[aluminiumhoedje]Resurrect1 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:52:
[...]
Iemand enig idee wat deze Ferrari-man op het circuit aan het doen is? Asfalt meten?
Ferrari is hier duidelijk aan het vals spelen door energie in het asfalt op te slaan voor de race. Deze energie kan door speciale inductie technologie door de rijders van Ferrari opgenomen worden op de door hun gewenste momenten om een strategisch voordeel te behalen op hun concurrenten.
[/aluminiumhoedje]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
" De Formule 1-auto van Lewis Hamilton wordt geprepareerd"Jasphur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:43:
Waarom lees ik nou op de NOS dat Verstappen gereden heeft met de nieuwe brandstof en dat die brandstaf een voordeel 0.15 seconden per ronde geeft.
Volgens mij doen ze een simpele bandenwissel op die foto
Gezien het blauwe schijnsel onder dat kastje, denk ik dat dat het meetinstrument is. Onderin het karretje lijkt me een accupakket, daarboven ligt gewoon een PC zo zijn zijkant die waarschijnlijk de data van dat meetinstrument verwerkt.Jasphur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:57:
@Resurrect1 Geen idee. Maar ik denk dat dat kastje op het asfalt een soort van generator is. Maar kan inderdaad ook een meet instrument zijn. Maar dan vraag ik mij wel af waarom nou net dat stukje asfalt.
nvm. @Wom laat het zien. Maar dan nog: waarom nou net dat stukje asfalt?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Float like a butterfly, sting like a bee.
Alleen werkt het nog niet goed doordat Ferrari de inductie-lader in de t-cam gebouwd heeft, wat ze dus proberen te verbergen en goed gekoeld moet worden met een ijszak. Ze snappen nog niet dat je dit onder de wagen moet bouwenHippocampus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:00:
[...]
[aluminiumhoedje]
Ferrari is hier duidelijk aan het vals spelen door energie in het asfalt op te slaan voor de race. Deze energie kan door speciale inductie technologie door de rijders van Ferrari opgenomen worden op de door hun gewenste momenten om een strategisch voordeel te behalen op hun concurrenten.
[/aluminiumhoedje]
Tsja alles waar max opstaat wordt door heel Nederland op geklikt, dus ik snap het ook wel. Het is geen nieuws, maar ze krijgen wel views. En dat laatste is tegenwoordig erg belangrijk.Martinusz schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:05:
Blijft toch grappig eigenlijk van die nieuwsapps die na de eerste vrije training een push bericht sturen dat Max tweede is geworden in de training!!!!
Je ligt toch niet al een paar weken in dat zwemparadijs of wel?Jasphur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:44:
@pinda powerrr Blijkbaar
@Pathogen Blijkbaar![]()
Ik heb alles gemist dus.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
- DaniëlWW2
- Niet online
Mijn advies is om dergelijke apps niet langer te gebruiken. De objectieve nieuwswaarde lijkt namelijk niet erg hoog te liggen.Martinusz schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:05:
Blijft toch grappig eigenlijk van die nieuwsapps die na de eerste vrije training een push bericht sturen dat Max tweede is geworden in de training!!!!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
: https://nos.nl/l/2247322
En ik weet ook dat daar 3 man voor naar spa zijn geweest om er achter te komen dat die 2. oude knarren alleen Frans spraken. De woordvoerder in beeld wist eigenlijk niet veel, die is gewoon Wikipedia informatie gevoerd.
0 waarde, wel op de site
www.scinus.com
Niet echtBansheeben schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:12:
[...]
Je ligt toch niet al een paar weken in dat zwemparadijs of wel?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wel typisch dat op de plek waar de brug kapot gegaan is het Ferrari logo staat...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:01:
Ferrari heeft een eerbetoon voor de slachtoffers van de brug in Genua op hun auto's.
[afbeelding]
Nog eentje die ik op Reddit las:
"Would be a shame if Ferrari had to retire with a broken suspension"
Mess with the best, die like the rest
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QjHp192I790]
[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2018 14:35 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je kan inderdaad verschillende asfaltlagen wel herkennen. En inderdaad... steekproeven zeggen al een hoop. Griplevels zullen bepalend zijn voor o.a. de druk op de banden, de stand van de wielen, etc. Had het alleen nog nooit gezien... Klinkt logisch.mark-k schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:58:
[...]
Waarschijnlijk omdat je niet elk stukje asfalt kunt meten en ze gewoon random een stel punten over de baan doen.
Thanks (Ook Jasphur en Wom
Wut... Stroll has crashed (TM) ?roda_djavulen schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:40:
U2 heeft ooit wel een passend liedje geschreven voor de Stroll/Force India saga: "Daddy's gonna pay for your crashed car"
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Gemistte kans, ze hadden die Renault meneer naast Horner moeten zetten. Altijd een grote fan van ongemakkelijke inteviews en Horner's face/body language.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik hoop alleen niet dat ze een Buemi-tje hebben dit weekend:DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:01:
Ferrari heeft een eerbetoon voor de slachtoffers van de brug in Genua op hun auto's.
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door SnowDude op 24-08-2018 14:49 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
- DaniëlWW2
- Niet online
SnowDude schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:47:
[...]
Ik hoop alleen niet dat ze een Buemi-tje hebben dit weekend: YouTube: buemi's formula 1 suspension explodes
Juist wel. Ik betaal om de races te mogen zien. Dan wil ik ook chaos en (leed)vermaak.ThaStealth schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:21:
[...]
Wel typisch dat op de plek waar de brug kapot gegaan is het Ferrari logo staat...
Nog eentje die ik op Reddit las:
"Would be a shame if Ferrari had to retire with a broken suspension"
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-08-2018 14:51 ]
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:50:
[...]
[...]
Juist wel. Ik betaal om de races te mogen zien. Dan wil ik ook chaos en (leed)vermaak.![]()
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

@DaniëlWW2 Ik ben ook wel te porren voor leedvermaak, maar laat alsjeblieft for the sake of the WDC Vettel winnen
[ Voor 30% gewijzigd door Jasphur op 24-08-2018 14:53 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Kom op nou. Als er een Mercedes eraf gaat, dan ben jij ook blij. Van mij mogen er gewoon 19 auto's eraf gaan hoor. Denk aan een Grosjean start met Spa 1998 als resultaat.
Fair enough. Dit seizoen ben ik ook meer voor Vettel dan Hamilton.Jasphur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:52:
[...]
@DaniëlWW2 Ik ben ook wel te porren voor leedvermaak, maar laat alsjeblieft for the sake of the WDC Vettel winnen
[ Voor 44% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-08-2018 14:54 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ook? Ik ben alléén blij als het Mercedes betreftDaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:53:
[...]
Kom op nou. Als er een Mercedes eraf gaat, dan ben jij ook blij. Van mij mogen er gewoon 19 auto's eraf gaan hoor. Denk aan een Grosjean start met Spa 1998 als resultaat.
BraafFair enough. Dit seizoen ben ik ook meer voor Vettel dan Hamilton.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan kunnen we het denk ik op een akkoordje gooien. Ik haat niet op Vettel, jij niet op Verstappen. Deal?TommyGun schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:57:
[...]
Ook? Ik ben alléén blij als het Mercedes betreft
Relatief gezien, viel die eigenlijk best mee (gezien de enorme snelheid en impact, dat had compleet anders kunnen aflopen een paar jaar geleden). Wat ik wel jammer vind in de F1, als je de crash van Nascar zag dat weekend, auto's rijden door met missende voorkanten, compleet in elkaar zittende zijkanten, bij F1 is het enkel kijken naar de voorvleugel en het is einde oefening.SnowDude schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:55:
Crashes zijn meestal mooi, als het maar iets minder heftig is als die Indy crash afgelopen zondag
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan hopen we toch dat RAI uitvalt in plaats van VETDaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:00:
[...]
Dan kunnen we het denk ik op een akkoordje gooien. Ik haat niet op Vettel, jij niet op Verstappen. Deal?
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, jij monster. Niet haten op Kimi.SnowDude schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:02:
[...]
Dan hopen we toch dat RAI uitvalt in plaats van VET
Vettel en Hamilton er allebei af is prima, Kimi wordt al genoeg genaaid door Ferrari.SnowDude schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:02:
[...]
Leave Kimi alone!!SnowDude schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:02:
[...]
Ik doe m'n bestDaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:00:
[...]
Dan kunnen we het denk ik op een akkoordje gooien. Ik haat niet op Vettel, jij niet op Verstappen. Deal?
Lance krijgt even een weekje geen zakgeld gok ik
Nascar is een circus voorstelling, geen racenSinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:01:
[...]
Relatief gezien, viel die eigenlijk best mee (gezien de enorme snelheid en impact, dat had compleet anders kunnen aflopen een paar jaar geleden). Wat ik wel jammer vind in de F1, als je de crash van Nascar zag dat weekend, auto's rijden door met missende voorkanten, compleet in elkaar zittende zijkanten, bij F1 is het enkel kijken naar de voorvleugel en het is einde oefening.
Indy heeft het zelfde als F1, daar zijn de vleugels niet veel stijver. Wat wel een groot verschil is is dat indy met stalen whishbones rijd ipv carbon, maar dat heeft met de veiligheid te maken als je met 380km/h langs de muur schaaft.
Staal? Serieus? Zou denken dat ze dan titanium zouden nemen.SnowDude schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:07:
[...]
Nascar is een circus voorstelling, geen racen
Indy heeft het zelfde als F1, daar zijn de vleugels niet veel stijver. Wat wel een groot verschil is is dat indy met stalen whishbones rijd ipv carbon, maar dat heeft met de veiligheid te maken als je met 380km/h langs de muur schaaft.
Ieder z'n eigen mening, maar als Nascar een circus is.. wat is Formula E dan? Disney parade?SnowDude schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:07:
[...]
Nascar is een circus voorstelling, geen racen
Nascar is weinig trager dan Indy of F1, die dingen gaan ook continue tegen de 300 op een ovaaltje (afaik is het record gemiddelde snelheid zelfs tegen de 350).
En circus?
YouTube: What It Feels Like To Be Near Nascar Race Track
Zo'n circus mag het elke dag op Spa zijn
Yup staal, gewoon regelementair bepaald. Sommigen hebben er wel een carbon top laag overheen. Maar we dwalen af,mark-k schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:09:
[...]
Staal? Serieus? Zou denken dat ze dan titanium zouden nemen.
Op ovals zijn ze snel idd, op road courses waarschijnlijk vergelijkbaar met DTM of V8 Supercars.SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:17:
[...]
Ieder z'n eigen mening, maar als Nascar een circus is.. wat is Formula E dan? Disney parade?
Nascar is weinig trager dan Indy of F1, die dingen gaan ook continue tegen de 300 op een ovaaltje (afaik is het record gemiddelde snelheid zelfs tegen de 350).
En circus?
Nascar heeft soms gewoon afspraken over wanneer wie aanvalt en wie er wint, dus vandaar circus.SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:17:
[...]
Ieder z'n eigen mening, maar als Nascar een circus is.. wat is Formula E dan? Disney parade?
En circus?
Liever niet. Bij gebrek aan T-cars hou je dan geen race meer over.Rudolf schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:02:
Jaa Crashes.....!! Van mij mogen ze 1998 herhalen zondag
[video]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 3% gewijzigd door Hippocampus op 24-08-2018 15:22 ]
PouhonSir_Lion schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:22:
VER die nog steeds van de baan afvliegt in Blanchimont ;').
Tja, ultra low df set up om het gebrek aan renault power op te vangen en toch op de limiet proberen te rijden. Dan is een foutje zo gemaakt lijkt me.Sir_Lion schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:22:
VER die nog steeds van de baan afvliegt in Blanchimont ;').
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Blanchimont en Pouhon zijn verschillende bochten. De andere naam voor Pouhon is vaak double gauche
Huh,Knul schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:05:
Zou natuurlijk wel heel mooi zijn als de King of Spa nog een keertje wint
https://fgheysels.github.io/
Kimi moet gewoon een keer winnen met Max die de laatste 15 ronden in zijn versnellingsbak hangt zodat hij er echt voor moet knokken
Interviewer : Kimi. you've won the Belgian Grand Prix! You beat Max to it, congratz! Your first reaction?
Kimi :Mwooaaaah , that was not bad
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Oh, maar vloog hij dan niet in Blanchimont af? Leek mij van wel. Anders lijken ze toch een beetje op elkaarSnowDude schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:26:
[...]
Blanchimont en Pouhon zijn verschillende bochten. De andere naam voor Pouhon is vaak double gauche

Sir_Lion schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:27:
[...]
Anders lijken ze toch een beetje op elkaar

Nee het was T12 niet T17/18Sir_Lion schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:27:
[...]
Oh, maar vloog hij dan niet in Blanchimont af? Leek mij van wel. Anders lijken ze toch een beetje op elkaar
Ik doel dan ook meer op vanuit de camera-hoek. Enfin, Max vloog van de baan af.
IIG, is Max nog wel sneller dan Daniel.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
HAM +0.1 SS
BOT +0.4 SS
VET +1.6 M -> +0.9 SS(?)
VER +2.0 S
RIC +2.2 S
Wut? Ze zijn wel heel traag.
[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Lion op 24-08-2018 15:39 ]
Race simulatie?Sir_Lion schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:38:
RAI 1:43 SS
HAM +0.1 SS
BOT +0.4 SS
VET +1.6 M
VER +2.0 S
RIC +2.2 S
Wut? Ze zijn wel heel traag.
"When you grow up your heart dies"
ERI gaat nu eevn op 2.1, LEC 2.2...
Moet dan haast wel Race Sim zijn, oid.
15:43 Verstappen is up to fourth, 0.691s slower than pace-setter Raikkonen. It's not looking great for Red Bull - they're usually closer than this on Friday.
Dit lag toch gewoon in de lijn der verwachting? Mercedes en Ferrari brengen allebei behoorlijke upgrades mee. En dan staat de feestmodus nog niet eens aanExocet schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:44:
Niet best van Red Bull tot nu toe. Autosport blog valt het ook op:
[...]

PSN: xMaurice93
Eraf bouten, erop bouten, klaarHippocampus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:22:
'Even' een nieuwe vloer voor VAN?
Toch raar dat de Merc/Fer wagens dan niet zo extreem kunnen meekomen, is dat chassis van Merc/Fer dan echt 2sec+ beter dan hun klantenwagens? Afaik heeft Fer nu pas de specs die de anderen al reden.Maurice079 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:46:
[...]
Dit lag toch gewoon in de lijn der verwachting? Mercedes en Ferrari brengen allebei behoorlijke upgrades mee. En dan staat de feestmodus nog niet eens aan
Nee, maar dat was te verwachten. Bottas start achteraan, dus met een beetje mazzel kunnen ze die nog achter zich houden. Verder is het hopen op uitval / chaos bij de concurrentie.Exocet schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:44:
[...]
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
RIC nu op 0.9s.Exocet schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:44:
[...]
Ik ga er vanuit dat de Red Bull's een saaie race tegemoet gegaan. Niet het vermogen om de Ferrari's en Mercedessen bij te houden en op gepaste voorsprong van de achterliggende teams.
Dat het verschil groter is als op andere circuits is ook logisch aangezien het een nogal een lang circuit is.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
(of de nieuwe privacy policy accepteren?)
VER nu op 0.691s ik zie geen veel groter verschil dan op andere circuits.B-Real schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:59:
Niet het hele topic gelezen, maar is opzich redelijk logisch toch dat ze op zo'n lang circuit waarbij ook nog eens op veel punten het motorvermogen aangesproken wordt dat Red Bull hier niet lekker mee gaan komen.
Ik ga er vanuit dat de Red Bull's een saaie race tegemoet gegaan. Niet het vermogen om de Ferrari's en Mercedessen bij te houden en op gepaste voorsprong van de achterliggende teams.
Dat het verschil groter is als op andere circuits is ook logisch aangezien het een nogal een lang circuit is.
Feestmodus moet je daar nog in corrigeren. Zouden er zomaar een seconde achter kunnen vallen.sjaool schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:08:
[...]
VER nu op 0.691s ik zie geen veel groter verschil dan op andere circuits.
PSN: xMaurice93
Staat 'ie nou in Eau Rouge of Raidillon?sjaool schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:06:
Ze hebben op dit moment de webcam op Spa niet uitgeschakeld.
Dan heb je het over de Q. In de race zit het natuurlijk dichter bij elkaar.Maurice079 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:10:
[...]
Feestmodus moet je daar nog in corrigeren. Zouden er zomaar een seconde achter kunnen vallen.
Hoho Renault heeft ook een heuse feest&partij modus tegenwoordigMaurice079 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:10:
[...]
Feestmodus moet je daar nog in corrigeren. Zouden er zomaar een seconde achter kunnen vallen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja. Dit is ook de langste baan van het seizoen waardoor de gaten alleen maar groter worden. Op kortere banen is het gat vaak al 2 seconden. Hier mag je erop rekenen dan het minstens twee seconden is buiten de top zes.SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:50:
[...]
Toch raar dat de Merc/Fer wagens dan niet zo extreem kunnen meekomen, is dat chassis van Merc/Fer dan echt 2sec+ beter dan hun klantenwagens? Afaik heeft Fer nu pas de specs die de anderen al reden.
Klopt, als je die aanzet komt er rook uit je autoBansheeben schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:12:
[...]
Hoho Renault heeft ook een heuse feest&partij modus tegenwoordig
En allerlei lampjes die gaan knipperenmark-k schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:14:
[...]
Klopt, als je die aanzet komt er rook uit je auto

Haha, zelfs als je 'm niet aanzet tegenwoordigmark-k schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:14:
[...]
Klopt, als je die aanzet komt er rook uit je auto
Ter illustratie:Bansheeben schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:12:
[...]
Hoho Renault heeft ook een heuse feest&partij modus tegenwoordig
Renault:

Fer/Merc

HondaSinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:16:
[...]
Ter illustratie:
Renault:
[afbeelding]
Fer/Merc
[afbeelding]

hopelijk
Als foto 1 denk ik eerder aan die vervelende Mora reclameSinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:16:
[...]
Ter illustratie:
Renault:
[afbeelding]
Fer/Merc
[afbeelding]
Hij staat in Raidillon, maar je ziet Eau Rouge...Stoelpoot schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:10:
[...]
Staat 'ie nou in Eau Rouge of Raidillon?
Die cam loopt achtersjaool schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:06:
Ze hebben op dit moment de webcam op Spa niet uitgeschakeld.
Grappig genoeg, hij loopt juist voor op Ziggo stream
(op basis van grote display).

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zoals Winkelman net opperde zal VAN niet gewoon blij zijn om van die McLaren af te zijn mocht ie de F1 uitgeschoven worden. Wat een deceptie moet dat zijn voor die jongen

Maar eenmaal er uit, zie er maar weer eens weer in te komen in een beter stoeltje...Hippocampus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:40:
Het zal niet de laatste keer zijn maar het zit VAN allemaal niet mee zeg.
Zoals Winkelman net opperde zal VAN niet gewoon blij zijn om van die McLaren af te zijn mocht ie de F1 uitgeschoven worden. Wat een deceptie moet dat zijn voor die jongen
Seb zit verder van Kimi, dat is waar...Pathogen schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:42:
Zo ver zit ie niet eens van ALO af eigenlijk... De staat van die auto moet wel erg slecht zijn dan.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja dat is waar. Ik zou het ook jammer vinden als ie niet alsnog door een ander team opgenomen zou worden. Het is best pittig om zijn kwaliteiten en vorderingen te zien als je in zo'n matige auto zit maar ik denk dat er minder getalenteerde rijders een stoeltje hebben die ik liever zie gaan.ATS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:41:
[...]
Maar eenmaal er uit, zie er maar weer eens weer in te komen in een beter stoeltje...
Nou zal ik als ik VAN was ook niet graag naar een team als Williams overstappen want dat is van kwaad tot erger (en hij heeft niet zoveel centjes bij zich als SIR) maar een zitje bij Sauber ipv ERI bv.
Maarja, politics & moneys

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1