Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:50:
[...]

Maar serieus nu is het klaar toch? Ik snap wat je allemaal wil zeggen, maar alleen jij blijft er over door praten. En krijg toch het idee dat jij wilt dat er mensen op blijven happen, zodat jij weer kan counteren.

OT: je kunt voor tides of war alleen xp verdienen met de assignments of niet? Gewoon xp van een potje telt daar niet in mee dacht ik. Heb nu alles gehaald en ben lvl 10 nu.
Ok dan, nu is t klaar O-)

Maar echt geloof me, ik heb totaal geen behoefte aan reacties zodat ik kan counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
poor Leno schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:03:
[...]

Ok dan, nu is t klaar O-)

Maar echt geloof me, ik heb totaal geen behoefte aan reacties zodat ik kan counteren.
Oke ik geloof je 8) . Hopelijk komt ook alles voor jou goed qua bugs etc. Dan kunnen we er allemaal optimaal van genieten!

Die sneeuwman bouwen is ook een groot campfest haha. Ik zie vandaag de 2 potjes narvik die ik speelde keer op keer daar lui vechten en dood gaan doordat beide teams er heen rushen. Leuk om te zien haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

To easy schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:37:
[...]

Oke ik geloof je 8) . Hopelijk komt ook alles voor jou goed qua bugs etc. Dan kunnen we er allemaal optimaal van genieten!

Die sneeuwman bouwen is ook een groot campfest haha. Ik zie vandaag de 2 potjes narvik die ik speelde keer op keer daar lui vechten en dood gaan doordat beide teams er heen rushen. Leuk om te zien haha!
Leuk en aardig. Maar ik vind de plek op punt A niet waar die gebouwd moet worden. Of ik zit compleet fout te zoeken

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:54:
[...]
Moet zeggen die 20 bandage gooien naar wat teamleden is een kippetje wat in 1 a 2 potjes wel te doen is. Maar die kisten plaatsen waar mensen health uit kunnen pakken is echt geen doen. Al een paar potten gespeeld maar de teller staat nog gewoon op 0
Deze heb ik ook geprobeerd en op gegeven moment maar opgeven. De medical crate heeft gewoon weinig meerwaarde en meeste spelers lijken deze te negeren. Ik heb de dit onderdeel van de ToW maar overgeslagen. De punten ervan lijken me de moeite ook niet waard.

Ik heb echt de moeite genomen om alles te unlocked voor de chapter exp, maar de medcrate laat ik mooi voor wat het is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:30

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

poor Leno schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:40:
[...]

Nou gelukkig zijn we niet allemaal zo makkelijk om maar voorover te bukken en de tandjes op elkaar te drukken.

Wij als consumenten hebben weldegelijk het recht om iets van een product te bekritiseren.
Omdat je een populair product maakt betekent niet dat je overal weg mee mag komen.
Talloze voorbeelden waarbij makers van een product worden teruggefloten omdat de consument ergens niet mee eens is om wat voor redenen dan ook.

En ik bedoel natuurlijk niet 'onze' als bezittelijk voornaamwoord, maar ik neem aan dat je zoiets wel begrijpt?
Het is iig mijn favoriete serie, de jouwe niet?

Ik geef aan dat ik het niet doe om een discussie te starten, maar gewoon ter kennisgeving. Dat jij er dan tegen mij persoonlijk weer over op in gaat ipv. het bij het spel te houden, en enkel mijn mening ter discussie gaat stellen, is je eigen keuze.

Als je goede argumenten hebt waarom het Ok is dat ze al deze bijzondere keuzes maken, prima. Maar kom wel met iets beters dan 'het is hun product', want nu kun je kennelijk alleen op mijn mening reageren.
Vanwege je eerste zin zou ik eigenlijk uitgebreid willen reageren op je post... maar om de lieve vrede in dit topic te bewaren ga ik er maar niet meer op in. Namelijk een gebed zonder eind. Have fun verder met je favoriete gameserie. Jammer dat de customization zo beperkt is, anders had je wellicht een geel hesje kunnen kiezen met bijbehorende facepaint.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:55
Reefun schreef op zondag 9 december 2018 @ 08:26:
Over de masteries... ben bij MG42 mastery VI volgens mij. 10 enemies near an objective in 1 life. Zat aan de 9 gisteren en toen werdt ik kapot geknald door een tiger :( vanavond maar weer proberen.
Die klinken vrij zwaar maar met de squad revives kan "één leven" zomaar erg lang duren.
Voor de Sten moet ik enkel nog de Mastery VII: "hipfire 20 enemies in a round in objective areas". Die laat ik toch mooi voor wat het is; kom gemiddeld niet eens aan de 20 kills per potje, laat staan al hipvurend, in één potje, in een cap zone :D Ik wacht wel tot er ooit 400% servers de kop op steken.

Ik vind de weapon Mastery en Proficiency assignments erg leuk, maar het moet wel leuk blijven ;)
En ondanks dat ik de gouden skins tof vind, vind ik het niet de moeite waard om ervoor te gaan omdat ik weet dat het alleen maar frustratie gaat opleveren.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat eeb gemekker over een quote zeg. Serieus? Heb heel die quote geeneens gezien daar ik nog steeds de war stories moet doen. Maar ook al had ik hem gezien, dan had ik hem gelezen, "mêh" gezegd in m'n gedachten en weer verder spelen. Man man man. Waar je je druk over kan maken zeg.

Anyway. OT over de game.

De nieuwe map nog steeds niet kunnen spelen. Zelfs als ik zoek op alle regios, alle game modes en alle slots kan ik geen server vinden met panzerstorm?

Tides of war vrij gespeeld en het nieuwe wapen vrij gespeeld. Geeneens aangeraakt want MG42 :D

Qua vliegtuigen is het flink generfed allemaal. Maar kan nog prima overweg met bijv. de spitfire. Het is simpelweg nog beter mikken en niet te snel je kruit verschieten.

De JU-88 is niet meer OP dankzij het feit dat je minder bommen mee kunt nemen. Maar ze zijn wel vergeten de ammo capaciteit van de middelste onderste unlock (8 neerwaarts gerichte lmgs volgens mij) te verkleinen. wat een beest is dat tegen infantry en vliegtuigen. Je kunt vliegtuigen letterlijk binnen 1 sec neer krijgen ermee :D

Over de masteries... ben bij MG42 mastery VI volgens mij. 10 enemies near an objective in 1 life. Zat aan de 9 gisteren en toen werdt ik kapot geknald door een tiger :( vanavond maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Verwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:56:
[...]

Deze heb ik ook geprobeerd en op gegeven moment maar opgeven. De medical crate heeft gewoon weinig meerwaarde en meeste spelers lijken deze te negeren. Ik heb de dit onderdeel van de ToW maar overgeslagen. De punten ervan lijken me de moeite ook niet waard.

Ik heb echt de moeite genomen om alles te unlocked voor de chapter exp, maar de medcrate laat ik mooi voor wat het is.
Ik heb het gisteren even met een random squadmate gedaan, ik voor hem even die punten bij elkaar gesprokkeld door door prikkeldraad te rennen en dan te healen bij zn kist en hij heeft daarna hetzelfde voor mij gedaan.
Als je op de xbox gamed voeg me maar even toe dan help ik je wel, m'n gamertag is ikdedinges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Oxigeon schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:06:
[...]

Leuk en aardig. Maar ik vind de plek op punt A niet waar die gebouwd moet worden. Of ik zit compleet fout te zoeken
Als je kort bij a spawned moet je de berg op en staat 1 geel huisje. Daar je hammer equipen en zie je een snowman build actie. Als die er al staat eerst kapot schieten en rebuilden.

Betreft de map Narvik mochten meer mensen dit willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De sneeuwman hoef je niet perse te bouwen om de Vickers te unlocken toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Jij wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hah ik bouw me de pleuris, dus dat kan er ook nog wel bij :X

Gister lukte de sneeuwman echter niet :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:18:
Is die pop geen 30k aan ToW XP? Altijd welkom voor meer spiegeltjes en kraaltjes.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
poor Leno schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:18:
Klopt, maar is idd een dikke bak xp. En vond ook wel grappig om daar met 10 man te staan een sneeuwpop te bouwen haha.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
Het is ook heerlijk authentiek, dus het hoort echt in deze BF :P
Google images: World War 2 snow man

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/b9/aa/58/b9aa58114bb886ab049f2f8fe79ae310.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:26:
Het is ook heerlijk authentiek, dus het hoort echt in deze BF :P
Google images: World War 2 snow man

[Afbeelding]
Haha prachtig. Die kerel op de achtergrond achter zijn AA kanon is er niet zo blij mee volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26
Nou voorruit, meer filmpjes in dit topic....

V1 op Rotterdam

Hakken met een shovel

En een bugje..... één van de....kleintje maar, dus niet zeuren verder over bugjes, want die zijn er natuurlijk totaal niet....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
To easy schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:29:
[...]

Haha prachtig. Die kerel op de achtergrond achter zijn AA kanon is er niet zo blij mee volgens mij.
Dat is een voorouder van Leno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:32:
[...]

Hah, omdat? Het gister niet lukte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:32:
[...]

Aah niet nu doorgaan he. Wouden net weer positief zijn allemaal.

Het is wachten tot een nieuwe gekke challange.

Maai een heel tarwe veld op Arras weg met molotovs oid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wat kun je krijgen door te levelen in tides of war? Ik heb het wapen al unlocked. Wat is er verder? :)

Nevermind. Heb het gevonden.:)

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-12-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:04:
Wat kun je krijgen door te levelen in tides of war? Ik heb het wapen al unlocked. Wat is er verder? :)

Nevermind. Heb het gevonden.:)
Wat is er verder dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Je kunt tot en met level 20 gaan en unlock je met name skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
uchiha tijntje schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:46:
[...]

Je kunt tot en met level 20 gaan en unlock je met name skins.
Opzich wel leuk die skins. Verdien ze liever zo dan dat ik 20k CC moet betalen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
MRE-Inc schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:31:
Nou voorruit, meer filmpjes in dit topic....
Hakken met een shovel
Jij gaat lekker ... fijn dat de voeten-audio stuk is... >:)

Overigens, hoeveel punten moet je hebben als SL voordat je de V1 kan bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Easymongo schreef op zondag 9 december 2018 @ 16:04:
[...]

Jij gaat lekker ... fijn dat de voeten-audio stuk is... >:)

Overigens, hoeveel punten moet je hebben als SL voordat je de V1 kan bestellen?
41500 punten. Als je een goede squad hebt haal je er 2 per potje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
*spuit 11 :+

Gisteren op Panzerstorm heb ik er 2 af kunnen vuren in één potje, eentje met 7 kills en eentje met 3 kills :*)

[ Voor 95% gewijzigd door Superkiwi op 09-12-2018 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Hier een aantal leuke clipjes:

Ik heb nog nooit een game gemaakt waar zoveel mensen op één plek blijven zitten. Granaten uit de lucht schieten is erg vet.

[ Voor 5% gewijzigd door BroWohsEdis op 09-12-2018 20:44 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 22:41
Oké ik geeft het op; kan die vickens gewoon niet unlocken. 10 kills met AA op Rotterdam; stap niet unlocked, 2 kills met stationair anti tank op Narvik; stap niet unlocked; potje campen op devastation met de mg’s 3 kills; niks unlocked 😅

[ Voor 3% gewijzigd door frank131331 op 09-12-2018 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

frank131331 schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:51:
Oké ik geeft het op; kan die vickens gewoon niet unlocken. 10 kills met AA op Rotterdam; stap niet unlocked, 2 kills met stationair anti tank op Narvik; stap niet unlocked; potje campen op devastation met de mg’s 3 kills; niks unlocked 😅
Hele stomme vraag wellicht en misschien heb je eerder al het antwoord eerder gegeven... maar ben je al wel bij die stap? Sommige challenges zijn nog gelocked totdat je er een aantal hebt gecomplete.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• To easy
BroWohsEdis schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:42:
Hier een aantal leuke clipjes:

[Vimeo: BesottedOrb_BattlefieldV_20181208_15-26-58]

[Vimeo: BesottedOrb_BattlefieldV_20181201_17-25-26]

[Vimeo: FailingLoathsomeCurassow]

Ik heb nog nooit een game gemaakt waar zoveel mensen op één plek blijven zitten. Granaten uit de lucht schieten is erg vet.
Zo dan dat is lekker schieten. Ik snap het niet, waarom kom ik dit nooit tegen zo? Zoveel sukkels bij elkaar haha.

@MRE-Inc joo ik speelde net tegen jou en je got groepje op hamada en fjell haha. Ik was met mijn vrienden KING squad. Op hamada wonnen we en jullien op fjell. Had je maatje angerfist en mishja paar x goed te pakken. Jou niet zo snel gezien haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 22:41
uchiha tijntje schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:48:
[...]

Hele stomme vraag wellicht en misschien heb je eerder al het antwoord eerder gegeven... maar ben je al wel bij die stap? Sommige challenges zijn nog gelocked totdat je er een aantal hebt gecomplete.
Haha ja ben idd bij die stap, dacht inderdaad dat ik misschien nog iets vergeten was. De oranje lijn staat nu bij “Hold the Fort”. Net nog ff 1 potje gedaan; 3 MG kills maar nope :/

[ Voor 5% gewijzigd door frank131331 op 09-12-2018 23:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Tip!

Als je neergeschoten bent en uit ligt te bloeden, kun je spotten/marken!
Op die manier kun je je Squad laten zien waar je eventuele killer zich nog bevindt :)

Je ziet het zelf niet, maar je squadmembers wel. Als je gerevived wordt zie je de spot/marker zelf ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
To easy schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:10:
[...]

Zo dan dat is lekker schieten. Ik snap het niet, waarom kom ik dit nooit tegen zo? Zoveel sukkels bij elkaar haha.

@MRE-Inc joo ik speelde net tegen jou en je got groepje op hamada en fjell haha. Ik was met mijn vrienden KING squad. Op hamada wonnen we en jullien op fjell. Had je maatje angerfist en mishja paar x goed te pakken. Jou niet zo snel gezien haha!
Haha, niet in de gaten gehad. Maar nu noem je ook 2 mappen waar je mij alleen in de lucht tegenkomt.

Op Hamada kwam ik er overigens pas tegen het einde bij en zat ik in een Tiger tank op de brug bij D te schieten. Op Fjell zet ik uiteraard weer in het vliegtuig te hoeren, dus ben ik je waarschijnlijk niet tegengekomen op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 10 december 2018 @ 07:55:
Tip!

Als je neergeschoten bent en uit ligt te bloeden, kun je spotten/marken!
Op die manier kun je je Squad laten zien waar je eventuele killer zich nog bevindt :)

Je ziet het zelf niet, maar je squadmembers wel. Als je gerevived wordt zie je de spot/marker zelf ook weer.
Thanks! Ik vroeg me al af of dat zou werken, want drukte soms wel op RB en kreeg dan wel dat "spotgeluidje", maar wist niet of hij daadwerkelijk wat liet zien of niet.

Gisteren trouwens de laatste MG42 assignment gedaan. Beetje jammer dat ik niet voor een gouden AA sight kan gaan, want de iron sight is 3x niks IMHO. Mijn vrouw heeft nu de missie om continu mijn wapen te stelen als ze mij gaat reviven (als medic zijnde, ze heeft de MG42 als support al dankzij mij maar wil geen support spelen). Maar toen had ze dus mijn gouden MG42. Als je vervolgens 5 meter er vanaf staat ziet hij er standaard uit, sta je binnen 4,99meter, dan veranderd hij inene in goud 8)7. Klein detail, maar wel verwarrend als je het eenmaal opvalt. Opzich niet zo een probleem, snap heus wel dat ze een bepaalde render afstand hebben (net zoals fortifications/tonnen/etc.). Maar dan nog.

Las verder dat ze de bommen herlaad tijd @ vliegtuigen gaan verkorten wat opzich wel terecht is daar het nu té lang duurt. De JU-88 blijft hoe dan ook gebalanceerder als eerst gelukkig (dus geen spelers meer met 150+ - X). Ze zouden ook met de eerst volgende update eindelijk wat bipod aanpassingen door voeren. Gisteren tot 3x toe dood gegaan omdat die fuckin bipod spastisch deed :( Zat ik bijv. gewoon achter een zandzak, geen extreem rare hoek, kon normaal schieten, maar als ik hem 1cm naar rechts bewoog dan koppelde de bipod weer af 8)7.

En nog steeds geen Panzerstorm mappen kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:10

Tripl3 D

Brother in Arms

Iemand hier ook last van het volgende (Op PS4):

Zaterdag kreeg ik een kleine update, net nadat ik de game had gestart (iets visueels of zoiets).
Daarna startte ik een spel. Map werd zichtbaar waarop gespeeld ging worden en daarna wordt het beeld altijd even zwart en zie je normaliter rechts bovenin een laadsymbool totdat het spel start.
Nu bleef het beeld volledig zwart en op een gegeven moment hoord ik wel geluid zoals: Objective x is lost
Vervolgens op kruisje gedrukt en de game startte gewoon zonder beeld!
Heb dus de PS4 via de aan/uit knop gereset. Daarna weer gestart en was er niets meer aan de hand.

Dacht ik. Gisteren weer gespeeld. Eerste spel wat laadde: Precies hetzelfde issue. Beeld bleef zwart!!!
Weer harde reset en daarna probleemvrij kunnen spelen.

Ik hoop niet dat dit voortaan elke dag zo gaat. Kost toch al gauw een 7-8 minuten aan totale laadtijd, maar bovenal een hoop frustratie!

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:51
Ik heb niet zoveel vrije/PS4 tijd als velen hier, dus afgelopen weekend pas voor de tweede keer BF V opgestart maar ik ga zelfs met de singeplayer al een poosje zoek zijn. Heb echt moeite om er doorheen te komen, terwijl ik toch echt wel tactisch en nadenkend probeer te spelen.
Ik dacht even dat ik te lang geen PS had aangeraakt, maar CoD WWII liep ik redelijk makkelijk door de singeplayer heen. Ander speel natuurlijk, maar ik ben van nature meer een BF dan CoD persoon.

Geeft ook allemaal niet, het speelt lekker en een paar keer extra dood gaan geeft ook niet. Al is het soms wel wat frustrerend dat je praktisch overnieuw kunt beginnen. Ik zit nu pas in Noorwegen btw.

Enig nadeel dat ik heb is dat het beeld erg donker is, nadeel in bijv. de singeplayer in Noorwegen. Bij het installeren/1e keer opstarten moet je de helderheid aanpassen totdat je het logo bijna niet meer ziet. Bij mij bleef dit vierkantje zwart, welke kant ik het ook op bewoog dus maar in het midden gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

B-Real schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:31:
Enig nadeel dat ik heb is dat het beeld erg donker is, nadeel in bijv. de singeplayer in Noorwegen. Bij het installeren/1e keer opstarten moet je de helderheid aanpassen totdat je het logo bijna niet meer ziet. Bij mij bleef dit vierkantje zwart, welke kant ik het ook op bewoog dus maar in het midden gezet.
Helemaal naar rechts is het meest helder.

https://i.imgur.com/UXPPnmT.jpg

Zou ik hem toch daar op zetten als ik jou was.

Edit:

En wellicht scheelt het als je Chromatic Aberration, Film Grain, Vignette en Lens Distortion uit zet.
Leuke visuele gimmicks, maar niet handig voor het meest optimale spelresultaat

[ Voor 14% gewijzigd door Tripl3 D op 10-12-2018 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ja, daar ga ik nog wel even mee spelen inderdaad :)

Ik had het met Gran Turismo Sport ook, daar had ik het beeld ook (te) donker ingesteld. Daarmee kwamen de kleuren op circuits met daglicht het mooiste uit, echter als je dan in het donker op de Nurburgring rijdt is het wel echt heel donker. Echter kun je in dat spel het heel makkelijk tijdens een race aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Overigens iemand nog tips om die assignment 1 kill met een stationary weapon snel te behalen, zonder spel naar spel alleen maar bij zo'n ding rond te hangen (wat ik gisteren iemand uit mijn squad zag doen, waardoor hij (vrijwel) niets toevoegde aan de strijd)?

En moet dit per sé via Tides of War, of kan ik dit in eender welke multiplayer missie behalen? Tides of War is namelijk iedere keer Conquest en dat vind ik nou niet zo'n leuke game mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
MRE-Inc schreef op maandag 10 december 2018 @ 07:56:
[...]

Haha, niet in de gaten gehad. Maar nu noem je ook 2 mappen waar je mij alleen in de lucht tegenkomt.

Op Hamada kwam ik er overigens pas tegen het einde bij en zat ik in een Tiger tank op de brug bij D te schieten. Op Fjell zet ik uiteraard weer in het vliegtuig te hoeren, dus ben ik je waarschijnlijk niet tegengekomen op de grond.
Haha oke vandaar dat ik je niet zag. Oee dan hebben we elkaar miss wel een paar x gehad. Ik zat ook veel op D aan het einde. Gooide zelfs nog een v1 daar met een tank kill erbij. Mooi dat het kan elkaar ingame in een server ontmoeten haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
De stationary die in Rotterdam bij de Bravo vlag staat en uitkijkt op Delta, daar kun je best wel wat kills mee maken. Ding heeft zelfs nog de potentie om snipers van de treinbrug af te schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Tripl3 D schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:45:
Overigens iemand nog tips om die assignment 1 kill met een stationary weapon snel te behalen, zonder spel naar spel alleen maar bij zo'n ding rond te hangen (wat ik gisteren iemand uit mijn squad zag doen, waardoor hij (vrijwel) niets toevoegde aan de strijd)?

En moet dit per sé via Tides of War, of kan ik dit in eender welke multiplayer missie behalen? Tides of War is namelijk iedere keer Conquest en dat vind ik nou niet zo'n leuke game mode.
Op narvik bij A een machinegun die op C uitkijkt is wel easy. Anders op panzerstorm een 6 pounder nemen bij D bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-08 19:42

Heb hem binnen 10 sec gehaald door vlag B op Hamada te veroveren. Midden in B staat een stationary. Heb alles vrijgespeeld in Conquest. Geen idee of het ook anders gahaald kan worden.

VGO in trouwens best goed. Fijne iron sight in vergelijking met de MG42.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Airborn, Support nemen met de eerste specialization (dus dat je stationaries minder snel overheaten) en de vliegtuigen neer halen. Als je verdedigd op Narvik, dan zit er een AA bovenop een silo ergens achterin. Die kun je relatief lang gebruiken zonder onder vuur genomen te worden (tenzij je wordt geflanked). Plus je hebt goed overzicht over B/C waarbij je soldaten op de grond makkelijk kunt pakken.

Je hoeft het ook niet per se via Tides of War te spelen maar gewoon MP in het algemeen. Ik heb ze nooit aangeklikt en toch allemaal (op 1 na nog) behaald.
Clown1 schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:55:
[...]

VGO in trouwens best goed. Fijne iron sight in vergelijking met de MG42.
VGO heb ik ook vrij gespeeld, maar zag dat je maar 60 kogels ermee krijgt. Met de extended belt kon ik het helaas niet zien.

Als ik het zo zie, dan blijf ik lekker de MG42 gebruiken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Reefun op 10-12-2018 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
Reefun schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:00:

VGO heb ik ook vrij gespeeld, maar zag dat je maar 60 kogels ermee krijgt. Met de extended belt kon ik het helaas niet zien.

Als ik het zo zie, dan blijf ik lekker de MG42 gebruiken :)
Dat is toch meer als met de MG42 zonder extended belt? Die heeft er toch 50? Zou hem toch even proberen. Even naar level 4 brengen en dan weet je wel genoeg over de VGO. Kun je altijd weer terug switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Clown1 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:19:
[...]

Dat is toch meer als met de MG42 zonder extended belt? Die heeft er toch 50? Zou hem toch even proberen. Even naar level 4 brengen en dan weet je wel genoeg over de VGO. Kun je altijd weer terug switchen.
MG45 krijgt 250 (!) kogels met extended belt. Met de overheat specilization overheat hij pas bij 100 (!) kogels ook. Indien de VGO dat 'beter' doet, dan wil ik best overwegen de VGO te gaan gebruiken. Maar voor zover ik weet is dat niet het geval dus dan hou ik het lekker bij de MG42 :)

Sowiesow snap ik de specializations niet @ MG42. Dan kun je dus sneller vuren met 1, maar dan kun je geen extended belt meer nemen dus zit je continu met maar 50 kogels die je binnen een aantal seconden heb weg geschoten 8)7. Snap niet wie die specilization zou gaan kiezen over de extended belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Bedankt voor alle tips voor het behalen van die stationary kill assignment!!!

Heb trouwens enorme ruzie met het versturen van squad-orders.
Toch maar eens op gaan letten of ik squad leader ben en van het weekend was ik helaas het haasje (laat mij maar gewoon een order krijgen en die opvolgen met zo'n spel).

Wilde er toch het beste van maken, maar vaak pakt hij de order niet, terwijl ik er zeker ben dat ik hem aanwijs, of hij schiet weer 'terug' het menu in waar je ook om ammo, of heals kan vragen.
Ben dan soms een minuut aan het klooien en krijg het dan nog niet voor elkaar. Sta/lig dan maar ergens waar het geen kwaad kan, maar het is niet handig voor de flow. Andere keren gaat het dan weer makkelijker, maar meestal heb ik er ruzie mee. Als ik dan op YouTube zie hoe soepel dat gaat, dan doe ik hoogstwaarschijnlijk wat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
Tripl3 D schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:32:
Bedankt voor alle tips voor het behalen van die stationary kill assignment!!!

Heb trouwens enorme ruzie met het versturen van squad-orders.
Toch maar eens op gaan letten of ik squad leader ben en van het weekend was ik helaas het haasje (laat mij maar gewoon een order krijgen en die opvolgen met zo'n spel).

Wilde er toch het beste van maken, maar vaak pakt hij de order niet, terwijl ik er zeker ben dat ik hem aanwijs, of hij schiet weer 'terug' het menu in waar je ook om ammo, of heals kan vragen.
Ben dan soms een minuut aan het klooien en krijg het dan nog niet voor elkaar. Sta/lig dan maar ergens waar het geen kwaad kan, maar het is niet handig voor de flow. Andere keren gaat het dan weer makkelijker, maar meestal heb ik er ruzie mee. Als ik dan op YouTube zie hoe soepel dat gaat, dan doe ik hoogstwaarschijnlijk wat verkeerd.
Je kan ook met je crosshair aimen op een vlag en dan die zelfde knop indrukken. Werkt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Clown1 schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:47:
Je kan ook met je crosshair aimen op een vlag en dan die zelfde knop indrukken. Werkt beter.
Hmmm, toch maar eens proberen dan. Moet dat heel precies gericht zijn?
En moet je dan eerst onderin squad orders openen, of is die knop indrukken voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Tripl3 D schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:40:
[...]

En moet je dan eerst onderin squad orders openen, of is die knop indrukken voldoende?
Ik haak even in, dat moet wel vrij nauwkeurig inderdaad. Alleen knop indrukken is voldoende (op PS4 R1 dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Tripl3 D schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:40:
[...]

Ja, anders zet je een marker. Dat heb ik al zo vaak gehad. Dan zet je in alle haast een squad order op een vlag, wordt er een marker gezet. Voor je het weet, ben je dan je Squad Lead af omdat iemand anders continue om orders zit te vragen.

Verder vind ik de command rose ook niet echt een vooruitgang tov BF1. Alleen maar icoontjes nu. In BF1 stond er nog tekst bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
MRE-Inc schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:49:
[...]

Ja, anders zet je een marker. Dat heb ik al zo vaak gehad. Dan zet je in alle haast een squad order op een vlag, wordt er een marker gezet. Voor je het weet, ben je dan je Squad Lead af omdat iemand anders continue om orders zit te vragen.

Verder vind ik de command rose ook niet echt een vooruitgang tov BF1. Alleen maar icoontjes nu. In BF1 stond er nog tekst bij.
Dan zet je inderdaad een marker.
De gast zegt dan inderdaad iets dat daar geschoten wordt op het punt waar je op mikt.
Maar gewoon je cursor op een vlag zetten en dan op het knopje drukken werkt vrij gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Racierox schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:42:
Ik haak even in, dat moet wel vrij nauwkeurig inderdaad. Alleen knop indrukken is voldoende (op PS4 R1 dacht ik).
Ik heb mijn buttons aangepast. Te veel gewend aan schieten met R1. Staat bij mij nu onder R2 (zelfde als sneller leegbloeden als je dood bent). Daarna moet je 'sturen' met R3 maar dat gaat zo schokkerig. Zal wel aan mijn onkunde liggen, maar dat stuitert alle kanten op en zelfs als ik hem denk te hebben geeft hij geen order.
MRE-Inc schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:49:

Uhhmmm, marker? Blijkbaar ben een te casual speler, maar die kende ik nog niet. Gaat dat via hetzelfde menu als de squad order?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
In de commrose R1 eerder loslaten dan hetgeen wat je selecteert met je knuppeltje en het kan (bijna) niet fout gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
ToW is bij mij ook bugged als een ***. ik kom niet eens voorbij de eerste 'selfheal 10 keer'. na een hele avond als medic spelen, en dat toch n keer of 100 gedaan te hebben staat de teller nog op 6 :(

belachelijk.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

dvdkiwi schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:07:
In de commrose R1 eerder loslaten dan hetgeen wat je selecteert met je knuppeltje en het kan (bijna) niet fout gaan ;)
Trust me, zelfs dat krijg ik voor elkaar! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Geronimous schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:11:
ToW is bij mij ook bugged als een ***. ik kom niet eens voorbij de eerste 'selfheal 10 keer'.
Daar had ik ook last van. Mijn eerdere workaround (het introotje kijken) werkte niet, deze werkte voor mij wel:
Bij de ToW "play" selecteren en de geadviseerde server joinen. Daarna ben ik gelijk eruit gegaan en bij mijn eerstvolgende potje begonnen de selfheals te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

ToW is bij mij ook bugged als een ***. ik kom niet eens voorbij de eerste 'selfheal 10 keer'. na een hele avond als medic spelen, en dat toch n keer of 100 gedaan te hebben staat de teller nog op 6 :(

belachelijk.
lukte bij mij in een keer.

Maar wat ik vervelender vind (als ik het goed begrijp), zijn al die ToW events maar een week?
Als gamende pappa zit er bij mij soms wel een paar weken tussen voor ik het weer oppak. Dan kom ik dus niet echt aan progressie toe, behalve het standaard progressie werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

belachelijk.
Bij mij ook. Gisteren tig keer een medic crate voor mijn squad genoten gezet en in de party chat doorgegeven dat ze even moesten refillen. In game zie je netjes: squad heal, maar bij ToW staat het tellertje nog vrolijk op 0

Verder zitten er totaal geen bugs in deze game als ik sommigen mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 14-09 10:12
Ik had me toch wat meer voorgesteld van ToW. Nergens wordt uitleg gegeven, een boel is time-gated (wat nergens voor nodig is en alleen maar frustreerd, want niemand kan dat in zn eigen tempo afwerken), en je moet zelf ook nog om bugs heen zien te werken om ze überhaupt te behalen.

spelers die niet elke dag spelen worden zo genaaid. Of bij n bug ben je ook genaaid al speel je elke dag.

jammer dit.
als je n live-service opzet, doe t dan ook gied DICE

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
MRE-Inc schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:54:
[...]
Als je mij één quote kan laten zien van iemand die dit gezegd heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

belachelijk.
Lees er steeds meer over inderdaad. Zelf totaal geen last van gehad (en gelukkig maar daar ik medic uithangen geen eens leuk vind), alles telde netjes op. Zat je wel in een server met Operations of Conquest? Wellicht dat hij het niet goed op pakt in een andere game modus?

Al om al is dat hele ToW gebeuren totaal niet interessant. Toevallig krijg je 1 wapen erbij welke totaal niet bijzonder is en een reeks skins. Toevallig wel 2 van die skins voor vliegtuigen toegepast (onder het mom van, omdat het kan). Maar afgezien daarvan heb je er heel weinig aan als je al op level 50 zit. Sommige zaken krijg je bijvoorbeeld 20.000XP. Daar heb ik echt wat aan hoor :+
dvdkiwi schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:57:
[...]

Als je mij één quote kan laten zien van iemand die dit gezegd heeft :?
Er zijn geen bugs. Enkel features! :+

[ Voor 10% gewijzigd door Reefun op 10-12-2018 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Loopt de XP eigenlijk door als je lvl 50 bent? of zit je dan ook meteen aan een XP cap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik heb trouwens als Support klasse speler regelmatig ruzie met reviven van anderen.

Of het symbool voor reviven verschijnt niet (best vaak), of ik pak ineens een wapen op ipv een revive.

Had daarnaast gehoopt dat liggend reviven ook zou werken (op zich wel logisch), maar dat gaat in ieder geval niet. Ik ben niet zeker of je per sé moet staan of dat gehurkt ook kan. Ik ga in ieder geval aardig wat keren in de fout, waardoor ik steeds minder geneigd ben om anderen te reviven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
Tripl3 D schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:31:
Ik heb trouwens als Support klasse speler regelmatig ruzie met reviven van anderen.

Of het symbool voor reviven verschijnt niet (best vaak), of ik pak ineens een wapen op ipv een revive.

Had daarnaast gehoopt dat liggend reviven ook zou werken (op zich wel logisch), maar dat gaat in ieder geval niet. Ik ben niet zeker of je per sé moet staan of dat gehurkt ook kan. Ik ga in ieder geval aardig wat keren in de fout, waardoor ik steeds minder geneigd ben om anderen te reviven.
Hier exact hetzelfde hoor. Dus schaam je niet ;) Soms moet ik echt wel 3x van positie veranderen wil ik iemand kunnen reviven. Dat kost me dan weer 3 tot 5 seconden waarin je kwetsbaar bent. Meestal scan ik de omgeving wel af of er nog bad guys zijn alvorens te reviven, maar in BF3 had je bv dat medics puur gingen reviven voor de xp omdat je daar gewoon 100xp voor kreeg. Het boeide ze dan niet dat je direct daarna weer werd afgeschoten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik schaam me niet daar niet voor hoor. Ik weet dat ik absoluut geen top-gamer ben. Waar anderen balen dat ze geen K/D > 3 hebben, kan ik juist genieten van een potje waar ik een K/D van < 0.5 heb, maar voor mijn gevoel wel bijgedragen heb aan het behalen van de doelen. Uiteraard kan ik ook wel eens genieten van een potje met een K/D > 1, maar is voor mij geen doel op zich. Spelplezier is het belangrijkste. Ik vind eerder het zwart blijven van mijn scherm terwijl de game al is gestart, 'oneerlijke' netcode, of team maten die totaal niet met objectives bezig zijn veel irritanter/frustrerender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Ben ik zeker met je eens. Spelplezier is voor mij het belangrijkste!
Ik ben zelf overigens bijna altijd de medic class. Een tip: gebruik smoke grenades. Standaard heb je er twee, je kan makkelijk smoke bij een revive gebruiken zodat je toch een 'cover' hebt. Werkt echt heel goed! Ik hou uiteraard rekening met andere spelers, zodat ze niet hun vuurlinie ineens kwijt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
MRE-Inc schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:54:
[...]

Bij mij ook. Gisteren tig keer een medic crate voor mijn squad genoten gezet en in de party chat doorgegeven dat ze even moesten refillen. In game zie je netjes: squad heal, maar bij ToW staat het tellertje nog vrolijk op 0

Ja die medic crate is echt kansloos, ik heb het idee dat deze pas telt wanneer iemand de bandage gebruikt die is opgepikt uit de crate. En dit gebeurd blijkbaar niet / nooit want ik sta ook nog op 0 (ondanks dat ik een paar keer in me scherm zag "blabla resupplied" staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Wat loopt hier iedereen te mopperen zeg :P Die Tides of War opdrachten zijn wanneer je samen met een squad speelt echt zo te behalen. Ik heb er twee avondjes over gedaan.

Dat liggend halen mogen ze inderdaad wel snel terugstoppen in het spel.

@Stefmeister Gewoon met wat vrienden spelen. Ze even door stuk prikkeldraad laten lopen en iets uit je medic crate laten pakken. Ik liep trouwens gewoon twee potjes lang mee met wat willekeurige spelers in mijn team en mijn eigen squad. Keek even of iemand zijn healbalk was aangetast. Gooide die krat neer en hoppakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
GovertNL schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:40:
Wat loopt hier iedereen te mopperen zeg :P Die Tides of War opdrachten zijn wanneer je samen met een squad speelt echt zo te behalen.
Niet als ze gebugged zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:43:
[...]

Niet als ze gebugged zijn ;)
Voor zover ik weet waren er 3 mogelijkheden om dat stuk te halen. Als 1 ervan bugged is, werken de andere 2 nog prima. Ik heb meer dan de helft van die assignments in 1 game gehaald, samen met nog wat MG34 assignments. Dus nee, moeilijk is het niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Stefmeister schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:28:
Ja die medic crate is echt kansloos, ik heb het idee dat deze pas telt wanneer iemand de bandage gebruikt die is opgepikt uit de crate. En dit gebeurd blijkbaar niet / nooit want ik sta ook nog op 0 (ondanks dat ik een paar keer in me scherm zag "blabla resupplied" staan).
Ik heb ook werkelijk waar geen idee wanneer dit nu wel geteld wordt. Ik speel alleen Grand Operations en had die medic crate gisteren eindelijk compleet. De rest had ik al, maar op 1 of andere manier blijf ik grinden op dat soort dingen.
Ik betrap mezelf er wel op dat als ik niet als medic speel ik ook bijna niet resupply uit medic crates, misschien is dat uiteindelijk het probleem wel.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Martinspire schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 01:37:
[...]
Als 1 ervan bugged is, werken de andere 2 nog prima.
Niet als de 10 selfheals (zoals bij Jeroeniemoes en mijzelf het geval was) bugged waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
In de beta had die crate nog "iets" meer zin omdat je toen niet standaard met een health bandage begon en je dus voor je "op pad" ging, je er goed aan deed om je eerst even de resupplyen.

Echter is nu het handmatig rondstrooien van medikits naar uitroeptekens veel sneller dan wanneer je er dus zo'n crate naast zet. Want deze moet dus opgemerkt worden door de hulp behoevende en die is in de meeste gevallen al dood voordat die door heeft dat het health in zn buurt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is voor sommige dan misschien niet wat ze ervan hadden verwacht,
Toch zul je zien dat veel mensen met ToW bezig zijn.
Allemaal ook bedoeld om meer als team te spelen.
Natuurlijk blijven er altijd spelers mee spelen die je niet healen terwijl ze naast je zitten.
Ik ben zeer content met ToW en het behalven van de opdrachten is zelfs in 1 avond te halen,
als je samen met wat vrienden speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Niemand dus een probleem met het zwart blijven van het scherm bij het laden van een missie?

Is het nu voor mij het beste om de game te deinstalleren en daarna opnieuw te installeren, of moet ik gewoon tot de volgende update wachten? Of zijn er nog andere opties die ik over het hoofd zie (aan kabels rommelen heb ik reeds geprobeerd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Tripl3 D schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:49:
Niemand dus een probleem met het zwart blijven van het scherm bij het laden van een missie?
Ik las er toevallig iets over op het Battlefield forum. Iemand suggereerde jezelf met een granaat te killen aan het begin, daarna zou je wel beeld krijgen.
Vandaag komt er een bugfix. Servers zijn nu offline. Mogelijk is het straks ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Yep, ik had ook een zwart scherm bij het laden. Gebeurde toen ik de singleplayer in Afrika had afgerond en hij de singeplayer van Noorwegen moest laden.
Spel afsluiten, opnieuw opstarten en verder gaan waar ik gebleven was loste het probleem op. Sindsdien nog niet weer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Ah, bedankt voor de reacties! Dus gewoon nog even de update afwachten. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 22:30
Ik moet zeggen dat ik er wel weer klaar mee ben. Ik ben nu level 37 meen ik en vind het saai worden. Dat had ik tegenstelling tot vele niet bij BF1. Die vond ik toch leuker spelen. Ook bij alle voorgaande BF delen heb ik dit nooit gehad. (speel vanaf BfVietnam)
In eerdere delen speelde ik vaak Conquest en Rush. Rush is er niet meer helaas en ik vind de Conquest mode nu, wat saai. Komt misschien ook doordat de maps wat groter zijn. Ik speel nu vrij veel breakthough, maar daar ben ik nu ook wel klaar mee.
Ik kan overigens ook niet goed verklaren, waarom ik er klaar mee ben…dat is nog het meest vreemd. Het trekt me gewoon niet zo.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

steefje schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:49:
Ik moet zeggen dat ik er wel weer klaar mee ben. Ik ben nu level 37 meen ik en vind het saai worden. Dat had ik tegenstelling tot vele niet bij BF1. Die vond ik toch leuker spelen. Ook bij alle voorgaande BF delen heb ik dit nooit gehad. (speel vanaf BfVietnam)
In eerdere delen speelde ik vaak Conquest en Rush. Rush is er niet meer helaas en ik vind de Conquest mode nu, wat saai. Komt misschien ook doordat de maps wat groter zijn. Ik speel nu vrij veel breakthough, maar daar ben ik nu ook wel klaar mee.
Ik kan overigens ook niet goed verklaren, waarom ik er klaar mee ben…dat is nog het meest vreemd. Het trekt me gewoon niet zo.
Jammer, misschien een paar weken links laten liggen en wanneer er weer een update is weer oppakken? Je weet maar nooit. Ik zit overigens met het zelfde probleem... voorheen speelde ik non-stop BF, nu is het om de avond een paar uur. Ik ben het zeker nog niet zat maar het pakt mij niet zoals het voorheen wel deed. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripl3 D schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:24:
Iemand hier ook last van het volgende (Op PS4):

Zaterdag kreeg ik een kleine update, net nadat ik de game had gestart (iets visueels of zoiets).
Daarna startte ik een spel. Map werd zichtbaar waarop gespeeld ging worden en daarna wordt het beeld altijd even zwart en zie je normaliter rechts bovenin een laadsymbool totdat het spel start.
Nu bleef het beeld volledig zwart en op een gegeven moment hoord ik wel geluid zoals: Objective x is lost
Vervolgens op kruisje gedrukt en de game startte gewoon zonder beeld!
Heb dus de PS4 via de aan/uit knop gereset. Daarna weer gestart en was er niets meer aan de hand.

Dacht ik. Gisteren weer gespeeld. Eerste spel wat laadde: Precies hetzelfde issue. Beeld bleef zwart!!!
Weer harde reset en daarna probleemvrij kunnen spelen.

Ik hoop niet dat dit voortaan elke dag zo gaat. Kost toch al gauw een 7-8 minuten aan totale laadtijd, maar bovenal een hoop frustratie!
Jep heb ik ook heel het weekend last van gehad. Ik denk zelf dat wanneer je in het scherm met die tips zit, en je raakt wat knoppen op de controller aan dat hij dan op zwart blijft. Kan ook toeval zijn maar nadat ik van de controller af bleef heb ik het niet meer gehad.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:14:
Jep heb ik ook heel het weekend last van gehad. Ik denk zelf dat wanneer je in het scherm met die tips zit, en je raakt wat knoppen op de controller aan dat hij dan op zwart blijft. Kan ook toeval zijn maar nadat ik van de controller af bleef heb ik het niet meer gehad.
Toch maar eens op laten dan..... Bedankt voor de tip!

Edit (omdat dit nog het laatste bericht is):

Als geboren en getogen Rotterdammer kon ik het station Beurs niet plaatsen, zoals deze in het level Rotterdam ook zit. Ik zat dus op Google afbeeldingen te neuzen en daardoor kwam ik deze pagina tegen:

http://www.stationsinfo.nl/RotterdamBeurs.htm

TLDR: Blijkbaar is dat tegenwoordig station Blaak, maar omdat daar vroeger het beursgebouw stond heette dat station Beurs. Later is dit met het verdwijnen van het beursgebouw ook maar gelijk het station omgedoopt.

Ik begrijp nu ook de plaatsing ten opzicht van het Witte Huis.

Voor mijn gevoel hebben ze trouwens aardig hun best gedaan om het goed op het origineel te laten lijken (en op de 1e foto zie je ook op de achtergrond het Witte Huis):

Afbeeldingslocatie: http://www.stationsinfo.nl/railway_nl_bestanden/RotterdamBeurs-01.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.stationsinfo.nl/railway_nl_bestanden/RotterdamBeurs-03.JPG

[ Voor 51% gewijzigd door Tripl3 D op 11-12-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
steefje schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:49:
Speel je alleen of met vrienden? Vind hem alleen ook stuk saaier dan de meeste vorige BF games. Maar met 3 vrienden is het de mooiste BF ooit haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:37
Morgen komt er een update voor de TTK / TTD

https://www.reddit.com/r/.../?st=JPK3A8FH&sh=af076047

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ik lees ook op reddit dat de patch van vandaag ook veel dingen heeft kapot gemaakt. Onder andere fortificaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:37
Ja klopt, Dice is weer lekker bezig

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Buizerd__NL schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:04:
Ja klopt, Dice is weer lekker bezig
Ik ben druk op werk tot kerst. Maar ik ben bang dat ze bij dice geen kerst gaan zien haha. Misschien snel een opwarm maaltijd met ze alle op kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 22:30
To easy schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:22:
[...]

Speel je alleen of met vrienden? Vind hem alleen ook stuk saaier dan de meeste vorige BF games. Maar met 3 vrienden is het de mooiste BF ooit haha!
Speel vooral alleen. Misschien is dat t. Net een update gehad. Mij viel vooral op dat het langer duurt voordat je weer spawnt. Ook lijkt het bouwen van fortificaties niet helemaal lekker te gaan

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
steefje schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 21:07:
[...]

Speel vooral alleen. Misschien is dat t. Net een update gehad. Mij viel vooral op dat het langer duurt voordat je weer spawnt. Ook lijkt het bouwen van fortificaties niet helemaal lekker te gaan
Oke dan begrijp ik je wat meer. Met een squad is echt zoveel beter. Misschien dat een proberen?

Nou ik vond spawnen sneller haha. En dat bouwen doet soms wel soms niet heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb BFV nu een week en het is weer el classico EA hoor, in de basis een prima game maar wel weer met de nodige haken en ogen.
Daarnaast weet ik niet wat ze gister 'gepatched' hebben maar ze kunnen het beter terugdraaien denk ik! (na patch geen verbinding met EA -->PS4 restart --> eerste potje koos ik CQ, kwam in geloof ik BT terecht, tweede potje alleen maar zwart beeld+geluid)

Bevindingen na een week:
- Warstories zijn leuk om te doen, wel kort. 1+2 zijn goed, 3 is teringbagger, 4 moet ik nog doen.
- Conquest is de enige game mode die een beetje solide aanvoelt, de andere modes voelen nog uit balans
- SMG's zijn in tegenstelling tot BF1 een soort van instagib wapens geworden
- Sniper guns zijn voor mij haast onbruikbaar, had ik in BF1 ook al. Terwijl ik in BF3+4 een redelijk goede sniper was

Komt er op neer dat ik praktisch alleen maar support speel met de KE7: lekker PTFO, ammo smijten en me vooral niet druk maken om K/D

Daarnaast valt het me op dat BF1 een bepaald sfeertje had, kan niet echt omschrijven hoe/wat maar ik kan het in BF5 niet meer terugvinden,

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2018 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:22:
Heb BFV nu een week en het is weer el classico EA hoor, in de basis een prima game maar wel weer met de nodige haken en ogen.
Daarnaast weet ik niet wat ze gister 'gepatched' hebben maar ze kunnen het beter terugdraaien denk ik! (na patch geen verbinding met EA -->PS4 restart --> eerste potje koos ik CQ, kwam in geloof ik BT terecht, tweede potje alleen maar zwart beeld+geluid)

Bevindingen na een week:
- Warstories zijn leuk om te doen, wel kort. 1+2 zijn goed, 3 is teringbagger, 4 moet ik nog doen.
- Conquest is de enige game mode die een beetje solide aanvoelt, de andere modes voelen nog uit balans
- SMG's zijn in tegenstelling tot BF1 een soort van instagib wapens geworden
- Sniper guns zijn voor mij haast onbruikbaar, had ik in BF1 ook al. Terwijl ik in BF3+4 een redelijk goede sniper was

Komt er op neer dat ik praktisch alleen maar support speel met de KE7: lekker PTFO, ammo smijten en me vooral niet druk maken om K/D

Daarnaast valt het me op dat BF1 een bepaald sfeertje had, kan niet echt omschrijven hoe/wat maar ik kan het in BF5 niet meer terugvinden,
Bugs ?? Nee joh.... die zijn er nauwelijks. En als ze er zijn, moet je ze vooral voor lief nemen want elke game heeft zo zijn kleine miniscule minpuntjes, daar moet je door heen kijken en vooral je spel plezier er niet door laten bederven. [/sarcasm}

Sinds de patch van gisteren zijn oa fortifications stuk, naast de bugs de er al waren. Bij Dice is het vaak, 1 stap vooruit, 3 stappen terug.

Over die TTK aanpassingen die vandaag server side worden aangepast. Op reddit had iemand het mooi verwoord:
I'm not one to complain here (really, I'm not) but in regards to healthy dialogue, the playerbase pretty much agreed we needed the AA to do more damage to bombers and to reduce the payload of the JU88 - that was it but then Dice pretty much changed the entire aircraft experience across the board.

The community pretty much universally agree that the TTK was fine as it is and that we enjoyed it, it was just the TTD that needed looking into and now Dice is changing the TTK?

I'm pretty confused about the dialogue Dan tbh.
En dan willen ze een nieuwe server playlist opnemen, genaamd Conquest Core wat richting de kant van de originele Hardcore moet gaan.

Kortom, we zijn al een maand hardcore aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-03-2023
Beste mede-tweakers,

Hoe ervaren jullie Battlefield V in het algemeen. Geeft het dezelfde indruk als Battlefield 1 ? Of voelt het toch echt anders aan, alsof het spel een eigen identiteit heeft. Want dat gevoel gaf Battlefield 1 mij namelijk wel.

Ben wel benieuwd naar enkelen punten (ongeacht platform):

- Runt het spel steady 60fps of worden er flinke haperingen/performance issues ervaren ?

- Veel variatie in wapens en customization ?

- Hoe voelen de maps aan, genoeg enemies die je tegenkomt ? Of voelt het eerder groot maar wel leeg aan (dit gevoel kreeg ik bij de beta en huidige gameplay bij het zien van YouTubers, denk dan aan jackfrags, levelcapgaming etc.)

- Vinden jullie genoeg potjes/spelers voor actief te kunnen gamen. Het spel is nu zo goedkoop op diverse site(s) dat ik bang ben dat het spel te weinig spelers heeft en op deze manier toch nog snel spelers probeert te werven.

- Zijn jullie tevreden met de huidige aangeboden maps (aangezien het er maar 8 zijn) ? Zo ja, zijn de maps wel groot genoeg voor vehicular warfare >

Bedankt alvast voor de reacties ! :*) ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:48:
Beste mede-tweakers,

Hoe ervaren jullie Battlefield V in het algemeen. Geeft het dezelfde indruk als Battlefield 1 ? Of voelt het toch echt anders aan, alsof het spel een eigen identiteit heeft. Want dat gevoel gaf Battlefield 1 mij namelijk wel.

Ben wel benieuwd naar enkelen punten (ongeacht platform):

- Runt het spel steady 60fps of worden er flinke haperingen/performance issues ervaren ?

- Veel variatie in wapens en customization ?

- Hoe voelen de maps aan, genoeg enemies die je tegenkomt ? Of voelt het eerder groot maar wel leeg aan (dit gevoel kreeg ik bij de beta en huidige gameplay bij het zien van YouTubers, denk dan aan jackfrags, levelcapgaming etc.)

- Vinden jullie genoeg potjes/spelers voor actief te kunnen gamen. Het spel is nu zo goedkoop op diverse site(s) dat ik bang ben dat het spel te weinig spelers heeft en op deze manier toch nog snel spelers probeert te werven.

- Zijn jullie tevreden met de huidige aangeboden maps (aangezien het er maar 8 zijn) ? Zo ja, zijn de maps wel groot genoeg voor vehicular warfare >

Bedankt alvast voor de reacties ! :*) ;)
- Op de PS4 speelt het prima, zelfde als BF1
- m.i. zijn ze na BF:BC2 totaal doorgeschoten in customisation en unlocks. Van mij hoeft al die poeha niet.
- maps zijn best goed, Hamada is eigenlijk de enige kutmap die er tussen zit
- Speel voornamelijk CQ en heb ik niet echt het idee dat maps te leeg zijn, ik ben dan ook wel een speler die altijd PTFO speelt en dus midden in de hotspots
- spelers in overvloed
- hoeveelheid maps is prima, als er uiteindelijk nog een stuk of 5-8 als DLC bij komen ben ik tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:48:

De nieuwe Panzerfaust map is erg groot en leent zich prima voor vehicular warfare. Tanks en auto's en ander pantzer materiaal genoeg. Echter aan beide kanten maar 2 vliegtuigen. Dat hadden er minimaal 3 moeten zijn maar 4 was beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:00:
[...]

- Op de PS4 speelt het prima, zelfde als BF1
- m.i. zijn ze na BF:BC2 totaal doorgeschoten in customisation en unlocks. Van mij hoeft al die poeha niet.
- maps zijn best goed, Hamada is eigenlijk de enige kutmap die er tussen zit
- Speel voornamelijk CQ en heb ik niet echt het idee dat maps te leeg zijn, ik ben dan ook wel een speler die altijd PTFO speelt en dus midden in de hotspots
- spelers in overvloed
- hoeveelheid maps is prima, als er uiteindelijk nog een stuk of 5-8 als DLC bij komen ben ik tevreden.
Dat klinkt behoorlijk positief. En hoezo hoeft al die poeha (drukte) niet. Want customization is juist leuk en bied meer diepgang in het spel. Omdat je juist bepaalde dingen wilt unlocken en daarvoor gaat spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
MRE-Inc schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:08:
[...]

De nieuwe Panzerfaust map is erg groot en leent zich prima voor vehicular warfare. Tanks en auto's en ander pantzer materiaal genoeg. Echter aan beide kanten maar 2 vliegtuigen. Dat hadden er minimaal 3 moeten zijn maar 4 was beter geweest.
Vehicular warfare met tanks is toch wel altijd mijn favouriet binnen Battlefield franchise geweest. Mooi om te horen dat het ook in BF V goed te pas komt.

Hoe vind je de algemene indruk verder van het spel ? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

RandomCreated schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:09:
[...]

Dat klinkt behoorlijk positief. En hoezo hoeft al die poeha (drukte) niet. Want customization is juist leuk en bied meer diepgang in het spel. Omdat je juist bepaalde dingen wilt unlocken en daarvoor gaat spelen :?
Dat zijn behoorlijke aannames op mijn behoeften die je daar maakt. Ik speel namelijk omdat ik met mijn team uiteindelijk het potje wil winnen. Een beperkte variëteit in wapens vind ik prima maar op dat gebied is het voornaamste voor mij een duidelijk verschil en rolverdeling tussen classes.

Dat ik met elke gun 1000 kills moet maken in een bepaalde game mode terwijl ik een achterwaartse salto maak over een rijdende tank om zo een paar scopes en skins te unlocken interesseert me geen zak, het voegt voor mij niets toe en is al helemaal geen inspiratie om meer te gaan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:08:
[...]

Meh, er zijn al veel tanks e.d. als je dan ook nog veel vliegtuigen gaat doen loopt er straks niemand meer op de objectives rond. Het is prima zo. Wel zie ik op een paar plekken liever nog wat cover om het voor snipers wat minder interessant te maken. Verder wel een prima map eigenlijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 17 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V