Daar sluit ik me volledig bij aan.Vrijdag schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:21:
[...]
Neen. Ik ben een hard-core, die-hard, mooi-weer poser. En aangezien het vrij suf is om op een leeg terras in mijn motorjeans en Ignition jas in de regen te gaan staan posen, staat mijn Hawk lekker in de stalling onder zijn hoes![]()
Pas als de rokjes weer aan gaan, gaat de Hawk ook weer aan
Heb afgelopen najaar pas een paar ritjes erop zitten, dus ik heb nog lang niet genoeg vertrouwen in mijn skills om met de pekel door te rijden. Misschien dat we nog een kerstritje met wat vrienden doen maar dat is het dan ook wel. In het voorjaar bij m'n instructeur wat opfrislesjes om weer wat meer vertrouwen te krijgen sinds dat verdwenen is na de val, en dan gaan we komend jaar zorgen dat ik op z'n minst de grote beurt ga halen (3k km )
Wellicht moet ik even kijken hoe het met de accu gesteld is. Voor ik de motor kocht werd er niet veel meer op gereden, heeft nu ook maar een paar ritjes gehad de afgelopen maanden... kan ik die het beste uit de berging halen en in m'n huisje aan de druppellader hangen? Ik lees overal dat ze niet warm mogen zijn, maarja in mijn huisje is 't minstens 18 graden dus tja, wat is warm. Wat doen jullie? Halen jullie de accu eruit (voor diegenen die niet gezegend zijn met electra in de berging)?
I have stability. The ability to stab.