Was geen aanname. Slechts een mening gebaseerd op de informatie die je me over het spel gaf. Dat zijn tot nu toe goede punten, en natuurlijk speel je een game als Battlefield om te winnen (en je team te helpen).Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:16:
[...]
Dat zijn behoorlijke aannames op mijn behoeften die je daar maakt. Ik speel namelijk omdat ik met mijn team uiteindelijk het potje wil winnen. Een beperkte variëteit in wapens vind ik prima maar op dat gebied is het voornaamste voor mij een duidelijk verschil en rolverdeling tussen classes.
Dat ik met elke gun 1000 kills moet maken in een bepaalde game mode terwijl ik een achterwaartse salto maak over een rijdende tank om zo een paar scopes en skins te unlocken interesseert me geen zak, het voegt voor mij niets toe en is al helemaal geen inspiratie om meer te gaan spelen.
Ik mag mezelf wel een BF veteraan noemen vind ik. Heb mijn antwoorden onder jouw vragen gezetRandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:48:
Beste mede-tweakers,
Hoe ervaren jullie Battlefield V in het algemeen. Geeft het dezelfde indruk als Battlefield 1 ? Of voelt het toch echt anders aan, alsof het spel een eigen identiteit heeft. Want dat gevoel gaf Battlefield 1 mij namelijk wel.
Ben wel benieuwd naar enkelen punten (ongeacht platform):
- Runt het spel steady 60fps of worden er flinke haperingen/performance issues ervaren ?
Speel zelf op de XB1X en dat gaat gewoon soepel. Heel soms wat dipjes, maar dat is enkel als het echt héél druk is met van alles om je heen.
- Veel variatie in wapens en customization ?
Persoonlijk vind ik dat er weinig variatie/customization opties zijn. Ja je kunt veel verschillende skins krijgen, maar qua customizations welke echt een tactische meerwaarde hebben (meer ammo, betere recoil etc.) is het minimaal vind ik. Toch stoor ik me er vooralsnog niet aan om eerlijk te zijn.
- Hoe voelen de maps aan, genoeg enemies die je tegenkomt ? Of voelt het eerder groot maar wel leeg aan (dit gevoel kreeg ik bij de beta en huidige gameplay bij het zien van YouTubers, denk dan aan jackfrags, levelcapgaming etc.)
Ligt aan de map en gamemodus. Bij Conquest voelt het soms heel leeg aan. Maar met bijv. Breakthrough (Operations van BF1) is alles wat geconcentreerder. Sommige mappen zijn met Conquest simpelweg té groot (Hamada/Twisted Steel bijv) om continu mensen tegen te komen.
- Vinden jullie genoeg potjes/spelers voor actief te kunnen gamen. Het spel is nu zo goedkoop op diverse site(s) dat ik bang ben dat het spel te weinig spelers heeft en op deze manier toch nog snel spelers probeert te werven.
Vooralsnog zijn er meer dan voldoende spelers/servers online. En ik heb ook niet het idee dat dit snel gaat veranderen.
- Zijn jullie tevreden met de huidige aangeboden maps (aangezien het er maar 8 zijn) ? Zo ja, zijn de maps wel groot genoeg voor vehicular warfare >
Het aantal mappen vind ik eerlijk gezegd te weinig. Er zitten wel wat goede mappen tussen (Twisted Steel en Arras bijv). Maar toegegeven, het is magertjes. Qua vehicle warfare heb je genoeg mogelijkheden. In alle mappen (op Devastation na en zonder de squad leader oproepingen zeg maar) kun je voertuigen krijgen. Helaas niet in alle mappen vliegtuigen, maar dat is dan wel begrijpelijk daar ze meer infantry focused zijn (Rotterdam/Aerodrome).
Ben zelf voornamelijk in de lucht te vinden, en wat dat betreft zijn er gelukkig genoeg mogelijkheden!
Bedankt alvast voor de reacties !![]()
Bedankt !Reefun schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:25:
[...]
Ik mag mezelf wel een BF veteraan noemen vind ik. Heb mijn antwoorden onder jouw vragen gezet
Tot nu toe (ook het review van Tweakers zelf) over Battlefield V hoor ik voornamelijk positieve zaken. Snap niet dat de meeste gamers op het internet zo negatief zijn over het spel.
[ Voor 36% gewijzigd door RandomCreated op 12-12-2018 12:42 ]
Het voelt zeker anders aan dan BF1. Ik vond BF1 intenser, meer up close combat, nu ben je afentoe toch wat verder van elkaar op elkaar aan het schieten. Tegenstanders zijn soms ook veel slechter te zien vanwege camouflage en gebrek aan spotting, wat er voor mij voor zorgt dat ik voorzichtiger speel.RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:48:
Hoe ervaren jullie Battlefield V in het algemeen. Geeft het dezelfde indruk als Battlefield 1 ? Of voelt het toch echt anders aan, alsof het spel een eigen identiteit heeft. Want dat gevoel gaf Battlefield 1 mij namelijk wel.
Op Xbox one X geen haperingen.RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:48:
- Runt het spel steady 60fps of worden er flinke haperingen/performance issues ervaren ?
Genoeg verschillende wapens voor mij, ik speel toch vaak met dezelfde wapens.RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:48:
- Veel variatie in wapens en customization ?
Customization maakt me niet zoveel uit, ik ga geen vreemde opdrachten doen om iets te kunnen halen iig. Soms dwingt dit je wel om eens op een andere manier te spelen.
Ik speel tot nu toe alleen Grand Operations, wat een mix is van verschillende game modes. Hamada is m'n minst favoriete, maar in een GO setting valt het nog wel mee, ik heb meer moeite met dat het CQ is op een grote open map. In een tank is die map dan weer best wel leuk.RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:48:
- Hoe voelen de maps aan, genoeg enemies die je tegenkomt ? Of voelt het eerder groot maar wel leeg aan (dit gevoel kreeg ik bij de beta en huidige gameplay bij het zien van YouTubers, denk dan aan jackfrags, levelcapgaming etc.)
Geen probleem, ik speel wel alleen en hoop altijd op een goede squad en squad leader. Als dat niet het geval is vraag ik om een order en wordt ik zelf squad leader, als er dan nog niets van gebakken wordt switch ik wel eens van squad.RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:48:
- Vinden jullie genoeg potjes/spelers voor actief te kunnen gamen. Het spel is nu zo goedkoop op diverse site(s) dat ik bang ben dat het spel te weinig spelers heeft en op deze manier toch nog snel spelers probeert te werven.
Panzer storm nog niet gespeeld, maar heb al redelijk wat in tanks gezeten en dit bevalt me beter dan BF1. Ik heb wel een redelijk campende speelstijl met een tank, blijf een beetje achter hangen als een sniper. Als ik er vol in ga ben ik er zo aan.RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:48:
- Zijn jullie tevreden met de huidige aangeboden maps (aangezien het er maar 8 zijn) ? Zo ja, zijn de maps wel groot genoeg voor vehicular warfare >
XBL: theArthurrrr
Grand Operations schijnt een behoorlijk populaire modus te zijn. Ziet er ook wel het meest interessant uit, veel gaande en je hebt de meeste vrijheid als het gaat om vehicles.DeWaanzin schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:44:
[...]
Het voelt zeker anders aan dan BF1. Ik vond BF1 intenser, meer up close combat, nu ben je afentoe toch wat verder van elkaar op elkaar aan het schieten. Tegenstanders zijn soms ook veel slechter te zien vanwege camouflage en gebrek aan spotting, wat er voor mij voor zorgt dat ik voorzichtiger speel.
[...]
Op Xbox one X geen haperingen.
Dat is ook de console waarop ik het ga spelen, dus mooi om te horen![]()
[...]
Genoeg verschillende wapens voor mij, ik speel toch vaak met dezelfde wapens.
Customization maakt me niet zoveel uit, ik ga geen vreemde opdrachten doen om iets te kunnen halen iig. Soms dwingt dit je wel om eens op een andere manier te spelen.
[...]
Ik speel tot nu toe alleen Grand Operations, wat een mix is van verschillende game modes. Hamada is m'n minst favoriete, maar in een GO setting valt het nog wel mee, ik heb meer moeite met dat het CQ is op een grote open map. In een tank is die map dan weer best wel leuk.
[...]
Geen probleem, ik speel wel alleen en hoop altijd op een goede squad en squad leader. Als dat niet het geval is vraag ik om een order en wordt ik zelf squad leader, als er dan nog niets van gebakken wordt switch ik wel eens van squad.
[...]
Panzer storm nog niet gespeeld, maar heb al redelijk wat in tanks gezeten en dit bevalt me beter dan BF1. Ik heb wel een redelijk campende speelstijl met een tank, blijf een beetje achter hangen als een sniper. Als ik er vol in ga ben ik er zo aan.
Omdat de mens van nature graag de negatieve punten blijft benadrukken en de positieve punten sowieso veel minder hoort.RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:36:
[...]
Bedankt !![]()
Tot nu toe (ook het review van Tweakers zelf) over Battlefield V hoor ik voornamelijk positieve zaken. Snap niet dat de meeste gamers op het internet zo negatief zijn over het spel.
Als je dan als grote game ontwikkelaar een spel als BFV moet ontwikkelen kun je het nooit 100% perfect doen. Als dan eenmaal miljoenen mensen het spel gaan spelen dan komen er altijd nog punten naar voren die voor verbetering vatbaar zijn (en blijven!). Afgezien daarvan heb je ook nog zoveel mensen en zoveel wensen waardoor je het als ontwikkelaar überhaupt nooit goed kunt doen voor alle miljoenen gebruikers.
Kortom, lekker met een korreltje zout nemen en je eigen mening vormen na wat uurtjes spelen
Hangt er vanaf. Als ik met wat Tweakers speel inclusief party chat, dan wordt ik 8/10x wel gerevived, krijg ik ammo etc etc. Speel ik alleen, dan is het bagger.RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:11:
[...]
Vehicular warfare met tanks is toch wel altijd mijn favouriet binnen Battlefield franchise geweest. Mooi om te horen dat het ook in BF V goed te pas komt.
Hoe vind je de algemene indruk verder van het spel ?
Verder veel van die poespas als assignments. Dan zie je iedereen op Narvik bij de sneeuwpop map staan om die te bouwen. Verder moest ik wennen aan de lager TTK/TTD. Die vind ik op zich nu wel prima op sommige momenten na. Verder zijn de wegen van Dice ondoorgrondelijk. De JU88 was zwaar OP, dus wat hebben ze gedaan ? Juist, alle vliegtuigen generfd

Nou dat komt vooral om dat Dice continue dezelfde fouten blijft maken. Ik speel vanaf BF3 en in elke BF release kom ik gewoon weer dezelfde fouten tegen. Alsof er totaal geen QA/Test is daar bij Dice.B-Real schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:58:
[...]
Omdat de mens van nature graag de negatieve punten blijft benadrukken en de positieve punten sowieso veel minder hoort.
[ Voor 20% gewijzigd door MRE-Inc op 12-12-2018 13:08 ]
XBL: MRE Inc
Dat doe ik vrijwel altijd. Kijk naar Fallout 76, veel negatieve meningen en opmerkingen erover. Maar als je het samen met vrienden speelt is het een best vermakelijk spel op de bugs na.B-Real schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:58:
[...]
Omdat de mens van nature graag de negatieve punten blijft benadrukken en de positieve punten sowieso veel minder hoort.
Als je dan als grote game ontwikkelaar een spel als BFV moet ontwikkelen kun je het nooit 100% perfect doen. Als dan eenmaal miljoenen mensen het spel gaan spelen dan komen er altijd nog punten naar voren die voor verbetering vatbaar zijn (en blijven!). Afgezien daarvan heb je ook nog zoveel mensen en zoveel wensen waardoor je het als ontwikkelaar überhaupt nooit goed kunt doen voor alle miljoenen gebruikers.
Kortom, lekker met een korreltje zout nemen en je eigen mening vormen na wat uurtjes spelen
Mooi om te zien dat het merendeels van de gamers er nog net zo overdenkt.
[ Voor 3% gewijzigd door RandomCreated op 12-12-2018 13:38 ]
Veel mensen (ook hier) kunnen ook heel wat zeuren hoor.RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:36:
[...]
Bedankt !![]()
Achja, hoort er helaas bijReefun schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:52:
[...]
Veel mensen (ook hier) kunnen ook heel wat zeuren hoor.

Jij doet je nickname eer aan!B-Real schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:58:
[...]
Maar sluit me hier volledig bij aan. Tuurlijk heb ik zelf ook wat geklaagd, maar ging (voor zover ik mezelf ken) voornamelijk over ECHTE bugs (zoals bijv de bipod bullshit, of de medic/ammo crates die letterlijk door de grond heen zakken).
Ook even de replies lezen. Zucht....

#Battlefield TTK changes are rolling out tomorrow! We’ve listened to your feedback and are implementing improvements that directly impacts Time to Kill. You can still play original TTK values in the new ‘Conquest Core’ playlist. More info: https://t.co/8dGNW86VyO pic.twitter.com/rBpRTLiKwd
— Dan (@dan_mitre) 11 december 2018
Nou half Reddit is pissed off. Nu vooral de BFV pagina die eerst alles zat te verdedigen.. Maar nu zint t ze plots niet en is klagen nu wel ok 
Even getest: Ik vind de TTK echt gewoon ok hoor, maak er echt geen minder kills om. Ga alleen niet dood binnen 1 frame en je kunt gewoon weer fatsoenlijk reageren als je beschoten wordt
Zoals iemand op Reddit zei: die 15% extra TTK tijd is me heel wat meer waard dan dat ik niet meer insta-dood ga.
Mensen zijn gewoon pissed dat ze niet meer hun snelle CoD kills kunnen halen. Terwijl dezelfde mensen aan de andere kant riepen dat kills bij Battlefield niet uitmaakt.
Persoonlijk vind ik langere gunfights veel leuker en intenser en strategischer dan spawn kill dood spawn kill dood etc

Even getest: Ik vind de TTK echt gewoon ok hoor, maak er echt geen minder kills om. Ga alleen niet dood binnen 1 frame en je kunt gewoon weer fatsoenlijk reageren als je beschoten wordt

Zoals iemand op Reddit zei: die 15% extra TTK tijd is me heel wat meer waard dan dat ik niet meer insta-dood ga.
Mensen zijn gewoon pissed dat ze niet meer hun snelle CoD kills kunnen halen. Terwijl dezelfde mensen aan de andere kant riepen dat kills bij Battlefield niet uitmaakt.
Persoonlijk vind ik langere gunfights veel leuker en intenser en strategischer dan spawn kill dood spawn kill dood etc
Merk je qua verschil met wapens? Het schijnt namelijk dat medics nu helemaal RIP zijn tegen over AR en LMG's
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Medic niet geprobeerd nog.. Maar die Medic wapens moeten sws iets gebuffed worden, en dat zal nog gebeuren na deze update..
Mmm ben benieuwd. Ze hebben het zwaar bij DICE!
Whaha gisteren niet gespeeld voor eerst. Dus de update van gister net binnen. Ik heb voor eerst nu het idee dat de game regelmatig "onspeelbaar" is. Maak de gekste dingen mee haha.
Ik ken zelden iets bouwen, zit overal vast. En ik ben in uur tijd al 3 keer gespawnd in prikkeldraad. WTF hebben ze gedaan haha.
Ik ken zelden iets bouwen, zit overal vast. En ik ben in uur tijd al 3 keer gespawnd in prikkeldraad. WTF hebben ze gedaan haha.
Gisteren voor het eerst opgestart. Wel even wennen, maar toch paar leuke potjes operations gedaan.
Na BF:BC2:Vietnam(grijs gedraaid), BF1943, BF3(grijs gedraaid), BF4(meh), BF1(fijne voldoende) toch benieuwd hoe deze mij gaat bevallen. Zonder spotten toch wat lastiger, maar wel leuker.
Na BF:BC2:Vietnam(grijs gedraaid), BF1943, BF3(grijs gedraaid), BF4(meh), BF1(fijne voldoende) toch benieuwd hoe deze mij gaat bevallen. Zonder spotten toch wat lastiger, maar wel leuker.
Nintendo speler sinds '94.
Hebben ze hebben nu toch de TTK verlengd?
Ik dacht dat iedereen het er over eens was dat die wel prima was en dat juist de TTD juist het probleem was...
Ik dacht dat iedereen het er over eens was dat die wel prima was en dat juist de TTD juist het probleem was...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als ik het zo lees wel. Ben bang dat je nu met een langzaam schietend wapen het helemaal aflegd tegen de snel schietende.dvdkiwi schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:15:
Hebben ze hebben nu toch de TTK verlengd?
Ik zag gisteren ook een Conquest Core mode, dit zou met de "oude" TTK zijn. Vind dat een zwakte bod, wat de hele community juist weer verdeeld.
Ik speel heel veel medic. Opzich valt het mee. Maar de wapens van medics zijn niet sterk over een grote afstand en de LMG's juist wel. Dus dan leg je het vaak af. Als je wat meer in de gebouwen blijft enzo is er weinig aan de handBuizerd__NL schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:40:
Merk je qua verschil met wapens? Het schijnt namelijk dat medics nu helemaal RIP zijn tegen over AR en LMG's
Mij viel het wel een beetje tegen. Heb 2 potjes gespeeld niet heel veel dus, maar heb wel idee dat ik vaker dood ging dan normaal. Ook is mijn geliefde STG niet meer zo goed wat ik merkte in 2 potjes. Moving targets krijg ik niet down soms met een full mag. Kan zijn dat ik een off night had, maar dat moet ik nog even gaan zien dan.
Vooral dat. Dat ze de hele mp community op deze manier verdelen kan ik niet echt bij.DeWaanzin schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:36:
[...]
Vind dat een zwakte bod, wat de hele community juist weer verdeeld.
Maar ja, wie het hardst schreeuwt die krijgt zijn zin, zo werkt het tegenwoordig.
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 13-12-2018 09:47 ]
Er wordt juist het hardst geschreeuwd om de TTK te behouden zodat alle pc-sletjes alle oblivious killstreaks kunnen voortzetten.dvdkiwi schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:45:
[...]
Vooral dat. Dat ze de hele mp community op deze manier verdelen kan ik niet echt bij.
Maar ja, wie het hardst schreeuwt die krijgt zijn zin, zo werkt het tegenwoordig.
Ik ben blij met de nieuwe TTK. Speelt gewoon weer normaal en veel minder instakill. Al is de Sten en KE7 nog wel vaak instakill.
Wat ik vooral zie is dat sommigen die veelal hardcore speelden er veel kritiek op hebben, maar die kunnen dus de buggy TTK blijven spelen. Als jij het leuk vind om door de meeste wapens in 1 frame dood te gaan, be my guest
[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 13-12-2018 10:02 ]
Er werd vooral gesroepen dat je te snel dood was zonder dat je kon reageren (=TTD), niet omdat je met 3-4 kogels iemand neer had (=TTK).
Nu krijg je met de limited ammo nóg minder mensen neer dan met de initiële TTK, en heb ik oa jou tijdens en na de beta niet horen zeggen dat je het hele attrition systeem niks vond omdat je nu een stuk minder kills kon maken dan in de vorige BF games omdat je maar beperkt kogels had? Nu worden er dat dus nóg minder...
Nu krijg je met de limited ammo nóg minder mensen neer dan met de initiële TTK, en heb ik oa jou tijdens en na de beta niet horen zeggen dat je het hele attrition systeem niks vond omdat je nu een stuk minder kills kon maken dan in de vorige BF games omdat je maar beperkt kogels had? Nu worden er dat dus nóg minder...
Ook hier was de algemene mening (een uitzondering daargelaten) dat het probleem lag bij de TTD, niét bij de TTK. TTK was niet buggy, TTD was buggy.Martinspire schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:01:
[...]
Als jij het leuk vind om door de meeste wapens in 1 frame dood te gaan, be my guest
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 13-12-2018 10:07 ]
Ik kon gisteren op Devastatin zowaar iemand neer knallen die als eerste op mij schoot. Kreeg twee hits te verwerken, moest me nog omdraaien, ADS-en en knalde die gast alnog neer met iets van 4% health over. Voor heen was ik altijd al dood en kon ik als iemand op je schoot niet eens meer reageren.Martinspire schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:01:
[...]
Er wordt juist het hardst geschreeuwd om de TTK te behouden zodat alle pc-sletjes alle oblivious killstreaks kunnen voortzetten.
Ik ben blij met de nieuwe TTK. Speelt gewoon weer normaal en veel minder instakill. Al is de Sten en KE7 nog wel vaak instakill.
Wat ik vooral zie is dat sommigen die veelal hardcore speelden er veel kritiek op hebben, maar die kunnen dus de buggy TTK blijven spelen. Als jij het leuk vind om door de meeste wapens in 1 frame dood te gaan, be my guest
Mbt de sten en nog minder killen of het afleggen tegen andere wapens. Strafen....strafen en nog eens strafen. Ik merk gewoon dat als ik op dezelfde plek blijf staan, ik afgeknald wordt. Wanneer ik strafe dan merk ik dat de tegenstander moeite heeft om zijn kogels on target te houden en kan ik, zelfs met een slow fire sten, van hun winnen.
Die V1 is wel een beest hoor... ging niet zo heel goed die ronde maar door die raket ineens 5e haha
YouTube: Battlefield™ V_v1rocket
embedden lukt me niet
YouTube: Battlefield™ V_v1rocket
embedden lukt me niet
[ Voor 144% gewijzigd door P.E.No.1 op 13-12-2018 12:16 ]
PSN id: PENo1
^^ Perfecte timing! Death to the zerg! Iedereen die in een grote roedel over Conquest rond rent verdient niet beter.
[ Voor 6% gewijzigd door Easymongo op 13-12-2018 11:33 ]
Hoezo? Je geeft precies aan wat er vervelend is aan de nieuwe TTK. Het betekend dat je een bullet sjonge bent geworden, ik zie niet in hoe dit de game beter maakt? Eigenlijk had je al dood moeten zijn, maar krijg je nu een tweede kans. Mooi dat je ook zegt 'met iets van 4% over', dat is ook wat er nu mis gaat (in mijn ogen). Veel gevechten zie je dat je 90/99% damage doet en dan dood bent, dat is nog frustrerender dan snel dood gaan.MRE-Inc schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:28:
[...]
Ik kon gisteren op Devastatin zowaar iemand neer knallen die als eerste op mij schoot. Kreeg twee hits te verwerken, moest me nog omdraaien, ADS-en en knalde die gast alnog neer met iets van 4% health over. Voor heen was ik altijd al dood en kon ik als iemand op je schoot niet eens meer reageren.
Mbt de sten en nog minder killen of het afleggen tegen andere wapens. Strafen....strafen en nog eens strafen. Ik merk gewoon dat als ik op dezelfde plek blijf staan, ik afgeknald wordt. Wanneer ik strafe dan merk ik dat de tegenstander moeite heeft om zijn kogels on target te houden en kan ik, zelfs met een slow fire sten, van hun winnen.
Ook erg benieuwd hoelang men nog de medic class zal spelen. Ik main het, maar als je 9 kogels nodig hebt >20 meter om iemand om te leggen, is er geen beginnen meer aan. Begin van het einde voor deze game als het zo blijft ben ik bang.
Nou inderdaad. Op Reddit is het ook echt een groot jankfest over de TTK. Man man man. TTK dit, TTD dat, Ga nooit meer spelen, DICE op de vuurstapel blablabla.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:12:
Vooralsnog is juist de TTC hier helemaal kapotspoiler:time to complain
Ongelovelijk wat een gemekker weer allemaal.
De hoeveelheid kogels nodig om de health naar 0% te brengen is arbitrair.steffeh schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:37:
[...]Eigenlijk had je al dood moeten zijn, maar krijg je nu een tweede kans. Mooi dat je ook zegt 'met iets van 4% over', dat is ook wat er nu mis gaat (in mijn ogen).
Het feit dat je supersnel ( < 0,1 s) dood gaat door een paar veel te sterke wapens, is wat er, wat mij betreft, mis is met deze game en de reden dat ik het spel voorlopig niet meer aanraak.
Nu heb je als speler meer marge in je tactiek, als je dankzij die 4% in een fractie van een seconde voor cover kiest in plaats van naar het veel te lange revive/respawn-scherm te gaan. Je blijft langer in het spel, kunt uitvogelen waar de vijand zit en dat melden aan je squad. Ik denk dat het een beroep doet op een ander stuk skill, dat niet is gebaseerd is op killen, maar op het in leven blijven. Spelers zitten minder in hoekjes en achter bosjes.
Hoe dan ook, dit mechanisme zit wel in BF1 en dat spreekt me veel meer aan.
In BFV draait alles om de twee rondrennende of buikliggende klassen met snelvurende en automatische wapens die veel te precies zijn op grote afstand. De afgelopen tijd heb ik geprobeerd scout te levellen omdat er veel te weinig gespot wordt voor het team. Wat een drama was dat, als je niet van scopes houdt, zoals ik. Als je met Model 8, M95 of RSC rondloopt ben je zwaar de klos, tenzij je heel goed bent in strafen of adad. De SLR en bolt action wapens in BF1 met iron sights spelen lekker en mis ik in deze game enorm.
Als ik weer terug ga naar BFV zal dat als medic zijn. Ik weiger pertinent om easy mode assault of support te spelen. Tenzij de makers die class wapens serieus een toontje lager laten zingen.
(Zo, voorlopig uitgeklaagd.

[ Voor 8% gewijzigd door Easymongo op 13-12-2018 12:51 ]
Hier een groot medic fan. Denk mijn meest gespeelde en beste class met de mp40. Ik ga het vanavond of morgen eens even kijken hoe erg het nu is. Niet te hopen dat die onspeelbaar is. Tot voor de patch kon ik toch wel aardig door beuken in potjes.steffeh schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:37:
[...]
Hoezo? Je geeft precies aan wat er vervelend is aan de nieuwe TTK. Het betekend dat je een bullet sjonge bent geworden, ik zie niet in hoe dit de game beter maakt? Eigenlijk had je al dood moeten zijn, maar krijg je nu een tweede kans. Mooi dat je ook zegt 'met iets van 4% over', dat is ook wat er nu mis gaat (in mijn ogen). Veel gevechten zie je dat je 90/99% damage doet en dan dood bent, dat is nog frustrerender dan snel dood gaan.
Ook erg benieuwd hoelang men nog de medic class zal spelen. Ik main het, maar als je 9 kogels nodig hebt >20 meter om iemand om te leggen, is er geen beginnen meer aan. Begin van het einde voor deze game als het zo blijft ben ik bang.
Als ze uiteindelijk maar wel een oplossing weten te vinden en de spelers weer op één hoop gooien ipv te moeten kiezen tussen 'oude ttk' en 'nieuwe ttk' servers.
Helaas is mijn goto class nu Support, terwijl ik net zo lief Medic speel. Assault zie ik meer als run and gun, daar ben ik niet zo goed in. Recon was wel leuk in BF1, maar in BFV bak ik er niets van.Easymongo schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:04:
Als ik weer terug ga naar BFV zal dat als medic zijn. Ik weiger pertinent om easy mode assault of support te spelen. Tenzij de makers die class wapens serieus een toontje lager laten zingen.
M'n BF1 stats:
Support -> 8d 10h 4m
Medic -> 8d 6h 23m
M'n BFV stats:
Support -> 1d 13h 40m
Medic -> 10h 02m 20s
Ik mis m'n BF1 Medic wapens
Toch vermaak ik me prima, ik neem maar voor lief dat als ik als Medic speel ik meer sneuvel.
Wat ik vervelender vind is dat ik voetstappen niet hoor, werd gisteren (voor m'n gevoel) uit het niets geknifed.
IPV een hele uitgebreide 'analyse' van 14 paginas zoals op Reddit:
Ik vind de veranderingen fijn spelen. Zeggen dat alles ineens n bulletsponge is, is ZWAAR overdreven. Het is allemaal subtiel genoeg.
Ik vind de veranderingen fijn spelen. Zeggen dat alles ineens n bulletsponge is, is ZWAAR overdreven. Het is allemaal subtiel genoeg.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik speel vanaf vanaf BFBC2 het grootste deel van de tijd als medic, heb het idee dat ik daarmee mijn team het beste kan helpen; Team mates reviven terwijl we een objective aanvallen, team mates healen terwijl we in een vuurgevecht zitten etc. Mijn idee: hoe meer levende team mates wij als team hebben, hoe groter de kans dat we objectives kunnen veroveren en vuurgevechten kunnen winnen.Easymongo schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:04:
[...]
Als ik weer terug ga naar BFV zal dat als medic zijn.
In BF3 rush bijvoorbeeld waren de medic trains de sleutel tot het winnen van élk potje.
Daarnaast maak ik een hoop team mates blij omdat ze door de vele revives die ze ontvangen eindigen met een k/d die hoger is dan ze op eigen houtje kunnen halen. Graag gedaan
Want ondanks dat k/d er niet toe doet in een BF hoor ik toch regelmatig lui chagrijnig worden omdat ze hun k/d niet halen of negatief spelen.
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 13-12-2018 12:47 ]
Zo hey, anders ik wel. En de SMLE en de Ross. En nog tien andere heerlijke knallers.
Ik voel je. Ik heb gisteren in BF1 Operations een vijand met een revolver gepakt, die dacht dat hij achter de neergestorte zeppelin kon flanken. Ik zag hem niet, hoorde hem wel door het water spetteren. Kon hem dankzij koptelefoon op de meter volgen. Bam bam bam door het doek, neer. Episch.DeWaanzin schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:31:
Wat ik vervelender vind is dat ik voetstappen niet hoor, werd gisteren (voor m'n gevoel) uit het niets geknifed.
A propos BF1 episch: Gisteren heb ik minutenlang op een AA in onze spawn zone gezeten om alle bommenwerpers van de aanvallers af te knallen. Op een bepaald moment duikt er een assault van de aanvallers naast me op, geen idee hoe hij zo ver kon komen (want hij was ver out of bounds), die een AT-granaat op mijn kop gooit. Op datzelfde moment begin ik met de AA op hem te knallen. Hij kapot, ik kapot en AA kapot. Prachtige manoeuvre van die kerel.
Dit soort 'BF-momenten' heb ik in BFV eerlijk gezegd nog niet meegemaakt.
[ Voor 25% gewijzigd door Easymongo op 13-12-2018 13:25 ]
De Selbstlader zit erin toch?
Weet niet of dat een beetje prima wapen is, zo veel heb ik er in BF1 niet mee gespeeld. Was meer fan van de Fedorov nadat ik die eenmaal een beetje door had.
Check het BF5 topic op PC eens hier... Vergeleken daarmee is het hier een oase van rust met mensen die gewoon spelen en niet alleen maar over TTK en TTD spreken en alle andere "ellende"Reefun schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:53:
[...]
Nou inderdaad. Op Reddit is het ook echt een groot jankfest over de TTK. Man man man. TTK dit, TTD dat, Ga nooit meer spelen, DICE op de vuurstapel blablabla.
Ongelovelijk wat een gemekker weer allemaal.
@dvdkiwi @DeWaanzin
Bepaalde BF1 wapens zitten er wel in, maar werken toch anders.
Model 8 is uiterlijk hetzelfde als de AL 8.25, wat mijn beste medic-wapen was voor CC.
Het verschil is dat in BFV er maar 5 kogels in het magazijn zitten en de fire rate te laag is om jezelf te verdedigen in een 1 op 1.
Dus ga je meer naar achteren en moet je nu 2 of meestal 3 kogels raak hebben voor een kill. Dat lukt alleen bij spelers die niet bewegen. En die zitten meestal verder weg dan jouw bereik.
Bepaalde BF1 wapens zitten er wel in, maar werken toch anders.
Model 8 is uiterlijk hetzelfde als de AL 8.25, wat mijn beste medic-wapen was voor CC.
Het verschil is dat in BFV er maar 5 kogels in het magazijn zitten en de fire rate te laag is om jezelf te verdedigen in een 1 op 1.
Dus ga je meer naar achteren en moet je nu 2 of meestal 3 kogels raak hebben voor een kill. Dat lukt alleen bij spelers die niet bewegen. En die zitten meestal verder weg dan jouw bereik.
[ Voor 34% gewijzigd door Easymongo op 13-12-2018 13:22 ]
Die Selbstlader zit nu bij de Assault class dacht ik.dvdkiwi schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:08:
De Selbstlader zit erin toch?
Weet niet of dat een beetje prima wapen is, zo veel heb ik er in BF1 niet mee gespeeld. Was meer fan van de Fedorov nadat ik die eenmaal een beetje door had.
Ik speelde heel veel met de RSC 1917 Factory vanwege z'n 2 hit kill potential. Die zit nu bij de Recon class.
Precies de reden waarom ik het liefste als Medic speel. Denk dat je als Medic net het doorslaggevende verschil kunt maken voor je team.dvdkiwi schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:38:
Ik speel vanaf vanaf BFBC2 het grootste deel van de tijd als medic, heb het idee dat ik daarmee mijn team het beste kan helpen; Team mates reviven terwijl we een objective aanvallen, team mates healen terwijl we in een vuurgevecht zitten etc. Mijn idee: hoe meer levende team mates wij als team hebben, hoe groter de kans dat we objectives kunnen veroveren en vuurgevechten kunnen winnen.
[ Voor 0% gewijzigd door DeWaanzin op 13-12-2018 13:40 . Reden: Typo ]
Rush schijt (tijdelijk?) terug te komen, dus hopen dat t wat issteefje schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:49:
In eerdere delen speelde ik vaak Conquest en Rush. Rush is er niet meer helaas en ik vind de Conquest mode nu, wat saai
En Battle(Non)sense zei in een videootje vd week iets over Conquest dat me niet was opgevallen en ozo waar is! Dringt ook nu pas tot me door

Namelijk dat de Conquest vlaggen/gebieden geen waarde meer hebben!
Eerder waren ze van strategisch belang en hadden spelers echt een doel. Bijvoorbeeld een airfield of tank spawn etc
Nu hebben spelers geen echte behoefte om een bepaald punt te houden, en rent iedereen van vlag naar vlag en wordt het achter hun rug weer terug gecapped.
Het boeit namelijk niet meer

Het zou wat zijn als ze dat weer terug konden brengen!
Misschien was dit het probleem wel dat velen bij conquest voelden, maar niet echt konden benoemen
Dit dus.steffeh schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:37:
Hoezo? Je geeft precies aan wat er vervelend is aan de nieuwe TTK. Het betekend dat je een bullet sjonge bent geworden, ik zie niet in hoe dit de game beter maakt? Eigenlijk had je al dood moeten zijn, maar krijg je nu een tweede kans. Mooi dat je ook zegt 'met iets van 4% over', dat is ook wat er nu mis gaat (in mijn ogen). Veel gevechten zie je dat je 90/99% damage doet en dan dood bent, dat is nog frustrerender dan snel dood gaan.
Je had gewoon dood moeten zijn. Anders krijgen al die Pro's met keyboard en muis en 14-jarige puistenkoppen met een enorm reactievermogen veel te veel voordeel op de wat oudere meer casual gamers zoals ik. Maar het feit dat die andere 2 categoriën het hardste schreeuwen zal er wel voor gezorgd hebben dat we nu nog meer hits nodig hebben voor een kill. Reactievermogen wordt daardoor nog belangrijker. Nog minder strategie zoals flanken.
Ik zie Youtube nu al helemaal vol staan met videos met 80-2 K/D met mensen die lijken op steroïden te leven, maar nauwelijks spelen voor de objectives, omdat daar geen eer aan te behalen valt.
Dan mis ik toch wel wat meer beloning van andere dingen dan kills.
Die veranderde TTK werkt dit alleen nog maar meer in de hand.
Maar goed dat dit niet zo werkt in de echte wereld. Was er geen één Omaha Beach opgerend, omdat hem dat waarschijnlijk zijn K/D zou kosten
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
^^ Dat is gek. Ik ben net zo iemand als jij, maar ervaar het totaal anders. Ik bekijk het niet vanuit het killen maar vanuit het niet gekilld worden. 
Tot nu toe liet ik het flanken zonder voertuig maar zitten, omdat de kans op succes klein is, vooral in maps met open ruimte.
Maar om kort te gaan, of je nu een kogel meer of minder nodig hebt boeit eigenlijk niet, als je wapen over een grote afstand trefzeker is en een groot magazijn heeft. Die ene kogel extra komt er ook wel.
Wat echt nodig is, is beperking van het bereik tot wat realistisch is, realistischer recoil en een kleine bullet spread of bullet drop toevoegen. Daarmee introduceer je enige randomness in het effect van wapens waardoor het speelveld wat gelijker wordt tussen "ons soort mensen" en de puistenkoppen die met hun controller vergroeid zijn. Maar dat is zodanig tegen alles waar deze "community" om schreeuwt dat ik niet denk dat het die kant op zal gaan, want dat is BF1 en dat is "stom" en "niet pro".
Tot nu toe liet ik het flanken zonder voertuig maar zitten, omdat de kans op succes klein is, vooral in maps met open ruimte.
Maar om kort te gaan, of je nu een kogel meer of minder nodig hebt boeit eigenlijk niet, als je wapen over een grote afstand trefzeker is en een groot magazijn heeft. Die ene kogel extra komt er ook wel.
Wat echt nodig is, is beperking van het bereik tot wat realistisch is, realistischer recoil en een kleine bullet spread of bullet drop toevoegen. Daarmee introduceer je enige randomness in het effect van wapens waardoor het speelveld wat gelijker wordt tussen "ons soort mensen" en de puistenkoppen die met hun controller vergroeid zijn. Maar dat is zodanig tegen alles waar deze "community" om schreeuwt dat ik niet denk dat het die kant op zal gaan, want dat is BF1 en dat is "stom" en "niet pro".
Paar uurtjes met de nieuwe TTK gespeeld en het valt allemaal best wel mee. Die één of twee extra kogels die je nu nodig hebt maken niet héél veel verschil.
Wat ik wel merk is dat mijn Sten het, net als voor de 6 dec patch, weer redelijk makkelijk aflegt tegen andere wapens.
Vooral op afstand is ie nu een stuk minder. Je propt iemand een paar kogels in zijn lijf en die duikt even weg om jou vervolgens met een semi sniper rifle (want daar lopen alle assaults nu mee) snel af te pikken.
Met je 'normale' wapen van objective naar objective lopen is levensgevaarlijk; overal liggen snipers en snipers verkleed als assault op de loer.
Wat ik wel merk is dat mijn Sten het, net als voor de 6 dec patch, weer redelijk makkelijk aflegt tegen andere wapens.
Vooral op afstand is ie nu een stuk minder. Je propt iemand een paar kogels in zijn lijf en die duikt even weg om jou vervolgens met een semi sniper rifle (want daar lopen alle assaults nu mee) snel af te pikken.
Met je 'normale' wapen van objective naar objective lopen is levensgevaarlijk; overal liggen snipers en snipers verkleed als assault op de loer.
Merk vooral dat waar voorheen 2 a 3 kogels nodig waren als assault over lange afstand, ik er nu 4 a 5 nodig heb. Wat ik zo irritant vind is dat ik met een 6x scoop schiet, en dat ik dan na 4 a 5 kogels diegene op 96% damage heb. En dan komt erineens van die gene een stuk of 40 kogels mijn kant op waardoor ik niet eens kan bukken of al dood ben. Voor mijn gevoel was het voor de update realistischer. In het echt ben je toch ook na 3 kogels dood. Helemaal als ik er een in je kop schiet, maar nu moet je er van afstand 3 in iemands kop mikken.
Nou dat tweede deel van tides of war stelde ook niet veel voor, anderhalf potje en ik had alle assignments gehaald en heb nu die helm al. Die nieuwe ttk en ttd maken mij ook niet echt uit, merk niet heel veel verschil met hoe het was iig
bij mij gebeurd er weer niks met die tides of war troep...ikdedinges schreef op donderdag 13 december 2018 @ 17:58:
Nou dat tweede deel van tides of war stelde ook niet veel voor, anderhalf potje en ik had alle assignments gehaald en heb nu die helm al. Die nieuwe ttk en ttd maken mij ook niet echt uit, merk niet heel veel verschil met hoe het was iig
Na 16 jaar heb ik mijn laatste Battlefield potje gespeeld, de laatste update heeft het voor mij echt verneukt.
Gevecht met een sniper op ongeveer 100~ afstand; ik hit hem 4x (Turner SMLE), hij mist zijn schot, hij gaat liggen om te healen, hij staat weer op, ik hit WEER 4x hij raakt zijn (head)schot en ik ben dood. Voor de patch had ik 2 kills gehad, nu heb ik 1 death. Blijkbaar schieten SMG's in plaats van paintballs nu gebruikte condooms, erg jammer.
Tides of War challenges halen? Oh.. gebugged, fortification bouwen? Oh, ook gebugged. Even wat nieuwe wapens upgraden? Oh ja, company coins zijn nergens te bekennen.
Ik had vertrouwen in Battlefield V en heb het spel blind gekocht, na Battlefront II en dit ben ik officieel klaar met Battlefront, Battlefield en EA. Dit spel is een grap.
Gevecht met een sniper op ongeveer 100~ afstand; ik hit hem 4x (Turner SMLE), hij mist zijn schot, hij gaat liggen om te healen, hij staat weer op, ik hit WEER 4x hij raakt zijn (head)schot en ik ben dood. Voor de patch had ik 2 kills gehad, nu heb ik 1 death. Blijkbaar schieten SMG's in plaats van paintballs nu gebruikte condooms, erg jammer.
Tides of War challenges halen? Oh.. gebugged, fortification bouwen? Oh, ook gebugged. Even wat nieuwe wapens upgraden? Oh ja, company coins zijn nergens te bekennen.
Ik had vertrouwen in Battlefield V en heb het spel blind gekocht, na Battlefront II en dit ben ik officieel klaar met Battlefront, Battlefield en EA. Dit spel is een grap.
[ Voor 4% gewijzigd door BroWohsEdis op 13-12-2018 20:38 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Dit klinkt wel als een hele grote brok frustratie. Snap je punten wel, maar zo erg is het toch ook allemaal niet? Het is maar een spel, en ze voeren nog wat dingen door om het te verbeteren. Bovendien hoe ze de wapens ook aanpassen, nooit zal iedereen tevreden zijn. Ik denk dat binnen nu en 4 weken ze dusdanig veel hebben doorgevoerd dat het echt een degelijk spel is.BroWohsEdis schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:36:
Na 16 jaar heb ik mijn laatste Battlefield potje gespeeld, de laatste update heeft het voor mij echt verneukt.
Ik dacht ook even van misschien iets anders als battlefield proberen, maar na 1 potje cod blackout gespeeld te hebben was ik vrij snel terug omdat alle andere spellen echt alleen maar lelijke/niet realistische graphics hebben wat leuk was toen ik 12 was. (Mijn mening)
Probeer het bij de volgende update nog eens, zou toch jammer zijn als zo’n trouwe bf speler er mee stopt
Na de update van vandaag gelukkig niet meer dat gezeik met bouwen.
Ondertussen ook gewend aan de nieuwe TTK. En heb gewoon weer heerlijke potjes van 25-35 kills en dan ongeveer 10 - 15 deaths. Met af en toe een uitschieter van 43-6
Ik speel eigenlijk alleen als assault en ben constant aan rennen, flanken en aan het knallen. Regelmatig tanks aan het slopen en hele gebouwen aan puin aan het knallen waar een hoop tegenstanders zitten. Levert gigantisch veel punten op. Wat me wel opvalt is dat de snipers volgens mij redelijk sterker zijn geworden en die grapjassen in bepaalde mappen in overvloed overal liggen.
Die Tides of War opdrachten registreerde die begin van de avond niet. Daarna spel opnieuw opgestart. Toen werkte alles gewoon weer. Daar moeten ze wel snel iets aan doen.
Ondertussen ook gewend aan de nieuwe TTK. En heb gewoon weer heerlijke potjes van 25-35 kills en dan ongeveer 10 - 15 deaths. Met af en toe een uitschieter van 43-6
Ik speel eigenlijk alleen als assault en ben constant aan rennen, flanken en aan het knallen. Regelmatig tanks aan het slopen en hele gebouwen aan puin aan het knallen waar een hoop tegenstanders zitten. Levert gigantisch veel punten op. Wat me wel opvalt is dat de snipers volgens mij redelijk sterker zijn geworden en die grapjassen in bepaalde mappen in overvloed overal liggen.
Die Tides of War opdrachten registreerde die begin van de avond niet. Daarna spel opnieuw opgestart. Toen werkte alles gewoon weer. Daar moeten ze wel snel iets aan doen.
Eigenlijk stelt het niks voor. Ik moet alleen nog even die V1 bom oproepen en dan is het inderdaad ook wel weer klaar. Van mij mogen ze persoonlijk wel wat uitgebreider/moeilijker. Zit weinig uitdaging in.ikdedinges schreef op donderdag 13 december 2018 @ 17:58:
Zo ik kan met mijn STG ook niet meer winnen van snipers/rifles. Voorheen burste ik ze helemaal kapot, maar nu kunnen hun gewoon 2 body shots schieten in de tijd dat ik 20 kogels gelost hebt om hun dood te krijgen... ook is bij mij tides of war bugged zelfs naar herstarten van de game en xbox. Verder speelde ik wel redelijk normaal, maar helemaal blij ben ik niet. Ook heb ik soms dat mijn quick menu van mensen inviten blijft haakten wanneer ik weer terug ingame ga wat verschikkelijk irritant is.BroWohsEdis schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:36:
Zo te zien een goed besluit om Battlefield V nog even in de seal te laten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Optie toets(mocht je op ps4 spelen) en ff kijken of je assignments niet je scherm overlappen. Als ze bij mij overlappen (dus blijven staan nadat ik het menu sluit) is het bij elke druk op R2 raak😂 als het er niet staat heb ik er geen last vanTo easy schreef op donderdag 13 december 2018 @ 23:29:
[...]
Ook heb ik soms dat mijn quick menu van mensen inviten blijft haakten wanneer ik weer terug ingame ga wat verschikkelijk irritant is.
Ja klopt dat menu ook idd. Heb wel eens dat ik spawn en dan meteen iemand zie die ik wil killen. Druk ik op mijn trigger 10x dan menu ervoor en weg...frank131331 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 23:43:
[...]
Optie toets(mocht je op ps4 spelen) en ff kijken of je assignments niet je scherm overlappen. Als ze bij mij overlappen (dus blijven staan nadat ik het menu sluit) is het bij elke druk op R2 raak😂 als het er niet staat heb ik er geen last van
Ik wordt zelf een beetje moe van de Gewehr 43 sletjes en snipertjes. Ik burst die gasten helemaal de moeder, krijg hitmarkers, maar zij kunnen aanleggen, door hun 6x scope kijken en je headshotten. Waar is die suppression gebleven zoals in BF3 ? Vind het echt onzin dat wanneer je als sniper beschoten wordt, dat je dan nog uberhaupt raak kan schieten.
Andersom ook hoor. Heb zelf (voor de Jack of All Trades achievement 4x100000 xp per class) ook een tijdje met de sniper gespeeld. Kun je dus echt gewoon iemand afknallen die op 100m met zijn MF34 op jou aan het knallen is. Gewoon headshotten, terwijl de kogels om je heen inslaan en je zelfs geraakt wordt.
Andersom ook hoor. Heb zelf (voor de Jack of All Trades achievement 4x100000 xp per class) ook een tijdje met de sniper gespeeld. Kun je dus echt gewoon iemand afknallen die op 100m met zijn MF34 op jou aan het knallen is. Gewoon headshotten, terwijl de kogels om je heen inslaan en je zelfs geraakt wordt.
Vind het op zich best jammer dat ze die wapens aan de assault class hebben gegeven.MRE-Inc schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 08:50:
Ik wordt zelf een beetje moe van de Gewehr 43 sletjes
Zag gisteren ook weer een aantal assault liggen te snipen ipv dat ze op tankjacht gaan.
Idd, zo'n Gewehr 43 is voor mij net zoals de DMR's in BF4 zoals de MOD Mk11. Die zat daar ook gewoon bij de Sniper class.dvdkiwi schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:07:
[...]
Vind het op zich best jammer dat ze die wapens aan de assault class hebben gegeven.
Zag gisteren ook weer een aantal assault liggen te snipen ipv dat ze op tankjacht gaan.
Ik kon ze hebben met de STG en Lewis, maar na de laatste patch kan ik ze niet meer zo easy killen.MRE-Inc schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:36:
[...]
Idd, zo'n Gewehr 43 is voor mij net zoals de DMR's in BF4 zoals de MOD Mk11. Die zat daar ook gewoon bij de Sniper class.
Zal wel leuker zijn zulke wapens voor recon class. Kun je wat meer frontline spelen. Dan zou ik die class nog overwegen.
[ Voor 15% gewijzigd door To easy op 14-12-2018 09:46 ]
Je bedoelt dat je met recon class ook echt recon kunt spelen in plaats van sniper?
Dat zou baanbrekend zijn
Dat zou baanbrekend zijn
[sarcasme]
Oh heerlijk wat is het toch fijn dat die "timed-assignments" zo bugged zijn
[/sarcasme
Ik heb door afspraken deze week nauwelijks tijd om te gamen en had donderdagavond even inplant om "even" die week assignments af te tikken:
Het begon met een potje conquest waar m'n "onbekende" squad members alleen maar aan het snipen en / of vehicles gebruikte (=> geen revive mogelijkheid).
2e potje begon ik eindelijk op stoom te raak en had ik ruim 12 revives (als non medic) en toen zag ik toen mijn onaangename verbazing weer eens 0/6 revives staan in mn status.
gvd de gvd
Game gequit, weer conquest opnieuw opgestart zelfde resultaat
gvd de gvd
Toen breaktrough opgestart en daar begonnen gelukkig die unlocks te "unlocken", fastforward een paar uur verder en ik moet alleen nog die v1 rocket kills. En zowaar in het laatste potje voor "ik wil eigenlijk toch wel 7 uur kunnen slapen" kreeg de squad de mogelijkheid om z'n bomb te gooien. Helaas waren er (denk ik) te weinig kills want ik kreeg geen unlock na de inslag. Ik dacht ok ander keertje verder en stopte nadat het veld was afgelopen.
In het hoofdmenu dacht ik toch weer ah fuckit, nog 1 poging ff snel op conquest. Daar een squad letterlijk op sleeptouw genomen en zelf ongeveer 24k van de benodigde 43k punten opgehaald. En ik kon vlak voor het einde eindelijk zelf (als squadleader) die v1 rocket opvragen. Hoppaa mooie 7 multikill en ik dacht "insert frodo meme" its finaly done!.
Ik ga naar mn status scherm en zie.... 0/6 revives
Oh heerlijk wat is het toch fijn dat die "timed-assignments" zo bugged zijn
[/sarcasme
Ik heb door afspraken deze week nauwelijks tijd om te gamen en had donderdagavond even inplant om "even" die week assignments af te tikken:
Het begon met een potje conquest waar m'n "onbekende" squad members alleen maar aan het snipen en / of vehicles gebruikte (=> geen revive mogelijkheid).
2e potje begon ik eindelijk op stoom te raak en had ik ruim 12 revives (als non medic) en toen zag ik toen mijn onaangename verbazing weer eens 0/6 revives staan in mn status.
gvd de gvd
gvd de gvd
Toen breaktrough opgestart en daar begonnen gelukkig die unlocks te "unlocken", fastforward een paar uur verder en ik moet alleen nog die v1 rocket kills. En zowaar in het laatste potje voor "ik wil eigenlijk toch wel 7 uur kunnen slapen" kreeg de squad de mogelijkheid om z'n bomb te gooien. Helaas waren er (denk ik) te weinig kills want ik kreeg geen unlock na de inslag. Ik dacht ok ander keertje verder en stopte nadat het veld was afgelopen.
In het hoofdmenu dacht ik toch weer ah fuckit, nog 1 poging ff snel op conquest. Daar een squad letterlijk op sleeptouw genomen en zelf ongeveer 24k van de benodigde 43k punten opgehaald. En ik kon vlak voor het einde eindelijk zelf (als squadleader) die v1 rocket opvragen. Hoppaa mooie 7 multikill en ik dacht "insert frodo meme" its finaly done!.
Je hebt niet goed gekeken Henk, je moet 6 revives als niet medic halen.Stefmeister schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:09:
[sarcasme]
]Oh heerlijk wat is het toch fijn dat die "timed-assignments" zo bugged zijn
[/sarcasme
gvd de gvd
gvd de gvd
Jij hebt niet goed gelezen Henkieikdedinges schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:11:
[...]
Je hebt niet goed gekeken Henk, je moet 6 revives als niet medic halen.
Stefmeister schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:09:
2e potje begon ik eindelijk op stoom te raak en had ik ruim 12 revives (als non medic)
Oeps
Start je het potje op via tides of war btw?
@ikdedinges Weet ik niet meer precies, maar ik weet wel dat ik het zowel conquest als breakthrough op dezelfde manier heb opgestart. Vanavond maar weer even kijken wat het wel doet. Het grootste probleem met die v1 unlock is dat je niet "ff" snel kan testen of die in het desbetreffende potje unlocked (ivm een revive bevoorbeeld).
Die Gewehr43 is naar mijn idee ook aardig generfed sinds laatste update. Speelde gisteren even, maar haal nauwelijks kills meer.MRE-Inc schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:36:
[...]
Idd, zo'n Gewehr 43 is voor mij net zoals de DMR's in BF4 zoals de MOD Mk11. Die zat daar ook gewoon bij de Sniper class.
PSN ID Binloading_nl
Nou ik niet. In een 1:1 gevecht op pak hem beet mid-range leg ik het altijd af met een smg of lmg tegenover een Gewehr 43. Ik denk dat in een gemiddelde pot ik van de 20 tegenkills, er 10 door een Gewehr 43 zijn gemaakt. Niet dat ik het precies bijhoud, maar ik zit toch wel bijna elke avond op dat ding af te geven en dat komt niet omdat ik er NIET door afgeschoten word.To easy schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:43:
[...]
Ik kon ze hebben met de STG en Lewis, maar na de laatste patch kan ik ze niet meer zo easy killen.
Zal wel leuker zijn zulke wapens voor recon class. Kun je wat meer frontline spelen. Dan zou ik die class nog overwegen.
Je moet sws die assignments in de volgorde doen die aangegeven staat, als er één of meerdere actief zijn kun je dat zien in het "pauze" menu.Stefmeister schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:24:
@ikdedinges Weet ik niet meer precies, maar ik weet wel dat ik het zowel conquest als breakthrough op dezelfde manier heb opgestart. Vanavond maar weer even kijken wat het wel doet. Het grootste probleem met die v1 unlock is dat je niet "ff" snel kan testen of die in het desbetreffende potje unlocked (ivm een revive bevoorbeeld).
Aan de rechterkant van het scherm boven de andere assignments die je actief hebt op dat moment.
Wij hebben het er allemaal over dat die OP is haha. Maar een gun die je net hebt vrijgespeeld is op lvl1 maar als ze op lvl4 zijn dan zie je pas de TRUE POWER van het wapensteefje schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:44:
[...]
Die Gewehr43 is naar mijn idee ook aardig generfed sinds laatste update. Speelde gisteren even, maar haal nauwelijks kills meer.
Nvm
[ Voor 100% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-12-2018 12:24 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zoals eerder aangegeven, ze hadden de TTK gewoon moeten laten zoals het was. Je krijgt toch altijd gezeik. Het was eerst insta kill. Nu krijg je bullet sponges...
Het is gewoon niet snel goed. En nu krijg je nog een rare verdeling tussen oude en nieuwe TTK... Ik ben van mening dat developers niet zo snel hun kop moeten laten hangen bij de klachten van gamers...
Ik ga maar eens kijken of mijn oude vertrouwde gewehr 43 zo OP is geworden
Het is gewoon niet snel goed. En nu krijg je nog een rare verdeling tussen oude en nieuwe TTK... Ik ben van mening dat developers niet zo snel hun kop moeten laten hangen bij de klachten van gamers...
Ik ga maar eens kijken of mijn oude vertrouwde gewehr 43 zo OP is geworden
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-12-2018 12:33 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wat zou het een verademing zijn om eens wat potjes zónder snipers en gewehr43 "snipers" te spelen...
Tsja, Snipers...
Eigenlijk zou er een optie in het spel moeten zitten met een max. aantal per x.
@Dropkogel @dvdkiwi
Mijn ideale BF?
Alle scoped wapens weg. Klaar met die onzin.
Maak van sniperwapens elite kits waarvan er maar een paar op een map te vinden zijn, bijvoorbeeld bij de wapendepots. Maak het gebruik ervan lastig, met bullet drop, wind effect en adem moeten inhouden.
Goed voor PTFO spel, goed voor de moraal.
Maak van scout een sterke class, geef hem een grotere rol in communicatie. Minder op kills gericht, meer op squad-score.
Haal de kills en deaths uit het EOR scherm. Een speler kan deze info van zichzelf en van de squad opvragen, niet van de rest.
Mijn ideale BF?
Alle scoped wapens weg. Klaar met die onzin.
Maak van sniperwapens elite kits waarvan er maar een paar op een map te vinden zijn, bijvoorbeeld bij de wapendepots. Maak het gebruik ervan lastig, met bullet drop, wind effect en adem moeten inhouden.
Goed voor PTFO spel, goed voor de moraal.
Maak van scout een sterke class, geef hem een grotere rol in communicatie. Minder op kills gericht, meer op squad-score.
Haal de kills en deaths uit het EOR scherm. Een speler kan deze info van zichzelf en van de squad opvragen, niet van de rest.
[ Voor 31% gewijzigd door Easymongo op 14-12-2018 16:42 ]
Men dat zou de beste update zijn die je kan wensen. 2 snipers per team ofzo.Dropkogel schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:32:
Tsja, Snipers...
Ik ben altijd een groot van geweest van Battlefield, daarom frustreert het mij dat EA de zoveelste franchise om zeep aan het helpen is.drusloos schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:49:
[...]
Dit klinkt wel als een hele grote brok frustratie. Snap je punten wel, maar zo erg is het toch ook allemaal niet? Het is maar een spel, en ze voeren nog wat dingen door om het te verbeteren. Bovendien hoe ze de wapens ook aanpassen, nooit zal iedereen tevreden zijn. Ik denk dat binnen nu en 4 weken ze dusdanig veel hebben doorgevoerd dat het echt een degelijk spel is.
Ik dacht ook even van misschien iets anders als battlefield proberen, maar na 1 potje cod blackout gespeeld te hebben was ik vrij snel terug omdat alle andere spellen echt alleen maar lelijke/niet realistische graphics hebben wat leuk was toen ik 12 was. (Mijn mening)
Probeer het bij de volgende update nog eens, zou toch jammer zijn als zo’n trouwe bf speler er mee stopt
Wat mij heeft overtuigd om dit spel te kopen is de gunplay, dit is nu verziekt. Het enige wat ik nu zie gebeuren is dat mensen meer en makkelijker snipen, vaker met een bipod op de grond liggen te wachten (met een RPM van 700 merk je er immers weinig van) en dat de gameplay wordt vertraagd en nog campier wordt. Het attrition systeem kunnen ze er nu ook beter uit halen want ammo is nog schaarser.
DICE zegt dat de lage TTK mensen ervan weerhouden om het spel te spelen, misschien moeten ze is kijken naar de eindeloze lijst bugs, netcode, UI en de magere, ronduit slechte content. DICE wilde de (al lage) playerbase niet verdelen met premium, wat doen ze; twee verschillende playlists waarvan de casual speler geen flauw idee heeft wat ze betekenen. Ik verwacht dat dit spel doodbloedt, net zoals Battlefront II.
Ik weet niet waar DICE mee bezig is, volgens mij weten ze het zelf ook niet. Waarschijnlijk raakt EA in paniek aangezien het einde in zicht komt.
PUBG heeft er weer een speler bij iig.
[ Voor 10% gewijzigd door BroWohsEdis op 14-12-2018 22:59 ]
Bovenstaande vat exact de huidige status van de game samen. Ik slinger misschien nog een potje of 1/2 per week aan maar als de gameplay na de volgende update hetzelfde blijft gaat de game weg.. Dit is niet wat ik gepreorderd heb (ja ik weet dat een beta of alpha geen 100% weerspiegeling is van het eind product) maar om zulke drastische en gameplay beïnvloedende dingen na release te gaan wijzigen schiet me echt in het verkeerde keelgat. Dice is, als er de komende maanden niet heel veel (terug) veranderd iig mijn krediet kwijt.
Klagen over bugs en dan PUBG gaan spelen...BroWohsEdis schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 22:43:
[...]
Ik ben altijd een groot van geweest van Battlefield, daarom frustreert het mij dat EA de zoveelste franchise om zeep aan het helpen is.
Wat mij heeft overtuigd om dit spel te kopen is de gunplay, dit is nu verziekt. Het enige wat ik nu zie gebeuren is dat mensen meer en makkelijker snipen, vaker met een bipod op de grond liggen te wachten (met een RPM van 700 merk je er immers weinig van) en dat de gameplay wordt vertraagd en nog campier wordt. Het attrition systeem kunnen ze er nu ook beter uit halen want ammo is nog schaarser.
DICE zegt dat de lage TTK mensen ervan weerhouden om het spel te spelen, misschien moeten ze is kijken naar de eindeloze lijst bugs, netcode, UI en de magere, ronduit slechte content. DICE wilde de (al lage) playerbase niet verdelen met premium, wat doen ze; twee verschillende playlists waarvan de casual speler geen flauw idee heeft wat ze betekenen. Ik verwacht dat dit spel doodbloedt, net zoals Battlefront II.
Ik weet niet waar DICE mee bezig is, volgens mij weten ze het zelf ook niet. Waarschijnlijk raakt EA in paniek aangezien het einde in zicht komt.
PUBG heeft er weer een speler bij iig.
Maargoed, ik vermaak me prima met BfV.
Ik denk dat geen enkel spel perfect is en er altijd wel wat te klagen blijft whatever EA en Dice ook doen.
ikdedinges schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:47:
[...]
Klagen over bugs en dan PUBG gaan spelen...
Nou inderdaad. Dát is pas een bug infested zooitje.... sure er zitten bugs in BFV. Best wat ook nog eens. Maar overall nog steeds een goede ervaring IMHO. Kan wel snappen dat het wellicht too much is voor nieuwe spelers. Maar voor een BF liefhebber is het te overzien.
Uh nee, als battlefield liefhebber beland deze game straks in de kast als niet e.e.a. wordt aangepast/teruggedraaid.[b]Reefun in "[XBO/PS4] Battlefield V"Reefun schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:58Maar voor een BF liefhebber is het te overzien.

Don't let the door hit you on the way out
[ Voor 91% gewijzigd door Martinspire op 15-12-2018 14:02 ]
PUBG heeft op dit moment minder bugs dan BFV, een triple A game.ikdedinges schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:47:
[...]
Klagen over bugs en dan PUBG gaan spelen...
Maargoed, ik vermaak me prima met BfV.
Ik denk dat geen enkel spel perfect is en er altijd wel wat te klagen blijft whatever EA en Dice ook doen.
Zonder te testen zo'n groot gameplay element ineens veranderen om de nieuwe spelers voor de kerst binnen te trekken en te houden vind ik belachelijk.
[ Voor 42% gewijzigd door BroWohsEdis op 15-12-2018 17:03 ]
In vind het een toffe game en leuk dat er een Nederlandse map. Ik vind het alleen wel echt een kutmap en hij komt me veel te vaak voorbij 
Het valt me trouwens ook op dat uit een potje gaan echt heel lang duurt. “Quitting” zou toch secondewerk zijn zou je denken.
Het valt me trouwens ook op dat uit een potje gaan echt heel lang duurt. “Quitting” zou toch secondewerk zijn zou je denken.
Dat ben ik wel met je eens.BroWohsEdis schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:48:
[...]
Zonder te testen zo'n groot gameplay element ineens veranderen (...) vind ik belachelijk.
Het is naast de beperkte kogels, beperkte heathregen en het nieuwe spottingmechanisme een van de core elementen van de nieuwe gameplay die ze deze BF geintroduceerd hebben. En juist die nieuwe opzet zorgde ervoor dat de gameplay weer verfrissend (meer tactisch ipv rambo) aanvoelde.
Neemt niet weg dat ik deze BF ook ná de update nog steeds als een van de beste sinds BFBC2 bestempel
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 15-12-2018 22:39 ]
Gisteravond een leuke pot Grand Ops gespeeld met wat Tweakers, oa @Stefmeister en @Miesjh
Het leek erop dat we op Arras overlopen werden, mede mogelijk gemaakt door onze eigen spitfires die geen bal deden tegen de zeer goede Stuka piloot en uiteraard de nog steeds OP JU88.
Uiteindelijk bij ons laatst te verdedigen punt alsnog de overhand kunnen krijgen en de vijand kunnen terugdringen en hun objectives A B en C kunnen vernietigen. Daarna het EOR screen waarop een Draw stond en er dus voor ons voor het eerst een pot Final Stand gespeeld moest worden.
De key bij ons was om als squad bij elkaar te blijven waardoor we elkaar konden reviven. De map wordt heel snel kleiner en we moesten rennen om niet out of bounds te raken. Uiteindelijk gewonnen met 26-0
Was toch wel een leuke en spannende ervaring.
Even wat filmpjes:
De objective clearen:
[Streamable: Clear objective]
Vies snipen boven op de control tower:
[Streamable: Sniper]
Tank vernietigen met de Mosquito
[Streamable: Tank destroyer]
En wat M1907 SF gameplay. Blijft een van de lekkerste wapens in BF5
[Streamable: M1907 SF]
Het leek erop dat we op Arras overlopen werden, mede mogelijk gemaakt door onze eigen spitfires die geen bal deden tegen de zeer goede Stuka piloot en uiteraard de nog steeds OP JU88.
Uiteindelijk bij ons laatst te verdedigen punt alsnog de overhand kunnen krijgen en de vijand kunnen terugdringen en hun objectives A B en C kunnen vernietigen. Daarna het EOR screen waarop een Draw stond en er dus voor ons voor het eerst een pot Final Stand gespeeld moest worden.
De key bij ons was om als squad bij elkaar te blijven waardoor we elkaar konden reviven. De map wordt heel snel kleiner en we moesten rennen om niet out of bounds te raken. Uiteindelijk gewonnen met 26-0
Was toch wel een leuke en spannende ervaring.
Even wat filmpjes:
De objective clearen:
[Streamable: Clear objective]
Vies snipen boven op de control tower:
[Streamable: Sniper]
Tank vernietigen met de Mosquito
[Streamable: Tank destroyer]
En wat M1907 SF gameplay. Blijft een van de lekkerste wapens in BF5
[Streamable: M1907 SF]
[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 16-12-2018 09:13 ]
Even een vraagje over de single player.
Sinds the last tiger uit is heb ik deze verschillende keren geprobeerd te spelen (ps4). Echter iedere keer als ik het level start en ik controle krijg over de tank loopt de game compleet vast. Ik heb al geprobeerd om de game opnieuw te installeren, patches (1.4 en 1.5) opnieuw erop gezet maar hij blijft iedere keer op het zelfde punt vastlopen. De eerste 3 hoofdstukken heb ik wel gewoon probleemloos kunnen spelen.
Iemand enige idee waar dit door kan komen en hoe ik het oplos?
Sinds the last tiger uit is heb ik deze verschillende keren geprobeerd te spelen (ps4). Echter iedere keer als ik het level start en ik controle krijg over de tank loopt de game compleet vast. Ik heb al geprobeerd om de game opnieuw te installeren, patches (1.4 en 1.5) opnieuw erop gezet maar hij blijft iedere keer op het zelfde punt vastlopen. De eerste 3 hoofdstukken heb ik wel gewoon probleemloos kunnen spelen.
Iemand enige idee waar dit door kan komen en hoe ik het oplos?
MRE-inc,
Inderdaad VIES filmpje dat gesniper! : > (
Haha de haat tegen snipers is er altijd. Ik neem altijd standaard die toren onder vuur als ik op aerodrome speel.Dropkogel schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:02:
MRE-inc,
Overigens vind ik de BF 109 G-6 echt OP, holyshit dat ding is niet normaal. Zelfs met mijn maxed out Mosquito en Spitfire VB geen schijn van kans...
[ Voor 71% gewijzigd door whoutman op 17-12-2018 12:41 ]
Vandaag denk al 20 keer die V1 of die JB2 bom gegooid en echt gigantisch veel kills meegemaakt.
Maar die laatste Tides of War opdracht wil die maar niet registreren.
Het nieuwe spotten en squad revives vind ik goede veranderingen, health regen ben ik nog niet over uit. Waarom vind je Battlefield V tot nu toe één van de beste?dvdkiwi schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:56:
[...]
Dat ben ik wel met je eens.
Het is naast de beperkte kogels, beperkte heathregen en het nieuwe spottingmechanisme een van de core elementen van de nieuwe gameplay die ze deze BF geintroduceerd hebben. En juist die nieuwe opzet zorgde ervoor dat de gameplay weer verfrissend (meer tactisch ipv rambo) aanvoelde.
Neemt niet weg dat ik deze BF ook ná de update nog steeds als een van de beste sinds BFBC2 bestempel
Je hoefde toch geen V1 in te roepen? resupply drop was toch ook voldoende? Ik heb overigens meer succes als ik de game opstart via de tides of war waarna ie een random game joined met random mode. Op de 1 of andere manier lukt het dan wel allemaal. Nu ook 1 die niet wil overigens (na joinen via serverbrowser), maar probeer straks wel weerGovertNL schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:12:
Vandaag denk al 20 keer die V1 of die JB2 bom gegooid en echt gigantisch veel kills meegemaakt.
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 16-12-2018 18:16 ]
Look Up: Dood als squad twee vijanden met JB-2 of V-1 Reinforcements.Martinspire schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:15:
[...]
Je hoefde toch geen V1 in te roepen? resupply drop was toch ook voldoende? Ik heb overigens meer succes als ik de game opstart via de tides of war waarna ie een random game joined met random mode. Op de 1 of andere manier lukt het dan wel allemaal. Nu ook 1 die niet wil overigens (na joinen via serverbrowser), maar probeer straks wel weer
Lijkt mij dat je er dan minimaal 2 moet doden met zo'n bom. Nou we hebben er zelfs een keer 12 gedood. Maar afvinken die opdracht zit er vandaag en gister niet in.
Van de week deed die alles afvinken gewoon in Breakthrough. We hebben inderdaad ook gewoon wat jij nu voorstelt geprobeerd. Ook meerdere keren die bom gedropt. Maar niks.
Lees dit trouwens net op Reddit! Ben dus niet de enige haha.
https://www.reddit.com/r/...ed_the_tides_of_war_look/
[ Voor 19% gewijzigd door GovertNL op 16-12-2018 18:29 ]
Vooral vanwege de nieuwe gameplay, die vind ik echt heel goed en fris aanvoelen.BroWohsEdis schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:19:
[...]
Waarom vind je Battlefield V tot nu toe één van de beste?
Maar ook vanwege het beperkte aantal wapens, geen rare gadgets of attachments en het beperkte aantal tanks en vliegtuigen. Een beetje wat BFBC2 ook had: geen overdaad maar enkel hetgeen je nodig hebt om virtueel oorlogje te kunnen spelen.
Hier geen probleem. Heb die kills via Grand Operations gehaald, ook direct m'n eerste multi kill met een V1.GovertNL schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:12:
To easy schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:26:
[...]
Haha de haat tegen snipers is er altijd. Ik neem altijd standaard die toren onder vuur als ik op aerodrome speel.
Ik heb alleen sniper gespeeld voor de Jack of all trades achievement. Moet je met elke class 100k xp halen. Nu ik die gehaald heb, gaat de sniper class alleen nog gebruikt worden om te counter snipen. Dus als ik 3x door dezelfde sniper vanaf hetzelfde plekje wordt gesniped. Verder speel ik altijd met de andere classes en laat ik de recon/sniper class altijd ver links liggen.Dropkogel schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:02:
MRE-inc,
Valt reuze mee. Sorry dat ik dit zo zeg, maar als je het aflegt tegen een BF109 G-6 dan was de ander simpelweg beter. Ze zijn op hetzelfde niveau als de Spitfire. Over de Spitfire las ik veel geklaag na de laatste update (sneller overheaten, minder kogels). Maar die is net zo sterk als voorheen voor mijn gevoel. Enige waar je echt op moet letten is je munitie en dat je nog meer in bursts schiet om overheaten te voorkomen.whoutman schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:43:
Iemand zin om in squads te spelen vandaag? PS4 --> houtmannes PSN
Overigens vind ik de BF 109 G-6 echt OP, holyshit dat ding is niet normaal. Zelfs met mijn maxed out Mosquito en Spitfire VB geen schijn van kans...
De Mosquito is dan een ander verhaal. Die is wat logger/trager, maar als je het goed speelt kun je alsnog winnen van een BF109. De stalhoogte van de Mosquito is namelijk vele malen hoger als de BF109. Maar goed, die truc werkt alleen tegen mediocre piloten
Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V