Bottas glijd gwn vol in de zijkant.
Wat een idioot die Bottas
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bottas: Hamilton Assistanceloekf2 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:45:
Ferrari Internationl Assistance erg stil... erg stil...
Verwijderd
BOT mag wel 3 wedstrijden geschorst worden. Eerst proberen VET kapot te rijden en daarna RIC. Wat een lul.iichel schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:43:
Foutje VET of foutje BOT?
Echt, geef die Bottas een raceban.
Wat een idioot.

Dit is gewoon punten afpakken bij Bottas. Paar seconden straf gaat niks uitmaken.
RIC > BOT After the race... tsss...
"When you grow up your heart dies"
wow duwt ricardo gewoon vd baan!
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Kan iemand Bottas zijn licentie afnemen? Verrekte mongool, tot tweemaal toe, koning wielen blokkeren

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Bottas wordt hier ook compleet opgeofferd voor de winst van Lewis. Die bandjes zijn compleet gaar, hij had of wel 2 stops moeten maken net zoals RAI, of later moeten stoppen.nu is hij compleet gebruikt voor Lewis.
Dit met RIC leek me toch wel Bottas zijn fout.
Dit met RIC leek me toch wel Bottas zijn fout.
Daar hoort BOT een stevige douw voor te krijgen. Hij heeft onvoldoende controle over zijn auto en moet dan niet gaan duelleren.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Investigated after the race?
Waarom niet nu? Zo'n moeilijke situatie is het toch niet? Nu moet achteraf de situatie worden gecorrigeerd.

Joh al deze problemen van Bottas komen door de beroerde strategie van Mercedes. Gegokt en verloren...
Ik neem aan dat BOT gewoon een 5s time penalty krijgt? BOT heeft nu helemaal geen voorvleugel meer, die pakt hij sowieso nog wel.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als ik Ric was zou ik nou zooo hard bij Bottas naar binnen rijden bij de 1st volgende gelegenheid...
Gelukkig ben ik geen Ric
Gelukkig ben ik geen Ric
Gaat (nog) niet om podiumRoD schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:48:
Investigated after the race?Waarom niet nu? Zo'n moeilijke situatie is het toch niet? Nu moet achteraf de situatie worden gecorrigeerd.
RIC heeft deze race wel alle mazzel van de wereld. Die wagen had goed kaputt kunnen zijn.
Het kan binnen 20 seconden he haha vs we rememberRoD schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:48:
Investigated after the race?Waarom niet nu? Zo'n moeilijke situatie is het toch niet? Nu moet achteraf de situatie worden gecorrigeerd.
Yes!!! Maar BOT verdient nog steeds straf.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kijk die Nederlanders juichen voor Ricciardo.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Toch wel mooie overwinning van Hamilton
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Wat denk je, 5 seconden straf. Echt een verschrikkelijke straf met veel gevolgen, NOTsjaool schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:50:
Yes!!! Maar BOT verdient nog steeds straf.
Toch mogelijk duur, die 2 seconden oid die Vettel verloor bij de pitstop.
Ik neem aan dat Bottas gewoon een grid penalty gaat krijgen voor Spa... wat een idioot!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mercedes had bot nooit zo lang moeten doorrijden, dit is gewoon gevaarlijk.
Atlas#22744
En een bult strafpunten op z'n license mag je toch aannemenExocet schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:51:
[...]
Wat denk je, 5 seconden straf. Echt een verschrikkelijke straf met veel gevolgen, NOT
Ik zat meer aan punten op zijn licentie en een gridpenalty voor volgende race te denken...Exocet schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:51:
[...]
Wat denk je, 5 seconden straf. Echt een verschrikkelijke straf met veel gevolgen, NOT
Goede tijdstraf is op zijn plek voor bottas, niet alleen een plekje weggeven...
Jammerrrr van die cruciale pitfout van ferrari.
Ik vind er niets moois aan. Heb hem ook niet veel gezien, bottas zorgde er gewoon voor dat hij genoeg ruimte heeft elke keer.
Ja, maar ze willen Hamilton gewoon in zijn eentje voorop laten rijden. Dat is Mercedes style... Leuk en spannend enzo...En Bottas bukt maar wat graag voorover voor nog een jaartje.Kasai schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:51:
[ Voor 8% gewijzigd door zynex op 29-07-2018 16:52 ]
ftfyVerwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:51:
Bottas. Wat een b coureur. Pannekoek. Slaafje van Hamilton
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
RIC is de Driver of the Day
Hadden m inderdaad met die schade naar binnen moeten halen. Dat was deels oorzaak incident daarnaKasai schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:51:
- DaniëlWW2
- Niet online
Geef Bottas maar een plaats straf. Geef Gasly die P5.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die mogen ze vaker gebruiken, tijdstraf+gridstraf. Dan is het echt een straf.PatrickC schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:51:
Ik neem aan dat Bottas gewoon een grid penalty gaat krijgen voor Spa... wat een idioot!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Verschil Bottas en Hamilton duidelijk in 1 race. Hoop dat Max naar Mercedes gaat als opvolger Bottas.
Bizar slechte race van Ferrari, deze hadden ze met een goede strategie en geen foutjes in de pits kunnen hebben.
Op S waren ze net zo snel als de rest op US, ondanks dat met pijn en moeite op 20 seconden achter de winnaar eindigen.
Op S waren ze net zo snel als de rest op US, ondanks dat met pijn en moeite op 20 seconden achter de winnaar eindigen.
HAM weer foutloos, GAS 6e - wauw. BOT dom.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Mooi om de oranje tribune voor Ricciardo te zien juigen
Ik zei voordat Vettel stil stond al dat Bottas er voorbij ging. Vettel te laat gestopt; hij was z'n pitwindow tov Bottas al kwijt. Die fout kwam er vervolgens nog bovenopDennism schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:51:
Toch mogelijk duur, die 2 seconden oid die Vettel verloor bij de pitstop.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Sow. Gelukkig zomerstop na deze week, misschien vind ik dan weer de puf om te kijken.
Nu denk ik: ach, het gras maaien is een betere besteding van mijn tijd...
Nu denk ik: ach, het gras maaien is een betere besteding van mijn tijd...
ping 127.212.23.124
Omdat hier niet in te halen is en Bottas (wat een lamlul overigens) zo lekker iedereen kon ophouden in het voordeel van Lewis. Jammer... Vorige keer regen in de race, nu in de kwali. Dat die regen maar lekker wegblijft.Franco10 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:52:
Bizar slechte race van Ferrari, deze hadden ze met een goede strategie en geen foutjes in de pits kunnen hebben.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Wat is daar toch mooi aan? Hij start als nummer 1, met die auto rijdt hij met 2 vingers in zijn neus weg. Als er dan auto's voor hem komen dan moeten die allemaal aan de kant. Niks mooie overwinning.
Samenvatting interview Max: "schijtzooi"
Zo Max heeft er goed de pest in. Zo klonk hij een tijdje terug ook en kreeg hij de hele wereldpers over zich heen.
Zo wat rekent iedereen dit zwaar aan bij Bottas... Vergeet niet dat Mercedes hem bewust als rijdende chicane hebben gebruikt deze race. De banden konden never nooit zo lang mee gaan en toch deden ze dat om Lewis ver uit te laten lopen. Bottas verder een prima coureur, jammer dat hij zijn rem afstand vergist had toen Ricciardo naast hem zat; Op het vuil met gare banden en dan doorschieten, daar kan je hem een 10 sec time penalty voor geven; Maar de Merc taktiek is de hoofd oorzaak van de rommel aan 't eind
- DaniëlWW2
- Niet online
Max staat nu bij Jack. Hij is pissed, afgekoeld maar nog steeds pissed.
Max wordt ff vakkundig weggemoffeld voor lewis
Ah, fijn dat ze even het interview met Max onderbreken om HAM "what a great crowd te horen zeggen"

Interview met Max afkappen omdat Ham geïnterviewd wordt.
Mercedes kan het goedmaken door RIC voor volgend jaar bij hen te laten tekenen! RIC heeft toch nog geen nieuw contract met RBR?BAS80 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:48:
wow duwt ricardo gewoon vd baan!
Ben ik niet zeker van, volgens mij zat ie er direct na de stop maar 1.2 sec achter op de timing, terwijl ik het gevoel had dat hij meer verloor daar.naitsoezn schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:53:
[...]
Ik zei voordat Vettel stil stond al dat Bottas er voorbij ging. Vettel te laat gestopt; hij was z'n pitwindow tov Bottas al kwijt. Die fout kwam er vervolgens nog bovenop
Verwijderd
Voor dat geld wat hij krijgt zou ik ook gebukt gaan staan en de deur wagenwijd open zettenzynex schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:52:
[...]
Ja, maar ze willen Hamilton gewoon in zijn eentje voorop laten rijden. Dat is Mercedes style... Leuk en spannend enzo...En Bottas bukt maar wat graag voorover voor nog een jaartje.
'Interesting tactics' van Bottas..
Voor hetzelfde geld scoort Vettel 0 punten door die actie en hij flikt het daarna doodleuk nog eens bij Ricciardo. Verwacht minstens een gridstraf voor Spa, mafkees!
Voor hetzelfde geld scoort Vettel 0 punten door die actie en hij flikt het daarna doodleuk nog eens bij Ricciardo. Verwacht minstens een gridstraf voor Spa, mafkees!

Nee, formeel nog niet. BOT al wel bij Mercedes.U123456 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:55:
Meredes kan het goedmaken door RIC voor volgend jaar te laten tekenen! RIC heeft toch nog geen nieuw contract met RBR?
qua saaiheid:

Logisch toch... Max is uitvaller en Lewis winnaar dus ja.Ari Gold schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:55:
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
klopt maar er zijn geen tijdstraffen voor teams dus moet BOT dat ook nog slikken, zo werkt het spelletje.kevz schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:55:
Zo wat rekent iedereen dit zwaar aan bij Bottas... Vergeet niet dat Mercedes hem bewust als rijdende chicane hebben gebruikt deze race. De banden konden never nooit zo lang mee gaan en toch deden ze dat om Lewis ver uit te laten lopen. Bottas verder een prima coureur, jammer dat hij zijn rem afstand vergist had toen Ricciardo naast hem zat; Op het vuil met gare banden en dan doorschieten, daar kan je hem een 10 sec time penalty voor geven; Maar de Merc taktiek is de hoofd oorzaak van de rommel aan 't eind
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat misschien niet maar bottas wel voor mercU123456 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:55:
[...]
Mercedes kan het goedmaken door RIC voor volgend jaar bij hen te laten tekenen! RIC heeft toch nog geen nieuw contract met RBR?
Maar bottas zijn enige fout was dat ie vet niet lek reed
Waarschijnlijk gewoon, zoals jij en ik, de race afgekeken?sambalbaj schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:55:
Beetje laf moment van Max om net bij de finish naar het pers vierkantje te gaan.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Verstandig eigenlijk wel denk ik, hij lijkt nog redelijk pissed off te zijn en ik verwacht toch net even wat minder pers op dat momentsambalbaj schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:55:
Beetje laf moment van Max om net bij de finish naar het pers vierkantje te gaan.
Inderdaad, ric heeft nog niet getekend. Ik gun het die jongen wel...U123456 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:55:
[...]
Mercedes kan het goedmaken door RIC voor volgend jaar bij hen te laten tekenen! RIC heeft toch nog geen nieuw contract met RBR?
Die eerste actie schrijf ik niet direct aan BOT toe. VET gaf hem niet echt vele ruimte op de apex.
Die tweede actie was gewoon te weinig DF bij BOT door kapotte FW. Onderstuur -> rechtdoor -> boem.
Die tweede actie was gewoon te weinig DF bij BOT door kapotte FW. Onderstuur -> rechtdoor -> boem.
Nu moet Ferrari ook even gaan zeuren over Mercedes dat ze proberen de concurrentie uit de race te rijden zoals Mercedes afgelopen races aan het zeuren was.
Kan het me best voorstellen dat hij niet eerder gaat. Hij ziet wat het had kunnen zijn, zoals al vaker dit seizoen. En dan beter even afkoelen en op een moment gaan dat niemand tijd voor je heeft.sambalbaj schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:55:
Met zo'n verschil moet je meteen na die dramatisch getimede pitstop er vol 1, als je er voorbij bent zit HAM nog maar op 7 seconden.TommyGun schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:54:
[...]
Omdat hier niet in te halen is en Bottas (wat een lamlul overigens) zo lekker iedereen kon ophouden in het voordeel van Lewis. Jammer... Vorige keer regen in de race, nu in de kwali. Dat die regen maar lekker wegblijft.
Nu doet ie rondelang de polonaise en zet m alsnog onder druk. Ja BOT had inmiddels mindere banden, maar VET net zo. Als je ziet hoe snel RAI aansloot was het snelheidsverschil echt wel groot genoeg om hem meteen te pakken.
Klopt natuurlijk allemaal maar als Vettel of Hamilton het doen is de kritiek niet van de lucht.Transportman schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:58:
[...]
Kan het me best voorstellen dat hij niet eerder gaat. Hij ziet wat het had kunnen zijn, zoals al vaker dit seizoen. En dan beter even afkoelen en op een moment gaan dat niemand tijd voor je heeft.
VET heeft een winst en een DNF van HAM nodig om weer redelijk op gelijke hoogte te komen. Denk dat we hier de winst van het seizoen gezien hebben ...
Gelukkig hebben de Ferrari's dit jaar nog maar twee keer de race van Bottas verneukt... Vettel vroeg zelf om een lekke band door Bottas zo te snijden, hij weet dat de banden van Bottas slecht zijn dus dan neem je wel een risico.Grimmie187 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:56:
'Interesting tactics' van Bottas..
Zo HAM heeft gewonnen, dat betekent dat VET wereldkampioen gaat worden... volgens de statistieken van Ziggo dan.
Zijn ze dus contractueel verplicht bij ziggo sport om dat uit te zenden...Ari Gold schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:55:
Trouwens dat haar van HAM kan echt niet...
Liever niet eigenlijk, die claim van Mercedes was absurd, waarom dat op net zo absurde wijze herhalen maar dan de andere kant opRenaldoN schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:58:
Nu moet Ferrari ook even gaan zeuren over Mercedes dat ze proberen de concurrentie uit de race te rijden zoals Mercedes afgelopen races aan het zeuren was.
Jammer dat Ferrari ondanks de snelle auto zo zwak was. Maja, met deze start hadden ze Hamilton nooit kunnen pakken, dus meer zat er niet echt in. Mooi van RIC dat ie toch nog 4e is geworden. Denk dat Max het niet veel beter had gedaan, als 'ie veel geluk had gehad misschien een podium.
Ja maar dat deden ze ook, half danBartske schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:01:
[...]
Zijn ze dus contractueel verplicht bij ziggo sport om dat uit te zenden...
Best knap hoe je een overduidelijke fout van Bottas toch nog richting Vettel probeert te schuivenJorick schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:01:
[...]
Gelukkig hebben de Ferrari's dit jaar nog maar twee keer de race van Bottas verneukt... Vettel vroeg zelf om een lekke band door Bottas zo te snijden, hij weet dat de banden van Bottas slecht zijn dus dan neem je wel een risico.
Verwijderd
die kritiek.sambalbaj schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:00:
[...]
Klopt natuurlijk allemaal maar als Vettel of Hamilton het doen is de kritiek niet van de lucht.
Nu toch ook bij VER. Dus wat is je punt
Er is hier eigenlijk maar één plek om in te halen, en dat is bocht 1-2. BOT pakte iedere keer steeds genoeg ruimte in sector 3, zodat VET aan het eind van het rechte stuk net tekort kwam.Franco10 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:00:
[...]
Met zo'n verschil moet je meteen na die dramatisch getimede pitstop er vol 1, als je er voorbij bent zit HAM nog maar op 7 seconden.
Nu doet ie rondelang de polonaise en zet m alsnog onder druk. Ja BOT had inmiddels mindere banden, maar VET net zo. Als je ziet hoe snel RAI aansloot was het snelheidsverschil echt wel groot genoeg om hem meteen te pakken.
Verwijderd
Vindt je zelf ook niet dat je het wel erg slordig formuleert.redfoxert schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:01:
VET heeft een winst en een DNF van HAM nodig om weer redelijk op gelijke hoogte te komen.
Als ik Vettel was dan was ik met de betere banden lekker buitenom gegaan en ver uit de buurt van Bottas gebleven om zo min mogelijk risico te lopen. Van beide is dit gewoon niet handig gedaan.toolkist schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:02:
[...]
Best knap hoe je een overduidelijke fout van Bottas toch nog richting Vettel probeert te schuiven
De linkerkant is minder stevig.
Incident BOT en VET no further action.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1