Ik ben me zelf ook aan het oriënteren voor de aanschaf van een gasbarbecue en ben wel gecharmeerd van de Burnhard Fred. https://www.burnhard.com/...keramische-brander-943735Cass Casey schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:31:
Ik had gisteren al een heel stuk zitten schrijven voor @Figo112, maar aangezien dat o.a. een advies bevatte voor een bbq van dubbel tot triple zijn budget maar weer verwijderd. Maar aangezien er vandaag weer een bbq van het zesvoudige wordt genoemd, ga ik toch mijn relaas maar tikken.
@Figo112 , in mijn optiek zit je met je gekozen budget precies in een "net niet" prijsklasse. Ik bedoel: voor de helft van je budget kan je heel leuke bbq's kopen die hetzelfde, zo niet meer kunnen, dan de modellen die je genoemd hebt. Ik noem maar even een Weber Go Anywhere (op houtskool of gas). Zie ook: Het Weber Go Anywhere WGA BBQ Topic. Topding en véél betere kwaliteit en eventuele klantenservice dan dat Praxis ding.
Echter: ben je in de markt met het idee een bbq te kopen voor (spreekwoordelijk) de rest van je leven (lees: een goede, veelzijdige bbq die lang mee gaat), die ga je voor 300-400 euro niet vinden. Ik zou dan zelf kiezen voor bijvoorbeeld de Napoleon Rogue 425 RSB. Ja, de adviesprijs is veel hoger dan je budget, maar a) er zullen vast winkels eronder gaan zitten en b) kijk wat je ervoor krijgt: drie branders onder de grilplaat (dus ook indirect mogelijk), een zijbrander (voor sauzen bijv.), een achterbrander met rotisserie (kip, shoarma, vlees voor taco's el pastor, ik noem maar wat). En goede kwaliteit.
Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik zou even doorsparen voor iets waar je langer plezier van gaat hebben, dan nu een bbq kopen en er van de zomer al spijt van hebben.
EDIT: lijkt erop dat de rotisserie een extra accessoire is. Nou ja, Koop je die er later een keer bij. Je hebt in elk geval een bbq die er geschikt voor is.
Ik heb ze in dit topic nog niet voorbij zien komen, het lijkt me een compleet uitgevoerd model. Er zijn een heleboel accessoires voor te koop, bijvoorbeeld een rotisserie. Weliswaar geen achterbrander, wel een keramische brander. De reviews die ik heb gevonden en gezien zijn goed te spreken over de prijs/kwaliteit van de Burnhard Fred bbq's.
Zijn er gebruikers bekend met dit merk/model?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TD3W6xlEbtmk4mT7AQLGeEdd.jpg?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Millert op 06-05-2021 10:04 ]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh