[F1 2018] Race 11 - GP van Duitsland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste
Acties:
  • 59.715 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:55

Vuvuzela

My spire is forming

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 19:10:
[video]

Hamilton zijn probleem was in ieder geval hydraulisch. Gok zo dat er wat los is gekomen of afgebroken...
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1020691033217208321

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Grosjean die ham eraf beukt :X

Ik denk dat vettel ten koste wat het kost zijn eerste positie gaat verdedigen, Bottas heeft een wereldstart en crashed vervolgens met vettel. Max profiteert hiervan en wint de race :9 O-)

(Je mag altijd dromen toch? )

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-07-2018 10:46 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10 20:51
Bensimpel schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 19:56:
Grosjean die ham eraf beukt :X

Ik denk dat vettel ten koste wat het kost zijn eerste positie gaat verdedigen, Bottas heeft een wereldstart en crashed vervolgens met vettel. Max profiteert hiervan en wint de race :9 O-)

(Je mag altijd dromen toch? )
Ben wel benieuwd wat de bij Ferrari zouden zeggen als het lijkt alsof Bottas wordt opgeofferd voor het WDC. :P

[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-07-2018 10:46 ]

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:11
Mugwump schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:13:
[...]
Ben wel benieuwd wat de bij Ferrari zouden zeggen als het lijkt alsof Bottas wordt opgeofferd voor het WDC. :P
De Ferrari's starten de laatste tijd/dit jaar veel beter dan de Mercedessen. Dat is ook de reden dat ze in de knel kwamen.
Ik verwacht dan ook dat VET gewoon wegrijdt en RAI meteen aansluit en BOT voorbij gaat.

Als VET echter weer eens besluit om over te steken en BOT direct te blocken kan het nog leuk worden..
Dan zou Max nog best eens kunnen profiteren en achter RAI aan kunnen aansluiten voor P3

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:28
sanderb schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:33:
[...]

De Ferrari's starten de laatste tijd/dit jaar veel beter dan de Mercedessen. Dat is ook de reden dat ze in de knel kwamen.
Ik verwacht dan ook dat VET gewoon wegrijdt en RAI meteen aansluit en BOT voorbij gaat.

Als VET echter weer eens besluit om over te steken en BOT direct te blocken kan het nog leuk worden..
Dan zou Max nog best eens kunnen profiteren en achter RAI aan kunnen aansluiten voor P3
Hoewel we het al een tijdje niet meer hebben gezien, heeft bottas natuurlijk wel de gave om een incident te veroorzaken in T1/T2, dus me niet te snel rijk rekenen. Hoop dat Max een goeie start heeft morgen, maar denk eigenlijk dat zelfs een goede start de race niet gaat redden omdat het snelheidsverschil gewoon te groot is. Gewoon P4 consolideren is misschien zo slecht nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Snowdog schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:36:
[...]

Hoewel we het al een tijdje niet meer hebben gezien, heeft bottas natuurlijk wel de gave om een incident te veroorzaken in T1/T2, dus me niet te snel rijk rekenen. Hoop dat Max een goeie start heeft morgen, maar denk eigenlijk dat zelfs een goede start de race niet gaat redden omdat het snelheidsverschil gewoon te groot is. Gewoon P4 consolideren is misschien zo slecht nog niet :P
Curbstone aan de binnenkant bocht 1 + bottas = feest :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-10 18:08
https://streamable.com/tei1t

Hier de complete stream van Lewis Hamilton toen zijn hydroliek uitviel.... het is bijna gênant om te horen hoe de race engineer loopt te smeken of Hamilton de auto aan de kant wil zetten. Ik begrijp Hamilton aan een kant wel dat hij koste wat het kost de pit wil halen maar hij laat zich aan de andere kant toch ook wel weer kennen hoor....

geluid begint na 15 seconden

[ Voor 4% gewijzigd door The_Butler op 21-07-2018 20:54 ]

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:59

Wom

Wel duidelijk dat de Ferrari-motor op dit moment diegene is met de beste driveability en ook wel kwa topvermogen als ik het zo inschat. Knap werk van de engineers daar, want aan betrouwbaarheid lijken ze niet in te moeten boeten.

Verwacht dat Vettel snel weg is en dan vervolgens de race wel naar zich toe kan trekken. Podium voor Max zou mooi zijn. Vooral benieuwd wat HAM en RIC gaan doen. Kan het helaas pas maandag terugkijken, morgen dagje Tomorrowland 😎

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

The_Butler schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:48:

Hier de complete stream van Lewis Hamilton toen zijn hydroliek uitviel.... het is bijna genant om te horen hoe de race engineer loopt te smeken of Hamilton de auto aan de kant wil zetten. Ik begrijp Hamilton aan een kant wel dat hij koste wat het kost de pit wil halen maar hij laat zich aan de andere kant toch ook wel weer kennen hoor....
Volgens mij staat geluid daar zo goed als uit, hoor amper wat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hij had gewoon dood gereden kunnen worden met dat uitstappen.
Stroll die even niet oplet bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Hier de complete stream van Lewis Hamilton toen zijn hydroliek uitviel.... het is bijna gênant om te horen hoe de race engineer loopt te smeken of Hamilton de auto aan de kant wil zetten. Ik begrijp Hamilton aan een kant wel dat hij koste wat het kost de pit wil halen maar hij laat zich aan de andere kant toch ook wel weer kennen hoor....

Die excuses van Mercedes dat het na Hamilton die over de kerbs kwam lijkt ook onzin. Meteen na de kerbs begint de ellende...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:56:
[...]

Die excuses van Mercedes dat het na Hamilton die over de kerbs kwam lijkt ook onzin. Meteen na de kerbs begint de ellende...
Doe je een trumpje?
Hoort nog een ‘niet’ ergens tussen? :+

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:07
Wom schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:48:
Wel duidelijk dat de Ferrari-motor op dit moment diegene is met de beste driveability en ook wel kwa topvermogen als ik het zo inschat. Knap werk van de engineers daar, want aan betrouwbaarheid lijken ze niet in te moeten boeten.
Die winst wat Ferrari (en de klantenteams) ineens behaald lijken te hebben op motorgebied moet lijkt mij bijna wel te maken hebben met die geruchten van een tijd terug dat Ferrari allemaal illegale dingen doet met de hybride systemen. Zo gingen er o.a. geruchten over een (illegale) manier om meer energie vanuit de ES naar de MGU-K te sturen dan in de regels is toegestaan (IIRC wellicht door de energie naar de MGU-H te sturen en dan via die weg naar de MGU-K). De FIA zou het toen beter gaan monitoren, maar die zagen in de monitoring toen 'ineens' 2 accus, waarna Ferrari weer een fix gedaan zou hebben dat de software wel correct 1 accu deed rapporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 04-10 16:14
Thanks @The_Butler voor het filmpje. Zie het nu maar snap wel dat hier toch een onderzoek je naar gedaan mag worden. Nog voor de wagen stilstaat wil die al duwen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling tijdens een quali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:55

Vuvuzela

My spire is forming

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:56:
[...]

Die tweet ging er over dat het probleem niet onstond bij die laatste hardste klap als hij weer de baan op rijdt. Daar had iedereen het over. Maar bij de eerste kerb gaat het al mis en krijgt hij de auto zonder stuurbekrachtiging lastig weer terug, daarom blijft hij daar zo hobbelen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
DoeEensGek schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:13:
Thanks @The_Butler voor het filmpje. Zie het nu maar snap wel dat hier toch een onderzoek je naar gedaan mag worden. Nog voor de wagen stilstaat wil die al duwen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling tijdens een quali.
Dus als hij eerst eventjes de rem had ingeduwd zodat er 0KM/u op de teller stond vond je het wel een goed idee om gaan te duwen? :P

Beetje hetzelfe als dat je niet een kapotte band langs de autoweg gaat vervangen (schijnt dat ANWB ook geen band mag vervangen langs autoweg en ze auto altijd weg moeten slepen, anders hebben ze een probleem als Rijkswaterstaat het ziet). Alleen rijden in dit geval de voorbijgangers niet 120, 130 maar 200+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wom schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:48:

Verwacht dat Vettel snel weg is en dan vervolgens de race wel naar zich toe kan trekken. Podium voor Max zou mooi zijn. Vooral benieuwd wat HAM en RIC gaan doen. Kan het helaas pas maandag terugkijken, morgen dagje Tomorrowland 😎
Volgens toto zijn ze zelfs 5 tiende sneller op het rechte stuk.
https://www.motorsport.co...htline-gap-wolff-1062491/

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:46:
[...]
Curbstone aan de binnenkant bocht 1 + bottas = feest :)
2 jaar geleden Verstappen van 4 naar 2 in bocht 1, wel buitenom. Ricciardo trok toen zijn keutel in, dat zal Bottas misschien minder snel doen. De pole setter van die race kwam echter heel slecht van zijn plek, dat doen beide Ferrari's zelden tegenwoordig.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Verwacht eigenlijk morgen een goede start van de Ferrari's. Benieuwd naar Bottas die zijn plaats moet gaan verdedigen. Als hij die kwijt is kan het nog een lastige race worden voor de Mercedessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:40

Edd

Hm.. Was het niet zo dat RAI nog altijd plaatsen heeft verloren in zijn 1e lap dit seizoen?
Daarnaast verwacht ik wel een goede start van de Hazen.

Maar we gaan het zien morgen..

-

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
https://streamable.com/k4uts

Laatste run in q3. Echt heel goed te zien dat max de limiet van de baan opzoekt. Heerlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

DoeEensGek schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:32:
Verwacht eigenlijk morgen een goede start van de Ferrari's. Benieuwd naar Bottas die zijn plaats moet gaan verdedigen. Als hij die kwijt is kan het nog een lastige race worden voor de Mercedessen.
In de thuisrace van titelkandidaat Lewis Hamilton reed de nummer twee van Ferrari in de Mercedes.

Het is nu de thuisrace van titelkandidaat Vettel. Ik ben benieuwd hoeveel risico de #2 van Mercedes durft te nemen in directe duels met Sebastian.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Edd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:34:
Hm.. Was het niet zo dat RAI nog altijd plaatsen heeft verloren in zijn 1e lap dit seizoen?

Verloren volgens mij niet altijd, maar in ieder geval geen plek gewonnen in de eerste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Jupz. Al 1,5 jaar geen plek gewonnen in de openingsronde.
In Engeland had ie dat ook weer kunstig voor elkaar gekregen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

DoeEensGek schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:32:
Vettel eraf met Bottas. Max naar P1 en uitrijden als een baas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Bosmonster schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:54:
[...]

Laat Vettel maar winnen met Max tweede, Hamilton eruit met hydraulische problemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:59

Wom

CFC-Mathijs schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:37:
https://streamable.com/k4uts

Laatste run in q3. Echt heel goed te zien dat max de limiet van de baan opzoekt. Heerlijk!
Blijf mijzelf altijd verbazen over de snelheid. Ook nu weer.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Horner mept ook onder de gordel. :P
https://streamable.com/qd1sh

RoBottas.
https://streamable.com/ai496

En Max was er helemaal klaar mee en heeft dat tweede rondje in Q3 gewoon met een blinddoek gedaan. :+
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/Fr3GYdzVQL3217sQzkQitMCz2upDwrjZqELe9dZCUXg.png?w=1024&s=80dbd01e98bae641f385edfe43a093c9

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:17

Martinspire

Awesomeness

ArcticWolf schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 17:59:
[...]

Vond de gap wel erg groot, zit 0,7s tussen RBR en Renault dat was eerst meer dan 1s... dus of RBR gaat achteruit of Renault gaat vooruit.
Maar denk ook wel dat Ferrari en Mercedes een behoorlijke stap hebben gezet afgelopen weken.
Het is dan ook niet echt een lange baan. Dus hier is het 0.7 seconde maar op Silverstone was het bv weer wat meer.
Raikkonen heeft nog niks gewonnen. Wel een paar keer ook plekken gewonnen maar meestal verliest ie iets en wint ie iets wat uiteindelijk 0 als resultaat geeft.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:08:

En Max was er helemaal klaar mee en heeft dat tweede rondje in Q3 gewoon met een blinddoek gedaan. :+
[afbeelding]
Hey, m'n screenshot van Reddit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Gezien de poep reclames tussendoor:
[YouTube: https://youtu.be/M6w-EddMk7c]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat toch tegenwoordig met zeer irritante reclames... nu ook al bij teds notebook :O....
hoop dat ze dit weer heel snel afschaffen anders gaat daar ook een streep doorheen...
ik snap best dat ze reclames nodig hebben maar dat moet toch kunnen op een minder irritante manier.

ah fijn een reclame vrij teds notebook. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2018 22:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Bosmonster schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:54:
[...]

Als Max wint is er maar een conclusie, er is dan een hoop gebeurd. _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat er bij die van mij ook reclame tussen? Want als dat zo is dan kun je daar zelf iets aan doen via adblocker enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd Zonder adblocker overleef je internet niet ...
Maar juist die van jouw geeft elke 6 min 15 seconden zwart beeld waar dus die reclame blokken zouden zitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:57:
@Verwijderd Zonder adblocker overleef je internet niet ...
Maar juist die van jouw geeft elke 6 min 15 seconden zwart beeld waar dus die reclame blokken zouden zitten...
dat is vreemd, dan doet mijn blocker het een stuk beter dan die van jou :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:11:
[...]
Het is dan ook niet echt een lange baan. Dus hier is het 0.7 seconde maar op Silverstone was het bv weer wat meer.
[...]

[knip]
Verstappen zat op Silverstone ook op 0.7 sec, toch? Dus eigenlijk doet de RB14 icm Ranoontje Power het hier wat minder goed. Als ze overal een extra DRS zone aan gaan leggen dan zal dit de Renault en Honda powered teams geen goed doen ben ik bang.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
hardware-lover schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 23:06:
[...]

Verstappen zat op Silverstone ook op 0.7 sec, toch? Dus eigenlijk doet de RB14 icm Ranoontje Power het hier wat minder goed. Als ze overal een extra DRS zone aan gaan leggen dan zal dit de Renault en Honda powered teams geen goed doen ben ik bang.
Dat laatste hoeft niet perse. Als elk recht stuk met DRS is dan kunnen ze achter wat meer vleugel zetten voor in de bochten en door DRS overal vallen de nadelen van die extra drag van de vleugel weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

hardware-lover schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 23:06:
Als ze overal een extra DRS zone aan gaan leggen dan zal dit de Renault en Honda powered teams geen goed doen ben ik bang.
En dus bereiken ze precies het tegenovergestelde van wat ze willen.
De sterkere teams nog makkelijker langs de zwakkere.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:10
Bah volgens mij hebben we de verkeerde tickets gekregen
We zitten op rij 8 van de merc gs maar we hebben voor blauw betaald wat hoger is...

Iig hebben we 200 meer betaald dan de kaart kosten plus service kosten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:11

d0s

sssst

Poe.. dat artikel waarin Toto aangeeft dat zelfs Mercedes 5tiende verliest op Ferrari. Het kan zomaar als je ziet hoe dichtbij Haas bij RBR staat in de Q.

Het viel in Silverstone al op hoe bizar snel die Ferrari was tov RBR. Het verschil waa altijd al groot maar nu is er gewoon niet meer tegenop te boksen, zelfs niet met chassis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

d0s schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 23:20:
Poe.. dat artikel waarin Toto aangeeft dat zelfs Mercedes 5tiende verliest op Ferrari. Het kan zomaar als je ziet hoe dichtbij Haas bij RBR staat in de Q.

Het viel in Silverstone al op hoe bizar snel die Ferrari was tov RBR. Het verschil waa altijd al groot maar nu is er gewoon niet meer tegenop te boksen, zelfs niet met chassis.
Ferrari motor heeft enorme stappen gemaakt ten opzichte van Mercedes. Het groeiende succes van Haas en Sauber zijn het levende bewijs.

Ze hebben daar iets geniaals bedacht...

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2018 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

of iets illegaals maar wat ze nog niet kunnen bewijzen want die geruchten gaan ook flink in de rondte :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Die motor klinkt ook gewoon een stuk beter, luister eens naar dat filmpje van onze "pitreporter" in bocht 1 tussen Vettel en daarna Max, het lijkt wel of Max in een 2 pittertje zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 00:01:
Die motor klinkt ook gewoon een stuk beter, luister eens naar dat filmpje van onze "pitreporter" in bocht 1 tussen Vettel en daarna Max, het lijkt wel of Max in een 2 pittertje zit
Variabele cilinder uitschakeling heet dat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 09:36
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 23:52:
of iets illegaals maar wat ze nog niet kunnen bewijzen want die geruchten gaan ook flink in de rondte :).
Ik kan me niet voorstellen dat er iets illegaals met de motor is. Dit omdat ook Haas en Alfa lekker mee doen, als je iets illegaals hebt ga je dat volgens mij niet delen met andere teams, de kans dat iemand zijn mond voorbij praat wordt dan te groot.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

peeth schreef op zondag 22 juli 2018 @ 00:21:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat er iets illegaals met de motor is. Dit omdat ook Haas en Alfa lekker mee doen, als je iets illegaals hebt ga je dat volgens mij niet delen met andere teams, de kans dat iemand zijn mond voorbij praat wordt dan te groot.
Onderhoud aan de motor, zal dat niet door Ferrari technici gedaan worden ? Lijkt me dat dat te complex is,
en daardoor niet te betalen om die kennis zelf in huis te hebben, voor Haas en Alfa.
Zo hou je het gelijk geheim. En ik denk dat Haas en Alfa het een worst zal zijn,die willen sneller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 18:33
RAI reed nog met de oude spec Ferrari motor, dus het zal hem meer in de elektrische systemen zitten.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:28
Ome Ernst schreef op zondag 22 juli 2018 @ 00:26:
[...]

Onderhoud aan de motor, zal dat niet door Ferrari technici gedaan worden ? Lijkt me dat dat te complex is,
en daardoor niet te betalen om die kennis zelf in huis te hebben, voor Haas en Alfa.
Zo hou je het gelijk geheim. En ik denk dat Haas en Alfa het een worst zal zijn,die willen sneller zijn.
Daarnaast is het verboden andere specificatie aan klanten teams te leveren.

Ferrari heeft echt iets bijzonders gevonden.

Leclerc heeft exact zelfde sector 2 tijd als Verstappen met een RB. Magnussen maar 4 tiende achter Verstappen.

Vettel heeft matige S3, mist wat apexes en toch nog ruim voor Bottas. Amus geeft dus aan dat het 38pk is die Ferrari somehow gevonden heeft, dat is massive.

Slecht nieuws voor RB’s kansen op winst dit jaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Requiem19 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 07:58:
[...]
Daarnaast is het verboden andere specificatie aan klanten teams te leveren.
Ferrari heeft echt iets bijzonders gevonden.
Was ik ff vergeten inderdaad.
Maar gevonden hebben ze zeker iets.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:45
Niet omdat ik HAM zo graag met een straf zie: Maar je auto midden op het circuit stil zetten en gaan duwem mag dus gewoon?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
BasvanS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:38:
Niet omdat ik HAM zo graag met een straf zie: Maar je auto midden op het circuit stil zetten en gaan duwem mag dus gewoon?
Wel als je Hamilton heet...
Zou niet de eerste keer zijn dat Hamilton geen straf krijgt terwijl andere rijders voor hetzelfde dat wel kregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
In ieder geval als je Lewis Hamilton heet ja. Dat hier geen onderzoek/straf voor is geweest blijft hoogst merkwaardig. Geef hem dan een 5 of 10 place grid penalty. Hij start toch al 19e en dat zal die ook blijven. Gezien de nieuwe motor regels en je vanaf X aantal plekken straf sowieso laatste start staat RIC toch al gegarandeerd 20e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Schijnbaar wel, aangezien hij geen straf of wat dan ook heeft gekregen.
Had het niet gemogen had er denk ik wel sneller ingegrepen. 😉

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:45
sjaool schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:54:
[...]

Schijnbaar wel, aangezien hij geen straf of wat dan ook heeft gekregen.
Had het niet gemogen had er denk ik wel sneller ingegrepen. 😉
Het valt natuurlijk op dat er op internet niemand een mening over lijkt te hebben, zelfs de criticasters niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

BasvanS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:56:
[...]

Het valt natuurlijk op dat er op internet niemand een mening over lijkt te hebben, zelfs de criticasters niet!
Komt natuurlijk ook omdat het mooie televisie is. De criticasters lachen erom en de fans vinden de inzet om tot het einde door te willen gaan prachtig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb in het hele filmpje geen smeken gehoord. De engineers klinken bijna allemaal zo als je ze hoort over de radio. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The_Butler
sjaool schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:03:
[...]

Ik heb in het hele filmpje geen smeken gehoord. De engineers klinken bijna allemaal zo als je ze hoort over de radio. ;)
Waarom zou je een goed verhaal verpesten met de waarheid ;) ? Maar even serieus, je hoort niet leterlijk de race engineer zijn stem verheffen maar je maakt mij niet wijs dat die gast daar relaxed op Lewis aan het inpraten is. Zouden er camara beelden rondvliegen van zijn gezichts uitdrukking?

Lewis: "Gears won't change"
"Zero throttle, zero throttle"
"So stop stop, stop stop"
"Stop stop, stop stop"
Lewis: "Guys, I need to make it back"
"Negative"
Lewis: "It's trundling"
"No. Stop stop, stop stop"
"Loss of hydraulic" " *Stop stop, stop stop"
Lewis: "..."
"Lewis need to stop stop, stop stop"
"PU risk, this is a PU risk"
Lewis: "It won't go into neutral"
"So just switch it off, just switch it off electrically"
"Just brake to a halt, brake to a halt, brake to a halt"
"You should anti-stall and then switch it off"

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-10 22:39
Ik verwacht wel weer een tikkie achterop van een ieder die de Ferrari's denkt te passeren.

_O- :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 17:39

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Accuweather geeft overwegend bewolkt met onweersbuien om 16 uur ..... zou het?!! :o oOo

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieglerNichols
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Ik heb de regels er niet op nagekeken, maar het lijkt me dat je als coureur de commandos van de marshals moet opvolgen. Misschien hebben de marshals niet direct gezegd dat hij van de baan moest. Ze waren zelf ook druk over de radio om uit te vinden wat ze met de situatie moesten doen. Uiteindelijk hebben de marshals denk ik toch gezegd dat hij van de baan moest en toen heeft hij dat gedaan. In die zin heeft hij niets verkeerd gedaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bandjes, voor als het weer eens niet gaat regenen, ondanks de voorspellingen dat het wel gaat regenen. :P

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/IlKnJ0ClZWWmzgYNmX3AozfhGf5L2TgppE7EMdNzMMI.jpg?w=768&s=f7521dcc64b88ec29f4d755cd1ded575

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ee0cw9oIZKI8oxx8j3tbJOF6/full.jpg

Weeronline is ook 'positief' :P zal wel weer kurkdroog blijven dus :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfa90_Buttje schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:47:
Accuweather geeft overwegend bewolkt met onweersbuien om 16 uur ..... zou het?!! :o oOo
Weather.com geeft slechts 40% regen aan om 15.00 uur tot 16.00 uur. Die zaten er gisteren goed bij. Droge race dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
DaniëlWW2 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 11:01:
Bandjes, voor als het weer eens niet gaat regenen, ondanks de voorspellingen dat het wel gaat regenen. :P

[afbeelding]
Met de banden die VER nog heeft hopen we maar dat het gaat regenen :+ Bij een eenstopper maakt het natuurlijk niet uit, maar als er een safety car komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
ThomasG schreef op zondag 22 juli 2018 @ 11:26:
[...]
Met de banden die VER nog heeft hopen we maar dat het gaat regenen :+ Bij een eenstopper maakt het natuurlijk niet uit, maar als er een safety car komt wel.
Natuurlijk zal een droge race gereden worden met een pitstop. :P
Verder is dat gebruikte setje softs alleen gebruikt voor een run in Q2. Die zijn ook zo goed als nieuw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

[afbeelding]
Kan Ricciardo geen setje US aan Max geven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Leuk om te horen in Ted's Qualifying Notebook, Max is de enige die volgens de gps vol gas door bocht 1 ging. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

sjaool schreef op zondag 22 juli 2018 @ 11:48:
Leuk om te horen in Ted's Qualifying Notebook, Max is de enige die volgens de gps vol gas door bocht 1 ging. :P
Hier kan je het hele verhaal nog even nalezen:
https://www.motorsport.co...heim-turn-1-flat-1062586/

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Groeten uit Hockenheim! Volgens de videoschermen hier hebben we 50% kans op regen vanmiddag. Gisteren ging het flink hard toen het eenmaal ging regenen, maar de Porsches hadden de baan mooi doorgereden voor de F1 kwalificatie.

Gisteren 3 uur in de rij gestaan voor de handtekeningen, toen stond ik eindelijk vooraan, stond het nog 5 rijen dik. De mensen die vooraan stonden bleven daar staan voor alle coureurs, en werden dus niet doorgestuurd om plaats te maken voor anderen. Minpuntje voor de organisatie hier, ze hadden een systeem moeten hebben waarbij je langs de coureurs loopt zodat er doorstroming is.
Uiteindelijk hier geen handtekening, maar wel alle coureurs van dichtbij kunnen zien.

De pitwalk donderdag was erg gaaf. Ik stond bij Redbull toen ze de pitstops aan het oefenen waren en de monteurs stonden bijna op mijn tenen. Verder nog een handtekening van Carlos Sainz gehad en Vettel en Bottas gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:07
Gasly start vanuit de pits na alle motoronderdelen (behalve de batterij) gewisseld te hebben om extra onderdelen in pool te krijgen voor de komende races.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 01-10 16:55
De laatste 3? races heet VET een topstart gemaakt. Als hem dat vandaag ook lukt zal hij 'm wel winnen als alles heel blijft.

Ben wel razend benieuwd wat Ferrari heeft gedaan om vooral in de Q zo snel te zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:19
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZpDzath.gif

Raceday! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

[afbeelding]
Ik snap nooit waarom de Q3 rijders 6 sets hebben en andere 7. Ze krijgen toch een extra setje dat ze moeten inleveren? Of moeten ze alle banden waarop gereden is inleveren?

* JvS nog steeds een beetje confused qua banden

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
JvS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:20:
[...]

Ik snap nooit waarom de Q3 rijders 6 sets hebben en andere 7. Ze krijgen toch een extra setje dat ze moeten inleveren? Of moeten ze alle banden waarop gereden is inleveren?

Omdat ze in Q3 twee runs doen, elk op een vers setje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
JvS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:20:
[...]

Uit het bandenregelement:
- Pirelli nominate two mandatory sets for each car for the race (which can be of different compounds) and one further set of whichever is the softest compound that can only be used in the Q3 segment of qualifying, but the teams are free to choose the remaining 10 sets

- Drivers who make it through to Q3 must hand back the set of the softer compound tyres nominated for Q3, and start the race on the tyres with which they set their fastest time in Q2. All other drivers will be able to use the set that is saved for Q3 during the race.

[ Voor 17% gewijzigd door ThomasG op 22-07-2018 12:26 . Reden: Aanvulling regelement ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

DaniëlWW2 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:22:
[...]

Omdat ze in Q3 twee runs doen, elk op een vers setje. ;)
Maar moeten ze dan alletwee de sets banden inleveren?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
JvS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:25:
[...]

Maar moeten ze dan alletwee de sets banden inleveren?
Enkel de ene set die Pirelli heeft aangegeven waarmee Q3 gereden moet worden. Het staat de teams vrij om twee sets te gebruiken maar die ene moeten ze inleveren. Alle andere rijders mogen die set dus ook in de race gebruiken, of in de training als ze toch al weten dat ze Q3 niet gaan halen :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Alfa90_Buttje schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:47:
Onweer is niet te hopen. Dan kan de heli niet vliegen, en dan wordt er niet gereden.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
ATS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:33:
[...]

Onweer is niet te hopen. Dan kan de heli niet vliegen, en dan wordt er niet gereden.
Bedoel je de Heli voor het camera werk of de trauma heli om gewonde coureurs af te voeren naar het ziekenhuis? - dit kan nog wel eens een probleem worden... wie bepaalt of het te gevaarlijk is of niet, de piloten zelf of de raceleiding? vragen vragen...

at your service

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

The_Butler schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:36:
[...]

Bedoel je de Heli voor het camera werk of de trauma heli om gewonde coureurs af te voeren naar het ziekenhuis? - dit kan nog wel eens een probleem worden... wie bepaalt of het te gevaarlijk is of niet, de piloten zelf of de raceleiding? vragen vragen...
Medische heli. Die moet verplicht beschikbaar zijn en kunnen vliegen. Normaal gezien bepaalt de piloot van een luchtvaartuig of het verantwoord is om te gaan vliegen. Ik denk dat dat hier ook het geval zal zijn.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weather.com voorspelt een droge race. 17.00 uur pas 34% kans op regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:07
Maar is het niet een heli die moet kunnen vliegen, maar dat de gewonde coureur informatie x tijd in een ziekenhuis moet kunnen liggen.

Meenemen dat het met de smog een issue was dat de heli de enige methode was en daarom niet werd gereden.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
mjjveldt schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:57:
Maar is het niet een heli die moet kunnen vliegen, maar dat de gewonde coureur informatie x tijd in een ziekenhuis moet kunnen liggen.

Meenemen dat het met de smog een issue was dat de heli de enige methode was en daarom niet werd gereden.
Over de weg gaat het je waarschijnlijk nooit lukken om een coureur op tijd in een ziekenhuis te krijgen. Vergeet niet dat ziekenhuizen meestal in de stad liggen en de circuits verder er vanaf. Meen dat ze zoiets alleen eens in China/Japan/Singapore gedaan hebben, maar elke sessie was daar gewoon een complete rijstrook afgezet zodat een ambulance altijd vrij baan zou hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Local hospitals will also be on stand-by during the course of a race so that very serious injuries can be transferred to them if appropriate. A MedEvac helicopter manned by a doctor, two paramedics and a pilot is ready to fly at all times, a second helicopter is kept ready outside the circuit and four additional ambulances are posted around the race track. If conditions are such that a helicopter could not take off from the circuit or land at the hospital, due to fog for example, then the race cannot go ahead.
Via F1 Medical
Did you know ...that in addition to the usual track marshals, medics and doctors, several divers are present at the Monaco Grand Prix in case a driver crashes into the harbour and needs rescuing?
Nice. Ik hou wel van die oude wagens.
Benetton
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dis96FsX0AAiXgU?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DitEysqX0AEutGy?format=jpg&name=large

[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 22-07-2018 13:10 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10 20:51
Jasphur schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:05:
[...]

Via F1 Medical

[...]

Nice. Ik hou wel van die oude wagens.
Benetton
[afbeelding]

[afbeelding]
Ascari heeft het daar een keer gepresteerd om te water te gaan in de jaren 50. ;)

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Iemand een overzicht van de startposities vandaag?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Mugwump schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:14:
[...]

Ascari heeft het daar een keer gepresteerd om te water te gaan in de jaren 50. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:25
Dat blijven indrukwekkende beelden. Ook met die schitterende boten. Beter dan die witte jachten die er nu liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 11:10
Spotmatic schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:16:
Iemand een overzicht van de startposities vandaag?
https://www.formula1.com/...ermany/starting-grid.html

Je moet volgens mij alleen Gasly wegdenken, die gaat vanuit de pits starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
DJTimo schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:22:
[...]
https://www.formula1.com/...ermany/starting-grid.html

Je moet volgens mij alleen Gasly wegdenken, die gaat vanuit de pits starten.
Niet vanuit de pit. Zie hierboven. Achteraan het grid dus :)
Mja niet veel verschillen met starten uit de pit

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rosberg denkt Vettel, Bottas en Verstappen podium. Ga wel met hem mee. Zie: https://twitter.com/nico_.../1020988789680934915?s=21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
Jasphur schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:23:
[...]

Niet vanuit de pit. Zie hierboven. Achteraan het grid dus :)
Mja niet veel verschillen met starten uit de pit
Check. :)

Al is achteraan starten beter dan vanuit de pit, aangezien je vanuit de pit pas wordt los gelaten wanneer iedereen de pit exit voorbij is. Start je achteraan kun je nog wel iemand uitremmen bij bocht 1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
DJTimo schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:26:
Al is achteraan starten beter dan vanuit de pit, aangezien je vanuit de pit pas wordt los gelaten wanneer iedereen de pit exit voorbij is
Tenzij de race op Silverstone is, dan kun je Perez nog tegen komen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Hoe groot is de kans dat we de hele race boordradio's gaan horen met een zeurende HAM? ;w
Banden slecht, te warm, rijden in de weg, stuur doet raar, radio doet t niet, welke plek rijd ik?, remmen te warm enz enz 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door bakkie1985 op 22-07-2018 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
bk1985 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:34:
Hoe groot is de kans dat we de hele race boordradio's gaan horen met een zeurende HAM? ;w
Banden slecht, te warm, rijden in de weg, stuur doet raar, radio doet t niet, welke plek rijd ik?, remmen te warm enz enz 8)7
Net zo groot als de kans dat we een droge race krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kids weten ze wel te bereiken met die livestreams op youtube, ik zit met verbazing naar die chat te kijken
Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
  • Naamverbasteringen: Doe maar niet.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.