Beetje jammer. Mijn 2018 topcap begint een beetje smoezig te worden. Overigens, weet iemand iets om het scharnier een beetje netjes te houder? Her en der begint die van mij wel een beetje vliegroest te krijgen. Hij staat 24/7 365 onder een afdak buiten.verstappen33 schreef op maandag 6 april 2020 @ 13:52:
[...]
Op FB (Basterd owner group) zie ik zowel veel positieve als negatieve reacties..
Ik was zelf namelijk meer benieuwd naar de ervaringen hiervan aangezien ik op zoek ben naar een Kamado..
Vooral de vele negatieve berichtjes schrikt mij aardig af, ze versturen namelijk nu 2 nieuwe caps omdat ze halverwege erachter kwamen dat het productieproces toch makkelijker zou zijn wanneer ze een aanpassing zouden doen in het model. (ventilatie driehoekjes binnen of buitenkant)..
Ook veel problemen met niet goed sluitende caps, of lastig te verstellen of juist teveel speling..
Vind het allemaal maar een beetje amateuristisch, al merk ik dat de leverancier er wel alles aan doet om het in goede banen te leiden.
Maarja voorlopig ben ik wel huiverig om een Bastard aan te schaffen.
PSN & XBL: Denkoyugo