Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 10:04

Bossie

PSN = Patje_b_

Kaap schreef op zondag 20 januari 2019 @ 16:32:
Hmmm oneens @Bossie Ozil bij Real was zoveel beter dan bij Arsenal.

Ik zelf denk dat Ozil een probleem heeft met zijn passie. Ik denk dat hij die momenteel kwijt is en dat is eigenlijk al een lange tijd geleden ingezet met al het gedoe rondom het Duitse elftal. De beschuldigingen m.b.t. Erdogan, hij vaak het zwarte schaap van slechte resultaten en kers op de taart uitspraken over zijn afkomst.

Dus ja, ergens denk ik dat het zoiets is.
Misschien de laatste zin nogmaals lezen, ik zeg juist dat hij overrated was in La Liga omdat Ronaldo zelfs ballen van mij wel door het netje ramt :)

Het is idd een speler met potentie, maar hij het lukt hem simpelweg niet om bijvoorbeeld met Arsenal een goede reeks neer te zetten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06:09
Bossie schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:26:
[...]
Misschien de laatste zin nogmaals lezen, ik zeg juist dat hij overrated was in La Liga
Nee, daar reageer ik juist op.

"Political correctness will be the downfall of western society"

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

Kaap schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:03:
[...]

Nee, daar reageer ik juist op.
in dat geval, is hij zijn passie al kwijt sinds hij een transfer naar Arsenal heeft genomen.
Sowieso was die hele transfer een teken van een gebrek aan karakter.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Humor bij Huddersfield - Man City vandaag. Coach David Wagner is opgestapt eerder deze week, en de jeugdcoach van Borussia Dortmund schijnt een kandidaat te zijn om zijn opvolger te worden. De SkySports mensen dachten hem te zien op de tribune, zijn op Google Images met gezichtsherkenning gaan proberen, en hebben uiteindelijk een van hun onderknuppels de tribune opgestuurd om de persoon te gaan vragen wie hij was.

Het bleek hem niet te zijn. Zo kom je nog een keer op TV :+

Edit: heeft zelfs de krant gehaald: https://www.theguardian.c...ager-in-stands-or-do-they

Verder Ryan Babel bij Fulham, deed het goed. Fulham gaf het toch weg aan Spurs aan het einde, beide doelpunten echt slecht verdedigd, maar de 1-2 in de laatste minuut toestaan, pfff.

gambieter wijzigde deze reactie 20-01-2019 23:29 (10%)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Kaap
Bossie schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:21:
[...]
Sowieso was die hele transfer een teken van een gebrek aan karakter.
Omdat ie naar Arsenal ging zeker?

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

Kaap schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:41:
[...]

Omdat ie naar Arsenal ging zeker?
Nee omdat hij een basisplaats had ge-eist en Ancelotti aangaf dat hij net zoals iedere andere speler dat simpelweg moest afdwingen.

• DNA_Saint
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18-02 17:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Vraagje.
Sala is zeer waarschijnlijk verongelukt met het vliegtuig.
Moet cardiff nog steeds 17 miljien betalen? Of wordt dit gezien als "pakket vermist" tijdens transport?

Huub Huub Barbatruc!

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

DNA_Saint schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:12:
Vraagje.
Salah is zeer waarschijnlijk verongelukt met het vliegtuig.
Moet cardiff nog steeds 17 miljien betalen? Of wordt dit gezien als "pakket vermist" tijdens transport?
Sala bedoel je. Geen idee hoe dat gaat, maar misschien is zoiets verzekerd? Maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje vroeg om daar nu al over te praten.

• Anton.net
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09:45
Ze zijn gestopt met actief zoeken

Cardiff probeert het ongeluk van zich af te schuiven. Ze beweren dat zij een gewone commerciele vlucht wilden regelen, maar Sala nam dat aanbod niet aan.
Tragisch ongeval, maar 's nachts in de winter met een klein eenmotorig vliegtuigje naar Wales vliegen is onverantwoord en dom.
Benieuwd hoe deze zaak nu verder gaat verlopen.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

dippert

Wat een onzin, er vliegen tig van dat soort vliegtuigjes rond. Met de auto had ook een ongeluk kunnen gebeuren.

@DNA_Saint het contact is wat je af koopt, dat is al gebeurd lijkt me. Wat daarna gebeurt heeft weinig te maken met de deal tussen de clubs.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Anton.net
Als ik lees dat het wordt afgeraden om met zo een type vliegtuig in de kou te vliegen; dan lijkt me dat toch onverantwoord? Zeker 's nachts over zee.
Zo'n motortje kan niet goed tegen vrieskou. Reële kans dat er ijsvorming optreedt, dan valt je enige motor uit en lig je in het water.

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21-02 21:32

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

• Deadsy
Gerucht is dat ze zijn voorganger terug gaan halen.

De selectie is gewoon niet goed genoeg. De laatste jaren is er gewoon te veel kwaliteit vertrokken

• Anton.net
Deadsy schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:06:
[...]

Gerucht is dat ze zijn voorganger terug gaan halen.

De selectie is gewoon niet goed genoeg. De laatste jaren is er gewoon te veel kwaliteit vertrokken
Nouja, kwaliteit is ook relatief. Het is 'maar' de Franse competitie. Met hun spelers zou Monaco toch beter moeten kunnen dan de voorlaatste plaats. Momenteel verliezen ze bijna iedere match.

Ik heb ook zo m'n twijfels over de capaciteiten van Henry als trainer. Als je hem daar langs de zijlijn ziet staan: staat er wat hulpeloos bij te kijken. Hij straalt totaal geen zelfzekerheid of gezag uit.

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
Hij wilde toch ook de halve selectie aan de kant zetten morgen? Dat helpt natuurlijk ook niet echt, al is het wel duidelijk dat er iets goed mis dit daar.

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09:51
Je moet als beginnende trainer ook niet bij een hekkensluiter (of club in zwaar weer) aan de slag gaan en denken dat je de messiah bent. Die fout maken vele ex-spelers die meteen hun trainerscarriere/droom op het spel zetten, zonde.

flickr heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

Anton.net schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:55:
Als ik lees dat het wordt afgeraden om met zo een type vliegtuig in de kou te vliegen; dan lijkt me dat toch onverantwoord? Zeker 's nachts over zee.
Zo'n motortje kan niet goed tegen vrieskou. Reële kans dat er ijsvorming optreedt, dan valt je enige motor uit en lig je in het water.
Het is in de lucht sowieso ietsje kouder dan aan de grond, beetje vliegtuig zal daar toch wel op voorbereid zijn ?

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

excuus, verkeerde topic

Hackus wijzigde deze reactie 25-01-2019 09:39 (95%)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• DNA_Saint
  • Laatst online: 18-02 17:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik las ook dat de zaakwaarnemer het vliegtuig heeft besteld, tewijl Cardiff Sala met een normaal vliegtuig wilde ophalen.

Dus lijkt me dat de zaakwaarnemer alles moet vergoeden?

Huub Huub Barbatruc!

• toolkist
  • Nu online
Sanchez begint zelfs weer te scoren, en nog mooi ook. Dit wordt langzaamaan wel een hele lange neus van Solskjaer richting Mourinho.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

ManU als een counterploeg, wel heel anders dan in de Ferguson-tijd. Maar wel heel succesvol.

Met de 1-2 net voor rust kan het nog leuk worden.

• Deadsy
En Jardim is terug bij Monaco.
Hoe maak je je als bestuur totaal ongeloofwaardig in 3 eenvoudige stappen.

• toolkist
  • Nu online
Dat lijkt op een gebroken kaak, auwauwauw zo hard raakte Lukaku hem (en toch volledig onbewust en enorm ongelukkig)

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08:01

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

gambieter schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:50:
ManU als een counterploeg, wel heel anders dan in de Ferguson-tijd. Maar wel heel succesvol.

Met de 1-2 net voor rust kan het nog leuk worden.
In 26 jaar heeft Ferguson toch wel wat stijlen gehanteerd. Die van met CR7, Tevez en Rooney voorin, was redelijk rond de counter ingesteld.

OGS brengt het belangrijkste van Ferugson terug: alle spelers willen de bal weer hebben. (ik zie sinds kort ook plotseling passes vooruit en heel af en toe passes die een positie overslaan. Je weet niet wat je mee maakt na jaren treurnis met LvG en Mourinho.)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Kaap
Zou Barca nog een bonnetje hebben en "niet goed geld terug" kunnen toepassen :? :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Pep gaat boos zijn. Ze stonden na 25 sec met 0-1 voor bij Newcastle, scoorden ern tweede die werd afgekeurd (terecht imo), en er was weinig aan de hand. Rondon als een duveltje uit een doosje en Fernandinho geeft dom een pingel weg, en ze verliezen met 2-1. En in die tweede helft was City steriel. Uiteindelijk verdiend.

ManU komt terug van 0-2 naar 2-2 in de laatste 10 min tegen Burnley.

• Yogibeer
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 10:08
Verassend gisteren dat City verloor. Liverpool kan echt een lekkere slag maken vanavond!

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

Hoop wel dat City nog wat beter z'n best gaat doen (al hoeft dat niet persé dit weekend al). Die Klopp gun ik helemaal niets. Rare vent.
Kaap schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:01:
Zou Barca nog een bonnetje hebben en "niet goed geld terug" kunnen toepassen :? :+
Ik snap ook niet wat iedereen in die speler ziet. Niets gepresteerd en speelt te vaak erg matig. Als je dat in de Eredivisie al doet, hoe wil je dat dan beter gaan doen in een betere competitie?

Dit is puur andere clubs aftroeven.
Gonadan schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:30:
[...]

Dat hoop ik ook, vorige keer lieten ze het wel liggen en een slippertje is zo gemaakt dus pakken wat je pakken kan. Ik durf sowieso pas te juichen als een kampioenschap zeker is. :P
haha een slippertje. Letterlijk en figuurlijk zoals gerrard tegen chelsea toen zeker :D

Gunner wijzigde deze reactie 30-01-2019 09:33 (86%)

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Yogibeer schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 08:52:
Verassend gisteren dat City verloor. Liverpool kan echt een lekkere slag maken vanavond!
Dat hoop ik ook, vorige keer lieten ze het wel liggen en een slippertje is zo gemaakt dus pakken wat je pakken kan. Ik durf sowieso pas te juichen als een kampioenschap zeker is. :P

Overigens hebben we dit topic voor buitenlands voetbal. :)

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Yogibeer
Gonadan schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:30:
[...]

Overigens hebben we dit topic voor buitenlands voetbal. :)
Thnx! Liverpool heeft het ook nog zomaar niet gewonnen vanavond. Leicester is wel zo'n gevaarlijke outsider. Net als bijvoorbeeld Burnley.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Yogibeer schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:15:
Thnx! Liverpool heeft het ook nog zomaar niet gewonnen vanavond. Leicester is wel zo'n gevaarlijke outsider. Net als bijvoorbeeld Burnley.
In Engeland heb je nooit zomaar gewonnen. :P

• toolkist
  • Nu online
Maar zeker niet tegen Leicester, die hun beproefde tactiek (alle ballen op Vardy) kunnen gaan spelen tegen Liverpool. Het zou me niks verbazen als Liverpool vanavond blij mag zijn als ze gelijk spelen.

• Yogibeer
toolkist schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:37:
Maar zeker niet tegen Leicester, die hun beproefde tactiek (alle ballen op Vardy) kunnen gaan spelen tegen Liverpool. Het zou me niks verbazen als Liverpool vanavond blij mag zijn als ze gelijk spelen.
Eens. En in de laatste PL duels kon Liverpool mij ook niet heeeel erg overtuigen.
Tegen Palace laatst hadden ze ook al behoorlijk veel geluk.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Komt goed, Wijnaldum is er weer. :P

• Exocet
  • Niet online
Fiorentina wint met 7-1 ! van AS Roma , wat is daar gebeurt?

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Goed begin is het halve werk. :9

• toolkist
  • Nu online
Weer zo'n rare frats van Alisson wat maar net goed afloopt. Als je 80m betaalt voor een keeper wil je toch niet iemand die zo vaak aan 't klooien gaat?

toolkist wijzigde deze reactie 30-01-2019 21:59 (9%)

• Anton.net
Fiorentina met 37% balbezit _O-

Anton.net wijzigde deze reactie 30-01-2019 22:03 (25%)

• toolkist
  • Nu online
Hey, Cillessen kan penalty's stoppen tegenwoordig :D

• BvZwolle
  • Laatst online: 08:38
toolkist schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:02:
Hey, Cillessen kan penalty's stoppen tegenwoordig :D
En nog goed gehouden ook. Hele mooie en vooral nuttige redding! Leuk voor hem, hij verrast me vaak toch positief daar bij Barca ondanks zijn weinige speeltijd.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:17

v8power67

CORSA B GSI/MANTZEL/ST LOWERED

Oef cillisen maakt wel even een blunder en staat nu weer 4-3.
Gooit zo de bal in voet van tegenstander in zn 16...

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

De Boer gaat een avontuur aan bij een leuke club met aanvallende spelers, koop Newcastle er een weg voor een recordbedrag. Het zal toch niet weer ellende worden voor die kerel? :D

• toolkist
  • Nu online
Gonadan schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 17:44:
De Boer gaat een avontuur aan bij een leuke club met aanvallende spelers, koop Newcastle er een weg voor een recordbedrag. Het zal toch niet weer ellende worden voor die kerel? :D
Als vervanger daarvan hebben ze Gaston Ramirez, de beste speler van River en 1 die ook in de (sub)top in Europa aan de slag kon, gehaaldvoor 10-15 miljoen. Men rekende er al langere tijd op dat Almiron naar Europa zou vertrekken, was dus al op ingespeeld.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Qatar wint de Azië cup. Het interlandvoetbal volgt hetzelfde pad als het clubvoetbal. :P

• Deadsy
Gonadan schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:14:
Qatar wint de Azië cup. Het interlandvoetbal volgt hetzelfde pad als het clubvoetbal. :P
Vraag me af hoeveel van die gasten daadwerkelijk in Qatar geboren zijn

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:15:
[...]Vraag me af hoeveel van die gasten daadwerkelijk in Qatar geboren zijn
Valt best mee nog, qua import zie ik tot nu toe 3 Soedanezen en 1 Portugees en er schijnt nog een Irakees bij te zitten (al wordt er geclaimd nav een protest dat z'n moeder Qatari is). Tot zover het geïmporteerde Brazilianen en Nigerianen verhaal :+ .
[edit: inmiddels nog een in Frankrijk geboren Marokkaans-Algerijn en een Algerijn gevonden]

" QA's Almoez Ali is the #AsianCup2019 MVP after setting the record for most goals in a single #AsianCup tournament." Dit is één van die drie Soedanezen en deze is al als kind naar Qatar verhuist (speelde iig op z'n 7e al bij een club daar ... wordt vermeld)
Wel een aparte regel: "FIFA rules state that a player must have lived in a country continuously for five years after the age of 18 before representing the national side". Zou dus inhouden dat je zonder paspoort er al van kinds af aan kan wonen, dan bijv. gescout kan worden en na je 18e naar het buitenland gaat en daardoor niet meer in aanmerking komt.

Uit een ander artikel over het protest: "Qatar have naturalised a huge number of players in recent years, including players born in Egypt, Sudan, Yemen, Algeria, Morocco, Tanzania, Iraq and Portugal."
https://www.thenational.a...ers-at-asian-cup-1.820102
Yemen/Tanzania is één speler met ouders uit die resp. landen maar z'n vader voetbalde in Qatar en hij is er zelf geboren. Egypte is ook een halve (/half Qatarees), Algerije, Marokko, Irak, Portugal en Sudan hebben we al gecovered dus dat was het (al is dat toch al gauw een stuk of 8/9 van de selectie).

Van de BBC: "Qatar's success in the UAE has come against adversity, but it is also the result of eye-watering investment: two thirds of Qatar's squad grew up together as scholars in the world-class Aspire academy that has also produced the reigning high jump world champion Mutaz Essa Barshim.
...
But in the current squad, the overwhelming majority of players were born in the country".

Edit: kijkend naar WK Onder 20 resultaten, dan was het vast geen Qatar die ik heb zien spelen maar eerder VAE. Qatar deed recent alleen in 2015 mee en dat werd in Nieuw-Zeeland gespeeld, daar heb ik maar een handvol wedstrijden van gezien vanwege het tijdsverschil (en ze werden kansloos laatste in hun poule).

apis29 wijzigde deze reactie 01-02-2019 23:05 (63%)

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Arsenal wat doe je? -O-

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Nu online
Gelijkmaken. :P

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Dat kwam wel uit het niets :p . Vreemde wedstrijd, verdedigen lijkt een vergeten kunst te zijn :+

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Maakt me niet uit hoe, als hij maar zit. :P

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

Gonadan schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:53:
Maakt me niet uit hoe, als hij maar zit. :P
Ik was al bang dat na 10m afgelopen was :o

• toolkist
  • Nu online
Jammer dat ze zo'n zwakke scheids op zo'n wedstrijd zetten. Die handsgoal van Aguero had ie moeten zien en hij fluit wel vaker erg wazig. City heeft weinig reden tot klagen iiig

• apis29
  • Niet online
Sala plane wreckage found in Channel: https://www.bbc.com/news/uk-wales-47111632

• toolkist
  • Nu online
Zo, daar moest de grens gewoon moeite doen om niet te zien dat Milner buitenspel stond

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 01:37
Wat een leuke wedstrijd is Barcalona - Real Madrid. Mooi hoog tempo en Barcelona heeft nog geen antwoord op de tactiek van Real.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Dat wordt een afstraffing voor Chelsea. Goed voor Arsenal. :)

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21-02 19:12
Minder goed voor Liverpool :/

Maar wat is Chelsea aan het doen zeg

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

foxgamer2019 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:19:
Dat wordt een afstraffing voor Chelsea. Goed voor Arsenal. :)
Ben benieuwd hoelang Sarri nog aan het roer staat daar.

• toolkist
  • Nu online
Slasher schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:29:
[...]

Tot de rust? ;) Ongelofelijk dit

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:29:
[...]

Hoeveel managers heeft Chelsea al gehad de afgelopen jaren. ;)

Als er door Chelsea geen CL (top 4) wordt gehaald, dan is het exit Sari na één seizoen.

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Nu online
Sjurm schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:28:
Minder goed voor Liverpool :/

Maar wat is Chelsea aan het doen zeg
Overklast worden. Eerste goal slecht verdedigd, bij die zeldzame misser van Aguero liet vijf man zich aftroeven, de derde goal was een weggevertje, enz.

• Deadsy
Wow het is nog niet afgelopen en het is al 5-0 bij city tegen chelsea

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

Mooi! oOo

Die klopp met z.n blije bek kan ik missen als kiespijn

Gunner wijzigde deze reactie 10-02-2019 19:11 (16%)

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• toolkist
  • Nu online
foxgamer2019 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:44:
[...]

Hoeveel managers heeft Chelsea al gehad de afgelopen jaren. ;)

Als er door Chelsea geen CL (top 4) wordt gehaald, dan is het exit Sari na één seizoen.
En dan zullen ze wel voor de volgende Italiaanse trainer gaan (Allegri). Dat die op een enkeling na totaal falen in Engeland, tja dat zal 'toeval' zijn ;)

• Deadsy
toolkist schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:36:
[...]

En dan zullen ze wel voor de volgende Italiaanse trainer gaan (Allegri). Dat die op een enkeling na totaal falen in Engeland, tja dat zal 'toeval' zijn ;)
Laten we eerlijk zijn. Je hebt in Engeland 6 ploegen die meedoen voor die 4 plekken en de selectie van Chelsea vind ik nou niet echt top.

• toolkist
  • Nu online
Deadsy schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:52:
[...]

Laten we eerlijk zijn. Je hebt in Engeland 6 ploegen die meedoen voor die 4 plekken en de selectie van Chelsea vind ik nou niet echt top.
Dan had ie aan moeten dringen om spelers voor andere plekken te halen ipv per se Jorginho te willen, waardoor Kante ook geen schim meer is tov vorige seizoenen.

• Kaap
Ik heb ook nooit begrepen waarom ze voor Sarri zijn gegaan. Vind het echt geen Chelsea trainer, past er totaal niet bij.

Wat verder een groter probleem is bij Chelsea is de afwezigheid van Abramovich. Sinds zijn reisdocumenten niet meer geldig zijn schijnt hij zich maar weinig te bekommeren om Chelsea. Mogelijk gaan we dus de effecten zien van wat er gebeurt met een club als de geldboom van de eigenaar niet meer toegankelijk wordt gemaakt.

Wellicht dat ze dan in Manchester ook eens achter de oren gaan krabben want als die eigenaar uitgespeeld is zullen de gevolgen nog veel groter zijn dan bij die van Chelsea. Bij City zijn alle sponsoren BVs van de eigenaar zelf om tot een constructie met oneindige geldstroom te komen. Wanneer Mansour ermee stopt en van zijn sponsor BVs de contracten laat aflopen valt City in een heel diep donker gat.

Kaap wijzigde deze reactie 11-02-2019 09:20 (5%)

• apis29
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:52:
[...]Laten we eerlijk zijn. Je hebt in Engeland 6 ploegen die meedoen voor die 4 plekken en de selectie van Chelsea vind ik nou niet echt top.
Scheelt het niet maar één speler tov de selectie die kampioen werd? Uiteraard niet de minste speler ...
Beste speler die niet bij 'de top 6' speelt is uiteraard Felipe Anderson van West Ham, die hadden ze iig zeker beter kunnen gebruiken dan een Jorginho.

En lijkt me dat ze Sarri hebben aangesteld om een ander type voetbal te gaan spelen ipv 'typisch Chelsea' (/Mourinho) voetbal ...

apis29 wijzigde deze reactie 11-02-2019 12:21 (28%)

• Anton.net
United zakt helemaal in elkaar.
Thuis 0-2 tegen een sterk PSG. (zelfs zonder Cavani, Neymar en Meunier)
Pogba pakt dan ook nog eens rood

jaja..

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anton.net schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:59:
United zakt helemaal in elkaar.
Thuis 0-2 tegen een sterk PSG. (zelfs zonder Cavani, Neymar en Meunier)
Pogba pakt dan ook nog eens rood

jaja..
Die zijn klaar, bijna onmogelijk. Maar andere kant, wat zo'n solkjear dan nog kan met een team wat gok kwart van de waarde van een PSG heeft, toch okish. Had even leuke start, maar werd al snel gele kaart show (en eigenlijk al veel eerder rood aan beide kanten).

(en die … bij Ziggo met nu commentaar tussen Atl en Real mag echt weg.. kolere want een anti-real mannetje is dat zeg).

SinergyX wijzigde deze reactie 12-02-2019 23:11 (10%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• toolkist
  • Nu online
SinergyX schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:09:
[...]

Die zijn klaar, bijna onmogelijk. Maar andere kant, wat zo'n solkjear dan nog kan met een team wat gok kwart van de waarde van een PSG heeft, toch okish. Had even leuke start, maar werd al snel gele kaart show (en eigenlijk al veel eerder rood aan beide kanten).

(en die … bij Ziggo met nu commentaar tussen Atl en Real mag echt weg.. kolere want een anti-real mannetje is dat zeg).
Een kwart van de waarde van PSG??? Lijkt me rijkelijk overdreven, Man Utd heeft ook honderden miljoenen uitgegeven en bij PSG spelen Neymar en Cavani niet eens.

Enneh, het is toch algemeen bekend dat Sierd fan van Atletico is ;)

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Ik denk dat het salarishuis bij Utd hoger is dan bij PSG. Zij hebben ook een veel bredere selectie.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:19

Rivanov

Apple freak

[...]

Sierd is lid van Atletico. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 09:19
United - PSG is eigenlijk geëindigd zoals de meeste United supporters wel al hadden verwacht. Natuurlijk gehoopt op een beter resultaat, maar dit is simpelweg waar het team staat. De eerste helft vond ik niet slecht en kon United nog wel druk zetten, maar na het wegvallen van Lingard en Martial stortte het in. Dat gecombineerd met het goede verdedigen van Marquinhos op Pogba en er kon geen vuist meer gemaakt worden (Matic en Herrera kunnen helaas niet de creativiteit brengen die op dat moment nodig is).
En dan kan wel gezegd worden dat de transferuitgaven van beide clubs hoog is, maar bij PSG is er toch meer een bepaalde visie geweest en hebben ze daar de spelers voor gehaald (waarbij de trainers eigenlijk geen inbreng hebben gehad). Bij United is het helaas heel veel paniekvoetbal geweest waarbij iedere trainer zijn eigen aankopen mocht doen waardoor je nu dus nog steeds een team aan het bouwen bent. Het gaat nu de goede richting op, maar dat zal nog wel even de tijd nodig hebben.
[...]
Daarom Ziggo altijd kijken met Engels commentaar ;) Niveau van die Nederlandse commentatoren is echt dramatisch.

Noiz | Waus @ Kazzak

• Deadsy
Vond United niet zo slecht, missen alleen net dat wat PSG heeft met een Mbappe.

PSG heeft aankopen gedaan waar ze echt veel beter van geworden zijn, vraag me wel af hoe ze dingen gaan opvangen wanneer de oudere spelers vertrekken zoials Thiago Silva en Dani Alves. Want die twee zijn achterin o zo belangrijk.

United heeft veel geld uitgegeven maar dit is zo absurd slecht gedaan door Mourinho en v Gaal.
Loopt wel veel aanvallend jong talent rond.

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 06:48

London

Victoria Concordia Crescit

United is in de tweede helft wel overklast door PSG hoor. En echt niet alleen door het loopvermogen van Mbappe. Met name het middenveld was volledig in handen van Marquinhos & Verratti. Wat betreft de verdediging, denk dat dat nog wel mee valt. Kimpembe is 23, Kehrer 22, Bernat 25. Stel dat ze all the way gaan voor De Ligt dan zitten ze aardig goed de komende jaren.

Wel eens wat betreft de aankopen. Schrijnend beleid. Sanchez is een totale mislukking, Fred maakt het niet waar, Lindelöf is matig maar dat geldt eigenlijk voor de hele verdediging. Sowieso dat United de laatste 2/3 seizoenen alleen maar enigszins mee kan komen door De Gea die wat mij betreft een top 3 keeper is van de wereld. Die opleving in de BPL is logisch omdat het team overduidelijk he-le-maal klaar was met Mourinho, maar ik denk dat naast de overklassing tegen PSG ook tegen Liverpool over 2 weken weer pijnlijk duidelijk gaat worden waar ze staan.

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• Deadsy
London schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:31:
United is in de tweede helft wel overklast door PSG hoor. En echt niet alleen door het loopvermogen van Mbappe. Met name het middenveld was volledig in handen van Marquinhos & Verratti. Wat betreft de verdediging, denk dat dat nog wel mee valt. Kimpembe is 23, Kehrer 22, Bernat 25. Stel dat ze all the way gaan voor De Ligt dan zitten ze aardig goed de komende jaren.

Wel eens wat betreft de aankopen. Schrijnend beleid. Sanchez is een totale mislukking, Fred maakt het niet waar, Lindelöf is matig maar dat geldt eigenlijk voor de hele verdediging. Sowieso dat United de laatste 2/3 seizoenen alleen maar enigszins mee kan komen door De Gea die wat mij betreft een top 3 keeper is van de wereld. Die opleving in de BPL is logisch omdat het team overduidelijk he-le-maal klaar was met Mourinho, maar ik denk dat naast de overklassing tegen PSG ook tegen Liverpool over 2 weken weer pijnlijk duidelijk gaat worden waar ze staan.
Vraag is of die jonge spelers ook de rol van Thiago Silva en Dani Alves kunnen overnemen.
En betwijfel dat de Ligt naar PSG gaat, de competitie is nu niet echt als je kijkt welke andere opties hij nog heeft.

En het lullige is dat ze Sanchez niet zo snel gaan kwijtraken, hij zou 500k pw vangen. Geen club gaat dat voor hem betalen.
Kan nog steeds niet begrijpen dat ze hem gehaald hebben, vond hem bij Arsenal nu niet echt wereld top.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Sanchez was bij Arsenal op zijn top. Zeker wel wereldklasse toen. Utd heeft hem te laat gehaald ;)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

In het herentoilet van een sportsbar:

;)

• London

London

Ramos lekker bezig hoor. Hands maken waardoor je geschorst bent tegen Levante en een pingel tegen..

1-1 nu, nog terecht ook. Hopelijk snel 2-1, maar het ziet er niet best uit..

edit: 1-2 Girona.. Stelletje slapzakken :F

London wijzigde deze reactie 17-02-2019 13:36 (11%)

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06:55
Go Girona, hopelijk zakt Madrid weer naar de vorm van voor de winterstop. :)

• London

London

ephymerous schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:44:
Go Girona, hopelijk zakt Madrid weer naar de vorm van voor de winterstop. :)
Ja op deze manier wel. Wat een armoedige wedstrijd zeg. Volkomen terecht verloren.

Ramos ook weer eens rood, sta er al niet eens meer van te kijken.

Worden leuke Clasicos op deze manier :z

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Na de volgende vernedering, maar nu in een thuiswedstrijd, is het einde van Sarri nabij?

Maurizio Sarri: Why end is near for Chelsea manager after defeat by Man Utd

De uitsupporters zongen "You're getting sacked in the morning" en het thuispubliek nam het over. En weer dezelfde koppigheid en voorspelbaarheid in zijn wissels en tactiek, met N'Kante ergens aan de zijkant en de falende Jorginho op de plek waar N'Kante zo goed is.

• ilhanko
  • Niet online
Jup, tel daarbij op dat hij een groot talent op de bank houdt en Zappacosta het veld instuurt terwijl hij 2-0 achter staat... "F*** Sarriball", hopelijk vertrekt 'ie snel.

• toolkist
  • Nu online
ilhanko schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:42:
Jup, tel daarbij op dat hij een groot talent op de bank houdt en Zappacosta het veld instuurt terwijl hij 2-0 achter staat... "F*** Sarriball", hopelijk vertrekt 'ie snel.
Tja, je weet wat voor coach je haalt en wat voor stijl hij speelt maar je geeft hem niet de mogelijkheid (transferbudget) om de selectie aan zijn speelstijl aan te passen. Dan kan dit geen verrassing zijn. Chelsea heeft misschien 2,5 speler die die stijl kan spelen (Jorginho, Hazard en nu Higuain).
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True