Max is er echt helemaal klaar mee
als je een ziggo internet abbo hebt kun je gewoon een account registeren op mijnziggo, en met dat account inloggen. Mijn account is ook gewoon een username gekoppeld aan mijn outlook emailadres.SinergyX schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:22:
[...]
Ik heb geen ziggo account, gewoon eigen mail account, daarmee kan je niet inloggen op ziggogo (heb enkel sport totaal pakket).
Maar gvd mis hele stuk van VER
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik had al een voorgevoel dat het niks zou worden, net zoals ik dat gisteren had...
Maar weer eersteklas dit weer van Renault.
Maar weer eersteklas dit weer van Renault.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zul je zien dat RIC nu dus op miraculeuze wijze P3 weet te pakken.
"When you grow up your heart dies"
Doet mij denken aan mijn eigen renault, die valt ook wel eens uit tijdens het rijden....
Als er geen Franse boeren staken, zijn het de motoren wel.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Kutzooi, ik rij de komende maanden in een Renault
Jelmer93 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:24:
Doet mij denken aan mijn eigen renault, die valt ook wel eens uit tijdens het rijden....
Elect a clown, expect a circus.
Klonk alsof het motormanagement systeem gewoon in de kluts raakt ? Ook van Renault.Exocet schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:23:
Max is er echt helemaal klaar mee
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Iemand heeft vast de radio van VER zonder piepjes?
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, dat zou partijdig en onredelijk zijn. Participeerde er hier nou iemand die voor Renault F1 werkt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alonso die vorige week een fluwelen rode loper uitrolde voor Hamilton denkt vandaag bij RIC even lekker racen.
Ze gaan toch over naar Honda na dit seizoen?
Elect a clown, expect a circus.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit is precies waarom ze naar Honda gaan.Slasher schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:25:
yes. volgens seizoen rijd RBR met een Honda achterin.Slasher schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:25:
Klopt!Slasher schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:25:
Dar ligt wel in de lijn van verwachtingsjaool schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:24:
Zul je zien dat RIC nu dus op miraculeuze wijze P3 weet te pakken.
Waiting on the world to change
Sorry, ik had gezegd dat Max zou uitvallen. Omdat het nu zijn beurt was. Ik zal het niet meer doen...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Is Alonso nu net zo'n sukkel als Stroll eerder dit jaar bij het einde van de VSC?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik denk dat het wel even gaat duren voor we een interview met Max gaan horen. Die moet eerst even flink afkoelen.
Hadden die Honda's niet al 6 ICE's ofzo gebruikt?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Max mocht Sainz niet inhalen. Activate sabotage 2.
Dat wordt een kort bezoek aan de pub. Bier opdrinken en gaan maar denk ik. 😡
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Hier in ieder geval wel de onboard. Gewoon even de bliepjes vervangen met F*CK.AlxRoelofs schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:25:
https://streamable.com/kl7hq
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
FTFYTemujin schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:26:
[...]
yes. volgens seizoen rijd RBR met een Honda achteraan
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Mensen die stukgaan van VER hebben gemist: https://streamable.com/elk3r
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Be a men en kijk de hele raceATS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:27:
Dat wordt een kort bezoek aan de pub. Bier opdrinken en gaan maar denk ik. 😡
Die honda's hebben ook wel behoorlijk wat muren geraakt..
RBR zoekt geen motor die heel blijft na het rammen van een ander object.. Ze zoeken een motor die heel blijft tijdens rondjes rijden
Kwalitief Uitermate Teleurstellend werd niet opgemerkt door Liberty Media. Daar hebben ze dus niet iemand zitten die de NL scheldwoorden kent.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ze zijn iets vergeten aan te sluiten bij Kimi
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Heb hem niet opgenomen maar het was wel een mooie (afgezien van de omstandigheden/reden natuurlijk).AlxRoelofs schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:25:
Heeft RAI nou wel of niet iets te drinken
Al hadden ze er al 80 gebruikt. Dat ding moet volgend jaar gewoon de krachtigste en snelste motor in het veld zijn.
Olav zei dat Ricciardo meer pech had dan Max, maar het staat 'gewoon' 4-4 qua uitvallen.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 29-07-2018 15:28 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
En wisselen bijna uit principe hun PU als ze vrijwel achteraan staan. Oude meteen naar Sakura voor analyse. Ze hebben meer dan genoeg middelen om dat te doen.

Icecream after the race Kimi...
[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 29-07-2018 15:29 ]
Kimi zal toch wel zijn eigen flask meegenomen hebben voor de race?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
HAM rijdt lekker bij de rest weg, 5 seconden al. Gasly ook gewoon P5, op US banden.
[ Voor 26% gewijzigd door iichel op 29-07-2018 15:30 ]
Max iig al lekker vroeg op vakantie, dat dan weer wel.
Hou me zeer aanbevolen, zit in café in La Palma en ze hebben ook muziek op de achtergrond dus kon alleen maar piepjes horenAlxRoelofs schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:25:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
“Can I not just go ahead, I don’t f***ing care if this engine blows up,” says a frustrated Verstappen. "What a f***ing joke all the time."
Het waren ook alleen maar piepjesLeoon. schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:29:
[...]
Hou me zeer aanbevolen, zit in café in La Palma en ze hebben ook muziek op de achtergrond dus kon alleen maar piepjes horen
-
Hoop echt zo dat de honda motoren komende maanden nog wat paardjes vinden. En dan volgend jaar de renaults hellemaal snot rijden ! Dat zou karma zijn...
Fingers crossed dat rbr honda combo echt hoed gaar werken !!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb je geen headset in en grandprix radio aanstaan?
Leoon. schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:29:
[...]
Hou me zeer aanbevolen, zit in café in La Palma en ze hebben ook muziek op de achtergrond dus kon alleen maar piepjes horen
Die GAS loopt wel weg van MAG, doet ie best netjes.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Of Renault vind de missing linkv8power67 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:30:
Hoop echt zo dat de honda motoren komende maanden nog wat paardjes vinden. En dan volgend jaar de renaults hellemaal snot rijden ! Dat zou karma zijn...
https://streamable.com/kl7hq
Commentaar van Max met piepjes.
Commentaar van Max met piepjes.
"I don't care if the engine blows up,... it!
[ Voor 3% gewijzigd door Nat-Water op 29-07-2018 15:32 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar dan heeft hij helemaal geen motoren meer.Exocet schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:31:
Denk dat max op vakantie gaat naar frankrijk en tegelijk de renault fabriek in de fik steekt 😁
RIC gaat lekker. Had een wat lastig begin maar het inhalen gaat nu wel goed. Zie hem nog wel P5 pakken met een goeie pitstop.
Ja idd dat zou wel bizar zijn haha. Dat ze gewoon van rbr af wouden ofzo
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- DaniëlWW2
- Niet online
Ben je de gouden regel vergeten? Ricciardo gaat doodleuk voor P3.RoD schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:32:
RIC gaat lekker. Had een wat lastig begin maar het inhalen gaat nu wel goed. Zie hem nog wel P5 pakken met een goeie pitstop.
RAI pit in 15/70 naar Soft.
[ Voor 9% gewijzigd door Nat-Water op 29-07-2018 15:33 ]
Verwijderd
Die gaat flink uitlopen op Max. Ja P5 kan die wel pakken.RoD schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:32:
Nee, nee. Hij pakt eerst P5 en daarna valt RAI uit en rijdt BOT tegen de vangrail aan zodat RIC gewoon op het podium komtDaniëlWW2 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:32:
[...]
Ben je de gouden regel vergeten? Ricciardo gaat doodleuk voor P3.
Kimi op een 2 stop?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het enige goeie aan het uitvallen is dat het bevestigt dat ze de juiste keus gemaakt hebben door bij Renault weg te gaan. Maar het wordt nog een lang seizoen zo...vechtscheiding
Ik twijfel niet aan een podium voor RIC.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Je kunt er een smiley achter zetten, maar dit gaat gewoon gebeuren...RoD schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:33:
[...]
Nee, nee. Hij pakt eerst P5 en daarna valt RAI uit en rijdt BOT tegen de vangrail aan zodat RIC gewoon op het podium komt
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
BOT naar soft.
Blegh..
Weinig over te zeggen verder. Alle energie en focus op Honda nu en volgend jaar knallen.
Weinig over te zeggen verder. Alle energie en focus op Honda nu en volgend jaar knallen.
RIC snelste raceronde.
Bedankt. Die is dus ook helemaal klaar mee. Durft niks direct te zeggen, maar tussen de regels door zegt ie genoeg.Rivanov schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:34:
Interview Horner op Sky over de engine failure van Max
https://streamable.com/75klu
Ooh hij zegt het niet, maar hij bedoelt het duidelijkRivanov schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:34:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze denken dus de MGU-K, alweer...Rivanov schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:34:
Oei Horner op Sky.. Renault gaat het flink ontgelden
Duidelijke woorden van de strekking "Betaal ik me hier gvd blauw voor?"Rivanov schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:34:
Naja, nu krijgt Max dan wel eindelijk die nieuwe MGU-KRivanov schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:34:
Wie gaat er mee morgen eieren tegen de Tag Heuer fabriek gooien?
RAI > snelste raceronde.
Die is goed pissig op Renault. Hij doet het op z'n Brits, maar volgens mij kookt hij van binnen.Rivanov schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:34:
Horner had het over een “engine” probleem maar noemde het MGU-K ? Dat is toch het elektrisch systeem ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
BOT is GAS voorbij
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is een elektromotor.Breezers schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:38:
Horner had het over een “engine” probleem maar noemde het MGU-K ? Dat is toch het elektrisch systeem ?
Als jij het adres van die fabriek weet te vinden in de Gouden Gids.iichel schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:37:
Wie gaat er mee morgen eieren tegen de Tag Heuer fabriek gooien?
Haha wauw!
Nee, vriendin en ik beide oordopjes vergeten. Maar anders had ik het nog niet gedaan denk ik. Dat Spaanse heeft wel wat en dingen zoals dit vind ik wel hier bij jullieJuncto schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:31:
Heb je geen headset in en grandprix radio aanstaan?
[...]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Waarschijnlijk gridstraf voor Max in Spa.
Dus Max gaat ook nog straffen krijgen op Spa hierdoor!
Nou als straf koop ik geen Renault!
Ohw wacht... Die hebben toch alleen auto's waar je niet in gezien wil worden
Ohw wacht... Die hebben toch alleen auto's waar je niet in gezien wil worden
Laat Max maar lekker achteraan starten in Spa. Krijgen we tenminste wat actie te zien. Het is nu ook al een beetje de RIC show aangezien die de enige is die nog lekker aan het inhalen is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij kraamt Jack onzin uit. Max zou nog een MGU-K moeten hebben in zijn poel vanwege Monaco waar hij er twee pakte.
Een penalty in Spa kan er echt niet bij. Vorig jaar met een tribune met 100.000 Nederlanders kapot gaan was al schandalig genoeg...
Een penalty in Spa kan er echt niet bij. Vorig jaar met een tribune met 100.000 Nederlanders kapot gaan was al schandalig genoeg...
Als deze lijn zich doorzet, komen er nog veel meer uitvalbeurten en grid straffen dit seizoenPatrickC schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:39:
Dus Max gaat ook nog straffen krijgen op Spa hierdoor!
Inderdaad, leuk om te zien. Dan maar een inhaalrace in Spa voor eigen publiek.sjaool schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:40:
Laat Max maar lekker achteraan starten in Spa. Krijgen we tenminste wat actie te zien. Het is nu ook al een beetje de RIC show aangezien die de enige is die nog lekker aan het inhalen is.
16 Avenue du Président Kennedy, 91170 Viry-Châtillonsjaool schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:38:
[...]
Als jij het adres van die fabriek weet te vinden in de Gouden Gids.
renault sport racing
Hier ergens
Gewoon met DRS niet kunnen inhalen, best ernstig met die motoren.
^ is ook een verschil tussen de US en S band hemnarijnm schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:41:
Kijk hoe hard hamilton aan het wegrijden is?! al bijna 9sec verschil
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1