Als die regen nou een beetje doorzet, zou dit maar zo de race van het seizoen kunnen worden..
Moet Bottas eerst pitten, anders ben je flink wat tijd kwijt
VET binnen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Op SKY: ROS geeft VET de schuld van de touch met HAM aan het begin van de race. Volgens mij heeft ROS nog aandelen in Mercedes
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
VER nu mooi schone lucht. RAI en BOT kunnen nog prima ff knokken..
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Laat de regen maar niet doorzetten. Kimi moet winnen en podium voor Max.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vettel had onderstuur. Dus ja, Vettel zijn foutJasphur schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:58:
Op SKY: ROS geeft VET de schuld van de touch met HAM aan het begin van de race. Volgens mij heeft ROS nog aandelen in Mercedes
1 klapband voor bottas aub, weg met die vertragingstechnieken.
Voor het kampioenschap zie ik Hamilton graag winnen maar voor de dikke vinger naar het team mag Kimi winnen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nee man, top dit soort spelletjes..dindr schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:59:
1 klapband voor bottas aub, weg met die vertragingstechnieken.
20 laps to go Kimi
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Niet online
21.U123456 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:00:
Hoeveel ronden nog?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Komop BOT, duik die pit nu eens in.
"When you grow up your heart dies"
Voor het WC moet Vettel winnen om het spannend te houden?Lekker Ventje schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:59:
Voor het kampioenschap zie ik Hamilton graag winnen maar voor de dikke vinger naar het team mag Kimi winnen.
---RAWE CEEK!!!---
Hoort bij de sport. En Bottas doet niets fout, het mag gewoon.Dentist schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:00:
Nee man, top dit soort spelletjes..
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kimi heeft al blisters en nog 20 ronden....
Gat tussen Verstappen en Bottas wordt groter. Bijna 22 seconden.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Tactiek van Mercedes lukt. Ham vol in de staart van Kimi
PSN: xMaurice93
Nope, gun het Ferrari niet.NoFearCreations schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:01:
[...]
Voor het WC moet Vettel winnen om het spannend te houden?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wat ik zeg: top dit soort spelletjes. Prachtig om te zien, alleen jammer dat Bottas ook wegloopt van Verstappen.gambieter schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:01:
[...]
Hoort bij de sport. En Bottas doet niets fout, het mag gewoon.
Bottas moet nog stoppen. Maar als Kimi ook moet kan het.Jelmer93 schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:02:
1-2 mercedes
hoeveel heeft bot nodig?Lasmibalsingh schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:02:
Gat tussen Verstappen en Bottas wordt groter. Bijna 22 seconden.
Gaaaap....
Dat laatste klopt niet, Max loopt iets in.Dentist schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:02:
[...]
Wat ik zeg: top dit soort spelletjes. Prachtig om te zien, alleen jammer dat Bottas ook wegloopt van Verstappen.
~18-20, stop is 24 sec.
iets meer dan 22 seconden
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik had al een hekel aan Mercedes, maar nu helemaal.
Irritant technocratisch team, vooral dat geintje met die dummy-stop en express in de weg gaan staan voor Raikkonen was smerig.

Zou Ferrari nooooiiiit doenBart-Willem schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:04:
Ik had al een hekel aan Mercedes, maar nu helemaal.Irritant technocratisch team, vooral dat geintje met die dummy-stop en express in de weg gaan staan voor Raikkonen was smerig.
Als BOT te dicht op VER terug komt, dan is VER gezien. Een Merc met nieuwe banden, op dit circuit

Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
Ferrari doet dit ook.Bart-Willem schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:04:
Ik had al een hekel aan Mercedes, maar nu helemaal.Irritant technocratisch team, vooral dat geintje met die dummy-stop en express in de weg gaan staan voor Raikkonen was smerig.
Saai, is er geen pauze
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat was juist mooiBart-Willem schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:04:
Haters everywhere but I don’t really care
Mooi dat Bottas eigenlijk iedereens banden verneukt
Eerst bottas pitten en dan gelijk dikke regen, mag ie nog een keer en is Verstappen comfortabel 3e
Hh Max controleert het alweer, rondetijden gaan alweer omlaag. Ik denk dat Max meer keek naar Vettel op nieuwe SS-banden achter zich.
Max toch nog winnaar straksDentist schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:05:
Mooi dat Bottas eigenlijk iedereens banden verneukt
Aaargh, dus omdat Bottas een pannenkoek van een coureur is wordt Kimi zijn winst hier mogelijk afgenomen.....

Hij zou em natuurlijk ook gewoon kunnen inhalen.. Het is niet dat ie in een lada rijdt.CaptainPanda schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:06:
Aaargh, dus omdat Bottas een pannenkoek van een coureur is wordt Kimi zijn winst hier mogelijk afgenomen.....
Teamwork en bewust!CaptainPanda schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:06:
BOT > pit
Dan rijdt hij er toch even voorbij?CaptainPanda schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:06:
- DaniëlWW2
- Niet online
Magnussen ondertussen een minuut achter Kimi.
Rijden ze de banden kapot... Zou mooi zijn.
Maar ze moeten BOT binnenkort weghalen, want Kimi krijgt steeds DRS waardoor HAM ook niet dichterbij komt. Dat is een interessante strategie-battle op deze manier.
Voor VER betekent het gewoon P3, Mercedes weet dat ze dat moesten opofferen.
Edit: alsof ze meelezen op mijn laptop
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 02-09-2018 16:07 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bam, VER weer voor BOT.
Stomme regie.
Ja, denk dat het daarvoor te laat is. Had hem gewoon op z'n Verstappen een divebomb moeten doen tijdens de eerste mogelijkheid, maar Kimi rijdt te netjes..Dentist schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:06:
[...]
Hij zou em natuurlijk ook gewoon kunnen inhalen.. Het is niet dat ie in een lada rijdt.
3.5 sec voor
Nouja met verse banden kan BOT die 3 seconden naar Max wel dichtrijden waarschijnlijk.gambieter schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:07:
Maar ze moeten BOT binnenkort weghalen, want Kimi krijgt steeds DRS waardoor HAM ook niet dichterbij komt. Dat is een interessante strategie-battle op deze manier.
3.5 seconden... Ben benieuwd of VER dat kan houden, BOT kan zomaar P3 halen.
De vroege pitstop van RAI was niet echt een goed idee, zo te zien.
RAI en HAM beiden nog een pitstop vanwege blaren, dan staat VER p1 ;'D.
Denk dat 1 van de top 2 het niet op deze banden gaat halen...
Die banden van BOT zijn wel veel verser. Wordt heel tricky.
Ik ben bang dat RAI nog een keer naar binnen moet met die dikke blaar op de linkerachterband. Dan houdt VER gewoon P3. Dan moet BOT er nog voorbij natuurlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 02-09-2018 16:09 ]
Maar hij kwam er op SS ook niet voorbij eerder deze race.Joster schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:08:
Nouja met verse banden kan BOT die 3 seconden naar Max wel dichtrijden waarschijnlijk.
In principe hield hij Bottas achter zich tot voor de stops.Exocet schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:08:
Dat gaat Max in principe niet kunnen houden
Die banden van RAI gaan het echt niet tot het eind van de race houden ben ik bang. Ik gun het hem van harte maar het gaat gewoon niet lukken.
Max rijdt op roodExocet schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:08:
Dat gaat Max in principe niet kunnen houden
Verschil is, flink versere banden.Dentist schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:09:
[...]
In principe hield hij Bottas achter zich tot voor de stops.
Dan moet de Renault wel blijven pruttelen.Sir_Lion schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:08:
RAI en HAM beiden nog een pitstop vanwege blaren, dan staat VER p1 ;'D.
Ik wilde serieus nog een comment geven dat ik de regie best wel goed vond... maar ja, toen kwam de blunderAri Gold schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:09:
Wat een slechte regie net.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Mwa, Bottas er vlak achter. Kimi bij een stop ook er vlak achter. Succes Maxsjaool schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:08:
Ik ben bang dat RAI nog een keer naar binnen moet met die dikke blaar op de linkerachterband. Dan houdt VER gewoon P3. Dan moet BOT er nog voorbij natuurlijk.
Nee maar nu zijn de banden van BOT een stuk nieuwer.gambieter schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:09:
[...]
Maar hij kwam er op SS ook niet voorbij eerder deze race.
Ach. Kimi en Lewis slopen hun banden en moeten stoppen. Max wint.
RAI krijgt nu het geheime harakiri bevel, laat HAM niet voorbij, beter beiden eruit
Dat gaat nooit gebeuren. Ze kunnen beter langzamer gaan rijden dan gaan pitsen.RocketKoen schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:10:
Ach. Kimi en Lewis slopen hun banden en moeten stoppen. Max wint.
Als Hamilton hier wint, dan heeft Mercedes het wel echt goed gespeeld. In principe kansloos op pace, maar door goede team-strategie gemaximaliseerd op foutje VET.
Kimi moet echt nog een keer naar binnen. Onvermijdelijk.
Die banden van RAI gaan dit nooit houden...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1