Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hier ook. Net voor de start weer....Ik betaal voor dat Ziggo gedoe, omdat ik KPN heb en dan weten ze me nog te naaien.kevz schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:11:
[...]
Hier 't zelfde, Ziggo GO is constant aan het bufferen. Voor het eerst dit jaar, maar de race zal lastig te volgen zijn zo.
[ Voor 12% gewijzigd door zynex op 29-07-2018 15:12 ]
hmm. Ik heb geen problemen op de website (ziggogo.tv). Zit dan wel op een 400/40 ziggo abbo,
En hou het commentaar leuk.
"When you grow up your heart dies"
Ja, absoluut. De banden kunnen sneller oververhitten en dus sneller slijten of zelfs stuk gaan (zgn blistering).Woask schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:12:
Is er door de hoge asfalttemperatuur een grotere kans op 2 stoppers?

Ik zit via go.ziggosporttotaal, elke 3-4 minuten bufferingTemujin schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:12:
[...]
hmm. Ik heb geen problemen op de website (ziggogo.tv). Zit dan wel op een 400/40 ziggo abbo,

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
- DaniëlWW2
- Niet online

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-07-2018 15:14 ]
wellicht ziggogo.tv een poging geven, zit nu al een dik halfuur zonder problemen te kijken.SinergyX schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:13:
[...]
Ik zit via go.ziggosporttotaal, elke 3-4 minuten buffering
16 nu zelfs, oei. Straks de herstart maar eens even kijken, want er lijkt ook contact te zijn geweest.
Ik kijk RTL in een kroeg op de camping en niet in HD 🤐SinergyX schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:13:
[...]
Ik zit via go.ziggosporttotaal, elke 3-4 minuten buffering
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Gaat lekker dit weekend voor hem.
[ Voor 6% gewijzigd door Ari Gold op 29-07-2018 15:15 ]

Waiting on the world to change
Dat was Danny-ION- schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:16:
Max had twijfel of zijn linker achterband oke was. Mechanic bevestigd dat ie oke is.
ja in de eerste 2 bochten 2 saubers gespot.Heijmenberg99 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:16:
Is leclerc wel gestart?
HAM US
BOT US
VET S
RAI S
VER US
SAI S
GAS US
HAR US
ALO S
GRO US
RIC S
ERI S
VAN S
MAG US
...
[ Voor 12% gewijzigd door iichel op 29-07-2018 15:18 ]
Op rechte stuk zag ik toch even hartly (of was het gasly?) toch even inhalen op Max, iets hogere top?pinda powerrr schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:16:
Wat nu interessant is, om te zien hoe de Honda's het gaan houden.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oef, wat krijgt RIC daar een klap van ERI.
[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 29-07-2018 15:18 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Nat-Water op 29-07-2018 15:18 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Flickr PSN ID= cheironnl
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is het wel vaker. We zien het alleen zelden.cheiron schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:18:
Niveautje botsauto achterin
Ja, dat o.a. Ben wel beniuewd hoe ze het een hele race kunnen doen.SinergyX schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:17:
[...]
Op rechte stuk zag ik toch even hartly (of was het gasly?) toch even inhalen op Max, iets hogere top?
Als Ziggo GO'ers zullen wij een kwartier later de finish zien dan de rest denk ik zoSinergyX schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:19:
Die stream is echt naar z'n grootje, heb nu bij elke F5 weer hetzelfde 'boink' moment van ERI op RIC.
Daar heb je een Ziggo abbo voor nodig toch? Wij kijken via een Ziggo GO internet abbo voor de sportkanalen alleen, daar zitten de problemen. Wel voor het eerst dit jaar, maar we missen gewoon volle rondes door constant te moeten refreshen.
Anyway, offtopic enzo. Max no power...?
[ Voor 42% gewijzigd door kevz op 29-07-2018 15:21 ]
via ziggogo.tv ?SinergyX schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:19:
Die stream is echt naar z'n grootje, heb nu bij elke F5 weer hetzelfde 'boink' moment van ERI op RIC.
is dat de ziggo stream?SinergyX schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:19:
Elect a clown, expect a circus.
zoals ik al vaker aangaf hier.. Via ziggogo.tv geen enkel probleem.. kijk hier al meer dan een halfuur naar prima beeld.kevz schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:20:
[...]
Als Ziggo GO'ers zullen wij een kwartier later de finish zien dan de rest denk ik zo
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Flickr PSN ID= cheironnl
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 48% gewijzigd door Nat-Water op 29-07-2018 15:21 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Vorige keer RIC, dit keer is het de beurt aan VER. RB/Renault heeft het niet dit jaar.
Verwijderd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik heb geen ziggo account, gewoon eigen mail account, daarmee kan je niet inloggen op ziggogo (heb enkel sport totaal pakket).
Maar gvd mis hele stuk van VER

Dit probleem lijkt niet voor het eerst te zijn dit jaar.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Sorry for jinxing...iichel schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:03:
Ik denk dat de Ferraris hem gaan winnen. Gewoon voor teh lolz:
1 RAI
2 VET
3 HAM (2-stopper)
4 BOT
5 VER
6 RIC
met de aantekening dat van deze 6, 1 uitvalt. Mechanisch, crash, dat weet m'n glazen bol niet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1