4 als vet niet inloopt.Temujin schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:20:
P5 voor max dus
Belachelijk die straf.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verwijderd
Vergeet niet dat Rai ook nog uitvalt.Bensimpel schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:21:
[...]
Nee want er moet nog een Mercedes ploffen
Dit!Woudloper schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:21:
Jammer weer dat heel de F1 van regeltjes en time penalties aan elkaar hangt. Laat ze toch gewoon racen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Hij gaat van zn lijn af..Franko P. schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:21:
Belachelijk die straf.
Max engine-mode smoke... moker-time. Zet BOT op 5.5s.
"When you grow up your heart dies"
Hoe is het mogelijk dat RAI zijn banden het nog steeds houden
alles kan off-topic
Tja, de regeltjes, ze zijn er en je kan hier een penalty voor geven. Maar het is wel een sport voor watjes aan het worden.
Hahahaha Max going full Max again.
PSN: xMaurice93
Oei, Max is zeker niet blij.
Rustaaaaaaag!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik vond het eigenlijk wel meevallen. BOT zat er nog ver achter. Dit soort dingen wordt zelden bestraft in achterhoedegevechten...Dentist schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:19:
Terechte straf. Jammer.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Theyre killing racing, honestly
Haters everywhere but I don’t really care
Max 8 hete ronden
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Tja, Vettel kreeg ook niets, zoals zo vaker.
5.Hackus schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:23:
Max 8 hete ronden
Natuurlijk niet, maar je neemt de hele tijd gecalculeerd risico's. Deze was niet goed gecalculeerd en was een overtreding van de regel om een auto aan de buitenkant ruimte te geven. Dit was net over de grens.Lekker Ventje schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:21:
Zou het echt bewust zijn geweest om Bottas te rammen? Kan het me niet voorstellen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Die heeft zichzelf ermee, Max benadeeld een ander.Terranova schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:23:
Tja, Vettel kreeg ook niets, zoals zo vaker.
nu nog wel, vanaf incident
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
BOT mag er echt om gaan vechten met Max.
Ik snap de straf maar er zijn er weer die er een heel drama van maken. Was net over de grens maar meer ook niet.JvS schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:23:
[...]
Natuurlijk niet, maar je neemt de hele tijd gecalculeerd risico's. Deze was niet goed gecalculeerd en was een overtreding van de regel om een auto aan de buitenkant ruimte te geven. Dit was net over de grens.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mooi, p4 of p5 interesseert Max niet..
Heerlijk joch die Max.
Oei oei geen team spirit bij max. Verliest opzetterlijk punten zo met zn houding...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die heeft overal poep aan die Max hahaha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mijn eerste gedachte was dat het een terechte straf is,. Maar vanuit het Lucht-Shot vind ik het reuze meevallen wat Max doet. Het is niet alsof hij een scherpe stuurbeweging maakt.Herman schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:22:
[...]
Ik vond het eigenlijk wel meevallen. BOT zat er nog ver achter. Dit soort dingen wordt zelden bestraft in achterhoedegevechten...
Flickr PSN ID= cheironnl
Hahaha, wat een baas heh 
I know I'm losing time to Vettel, I really don't care
I know I'm losing time to Vettel, I really don't care
Dat doet er natuurlijk geen reet toe, een fout is een fout. Als ik bij voetbal iemand een doodschop geef maar m'n eigen enkel breek krijg ik (terecht) gewoon de kaart.Vos schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:24:
[...]
Die heeft zichzelf ermee, Max benadeeld een ander.
VET komt wel heeeel snel dichterbij 
W0000T hahahaha geniaal
W0000T hahahaha geniaal
[ Voor 27% gewijzigd door Wognummer op 02-09-2018 16:26 ]
Hij hield het toch al niet...v8power67 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:25:
Oei oei geen team spirit bij max. Verliest opzetterlijk punten zo met zn houding...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Er valt niks te winnen, er werd eerder ook gezegt dat ze alleen nog voor race wins gaan..v8power67 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:25:
Ergens wel te begrijpen van VER: hij geeft Ferrari extra punten en pakt zo die klootzakken van Mercedes
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bot kan er nog niet voorbij
Zie:
En dit lijkt elk jaar erger te worden.dr.lowtune schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:22:
Tja, de regeltjes, ze zijn er en je kan hier een penalty voor geven. Maar het is wel een sport voor watjes aan het worden.
Daarom krijgt-ie ook de lichtste straf die er is ongeveer.Lekker Ventje schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:25:
[...]
Ik snap de straf maar er zijn er weer die er een heel drama van maken. Was net over de grens maar meer ook niet.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Leuk al die actie maar als BOT verstandig is blijft hij gewoon 1s achter Max hangen want die plek heeft hij al gewonnen. Kimi inhalen lukt hem toch niet meer.
reageer je nou weer op jezelfJoster schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:25:
[...]
Dat doet er natuurlijk geen reet toe, een fout is een fout. Als ik bij voetbal iemand een doodschop geef maar m'n eigen enkel breek krijg ik (terecht) gewoon de kaart.
Maar serieus. Hoeveel straffen zijn er al niet gegeven onder het motto van het kampioenschap niet verpesten...
Life Points is een beetje fout bezig
. Die gaan uit van VER op P3. Zonder Pen.
Klopt, maar volgens mij kijken ze bij F1 daar echt wel naar.Joster schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:25:
[...]
Dat doet er natuurlijk geen reet toe, een fout is een fout. Als ik bij voetbal iemand een doodschop geef maar m'n eigen enkel breek krijg ik (terecht) gewoon de kaart.
Je vergeet Vettel?sjaool schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:26:
Leuk al die actie maar als BOT verstandig is blijft hij gewoon 1s achter Max hangen want die plek heeft hij al gewonnen. Kimi inhalen lukt hem toch niet meer.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Wat dus alles zegt over de deplorabele toestand van de Formule 1.Wognummer schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:25:
VET komt wel heeeel snel dichterbij
W0000T hahahaha geniaal
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hij durft niet meerHackus schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:26:
Bot kan er nog niet voorbij
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Mijn 2 cents over dat tikje op Bottas: hier komt Max toch als moreel winnaar uit. Hij wordt niet op de baan ingehaald door Bottas, waardoor zijn concurrenten en het publiek niet nu ineens gaan denken dat hij een zacht wolkje is geworden en ineens normaal en clean ingehaald kan worden.
Op dit moment verliest hij wel tijdelijk en maakt ie wel weer een domme fout die voor hem deze race nadelig is, maar zijn hele imago van 'je haalt mij nooit in op de baan' houdt hij in stand. Gezien zijn radio-uitlatingen heeft ie zichzelf ook al lang wijsgemaakt dat zijn manier van racen ook de beste is en eerlijk is eerlijk, daarom zit hij nu bij RBR als eerste rijder.
Ik hoop dat Bottas hem overigens alsnog pakt onder race pace, maar ik vrees dat Bottas een veel te zacht eitje is om het te doen.
Op dit moment verliest hij wel tijdelijk en maakt ie wel weer een domme fout die voor hem deze race nadelig is, maar zijn hele imago van 'je haalt mij nooit in op de baan' houdt hij in stand. Gezien zijn radio-uitlatingen heeft ie zichzelf ook al lang wijsgemaakt dat zijn manier van racen ook de beste is en eerlijk is eerlijk, daarom zit hij nu bij RBR als eerste rijder.
Ik hoop dat Bottas hem overigens alsnog pakt onder race pace, maar ik vrees dat Bottas een veel te zacht eitje is om het te doen.
[ Voor 9% gewijzigd door CaptainPanda op 02-09-2018 16:29 ]
MAX held, zo moet je vechten
Nee, Max kan VET toch niet bijhouden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
In ieder geval slepen de stewards Max niet voor de derde keer van het podium.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als Max zich echt onsterfelijk wil maken in Italië gaat ie er samen met BOT af haha.
oeeeehhh, die band van Rai...
Max laat zich kennen hoor. Ja maakt een fout en anderen hebben schuld. En dan janken op iedereen.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Vettel rijdt voor Ferrari, dan mag net effe wat meer.SuBBaSS schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:28:
VET's unsafe release dan na de pitstop?
Als we dan toch gaan puntencopuleren...
Beste Vettel, Wil je Bottas een tikje geven tijdens het inhalen?
Dank!
Dank!
wat klets je nou man, wij zien beeld en de rijder ervaart het zijnePjotrStroganov schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:29:
Max laat zich kennen hoor. Ja maakt een fout en anderen hebben schuld. En dan janken op iedereen.
Nee, Max denkt gewoon echt dat hij genoeg ruimte liet.PjotrStroganov schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:29:
Kan moeilijk de replay bekijken in z'n auto.
Makkelijk lullen vanaf de bank. Jij denkt echt dat die coureurs hetzelfde zien als wat wij zien?PjotrStroganov schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:29:
Bij Vettel noemde we dat hier janken...Hackus schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:29:
[...]
wat klets je nou man, wij zien beeld en de rijder ervaart het zijne
Hij heeft geen beelden om terug te zien. Eerst maar kijken wat hij na de race en beelden zegt.PjotrStroganov schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:29:
362.5 voor Per (Speed trap).. met een raket op het dak.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als Max echt een held is dan parkeert hij zijn auto bij de P3 ereplek.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Strakke race van Hamilton. Lekkere uitslag zo.
briljant gespeeld van merc. Strakke overwinning. Zonde van RAI, maar slachtoffer van de actie van VET.
Nee dan is hij kinderachtig....DaniëlWW2 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:30:
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En haalt ie even een flesje water in de cooldown room.DaniëlWW2 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:30:
Crap, de finish vlag was dichterbij dan ik dacht.ricardo246 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:29:
Beste Vettel, Wil je Bottas een tikje geven tijdens het inhalen?
Dank!
ik ben geen Fan van Max, maar ben wel eerlijk/realistisch. waarom zeikt iedereen over Max. man man
If Ham gonne say thisvhal schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:31:
Best crowd ever!
Bedankt Verstappen om Vettel toch nog P4 te geven met die lekkere actie!
You really are best fans ever.... bukt voor de rotte tomaten
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik zat ook nog midden in de race...ricardo246 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:31:
[...]
Crap, de finish vlag was dichterbij dan ik dacht.
En een handdoekAri Gold schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:31:
[...]
En haalt ie even een flesje water in de cooldown room.
Als ik HAM was zou ik die Ferrari fans echt he-le-maal opnaaien!
Toch knap hoe Ferrari een goede uitganspositie helemaal weet te vern**ken.
Waiting on the world to change
Als Kimi niet zulke blisters had, had ie wel beter kunnen verdedigen tegen Ham..
Nou Lewis. Bukken zo op het podium
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat deed hij vorig jaar al.TheBrut3 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:32:
Als ik HAM was zou ik die Ferrari fans echt he-le-maal opnaaien!
Dat stond er idd.BasvanS schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:32:
Stond BOT nou +5 van max
Beetje onhandige actie als je al eens een keer eerder turn 1 hebt afgesneden. Voor de rest een prima race van Max. Bottas had gewoon op P2 geëindigd als hij een goede move had gemaakt want de pace van kimi op het einde was echt dramatisch.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
ging snel idd.. maar dacht dat het +5.3 was tov P1?BasvanS schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:32:
BOT geeft VER P3!?! of mis ik iets
Max heeft 5 sec penalty.BasvanS schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:32:
BOT geeft VER P3!?! of mis ik iets
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1