En van Dijkhoffs plannen die recht tegen de grondwet ingaan, en grote kans dat ie ook het EVRM met de voeten treedt.hoevenpe schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:03:
Het niveau is wel dramatisch inderdaad, is dit echt alleen maar om de aandacht van het 'D' woord af te leiden? Het lijkt te werken als ik de nieuwssites bekijk...
En logica wordt ook met de voeten getreden, maar dat zijn we gewend van zijn partij. Het probleem is immers niet de straf, het probleem is dat je heel wat kan uitvreten wil je gepakt worden. Ook is de reclassering niet echt geweldig en is er behoorlijk bezuinigd op preventie.
En slimme criminelen "verhuizen" natuurlijk gewoon, die schrijven zich in op Texel ofzo terwijl ze hun eigen wijk onveilig blijven maken.
Beeldvorming voor de buhne terwijl je de peilers van de Nederlandse staat verder uitholt, gewoon een typische werkdag voor Dijkhoff

Tja, hier vol tegen in gaan laat ook weer voor de buhne zien dat jij niet "one of them" bent. Het is gewoon 1 grote poppenkast geworden, ik vraag me af wanneer iemand zijn betoog afsluit met "vergeet me niet te laaikuh!"alexbl69 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:12:
[...]
Begrijp niet dat de oppositie hier in trapt. Dat de coalitiepartijen hier een showtje van willen maken is nog wel te begrijpen, maar als oppositie zou ik niet eens reageren.
People as things, that’s where it starts.