"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik meende dat ze het weer over een sensor hadden. Gaat lekker met die dingen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:46:
Bij Ricciardo gaat het ook lekker.![]()
[afbeelding]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zullen ze Renault wel de schuld van gevenPierre schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:50:
Ze hebben 1 schroefje over, heb ik ook altijd lol
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Gewoon met een plakbandje onder de motorkap plakken, dan heb je 'm altijd bij de hand mocht je erachter komen waar ie thuishoort.Pierre schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:50:
Ze hebben 1 schroefje over, heb ik ook altijd lol
FP1
Kimi Räikkönen FERRARI 1:45.502 13 ronden
FP2
Lewis Hamilton MERCEDES 1:44.753 17 ronden
FP3
Kimi Räikkönen FERRARI 1:43.916 17 ronden
Q3
Lewis Hamilton MERCEDES 1:42.553
RACE
Sebastian Vettel FERRARI in ronde 41 1:46.577
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Nog steeds niet duidelijk waarvoor dit nu is..

[ Voor 7% gewijzigd door remcogsus op 24-08-2018 11:57 ]
Leuk filmpje waarbij Riciardo, Gasly en Hartly Nederlands praten
13:37
SSDD, alleen dan langzamer.TheBrut3 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:56:
RIC is alvast aan het wennen aan zijn nieuwe team? Niet rijden omdat de techniek kapot is.
Vanwege de nieuwe AVG-wet waarbij de monteurs niet op de vingers gekeken mogen worden.remcogsus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:55:
It's baaaack!
[afbeelding]
Nog steeds niet duidelijk waarvoor dit nu..
wel gevaarlijk zo tijdens FP1. #lefgozertjes
Dat lijkt mij logisch anders zouden ze een flink voordeel hebben ten opzichte van de overige teams.Pathogen schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:59:
Volgens Ziggo: Force India moet verder met het al gebruikte aantal onderdelen.
Je bent me net voorRudolf schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:00:
[...]
wel gevaarlijk zo tijdens FP1. #lefgozertjes
Smiling as the shit comes down...
Met een note dat dit enkel kon door 'buiten' de restricties van de WEC te werken, was meer gevalletje 'omdat het kon'. Denk dat een F1 wagen nog wel wat ruimte zou hebben buiten wat FIA regeltjes, dat die tijd zeker mogelijk zou zijn (met name hogere opname/opslag van mgu-h/k).iichel schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:55:
Neel Jani, Porsche 919 Evo, 1:41.77 (april 2018)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bottas: 337
Hamilton: 335
Gasly: 333
Perez: 332
Gasly staat er wel mooi bij met zn honda blokkie
Absoluut, een F1 wagen is ook flink lichter, dat scheelt alleen al behoorlijk.SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:05:
[...]
Met een note dat dit enkel kon door 'buiten' de restricties van de WEC te werken, was meer gevalletje 'omdat het kon'. Denk dat een F1 wagen nog wel wat ruimte zou hebben buiten wat FIA regeltjes, dat die tijd zeker mogelijk zou zijn (met name hogere opname/opslag van mgu-h/k).
Hebben ze überhaupt wel een achtervleugel gemonteerd bij STR?michaeltjeh1 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:06:
Topsnelheid op de baan:
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Meer gevalletje
*kijkt naar Renault box.. alles rijd
'en dit is waarom ik naar Renault wil, die laten die auto tenminste rijden :P'
Hier ga ik Daniel toch wel echt missen, vrolijke kerel.Nibbz schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:56:
YouTube: Max Verstappen's Dutch Language Lessons
Leuk filmpje waarbij Riciardo, Gasly en Hartly Nederlands praten
Overigens ligt Spa Francorchamps in Wallonie toch? Dus had Pierre nog een keer een 'speak French' kunnen doen.
Hadden ze toch op Paul Ricard al gedaan?mark-k schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:08:
[...]
Hier ga ik Daniel toch wel echt missen, vrolijke kerel.
Overigens ligt Spa Francorchamps in Wallonie toch? Dus had Pierre nog een keer een 'speak French' kunnen doen.
YouTube: Handy French Phrases with Pierre Gasly, Max Verstappen, Daniel Ricci...
ja dus
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2018 12:09 ]
Daarom zeg ik nog n keerSinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:08:
[...]
Hadden ze toch op Paul Ricard al gedaan?
Denk namelijk niet dat die Walloniers ook maar enige moeite zullen doen om Nederlands te praten.
[ Voor 20% gewijzigd door mark-k op 24-08-2018 12:09 ]
Klopt. En Max lult ook een aardig woordje stokbrood.SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:08:
[...]
Hadden ze toch op Paul Ricard al gedaan?
2e achter Vettel
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
was ook zo ten tijde van Jos Verstappen met zijn Arrows, altijd de hoogste topsnelheid, maar helaas onderaan als het om de overall tijd ging.michaeltjeh1 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:06:
Topsnelheid op de baan:
Ik zou het doen!
Volgend jaar tweetalig.mark-k schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja.Bansheeben schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:07:
[...]
Hebben ze überhaupt wel een achtervleugel gemonteerd bij STR?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien nu wel te WEINIG vleugel staanSpotmatic schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:11:
Ik zag dat VER paars had in S3. Is het niet logischer om paars in S2 te hebben (meer bochten)?

Andere zijde van de RBR spiegel
[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 24-08-2018 12:16 ]
En nog groter dan die van RBR ook. Op reddit is iedereen nog erg negatief over Honda. Maar volgens mij is dat vooral omdat 90% van de mensen daar intens hoopt dat Ricciardo een kans gaat maken met Renault en dat het de absoluut juiste keus was voor 'm. En ik hoop intens mee, maar ik ben iets minder naïef hoop ik...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Haha Mwja Hulkenberg begint achteraan en hij heeft nu toch ook een motor probleem?SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:08:
[...]
Meer gevalletje
*kijkt naar Renault box.. alles rijd
'en dit is waarom ik naar Renault wil, die laten die auto tenminste rijden :P'
- DaniëlWW2
- Niet online
Is allemaal onderdeel van zijn plan.

Daar zijn 3 opties voor :sjaool schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:11:
NOR op Medium sneller dan VAN of Soft. Ik vraag mij af waar het verschil door komt.
1) Stoffel zit op een ander (niet vergelijkbaar) programma
2) Stoffel zijn McLaren is kapot
3) Lando is sneller
Pick one.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
1a) De McLaren's van Stoffel en Lando (=Fernando) zijn niet gelijk ..asing schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:18:
[...]
Daar zijn 3 opties voor :
3) Lando is sneller
Pick one.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
- DaniëlWW2
- Niet online
Het lijkt zelfs meer te zijn dan Ferrari en Bottas.Bansheeben schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:17:
[...]
En nog groter dan die van RBR ook. Op reddit is iedereen nog erg negatief over Honda. Maar volgens mij is dat vooral omdat 90% van de mensen daar intens hoopt dat Ricciardo een kans gaat maken met Renault en dat het de absoluut juiste keus was voor 'm. En ik hoop intens mee, maar ik ben iets minder naïef hoop ik...
Bottas heeft kennelijk de bovenste, Hamilton de onderste.

Nogmaals de Honda

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-08-2018 12:22 ]
2) hydraulisch probleem bij Stoffelnocalimero schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:20:
[...]
1a) De McLaren's van Stoffel en Lando (=Fernando) zijn niet gelijk ..
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- DaniëlWW2
- Niet online
Zouden die motoren zoveel koppel produceren dat ze toch traction limited zijn en of het nou in de 2 of in de 3 gaat, dat het niet veel uit maakt?
3:30DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:26:
Nog vijf minuten te gaan en daar komt Ricciardo.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Er zit een dik accupack in met een forse electromotor. Dus Vettel kan een hoop electrische Newtonmeters bij schakeleniichel schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:27:
Vettel gaat gewoon in z'n 3 met 6000 rpm door La Source, in plaats van naar de 2 terug.
Ik zou bijna medelijden met je krijgenJasphur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:35:
Als de FP1 top 3 ook de uitslag van de race word dan hebben jullie een mooie race gezien. Terwijl ik in een kunstmatig tropisch zwemresort lig.
Gewoon lekker van genieten.
Wat heb je toch een zwaar levenJasphur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:35:
Als de FP1 top 3 ook de uitslag van de race wordt, dan hebben jullie een mooie race gezien. Terwijl ik in een kunstmatig tropisch zwemresort lag.
[ Voor 5% gewijzigd door Lasmibalsingh op 24-08-2018 12:41 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
COUREUR TEAM TIJD VERSCHIL #
1. DE Sebastian Vettel Ferrari 1:44.358 19
2. NL Max Verstappen Red Bull Racing 1:44.509 +0.151 20
3. GB Lewis Hamilton Mercedes 1:44.676 +0.318 22
4. FI Kimi Räikkönen Ferrari 1:44.718 +0.360 17
5. FI Valtteri Bottas Mercedes 1:44.724 +0.366 25
6. AU Daniel Ricciardo Red Bull Racing 1:45.558 +1.200 4
7. FR Esteban Ocon Racing Point Force India 1:45.786 +1.428 22
8. DE Nico Hülkenberg Renault 1:45.951 +1.593 19
9. MX Sergio Perez Racing Point Force India 1:46.169 +1.811 21
10. ES Carlos Sainz jr Renault 1:46.210 +1.852 19
11. FR Pierre Gasly Toro Rosso 1:46.300 +1.942 25
12. FR Romain Grosjean Haas F1 1:46.387 +2.029 20
13. MC Charles Leclerc Sauber 1:46.554 +2.196 20
14. SE Marcus Ericsson Sauber 1:46.557 +2.199 19
15. NZ Brendon Hartley Toro Rosso 1:46.932 +2.574 23
16. CA Lance Stroll Williams 1:46.965 +2.607 25
17. DK Kevin Magnussen Haas F1 1:47.012 +2.654 21
18. GB Lando Norris McLaren 1:47.364 +3.006 26
19. RU Sergey Sirotkin Williams 1:47.367 +3.009 23
20. BE Stoffel Vandoorne McLaren 1:47.452 +3.094 13
Wat zijn de Pirelli strategieën?Lasmibalsingh schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:41:
Red Bull rijdt wel met erg weinig vleugel om in de buurt van Ferrari en Mercedes te komen, hopelijk hebben ze met deze vleugelstand de bandenslijtage voor in de race wel onder controle. Even de race pace simulaties afwachten.
Wellicht om de camera op een vreemde manier af te schermen.remcogsus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:55:
It's baaaack!
[afbeelding]
Nog steeds niet duidelijk waarvoor dit nu is..
Ik gok op punt 1 maar sluit punt 3 niet uit.asing schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:18:
[...]
Daar zijn 3 opties voor :
3) Lando is sneller
Pick one.
Mercedes en vooral Ferrari rijden zelf ook met erg weinig vleugelLasmibalsingh schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:41:
Red Bull rijdt wel met erg weinig vleugel om in de buurt van Ferrari en Mercedes te komen, hopelijk hebben ze met deze vleugelstand de bandenslijtage voor in de race wel onder controle. Even de race pace simulaties afwachten.
FP1 is het enige goede antwoordBansheeben schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:02:
Zijn ze aan het sandbaggen bij Merc en Ferrari? Had toch wel verwacht dat Max meer moeite zou hebben met aansluiting vinden omdat dit toch ook wel een aardig power circuit is (correct me if I'm wrong).
alles kan off-topic
Ja maar ik wil analyseren dammit
Noem het gewoon Lance Racing. Team bestaat enkel om Lance van de straat te houden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
My dad is a nice man racingloekf2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:07:
Blijf het niets vinden dat Racing Point Force India Mercedes Racing Team
Noem het gewoon Lance Racing. Team bestaat enkel om Lance van de straat te houden.
Nu kwam bij mij even het beeld voorbij van lance in straatraces, met als theoretisch gevolg dat hij Paul Walker in zijn remsporen zou volgen.loekf2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:07:
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Het is alleen nog even voor dit seizoen. En ik weet niet hoe het bij Ziggo is, maar bij SKY blijven ze Force India zeggen. Dus verder nergens last vanloekf2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:07:
Zo had ik ook best van de straat gehouden willen wordenloekf2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:07:
Anders kort je het af. RPFIMR.loekf2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:07:
Was het niet zo dat ze de administratie niet op tijd op orde hadden en daarom niet als het nieuwe team mee mogen doen maar wel als FI?Jasphur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:10:
[...]
Het is alleen nog even voor dit seizoen. En ik weet niet hoe het bij Ziggo is, maar bij SKY blijven ze Force India zeggen. Dus verder nergens last van
alles kan off-topic
Beetje off topic, maar het is wel grappig wat "a Lance" in American slang betekent. Bv. een badass.Soggney schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:09:
[...]
Nu kwam bij mij even het beeld voorbij van lance in straatraces, met als theoretisch gevolg dat hij Paul Walker in zijn remsporen zou volgen.
Nou komt ie op mij vooral over als een niet al slim pappa's liefelingetje dat het verkeerde beroep gekozen heeft en het verdomd naar de kapper te gaan (volgens mij sta ie op en gaat naar bed met dat kapsel, zelfs onder de douche raakt het niet uit model).
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Geen idee. Maar ik weet dat dit in het Algemene F1 topic wel is besproken. Gezien het mij vrij weinig interesseert heb ik het niet gelezen.Ankona schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:12:
[...]
Was het niet zo dat ze de administratie niet op tijd op orde hadden en daarom niet als het nieuwe team mee mogen doen maar wel als FI?
/me Jasphur wil gewoon auto's zien racen. Al heet het team 'Racevereniging Snelle Jelle, powered bij Bolletje'. Jasphur don't care
Dat vermoed ik, er zal wel een regel zijn dat je standaard camera posities niet zomaar af mag dekken en onder het mom van "koeling" zullen ze er wellicht onderuit komen.HeAdWaVe74 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:52:
[...]
Wellicht om de camera op een vreemde manier af te schermen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik dacht dat het te maken had met de bouwer van de auto zelf. De VJM11 staat op naam van Force India. Indien het team niet meer zo heet moet het chassis opnieuw gekeurd worden want een team moet zijn eigen auto leveren.Ankona schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:12:
[...]
Was het niet zo dat ze de administratie niet op tijd op orde hadden en daarom niet als het nieuwe team mee mogen doen maar wel als FI?
Hoe dan ook, er steekt een hoop juridisch gedoe achter met de aankoop van een F1 team zonder de inschrijving erbij.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Omdat je niet hebt opgelet?Jasphur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:43:
Waarom lees ik nou op de NOS dat Verstappen gereden heeft met de nieuwe brandstof en dat die brandstaf een voordeel 0.15 seconden per ronde geeft.
Waiting on the world to change

@Pathogen Blijkbaar

Ik heb alles gemist dus.
[ Voor 88% gewijzigd door Jasphur op 24-08-2018 13:45 ]
Practice 1 begins!
https://streamable.com/5w45y
Norris begins his first ever f1 practice session.
https://streamable.com/ogl24
Slow motion of Norris in the mclaren
https://streamable.com/dmavg
Verstappen and Hamilton practice starts.
https://streamable.com/p37jb
Hamilton having issues with steering alignment.
https://streamable.com/hmmon
Otmar explaining the Force India situation.
https://streamable.com/h5nml
Ted explains the Force India engine situation meanwhile Norris goes second fastest.
https://streamable.com/pcc4e
Kimi goes second and complains about rain.
https://streamable.com/1hp5l
Close-up of Mclaren's new sponsor on the fin
https://streamable.com/43a4g
"Give me feedback on stoffel." - Lando
https://streamable.com/l0mza
Hamilton and Magnussen get very close to one another through the bus stop chicane.
https://streamable.com/xa8oa
Close up of Red Bulls new mirror design.
https://streamable.com/z4lda
Cool front wing camera shot on Hamilton.
https://streamable.com/6q973
Crofty's fave stat.
https://streamable.com/pycpl
Little danny ric running away from Red Bull like.
https://streamable.com/jcz1x
Ferrari's tribute to the victims of the Genoa bridge collapse.
https://streamable.com/cjion
"Its a fan, innit." - Ted
https://streamable.com/axui9
New buttons on the ferrari wheel.
https://streamable.com/fvc8v
Toro Rosso goes wide and over the speed bumps.
https://streamable.com/5jo65
Ricciardo finally makes it out on track with 3 minutes to go.
https://streamable.com/unwpu
Verstappen goes wide through pouhon.
https://streamable.com/ut5wt
Iemand enig idee wat deze Ferrari-man op het circuit aan het doen is? Asfalt meten?
Lijkt op een iets geavanceerdere versie van asfalt-meting dan dat Pirelli gebruikt .Resurrect1 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:52:
[...]
Iemand enig idee wat deze Ferrari-man op het circuit aan het doen is? Asfalt meten?

Vroeger deed Vettel dit nog zelf, die krijgt nu sterallures denk ik

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
nvm. @Wom laat het zien. Maar dan nog: waarom nou net dat stukje asfalt?
[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 24-08-2018 13:58 ]
Waarschijnlijk omdat je niet elk stukje asfalt kunt meten en ze gewoon random een stel punten over de baan doen.Jasphur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:57:
@Resurrect1 Geen idee. Maar ik denk dat dat kastje op het asfalt een soort van generator is. Maar kan inderdaad ook een meet instrument zijn. Maar dan vraag ik mij wel af waarom nou net dat stukje asfalt.
nvm. @Wom laat het zien. Maar dan nog: waarom nou net dat stukje asfalt?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1