Armory te gaan ingame. IK was daar ook toevallig gisteren en kreeg die ribey gun ook....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Ook nog geprobeerd om de Ouverture assignment te halen waar je 3 van de 4 Grand Operations moet winnen. Dat gaat nog wel een operatie worden; het halve team ligt vér buiten de objective areas maar een beetje te snipen en heeft volgens mij geen benul wat de bedoeling is (of geen gewoon geen drol om objectives) :F

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2018 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 11:05
dvdkiwi schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:11:
De shotgun en de Ribeyerolls beiden ontvangen, nog niet meer gespseeld. Wel al flink afgeschoten door die laatste :P
Zou mij niets verbazen als de Ribeyrolls voor velen de nieuwe "go to" wapen gaat worden want damn wat is dat ding accuraat. Op close range kun je wat in de problemen komen door de lage RPM maar op medium afstand is het de beste Assault Rifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaSlash
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 23:36
Was gisteravond al de ttk terug gezet? Speelde sniper, wat ik normaal niet vaak doe, merkte niet echt een verschil.

Speel eigenlijk altijd Support, en toen DICE het attrition systeem aankondigde dacht ik: word de support echt belangrijk, en niet enkel voor nade spam!
In de praktijk zijn die tasjes handig, die kistjes loopt werkelijk iedereen aan voorbij.
Ze rennen dan naar de dichtstbijzijnde ammo station die overduidelijk op de map staan aangegeven en werkelijk overal zijn te vinden. Hopelijk gaan ze hier nog wat aan doen, want support voelt nu niet echt als ik iemand aan het 'supporten' ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:01

MrManuel

The impossible is easy...

SebaSlash schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:46:
Was gisteravond al de ttk terug gezet? Speelde sniper, wat ik normaal niet vaak doe, merkte niet echt een verschil.

Speel eigenlijk altijd Support, en toen DICE het attrition systeem aankondigde dacht ik: word de support echt belangrijk, en niet enkel voor nade spam!
In de praktijk zijn die tasjes handig, die kistjes loopt werkelijk iedereen aan voorbij.
Ze rennen dan naar de dichtstbijzijnde ammo station die overduidelijk op de map staan aangegeven en werkelijk overal zijn te vinden. Hopelijk gaan ze hier nog wat aan doen, want support voelt nu niet echt als ik iemand aan het 'supporten' ben
Ja zeer leuk was dat met de Tides of War waar ik 10x gebruik van een kistje aan de man moest krijgen.
Zoals je al raad is dat niet gelukt..

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Snipers hadden altijd al genoeg aan één (headshot) of twee (bodyshot) schoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
dvdkiwi schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:59:
[...]

Snipers hadden altijd al genoeg aan één (headshot) of twee (bodyshot) schoten ;)
Ja de ‘oude’ ttk is funest voor mijn kd :-) nu maar weer terug naar assault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy

Ja ik speel met vrienden die weten het kistje wel te vinden, maar met randoms heeft het idd geen zin. Snap niet dat zoveel mensen zo dom zijn ookal zie het niet op de map. Mensen lopen gewoon door mijn kistje heen en doen niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Malt007 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:07:
[...]
nu maar weer terug naar assault
Mooi! Snipers hebben we toch niks aan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SebaSlash
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 23:36
MrManuel schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:49:
[...]

Ja zeer leuk was dat met de Tides of War waar ik 10x gebruik van een kistje aan de man moest krijgen.
Zoals je al raad is dat niet gelukt..
Och ja.... dat koste me ook meerdere potjes om dat voor elkaar te krijgen...
dvdkiwi schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:59:
[...]

Haha oke goed punt!
To easy schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:08:
[...]

Ja ik speel met vrienden die weten het kistje wel te vinden, maar met randoms heeft het idd geen zin. Snap niet dat zoveel mensen zo dom zijn ookal zie het niet op de map. Mensen lopen gewoon door mijn kistje heen en doen niks.
Inderdaad, precies dit. Zeker voor het snel aanvullen van granaten of anti-tank is dit wel het makkelijkst, maar ze lopen er dwars door heen en even op vierkantje (ps4) drukken kost blijkbaar te veel tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Heb eventjes met de ribeye gespeeld. Aan de eene kant maakt ik een paar super easy kills en snel ook, maaar had ook weer paar keer het idee dat het een propperschieter is wat niks raakt. Maar de TTK is weer terug gezet he? Misschien dat het daar ook mee te maken heeft.

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
MRE-Inc schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:29:
[...]

Niet dat ik iemand naar de PS4 wil praten, maar ik speel met een Elite controller op Sony. Wel bedraad, maar zonder lag.
kesj schreef op donderdag 20 december 2018 @ 07:58:
[...]

Niet dat ik iemand naar de PS4 wil praten, maar ik speel met een Elite controller op Sony. Wel bedraad, maar zonder lag.
Hoe :?

• kesj
Met deze adapter:
https://www.amazon.com/Ga...er-Keychain/dp/B01GDVGQ48

De paddles zijn echt top, maar aan de sticks moet ik nog wennen. Die op de DS4 lijken wat meer tegendruk te hebben, waardoor ik nauwkeuriger kan aimen. Ben nu aan het wachten op DS4 sticks van eBay om erin te proberen. Hoop dat dat het wat verbetert voor me, al ben ik bang dat het in de switches zit waar de stick in klikt.
kesj schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:38:
[...]

Met deze adapter:
https://www.amazon.com/Ga...er-Keychain/dp/B01GDVGQ48

De paddles zijn echt top, maar aan de sticks moet ik nog wennen. Die op de DS4 lijken wat meer tegendruk te hebben, waardoor ik nauwkeuriger kan aimen. Ben nu aan het wachten op DS4 sticks van eBay om erin te proberen. Hoop dat dat het wat verbetert voor me, al ben ik bang dat het in de switches zit waar de stick in klikt.
Dat is dan wel een mooie oplossing dan. Kan me het haast niet voorstellen dat het kan maar.... Kun je ook gebruik maken van de 2 configuraties welke je in kunt stellen via de Elite controller? Je zou bijna verwachten van wel als je zo praat over de paddles (welke je dan ook zou moeten kunnen instellen?).

• kesj
Reefun schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:48:
[...]

Dat is dan wel een mooie oplossing dan. Kan me het haast niet voorstellen dat het kan maar.... Kun je ook gebruik maken van de 2 configuraties welke je in kunt stellen via de Elite controller? Je zou bijna verwachten van wel als je zo praat over de paddles (welke je dan ook zou moeten kunnen instellen?).
Je kunt de twee profielen via de pc app instellen. Alles werkt. Paddles, remapping, led sterkte etc. Wat dat betreft top.
kesj schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:59:
[...]

Je kunt de twee profielen via de pc app instellen. Alles werkt. Paddles, remapping, led sterkte etc. Wat dat betreft top.
Jôh? Dat maakt het aanschaffen van een PS4 (Pro) wel een stuk interessanter. Niet zozeer voor BFV daar ik die wel gewoon speel op de XB1X. Maar zat er nog aan te denken om een PS4 (Pro) te halen, maar vind de PS4 controllers werkelijk ruk.
Pagina: 1 ... 19 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V