Toon posts:

Hét grote motortopic - Deel 22 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 131 132 Laatste
Acties:
  • 350.242 views

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-03 17:00

Chakotay

Lick here to continue

@SmurfLink sure, wil je onderaan of bovenaan de berg?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:03
Vandaag lekker een kilometertje of 50 rond Alphen/nieuwkoop rond gereden perfect motor weer :D
@wimmel_1 @lolgast
Kan die van mij in de OP
Kawasaki ER-6f bouwjaar 2012 Provincie Zuid-Holland

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:57

charrel

Cortisol4life..

Hier ook, na een griep die bijna mijn dood werd omdat mij bijnierschors niet meer werkt....ben ik eindelijk een beetje fitter. Heerlijk even 100km door Noord Holland gereden over de dijkjes.
Werkt beterend!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04:46
@Pagman Je staat er bij!

@charrel Wow, dat klinkt behoorlijk heftig :o

• charrel

charrel

Cortisol4life..

lolgast schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:39:
@Pagman Je staat er bij!

@charrel Wow, dat klinkt behoorlijk heftig :o
Dat was het, werd alleen maar zieker. Binnen 2 dagen was mijn bloeddruk nog maar 80/50 volledig uitgedroogd en alles in mijn lijf was een zooitje. Op sterven na was ik dood volgens de ambulanceverpleegkundige.
Bleek dus uiteindelijk mijn lijf geen stresshormoon meer te maken tegen bv. koorts. Dat was dus bijna over, nu met extra medicatie knapt het langzaam maar zeker op.

[Voor 5% gewijzigd door charrel op 09-02-2019 17:54]

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:44

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Streepje schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 15:08:
[...]

check even of je vlotternaalden wel afsluiten, die haakjes/pennetjes waar die dingen achter haken verbuigen al als je er naar kijkt, op mijn laatste carb motor verboog die zelfs tijdens het rijden :X
Heb het ding op een aanhanger gepleurd en naar Ad gebracht. De seals van de vlotterbakken waren waarschijnlijk verrot, zit nu vloeibare pakking tussen. Liep initieel vrij hoerig en heel arm, maar na wat magische clearer via de luchtfilters kwam 'ie ineens los en waar hij eerst op 6k bleef hangen trok trekt hij nu gewoon door.

Moet een beetje rijker afgesteld worden wel want door die open luchtfilters staat de verhouding nu scheef. Maar die collega is blij, er is nog klein werk aan (nieuwe knippers voor, koppelingshendel, afstelling enzo) maar dat gaat hij waarschijnlijk gewoon allemaal zelf doen.

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-03 07:07
HTT-Thalan schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:45:
[...]
Liep initieel vrij hoerig [...]
Daar kan ik me dus totaal niks bij voorstellen...

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dryhte schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:48:
[...]

Daar kan ik me dus totaal niks bij voorstellen...
Stationair prima maar zodra je het gas erop gooide kwam 'ie niet boven de 6000 toeren, begon de boel te hangen en onstabiel lopen. Maw waarschijnlijk teveel lucht of ergens vuil in ofzo. Beetje warmdraaien en cleaner door het filter en poef, probeem weg. Zullen wel gremlins geweest zijn.

Collega net ge-appt, hij vind het zo wel prima, de olie en vervangingsdelen lever is los mee en gaat hij zelf wisselen. Deze week vind de grote swap plaats :).

Ik vind het stiekem wel jammer dat de GPz nu alweer gaat :$ het is echt een bijzondere verschijning vind ik en het rijd echt briljant. Maar soms moet je keuzes maken en de WR is echt iets wat ik al heel lang wil :).

- edit -

Maandag gaat het gebeuren *O*.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@charrel welkom terug, mooi dat je er wat bovenop gekomen bent!

• lolgast
charrel schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:54:
[...]

Dat was het, werd alleen maar zieker. Binnen 2 dagen was mijn bloeddruk nog maar 80/50 volledig uitgedroogd en alles in mijn lijf was een zooitje. Op sterven na was ik dood volgens de ambulanceverpleegkundige.
Bleek dus uiteindelijk mijn lijf geen stresshormoon meer te maken tegen bv. koorts. Dat was dus bijna over, nu met extra medicatie knapt het langzaam maar zeker op.
Ik had er nog nooit van gehoord, je bijnierschors. Maar succes met je herstel! En welkom terug inderdaad (hoewel je volgens niet weken afwezig bent geweest toch?)

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03 15:21
BvZwolle schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 00:40:
[...]
De MT03 is wel de slechts remmende motor die ik ooit gereden heb.
Dat lag dan mooi wel aan die specifieke waar je op reed. Was het een 660cc of de 321cc?
Ik heb op beide gereden en beiden hebben echt wel prima remmen. Die van de 660cc helemaal.

Als je echt eens een motor wil hebben met slechte remmen, stap dan eens op een Benelli BN302. Slechtste motor OOIT gereden (en ik heb er iets van 120+ verschillende stuks onder mijn kont gehad). Hopelijk was dat ook exemplarisch. :o :o :o

@charrel beterschap!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@JK heb je 120 van die Benelli's gereden, of 120 verschillende motoren? :P

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

charrel schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:54:
[...]

Wat zijn nu je vooruitzichten? Omdat je eerder meldde dat je stopt met motorrijden?

• charrel

charrel

Cortisol4life..

lolgast schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:13:
[...]

Ik had er nog nooit van gehoord, je bijnierschors. Maar succes met je herstel! En welkom terug inderdaad (hoewel je volgens niet weken afwezig bent geweest toch?)
Nee, dit was in 2 weken tijd. Vind het lang zat duren..... ;w . Ik had een addison crisis zoals ze dat noemen.
HTT-Thalan schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:48:
[...]

Wat zijn nu je vooruitzichten? Omdat je eerder meldde dat je stopt met motorrijden?
Ik stop nooit hoor, veels te lekker! _/-\o_ Zou echt niet zonder motorrijden kunnen!

[Voor 33% gewijzigd door charrel op 09-02-2019 20:58]

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-03 21:31
Vond dat er in de wind teveel tegengewerkt werd met de topkoffer erop, en het enigste wat ik daarin steek is mijn rugzak...
Dus: Koffer eraf, houder eraf, voetsteunen eraf, en klein koffertje erop :)

Ziet er véél beter uit nu, en ik bespaar ongeveer 7kg mee ;)

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03 15:21
Chakotay schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:46:
@JK heb je 120 van die Benelli's gereden, of 120 verschillende motoren? :P
Ja, de laatste. :D
Kwam er een beetje verrot uit. :Y)

• lolgast
@CDA441 Die Laser uitlaten zien er echt goed uit onder de vfr800. Stuk sportiever dan de stock :)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@CDA441 ziet er goed uit zo! Zou dat nou ook nog schelen in het verbruik? Dat vraag ik me wel eens af bij mijn Caponord met een lel van een topkoffer redelijk hoog achterop.

--

Ik heb eindelijk een nieuwe accu zowaar eens netjes volgens voorschrift aan de lader gehangen, ipv deze meteen na het vullen (Yuasa accu met los zuur-pack dat je er op prikt en een half uurtje laat staan) direct in de motor te prakken. Het viel me op dat hij na aansluiten om mijn CTek druppellader maar 2 van de 5 lampjes gaf en daar na een paar uur nog steeds op stond, is dat eigenlijk normaal?

Ik ben gewend dat die Yuasa's na het afvullen gebruiksklaar zijn, dit is mijn 5e of 6e accu van dat merk geloof ik. Volgens de handleiding word echter wel aangeraden om ze voor gebruik alsnog helemaal vol zijn, blijkbaar niet voor niets :+

[Voor 65% gewijzigd door Chakotay op 09-02-2019 21:21]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

derp, dubbel...

[Voor 96% gewijzigd door Chakotay op 09-02-2019 21:21]

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-03 21:31
@Chakotay Zal het maar eens zien met mijn volgende tank, is over 80km (normaal gezien dus 1 dagje rijden) weer leeg :)
Heb altijd met topkoffer gereden, op mijn XF650 én op mijn NC700, vind het raar om eens met wat lichters te rijden ;)

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-03 00:02
Vandaag voor het eerst bij Goedhart geweest, mooie zaak! Nu ff sparen voor een Street Triple :9

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:30
Woask schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 23:29:
Vandaag voor het eerst bij Goedhart geweest, mooie zaak! Nu ff sparen voor een Street Triple :9
Als een kind in een snoepwinkel, erg herkenbaar :Y)

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-03 21:22
Vandaag dus een bezoekje gebracht aan de lokale Triumph dealer om de nieuwe Speed Twin en vernieuwde Street Twin te bekijken. Helaas vanwege het weer (harde wind, kans op regen) was het niet mogelijk om een proefritje te maken. Máár hij zei dat als ik over 1 of 2 weken zou bellen ze graag een proefrit wilden regelen. Dat is dus fijn!

Heb wel op de Speed Twin en Street Twin kunnen zitten en god wat is die Speed Twin een gave motor en zit hij fijn. Gewoon perfecte zithouding. Niet lui rechtop, maar ook niet super sportief naar voren. Ook het zadel zat prima. Maar verder, wat een mooie motor is het. Je kunt echt aan alles zien dat Triumph goed zijn best doet om een mooie motor te maken. Nergens plastic te bekennen, alles tot in de puntjes afgewerkt. Ik zie een potentiële kandidaat als volgende motor. Nu nog even ergens geld vandaan toveren :+.

Speed Twin

Street Twin. Deze was ook erg mooi en netjes afgewerkt, maar vond de zithouding toch iets te lui rechtop. Zadelhoogte was ook op maatje @Vrijdag (:+), niks mis mee, maar vond het toch iets te laag. Zo jammer, want het is echt een mooie motor. Wellicht maakt ie het goed met rijden :)

YouTube: MotorcycleGeek | Kawasaki Vulcan S te koop

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-03 19:41

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

lolgast schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:13:
[...]

Adrenaline moet iedereen wel kennen. Niet alleen nodig om die koekblikker die van baan wisselt in de file te ontwijken, maar ook om je lichaam te alarmeren tijdens infecties en ontstekingen.

@charrel Chronisch last van of was dit een one-off?

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:15
Leviathius schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 23:48:
Vandaag dus een bezoekje gebracht aan de lokale Triumph dealer om de nieuwe Speed Twin en vernieuwde Street Twin te bekijken. Helaas vanwege het weer (harde wind, kans op regen) was het niet mogelijk om een proefritje te maken. Máár hij zei dat als ik over 1 of 2 weken zou bellen ze graag een proefrit wilden regelen. Dat is dus fijn!

Heb wel op de Speed Twin en Street Twin kunnen zitten en god wat is die Speed Twin een gave motor en zit hij fijn. Gewoon perfecte zithouding. Niet lui rechtop, maar ook niet super sportief naar voren. Ook het zadel zat prima. Maar verder, wat een mooie motor is het. Je kunt echt aan alles zien dat Triumph goed zijn best doet om een mooie motor te maken. Nergens plastic te bekennen, alles tot in de puntjes afgewerkt. Ik zie een potentiële kandidaat als volgende motor. Nu nog even ergens geld vandaan toveren :+.

Speed Twin
[Afbeelding: Speed twin mcr]

Street Twin. Deze was ook erg mooi en netjes afgewerkt, maar vond de zithouding toch iets te lui rechtop. Zadelhoogte was ook op maatje @Vrijdag (:+), niks mis mee, maar vond het toch iets te laag. Zo jammer, want het is echt een mooie motor. Wellicht maakt ie het goed met rijden :)
[Afbeelding: Street twin mcr]
Die Speed Twin O+ One of my proudest faps :9~

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-03 21:03
die scrambler 1200 van triumph vind ik wel mooi :Y
stevig windje trouwens, toch wel leuk weer eens te rijden :+

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Grubeater schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 23:59:
[...]

Adrenaline moet iedereen wel kennen. Niet alleen nodig om die koekblikker die van baan wisselt in de file te ontwijken, maar ook om je lichaam te alarmeren tijdens infecties en ontstekingen.

@charrel Chronisch last van of was dit een one-off?
Het wordt blijkbaar chronisch, je bijnierschors maakt cortisol/hydrocortison wat op de langere termijn inderdaad je lijf beschermt/in actie laat komen tijdens ziekte en bv trauma(iets breken).
Mijn adrenaline werkt nog wel. Van de week weer naar de internist voor verder onderzoek en waar het precies vandaan komt.
Maegrim schreef op zondag 10 februari 2019 @ 01:20:
Vriend van me heeft net een Triumph street scrambler 900 opgehaald uit België.
Gaat ie van de week op kenteken zetten, wat een mooie machine maar alleen die 55pk is erg jammer. Wat ze ook zeggen over de soepelheid en koppel. Is er eentje uit 2017 in het rood grijs:

[Voor 29% gewijzigd door charrel op 10-02-2019 09:22]

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-03 07:24
DrivinUCrazy schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 12:33:
Ik ben ook weer geen fan van de Transformer Kawa en Yamaha's. Die zijn weer het andere uiterste.
Ik dacht al dat ik de enige was. Maar de laatste jaren zijn de Yamaha transformers en de Kawasaki echt lelijk. Bij de Katana kan ik het mooie ook niet in zien. Maar gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen smaak :)

• Vrijdag
@charrel die Triumph is ook best mooi zeg! Over pk zou ik me dan weer minder druk maken. Mijn Hawkje heeft ook maar iets van 58 ponies (inmiddels zal dat wel minder zijn) maar voor wat ik er mee doe, plezierritjes en posen, is het prima voldoende.

Maar ik heb dan ook de filosofie "als je hard rijdt is is het sneller voorbij en kan niemand je zien" :P

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Vrijdag schreef op zondag 10 februari 2019 @ 09:34:
@charrel die Triumph is ook best mooi zeg! Over pk zou ik me dan weer minder druk maken. Mijn Hawkje heeft ook maar iets van 58 ponies (inmiddels zal dat wel minder zijn) maar voor wat ik er mee doe, plezierritjes en posen, is het prima voldoende.

Maar ik heb dan ook de filosofie "als je hard rijdt is is het sneller voorbij en kan niemand je zien" :P
Gaat er meer om dat het 900cc is en minder pk's levert dan jouw 650cc. Hoe krijgen ze het voor elkaar, maar anders was de stap naar de 1200 te klein waarschijnlijk. Vriend van me heeft al een andere nokkenas besteld om richting de 70pk te gaan. Die lepelen we er na het invoeren even in.

• Vrijdag
charrel schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Gaat er meer om dat het 900cc is en minder pk's levert dan jouw 650cc. Hoe krijgen ze het voor elkaar, maar anders was de stap naar de 1200 te klein waarschijnlijk. Vriend van me heeft al een andere nokkenas besteld om richting de 70pk te gaan. Die lepelen we er na het invoeren even in.
Ah op die manier. Dat is wel vreemd inderdaad. Nu stel ik vast een hele domme vraag maar betekent dat dan dat die motor zuiniger is (zo standaard)?

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-03 07:07
Ik denk niet dattie zo veel verbruikt, maar hij heeft wel een ferme bak koppel - 80Nm rond halfweg de rev range... Te veel vond ik toen ik 'm twee jaar geleden proefreed, maar YMMV en wie weet zou ik er nu ook beter mee overweg kunnen...

[Voor 8% gewijzigd door Dryhte op 10-02-2019 11:05. Reden: Specifieker]

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Chakotay schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:58:
@SmurfLink sure, wil je onderaan of bovenaan de berg?
Haha, uhmm, beneden ben k lekker snel thuis... maar scheuren al die motorjosti's vol gas langs natuurlijk... doe maar bovenaan dan.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Al die mensen die nu wel motorrijden bedoel je? :7.

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:13

epic_gram

undercover moderator

ik heb net voor het eerst dit jaar weer den brommert onder zijn pyjama gehaald en hem even een stukje uitgelaten hier op een dijkje in de buurt. Ik ben opnieuw verliefd geworden, vanaf vandaag ga ik weer rijden met hem. Na 2 maanden stilstaan startte hij nog redelijk snel, moest een paar keer proberen. Maar oh oh, wat is 100pk lekker. Wat is honda lekker. Wat is motorrijden lekker. :9~

*epic_gram is happy.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-03 07:24
HTT-Thalan schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:54:
[...]

Al die mensen die nu wel motorrijden bedoel je? :7.
Hebben jullie vandaag nog een rondje off-road gemaakt? Hier haakte iedereen af, dus alles staat nog vers in het vet

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Thoit schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:19:
[...]

Hebben jullie vandaag nog een rondje off-road gemaakt? Hier haakte iedereen af, dus alles staat nog vers in het vet
Ik kon er niet bij zijn dus ik weet het niet :P ik heb gisteren de hele dag aan de Kwak gewerkt. Ik zag foto's voorbij komen van aan paar gasten, ik zal eind van de dag wel zien of er nog gereden is. Genoeg modder iig. Hoe heb jij het gehad? In maart ga ik mee, dan is er weer zo'n rit. Even de WR inrijden :P.

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-03 17:21
Maegrim schreef op zondag 10 februari 2019 @ 01:20:
Ja, zat vrijdag nog op zo'n 1200 XE, maar die zijn best wel fors..
Wel erg geile machines, die nieuwe Scramblers en Speed twin :9~ :9~ :9~

Wachten op het knipperlichtrelais duurt lang trouwens, wil er weer op uit met de Speed 4

[Voor 11% gewijzigd door darkkingll op 10-02-2019 13:01]

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Zou er iemand hier interesse hebben in een transalp, compleet rijdend met nieuwe accu en cdi, voor, 800 euro? Ding mist wat kappen (kan zijn dat die apart liggen overigens) maar heeft wel een dakar style voorkant met dubbele koplamp en staat op harde velgen met noppen. Voor 1000 totaal komt er ook nog een volledige beurt overheen (alle vloeistoffen en filters plus bougies). Foto's moeten nog volgen.

[Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 10-02-2019 18:25]

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:03

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ga je jouw Alp weg doen?

Werk hard!, zeur niet!, verwacht niets!!

• lolgast
En daar €1000 voor durven vragen? :+

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Grapjurken :+.

Ad heeft een Alpje van de dood kunnen redden van een oude man die er ooit rallys op reed maar dat zelf nu (ook) niet meer kan. Ding heeft een hoop meegemaakt maar kan nog een ronde mee. De noodzakelijke vervangingen om hem weer rijdend te hebben zijn aangepakt, dus nu is de vraag of we er een baasje voor vinden.

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:02
zijn er nog mensen die naar de motor beurs in utrecht gaan ?

• Leviathius
Uberdude schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:25:
Jazekers! Ik ga op de donderdag overdags samen met 2 vrienden. Zijn te herkennen aan zwart/grijze hoodies met daarop mijn Youtube kanaal naam. Proberen wat voor elkaar te krijgen bij de importeurs 8).

• corewillem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-03 17:42
Ik ga er zaterdag eens heen, eens zien wat er bij onze noorderburen te beleven valt ;)

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:02
He joh ik ga vrijdag met een maat :+

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ben er vrijdag en sta in de avond ook van 6 tot 10 als bemanning voor de Transalp club, stand C024. Herkenbaar aan de baard :P.

• charrel

charrel

Cortisol4life..

HTT-Thalan schreef op maandag 11 februari 2019 @ 07:30:
Ik ben er vrijdag en sta in de avond ook van 6 tot 10 als bemanning voor de Transalp club, stand C024. Herkenbaar aan de baard :P.
Doe de groeten aan Jonne op de gs-club stand. Staan daar vlakbij volgens mij!
Die regelt altijd de gs club stand.

[Voor 5% gewijzigd door charrel op 11-02-2019 08:27]

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Secsytime schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 13:31:
Vind de nieuwe v85 TT ook wel erg mooi, ben benieuwd wat die gaat kosten in NL. Hoe is de betrouwbaarheid van Moto Guzzi over het algemeen?
Ik heb de afgelopen 5 jaar 2 verschillende Moto Guzzi's gereden zonder grote problemen, ik had een model uit 2004 en nu uit 2011, die uit 2004 had nog wel eens de neiging af te slaan, maar dat was ook weer opgelost door de dealer waar ik hem heb gekocht. De 2011 Stelvio die ik nu heb heb ik nog geen enkel probleem mee gehad.
Tegenwoordig zit het wel goed met de techniek bij Moto Guzzi, zeker als je een net nieuw ontworpen V85TT gaat kopen gok ik.
Het enige waar ik van baal is dat ze bijna geen aanbod meer over houden, ik wil over n paar jaar wel een nieuwere Moto Guzzi allroad, maar die hebben ze niet (meer). De V85 is een optie maar die vind ik net weer iets te klein nu ik de 1200 van m'n Stelvio gewend ben.

🇺🇦

• Leviathius
Zwerft er eigenlijk ergens op internet al een plattegrond van de beurs rond? Kan mij herinneren dat er meestal wel een plattegrond vroegtijdig beschikbaar is van de beurs. @HTT-Thalan, misschien dat jij al een plattegrond hebt gekregen vanuit je club?

Oke laat maar.. ik moet eerst zoeken dan bericht plaatsen 8)7 8)7

https://www.motorbeursutr...Bezoeker/Plattegrond.aspx

[Voor 22% gewijzigd door Leviathius op 11-02-2019 09:02]

• Vrijdag
R0y. schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:12:
[...]

Ja. Hoopte stiekem dat ik vandaag eindelijk m'n nieuwe rem en koppelingshendel kon gaan testen maar helaas. Ik moet ook nog nieuwe bar end mirrors hebben. Ik had eerst zoals hieronder, en was erg tevreden over het zicht (ik zag meer als in mijn rijoma spiegels!!) enkel durf ik ze niet meer te bestellen nadat er 1 is los/kapot getrild op de autobahn :X

[Afbeelding]
Loctite of anders haarspray er op, dan vastschroeven en even laten drogen?

Ik heb mijn bar ends bij Goedhart gekocht trouwens. Waren dacht ik iets van €30 per stuk maar ik kan ze op de site niet meer vinden.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik ga misschien donderdag even kijken, maar weet het nog niet zeker. Het idee was om door de occasions te gaan snuffelen, maar dat is niet meer nodig :+

• SmurfLink
  • Niet online
Uberdude schreef op zondag 10 februari 2019 @ 23:32:
He joh ik ga vrijdag met een maat :+
Ik ben er ook vrijdag, vanaf de middag met 3 motormaatjes.

Doel van de dag: Een nieuw blauwen leren jack, mijn huidige valt echt in stukjes uit elkaar (nepleren gewoon jack, 5+ jaar oud) dus nu moet er een motorgeschikte voor in de plaats komen. :p maarja kleurtjes zijn lastig met motorkleding. Hoewel ik vorig jaar mijn smurfblauwe textieljack daar ook heb gevonden voor een prikkie.
Als dat binnen budget valt komt er nog een motorjeans bij, en even kijken of ik de RAM mount daar met korting kan krijgen. Anders bestel ik die gewoon online.

Gebruiken jullie ook ledervet of iets dergelijks voor de lederen motorkleding?

[Voor 6% gewijzigd door SmurfLink op 11-02-2019 09:26]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@SmurfLink een blauwe motorjeans moet vast te vinden zijn! :P

• Vrijdag
SmurfLink schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:24:
[...]

Ik ben er ook vrijdag, vanaf de middag met 3 motormaatjes.

Doel van de dag: Een nieuw blauwen leren jack, mijn huidige valt echt in stukjes uit elkaar (nepleren gewoon jack, 5+ jaar oud) dus nu moet er een motorgeschikte voor in de plaats komen. :p maarja kleurtjes zijn lastig met motorkleding. Hoewel ik vorig jaar mijn smurfblauwe textieljack daar ook heb gevonden voor een prikkie.
Als dat binnen budget valt komt er nog een motorjeans bij, en even kijken of ik de RAM mount daar met korting kan krijgen. Anders bestel ik die gewoon online.

Je moet dan ook wel een witte helm en witte laarzen hebben he. En eigenlijk een witte broek :P

Ik ga donderdagmiddag met twee vrienden. Even rondneuzen en daarna wat eten in Utrecht :)

[Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 11-02-2019 09:28]

• SmurfLink
  • Niet online
Chakotay schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:27:
@SmurfLink een blauwe motorjeans moet vast te vinden zijn! :P
Haha, ja die hoop heb ik zeker. Alleen wordt het weer een uitdaging om dan een goed passende te vinden. :p m'n motorbroek was ook flink lange klus, al die vrouwenbroeken zijn voor dwergjes dus ik kreeg ze niet over m'n bovenbenen, tot ik een XXL kreeg. Da's toch bagger voor je ego, haha.

@Vrijdag Ja eigenlijk wel he. :p maar mijn helm is zwart en m'n motorbroek ook. Ben ik dan emosmurf?

• Leviathius
Voor degenen die een proefrit willen maken op de beurs, hier alvast een overzicht met de te berijden modellen (motor! :+ ): https://www.motorbeursutr...eschikbare%20modellen.pdf (let op = downloadlink)

[Voor 8% gewijzigd door Leviathius op 11-02-2019 09:34]

• Vrijdag
Leviathius schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:32:
Voor degenen die een proefrit willen maken op de beurs, hier alvast een overzicht met de te berijden modellen
*O*
(motor! :+ )
-O-

• SmurfLink
  • Niet online
Leviathius schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:32:
Voor degenen die een proefrit willen maken op de beurs, hier alvast een overzicht met de te berijden modellen (motor! :+ ): https://www.motorbeursutr...eschikbare%20modellen.pdf (let op = downloadlink)
Stiekem zou ik die zero wel vet vinden....

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-03 17:39
Nee, ik sla over. Weinig nieuws te zien. Ik ga liever naar een show/beurs zoals Goedhart het organiseert.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Jij wilt zeker een proefritje op deze modellen maken?

• Vrijdag
Chakotay schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:53:
[...]

Jij wilt zeker een proefritje op deze modellen maken?
Geen rood haar maar ach, beggars can't be choosers :P Ik wil ze best van hun motorfiets af tillen heur 8)

• SmurfLink
  • Niet online
Jongens het is maandag! Gedraag je! :9

• Vrijdag
SmurfLink schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:04:
Jongens het is maandag Vrijdag! Gedraag je! :9
Fixed. En neen :P

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 16:38
Chakotay schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 12:08:
Ze hadden overigens ook de nieuwe Suzuki Katana staan:

[Afbeelding]

Is het erg als ik die echt heel erg lelijk vind? :X
Ik hou ervan, technoretro. Geen idee hoe die gaat verkopen, de Cb1000r is goed verkocht sinds 2009 en die had ook een uitgesproken modern streetfighter design.
Het was lekker druk gisteren bij Goedhart. Weer heerlijk gesnuffeld :Y

Weet iemand wie de achterbruggen bij Yamaha voor de R1(M) aan elkaar bakt? Lelijk laswerk en slecht passend plaatstaal met viezigheid van het lassen ONDER de blanke lak 8)7 :X :F

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

SniperGuy schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:29:
[...]

Ik hou ervan, technoretro. Geen idee hoe die gaat verkopen, de Cb1000r is goed verkocht sinds 2009 en die had ook een uitgesproken modern streetfighter design.

Weet iemand wie de achterbruggen bij Yamaha voor de R1(M) aan elkaar bakt? Lelijk laswerk en slecht passend plaatstaal met viezigheid van het lassen ONDER de blanke lak 8)7 :X :F

[Afbeelding]
Dat hebben ze allemaal. Inclusief de mijne :(

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• A13X

A13X

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

SmurfLink schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:24:
[...]
Leerdoekjes van de action 👍🏻

Ik ga overigens niet naar de beurs, steek die centen wel in een tank benzine om er doorheen te jagen met de motor 8)

The tweaker formaldehyde known as Raym09

• Rubman

Rubman

SniperGuy schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:29:
[...]

[Afbeelding]
Als iemand die werkt in een lashal waar onder andere RVS gelast wordt voor voedingsindustrie dus retestrak is dit echt cringe :X :X.

Anyhoe, even terug komen op mijn knipperlicht issues, onderstaand is hoe het is aangesloten (schematisch dan)

De led knippers worden afgetakt vlak voor de reguliere knipperlichten met normale bolletjes, zou het volstaan om na de aftakking een weerstandje te plaatsen?

• SniperGuy
Tylen schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:37:
[...]

Dat hebben ze allemaal. Inclusief de mijne :(
Ja dat was wel duidelijk na het zien van 2x een R1M en een normale matzwarte R1 :/
Anno 2019 moet dat toch beter kunnen?

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:47
Jep! Helaas kunnen wij alleen op zaterdag.

Mijn vriendin staat trouwens van 11:00 - 12:30 bij de motormeiden 'Meet en Greet', ook om even over onze lange motorreis van vorig jaar te vertellen.

Als vrouwelijke motorrijder krijg je nu eenmaal wat meer aandacht dan als man, want ik ben nergens voor gevraagd :*)

• SmurfLink
  • Niet online
Requiem19 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:58:
[...]

Jep! Helaas kunnen wij alleen op zaterdag.

Mijn vriendin staat trouwens van 11:00 - 12:30 bij de motormeiden 'Meet en Greet', ook om even over onze lange motorreis van vorig jaar te vertellen.

Als vrouwelijke motorrijder krijg je nu eenmaal wat meer aandacht dan als man, want ik ben nergens voor gevraagd :*)
Motormeiden meet en greet? :D waar kan ik meiden scoren met eensgezinde dames spreken?

• Leviathius
SmurfLink schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:05:
[...]

Motormeiden meet en greet? :D waar kan ik meiden scoren met eensgezinde dames spreken?
Check de roze vlakken op de MBU plattegrond. Ook is er een meiden stand in de importeurs hal.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Ik begin meer en meer te vermoeden dat je eigenlijk, stiekem, een vent bent _O-.

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:47
[...]

https://www.motormeiden.tv/ontmoet-jouw-idool/

@gravelforbreakfast
Een rijbewijs halen en dan meteen meer dan 30.000 km rijden op mijn Africa Twin 750. Dat had ik nooit gedacht, aldus Janneke. Het werd een episch avontuur van Amsterdam naar Kathmandu, dwars door Centraal Azië met haar brute Pamir gebergte, warme gastvrijheid in Iran en prachtige natuur. Ontzettend stoer! Tijd om de volgende trip te plannen.

[Voor 40% gewijzigd door Requiem19 op 11-02-2019 11:09]

• A13X

A13X

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

[...]

Ik dacht eerst daar hebben we @Vrijdag weer hoor.... Oh nee toch niet :+

(al wil hij vast wel je wingman zijn 8))

• Vrijdag
Raym09 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:22:
[...]

Teamwork 8)

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:18

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Rubman schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:39:
[...]
De led knippers worden afgetakt vlak voor de reguliere knipperlichten met normale bolletjes, zou het volstaan om na de aftakking een weerstandje te plaatsen?
Ervan uitgaande dat de gewone en LED-knipperlichten parallel zijn aangesloten, maakt het niet uit waar de weerstand komt. Gewoon de meest praktische plek uitkiezen.
Weet je al zeker dat het met de weerstanden goed gaat werken?

Live solarinfo op PVoutput [6,625 kWp]

• Rubman

Rubman

Joepla schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:36:
[...]

Ervan uitgaande dat de gewone en LED-knipperlichten parallel zijn aangesloten, maakt het niet uit waar de weerstand komt. Gewoon de meest praktische plek uitkiezen.
Weet je al zeker dat het met de weerstanden goed gaat werken?
Nee, maar het is een imho simpelere oplossing dan een nieuw relais ertussen.
Want die moet ik a zoeken en B de juiste vinden om met beide te werken en goed aan te sluiten etc.
Weerstandje is kwestie van ertussen frotten en klaar bij wijze van. Als het dan niet werkt is het een paar euro en kan ik altijd nog de lastigere oplossing gaan uitdokteren.

• SniperGuy
Ik ben van mening dat weerstanden lapmiddelen zijn, het relais is het probleem. Vervang dat voor een belastingonafhankelijk relais en je bent overal vanaf*

*tenzij je een oudere motor of een motor hebt waarbij het verklikkerlichte o phet dashboard 'anders' aangesloten is.

• Rubman

Rubman

SniperGuy schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:41:
Ik ben van mening dat weerstanden lapmiddelen zijn, het relais is het probleem. Vervang dat voor een belastingonafhankelijk relais en je bent overal vanaf*

*tenzij je een oudere motor of een motor hebt waarbij het verklikkerlichte o phet dashboard 'anders' aangesloten is.
Dan is dat misschien toch de betere oplossing.

Is het dan echt een kwestie van het oude relais vervangen voor een nieuwe belastingonafhankelijke?
Plug & Play zegmaar?

Ik dacht namelijk dat dat ging bijten met mijn led knippers en ik er juist 1 bij moest zetten omdat ik zowel led als gewoon heb.

Verklikkerlichtje heb ik er 2 van op het dashboard, links en rechts apart.
De tweewieler is trouwens een VFR800 uit 2001 dus wel wat oud maar niet antiek :+

[Voor 4% gewijzigd door Rubman op 11-02-2019 11:47]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zo, nieuw speelgoed is binnen:

*O*

Heeft iemand toevallig interesse in een gloednieuwe Yuasa YTX-12BS accu? Die had ik hiervoor gekocht, maar blijkbaar moet er de net wat plattere YT12B-BS in... Derp.

• lolgast
@Rubman Waarschijnlijk is het een kwestie van:
- Zadel eraf
- Relais uit de houder halen
- Nieuwe relais er in klikken
- Zadel er weer op

@Chakotay Gefeliciteerd!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:18

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

@Rubman Een normaal relais is qua knipperfrequentie afhankelijk van de weerstand van de lampen. Simpel en het mooie is, dat een defect lampje direct opvalt (snel knipperen). Toen auto's en motoren nog geen/bijna geen elektronica aan boord hadden, bedacht men vaak hele praktische, betrouwbare en betaalbare oplossingen. Dat is 60 jaar goed gegaan, totdat we nu met LEDs gaan knutselen.

In principe is een elektronisch relais compleet onafhankelijk van de gebruikte lampen/LEDs en plug and play. Betrouwbaarder: waarschijnlijk niet.

[Voor 3% gewijzigd door Joepla op 11-02-2019 11:58]

Live solarinfo op PVoutput [6,625 kWp]

• SniperGuy
Rubman schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:47:
[...]

Dan is dat misschien toch de betere oplossing.

Is het dan echt een kwestie van het oude relais vervangen voor een nieuwe belastingonafhankelijke?
Plug & Play zegmaar?

Ik dacht namelijk dat dat ging bijten met mijn led knippers en ik er juist 1 bij moest zetten omdat ik zowel led als gewoon heb.

Verklikkerlichtje heb ik er 2 van op het dashboard, links en rechts apart.
De tweewieler is trouwens een VFR800 uit 2001 dus wel wat oud maar niet antiek :+
Dan zal het denk ik een 3 polig relias zijn (als je alarmlichten hebt en blijven knipperen als je het contact uitzet is het een 4 polige).
Je zal echt even moeten kijken bij een toko die die dingen kan leveren of het plug-play is, mijn ervaring met Honda is dat over het algemeen wel het geval (uitzonderingen zijn bijvoorbeeld de 600RR en 954) waarbij het relais een elektronische schakeling in je dashboard is)

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

;w

*O*

En: Ik heb hem gestart gekregen zojuist! Hij vond ergens nog een standaard in een doos (jiffy) dus die kreeg ik erbij. Heb alle nog te plaatsen delen bij de Kawa meegegeven, helaas liep die vanmorgen toch weer kut }:|. Volgens mijn maatjes wijzen alle signalen op toch te weinig brandstof, dus grotere sproeiers nodig. Dat ging me op een paar uur tijd niet meer lukken. Uitgelegd aan mijn collega, die leek er niet zo mee te zitten. Heb toegezegd dat als hij nog delen of hulp nodig heeft dat hij dat gewoon moet laten weten en dat ik committed blijf om hem weer perfect te laten lopen. Het scheelt dat hij me ook al vaker met de motor heeft zien rijden en dus weet dat er in principe niks mis is, moet gewoon opnieuw afgesteld worden. Voelt gewoon een beetje zuur om het ding op deze wijze af te leveren, maar helaas. Hij heeft hem geschorst overgenomen om zelf nog een beetje aan te sleutelen, en indien hij zijn andere WR volgende maand lopend heeft wil hij wel mee de blubber in met mij _/-\o_.

Ik ben in ieder geval heel gelukkig met mijn moddermonster. Er moet nog een beurt uitgevoerd worden en de zuiger + slijtagedelen zijn 100 uur geleden gewisseld, maar ik ga er eerst een paar keer mee spelen om te bekijken wat ik allemaal aan wil pakken. Eerst technisch op orde brengen en dan misschien ook optisch.

Maarre: vraagje! Het ding heeft een kenteken, en werkende voor- en achterverlichting, maar geen knippers. Moet dat wel? Er zit volgens mij niet eens een knipperbediening op het stuur... alleen licht. De toeter doet het niet, dat is volgens mij sowieso wel verplicht.

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03 01:14
Chakotay schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:55:
Zo, nieuw speelgoed is binnen:

[Afbeelding: Ducati 749]

*O*

Heeft iemand toevallig interesse in een gloednieuwe Yuasa YTX-12BS accu? Die had ik hiervoor gekocht, maar blijkbaar moet er de net wat plattere YT12B-BS in... Derp.
Jammer, past niet op de ER 6F 2014. Anders had ik hem graag van je overgenomen.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• SmurfLink
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:07:
[...]

Ik begin meer en meer te vermoeden dat je eigenlijk, stiekem, een vent bent _O-.
Ik kom ook wel even langs de transalp stand dan, als ik eraan denk. :p Maar het komt er gewoon op neer dat vrouwen net zo erg zijn als mannen, alleen doen de meeste nog moeite om het te verbergen. Ik doe geen moeite gezien ik weet dat het publiek in dit topic precies hetzelfde denkt. ;)

Thanks @Leviathius , maar even een Xje op de kaart zetten dat we daar de schat kunnen vinden. Ik ga met 2 gozers dus die kunnen het sowieso ook wel waarderen.
Raym09 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:22:
[...]

Nou voor wat ik hier hoor kan ik beter zijn wingman zijn! :9

[Voor 18% gewijzigd door SmurfLink op 11-02-2019 12:46]

• lolgast
@HTT-Thalan Van welk jaar is dat apparaat?
twee richtingaanwijzers aan de voorzijde en twee richtingaanwijzers aan de achterzijde van de motorfiets indien de motorfiets in gebruik is genomen na 31 december 1996; het licht van de richtingaanwijzers van motorfietsen in gebruik genomen na 30 juni 1967 moet knipperen;

[Voor 11% gewijzigd door lolgast op 11-02-2019 12:54. Reden: quote bron aangepast]

• SmurfLink
  • Niet online
Requiem19 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:09:
[...]

https://www.motormeiden.tv/ontmoet-jouw-idool/

@gravelforbreakfast
Een rijbewijs halen en dan meteen meer dan 30.000 km rijden op mijn Africa Twin 750. Dat had ik nooit gedacht, aldus Janneke. Het werd een episch avontuur van Amsterdam naar Kathmandu, dwars door Centraal Azië met haar brute Pamir gebergte, warme gastvrijheid in Iran en prachtige natuur. Ontzettend stoer! Tijd om de volgende trip te plannen.
Hal-lo Ninjagirl! :o Ik heb ook een Ninja, zullen we ze eens samen laten spelen?

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

2002, helaas. Ook daar moet ik aan de slag dus :P.

• A13X

A13X

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

SmurfLink schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:45:
[...]
Nou voor wat ik hier hoor kan ik beter zijn wingman zijn! :9
_O-

• lolgast
HTT-Thalan schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:48:
[...]

Wel irritant dat je dus ook zelf iets van een schakelaar moet fabriceren die eenvoudig te bedienen is :/

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

lolgast schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:01:
[...]

Wel irritant dat je dus ook zelf iets van een schakelaar moet fabriceren die eenvoudig te bedienen is :/
We fabriceren wel wat, of ik vervang de unit.

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-03 14:55

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

HTT-Thalan schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:48:
[...]

Controleert geen enkele agent op. Gewoon inschrijven voor OTR ritten en gassss :9

Asus Zenbook i7 256gb

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ghostrider schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:10:
[...]

Controleert geen enkele agent op. Gewoon inschrijven voor OTR ritten en gassss :9
Ik ga er ook geen asfalt mee rijden, ten hoogste verbindingsstukjes. Als ik ergens een rit heb gaat dat ding gewoon op de aanhanger, hier zitten zulke noppen onder dat is geen doen buiten het terrein.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-03 15:35

deepbass909

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Aangezien dit topic al ver over de 10.000 posts is en er nog steeds de (ongeschreven) vuistregel geldt dat een topic met maximaal 10.000 posts gesloten wordt, de dringende oproep om binnen een week na nu toch echt een nieuw topic te starten.
Of dat topic er wel of niet is, deze gaat uiterlijk volgende week maandag voor middernacht op slot.

Hierover met mij in discussie gaan zal zinloos zijn.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Dat was snel, @lolgast *O*

• Leviathius
@modbreak

• Evest
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Kan deze dicht, verder in Hét grote motortopic - Deel 23 dus :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Pagina: 1 ... 130 131 132 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee