Mess with the best, die like the rest
Vertel!ThaStealth schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:22:
Zolang Jos en de vader van Gasly niet in dezelfde pitbox zijn zal het allemaal wel loslopen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Als je door de hele linie van RBR filmpjes kijkt, het was RIC die altijd beetje de feester was, Max ging daarin mee en je kreeg leuke grappige filmpjes. Face it, Max is gewoon een anti-sociale saaie racelul, het was juist dat semi-chemie wat die 2 hadden wat veel mensen zagen als sterke vriendschap.Bansheeben schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:47:
[...]
Ik geloof niet in vriendschappen op dit niveau van competitie. Dat kon dit jaar misschien. Volgend jaar zal het anders zijn. Ik heb ook nooit zo in de (schijn) vriendschap tussen Ric en Max geloofd.
Maar vriendschappen zijn er zeker wel, zeker binnen indy car en nascar zitten broers, zwagers, jeugdvrienden, dat kan allemaal best, maar op de baan gaat dat allemaal uit.
Volgens mij zei max gister nog dat Gas nog bij hem op bezoek was geweest, FIFA spelen enzo, maar op de baan gaat dat bij hem allemaal uit en is iedereen een tegenstander, fijne vent of niet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wauw...zelfs op de helm van Stoffel is Alonso's kimoa merk prominent aanwezig..
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Niemand wil McLaren dan ook sponsoren.sanderb schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:27:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou, tussen Verstappen senior en Sainz senior ging het in de STR tijd niet geheel vlekkeloos, blijkbaar was het op het einde zo erg dat ze niet beide in dezelfde pitbox mochten zijn....
Tja hij is een van de grote 'sponsors', als in, ze konden zijn salaris niet betalen dus krijgt hij een deel dmv sponsorplaats. Dat geldt voor het hele team, niet alleen voor zijn auto.sanderb schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:27:
[...]
Mjah, ik had wel het gevoel dat RBR een soort partners in crime relatie probeerde te pushen. En ik heb nog meer het gevoel dat een hoop mensen daar in trapten. Niet dat het me verder uitmaakt. Het zijn inderdaad prima teamgenoten. Zeer aan elkaar gewaagd en toch respectvol. Maar de red bull pr onzin voelt wel behoorlijk nep aan af en toe. Beetje uncanny valley achtig. Wel zo goed dat het echt lijkt, maar er klopt iets niet helemaal.TheBrut3 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:17:
[...]
Volgens mij is er ook nooit gezegd dat er vriendschap is, zeker niet door Max. Het zijn gewoon goede teamgenoten, net als HAM en BOT dat ook zijn.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Samen FIFA spelen met een bakje chips en een glaasje cola, wel om 21:00 de Playstation uit en naar bed.SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:26:
[...]
Als je door de hele linie van RBR filmpjes kijkt, het was RIC die altijd beetje de feester was, Max ging daarin mee en je kreeg leuke grappige filmpjes. Face it, Max is gewoon een anti-sociale saaie racelul, het was juist dat semi-chemie wat die 2 hadden wat veel mensen zagen als sterke vriendschap.
Maar vriendschappen zijn er zeker wel, zeker binnen indy car en nascar zitten broers, zwagers, jeugdvrienden, dat kan allemaal best, maar op de baan gaat dat allemaal uit.
Volgens mij zei max gister nog dat Gas nog bij hem op bezoek was geweest, FIFA spelen enzo, maar op de baan gaat dat bij hem allemaal uit en is iedereen een tegenstander, fijne vent of niet.
Succes op de Nordschleife, het aantal bochten varieert geloof ik van 55 tot 160 afhankelijk van wie je het vraagtJasphur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:43:
Weet je wat handig zou zijn!?
Als we in plaats van namen, zoals 'Eau Rouge' of 'Radilion', voor bochten de Engelse term voor bocht 'Turn' gebruiken. En dan 'Turn' afkorten naar 'T'. En dan tellen we vanaf de start elke bocht vanaf 1. Dus de eerste bocht na de start is 'T1' de bocht daarna is 'T2' enzovoorts. Dan krijg je zoiets als onderstaande afbeelding, alleen hebben ze hier de 'T' weg gelaten, dus die moet je er even bij bedenken. Ik denk dat ik de FIA ga mailen met mijn idee! Vind het best goed gevonden.
[afbeelding]
Alleen de caroussels zijn al goed voor 20 miniscule richting veranderingen per stuk. Zeker voelbaar wanneer je in een F1 auto zitFastFred schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:35:
[...]
Succes op de Nordschleife, het aantal bochten varieert geloof ik van 55 tot 160 afhankelijk van wie je het vraagt
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Mwa, ik heb wel het idee dat ze helemaal geen hekel aan elkaar hebben bij dat team. Net als dat Vet en Rai elkaar mogen, en zoals Ham en Ros elkaar duidelijk niet mogen. Op de camera is het altijd geforceerd omdat ze van die dingen doen als Franse"les" maar ik vind wel dat kleine momenten zoals Ricciardo die in lachen uitbarstte bij "Merci Paul Ricard" laten zien dat ze het wel echt leuk vinden en lol hebben met die opmerkingen.Bansheeben schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:33:
[...]
Mjah, ik had wel het gevoel dat RBR een soort partners in crime relatie probeerde te pushen. En ik heb nog meer het gevoel dat een hoop mensen daar in trapten. Niet dat het me verder uitmaakt. Het zijn inderdaad prima teamgenoten. Zeer aan elkaar gewaagd en toch respectvol. Maar de red bull pr onzin voelt wel behoorlijk nep aan af en toe. Beetje uncanny valley achtig. Wel zo goed dat het echt lijkt, maar er klopt iets niet helemaal.
Maar daar rijdt de F1 niet, want dat kunnen de torretjes niet aan en *insert mileu onzin redenen zoals brandstof verbruik*.FastFred schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:35:
[...]
Succes op de Nordschleife, het aantal bochten varieert geloof ik van 55 tot 160 afhankelijk van wie je het vraagt
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
FTFYThaStealth schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:35:
[...]
Samen FIFA spelen met een bakje chips en een glaasje cola blikje Red Bull, wel om 21:00 de Playstation uit en naar bed.

ohja ik heb een nieuwe avatar
[ Voor 31% gewijzigd door iichel op 24-08-2018 10:44 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Vroeger gingen F1 coureurs feesten en vertoonden ze extravagant gedrag.Leoon. schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:31:
Wel mooi om te zien dat Max ging stralen bij de vraag hoe die Pierre als teamgenoot ziet. Dat ze elkaar al kennen van t go karten, hij laatst een week in Monaco was en logeerde bij Max in 't appartement en ze elke avond fifa speelde. Is toch mooi.
Tegenwoordig spelen ze Fifa.
Go Ricciardo, toch?
Michael Schumacher was de George Best van de F1 dus?Arrne schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:44:
[...]
Vroeger gingen F1 coureurs feesten en vertoonden ze extravagant gedrag.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vroeger was het elke zondag de vraag of ze de maandag zouden halen...Arrne schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:44:
[...]
Vroeger gingen F1 coureurs feesten en vertoonden ze extravagant gedrag.
Schumi heb ik pas nog foto's hier voorbij zien komen na een WDC-overwinning. Dikke sigaar, koelkast omgelegd, ram verrot en overall gewoon een bende gemaakt van de kamer daar. Dus die kon er ook wel wat van ja.Leoon. schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:47:
[...]
Michael Schumacher was de George Best van de F1 dus?
https://imgur.com/a/6ipIQLeoon. schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:47:
[...]
Michael Schumacher was de George Best van de F1 dus?
Stoelpoot schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:49:
[...]
Schumi heb ik pas nog foto's hier voorbij zien komen na een WDC-overwinning. Dikke sigaar, koelkast omgelegd, ram verrot en overall gewoon een bende gemaakt van de kamer daar. Dus die kon er ook wel wat van ja.
Ja maar dat is wel een WDC dan. Geen gemiddeld weekendje. Daarbij denken we niet dat het ook iets meer te maken heeft dat tegenwoordig alles wordt gefilmd gefotografeerd wat je doet etc? Denk dat daar onbewust heel veel rekening meegehouden wordt en verder denk ik idd ook niet dat Max een feestbeest is. Of Schumacher elk weekend in de kroonluchter hing bewijzen de bovenstaande WDC foto's ook dan weee niet. Wel leuk om te zien overigens haha
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
- DaniëlWW2
- Niet online
En dit is dus de reden dat de levensverwachting voor mannen gemiddeld lager is.Jasphur schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:52:
[...]
Heerlijk hoe wij mannen … O wacht. Ik praat voor mijzelf
@DaniëlWW2
Maar we gaan beginnen. SPA.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of Eddie Irvine (links op de foto), dat was (misschien nog steeds) ook een absolute sloopkogel als er een drankje of 2 in ging!
(zoals mijn zoontje van 3 zegt)
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Rudolf schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:58:
oooookeeee, letse gow!

Altijd vanuit de studio.ATS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:59:
Zit Winkelman nu voor een blue/green screen, of is hij op locatie?
PSN: xMaurice93
Je zoontje is een Italiaanse loodgieter genaamd Mario of Luigi?Rudolf schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:58:
oooookeeee, letse gow!
@TheBrut3 Rustaaag
[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 24-08-2018 11:01 ]

PSN: xMaurice93
Rudolf schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:58:
oooookeeee, letse gow!
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-08-2018 11:04 ]
Wachtwoordmanagers werken ook gewoon op telefoons heiichel schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:02:
Ik heb m'n pass van F1 TV niet bij de hand dus ik heb een pirate streamDa's 16:9 samengeperst tot 4:3, dus de autos lijken wel <2017
Had ik al wel eens het verhaaltje verteld over dat ik intens lui ben? Nee, nou, long story short, dat dusStoelpoot schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:03:
[...]
Wachtwoordmanagers werken ook gewoon op telefoons he
Smiling as the shit comes down...
.
.
.
Oepsie, sorry lief modje!Leviathius schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:03:
[mbr] Lees de topicwaarschuwing nog eens...[/mbr]
Ontopic: Eindelijk begint het feestje weer!

Check! Je ogen zijn nog goed hoor.ScrooLoose schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:08:
Heeft RBR een andere achter vleugel ? kijk er een beetje raar tegen aan.
Jasphur in "[F1 2018] Race 13 - GP van België"
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, de Monza spec, misschien nog wel extremer. Dat is gewoon geen vleugel meer, maar een DRS klep.ScrooLoose schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:08:
Ja, eentje met minimale drag. Ze zullen het merendeel van hun downforce uit de andere delen van de auto pakken, ter compensatie voor de lage topsnelheid.ScrooLoose schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:08:
Het is dat er een achtervleugel op moet..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:09:
[...]
Ja, de Monza spec, misschien nog wel extremer. Dat is gewoon geen vleugel meer, maar een DRS klep.
-
Met het standaard Ziggo abonnement heb je nog niet genoeg om de vrije trainingen te kijken, alleen Q en race. Die heb ik zelf helaas. 12 euro per maand extra vind ik toch net iets te veel voor gemiddeld 2 races per maand.Stoelpoot schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:02:
Man man man, wat jammer dat ik dit nooit kan kijkenVolgend jaar ga ik echt kijken naar een F1 abbo of dat Ziggo abbo, want dit is toch zonde om niet te zien.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
- DaniëlWW2
- Niet online
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Net ernaast nog volgens WinkelmanPierre schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:11:
Donkere wolken boven het circuit ?
Nooit begrepen dat een land als België niet gewoon een magnum fles Cantillon beschikbaar stelt voor de winnaar. De kenners begrijpen wel wat ik bedoel.Stoelpoot schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:13:
Niet zo mopperen, het seizoen is weer begonnen, we kunnen silly season met een sisser afsluiten nu RPFI door kan rijden. Laten we dat vieren met een flinke plons champagne zondag!
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 24-08-2018 11:17 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Geef die man AUB een stoeltje volgend jaar, dan heb je zo'n beetje al het talent in de F1 die het de komende 10-15 jaar mag uitvechten

Smiling as the shit comes down...
- DaniëlWW2
- Niet online
Edit, toch leuke dame van Stoffel
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2018 11:22 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@ SKY Sports Ted Kravitz bij de pits van Force India Racing Point.
Goedemorgen trouwens

Waiting on the world to change

Die mensen zijn ook op vakantie geweest. Hebben gewoon wat tijd nodig om er weer in te komenSinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:20:
Waarom kunnen ze niet gewoon die tijden laten zien links op het beeld? Ik kan wel m'n andere schermen kijken, maar waarom blijft dat linkerscherm enkel wisselen tussen afkorting en volledige naam, zonder banden of tijd erbij?
Aldus Sky Italia: https://twitter.com/mara_...tatus/1032919508036583425
- DaniëlWW2
- Niet online

Tja, de beste spullen worden nu op de wagen van Max gemonteerd. RIC rijdt de laatste 9 races voor spek en bonen mee.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:26:
Ricciardo zijn auto wordt uit elkaar gehaald. Ricciardo zijn engineer had het over "engine".
"When you grow up your heart dies"
Waiting on the world to change
Tssk en dan geen plaatje postenpinda powerrr schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:22:
Ik vind dat toch wel sexy hoor, zo'n blonde meid die aan het sleutelen is aan een F1 wagen en terloops even haar haar naar achteren gooit.
Die komen in Maart 2019Formula one schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:27:
Wanneer komt honda met een motorupdate ?
En staat ook best groot op de halo, @mclarenshadow.QSYS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:27:
Lijkt wel ff McLaren zich alvast focust op de komst van esportersZe rijden met een Logitech stuur zag ik.
Mja… daar ga ik wel vanuit ja. Tuurlijk wil RBR constructeur de 3e plek hebben, maar Max is hun rijden komend jaar, die wil je blijer houden dan iemand die er vandoor gaat.sjaool schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:27:
[...]
Tja, de beste spullen worden nu op de wagen van Max gemonteerd. RIC rijdt de laatste 9 races voor spek en bonen mee.
Daarbij wil je hem ook in punten ervoor hebben
- DaniëlWW2
- Niet online
Eerder andersom omdat het Renault spul is en Ricciardo naar Renault gaat.sjaool schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:27:
[...]
Tja, de beste spullen worden nu op de wagen van Max gemonteerd. RIC rijdt de laatste 9 races voor spek en bonen mee.
Alvast ter voorbereiding op volgend jaar, even er aan wennenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:26:
Ricciardo zijn auto wordt uit elkaar gehaald. Ricciardo zijn engineer had het over "engine".
Foto's / gif's.pinda powerrr schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:22:
Ik vind dat toch wel sexy hoor, zo'n blonde meid die aan het sleutelen is aan een F1 wagen en terloops even haar haar naar achteren gooit.
@ SKY Sports Ted Kravitz bij de pits van Force India Racing Point.
Goedemorgen trouwens![]()
Iemand trouwens een update van de huidige tijden die gereden zijn (A)
[ Voor 8% gewijzigd door demonic op 24-08-2018 11:32 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Of is het daar nog te vroeg voor?
Met een Vodafone abo erbij voor je mobiel heb je het erbij als gratis pakketRudolf schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:10:
[...]
Met het standaard Ziggo abonnement heb je nog niet genoeg om de vrije trainingen te kijken, alleen Q en race. Die heb ik zelf helaas. 12 euro per maand extra vind ik toch net iets te veel voor gemiddeld 2 races per maand.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
[ Voor 28% gewijzigd door iichel op 24-08-2018 11:42 ]
Vrije training. Wie weet trainde Haas wel het brandstofverbruik bij een zuinig engineprofiel.hjs schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:39:
Met de lange rechte stukken zou ik bv Haas veel dichter achter de RB verwachten.
Of is het daar nog te vroeg voor?
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
The Finnish Guy is born with dark glasses
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1