Acties:
  • +4 Henk 'm!
RenoD87 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:14:
Ik heb mij exemplaar maar weer verkocht. In potentie een prima spel. Maar ben dat gedoe met die TTK/TTD voorlopig even beu.
Wellicht dat ik hem over enige tijd, wanneer dit is aangepast, weer aanschaf. Tot die tijd maar weer terug naar BF1.
:w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26
To easy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:37:
vliegtuigen worden nu een beetje saai en slecht.
Vliegtuigen in zijn algemeen niet, maar fighters wel.
The BF109's Minengeschoss has seen a rebalance towards its intended role. The weapon now performs similarly to a single default cannon against fighters, but has seen a damage reduction against bombers. It retains an effective splash damage against infantry, though at a lower damage rate than previously. Combined with the increased 1P zoom, BF109s with this round should be able to make targeted strafing passes on single targets, but no longer be able to sweep an area of multiple targets.
Jammer weer dit. En wat is de zgn Intended Role dan volgens Dice ? Volgens mij was dat om bombers op te jagen en af te schieten. Dat gaat nu nog langzamer en als je een goede rear gunner hebt in de Blenheim, is het vrij lastig om een bomber uit de lucht te schieten met de BF109, zelfs met de MinenGeschoss.

En wat houdt die "lower damage rate in" dan ? Het was nu al moeilijk om in 1P zoom infantery te killen met de Minengeschoss omdat je A nauwelijks infantery kan zien op de niet-sneeuw mappen en B je te snel vliegt in de BF109. Nu hebben ze wel de 1P zoom verhoogt naar 2.5x ipv 1x, maar dan nog. Fighters waren al helemaal geen plaag voor infantery en dat zal met een verhoogde 1P view ook wel zo blijven.

Sweet an area of multiple targets. Nou ik heb wel eens een groepje van 4 man aangevallen met de MinenGeschoss, dan krijg je hooguit wat hitmarkers en met een beetje geluk 1 kill.

Volgens mij was fighters vs infantery aardig goed in balans pre-patch en fighters vs bombers ook. Hadden ze mogen houden zoals het was.

Bombers vs infantery was een ander verhaal al gold het voornamelijk voor de JU88. Nu nog steeds 1x 1000kg en 16x 50kg bommen en als je de juiste skill tree pakt, ook nog 4x 250kg erbij. Alleen een langere reload. Al met al zal de JU88 nog steeds OP blijven, heb ik het idee. Alleen de strafing rate zal wat afnemen van 4x per minuut naar 2x per minuut omdat de reload punten verder liggen. Het idee om bij de start van de ronde 30 seconden delay in te bouwen is natuurlijk ook een redelijke wassen neus. Ipv 8 kills tussen de spawn en het eerste capture punt, pak je nu die kills tussen het eerste en tweede capture punt, maar ipv 8 kills, pak je er nu 5 of 6 omdat er 2 een andere route volgen.

En als ik dit topic zo doorlees dan heb ik hier nog niet gelezen dat men hier 8x achter elkaar door fighters worden afgeknald.....

Oh ja....komen ze nu mee :')

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
MRE-Inc schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:49:
[...]

Vliegtuigen in zijn algemeen niet, maar fighters wel.

[...]

Jammer weer dit. En wat is de zgn Intended Role dan volgens Dice ? Volgens mij was dat om bombers op te jagen en af te schieten. Dat gaat nu nog langzamer en als je een goede rear gunner hebt in de Blenheim, is het vrij lastig om een bomber uit de lucht te schieten met de BF109, zelfs met de MinenGeschoss.

En wat houdt die "lower damage rate in" dan ? Het was nu al moeilijk om in 1P zoom infantery te killen met de Minengeschoss omdat je A nauwelijks infantery kan zien op de niet-sneeuw mappen en B je te snel vliegt in de BF109. Nu hebben ze wel de 1P zoom verhoogt naar 2.5x ipv 1x, maar dan nog. Fighters waren al helemaal geen plaag voor infantery en dat zal met een verhoogde 1P view ook wel zo blijven.

Sweet an area of multiple targets. Nou ik heb wel eens een groepje van 4 man aangevallen met de MinenGeschoss, dan krijg je hooguit wat hitmarkers en met een beetje geluk 1 kill.

Volgens mij was fighters vs infantery aardig goed in balans pre-patch en fighters vs bombers ook. Hadden ze mogen houden zoals het was.

Bombers vs infantery was een ander verhaal al gold het voornamelijk voor de JU88. Nu nog steeds 1x 1000kg en 16x 50kg bommen en als je de juiste skill tree pakt, ook nog 4x 250kg erbij. Alleen een langere reload. Al met al zal de JU88 nog steeds OP blijven, heb ik het idee. Alleen de strafing rate zal wat afnemen van 4x per minuut naar 2x per minuut omdat de reload punten verder liggen. Het idee om bij de start van de ronde 30 seconden delay in te bouwen is natuurlijk ook een redelijke wassen neus. Ipv 8 kills tussen de spawn en het eerste capture punt, pak je nu die kills tussen het eerste en tweede capture punt, maar ipv 8 kills, pak je er nu 5 of 6 omdat er 2 een andere route volgen.

En als ik dit topic zo doorlees dan heb ik hier nog niet gelezen dat men hier 8x achter elkaar door fighters worden afgeknald.....

Oh ja....komen ze nu mee :')

[Twitter]
Nou de bombers krijgen wel iets een nerf dan wat ik zo lees. Maar ik heb jou stukje gelezen en ook daar heb jij gelijk in. We moeten het spelen en testen en dan kunnen we eens bekijken hoe het nu echt zit.

Iemand hier die al veel metde nieuwe patch gespeeld heeft??

Serieus dit vind ik echt ernstig. 50% korting voor vets?? Dit is belachelijk snel en ookal verdedigde ik BFV van een slechte verkoop ga ik nu toch denken dat ze het niet heel goed doen in de verkopen. Kan nog met holiday sales te maken hebben maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
To easy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:35:
[...]

Nou de bombers krijgen wel iets een nerf dan wat ik zo lees. Maar ik heb jou stukje gelezen en ook daar heb jij gelijk in. We moeten het spelen en testen en dan kunnen we eens bekijken hoe het nu echt zit.

Iemand hier die al veel metde nieuwe patch gespeeld heeft??

Serieus dit vind ik echt ernstig. 50% korting voor vets?? Dit is belachelijk snel en ookal verdedigde ik BFV van een slechte verkoop ga ik nu toch denken dat ze het niet heel goed doen in de verkopen. Kan nog met holiday sales te maken hebben maar dan nog.
Die bomber nerf vind ik prima voor de JU88 voor de andere bombers....geen idee eigenlijk. Werd eigenlijk nooit door bombers gekilled. Ja in het begin 3x, maar daarna eigenlijk nooit meer.

Verder snap ik de damage reduction niet tegen bombers. Die MinenGeschoss is al een langzame round die afgevuurt wordt, dus je moet je schoten nog meer leaden. Plus het feit dat die bombers natuurlijk ook niet stil hangen in de lucht.

Op grote afstand is het niet eens te doen om ze raak te schieten met de MinenGeschoss. Van dichterbij wel, maar dan ben je voer voor de beide rear gunners. Nee, het was prima in balans en ik heb alle vliegtuigen gevlogen. Nooit echt het idee gehad dat ik in een bomber heel erg snel uit de lucht geschoten werd wat me toch regelmatig is overkomen, alleen in de Mosquito maar dat komt omdat je geen rear gunner hebt.

Veranderen om te moeten veranderen, noem ik dat....Nooit echt fan van geweest. Jagers zoals de BF109 en Spitfire zijn destijds ontwikkeld om te jagen op vijandelijke vliegtuigen, zowel jagers vs jagers als jagers vs bombers. Er gingen niet voor niks squadrons spitfires en bf109's mee op bombing runs. Puur om ter bescherming van die bombers. Blijft zo weinig over om te doen. Ja, je kan 6x een run op een bomber doen in de hoop dat je hem dan wel uit de lucht kan knallen nu. Infanterie was al niet te doen....

Over de uitstel van de patch....tja, jammer maar het is niet anders. Overigens gaat de opmerking dat je met uitstel minder bugs zou krijgen ook niet op. We hebben het hier over DICE....1 stap voorwaarts, 2 stappen terug werd er wel eens gekscherend hier (ook in BF1 topic) gezegd. Je weet gewoon dat bij elke patch er wat opgelost wordt maar dat er vaak 2 voor terug komen aan bugs....

Goed tel daarbij het media offensief wat ze voeren bij en het plaatje is rond.... Echt verdacht hoe veel ze nu ineens naar de community luisteren en feedback geven/ama sessies etc etc. Je zou bijna zeggen dat ze het geleerd hebben.....

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 05-12-2018 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
MRE-Inc schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:55:
[...]

Die bomber nerf vind ik prima voor de JU88 voor de andere bombers....geen idee eigenlijk. Werd eigenlijk nooit door bombers gekilled. Ja in het begin 3x, maar daarna eigenlijk nooit meer.

Verder snap ik de damage reduction niet tegen bombers. Die MinenGeschoss is al een langzame round die afgevuurt wordt, dus je moet je schoten nog meer leaden. Plus het feit dat die bombers natuurlijk ook niet stil hangen in de lucht.

Op grote afstand is het niet eens te doen om ze raak te schieten met de MinenGeschoss. Van dichterbij wel, maar dan ben je voer voor de beide rear gunners. Nee, het was prima in balans en ik heb alle vliegtuigen gevlogen. Nooit echt het idee gehad dat ik in een bomber heel erg snel uit de lucht geschoten werd wat me toch regelmatig is overkomen, alleen in de Mosquito maar dat komt omdat je geen rear gunner hebt.

Veranderen om te moeten veranderen, noem ik dat....Nooit echt fan van geweest. Jagers zoals de BF109 en Spitfire zijn destijds ontwikkeld om te jagen op vijandelijke vliegtuigen, zowel jagers vs jagers als jagers vs bombers. Er gingen niet voor niks squadrons spitfires en bf109's mee op bombing runs. Puur om ter bescherming van die bombers. Blijft zo weinig over om te doen. Ja, je kan 6x een run op een bomber doen in de hoop dat je hem dan wel uit de lucht kan knallen nu. Infanterie was al niet te doen....

Over de uitstel van de patch....tja, jammer maar het is niet anders. Overigens gaat de opmerking dat je met uitstel minder bugs zou krijgen ook niet op. We hebben het hier over DICE....1 stap voorwaarts, 2 stappen terug werd er wel eens gekscherend hier (ook in BF1 topic) gezegd. Je weet gewoon dat bij elke patch er wat opgelost wordt maar dat er vaak 2 voor terug komen aan bugs....

Goed tel daarbij het media offensief wat ze voeren bij en het plaatje is rond.... Echt verdacht hoe veel ze nu ineens naar de community luisteren en feedback geven/ama sessies etc etc. Je zou bijna zeggen dat ze het geleerd hebben.....
Nou als je in een bomber zit en je word achtervolgd door een spitfire met 8x machineguns dan ben je zo kapot haha.

Verder laten we het hopen dat EA/DICE hier wat van geleerd hebben. Het is in ieder geval een goed begin dat ze wat meer luisteren naar de community.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mmmkay... Op de Practice range kun je alleen stock wapens proberen.. Je kan dus niet allerlei verschillende upgrade paths toepassen en vergelijken :/ |:(
wtf is t nut dan??

Bij het vliegen zijn er ook geen ground targets waar je op kunt oefenen -O-

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 05-12-2018 17:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

poor Leno schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:53:
Mmmkay... Op de Practice range kun je alleen stock wapens proberen.. Je kan dus niet allerlei verschillende upgrade paths toepassen en vergelijken :/ |:(
wtf is t nut dan??

Heb je hem al gekocht?! Of nog steeds spelen bij je vrienden.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-12-2018 19:03 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:53:
wtf is t nut dan??

Vliegen krijg je wel grouns targets. Echter die zijn grijs en dus iets slechter te zien. Maar ook met het vliegen kun je dus enkel de "stock plane" gebruiken 8)7 Kun je het alsnog niet goed testen. Echt. Soms vermoed ik serieus dat er ringstaartapen werken bij DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Het gaat ook om het leren van de basis handling van de wapens en voertuigen. Als je iets wilt masteren doe je dat maar lekker online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

uchiha tijntje schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:01:
[...]

Ook niet nodig. Als ik dadelijk 5 torso hits met mijn Gewehr 43 nodig heb in plaats van 3 om iemand om te leggen met 11 kogels in 1 magazijn, dan is dat gewoon echt f*cking waardeloos.

Ja, de reactie tijd in de game is gewoon kort. Dat ben ik met een ieder eens. Ik vind het niet erg, omdat ik het leuk vind dat je eerst moet nadenken of je wel een open weg over wilt steken zonder cover...

Als ze de TTK gaan aanpassen gaat dat echt een gigantische clusterfuck opleveren. De gehele balans van de wapens, damage output per kogel, grootte van magazijnen, rpm, moet dan onder de loop. Want als je enkel de damage per kogel vermindert betekent dus dat je met 1 magazijn minder kunt killen, wat ook een hoop gezeik oplevert.

Alles levert Dice een hoop gezeik op. Ze kunnen nooit iedereen tevreden houden.
TTK is in mijn ogen inderdaad ook zeker niet het probleem. De TTD echter wel.
Ik ben meer dan regalmatig in een poep en een scheet dood. Dan is het alsof ik een headshot heb gelregen met een sniper om vervolgens te zien dat je bent gekilled met de STEN. Terwijl ik toch echt maar hooguit 1 kogel heb gehoord, als ik al iets hoor...

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Sorry, zal mijn oprechte frustratie, over een game die ik erg graag met plezier wil spelen, niet meer droppen schat *;

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoutman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-01 11:03
Pantzerstorm is een geinige map. Echter wel heel vlak en de afstanden die per voet moeten gedaan worden wel heel groot... bombers zijn nu echt %* geworden zeg. Duurt eeuwen en combinatie van verschillende bommen zijn niet meer mogelijk, ju88 combo 4x 500 en 16x 50 zijn wel aardig maar voor de rest is het nu echt lang wachten telkens voordat die reload times voorbij zijn en je weer kan aanvallen. Voor jagers is het ook zo veel makkelijker gemaakt om een JU uit de lucht te knallen merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49
Voor de € 33,70 voor de PS4 versie bij Amazon.co.uk een paar dagen terug, ga ik de game ook maar een kans geven. De volle prijs had ik er niet voor over (RDR2 wacht nog en ik heb te weinig tijd).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
In de Turkse Xbox Store nu voor zo'n €23 te krijgen. Denk dat ik voor dat bedrag toch wel overstag ga... Alle bugs worden vast nog wel gefixed.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Peter_Aragorn schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:35:
In de Turkse Xbox Store nu voor zo'n €23 te krijgen. Denk dat ik voor dat bedrag toch wel overstag ga... Alle bugs worden vast nog wel gefixed.
Dat hoop ik ook. Ik kan voorlopig ook niet spelen, dus wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:02:
[...]

Heb je hem al gekocht?! Of nog steeds spelen bij je vrienden.
Ik waardeer je oprechte interesse! d:)b

Maar maak je geen zorgen hoor. Ik heb nu in 3-4 dagen ongeveer 20 uur er in zitten. Op mn eigen PS account :(:)
Reefun schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:51:
[...]

Vliegen krijg je wel grouns targets. Echter die zijn grijs en dus iets slechter te zien. Maar ook met het vliegen kun je dus enkel de "stock plane" gebruiken 8)7 Kun je het alsnog niet goed testen. Echt. Soms vermoed ik serieus dat er ringstaartapen werken bij DICE.
Alleen bij bombers, niet bij de jagers.. Je kunt dus niet oefenen met strafen e.d.
uchiha tijntje schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:22:
Het gaat ook om het leren van de basis handling van de wapens en voertuigen. Als je iets wilt masteren doe je dat maar lekker online. :)
A ) Daar krijg je online niet lekker de tijd en rust voor.
B ) Je moet er coins aan uitgeven, dus meerdere opties testen is lastig voor elk wapen
C ) Je kunt online niet 'even' twee wapens naast elkaar testen, voor instant reslutaten.
D ) Daar is een practice range juist ideaal voor. Om te testen voordat je overgaat tot koop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
whoutman schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:35:
bombers zijn nu echt %* geworden zeg. Duurt eeuwen en combinatie van verschillende bommen zijn niet meer mogelijk, ju88 combo 4x 500 en 16x 50 zijn wel aardig maar voor de rest is het nu echt lang wachten telkens voordat die reload times voorbij zijn en je weer kan aanvallen. Voor jagers is het ook zo veel makkelijker gemaakt om een JU uit de lucht te knallen merk ik.
Heel fraai bericht om bij wakker te worden oOo
Wat is gisteren merkte is dat ze nog steeds behoorlijk wat kills kunnen maken met hun bompakketjes maar dat de frequentie een stuk minder is. En dat kan ik alleen maar toejuichen.
Nu gaan ze maar 32-1 in plaats van 74-2, o wat %* zeg :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

poor Leno schreef op donderdag 6 december 2018 @ 06:23:
[...]

Ik waardeer je oprechte interesse! d:)b

Maar maak je geen zorgen hoor. Ik heb nu in 3-4 dagen ongeveer 20 uur er in zitten. Op mn eigen PS account :(:)

[...]
Top! (y)
A ) Daar krijg je online niet lekker de tijd en rust voor.
B ) Je moet er coins aan uitgeven, dus meerdere opties testen is lastig voor elk wapen
C ) Je kunt online niet 'even' twee wapens naast elkaar testen, voor instant reslutaten.
D ) Daar is een practice range juist ideaal voor. Om te testen voordat je overgaat tot koop.
Ik begrijp prima je punten hoor :) Echter net zoals bij alle discussiepunten hier ongeveer zijn er verschillende interpretaties van iets wat Dice presenteert. Een practice range kan varieren van wat het nu is, tot een uitgebreide simulatie met alle mogelijke opties. Ik had mijn zinnen gezet op het eerste, aangezien ik gewoon weg wat vlieguurtjes wil maken om de basis te leren. Niet om de laatste 10 procent te masteren.

Als Dice voorafgaand had aangekondigd dat je alles kon aanpassen en ze het niet leveren, ja, dan snap ik je frustratie. Maar dat hadden ze niet. En het is dus gewoonweg een mismatch tussen jouw persoonlijke verwachtingen en het product wat ze leveren. En dat is niet de eerste keer geweest :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 6 december 2018 @ 07:35:
[...]

Wat is gisteren merkte is dat ze nog steeds behoorlijk wat kills kunnen maken met hun bompakketjes maar dat de frequentie een stuk minder is. En dat kan ik alleen maar toejuichen.
Ja idd.. maar t stomme is, is dat ze de damage van jagers op bombers naar beneden hebben gehaald, de armor van de jagers iets slapper hebben gemaakt.. maar vervolgens zijn vergeten de tailgun van (iig) de JU88 zwakker te maken en t seatswitchen net zo snel te laten.. waardoor ze indirect de JU sterker hebben gemaakt |:( :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:18

Tripl3 D

Brother in Arms

Gisteren ook een half uurtje lopen kloten op de practice range.

Op zich wel grappig, maar ik begrijp inderdaad niet waarom je geen geupgrade wapens kan proberen. Dan kun je vantevoren tenminste ook uitproberen welke opties beter voor je werken.

Wel gelijk wat andere support wapens geprobeerd en ik kwam er al 2 tegen die bijna je hele zicht wegnemen bij ADS. Die ga ik dus überhaupt niet proberen.

Wat ik ook wel raar vindt is dat je ammo niet gewoon oneindig is op practice range. En dat lopen naar een bepaald gedeelte is ook pure tijdsverspilling. Viel daarbij tijdens een shortcut dood. Kon ik weer datzelfde stuk lopen. Geen wereldschokkend probleem, maar wel vreemd.

Ook nog een apart iets: Je moet bij die schietoefeningen binnen de cirkel blijven anders stopt de oefening.
Kun je dus niet liggend schieten uitproberen, anders kijk je tegen een paar zandzakken aan.

Daarnaast ook een beetje geëxperimenteerd met de sensitivity. Uit de eerder gedeelde video had ik een sensitivity van 20% ingesteld en ik was al door naar 25%. Op de practice range eerst op 40% gezet en dat was weer te veel van het goede. Terug naar 33% en dat speelde meteen een stuk beter.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:02:
[...]

Top! (y)

[...]

Ik begrijp prima je punten hoor :) Echter net zoals bij alle discussiepunten hier ongeveer zijn er verschillende interpretaties van iets wat Dice presenteert. Een practice range kan varieren van wat het nu is, tot een uitgebreide simulatie met alle mogelijke opties. Ik had mijn zinnen gezet op het eerste, aangezien ik gewoon weg wat vlieguurtjes wil maken om de basis te leren. Niet om de laatste 10 procent te masteren.

Als Dice voorafgaand had aangekondigd dat je alles kon aanpassen en ze het niet leveren, ja, dan snap ik je frustratie. Maar dat hadden ze niet. En het is dus gewoonweg een mismatch tussen jouw persoonlijke verwachtingen en het product wat ze leveren. En dat is niet de eerste keer geweest :)

Echter vind ik het onzin om
Nouja, kennelijk heb jij je verwachtingen niet zo hoog voor deze game, vergeleken met vele anderen.

Ze hadden echter wel de practice range gepromoot als een 'perfecte leerschool', waarbij je met 3 anderen naar hartelust kon oefenen, voordat je het slagveld op ging. Try before you die zeg maar.

Als je idd voor de controls een beetje wil vliegen alleen, ja dat kun je daar wel doen, maar dan kun je net zo goed in een lege server gaan zitten :/

Imo moet een practice range gewoon alles hebben wat t spel kan bieden, maar goed.

En qua mijn verwachtingen en een mismatch, gaat in sommige dingen op ja, maar dit heeft daar niets mee te maken; net zoals het spel zelf (op dit moment) rammelt dit ook weer en is een halfbakken product.

Ik kan echt niet begrijpen dat je werkelijk alles met een knalroze bril probeert goed te praten en fantastisch vindt, terwijl zelfs de grootste fanboys problemen met veel dingen hebben 8)7
Tuurlijk zijn een heleboel dingen erg leuk en awesome, maar relativeer t wel een beetje zeg.

Begin me bijna af te vragen of dit je eerste BF is en eerste ervaring met EA :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
dvdkiwi schreef op donderdag 6 december 2018 @ 07:35:
[...]

Ah dus nu een verdubbeling van de tijd voordat je (en de rest van de niet-vliegers) gaat roepen dat ze alsnog OP zijn. Eerst hoorde je ze na 2 potjes, nu dus na 4.
poor Leno schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:03:
[...]

Ja idd.. maar t stomme is, is dat ze de damage van jagers op bombers naar beneden hebben gehaald, de armor van de jagers iets slapper hebben gemaakt.. maar vervolgens zijn vergeten de tailgun van (iig) de JU88 zwakker te maken en t seatswitchen net zo snel te laten.. waardoor ze indirect de JU sterker hebben gemaakt |:( :N
Kijk, iemand die het snapt. En goed te horen dat je de game alsnog hebt gehaald (nu nog een xbox one x ipv een blurryPlaystation >:)

Zonder gekheid. Wat je schrijft, is de spijker op zijn kop. Gisteren met de spitfire met 8 lmg's gespeeld. Ipv 900 rounds in mijn guns, had ik er nu maar 350. Het is dat de JU88 die ik achtervolgde 2x door een resupply punt vloog (en ik dus ook) waardoor ik dus in totaal iets van 400 rounds heb moeten verschieten om hem neer te krijgen omdat de tailgunner me continu onder vuur nam.

En dan in de patch notes dit zetten:
The BF109's Minengeschoss has seen a rebalance towards its intended role. The weapon now performs similarly to a single default cannon against fighters, but has seen a damage reduction against bombers.It retains an effective splash damage against infantry, though at a lower damage rate than previously
Dus de Bf109 moest zonodig terug naar zijn oorspronkelijke rol (opjagen van bombers) maar dan wel een damage reduction geven tegen bombers. Wat wil je nou dan als Dice zijnde. Ondertussen blijft de splash damage tegen infantery gehandhaafd. Jagers zoals de Spitfire en Bf109 werden primair natuurlijk alleen maar ingezet tegen infantery.... Bij Dice wel.... /sarcasm

En als je de patch van gisteren hebt geinstalleerd, dan staat de loadout van je al je vliegtuigen op default. En ik maar denken waarom de MinenGeschoss op de Bf109 geen damage deed tegen infanterie.... nou omdat de minengeschoss niet op mijn bf109 zat omdat Dice niet even de moeite had genomen om mij van een waarschuwing te voorzien dat de loadout van de vliegtuigen terug gezet was naar default. Echt, wat @Reefun zegt, soms heb je het idee dat er eencelligen werken bij Dice.....

De 2x250lbs bommen op de spitfire hebben nu ook een reload van 40 seconden. Want die waren zo lekker effectief tegen infanterie en lichte voertuigen :') Je verwacht het niet bij Dice hè....

Op die vliegshit na, is de patch wel redelijk. Heb niet echt het idee dat wapens nu OP of UP zijn.....

Trouwens, die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MRE-Inc Nou de KE7 is nog steeds een belachelijk monster helaas en veel wapens killen nog steeds binnen 1 frame ongeveer :/

Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten op een ttk/d fix..
Ze weten ondertussen wel waar het probleem ligt en zijn intern aan t testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Twee vraagjes, misschien weten jullie dat.

1. met welke button/trigger kun je als topgunner op een tank naar beneden duiken? Iemand al geprobeerd?

2. als ik in war stories een melee kill (right stick button) probeer te doen gaat mijn poppetje prone op zijn rug. Geen idee waar dat vandaan komt. Ik heb wel eens een melee kill gemaakt, maar meestal gaat het dus verkeerd en ben ik de sjaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Easymongo schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:56:

1. met welke button/trigger kun je als topgunner op een tank naar beneden duiken? Iemand al geprobeerd?

2. als ik in war stories een melee kill (right stick button) probeer te doen gaat mijn poppetje prone op zijn rug. Geen idee waar dat vandaan komt. Ik heb wel eens een melee kill gemaakt, maar meestal gaat het dus verkeerd en ben ik de sjaak.
Alleen 1: Ja dat is gewoon de crouch/prone knop :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
Easymongo schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:56:

Jup gister geprobeerd. Dat was de B knop op mijn controller. Maar hangt natuurlijk van je controller instellingen af.

Gister nog wel een mooie 8 hitter met de V1:

[Streamable: 8 hitter V1]

En de 1P zoom icm het niet hebben van Minengeschoss en daardoor niks raken. En ja, ik had het ook kunnen zien aan mijn loadout rechtsonderin. Die van de Minengeschoss is anders. Tevens is de crosshair van de Minengeschoss een plus teken ipv een rondje.... Maar ja, in het heetst van de strijd denk je daar niet aan.

[Streamable: 1P Zoom]

[ Voor 28% gewijzigd door MRE-Inc op 06-12-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Gisteren ook weer 2 aparte potjes Frontlines gespeeld.

Eerste was met die vliegtuighangar. We hadden vrijwel iedere keer die hangar in handen, maar omdat die tijd zo kort is om naar punt C te komen en de vijand zich daar in groef, kwamen we daar niet echt verder. Uiteindelijk pakte de vijand toch die hangar (en ik dacht ook punt A), maar kwamen niet verder dus eindigde het spel in een gelijkspel.

Een van mijn betere potjes tot nu toe. Kon vaak als last man standing er voor zorgen dat er een spawn point bleef in de hangar. Een van de keren dat ik zelf neer ging verloren we de hangar.
Was echt geen MVP, maar ik vond het wel jammer dat we ondanks al die keren toch punt C niet konden veroveren.
K/D was volgens mij 15-12

2e potje was in dat franse dorp. Squad members bleven maar snipen op het dak van de kerk, waardoor we binnen no time alle 3 de gebieden kwijt waren.
1e bom was zo geplaatst door de tegenstander, tweede duurde een stuk langer.
De vijand pakte het in ieder geval veel beter aan:
Rookgranaten op het doel en 'armen' maar.
Vrijwel niemand aan mijn kant die er wat aan deed. Zelf een keer of 3 er op af gedoken. Bij de 3e keer was ik bijna klaren met 'disarmen' toen ik geraakt werd.
Gelukkig maakte iemand anders hem af.
Kort daarop werd de bom weer geplaatst toen ik net naar de andere kant liep. Ben dus vanaf de kant van de vijand gaan 'disarmen'.
Dat lukte wonderwel, ik kon alleen neit wegkomen. Ben dus blijven liggen en dat was moer goed ook. Werd weer een bom geplaatst. Kon hem weer uitschakelen.
Alleen toen doken aan alle kanten tegenstanders op.
Vrij kort daarna ging het doel alsnog de lucht in.

K/D 3-15, maar stond toch in de middenmoot met mijn score
Wat een ongeorganiseerde bende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
poor Leno schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:55:
... en veel wapens killen nog steeds binnen 1 frame ongeveer :/
Dit begint me ook behoorlijk te irriteren.
Of de keren dat ik al achter cover ben weggedoken en dan alsnog dood ga.

Hoe kan het toch dat DICE bij iedere update van de engine dit niet onder controle heeft? Nu gaat het misschien wel weer een jaar duren voordat de netcode of hitreg weer op orde is.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

poor Leno schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:17:
[...]
Ik kan echt niet begrijpen dat je werkelijk alles met een knalroze bril probeert goed te praten en fantastisch vindt, terwijl zelfs de grootste fanboys problemen met veel dingen hebben 8)7
Ik heb geen bril, maar lenzen. en nee ze zijn niet roze gekleurd :) Sinds de launch van de X1 heb ik 187 games gespeeld. Als ik de X360 erbij tel kom ik op 333 games. Ik heb dan ook voor mijzelf een redelijk goed beeld wat ik van een game mag en kan verwachten. BFV levert gewoonweg een product wat aan mijn verwachtingen voldoet.

En als ik ergens een hekel aan heb zijn het fanboys, want deze groep ziet enkel zwart en wit. Ze zijn het ene moment lyrisch en het andere moment als er maar iets hun niet zint zijn ze des duivels. Verschrikkelijk.
Tuurlijk zijn een heleboel dingen erg leuk en awesome, maar relativeer t wel een beetje zeg.
Tuurlijk zitten er een paar bugs in en zijn er misschien opties die wat beperkt zijn, maar relativeer t wel een beetje zeg.
Begin me bijna af te vragen of dit je eerste BF is en eerste ervaring met EA :?
BFV is mijn 8e Battlefield.

Begin me bijna af te vragen of dit je eerste BF is en eerste ervaring met EA gelet op je torenhoge verwachtingen :+

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-12-2018 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Tripl3 D schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:07:
Gisteren ook weer 2 aparte potjes Frontlines gespeeld.

Eerste was met die vliegtuighangar.
Tja, die vliegtuig hangar bij vlag C. Mijn hele squad zit het hele potje bijna daar. Lekker op de gallerij erboven lopen snipen.... Nooit begrepen waar daar nou aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Stomme vraag misschien, maar hoe zie je nou eigenlijk of je squad leader bent?

Ik ben het eerlijk gezegd liever niet (heb al te veel om me op te focussen :X ), maar ben het misschien al wel geweest zonder dat ik het wist. And the award of most-crapy squad leader goes to.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Tripl3 D schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:55:
Stomme vraag misschien, maar hoe zie je nou eigenlijk of je squad leader bent?

Ik ben het eerlijk gezegd liever niet (heb al te veel om me op te focussen :X ), maar ben het misschien al wel geweest zonder dat ik het wist. And the award of most-crapy squad leader goes to.....
Zie mijn filmpje een paar posts hierboven je waar ik die V1 op Rotterdam gooi. Links onderin het scherm staat je squad en mijn naam staat boven aan, dus ben je squad leader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
MRE-Inc schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:56:
[...]
Zie mijn filmpje een paar posts hierboven je waar ik die V1 op Rotterdam gooi. Links onderin het scherm staat je squad en mijn naam staat boven aan, dus ben je squad leader.
Mocht het zo zijn dat de squadleader niet bovenaan staat, dan staat er ook nog een ster (of ruit) achter de naam van de squadleader.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
MRE-Inc schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:09:
[...]

Jup gister geprobeerd. Dat was de B knop op mijn controller. Maar hangt natuurlijk van je controller instellingen af.

Gister nog wel een mooie 8 hitter met de V1:

[Streamable: 8 hitter V1]

En de 1P zoom icm het niet hebben van Minengeschoss en daardoor niks raken. En ja, ik had het ook kunnen zien aan mijn loadout rechtsonderin. Die van de Minengeschoss is anders. Tevens is de crosshair van de Minengeschoss een plus teken ipv een rondje.... Maar ja, in het heetst van de strijd denk je daar niet aan.

[Streamable: 1P Zoom]
Ik heb denk ongeveer 50-60 V1 rockets gedropt, maar de beste zijn nou altijd op Rotterdam CQ bij punt B en D. Op andere mappen soms op geluk hopen dat je een dikke killstreak pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Dat tides of war self healing lijkt hier niet helemaal te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

MRE-Inc schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:56:Zie mijn filmpje een paar posts hierboven je waar ik die V1 op Rotterdam gooi. Links onderin het scherm staat je squad en mijn naam staat boven aan, dus ben je squad leader.
Jackal131 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:59:Mocht het zo zijn dat de squadleader niet bovenaan staat, dan staat er ook nog een ster (of ruit) achter de naam van de squadleader.
Hmmm, toch maar eens naar kijken dan. Kan het zijn dat ik dat met dat kopiëren van al die optimale instellingen van uit dat YouTube filmpje dit uitgezet heb? Het is namelijk nooit opgevallen dat daar namen staan. Volgens mij alleen die minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag.
De update kwam op 5 December (1 dag later uit)
Echter Overture staat gepland op 6 December.
Waar kan ik nu precies zien wat er dan alsnog bij gaat komen.
De nieuwe map is er, de practice-range is er, en daarnaast ook de Tiger1..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Tripl3 D schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:09:
[...]

[...]

Hmmm, toch maar eens naar kijken dan. Kan het zijn dat ik dat met dat kopiëren van al die optimale instellingen van uit dat YouTube filmpje dit uitgezet heb? Het is namelijk nooit opgevallen dat daar namen staan. Volgens mij alleen die minimap.
Je kan dat idd uitzetten dacht ik: Bij Gameplay > Basic heb je een optie Squad Info waar je de Squad List visibility via een slider van 0-100 kan zetten. Als je die op 0 hebt staan, zie je idd niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Vanavond de update maar eens proberen! Ben heel erg benieuwd naar alle panzerfaust tweaks vs tanks. Ik heb namelijk aan aantal keer hardop zitten schelden als ik insta-killed werd door 2 raketjes op de achterkant van de tank.

De enige tank die tegen een stootje kan is de heavy tank, weet ff de naam niet. Maar die is dan ook zo traag als dikke stront haha.

En natuurlijk de bomber tweaks, broodnodig. Zwaar OP'ed, ben benieuwd of ik nog 150-1 scores ga zien met die apparaten.

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik vind die auto aim maar irritant.. omdat je zelf al meebeweegt met je target zit ik er nog wel eens naast.

Kun je dit uitzetten? (Ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ja. Ergens in opties.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:07:
Tuurlijk zitten er een paar bugs in en zijn er misschien opties die wat beperkt zijn
'Paar bugs' en 'opties wat beperkt'?
BFV is mijn 8e Battlefield.
Sorry hoor, maar dan zou je ook moeten weten hoe het wel kan, hoe t is geweest en wat ze kunnen/gedaan hebben en dat ze zich nu hiermee wel heel 'makkelijk' vanaf maken. Je herinnert je de shitstorm van de release van BF4 dan ook nog wel?

En juist door dit zomaar te accepteren en lage verwachtingen te hebben, speel je dit soort praktijken alleen maar in de hand, en lachen zij hun ballen uit de broek op weg naar de bank :N

Prima dat we het met zn allen spelen maar het betekent niet dat we niet van ons mogen laten horen als t zo crappy gedaan wordt.

Ik zeg niet dat het niet opgelost gaat worden, maar op t ogenblik is t gewoon één grote soep.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

poor Leno schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:36:
[...]

'Paar bugs' en 'opties wat beperkt'?

[...]

Sorry hoor, maar dan zou je ook moeten weten hoe het wel kan, hoe t is geweest en wat ze kunnen/gedaan hebben en dat ze zich nu hiermee wel heel 'makkelijk' vanaf maken. Je herinnert je de shitstorm van de release van BF4 dan ook nog wel?

En juist door dit zomaar te accepteren en lage verwachtingen te hebben, speel je dit soort praktijken alleen maar in de hand, en lachen zij hun ballen uit de broek op weg naar de bank :N

Prima dat we het met zn allen spelen maar het betekent niet dat we niet van ons mogen laten horen als t zo crappy gedaan wordt.

Ik zeg niet dat het niet opgelost gaat worden, maar op t ogenblik is t gewoon één grote soep.
Herinner jij de BF4 release nog uberhaubt wel? Dat spel was gewoonweg niet speelbaar. In tegenstelling tot deze release. Deze release is voor BF standaarden verbazingwekkend goed..

En ik heb geleerd dat menig gamer een veel te rooskleurig geheugen heeft over oudere games. Totdat je ze weer eens gaat spelen...

En ik lage verwachtingen? It’s all in the eye of the beholder. Ik vind dat jij veel te hoge verwachtingen hebt :)

En gelet op het feit dat ik me enorm vermaak met de game en me niet druk maak om customization of de opties in een shooting range of dat je gewoonweg een keer dood gaat achter een hoekje door een gun die je niet hoorde, denk ik dat ik beter af ben dan als ik verwachtingen heb die gewoonweg niet waargemaakt gaan worden en me dan ga beklagen op fora wat toch niet helpt. :)

Met andere woorden, geniet van de game en leg niet op elke Dice slak zout :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• To easy
Ik vond alle battlefields die ik gespeeld heb prima spelen haha. Speel sinds bad company 1 serieus battlefield en ben nog nooit echt gek geworden van grote bugs oid. De ergste bug of probleem wat ik heb ondervonden in BF is nu de TTD/TTK van BFV. Maar hoe klote het soms is ik vind het alsnog super spelen en kan er gewoon van genieten. Ook battlefield 4 waar jullie het over hebben heb ik niet echt last van gehad. Als ik namelijk van elke bug in elk spel moet leip worden dan kan ik beter stoppen.

En ja ik heb soms ook zieke ragequit avonden haha en verdoem ik het spel tot in de %!$@€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

Maar waar?ik had al in de opties gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
ikdedinges schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:36:
Dat tides of war self healing lijkt hier niet helemaal te werken.
Daar verbaasde ik me heel de avond ook al over.
Tot ik zojuist in het hoofdmenu het introfilmpje van die 'opdracht' heb bekeken, daarna stond ie wel open.
(In hoofdmenu: Tides of War Forward > select > filmpje kijken, voilà)
*edit
Werkt nog steeds niet, dus disregard deze oplossing.
Wereldreiziger schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:43:
Vanavond de update maar eens proberen! Ben heel erg benieuwd naar alle panzerfaust tweaks vs tanks. Ik heb namelijk aan aantal keer hardop zitten schelden als ik insta-killed werd door 2 raketjes op de achterkant van de tank.
Op Twisted Steal wist ik achter een tank te komen, 2 C4 er op te gooien, af te drukken en daarna 2 panzerfausts in zijn kont gepropt. Niks disabled, gewoon doorrijden.
Zelfde potje even later weer.
Dus tanks lijken wel iets weerbaarder geworden.

[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2018 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:57:
[...]

Herinner jij de BF4 release nog uberhaubt wel? Dat spel was gewoonweg niet speelbaar. In tegenstelling tot deze release. Deze release is voor BF standaarden verbazingwekkend goed..

En ik heb geleerd dat menig gamer een veel te rooskleurig geheugen heeft over oudere games. Totdat je ze weer eens gaat spelen...

En ik lage verwachtingen? It’s all in the eye of the beholder. Ik vind dat jij veel te hoge verwachtingen hebt :)

En gelet op het feit dat ik me enorm vermaak met de game en me niet druk maak om customization of de opties in een shooting range of dat je gewoonweg een keer dood gaat achter een hoekje door een gun die je niet hoorde, denk ik dat ik beter af ben dan als ik verwachtingen heb die gewoonweg niet waargemaakt gaan worden en me dan ga beklagen op fora wat toch niet helpt. :)

Met andere woorden, geniet van de game en leg niet op elke Dice slak zout :)
BF2/BC1-2/Vietnam etc en met name BF1 hadden een veel betere release en zaten veel beter in elkaar. Niets met rooskleurig te maken. Start ze voor de grap maar eens op.

En was het maar 'een keer' achter een muur doodgaan. Zal je mij echt niet over horen. Gebeurt ongeveer 10x per game. Mensen niet horen of verkeerde richting van damage zien gebeurt vele malen meer.

Beklagen op fora helpt weldegelijk. Uiteraard niet hier, maar op reddit krijgen we/ze toch redelijk wat voor elkaar.

Maar goed, geniet vooral ervan. Zoals ik al eerder zei, heb ik ook leuke momenten hoor.
Maar doe niet de hele tijd alsof dit een masterpiece is en dat ze op de top van hun kunnen aan het presteren zijn.

-

@dvdkiwi Aha, was dat de truc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Tides of war is dus conquest met extra challenges om wapens en skins etc vrij te spelen?

Begrijp ik dat goed zo haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
dvdkiwi schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:10:
[...]

Tot ik zojuist in het hoofdmenu het introfilmpje van die 'opdracht' heb bekeken, daarna stond ie wel open.

[...]

Op Twisted Steal wist ik achter een tank te komen, 2 C4 er op te gooien, af te drukken en daarna 2 panzerfausts in zijn kont gepropt. Niks disabled, gewoon doorrijden.
Ik heb net als support een zooi mijnen achter een tank gelegd. Toen was het direct klaar.
Maar vond tanks verder nog heel erg sterk tijdens potjes frontline.
Van een afstand maaien ze alles neer, panzerfaust minder effectief geworden dus nog meer moeite om van ze af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
dvdkiwi schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:10:
[...]

[...]

Het potje nadat ik dit postte werkte het wel alleen nu zit ik weer vast met die sneeuwpop bouwen en met een kill maken met een stationary weapon, beetje bugged allemaal.

Over die tanks btw, dit was wel een goede kill vanmiddag :)

https://xboxdvr.com/gamer/ikdedinges/video/65003941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
In de Turkse Microsoft Store is Battlefield V Deluxe Edition nu € 19,53.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

poor Leno schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:12:
[...]
BF2/BC1-2/Vietnam etc en met name BF1 hadden een veel betere release en zaten veel beter in elkaar. Niets met rooskleurig te maken. Start ze voor de grap maar eens op.

En was het maar 'een keer' achter een muur doodgaan. Zal je mij echt niet over horen. Gebeurt ongeveer 10x per game. Mensen niet horen of verkeerde richting van damage zien gebeurt vele malen meer.

Beklagen op fora helpt weldegelijk. Uiteraard niet hier, maar op reddit krijgen we/ze toch redelijk wat voor elkaar.

Maar goed, geniet vooral ervan. Zoals ik al eerder zei, heb ik ook leuke momenten hoor.
Maar doe niet de hele tijd alsof dit een masterpiece is en dat ze op de top van hun kunnen aan het presteren zijn.
Ik vraag me af wanneer ik heb gezegd dat ik BFV een masterpiece vind… Ik vind de SP van RDR2 een masterpiece. Ik vind Hollow Knight een masterpiece. Ik vind cuphead een masterpiece.

BFV vind ik gewoon een hele toffe MP game en ik vind de setting een stuk leuker dan BF1. Dat jij het een halffabrikaat vindt is jammer en als je echt een statement had willen maken had je Dice en EA gewoon niet je geld moeten geven… Dat voelen ze harder dan een rantpostje hier en daar. ;)

Maar we gaan elkaar toch niet vinden. Dus let's agree to disagree. Alleen zal ik uiteraard op willekeurige rants mijn mening blijven geven. :+

Ben eigenlijk best wel benieuwd wat voor andere games je speelt, maar dat gaat ver offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

greatgonzo schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:44:
[...]

Maar waar?ik had al in de opties gekeken
Options\gameplay\advanced. Aim assist aan of uit.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik ben om de zoveel rondes mijn wapen instellingen allemaal kwijt, of als ik een paar dagen niet gespeeld heb. Komt dit iemand bekend voor? Gisteren de update uitgevoerd, hierna waren mij wapens weer veranderd. Anders scope er op en weer andere granaten dan wat ik ingesteld hebt. En soms weer een ammo crate i.p.v. een pouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008

Oxigeon

En zo is dat!

Racer89 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 06:50:
Ik ben om de zoveel rondes mijn wapen instellingen allemaal kwijt, of als ik een paar dagen niet gespeeld heb. Komt dit iemand bekend voor? Gisteren de update uitgevoerd, hierna waren mij wapens weer veranderd. Anders scope er op en weer andere granaten dan wat ik ingesteld hebt. En soms weer een ammo crate i.p.v. een pouch.
Hier heb ik geen laat van. Waar ik wel last van heb is dat wanneer ik BF op start er steeds een dikke ronde punt staat voor de armory en your company wat zou betekenen dat ik nieuwe wapens etc moet hebben. Maar helaas is er niks geunlocked en kijk ik al een tijdje naar dezelfde wapens. En als ik dan bijvoorbeeld op de granaat klik staat er dat ik een andere granaat unlocked heb. Echter die heb ik al vanaf dag 2 geunlocked.

Verder saved hij mijn vizier en dergelijke wel want die heb ik ooit anders ingesteld en die blijven gewoon staan

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racer89 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 06:50:
Nouja je hebt per faction en classes verschillende loadouts.. dus je axis Medic loadout kun je anders instellen dan je allies.

En als je van class-trait wisselt (dus bijvoorbeeld machinegunner voor support ipv die andere) dan kun je daar ook een andere loadout instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisteravond weer even gespeeld.
Een stuk of wat posts hier boven had iemand het over de V1 bug, wist even niet meer wat het was, maar had hem gisteren dus ook weer. V1 willen oproepen maar met geen mogelijkheid hem kunnen pinpointen met m'n verrekijker (1/4 zwart scherm).

Als ik nu m'n eigen team bekijk (allied/axis) dan veranderen de axis niet meer naar axis, maar blijven ze als allied uitzien. Ook was ik ineens al m'n specialisations kwijt op m'n KE7.

Wat me nu trouwens wel een beetje begint te storen is het begin van airdrop. Als je als axis airdropt zit er een Engels team aan boord.

Maar blijf het een gave game vinden, RDR2 sinds BFV release niet meer aangeraakt, hoop dat m'n paarden ondertussen niet de pijp zijn uitgegaan...........

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
Die reload tijd voor bommen op een vliegtuig..... Op zich vind ik het prima dat die langer is gezet, maar nu komt het:

Ik vlieg in de Mosquito, drop mijn bommen boven vlag A en moet dus door een resupply punt om mijn bommen te herladen. Nadat ik door een resupply punt vlieg, duurt het 40 seconden voordat ik mijn bommen weer kan droppen.

Als ik mijn bommen drop en NIET door een resupply punt vlieg, maar bijvoorbeeld achter een BF109 aan ga om die uit de lucht te schieten, dan kost mij dat ongeveer 1 minuut of langer. Daarna vlieg ik naar het dichtstbijzijnde resupply punt. Dan duurt het alsnog weer 40 seconden alvorens ik mijn bommen weer kan droppen. Eigenlijk wordt je dan dubbel gestraft.....

Hoop dat Dice dit nog gaat fixen. Dat bv direct na het droppen van bommen een timer gaat lopen. Vlieg je binnen X seconden door een resupply punt, dan 40 seconden wachten. Vlieg je NIET binnen 40 seconden door een resupply punt maar daarna wel, dan instant reload van je bommen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Laatst online: 16:17
de map Fjell heeft sinds de update de leuke toevoeging dat het weer kan omslaan. Maar dat had wel iets minder omslachtig gemogen. Het is nu van het ene op het andere moment storm, dat kan je ook langzaam laten beginnen voor een wat realistischer effect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
Ik heb overigens 2 maanden EA access gekregen omdat ik BF5 gepre-orderd had. Zou dat een tegemoetkoming zijn voor de 50% korting die BF veteranen nu krijgen als ze BF5 nog niet hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
Zowel die Daily Orders als de TOW event challenges maken geen progress meer...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
drusloos schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:27:
de map Fjell heeft sinds de update de leuke toevoeging dat het weer kan omslaan.
De sneeuwstorm? Die was al aanwezig vóór de update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
dvdkiwi schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:19:
[...]

De sneeuwstorm? Die was al aanwezig vóór de update ;)
Dat meen je niet? Ik heb toch echt sinds de release elke dag wel een potje daar gespeeld, maar het viel me pas op na de update

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Hij zat er ook niet elk potje in. Hetzelfde voor de zand/stofstorm op Hamada ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik snap er echt de ballen van. Ik.krijg maar geen nieuwe assignments. Ben inmiddels rank 10 algemeen en ik zeg uit mijn hoofd level 5 recon. Wat moet je doen om.nieuwe tevoorschijn te toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Even naar de bekende weg vragen, maar heb je wel assignments geselecteerd en op actief gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:45

Pinjataaa

Hit me!

Unbreukable schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:39:
Zowel die Daily Orders als de TOW event challenges maken geen progress meer...
Dit is zo frustrerend, vooral omdat mijn vrienden wel lekker progressie maakten met de challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drusloos schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:35:
[...]

Dat meen je niet? Ik heb toch echt sinds de release elke dag wel een potje daar gespeeld, maar het viel me pas op na de update
Nou, de sneeuwstorm was je wel opgevallen als hij kwam hoor. Dan zie je amper net aan 5 meter voor je nog wat.

De sneeuwstorm @ Fjell en zandstorm @ Hamada zijn wel een stuk heviger dan in BF1. In BF1 kon ik nog wel redelijk ver zien vanuit een vliegtuig. Maar nu zie je werkelijk geen reet meer en crash je binnen no time omdat je hele oriëntatie gewoon weg is. Gelukkig zijn ze ook weer snel voorbij, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:54
Gisteren liep ik tegen 2 tal vervelende bug 's aan nadat iemand mij probeerde te revive en vervolgens dood ging, bleef ik dood leuk dood liggen op de grond zonder UI dus ik kon ook niet zelf opnieuw spawnen waardoor ik uit de game moest, terwijl ik met een goed potje bezig was. :(

De 2e bug was dat ik niet mijn V1 Bomb kon inroepen terwijl ik op 60,000 punten zat, hebben meer mensen hiervan last?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Buizerd__NL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:29:
De 2e bug was dat ik niet mijn V1 Bomb kon inroepen terwijl ik op 60,000 punten zat, hebben meer mensen hiervan last?
Yup, lees mijn post hier iets boven.

Iemand enig idee of dit zo bedoeld is -> Met Grand Operations switch je nu na een potje naar het andere team Axxis naar Allied en andersom.
Vind ik zelf wel prettiger voor je assignments, die je soms als Axxis moet doen, soms als Allied.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:05
Oxigeon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:50:
Ik snap er echt de ballen van. Ik.krijg maar geen nieuwe assignments. Ben inmiddels rank 10 algemeen en ik zeg uit mijn hoofd level 5 recon. Wat moet je doen om.nieuwe tevoorschijn te toveren?
Via je algemene rank krijg jij volgens mij geen nieuwe assignments. Pas bij class level 10 (en dan weer bij lvl 20) Krijg je nieuwe. Ook als een wapen lvl 5 (en lvl 10) is krijg je wapen specifieke assignments om nieuw skins te unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Mmm raar, mijn Tides of War lijntje loopt nog steeds niet. Jammer maar helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dvdkiwi schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:55:
Even naar de bekende weg vragen, maar heb je wel assignments geselecteerd en op actief gezet?
Ja dit heb ik gedaan
Tim01 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:29:
[...]

Via je algemene rank krijg jij volgens mij geen nieuwe assignments. Pas bij class level 10 (en dan weer bij lvl 20) Krijg je nieuwe. Ook als een wapen lvl 5 (en lvl 10) is krijg je wapen specifieke assignments om nieuw skins te unlocken
Bedankt. Volgens mij heb ik nog geen wapen op level 5. Ik speel steeds een andere class en als ik dan een ander wapen unlock speel ik daar ook weer mee. Gisteren dan besloten de eerste tijd toch maar Medic te gaan spelen. Ben nu dus de Sten aan het levelen. Alleen weet ik nog niet precies met welk vizier ik wil spelen. Speel nu met een rond (met kruisje erin). Over die pin kijken vind ik niks

[ Voor 67% gewijzigd door Oxigeon op 07-12-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
dvdkiwi schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:24:
Mmm raar, mijn Tides of War lijntje loopt nog steeds niet. Jammer maar helaas.
Ik speelde gisteren grandoperations en daar liep mijn Tides of War lijntje ook niet, toen ik daarna echter ff gewoon conquest deed, werkte die wel.

@Buizerd__NL Was er al niet eentje aan het rondvliegen op dat moment? Daar heb ik ook soms last van, maar dan moet je even wachten "tot je beurt"

[ Voor 18% gewijzigd door Stefmeister op 07-12-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:54
Stefmeister schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:36:
[...]

Ik speelde gisteren grandoperations en daar liep mijn Tides of War lijntje ook niet, toen ik daarna echter ff gewoon conquest deed, werkte die wel.

@Buizerd__NL Was er al niet eentje aan het rondvliegen op dat moment? Daar heb ik ook soms last van, maar dan moet je even wachten "tot je beurt"
Nee, ik heb zelfs lopen spammen op de knop maar op dat moment vloog er geen V1

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ik speel al 2 dagen enkel conquest, zal wel een bugje zijn hier. We zien wel wanneer ie gaat lopen ;)

*update
En hij loopt! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Buizerd__NL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:15:
[...]

Nee, ik heb zelfs lopen spammen op de knop maar op dat moment vloog er geen V1
Ik heb dat ook soms, gewoon even weer naar je wapen wisselen en nog één of meerdere keren proberen. Op een gegeven moment werkt het wel maar het is wel super irritant.

Ik heb al die tides of war dingen gehaald nu behalve dir met de medic crate, die doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Is er toevallig ook een Tweakers platoon op de PS4? Wil graag met mede tweakers spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dvdkiwi schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:21:
Ik speel al 2 dagen enkel conquest, zal wel een bugje zijn hier. We zien wel wanneer ie gaat lopen ;)

*update
En hij loopt! :)
Hier ook het probleem dat hij af en toe niet loopt. Moet nu met de Medic 20 bandage gooien naar andere members. Maar helaas registreert hij ze niet allemaal. Maar dat mag de pret niet drukken.

Is het trouwens een wapen wat je unlockt op het einde van het verhaal of hebben we het hier over een skin voor het wapen?

Edit: en als ik het goed heb gezien krijgen we voor dit eerste wapen/skin een week de tijd toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 08-12-2018 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online

RawChild

PSN: Rawchild

Wat vinden jullie van de nieuwe map? Ik vind hem niet zo super. Arras blijft voor mij met afstand de beste en mooiste map.

Ik heb trouwens nog steeds last van de bug?dat ik ineens medic ben als ik uit de tank stap.. niet altijd, maar het gebeurt nog wel.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Oxigeon schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 08:54:
[...]

Hier ook het probleem dat hij af en toe niet loopt. Moet nu met de Medic 20 bandage gooien naar andere members. Maar helaas registreert hij ze niet allemaal. Maar dat mag de pret niet drukken.

Is het trouwens een wapen wat je unlockt op het einde van het verhaal of hebben we het hier over een skin voor het wapen?

Edit: en als ik het goed heb gezien krijgen we voor dit eerste wapen/skin een week de tijd toch?
Is een wapen de VSO, en als je tides of war ook nog upleveled kun je skins en speciale assignments verdienen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Zoals jullie misschien is opgevallen, ben ik de afgelopen tijd vooral aan t miepen over bugs en gameplay ;)

Dingen over vrouwen en SJWs etc laat ik maar voor wat t is. Net zoals de Zwarte Pieten discussie, blijf je daarin toch twee kanten houden, maar een goed functionerend spel willen de meesten wel.

Maar toen was er wederom een 'mini-schandaaltje' :N

Aan het einde van het nieuwe verhaal The Last Tiger staat een quote..

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/d8efftwo8z221.png

Deze quote komt van mevrouw Sebold, een schrijfster.

Nu zou dit niet zo gek zijn als zij oorlogsverhalen zou schrijven, maar dat is dus niet zo.
Haar boeken zijn schrijnende feministische verhalen die vooral over verkrachtingen gaan.. die niets met oorlog, laat staan WW2, te maken hebben.

Vervolgens heeft DICE/EA besloten dit toch erin te stoppen en een vinger naar de 'men' (meervoud mannen) te wijzen, ipv 'man' (meervoud mensheid) te gebruiken.
En 'Them' ipv 'Us'..

Nu post ik dit niet om weer een discussie uit te lokken, maar om te laten zien tot hoe ver ze gaan om hun politieke agenda door te drukken in onze favoriete shooterserie..

Ik kan er niets aan doen, maar hier krijg ik toch wel weer lichte kokhalsneigingen van..
Waar zijn ze nu eigenlijk helemaal mee bezig daar? ;w

Reactie van iemand die t redelijk goed omvat:

"So let me get this straight, they introduce women, say that they were part of WWII just like men, but when talking about war crimes it's "Murderers are not monsters, they're men". So we are only acknowledging that women were in war just like men when it's convenient?"

Uiteraard zullen een aantal zich weer afvragen waar ik me druk over maak, maar het is gewoon weer de zoveelste opstapeling :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:36:
Nu post ik dit niet om weer een discussie uit te lokken
Zeker weten?

Verder vind ik de quote prima. Ik focus nooit zo op het geslacht bij dergelijke zaken en de achterliggende gedachte is ook niet de focus daarop.

Als ze het al anders bedoelt hebben is het eerder omdat ze het nieuws willen halen dat je een keer met Duitsers speelt in singleplayer. Ik denk niet dat ze nog een gender-fight willen uitlokken.

En stel ze vinden de quote wel mooi of passend, maar vallen zelf ook over dat woord. Je kunt een quote niet zomaar veranderen want dan is het die quote niet meer. En als ze hem pakken van iemand met een vergelijkbare quote dan komt er toch altijd iemand met "die quote is van iemand anders en die zij het zo en zo". Een beetje alsof je de quote van Neil Armstrong aanpast en dan zegt dat "farmer Joe" het heeft gezegd.

Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Sommigen willen gewoon een tweede shitstorm unlocken om zichzelf beter te voelen dat ze de game niet hebben aangeschaft. Of pas veel te laat nadat ze de game eerst meer dan 10 uur op PC hebben gespeeld :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jepp, want daar gaan we toch niet uitkomen
En stel ze vinden de quote wel mooi of passend, maar vallen zelf ook over dat woord. Je kunt een quote niet zomaar veranderen want dan is het die quote niet meer. En als ze hem pakken van iemand met een vergelijkbare quote dan komt er toch altijd iemand met "die quote is van iemand anders en die zij het zo en zo". Een beetje alsof je de quote van Neil Armstrong aanpast en dan zegt dat "farmer Joe" het heeft gezegd.
Van álle duizenden diepgaande quotes waar je uit kunt kiezen, die wél met oorlog/WW2 en de verschrikkingen te maken hebben, kiezen ze deze?

Ze hebben bewust gekozen voor een quote 'tegen' mannen, van een femistische schrijfster. Prima, maar dat is echt niet perongeluk gedaan, of omdat 'ze het mooi vonden'.

-

En wat heeft in godsnaam mijn mening hierover te maken met 'beter voelen' of mijn speeltijd :?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Uiteraard zullen een aantal zich weer afvragen waar ik me druk over maak
Inderdaad.
Ga gewoon lekker gamen.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoostRAW18
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
Al plaatsen ze quotes achterstevoren, denk dat 99% het niet interesseert, laat staan opvalt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Easymongo
Nu zou dit niet zo gek zijn als zij oorlogsverhalen zou schrijven, maar dat is dus niet zo.
Haar boeken zijn schrijnende feministische verhalen die vooral over verkrachtingen gaan.. die niets met oorlog, laat staan WW2, te maken hebben.
Ik ben een groot voorstander van alles wat in gaat tegen verheerlijking van strijd en oorlog. Een fps spelen is leuk, maar probeer het in godsnaam als een game met vrienden te zien, en niet als meer dan dat.

Een tante van mijn vrouw (die half Duits is) is door Amerikaanse bevrijders in '45 verkracht, in Berlijn. Ik denk dat dit meisje niet veel ouder was dan een jaar of 12. Ze heeft nooit kinderen kunnen krijgen.

De quote verwoordt op een uitstekende manier dat oorlog meer is dan piep-paf-poef met een geweertje en dan heroïsch sterven. Dat de makers deze nuancering in een war story stoppen getuigt van groot maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel en kan ik alleen maar waarderen.

Speel dit spel om wat het je biedt aan vermaak, maar maak het niet groter dan het is. Want als je het groter maakt, kom je in echt troebele wateren.

Overigens vind ik dat deze war story op een respectvolle en knappe manier het dilemma van Duitsers in beeld brengt, in het voorjaar van '45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Reefun schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:03:
[...]

Nou, de sneeuwstorm was je wel opgevallen als hij kwam hoor. Dan zie je amper net aan 5 meter voor je nog wat.

De sneeuwstorm @ Fjell en zandstorm @ Hamada zijn wel een stuk heviger dan in BF1. In BF1 kon ik nog wel redelijk ver zien vanuit een vliegtuig. Maar nu zie je werkelijk geen reet meer en crash je binnen no time omdat je hele oriëntatie gewoon weg is. Gelukkig zijn ze ook weer snel voorbij, maar dan nog.
Ja dat bedoel ik. Is is zo duidelijk dat het niet te missen is. Maar ik had het voor de update echt niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Easymongo Ik ben t helmaal met je eens als het bedoeld was voor een oorlogsverhaal, zoals idd toentertijd helaas veel gebeurde door de 'bevrijders'.

Ik wil het ook niet groter maken, maar juist door zoiets te plaatsen, gericht tégen mannen, terwijl aan alle kanten vrouwen in een spel worden geforceerd, bovenop de hele shitstorm, dan is dat gewoon een provoctie.

Ik neem aan dat je ook die 'uitgelekte' foto's hebt gezien van de EA meeting van de week, waarbij ze ongenuanceerd de draak steken met quotes van mensen die het niet met de beslissing eens waren?
Zorgvuldig gefilterd op de meest hatelijke uitspraken natuurlijk.
(Ik kan ze voor je opzoeken als je wil)
Dus het gedoe met de quote, is zeker niet 'zomaar' gedaan.

Ze blijven zelf het vuur continu aanwakkeren met dit soort grapjes.

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 08-12-2018 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Oxigeon schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 08:54:
[...]

Ik ben ook benieuwd of mijn progressie van gisteren is onthouden ;)
Het is trouwens een wapen wat je unlockt op het einde, de VGO machine gun. Mocht je deze niet halen dan komt er later nog een mogelijkheid om het wapen alsnog in je bezit te krijgen, maar hoe dat precies in zijn werk gaat heeft Dice nog niet laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
dvdkiwi schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:15:
[...]

Het is trouwens een wapen wat je unlockt op het einde, de VGO machine gun. Mocht je deze niet halen dan komt er later nog een mogelijkheid om het wapen alsnog in je bezit te krijgen, maar hoe dat precies in zijn werk gaat heeft Dice nog niet laten weten.
Ik heb hem gisteravond vrij gespeeld. Heb jij er al mee gespeeld? Lijkt me niks dat ding!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Om even een quote uit een Van Dik Hout nummer aan te halen:
"Laat het gaan, laat het vallen, laat het los".
Het is een game, geen National Geographic documentaire...
To easy schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:26:
[...]
Ik heb hem gisteravond vrij gespeeld. Heb jij er al mee gespeeld?
Nee nog niet, gisteravond begonnen eindelijk mijn 10 selfheals pas te tellen dus ik heb nog wat dingetjes te doen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 08-12-2018 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dvdkiwi schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:15:
[...]

Moet zeggen die 20 bandage gooien naar wat teamleden is een kippetje wat in 1 a 2 potjes wel te doen is. Maar die kisten plaatsen waar mensen health uit kunnen pakken is echt geen doen. Al een paar potten gespeeld maar de teller staat nog gewoon op 0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
poor Leno schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:09:
Het vuur dat ze niet zelf zijn begonnen, volgens mij. Enfin, wat directies van grote bedrijven ook roepen in boardrooms kan me niet zoveel boeien. Uiteindelijk stemmen we als plebs met onze voeten en portemonnees.
Laten we het hier verder bij laten.
*geel hesje opvouwt en terug in de kast legt*
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Oxigeon schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:54:
[...]
Moet zeggen die 20 bandage gooien naar wat teamleden is een kippetje wat in 1 a 2 potjes wel te doen is. Maar die kisten plaatsen waar mensen health uit kunnen pakken is echt geen doen. Al een paar potten gespeeld maar de teller staat nog gewoon op 0
Ook mijn ervaring, van eerder.
Je kan voor die unlock toch ook het pad van de ammo supply volgen? Iets zegt me dat ammo pakken uit kisten al beter bekend is bij spelers. Aan de andere kant, als zo'n beetje half het team Support loopt, heb je daar ook geen klandizie aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

poor Leno schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:09:
Ik neem aan dat je ook die 'uitgelekte' foto's hebt gezien van de EA meeting van de week, waarbij ze ongenuanceerd de draak steken met quotes van mensen die het niet met de beslissing eens waren?
Zorgvuldig gefilterd op de meest hatelijke uitspraken natuurlijk.
(Ik kan ze voor je opzoeken als je wil)
Dus het gedoe met de quote, is zeker niet 'zomaar' gedaan.

Ik weet niet precies wat er is gelekt, maar je zegt het zelf al... Gelekte foto’s van naar ik aanneem een interne bijeenkomst. Ik snap best dat ze hier de draak mee aansteken... Moeten ze dan met zijn allen huilen om de meest debiele flames op EA en Dice... we leven volgens mij gewoon echt in parallelle werelden...

En als je geen discussie wilt aanwakkeren, dan moet je het gewoon niet posten. Zo simpel als dat :)
Nu post ik dit niet om weer een discussie uit te lokken, maar om te laten zien tot hoe ver ze gaan om hun politieke agenda door te drukken in onze favoriete shooterserie..
En deze zin laat voor mij precies zien wat er mis is met de hele discussie.

Het is hun product. Welke agenda ze ook willen doordrukken, het blijft hun product... en dus mogen ze dat.

Onze favoriete shooterserie... Er is niks van jou of van mij of van welke tweaker dan ook bij. Je bent een klant en je neemt het product af of niet. En als het je niet aanstaat, zoek je een ander product dat je wel aanstaat, in plaats van te klagen bij de makers...

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-12-2018 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 14:09:
[...]

Ik weet niet precies wat er is gelekt, maar je zegt het zelf al... Gelekte foto’s van naar ik aanneem een interne bijeenkomst. Ik snap best dat ze hier de draak mee aansteken... Moeten ze dan met zijn allen huilen om de meest debiele flames op EA en Dice... we leven volgens mij gewoon echt in parallelle werelden...

En als je geen discussie wilt aanwakkeren, dan moet je het gewoon niet posten. Zo simpel als dat :)

[...]

En deze zin laat voor mij precies zien wat er mis is met de hele discussie.

Het is hun product. Welke agenda ze ook willen doordrukken, het blijft hun product... en dus mogen ze dat.

Onze favoriete shooterserie... Er is niks van jou of van mij of van welke tweaker dan ook bij. Je bent een klant en je neemt het product af of niet. En als het je niet aanstaat, zoek je een ander product dat je wel aanstaat, in plaats van te klagen bij de makers...
Nou gelukkig zijn we niet allemaal zo makkelijk om maar voorover te bukken en de tandjes op elkaar te drukken.

Wij als consumenten hebben weldegelijk het recht om iets van een product te bekritiseren.
Omdat je een populair product maakt betekent niet dat je overal weg mee mag komen.
Talloze voorbeelden waarbij makers van een product worden teruggefloten omdat de consument ergens niet mee eens is om wat voor redenen dan ook.

En ik bedoel natuurlijk niet 'onze' als bezittelijk voornaamwoord, maar ik neem aan dat je zoiets wel begrijpt?
Het is iig mijn favoriete serie, de jouwe niet?

Ik geef aan dat ik het niet doe om een discussie te starten, maar gewoon ter kennisgeving. Dat jij er dan tegen mij persoonlijk weer over op in gaat ipv. het bij het spel te houden, en enkel mijn mening ter discussie gaat stellen, is je eigen keuze.

Als je goede argumenten hebt waarom het Ok is dat ze al deze bijzondere keuzes maken, prima. Maar kom wel met iets beters dan 'het is hun product', want nu kun je kennelijk alleen op mijn mening reageren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• To easy
poor Leno schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:40:
[...]

Nou gelukkig zijn we niet allemaal zo makkelijk om maar voorover te bukken en de tandjes op elkaar te drukken.

Wij als consumenten hebben weldegelijk het recht om iets van een product te bekritiseren.
Omdat je een populair product maakt betekent niet dat je overal weg mee mag komen.
Talloze voorbeelden waarbij makers van een product worden teruggefloten omdat de consument ergens niet mee eens is om wat voor redenen dan ook.

En ik bedoel natuurlijk niet 'onze' als bezittelijk voornaamwoord, maar ik neem aan dat je zoiets wel begrijpt?
Het is iig mijn favoriete serie, de jouwe niet?

Ik geef aan dat ik het niet doe om een discussie te starten, maar gewoon ter kennisgeving. Dat jij er dan tegen mij persoonlijk weer over op in gaat ipv. het bij het spel te houden, en enkel mijn mening ter discussie gaat stellen, is je eigen keuze.

Als je goede argumenten hebt waarom het Ok is dat ze al deze bijzondere keuzes maken, prima. Maar kom wel met iets beters dan 'het is hun product', want nu kun je kennelijk alleen op mijn mening reageren.
Maar serieus nu is het klaar toch? Ik snap wat je allemaal wil zeggen, maar alleen jij blijft er over door praten. En krijg toch het idee dat jij wilt dat er mensen op blijven happen, zodat jij weer kan counteren.

OT: je kunt voor tides of war alleen xp verdienen met de assignments of niet? Gewoon xp van een potje telt daar niet in mee dacht ik. Heb nu alles gehaald en ben lvl 10 nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
To easy schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 19:50:
[...]
OT: je kunt voor tides of war alleen xp verdienen met de assignments of niet? Gewoon xp van een potje telt daar niet in mee dacht ik. Heb nu alles gehaald en ben lvl 10 nu.
Ik heb het idee dat het zo werkt:
Je verdient ouverture xp door de opdrachten op de Tides of War paden te voltooien (bv zoals die voor de VGO deze week). Met die verdiende xp ga je in ouverture level omhoog. Bij verdere levels speel je oa speciale assignments vrij waarmee je ook weer ouverture xp kunt verdienen.
Als ik het goed heb zijn er tijdens deze Tides of War episode 3 van die kleine mini-paadjes (één per week) dus ik ga er vanuit dat je aan het eind (over iets meer dan 2 weken) wel level 20 zult zijn, als je daar al niet eerder aan zit.

Pagina: 1 ... 16 ... 46 Laatste

Let op:
Er is een apart PC topic: [PC] Battlefield V