Tommy The Cat schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 21:10:
[...]
Over het algemeen heb ik zelf de instelling om oppervlakkige negativiteit te negeren, er niet over te klagen en zelf met goede input te komen. Zo heb ik er zelf weinig last van en gooi ik geen olie op het vuur. Een aantal posts (obv naam) lees ik standaard overheen. Maar ok, ok... ik zie ook dat we afgeleiden en dat is jammer. En nu ontkracht ik mijzelf door er wat over te zeggen

.
Terug on topic. Echt gave Q gezien, hoewel ik totaal verrast werd door het gebrek aan snelheid in Q3. Het grote tijdsverschil maakte meteen duidelijk dat dit bij de Rb ligt. Wat ik zo voorbij zie komen zit het probleem in bandentemperatuur, maar daar tast ik verder toch echt in het duister. Als het team al zoekende is..
Is ook zo, en ik snap @
iichel ook wel m.b.t. andere rijders/teams hoor, zo is het niet...
Daar heeft hij absoluut een punt namelijk. Aan de andere kant is het een NL forum, dus helemaal onverwachts zal het niet zijn dat er een aantal Max fans rondhangen hier.
Voor mij zijn dit trouwens wel nog steeds de leukste en meestal meest gezellige topics op Tweakers.
Er wordt voor- en napret gedeeld, sillyseason besproken en tech info uitgediept. E.e.a.met redelijk wat respect voor elkaar, dus het is jammer als dat minder zou worden.
Kortom, ik heb het beste voor met deze topics, zoals de meesten hier, laten we dat zo houden!
OT: Morgen droog, dan komt het op de start en de eerste paar ronden aan. Morgen regen, dan kan het alle kanten op.
Ik hoop, ondanks de bagger RBR in de regen, dat het een regenrace wordt. Misschien half/half. We gaan het zien.
Feit is wel dat RBR na een goede start dit seizoen, de ontwikkelrace aan het verliezen is van Mercedes en vooral Ferrari (het beste team momenteel en daar zijn @
Grimmie187 , @
TommyGun en @
Hackus o.a. wel blij mee).
Proost allen, op de gezelligheid!