[F1 2018] Race 11 - GP van Duitsland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste
Acties:
  • 59.495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 14:29
Rijdt hij nou expres zo beroerd? Ik begrijp dat een platte tv heel anders inschatten is dan een echte auto besturen, maar het moment wanneer je moet schakelen is toch niet ineens heel anders?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-06 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

JeroenTheStig schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 23:00:
[...]

Rijdt hij nou expres zo beroerd? Ik begrijp dat een platte tv heel anders inschatten is dan een echte auto besturen, maar het moment wanneer je moet schakelen is toch niet ineens heel anders?
Hij zegt aan het begin van het filmpje nog dat hij denkt dat hij "pretty useless" is op de simulator. Dus het zal niet expres zijn geweest. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ben benieuwd wat RB hier kan doen.

Podium???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

pilskes schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 07:56:
Ben benieuwd wat RB hier kan doen.

Podium???
5/6 standaard. Maar alles kan.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:42

Spotmatic

Ken sent me

3x3 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:00:
[...]

5/6 standaard. Maar alles kan.
Bij ELKE race ga ik uit van standaard 5/6 voor RB, of uitval. Alles meer dan dat is mooi meegenomen :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
JeroenTheStig schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 23:00:
[...]

Zoals hij zelf al zegt lijkt hij er inderdaad erg moeite mee te hebben op de sim. Lijkt erop dat dat dus niet voor hem is weggelegd. Ik denk dat dat niet eens zo vreemd is, omdat je een hoop delen aan diepte mist, maar ook het gevoel van de auto, een stuk timing. Als hij er dan ook nog commentaar bij moet geven...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:43
Stoelpoot schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:11:
[...]

Zoals hij zelf al zegt lijkt hij er inderdaad erg moeite mee te hebben op de sim. Lijkt erop dat dat dus niet voor hem is weggelegd. Ik denk dat dat niet eens zo vreemd is, omdat je een hoop delen aan diepte mist, maar ook het gevoel van de auto, een stuk timing. Als hij er dan ook nog commentaar bij moet geven...
Ach bij Ferrari hebben ze Kvyat voor in de simulator. Bij hem is het namelijk precies andersom, die is beter in de sim dan op de baan.. >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• monster944
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-10-2023

monster944

Forza 5 : DucatiFool

Perez wil foutloos weekend op Hockenheim

Tja er zijn er nog 19 coureurs die er zo over denken O-)

Bron : https://www.f1today.net/n...oos-weekend-op-hockenheim

Live your life to the Max 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944

monster944

Gerucht !

Miami aan de vooravond van twintigjarige overeenkomst met F1.

Hopelijk wordt het een gave baan met inhaal acties.

Bron :https://www.f1today.net/n...arige-overeenkomst-met-f1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
monster944 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:42:
Gerucht !

Dat klinkt niet best eerlijk gezegd. Dat is wel een *erg* lange overeenkomst. Ze moeten er wel erg veel vertrouwen in hebben dat het een gaaf circuit wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944

monster944

Ricciardo hoopt op Hockenheim momentum terug te vinden.

"hoogtepunt in 2014" pfff das lang geleden :+

Bron :https://www.f1today.net/n...-momentum-terug-te-vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:18
monster944 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:42:
Gerucht !

Dat die site nog bestaat joh, hebben ze überhaupt ooit gelijk gehad met hun vage geruchten?
Als het aan F1today hun verzonnen bronnen zou liggen dan lag de hele huidige grid door elkaar nu en reed niemand meer in de auto waar ze dit seizoen mee begonnen zijn :P

Het kan natuurlijk altijd dat ze een keer goed gokken, we gaan het zien :P

[ Voor 21% gewijzigd door LopendeVogel op 18-07-2018 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944

monster944

LopendeVogel schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:54:
[...]

Dat die site nog bestaat joh, hebben ze überhaupt ooit gelijk gehad met hun vage geruchten?
Tja ik kijk er elke dag, en geruchten daar draait de huidige F1 toch op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 14:29
Stoelpoot schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:11:
[...]

Ik vind het begrijpelijk dat het besturen van de auto in de sim compleet anders is dan wat Vettel gewend is in zijn auto, want je hebt geen dieptegevoel, je kan de bocht niet inkijken, je hebt geen gevoel in je kont wat de auto doet, je mist de krachten, etc. etc. Dus wat dat betreft geheel begrijpelijk dat het niet zo soepel gaat als je sims niet gewend bent.

Maar wat me wel opvalt is dat het schakelen vrij onhandig gaat. Hij laat de motor over-revven, vergeet te schakelen, etc. Daar zou je juist verwachten dat of je nu in een echte auto zit of in een simulator dat dit op basis van motorgeluid een automatisme is. Maar blijkbaar is dat niet zo. Het kan ook zo zijn dat hij in het echt pas opschakelt als het begint te stinken in de cockpit en dat hij dat nu mist :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:29
monster944 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:52:

Ga je nu elke F1today artikel posten? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-06 10:11

iichel

Gazoooo

Hunt, Lauda en Scheckter in '76 bij de Duitse GP op de Nürburgring (yep, waar Niki z'n crash had dat jaar)

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/0apHHglSY2cU0Re5lck8dFhzVYX2Nmf4J7CsOcsmvYU.jpg?w=775&s=90a353eed3a078d18619ac7f5e255b53

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
monster944 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:56:
[...]

Tja ik kijk er elke dag, en geruchten daar draait de huidige F1 toch op?
Haha het enige wat ik leuk vind/vond (ik kom daar al een enige tijd niet meer, dat nivo is gezakt tot 0) zijn de F1 historie kenners (althans, die het denken te zijn haha) in de reacties. De meeste die daadwerkelijk al langer dan 3jaar de F1 deden volgen zijn al weg op die site helaas.Want in hun reactie systeem kon je tot enkele jaren geleden echt zeer toffe informatie lezen (Dat was ook de kracht toen der tijd van f1today, niet hun eigen artikelen).
Nu is het meer f1fordummies geworden, gpupdate(!!) vind ik dan persoonlijk wel nog altijd zeer goed (maar daar kunnen de kids hun vingers niet meer zo makkelijk luchten dmv op het toetsenbord ongein te typen haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

iichel schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:59:
Hunt, Lauda en Scheckter in '76 bij de Duitse GP op de Nürburgring (yep, waar Niki z'n crash had dat jaar)

[afbeelding]
Welk ongeluk? :+

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944

monster944

LopendeVogel schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:00:
[...]

Nu is het meer f1fordummies geworden, gpupdate(!!) vind ik dan persoonlijk wel nog altijd zeer goed (maar daar kunnen de kids hun vingers niet meer zo makkelijk luchten dmv op het toetsenbord ongein te typen haha).
Ja daar heb je een goed punt, reacties lees ik niet!! Moet je de reacties zien als het over max gaat :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monster944

monster944

Ari Gold schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:59:
[...]

Ga je nu elke F1today artikel posten? :+
Alleen als het inhoud heeft O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:39
JeroenTheStig schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:58:
[...]

Ik vind het begrijpelijk dat het besturen van de auto in de sim compleet anders is dan wat Vettel gewend is in zijn auto, want je hebt geen dieptegevoel, je kan de bocht niet inkijken, je hebt geen gevoel in je kont wat de auto doet, je mist de krachten, etc. etc. Dus wat dat betreft geheel begrijpelijk dat het niet zo soepel gaat als je sims niet gewend bent.

Maar wat me wel opvalt is dat het schakelen vrij onhandig gaat. Hij laat de motor over-revven, vergeet te schakelen, etc. Daar zou je juist verwachten dat of je nu in een echte auto zit of in een simulator dat dit op basis van motorgeluid een automatisme is. Maar blijkbaar is dat niet zo. Het kan ook zo zijn dat hij in het echt pas opschakelt als het begint te stinken in de cockpit en dat hij dat nu mist :+
Volgens mij is hij volledig afgeleid door het doseren van gas/rem/stuur dat z'n hersenen goed schakelen even niet aan kunnen. Muscle memory van wat hij dagelijks gewend is zal wel totall niet kloppen met de inputs benodigd in de game. :P

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:03
Stefie2010 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:05:
[...]

Volgens mij is hij volledig afgeleid door het doseren van gas/rem/stuur dat z'n hersenen goed schakelen even niet aan kunnen. Muscle memory van wat hij dagelijks gewend is zal wel totall niet kloppen met de inputs benodigd in de game. :P
Maar dat is toch vreemd? Zit hij dan nooit in een sim of is die dan zo anders dan deze game setup. Ziet er gewoon knullig uit imho (niet dat ik dat beter zou kunnen)
Of is dat toch meer iets voor de generatie coureurs na hem om veel in de sim te zitten om circuit ervaring op te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:10
[...]

Als het aan F1today hun verzonnen bronnen zou liggen dan lag de hele huidige grid door elkaar nu en reed niemand meer in de auto waar ze dit seizoen mee begonnen zijn :P

Is F1Today niet die site waarop op een woensdagavond in mei(?) 2016 een artikeltje stond dat ene Max Verstappen per direct naar Red Bull zou overstappen en Kvyat teruggeplaatst zou worden naar STR? Alhier werd toen ook al beweerd dat die site absoluut niet betrouwbaar was, maar nog geen 12 uur later was het wel een big thing omdat het ook daadwerkelijk was gebeurd/aangekondigd.

Sure, het kan een goede gok zijn, maar hun nieuws/gerucht kwam wel aardig uit de lucht vallen (ondanks de tegenvallende resultaten van the torpedo verwacht je natuurlijk sowieso niet dat een top team mid season een coureur vervangt). Lijkt mij dat ze (soms?) toch hun bronnen hebben.

Note: ik kom nooit op F1 nieuws sites, dus over de kwaliteit van F1Today kan ik niks zeggen, maar ik meen wel dat zij dat toen als eerste melden dus soms zullen ze toch hun inside info hebben lijkt me dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
RobertMe schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:27:
[...]

Is F1Today niet die site waarop op een woensdagavond in mei(?) 2016 een artikeltje stond dat ene Max Verstappen per direct naar Red Bull zou overstappen en Kvyat teruggeplaatst zou worden naar STR? Alhier werd toen ook al beweerd dat die site absoluut niet betrouwbaar was, maar nog geen 12 uur later was het wel een big thing omdat het ook daadwerkelijk was gebeurd/aangekondigd.

Sure, het kan een goede gok zijn, maar hun nieuws/gerucht kwam wel aardig uit de lucht vallen (ondanks de tegenvallende resultaten van the torpedo verwacht je natuurlijk sowieso niet dat een top team mid season een coureur vervangt). Lijkt mij dat ze (soms?) toch hun bronnen hebben.

Note: ik kom nooit op F1 nieuws sites, dus over de kwaliteit van F1Today kan ik niks zeggen, maar ik meen wel dat zij dat toen als eerste melden dus soms zullen ze toch hun inside info hebben lijkt me dan
Nee hun kopiëren alles van andere sites, echter doen (deden?) ze niet aan bron vermeldingen dus je weet (bijna) nooit van welke site ze het kopiëren :)
''vroeger'' haalde je uit de reacties waar ze de geruchten of het nieuws vandaan haalden, maar die mensen zijn allemaal gebanned of weggegaan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
LopendeVogel schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:38:
Nee hun kopiëren alles van andere sites, echter doen (deden?) ze niet aan bron vermeldingen dus je weet (bijna) nooit van welke site ze het kopiëren :)
''vroeger'' haalde je uit de reacties waar ze de geruchten of het nieuws vandaan haalden, maar die mensen zijn allemaal gebanned of weggegaan :)
Je kan/mag niet eens linken naar andere sites. Als je bericht hyperlinks bevat wordt het bericht niet geplaatst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:22
Martinspire schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:58:
Nico is net zo Nederlands als dat Vettel Italiaans is :?
VET is ook gewoon kei Nederlands! Volgens mij heeft hij (of zijn familie) een vakantiehuisje in Renesse, waar ze vroeger regelmatig heen gingen en volgens mij nog heen gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door TheBrut3 op 18-07-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:39
smurf_nl schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:20:
[...]

Maar dat is toch vreemd? Zit hij dan nooit in een sim of is die dan zo anders dan deze game setup. Ziet er gewoon knullig uit imho (niet dat ik dat beter zou kunnen)
Of is dat toch meer iets voor de generatie coureurs na hem om veel in de sim te zitten om circuit ervaring op te doen.
Pedaalgevoel en stuurgevoel zullen wel totaal anders zijn waardoor je een aantal ronden even moet wennen. Waarschijnlijk werd hij hier gewoon achter dat ding gezet en moest een rondje rijden zonder even te oefenen.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 10:40

TommyGun

Stik er maar in!

Zolang 'ie maar snel is op het circuit. Simulator is leuk voor kinderen >:)

[ Voor 16% gewijzigd door TommyGun op 18-07-2018 11:51 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
Kimi Raikkonen comes into this race having been outqualified by Vettel at the last nine races, but he’s only been outqualified by a team mate at Hockenheim once in the last 17 years (by Felipe Massa in 2008).

Speaking of qualifying, Daniel Ricciardo has never been outqualified by a team mate at Hockenheim, but he trails Max Verstappen 7-3 this season and has been beaten by the Dutchman in qualifying at the last four races.
Ik ben benieuwd.

En uiteraard kon dit ook niet uitblijven
The weather in Germany at this time of year is known for its unpredictability, with sunshine or heavy rain a possibility, and it looks like that’ll be the case this weekend.

Saturday should be an interesting qualifying, with light rain showers expected near the end of the session. Then on Sunday, the drivers can expect breezy conditions, with temperature highs of around 28 degrees Celsius. Makes for an exciting weekend.
Via F1 GERMANY PREVIEW – the stats and info you need to know

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Jasphur schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:17:
[...]

Ik ben benieuwd.

En uiteraard kon dit ook niet uitblijven

[...]

Via F1 GERMANY PREVIEW – the stats and info you need to know
Toch wel 80% kans op neerslag volgens Weeronline. Sowieso op de zaterdag regen. Natte quali?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 19:25
[...]

Hun waren wel de eerste die destijds riepen dat VER naar RBR ging en dat bleek te kloppen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ari Gold schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:25:
[...]

Toch wel 80% kans op neerslag volgens Weeronline. Sowieso op de zaterdag regen. Natte quali?
Alles verder dan 1 a 2 dagen vooruit is gewoon gegokt.
lochpatje schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:34:
[...]
Hun waren wel de eerste die destijds riepen dat VER naar RBR ging en dat bleek te kloppen :P
Link or it didn't happen.
/verder heeft dit onderwerp niks in dit topic te zoeken ;)

[ Voor 35% gewijzigd door YakuzA op 18-07-2018 13:17 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:11

Martinspire

Awesomeness

monster944 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:52:

Van achteruit de startgrid momentum terug vinden. Ok. Tot P8 gaat dat prima, daarna iets meer moeite maar P5 kan ie dan toch niet meer halen?

Maar deze race dus alleen Ricciardo van achteruit? Gaat Max dan bij Hongarije (waar ze toch verwachten goed te zijn?) de nieuwe motor pakken?

Gezien de banen waar ze wel of niet succesvol waren dit jaar, heb ik eerder het idee dat deze race makkelijker moet gaan voor RBR dan de volgende, maar we gaan het zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 18-07-2018 13:34 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:06
Martinspire schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:33:
[...]

Maar deze race dus alleen Ricciardo van achteruit? Gaat Max dan bij Hongarije (waar ze toch verwachten goed te zijn?) de nieuwe motor pakken?
Waarschijnlijk wel, hij heeft nog een nieuwe ICE in het vat zitten die hij kan plaatsen zonder straf.

[ Voor 30% gewijzigd door Extigo op 18-07-2018 13:35 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendmex
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 10:25
ATS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 21:08:
[...]

Die slaan ze over deze keer. Ze hebben al eerder een compound over geslagen, en dat pakte meestal goed uit met leuke strategiën op de baan.
Oh echt? Wist ik niet. Dacht dat ze altijd 3 compounds pakte die op elkaar aansluiten. Wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

demo31051987 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:35:
[...]

Waarschijnlijk wel, hij heeft nog een nieuwe ICE in het vat zitten die hij kan plaatsen zonder straf.
RIC moet idd vrijwel zeker een nieuwe MGU-K doen binnenkort. Die er nu inzit is al degene uit Australie.
Zijn vervangende MGU-K ging meteen de 1e race dat hij em gebruikte in Monaco kapot.
Dus verwacht is dat hij een +5/+10 pakt in deze race.

Max heeft alles nog voldoende op voorraad. Die krijgt op Monza pas weer een nieuwe ICE.
Een nieuwe MGU-K gaat hij niet nemen, daar heeft hij nog 3 werkende exemplaren van op voorraad.

[ Voor 17% gewijzigd door YakuzA op 18-07-2018 14:15 . Reden: iets uitgebreid ]

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

YakuzA schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:16:
[...]

Alles verder dan 1 a 2 dagen vooruit is gewoon gegokt.

[...]

Link or it didn't happen.
/verder heeft dit onderwerp niks in dit topic te zoeken ;)
Ok Edd in "[F1] Seizoen 2016 - Deel 1" >:)

Jsunnyreports

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DiYvijaXUAAtFcy?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DiYvkfNWAAA2_WE?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DiYvlvgXcAA0kWT?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DiYvmyLXcAAaxN8?format=jpg&name=900x900

Oja. En natuurlijk deze legendarische foto. Schumacher '95
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DiYwU-ZWAAEO4nx?format=jpg&name=large

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 18-07-2018 14:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Kortom, ze hadden het dus gekopieerd van motorsport.com aangezien het artikel van f1today 2 uur later gepost is :)
Jasphur schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:36:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Oja. En natuurlijk deze legendarische foto. Schumacher '95
[afbeelding]
F1 2018 zonder Halo d:)b

[ Voor 52% gewijzigd door YakuzA op 18-07-2018 15:38 ]

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Haha Schumacher en dan elfjes die aan een schoen werken. Nice. Sowieso tof gedaan met heel die Grimm-look.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:02

Mystikal

It never hurts to help!

Mooie foto's Jasphur!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 23:13
Flauw dat ze met die SC niet door de wasstraat gaan :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En de persconferenties:
Who will face the media ahead of this weekend's 11th round of 2018? The line-ups in full...

Thursday, July 19, 1500 hours local time (1300 UTC)
Brendon Hartley (Toro Rosso), Nico Hulkenberg (Renault), Sergio Perez (Force India), Sebastian Vettel (Ferrari)

Friday, July 20, 1300 hours local time (1100 UTC)
Robert Bell (Renault), Andrew Green (Force India), Paddy Lowe (Williams), Pierre Wache (Red Bull)

The qualifying and post-race conferences with the top three drivers will take place immediately after the respective sessions.

As always, Formula1.com will bring you full transcripts.

[ Voor 88% gewijzigd door sjaool op 18-07-2018 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001

Wok

Dakloos...

iichel schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:59:

[afbeelding]
:o

Die Daniel Brühl hebben ze destijds dan wel briljant gecast voor Rush _O_
Afbeeldingslocatie: https://dl9fvu4r30qs1.cloudfront.net/f7/77/e0cb5a1645a494ba27bbca6060a9/daniel-bruhl-in-rush.jpg

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 16:48

AzzKickah

06-CENSORED

Klopt, vond ik ook al. Ik vond die Hunt ook wel behoorlijk goed lijken.

Het acteerwerk daarentegen... :X Vond ik niet heel fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendmex
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 10:25
d0s schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:05:
Een regenrace zou leuk zijn :)
ben niet geinformeerd van wat hiervoor staat

Regenrace met deze droogte? Lijkt me onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

AzzKickah schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 23:57:
Klopt, vond ik ook al. Ik vond die Hunt ook wel behoorlijk goed lijken.

Het acteerwerk daarentegen... :X Vond ik niet heel fantastisch.
Voor Hunt hadden ze ook Freddie Hunt kunnen nemen. Als twee druppels water, maar dat is natuurlijk ook niet gek bij vader en zoon.

Voor het acteerwerk had het denk ik niet uitgemaakt..

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:31
alexbl69 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:57:
Flauw dat ze met die SC niet door de wasstraat gaan :)
Wel bijzonder inderdaad, ff lekker krassen met een bezem en een half straaltje water :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 23:13
tendmex schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 00:01:
[...]

ben niet geinformeerd van wat hiervoor staat

Regenrace met deze droogte? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Vergis je niet. Het is hier kurkdroog, maar in Zuid Duitsland wil het ook nu wel eens spoken.

Kijk maar even naar de voorspelling van Ventusky voor zondag 14u:

https://www.ventusky.com/...5&l=rain-3h&t=20180722/12

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Buxton is op locatie

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DicokYsWsAAgL25?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Hopen dat we snel die reportagevideo krijgen dan. Raak ik weer up to date met de roddels op het grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Stoelpoot schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:03:
[...]

Hopen dat we snel die reportagevideo krijgen dan. Raak ik weer up to date met de roddels op het grid.
Vanavond laat zal Paddock Pass wel online komen, op basis van de persconferentie(s) op de donderdag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Volgens mij kan het bloedheet worden in het media centrum. Foto via SFI Twitter

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dic0gj6XcAExb0H?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Stoelpoot schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:03:
[...]

Benieuwd welke haas pun hij nu heeft. Die zijn altijd zo cringey. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:29:
Volgens mij kan het bloedheet worden in het media centrum. Foto via SFI Twitter

[afbeelding]
Zeg dat. En ik verwachtte nog dat de strijd tussen HAM en VET het heetst zou zijn dit weekend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 10:40

TommyGun

Stik er maar in!

melcon schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 07:51:
[...]

Wel bijzonder inderdaad, ff lekker krassen met een bezem en een half straaltje water :+
Ik weet niet wat ik erger vind; een krasstraat of met zo'n bezem...

Zo'n auto was je toch op z'n minst volgens de 2 emmers methode en met een goede washmitt |:( :F

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Uitzicht Mercedes AMG F1 hospitality.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DidBLYWW4AAsh_k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jasphur schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:07:
Uitzicht Mercedes AMG F1 hospitality.

[afbeelding]
Ik ben meer benieuwd naar wat er precies op die A4'tjes staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
AzzKickah schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:08:
[...]

Ik ben meer benieuwd naar wat er precies op die A4'tjes staat :P
Enhance it. Programma of menukaart? :+

Wie zitten er btw bij de persco?

[ Voor 7% gewijzigd door Ari Gold op 19-07-2018 10:11 . Reden: Persco ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja, maar wát dan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Bratwürst. :P

Maar ik heb het gevraagd. Het enige wat Mercedes heeft gezegd is dat SFI (zij heeft de foto gemaakt) van de cake af moet blijven.

Mercedes reactie op mn vraag haha

[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 19-07-2018 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Om het overzichtelijk te houden, laten we de aankondiging van Mercedes gewoon op één plaats bespreken: [F1] Seizoen 2018 - deel 1

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DidF8WWWkAAtRCF?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DidF8WYXkAYnKPE?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DidF8WXW0AA0e3d?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:31
TommyGun schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:55:
[...]

Ik weet niet wat ik erger vind; een krasstraat of met zo'n bezem...

Zo'n auto was je toch op z'n minst volgens de 2 emmers methode en met een goede washmitt |:( :F
Exact dit! Hoezo autoliefhebber :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
De zon schijnt hard.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DidNcfeWkAYjIa_?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DidU0WEW4AAz4Tl?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DidU0WUX0AE4M1D?format=jpg&name=medium

En Niko gaat een lap talk houden vanuit een heli. Video volgt later.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DidQ-jqXcAA0h9U?format=jpg&name=large

@nachtnet wat ben je stil! :o

[ Voor 70% gewijzigd door Jasphur op 19-07-2018 12:22 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DidC38iX0AAAvcE?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DiNkZdGX0AARjvt?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Man man, Renault kan naast hybride motoren ook al geen mooie posters maken :+

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Bansheeben schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:48:
[...]

Man man, Renault kan naast hybride motoren ook al geen mooie posters maken :+
Is die ene Sean niet de grafisch ontwerper daar?
Die kerel die voorheen altijd onwijs gave liveries bedacht als hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Jasphur schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:16:
[...]

Geen idee. Maar als dat zo is, dan is dit duidelijk niet zo z'n ding. Die van Ferrari is vele malen indrukwekkender.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Sean Bull bedoel je?

https://twitter.com/seanbulldesign
Freelance designer working with clients such as Red Bull NA, Dragon FE, Charles Leclerc and more. Business: seanbulldesign@gmail.com now working at Renault F1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
[...]

Klopt, maar denk niet dat hij die posters maakt. Hij is pas in maart daar begonnen en die posters zijn in dezelfde stijl als vorig jaar.

@Bansheeben Die van Ferrari zijn echt vet inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DieNLy9V4AAlMPP?format=jpg&name=small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://cdn-8.motorsport.com/images/amp/6xPpLlm6/s6/f1-german-gp-2001-uciano-burti-prost-ap04-after-crashing-into-the-back-of-the-ferrari-of-m-7744814.jpg

Was dat niet Jos daar links die daar goed wegkwam destijds in 2001?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Lijkt wel een rood-wit-blauwe helm in een Arrows, inderdaad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 21:40

Wom

kevlar01 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:46:
[afbeelding]

Die crash van Burti deed me altijd ook aan deze crash denken

Afbeeldingslocatie: https://media.gettyimages.com/photos/mar-2002-bmwwilliams-driver-ralf-schumacher-of-germany-crashes-during-picture-id937948?k=6&m=937948&s=612x612&w=0&h=xUy_ToVnzYUcTuQEfwBtDTxcrENQ2HS3seD2Ikc6ZKU=

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:52

vhal

ಠ_ಠ

Toen Hockenheim nog echt Hockenheim was...

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
Goeie ouwe tijd; toen F1 wielen nog een eigen wil mochten hebben en niet als slaaf vast hingen aan een touwtje :*)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010

iichel

Gazoooo

Mr "Gentlemen, a short look to the past" was er weer :D

https://streamable.com/pqsap

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
Checo heeft het weer gedaan.. :+
iichel schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:02:

Toch wel een goeie vraag, alleen z'n manier van stellen is altijd niet te volgen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hahaha ik vind dat zo goud he :D :')

peepll.
remootlee.
com-pli-cate-ted.

_o_ Baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:19
kevlar01 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:46:
[afbeelding]

Het was Bernoldi die best een HALO had kunnen gebruiken daar, een wiel van Burti (eigenlijk zijn hele auto) miste zijn helm op een haar na...
TheBrut3 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:01:
[...]

Goeie ouwe tijd; toen F1 wielen nog een eigen wil mochten hebben en niet als slaaf vast hingen aan een touwtje :*)
Vanaf 1998 al, maar zoals je kon zien was er ruimte voor verbetering :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DiY5G_bW0AEdEsl?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DiY5IG4X4AAtHfx?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

De coureurs beginnen ook direct te lachen, net als ik! _/-\o_

Ik zet deze er voor alle volledigheid even bij, dan snappen anderen de link ook.
Daarnaast altijd goed om deze even terug te kijken ;)

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ziggo zal er straks ook wel bij komen, maar voor nu deze maar.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wWq9UMiPtv8]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003

Martinspire

Awesomeness

Weet niet welke jullie hebben gekeken, maar Youtube denkt dat ik 14 keer reclame in die video wil :X

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En bij Ziggo, hopelijk zonder reclame.

YouTube: Hele persconferentie | GP van Duitsland | 19/07/2018

Embedden werkt helaas niet. Geen idee waarom.

[ Voor 44% gewijzigd door sjaool op 19-07-2018 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Een werkende link naar de persco bij Ziggo: YouTube: Hele persconferentie | GP van Duitsland | 19/07/2018

embedden mag niet en het link formaat lijkt Tweakers te slopen als je die toch tussen video tags zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:15
sjaool schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 19:00:
En bij Ziggo, hopelijk zonder reclame.

YouTube: Hele persconferentie | GP van Duitsland | 19/07/2018

Embedden werkt helaas niet. Geen idee waarom.
Ziggo heeft dat zo ingesteld op hun kanaal. Waarschijnlijk om je naar het kanaal te lokken zodat je nog meer content gaat bekijken. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Rivanov schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 19:26:
[...]

Ziggo heeft dat zo ingesteld op hun kanaal. Waarschijnlijk om je naar het kanaal te lokken zodat je nog meer content gaat bekijken. ;)
Voor zover ik kan zien hebben ze dat niet geblokkeerd. Het zal misschien door de underscore komen. Normaal kun je de video's namelijk wel embedden maar speelt het filmpje niet en moet je naar Youtube om te kunnen kijken.

Btw wat het weer aangaat lijkt het erop dat we een natte kwalificatie gaan krijgen en zondag lijkt ook niet meer zo droog volgens mijn weerbericht voor Hockenheim.

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 19-07-2018 20:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
‘Don’t do anything stupid’. After seeing his drivers collide on the first lap at the British Grand Prix, Haas boss Guenther Steiner has delivered some stern instructions to Kevin Magnussen and Romain Grosjean ahead of their return to action in Germany…
“We just need to not throw any more points away. It’s so difficult at the start to make rules of engagement. The only rule of engagement is don’t do anything stupid. Do nothing that will compromise the team.
Aldus Guenther.

We gaan het zien, we gaan het zien :P

Haas drivers warned against British GP clash repeat

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik kan werkelijk niet geloven dat ik dit zeg, maar ik denk dat ik dit weekend net zoveel voor Vettel als voor Max ga zijn.

Nu voordat ik word afgevoerd naar een gesticht, laat het me uitleggen. :P
Max gaat hier hooguit voor P4 ben ik bang. Die P4 kan je binnenhalen met Bottas die weer eens een slokje van de gifbeker moet leegdrinken, of door Kimi die weer eens een waardeloze strategie krijgt van Ferrari. Gebeurd beiden, dan kan Max P3 pakken. Ricciardo krijgt gridstraffen dus die mag blij zijn met alles beter dan P6.

Vettel is anders. Dit kan wel eens de laatste GP op Hockenheim in enkele jaren gaan worden, en Vettel heeft hem nooit gewonnen. Vettel is nota bene op een halfuur rijden opgegroeid. Meer een thuisrace dan dit gaat het niet worden. Verder laat Vettel maar eens uitlopen, op de Duitse GP. Hilarisch omdat Mercedes hem dat niet pakt, en ik verwacht dat Ferrari nog wel iets heel stoms gaat doen, waardoor ze opeens heel veel punten gaan verliezen later in het seizoen. Hou het kampioenschap maar eens echt spannend. Ik neig dit seizoen toch al meer naar Vettel aangezien Hamilton nou niet heel erg gemotiveerd lijkt en ik Mercedes echt niks meer gun. Verder staat Ferrari alweer dik tien jaar droog...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:15

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@DaniëlWW2 Max op 1 en geen of weinig punten voor HAM en VET zou de boel ook wel verder op scherp stellen.

Daarnaast zal er weer zat oranje op de tribunes zitten, die gun ik ook hun feestje.

Misschien HUL op het podium voor 'ze germans' ;)

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

albino71 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 21:49:

Misschien HUL op het podium voor 'ze germans' ;)
Dat zou een first zijn. :+

Het is hem in ieder geval wel een keertje gegund. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 22:12
(jarig!)
DaniëlWW2 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 21:29:
Ik kan werkelijk niet geloven dat ik dit zeg, maar ik denk dat ik dit weekend net zoveel voor Vettel als voor Max ga zijn.

Nu voordat ik word afgevoerd naar een gesticht, laat het me uitleggen. :P
Max gaat hier hooguit voor P4 ben ik bang. Die P4 kan je binnenhalen met Bottas die weer eens een slokje van de gifbeker moet leegdrinken, of door Kimi die weer eens een waardeloze strategie krijgt van Ferrari. Gebeurd beiden, dan kan Max P3 pakken. Ricciardo krijgt gridstraffen dus die mag blij zijn met alles beter dan P6.

Vettel is anders. Dit kan wel eens de laatste GP op Hockenheim in enkele jaren gaan worden, en Vettel heeft hem nooit gewonnen. Vettel is nota bene op een halfuur rijden opgegroeid. Meer een thuisrace dan dit gaat het niet worden. Verder laat Vettel maar eens uitlopen, op de Duitse GP. Hilarisch omdat Mercedes hem dat niet pakt, en ik verwacht dat Ferrari nog wel iets heel stoms gaat doen, waardoor ze opeens heel veel punten gaan verliezen later in het seizoen. Hou het kampioenschap maar eens echt spannend. Ik neig dit seizoen toch al meer naar Vettel aangezien Hamilton nou niet heel erg gemotiveerd lijkt en ik Mercedes echt niks meer gun. Verder staat Ferrari alweer dik tien jaar droog...
Waarom zou Ferrari iets heel doms gaan doen later in het seizoen? Als Ferrari dit seizoen het kampioenschap niet pakt dan is dat gewoon enorm slecht. Nou moet ik toegeven het zit allemaal ook niet helemaal mee (met safety cars en dergelijke, qua strategie zijn ze zowaar beter dan Merc), maar als het ooit mogelijk was/is dan is het dit seizoen wel. Ik denk persoonlijk dat Ferrari Merc inmiddels wel heeft ingehaald en als Vettel dit seizoen niet de titel pakt, dan moet er wel iets heel vreemds gebeuren of ligt het simpelweg aan hemzelf.

Wil verder niet zeggen dat Vettel een zwak seizoen rijdt of iets dergelijks, hij rijdt tot dusverre sterker (vrijwel foutloos?) dan ik had verwacht dat hij zou doen. Maar ik denk eigenlijk niet dat Mercedes het tempo van Ferrari gaat kunnen bijbenen, En of ze de komende GP nou winnen of niet, ik zie Vettel dit jaar de titel wel pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
DaniëlWW2 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 21:29:
Meer een thuisrace dan dit gaat het niet worden.
Voor Vettel niet nee. Maar voor Monégasque LeClerc is zijn thuisrace korter bij :p (10 minuten lopen vanaf zijn huidige woonadres IIRC? En vroeger stapte die op de bus bij de bushalte op start/finish).

Verder denk ik eens met je betoog. Hamilton ben ik al niet echt een fan van, en dit jaar is het helemaal niks. Als het niet loopt alleen maar klagen etc. En als Ferrari twee keer de thuisrace van Hamilton/Mercedes kan afpakken is dat ook wel eens leuk.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
Ari Gold schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:30:
[...]

Benieuwd welke haas pun hij nu heeft. Die zijn altijd zo cringey. :+
ik hoop dat je er blij mee bent :P

Dat armpje daarna :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-06 20:38

mark-k

AKA markkNL

Martinspire schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 18:01:
Weet niet welke jullie hebben gekeken, maar Youtube denkt dat ik 14 keer reclame in die video wil :X
Dat er tegenwoordig nog mensen zijn die zonder enige vorm van adblock op het internet durven te komen vind ik wonderbaarlijk :X

Zou die kerel daar trouwens echt moeite voor doen om een zo lang mogelijke vraag te verzinnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Die8VkeW0AAS0-f?format=jpg&name=900x900

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
  • Naamverbasteringen: Doe maar niet.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.