“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Je verwacht het nietPjotrStroganov schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:48:
Heerlijk. De studio gaat Max z’n acties relativeren. Had ik nooit verwacht.
PSN: xMaurice93
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heb je ook zo’n hekel aan Vettel omdat ie nu al twee seizoenen achter elkaar fouten maakt?PjotrStroganov schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:48:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heb ik het niet over (maar net zo verachtelijk wmb.).TommyGun schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:48:
[...]
Alsof het in Silverstone niet andersom was.
Voor zover ik kon zien stuurde Bottas niet in maar bleef Max wel naar buiten gaan tot Bottas geraakt werd. Benieuwd naar de analysebeeldensjaool schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:47:
[...]
In de F1 mag je elkaar best raken hoor. Daar is niks op tegen. Beetje wheelbangen etc. is gewoon geoorloofd. Dat BOT wat te vroeg instuurt kan Max niks aan doen.
Was mooier geweest als Bottas daarna een do and die gedaan zou hebben en Max een échte tik uitdeelde. HelaasPjotrStroganov schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:48:
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Over Ver&Bot ben ik nog niet uit... maar eens luisteren en kijken naar de nabeschouwing. Jammer is het in elk geval.
Wel echt een mooie race. Zelfs vrouwlief heeft de hele race meegekeken.
Of Bottas er in die bocht voorbij was gekomen (als ze elkaar niet geraakt hadden) is nog maar te betwijfelen. Zoals hier te zien is, op het moment dat ze elkaar raken stuurt Max al in, maar Bottas lag nog bijna 1 band diameter achter. Gezien andere inhaalpogingen van anderen in die bocht, Bottas net iets achter lag met als eerste een buitenbocht, plus dat de Red Bull altijd iets vlotter uit de 2e bocht leek te komen, denk ik dat Bottas er op dat moment niet langs was gekomen.Ankona schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:43:
[...]
Komop, BOT was Max gewoon voorbij gegaan als Max hem er niet tegenaan gebeukt had. Even de sentimenten aan de kant zetten, Max had vierde kunnen worden maar is nu vijfde door een foute keuze. Bottas was gewoon net wat sneller.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Verwijderd
Met een eergevoel van een pantoffeldiertje. TjaBrockOlee schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:46:
[...]
Jaren lang in de koningsklasse en multi miljoenair. Typische loser idd
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Volledig mee eens. Laat dat maar lekker in het voetbal blijven.Jasphur schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:50:
Verpest imho de sfeer behoorlijk. Dat boe-geroep
Wat voor wraak Vettel zijn titel vergooien door hem in de Merc te parkeren?Sir_Lion schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:41:
[...]
Juist niet. Het polariseert, het gaat dan steeds extremer worden want nu wil Ferrari misschien wel wraak nemen,
Daarom heb ik ook nooit een hoge pet op van Hamilton, maar al helemaal niet van Bottas. Zet menig coureur in die Mercedes ter vergelijking en je zal BOT en HAM niet ver bovenaan zien staan qua uitslagen.KillerBee schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:50:
Laten we eerlijk zijn, het incident van VER en BOT had nooit plaats gevonden, als hij VER in het begin van de race al had ingehaald. Dat BOT de hele race achter VER rijdt, is gewoonweg beschamend, BOT is weliswaar 3e geworden (hierdoor!), maar hij mag zich imo best de ogen uit de kop schamen: een superieure Merc tegen een stuk mindere RB.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
"When you grow up your heart dies"
Heb het verder niet teruggezien, maar volgens mij ging Max niet meer verder naar buiten, maar zat hij eigenlijk al net iets te ver naar buiten en omdat de auto bij de achterwielen wat breder is dan bij de sidepots, kwamen de achterwielen tegen elkaar aan toen Bottas wat sneller ging en zijn achterwiel het achterwiel van VER 'inhaalde'.EddoH schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:49:
[...]
Voor zover ik kon zien stuurde Bottas niet in maar bleef Max wel naar buiten gaan tot Bottas geraakt werd. Benieuwd naar de analysebeelden
Tsjah, kan me wel vinden in de penalty en de reactie van Max zal er veel mee te maken hebben dat hij op dat moment vol met adrenaline zit (en waarschijnlijk belangrijker) zelf de beelden van buitenaf niet heeft kunnen zien. Valt wat mij betreft niet zoveel op de penalty aan te merken.
Iedereen op dit forum gooit voor €10 miljoen per jaar dat eergevoel weg.Verwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:50:
[...]
Met een eergevoel van een pantoffeldiertje. Tja
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
https://streamable.com/n9xvlDentist schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:50:
Iemand een streamable van ver-bot?
Voor minder ook wel hoorLekker Ventje schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:51:
[...]
Iedereen op dit forum gooit voor €10 miljoen per jaar dat eergevoel weg.
Dan had Rai z'n wagen wel in Ham gehangen bij de inhaalactie van laatstgenoemde.v8power67 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:51:
Ik weet zeker dat er dit seizoen ook races waren waar raikonnen ingezet werd als rijdende barricade voor de mercs. Dus snap deze hele discussie niet. Enige verschil is dat Mercedes er open en eerlijk over is en ferrari niet.
Achteraf zou dat niet zo erg zijn geweest voor het WK
Dan siert het Ricciardo dat hij 20 miljoen er voor vraagtLekker Ventje schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:51:
[...]
Iedereen op dit forum gooit voor €10 miljoen per jaar dat eergevoel weg.
Daar ben ik zo zeker niet van. Hamilton is toch echt 1 van de betere in de F1. Vergeet niet dat hij in zijn eerste jaar in de F1 geen enkel probleem had om het op te nemen tegen Alonso. 1 van de weinige die daar ooit in geslaagd is. En sindsdien heeft hij bijna altijd zijn teamgenoot naar huis gereden met als enige uitzondering Rosberg in zijn laatste jaar.Slavy schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:51:
[...]
Daarom heb ik ook nooit een hoge pet op van Hamilton, maar al helemaal niet van Bottas. Zet menig coureur in die Mercedes ter vergelijking en je zal BOT en HAM niet ver bovenaan zien staan qua uitslagen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Thanks, als ik het hier zie, is het eigenlijk meer een racing incident. Zit nog net een auto-breedte tussen op het moment dat ze elkaar raken.
Dat is dus op het randje rijden. En imho net niet erover (maar om het op z'n voetbal's te zeggen: "ze kunnen hem geven").
Hoopte ik stiekem wel op.Verwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:52:
[...]
Of anders om..
Aan de andere kant had Kimi gewoon Ham er af moeten klappen... goed voor Vettel. Maar ja, Kimi is geen Valteri 'pantoffeldiertje' Bottas aka wormvormigaanhangsel van Ham
P2 betekent voor Rai toch niets.
Oja als je aan oostenrijk denkt dan was het gewoon fout van raikonnen, mercedes is al een tijdje bezig met teamorders.Kijk maar naar silverstone.v8power67 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:51:
Ik weet zeker dat er dit seizoen ook races waren waar raikonnen ingezet werd als rijdende barricade voor de mercs. Dus snap deze hele discussie niet. Enige verschil is dat Mercedes er open en eerlijk over is en ferrari niet.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Alleen is het Verstappen die goed naar links komt terwijl Bottas zijn lijn houdt. Daarnaast had Verstappen al een eerste waarschuwing gekregen van race control dat hij in die eerste chicane niet opnieuw iets moest proberen dat op het randje was of het zou naar de stewards gaan. Enkele ronden daarvoor had hij de chicane namelijk al afgesneden omdat hij zijn rempunt miste maar daarmee had hij het gat met Bottas wel direct een seconde (of twee?) groter gemaakt en er dus een vorm van voordeel uitgehaald.Dentist schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:54:
[...]
Thanks, als ik het hier zie, is het eigenlijk meer een racing incident. Zit nog net een auto-breedte tussen op het moment dat ze elkaar raken.
Dat is dus op het randje rijden. En imho net niet erover (maar om het op z'n voetbal's te zeggen: "ze kunnen hem geven").
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Toch is het hier wel terecht, er staan 2 Mercedessen unfair op het podium. Als publiek heb je weinig andere mogelijkheden om te laten horen dat je het er niet mee eens bent. Dikke faal van de stewards dit weekend.Maurice079 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:51:
[...]
Volledig mee eens. Laat dat maar lekker in het voetbal blijven.
Volgens mij mag die dummy pitstop ook niet meer, of is dat weer toegestaan? Heb dat Mercedes ook al 2x zien doen dit jaar.
[ Voor 13% gewijzigd door Erapaz op 02-09-2018 16:59 ]
Het leek erop dat VER hem net te ver naar buiten liet lopen en zo Bottas raakte. Bottas is nu niet bekend om zijn zotte acties, die mag eerder eens wat meer tonen. Hij had VER niet ingehaald met die actie maar nu zaten ze tegen elkaar.Dentist schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:54:
[...]
Verder een heerlijke race gezien, gunde het Kimi zeker! Maar Hamilton had dus betere banden management en won hiermee. Hamilton je mag hem of niet, hij is wel 1 van de beste van de afgelopen jaren.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Sneed hij juist niet af omdat BOT zo laat remde en VER dacht dat het mogelijk anders een klapper zou kunnen worden?Blokker_1999 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:57:
[...]
Alleen is het Verstappen die goed naar links komt terwijl Bottas zijn lijn houdt. Daarnaast had Verstappen al een eerste waarschuwing gekregen van race control dat hij in die eerste chicane niet opnieuw iets moest proberen dat op het randje was of het zou naar de stewards gaan. Enkele ronden daarvoor had hij de chicane namelijk al afgesneden omdat hij zijn rempunt miste maar daarmee had hij het gat met Bottas wel direct een seconde (of twee?) groter gemaakt en er dus een vorm van voordeel uitgehaald.
Mercedes heeft gewoon een terechte 1-3 gehaald.Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:57:
[...]
Toch is het hier wel terecht, er staan 2 Mercedessen unfair op het podium. Als publiek heb je weinig andere mogelijkheden om te laten horen dat je het er niet mee eens bent. Dikke faal van de stewards dit weekend.
Is die Derek Warwick nog steeds bij race control?Blokker_1999 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:57:
[...]
Alleen is het Verstappen die goed naar links komt terwijl Bottas zijn lijn houdt. Daarnaast had Verstappen al een eerste waarschuwing gekregen van race control dat hij in die eerste chicane niet opnieuw iets moest proberen dat op het randje was of het zou naar de stewards gaan. Enkele ronden daarvoor had hij de chicane namelijk al afgesneden omdat hij zijn rempunt miste maar daarmee had hij het gat met Bottas wel direct een seconde (of twee?) groter gemaakt en er dus een vorm van voordeel uitgehaald.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Iet onterecht, Hamilton reed beter, Vettel zat tegen hem aan. Verstappen had beter moeten weten en iets meer plaats laten. Jammer maar helaas.Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:57:
[...]
Toch is het hier wel terecht, er staan 2 Mercedessen unfair op het podium. Als publiek heb je weinig andere mogelijkheden om te laten horen dat je het er niet mee eens bent. Dikke faal van de stewards dit weekend.
Allebei unfair? Oke, dat is een valide mening. Dus als Vettel niet gespind was, Raikonnen niet werd opgehouden (en zijn banden opbrandde), dan was Hamilton zeeer waarschijnlijk alsnog op het podium gekomen. Hoe unfair zou dat scenario zijn?Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:57:
[...]
Mag ik vragen waar de stewards in jouw ogen hebben gefaald?Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:57:
[...]
Volgens mij mag die dummy pitstop ook niet meer, of is dat weer toegestaan? Heb dat Mercedes ook al 2x zien doen dit jaar.
Geen idee van die dummy pit stops, trouwens. Goeie. Ben daar ook wel benieuwd naar
Die waarschuwing was alleen voor het afsnijden van de chicane niet voor het verdedigen van de positie.Blokker_1999 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:57:
[...]
Daarnaast had Verstappen al een eerste waarschuwing gekregen van race control dat hij in die eerste chicane niet opnieuw iets moest proberen dat op het randje was of het zou naar de stewards gaan..
Hamilton tikt Vettel in de rondte en Bottas rijdt tegen Max aan. Verder doen ze 2x een fake pitstop.Lekker Ventje schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:58:
[...]
Mercedes heeft gewoon een terechte 1-3 gehaald.
Op het moment dat ze elkaar raken is BOT er nog niet voorbij (zijn RA toucheert MAX LA van achteren) en is er nog net een auto-breedte ruimte.Blokker_1999 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:57:
[...]
Dat ie daarvoor een waarschuwing heeft gekregen voor een andere incident (BOT verremde zich ook, gat werd niet significant groter) heeft ongetwijfeld meegespeeld, maar is eigenlijk niet zo relevant. De regel stelt dat je een auto-breedte moet laten als je terugkomt op je lijn.
Maar wat ik zeg, kan begrijpen dat ze hem hiervoor geven. Had ook kunnen begrijpen als het 'no further action' was. Om het racen te stimuleren was dat laatste wellicht beter geweest.
Als ze elkaar raken, zit er geen autobreedte meer tussen.Dentist schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:54:
[...]
Eat the bugs, live in a pod
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dacht ik inderdaad ook.Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:57:
[...]
En een schijnbeweging op het voetbalveld is wel goed?Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:00:
[...]
Hamilton tikt Vettel in de rondte en Bottas rijdt tegen Max aan. Verder doen ze 2x een fake pitstop.
Maar wat stel je voor; echte treinrails aanleggen en 20 wagens achter elkaar laten rijden?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En of hij Bottas er niet voorbij liet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je hebt de race gezien of hebt iets van horen zeggen? Vettel zat gewoon fout, Hamilton zat er al een halve wagenlengte voor.Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:00:
[...]
Hamilton tikt Vettel in de rondte en Bottas rijdt tegen Max aan. Verder doen ze 2x een fake pitstop.
Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:00:
[...]

HaMilton liet ruimte en Vettel stuurde in.. Bottas hield zijn lijn en verstappen kwam verder naar buiten.
Wel als er nog asfalt links van Bottas is.HMC schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:01:
[...]
Als ze elkaar raken, zit er geen autobreedte meer tussen.
Ze mogen het in de studio van mij zelfs nog wel een schepje bovenop gooien. Ik valt mij toch vaak op dat ik de straffen te vaak te veel invloed vindt hebben. In de huidige manier van doen klopt die straf misschien.( ik begin iets meer te twijfelen ondertussen...) Maar als ik oude filmpjes van mooie acties en legendarische races zie dan zie regelmatig acties dus nu hard gestraft worden maar ook nog opgehemeld worden. Ze moeten zorgen voor wat actie, het is de top van sport en die moet hard zijn, niet soft.PjotrStroganov schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:48:
[ Voor 9% gewijzigd door Barres B. op 02-09-2018 17:04 ]
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
https://streamable.com/vprrl
VET crasht in HAM:
https://streamable.com/9a4y1
Volledige racestart: (echt waardeloos die mario kart geluiden.

https://streamable.com/kakqu
*PLOF* voor RIC:
https://streamable.com/zkx3x
Pitstop HAM + Rejoin:
https://streamable.com/x5nen
Keep RAI behind you [BOT]:
https://streamable.com/jyyyb
BOT krijgt complimenten voor ophouden RAI.
https://streamable.com/x6n60
HAM voorbij aan RAI.
https://streamable.com/mv87u
Keep it clean Max! (in turn 1)
https://streamable.com/756hz
VER en BOT turn 1 touche:
https://streamable.com/n9xvl
VER niet eens met penalty:
https://streamable.com/setea
SIR haalt RAI in. (RAI langzaam vanwege banden)
https://streamable.com/j0rqu
RAI post-race radio.
https://streamable.com/s62hj
2x dummy pitstop inderdaad, maar Vettel tikt zichzelf in de rondte! Verstappen is bestraft voor zijn move op Bottas.Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:00:
[...]
Ergens ook realistisch blijven. Straf VER was terecht en Vettel kan zichzelf aanrekenen dat hij dit jaar het zichzelf weer onnodig moeilijk maakt om voor het kampioenschap te gaan (ofwel moet zijn verlies een keer leren nemen en later terug slaan).
En anders was die misschein wel geschrokken met die rookwolken achter hem.Sir_Lion schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:58:
[...]
Sneed hij juist niet af omdat BOT zo laat remde en VER dacht dat het mogelijk anders een klapper zou kunnen worden?
Mijn eerste reactie was ook dat VER gewoon instinctief probeerde een ongeluk te voorkomen.
Missschien moet je je rode bril even afzetten, en kijken wie nou eigenlijk een fout maakt.Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:00:
[...]
Het is zeer goed te zien dat VET overstuur heeft en daardoor in HAM zijn auto rijdt.
Kun je uit die bron van je ook nog de pitstop van VET eruit vissen nadat ie zichzelf deed spinnen?demonic schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:03:
Hartley start: (afgesneden door Stoffel, geraakt door ERI)
https://streamable.com/vprrl
VET crasht in HAM:
https://streamable.com/9a4y1
Volledige racestart: (echt waardeloos die mario kart geluiden.![]()
)
https://streamable.com/kakqu
*PLOF* voor RIC:
https://streamable.com/zkx3x
Pitstop HAM + Rejoin:
https://streamable.com/x5nen
Keep RAI behind you [BOT]:
https://streamable.com/jyyyb
BOT krijgt complimenten voor ophouden RAI.
https://streamable.com/x6n60
HAM voorbij aan RAI.
https://streamable.com/mv87u
Keep it clean Max! (in turn 1)
https://streamable.com/756hz
VER en BOT turn 1 touche:
https://streamable.com/n9xvl
VER niet eens met penalty:
https://streamable.com/setea
SIR haalt RAI in. (RAI langzaam vanwege banden)
https://streamable.com/j0rqu
RAI post-race radio.
https://streamable.com/s62hj
Dat 1e kan ik me echt niet voorstellen, bij zo'n mening.Lekker Ventje schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:02:
[...]
Je hebt de race gezien of hebt iets van horen zeggen? Vettel zat gewoon fout, Hamilton zat er al een halve wagenlengte voor.
Zijn bron is waarschijnlijk gewoon Reddit.SuBBaSS schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:05:
[...]
Kun je uit die bron van je ook nog de pitstop van VET eruit vissen nadat ie zichzelf deed spinnen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat Vettel zei dat alle straffen van de stewards stom zijn omdat de coureur geen kleine kinderen zijn.Jasphur schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:06:
Iemand meer info waarom het interview goed is met VET? Ik kijk niet meer haha
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
We zijn volwassenen mensen, de fia moet niet ingrijpen. Kort samengevat.Jasphur schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:06:
Geen idee en is ook niet relevant. Het laatste wat ik vernomen heb is dat dummy pitstops niet mogen, nu wordt het toegestaan.MAX3400 schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:01:
[...]
En een schijnbeweging op het voetbalveld is wel goed?
Maar wat stel je voor; echte treinrails aanleggen en 20 wagens achter elkaar laten rijden?
Voor de goed orde, ik zie liever helemaal geen penalties, maar als ze uitgedeeld worden dan wel consequent. Ik vind die dummies mooi om te zien, maar als het niet mag, dan mag het niet.
Verder eens dat Vettel dit jaar zelf het kampioenschap aan het vergooien is.
"Ik hou er niet zo van als stewards zich ermee bemoeien. We zijn grote jongens."Jasphur schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:06:
Vettel zegt dat ze allemaal volwassen zijn en dat de stewards zich niet overal mee moeten bemoeien.Jasphur schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:06:
Vettel houdt niet van bemoeienis van stewards, we zijn geen kleine meisjes maar mannen.Jasphur schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:06:
En dat er geen ruimte door Hamilton gelaten werd voor hem, en dat had meerdere kanten op kunnen gaan en nu slecht voor hem. dat was het volgens wel zo'n beetje.
Reageert volwassen over wat er gebeurd is.Jasphur schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:06:
Ik haal alles van reddit af, daar is die nog niet voorbij gekomenSuBBaSS schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:05:
[...]
Kun je uit die bron van je ook nog de pitstop van VET eruit vissen nadat ie zichzelf deed spinnen?
Andere post met filmpjes:
demonic in "[F1 2018] Race 14 - GP van Italië"
Max snijdt T1, BOT blokkeert.Maurice079 schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:05:
Wat ik overigens wel vreemd vond. Waarom zou de FIA Max een zogenaamde joker hebben gegeven voor het afsnijden van die chicane? Bottas verremt zich en komt als een raket inzetten, niet zo vreemd dat je dan een andere route neemt toch?
https://streamable.com/3otxw
In formatie tot het einde blijven rijden, laten we het onze Italiaanse collega's even zien. (+ radio)
https://streamable.com/exl6i
Verwijderd
En maar blijven roepen dat duitsers geen humor hebben....DaniëlWW2 schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:07:
[...]
Omdat Vettel zei dat alle straffen van de stewards stom zijn omdat de coureur geen kleine kinderen zijn.
Die 104 zou het lastigst zijn denk ik.TheBrut3 schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:10:
[...]
Dan wel een Hawker Hunter, F-104, F-16 en F-35. Met rood, wit, blauw en oranje smoke.
Maar we kunnen ook weer 10 F-16s doen zoals met de kroningsdag over Amsterdam
https://twitter.com/i/events/993861377084162052
https://streamable.com/xjdhhJasphur schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:06:
Vettel reed er voor bij het insturen. Hamilton rijdt buitenom terwijl er eigenlijk geen ruimte is.toolkist schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:06:
[...]
Dat 1e kan ik me echt niet voorstellen, bij zo'n mening.
Volgens jullie logica kun je dus een divebomb doen totdat je er net voor rijdt en vervolgens is de tegenstander fout als ie tegen je aan rijdt.
Verwijderd
Deze reactie op twitter. Vettel heeft medestanders:demonic schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:12:
We hebben trouwens weer een F1 live event op twitter van Will.
https://twitter.com/i/events/993861377084162052
#ItalianGP Formule 1 een mannensport??? Jazeker, alleen de juryleden zijn echt een stel transgendermietjes...
OCO vindt zichzelf beter, dus ben benieuwd wanneer we dit soort acties van hem gaan zien (en uitgesprokenheid)Hackus schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:01:
Graag meer van zulke ventjes als Max in F1 !
Waiting on the world to change
De moderatie op reddit is veeeeeel zwaarder dan 4chan
Ik vind de 5 sec penalty een beetje overdreven. Die “joker” gaat nergens over, hij schrok van BOT die zich verremt en dus wijkt ie uit. Dat bottas de bocht toch nog nét blijkt te halen (terwijl max al weg is): ja ehhh... Dus als dat meegespeeld heeft bij t uitdelen van die 5 sec penalty is dat een grove fout van de stewards.
Bottas gebruikt zelf de ruimte niet, raar dat Max daar de schuld van krijgt.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
https://streamable.com/9a4y1Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:13:
[...]
Vettel reed er voor bij het insturen. Hamilton rijdt buitenom terwijl er eigenlijk geen ruimte is.
Volgens jullie logica kun je dus een divebomb doen totdat je er net voor rijdt en vervolgens is de tegenstander fout als ie tegen je aan rijdt.
Hij rijdt er niet voor bij insturen, gelijke hoogte. Voorbij het 1e instuurpunt zit de neus van HAM zelfs voor VET die ervoor kiest hem iets te ruim uit te laten lopen in de hoop dat HAM wijd gaat. Gebeurd niet, het resultaat is bekend.
Nee Vettel moet gewoon insturen. Als ie dat niet kan, zijn fout. Er was genoeg ruimte.Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:13:
[...]
Vettel reed er voor bij het insturen. Hamilton rijdt buitenom terwijl er eigenlijk geen ruimte is.
Is dat niet waar max wel een straf voor kreeg?toolkist schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:17:
[...]
Nee Vettel moet gewoon insturen. Als ie dat niet kan, zijn fout. Er was genoeg ruimte.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Dat gaat wel erg ver.
[ Voor 19% gewijzigd door demonic op 02-09-2018 17:20 ]
Dit is dan wel weer volledige onzin zeg. Goedemorgen zeg.demonic schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:19:
Ook nog 2 penalty points voor VER vanwege zijn actie op BOT.
[afbeelding]
Dat gaat wel erg ver.
idd, die punten slaan dan echt helemaal nergens op.Maurice079 schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:20:
[...]
Dit is dan wel weer volledige onzin zeg. Goedemorgen zeg.
- DaniëlWW2
- Niet online
-Vettel heeft zijn eigen kampioenschap nu wel weer weggegooid. Dit was zijn kans om het gat te verkleinen en het is alleen maar groter geworden. Het gaat nu bijna onmogelijk worden.
-Voor Kimi is Ferrari er helemaal ingetrapt met Mercedes hun pitstop deceptie. Deze had Kimi moeten winnen maar helaas.
-Toen ik de beelden voor het eerst zag met Max, wist ik meteen al dat het 5 seconden zou worden. Ook wist ik eigenlijk meteen al dat Max nooit Bottas zou laten passeren en dat het P5 zou worden. Onder het huidige regime is die straf terecht. Het is alleen belachelijk om hiervoor straffen uit te delen.
Je kan er onderhand een stappenplan voor maken.
-Tikje waardoor iemand een run off moet gebruiken? Ja.
-Is coureur WDC kandidaat? Nee.
-STRAFFEN want alle coureurs zijn kleuters.

edit: Gaat het om Verstappen? Ook strafpunten op zijn licentie.

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-09-2018 21:09 ]
Wat een onzin, veel te zwaar bestraft met 2 penalty puntendemonic schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:19:
Ook nog 2 penalty points voor VER vanwege zijn actie op BOT.
[afbeelding]
Dat gaat wel erg ver.
Ik zie 2 acties waarbij de voorste auto op de baan blijft en de achterste auto aan het korte eind trekt. In geval 1 is er geen penalty, in geval 2 wel. Dit is gewoon inconsequent en slecht voor de sport. Beste was als ze in beide gevallen geen penalty hadden gegeven.WhatsappHack schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:19:
[...]
Is dat niet waar max wel een straf voor kreeg?
Ben nog steeds benieuwd naar de dummy pitstops
Verwijderd
Denk dat VER dat de broek niet zal doen bollen. Maar inderdaad te achterlijk voor woorden.FabianGTI schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:22:
[...]
Wat een onzin, veel te zwaar bestraft met 2 penalty punten
Erapaz schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:00:
[...]
https://www.reddit.com/r/...and_using_their_pit_crew/Maurice079 schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:00:
Ik ben ook wel benieuwd naar die dummy pitstops ja. Vind dat beetje kinderachtig.
Lewis won the race because the team managed to fool Ferrari into pitting Raikkonen way too early.
The teams were warned back in 2015 by race director Charlie Whiting about making 'dummy' pit-stops, triggered by Mercedes doing that in the British Grand Prix to Williams in order to take the lead, which they didn't fall for [+1 for Williams vs Ferrari strategists].
https://www.motorsport.co...er-mercedes-trick/614955/
They said that they would look for evidence that the pit crew were genuinely considering stopping the driver. So if Mercedes asked Hamilton to pit if Raikkonen stayed out, then is that enough to count as a genuine intent to stop? But then why did the mechanics stay out until Raikkonen had to make his way right around them? He was driving down the pit straight by that point.
That's basically the reason Charlie issued the warning - because it's an unnecessary danger for the pit crews to be out in lane if no-one is stopping. They clearly used the pit crew as a mobile chicane that Raikkonen would have to drive around, and regardless of who you wanted to win today, I don't think that's right.
When all is said and done, Ferrari blew it for Raikkonen today, but the extent to which Mercedes' used the pit crew to interfere with Ferrari's race - in my opinion that is a step too far. Deliberately leaving pit crews in harms' way is unacceptable behavior. What do other people think about this?
Die 5sec begrijp ik alleen omdat ze doordrijven in straffen (en dat is het enige waar ze constant in zijn). Maar van mij moet dat gewoon wegblijven.mnarijnm schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:24:
De 5 sec penalty, die kan ik nog begrijpen....Maar 2 penalty points?!?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1