![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 11
|
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 11
|
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 35% gewijzigd door alesandro_46 op 17-07-2018 08:13 . Reden: Recap toegevoegd ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 17-07-2018 08:20 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
HD4Life @ Full-HD
Zeker weten doe ik het niet, maar gezien RBR op de Hungaroring volgende week geen straffen wil pakken omdat ze daar grote kansen op een overwinning/goed resultaat hebben is de kans wel groter dat ze ook bij Verstappen nu wat motor onderdelen wisselen als ze dat anders volgende week zouden moeten doen. Maar ik weet dus niet of het anders op de planning zou staan om volgende week motoronderdelen te wisselen. Zeker gezien de Hungaroring geen power track is ligt het niet in de lijn der verwachting om daar met een nieuwe motor gaan te rijden (kijk bv naar Mercedes die de spec. 1 motor eigenlijk daar nog wouden inzetten).Siebeh schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:22:
Ging Max hier nou ook gridstraffen pakken voor het vervangen van motor(onderdelen) of alleen Daniel?
/post
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Live your life to the Max 1.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dan ben je er niet bij.Jasphur schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:24:
Yes! Ben er bij. En kan de race weer eens gewoon thuis zien.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Is dat al bevestigd dan?Snowhite0901 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:17:
Zijn er nog meer behalve ric die een niruwe motor steken? Verwacht iig weer nieuwe hondas haha
Goed opgemerkt. Zou dit een test zijn?Stoelpoot schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:15:
En wat zie ik in de infographic? Bandenklasse overgeslagen! Dat betekend strategieën!
Yep
[ Voor 195% gewijzigd door MuVo op 17-07-2018 09:58 ]
-
[ Voor 9% gewijzigd door basvn op 17-07-2018 09:55 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nope. Is al eerder gedaan dit seizoen in China. En er is al voor een aankomende GP ook al gezegd dat er een compound wordt overgeslagen. Weet even niet meer welke.
[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 17-07-2018 10:03 ]
In Hongarije gaan ze het ook weer doen. Ze slaan Supersoft over.Jasphur schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:58:
[...]
Nope. Is al eerder gedaan dit seizoen in China. En er is al voor een aankomende GP ook al gezegd dat er een compound wordt overgeslagen. Weet even niet meer welke.
Hongarije, Singapore en RuslandJasphur schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:58:
[...]
Als er een paar van de top een gridpenalty krijgen kan het nog wel leuk wordenTheBrut3 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:02:
Ben benieuwd naar deze race. Ik verwacht een redelijke saaie race met vrij weinig inhaalacties. De enige echte mogelijkheid (voor redelijk gelijkwaardige wagens) is volgens mij voor bocht 6 met DRS.
@DaniëlWW2 @nachtnet @naitsoezn
De tekst van de Pirelli Infographic staat wel heel groot in de TSIk denk dat de Infographic zelf daar moest staan?
Tja het nieuw asfalt was ook geen succes, wordt weer vernieuwdJasphur schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:07:
[...]
En uiteraard is HAM redelijk over de zeik over Silverstone dus misschien dat dat ook nog wat vuurwerk geeft.
Ben er geweest toen de oude layout er nog was, maar het had wel iets gaafs hoor. Op hoge snelheid langs die bossen knallen, hard aanremmen voor de chicanes en weer vol er vandoor. Vond persoonlijk het stadiongedeelte dan wat minder, hoewel voor supporters langs de baan natuurlijk top omdat je de autos redelijk lang kon zien. De race zelf waren vaak wel wat minder, maar ik ben een romanticus op dat gebied denk ik.StealthyPeanut schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:53:
Sommige mensen "klagen" over de nieuwe layout, maar als je eens een race terugkijkt van de pre2001 HKH was het vaak echt een draak van een race. Natuurlijk zaten er soms leuke acties in, maar de snelste motor reed gewoon weg. Stel dat je die race in het huidige kampioenschap zou hebben.
Het is echt veel meer nostalgie en die geweldige hoge snelheid, dan dat het echt gave races op leverde..
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat zijn ook zaken die het echt een spektakel maken, maar de race an sich brengt na de eerste 5 á 10 rondes weinig spektakel meer. Net als Monza.Wom schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:18:
[...]
Ben er geweest toen de oude layout er nog was, maar het had wel iets gaafs hoor. Op hoge snelheid langs die bossen knallen, hard aanremmen voor de chicanes en weer vol er vandoor. Vond persoonlijk het stadiongedeelte dan wat minder, hoewel voor supporters langs de baan natuurlijk top omdat je de autos redelijk lang kon zien. De race zelf waren vaak wel wat minder, maar ik ben een romanticus op dat gebied denk ik.
Ik heb zeker wel weer zin, maar ik word elke keer weer zo boos en teleurgesteld van dit circuit in z'n huidige staat.nachtnet schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:15:
Vloeken in de Kerk, maar ik heb er nog weinig zin in. (ga zaterdag/zondag heus wel kijken hoor..)
Is toch heerlijk om die stijl van Jos zo weer eens te zien. Hoe hij zijn handen met de duimen door het stuur geklemd heeft, en hij vol vuur die strontbak bij de strot het circuit over trektkevlar01 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:45:
[video]
[video]
Classic Hockenheim![]()
Nieuwe layout is op zich ook niet gek.
Ik denk dat RBR deze race meer kansen heeft dan in Silverstone m.i.
Dat geluid. Jammer dat ik niet 20 jaar eerder kennis heb gemaakt met F1.kevlar01 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:45:
[video]
[video]
Classic Hockenheim![]()
Nieuwe layout is op zich ook niet gek.
Ik denk dat RBR deze race meer kansen heeft dan in Silverstone m.i.
Waiting on the world to change
Dat is een placeholder. Het is alweer opgelost.TheBrut3 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:02:
Ben benieuwd naar deze race. Ik verwacht een redelijke saaie race met vrij weinig inhaalacties. De enige echte mogelijkheid (voor redelijk gelijkwaardige wagens) is volgens mij voor bocht 6 met DRS.
@DaniëlWW2 @nachtnet @naitsoezn
De tekst van de Pirelli Infographic staat wel heel groot in de TSIk denk dat de Infographic zelf daar moest staan?
En dan te bedenken dat je nog 2 races hebt voor de zomerstoppinda powerrr schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:36:
Tijd alweer om te melden in een nieuw topic! Had al bijna het idee, dat de zomerstop al begonnen was.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Race is toch in Duitsland, niet ItaliëTommyGun schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:54:
Zou toch mooi zijn als Vettel voor eigen publiek kan winnen!
[ Voor 5% gewijzigd door DoeEensGek op 17-07-2018 11:59 ]
Ratatata
En je gelooft nu werkelijk dat het publiek vooral zal bestaan uit Duitsers die voor Vettel zijn, en niet Nederlanders die voor Max zijn?TommyGun schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:54:
Er is toch een Max tribune aldaar?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:59:
[...]
En je gelooft nu werkelijk dat het publiek vooral zal bestaan uit Duitsers die voor Vettel zijn, en niet Nederlanders die voor Max zijn?
Daar ontkom je toch niet meer aanDaniëlWW2 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:59:
[...]
En je gelooft nu werkelijk dat het publiek vooral zal bestaan uit Duitsers die voor Vettel zijn, en niet Nederlanders die voor Max zijn?
Geen idee. Er is wel een Mercedes tribune en wat hoop ik dat die ook vol met Nederlanders zit.
Liever de HulkTommyGun schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:54:
[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 17-07-2018 12:09 ]
In Monza is iedereen rood, maar denk dat dat meer voor Kimi is, aangezien die wel wereldkampioen is geworden met Ferraripinda powerrr schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:07:
Dat is dan wel apart...Wel een Verstappen tribune, ook een Mercedes tribune, maar voor de enige Duitser in de race hebben ze niksOf hebben ze in Monza wel een Vettel tribune
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
https://racingnews365.nl/...ridstraf-bij-gp-duitsland
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Oh ja, was die halve NL-DE Hulkenberg vergeten.Jasphur schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:08:
[...]
Liever de Hulk
@pinda powerrr VET is niet de enige Duitser
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Versnellingsbak ja, maar daar houdt het dan ook op.Spotmatic schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:36:
Max heeft ook wel voordelen van z'n uitval in de vorige race. Hij mag toch bepaalde onderdelen gratis vervangen (ik dacht de versnellingsbak)?
albino71 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:53:
Bij met lezen en ... present
@nachtnet Is de huidige stand (WDC en WCC) iets om toe te voegen aan de OP van elk racetopic?
Nico is net zo Nederlands als dat Vettel Italiaans ispinda powerrr schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:16:
[...]
Oh ja, was die halve NL-DE Hulkenberg vergeten.
In principe mogen ze alles vervangen behalve de versnellingsbak en motor, en door de uitvalbeurt mag de versnellingsbak dan weer wel. Dus "houdt het op" is eigenlijk omgedraaid "alleen de motor niet" (want regels m.b.t. pool).mark-k schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:39:
[...]
Versnellingsbak ja, maar daar houdt het dan ook op.
Heeft Vettel in zijn jeugd dan extreem veel in Italië gekart? Hulkenberg is namelijk een steenworp van de grens opgegroeid en heeft altijd in Emmen gekart. Uiteraard overdreven om hem dan Nederlander te noemen, maar hij "heeft" toch wel iets met Nederland.Martinspire schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:58:
[...]
Nico is net zo Nederlands als dat Vettel Italiaans is
Nee, alle andere dingen mag je sowieso vervangen, het ging om onderdelen die hij zonder straf mag wisselen dankzij zijn uitvalbeurt, dus dan houdt het wel degelijk op bij de versnellingsbak.RobertMe schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:02:
[...]
In principe mogen ze alles vervangen behalve de versnellingsbak en motor, en door de uitvalbeurt mag de versnellingsbak dan weer wel. Dus "houdt het op" is eigenlijk omgedraaid "alleen de motor niet" (want regels m.b.t. pool).
Zijn eerste F1 overwinning was met Toro Rosso en vervolgens nu aardig wat jaren voor de Italianen gereden en volgens mij ook aardig goed de taal opgestoken. Dat coureurs in een ander land veel gereden hebben, maakt ze niet meteen inwoner. Kimi heeft ook een tijdje in Nederland gewoond en gewerkt bijvoorbeeld. Maar het gaat me er meer over dat de Duitsers Hulkenberg niet als Nederlander ziet, net zoals ze Vettel niet als Italiaan zien. Ding is alleen dat op de Duitse TV Hulkenberg gewoon in het Duits of Engels te zien isRobertMe schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:02:
[...]
Heeft Vettel in zijn jeugd dan extreem veel in Italië gekart? Hulkenberg is namelijk een steenworp van de grens opgegroeid en heeft altijd in Emmen gekart. Uiteraard overdreven om hem dan Nederlander te noemen, maar hij "heeft" toch wel iets met Nederland.
Testing, one, two ...
Ik denk dat @nachtnet gewoon de ts al 6 maanden klaar heeft staan en het nieuwe plaatje nog niet had.hardware-lover schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:17:
Ik heb begrepen dat er een extra DRS zone zal zijn voor deze race, deze zie ik echter (nog) niet terug in TS?
[afbeelding]
ping 127.212.23.124
Week of zespjottum schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:22:
[...]
Ik denk dat @nachtnet gewoon de ts al 6 maanden klaar heeft staan en het nieuwe plaatje nog niet had.
Dat is geen excuus..... Truuspjottum schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:22:
[...]
Ik denk dat @nachtnet gewoon de ts al 6 maanden klaar heeft staan en het nieuwe plaatje nog niet had.
Testing, one, two ...
In elk geval geen uitstelgedrag bij Nachtnet. Of juist wel, als hij zit te prutsen aan F1 posts ipv zijn werk/studie/whatever-he-does-in-daily-life...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
under investigation??
[ Voor 14% gewijzigd door TrekDr0p op 17-07-2018 15:15 ]
Toch nog beetje zoals de oude hockenheim met lage downforce achter wanneer er zoveel DRS zones worden toegevoegd.hardware-lover schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:17:
Ik heb begrepen dat er een extra DRS zone zal zijn voor deze race, deze zie ik echter (nog) niet terug in TS?
[afbeelding]
Ik zie nog 4 rechte stukken waar ze een DRS zone zouden kunnen plaatsenFugitive2008 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:27:
[...]
Toch nog beetje zoals de oude hockenheim met lage downforce achter wanneer er zoveel DRS zones worden toegevoegd.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Mwoah, je hebt erna een veel langer stuk, waardoor je meer zou moeten profiteren van de DRS. Als je als achtervolger binnen de seconde kan blijven, kun je er wellicht wel weer overheen. Kunnen ze haasje over spelen.Fugitive2008 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:13:
Opzich wel apart dat er 1 detectie punt is voor 2 zone's. Ga je hem in de eerste voorbij en in de tweede neem je nog verder afstand, of zie ik dat verkeerd? Doet een beetje wat ze er mee willen bereiken (meer inhalen neem ik aan) te niet.
PSN: xMaurice93
Had bij bocht 1 misschien ook wel gekund...jpiwf schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:57:
Tussen bocht 6 en 8 had me wel leuk geleken. Beetje zoals in Engeland: Met DRS open door de bocht
8/10alesandro_46 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:35:
QUIZ: Put your German GP knowledge to the test!
Helaas slechts een Solid midfielder met 5 uit 10
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die slaan ze over deze keer. Ze hebben al eerder een compound over geslagen, en dat pakte meestal goed uit met leuke strategiën op de baan.tendmex schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 21:00:
Hoe kunnen ze nu geel wit en paars hebben? Waar is rood gebleven?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
| live and give like no one else |
alesandro_46 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:35:
QUIZ: Put your German GP knowledge to the test!
Helaas slechts een Solid midfielder met 5 uit 10
Lol, had minder verwacht.Your score: 9 / 10
Spraying the champagne!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq