Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 20-07-2018 08:49 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lijkt een beetje op een herhaling van 2012 te worden? Daar was de zaterdag ook zeiknat en zondag een droge race.
Was uit mijn hoofd ook de laatste pole van Alonso:
YouTube: Fernando Alonso Pole Lap At Hockenheim 2012 German GP (HD) 1'40&...
Dat armpje doet 'ie mooi.DJTimo schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 22:26:
[...]
ik hoop dat je er blij mee bent
Dat armpje daarna
DJTimo schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 22:26:
[...]
ik hoop dat je er blij mee bent
Dat armpje daarna

Mooi hoe ie t er om doet
En toen toch, wederom op masterlijke wijze

"When you grow up your heart dies"
Verschil moet er wezen ;-)
Voor de Facebook-gebruikers: een mini tornado op de camping bij het circuit van Hockenheim.
https://www.facebook.com/.../videos/1801436796592190/
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Gaat leuk worden als er opeens een windvlaag uit het niks komt tijdens de trainingenSpotmatic schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:25:
[...]
Verschil moet er wezen ;-)
Voor de Facebook-gebruikers: een mini tornado op de camping bij het circuit van Hockenheim.
https://www.facebook.com/.../videos/1801436796592190/
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En dan wordt Grosjean er als enige door verrast.basvn schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:26:
[...]
Gaat leuk worden als er opeens een windvlaag uit het niks komt tijdens de trainingen

Ja tuurlijk, is goed Romain..
Die tornado was ie zelfs toen ie weer eens in de rondte ging.Grimmie187 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:29:
Er was een tornado achterop het circuit, ik zweer het!
Zouden zijn collega's al weddenschappen hebben lopen in welke sessie/bocht ie er weer eens vanaf stuiterd?
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Ze (ik denk vooral GRO) hebben al flink op hun kop gekregen van Guenther. Dus ik verwacht niet zoveel meer van ze heheDarkasantion schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:30:
[...]
Die tornado was ie zelfs toen ie weer eens in de rondte ging.
Zouden zijn collega's al weddenschappen hebben lopen in welke sessie/bocht ie er weer eens vanaf stuiterd?
[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 20-07-2018 09:47 ]
Die tornado heet ERI gok ik.Grimmie187 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:29:
Er was een tornado achterop het circuit, ik zweer het!
Ene F. Alonso heeft het anders ook niet altijd makkelijk met windSpotmatic schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:27:
[...]
En dan wordt Grosjean er als enige door verrast.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Beweren jullie nu dat het kan regenen in Europa?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
https://www.mclaren.com/f.../the-story-of-the-marque/Jasphur schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:49:
Ah, dat wist ik niet. Weer wat geleerd.
[ Voor 55% gewijzigd door nachtnet op 20-07-2018 10:50 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 44% gewijzigd door nachtnet op 20-07-2018 10:51 ]
Eerdere jaren is vaak gebleken dat Ferrari ten opzichte van de concurrentie achteruit gaat gedurende het seizoen. In het begin van het seizoen zaten ze altijd dicht bij Mercedes en zat Red Bull er een seconde achter en op het eind van het seizoen had Red Bull ze op race snelheid ingehaald. Vorig jaar zag ik dat overigens niet zo duidelijk terug, maar Mercedes was de 2e helft van het seizoen wel stukken beter dan Ferrari.Snowdog schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 21:51:
[...]
Waarom zou Ferrari iets heel doms gaan doen later in het seizoen? Als Ferrari dit seizoen het kampioenschap niet pakt dan is dat gewoon enorm slecht. Nou moet ik toegeven het zit allemaal ook niet helemaal mee (met safety cars en dergelijke, qua strategie zijn ze zowaar beter dan Merc), maar als het ooit mogelijk was/is dan is het dit seizoen wel. Ik denk persoonlijk dat Ferrari Merc inmiddels wel heeft ingehaald en als Vettel dit seizoen niet de titel pakt, dan moet er wel iets heel vreemds gebeuren of ligt het simpelweg aan hemzelf.
Wil verder niet zeggen dat Vettel een zwak seizoen rijdt of iets dergelijks, hij rijdt tot dusverre sterker (vrijwel foutloos?) dan ik had verwacht dat hij zou doen. Maar ik denk eigenlijk niet dat Mercedes het tempo van Ferrari gaat kunnen bijbenen, En of ze de komende GP nou winnen of niet, ik zie Vettel dit jaar de titel wel pakken.
Maar we zullen zien, ik gun het Ferrari/Vettel wel om eindelijk weer eens kampioen te worden.
Mwah.. Volgens mij boorde GRO hem bij pitbox uit al bijna in een Toro Rossoiichel schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:01:
Goeie FP1 gewenst. Moge je minst favoriete coureur 'm toch uit de muur. Magnussen en de grindbak houden
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat Ferrari nog wel eens een ontwikkelingsrace verliest tegen teams zoals Mercedes of RBR. Verder hou ik er ook wel rekening mee dat er nog wel wat gaat ontploffen naarmate we naar het einde van het seizoen gaan.Snowdog schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 21:51:
[...]
Waarom zou Ferrari iets heel doms gaan doen later in het seizoen? Als Ferrari dit seizoen het kampioenschap niet pakt dan is dat gewoon enorm slecht. Nou moet ik toegeven het zit allemaal ook niet helemaal mee (met safety cars en dergelijke, qua strategie zijn ze zowaar beter dan Merc), maar als het ooit mogelijk was/is dan is het dit seizoen wel. Ik denk persoonlijk dat Ferrari Merc inmiddels wel heeft ingehaald en als Vettel dit seizoen niet de titel pakt, dan moet er wel iets heel vreemds gebeuren of ligt het simpelweg aan hemzelf.
Wil verder niet zeggen dat Vettel een zwak seizoen rijdt of iets dergelijks, hij rijdt tot dusverre sterker (vrijwel foutloos?) dan ik had verwacht dat hij zou doen. Maar ik denk eigenlijk niet dat Mercedes het tempo van Ferrari gaat kunnen bijbenen, En of ze de komende GP nou winnen of niet, ik zie Vettel dit jaar de titel wel pakken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
+soulcrusher schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:53:
[...]
Eerdere jaren is vaak gebleken dat Ferrari ten opzichte van de concurrentie achteruit gaat gedurende het seizoen. In het begin van het seizoen zaten ze altijd dicht bij Mercedes en zat Red Bull er een seconde achter en op het eind van het seizoen had Red Bull ze op race snelheid ingehaald. Vorig jaar zag ik dat overigens niet zo duidelijk terug, maar Mercedes was de 2e helft van het seizoen wel stukken beter dan Ferrari.
Maar we zullen zien, ik gun het Ferrari/Vettel wel om eindelijk weer eens kampioen te worden.
Eerdere jaren was dat idd wel zo, maar ik heb het idee dat Ferrari er dit jaar echt bovenopzit. Waar normaal gesproken op dit moment in het seizoen al te zien was dat Mercedes beter doorontwikkelde, is daar nu nog niks van te zien. Het lijkt erop dat ze iig de beste motor hebben op dit moment en ook qua aero zit het volgens mij heel aardig in elkaar. Zelfs op circuits die Mercedes in het verleden met overmacht won is de strijd nu vrij close. Ik zie Ferrari het dit jaar iig niet meer weggooien en het zou me verbazen als Vettel geen kampioen wordt.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:02:
[...]
Omdat Ferrari nog wel eens een ontwikkelingsrace verliest tegen teams zoals Mercedes of RBR. Verder hou ik er ook wel rekening mee dat er nog wel wat gaat ontploffen naarmate we naar het einde van het seizoen gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Snowdog op 20-07-2018 11:04 ]
iichel schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:01:
Goeie FP1 gewenst. Moge je minst favoriete coureur 'm toch uit de muur. Magnussen en de grindbak houden
Nogmaals 2014 vanuit een andere hoek
- DaniëlWW2
- Niet online
Toen was Magnussen al een idioot.kevlar01 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:05:
[...]
[video]
Nogmaals 2014 vanuit een andere hoek

Pff, 1 plofje en weg is de leiding in het kampioenschap!Snowdog schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:03:
[...]
+
[...]
Eerdere jaren was dat idd wel zo, maar ik heb het idee dat Ferrari er dit jaar echt bovenopzit. Waar normaal gesproken op dit moment in het seizoen al te zien was dat Mercedes beter doorontwikkelde, is daar nu nog niks van te zien. Het lijkt erop dat ze iig de beste motor hebben op dit moment en ook qua aero zit het volgens mij heel aardig in elkaar. Zelfs op circuits die Mercedes in het verleden met overmacht won is de strijd nu vrij close. Ik zie Ferrari het dit jaar iig niet meer weggooien en het zou me verbazen als Vettel geen kampioen wordt.
Nee, ik durf pas te voorzichtig te hopen tegen de tijd dat we in Abu Dhabi aankomen..
Zondag wordt de kans op regen iets kleiner: https://www.ventusky.com/...5&l=rain-3h&t=20180722/12
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Live your life to the Max 1.
Eens. Hij is de Maldonado van de V6T era.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Morgen.SinergyX schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:18:
Hadden ze het gras niet wat water kunnen geven? Ziet er zo dor en geel uit
Het afremmend vermogen van dat "gras" zal ook wel flink minder zijn geworden.SinergyX schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:18:
Hadden ze het gras niet wat water kunnen geven? Ziet er zo dor en geel uit
iichel schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:23:
Als je kijkt hoe (relatief) weinig mensen naar FP1 FP2 en FP3 kijken in vegelijking met Q en de race, dan snap ik wel dat ze daar niet zoveel water aan willen verspillen. Hoewel ze dat denk ik niet in 1 dag groen gaan krijgen

[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 20-07-2018 11:26 ]
Jammer van de oude baan, wat gingen ze daar kolere hard
En daar leek toch iets onder de auto van Gasly vandaan te komen.
Edit, eerste keer dat ik zie als ze camera op een wagen met timer hebben, je linksonder de turns ziet
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 20-07-2018 11:30 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Half naakte Alfa = ??
- DaniëlWW2
- Niet online
Denk niet dat het op een schroef neer komt -> Denkt aan het Max incidentHippocampus schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:29:
ZOdan, een heel stuk engine cover erafwaaien bij Sauber. Schroefje vergeten?
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Monza 2015? Was dat niet omdat ze maar de helft van de schroefjes vast gezet hadden?crzyhiphopazn schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:30:
[...]
Denk niet dat het op een schroef neer komt -> Denkt aan het Max incident
[ Voor 66% gewijzigd door Jasphur op 20-07-2018 11:33 ]
Magnussen een idioot? Dit seizoen twee 5e plekken en twee 6e plekken. Verder ben ik voorstander om termen als idioot enzo op Facebook/Twitter te laten, tweakers zou beter moeten zijn dan dat.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Be careful what you wish for...
Je weet hoe Tim en Tom Coronel van hun tweede naam heten?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Serieus, is idioot al te dysfemistisch? wat stel je dan voor, pannekoek, stokbroodvreter, ...?Stefie2010 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:32:
[...]
Magnussen een idioot? Dit seizoen twee 5e plekken en twee 6e plekken. Verder ben ik voorstander om termen als idioot enzo op Facebook/Twitter te laten, tweakers zou beter moeten zijn dan dat.
[ Voor 62% gewijzigd door Soggney op 20-07-2018 11:34 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Als je ziet hoe Magnussen zich op de baan gedraagt richting andere coureurs lijkt dit woord specifiek voor hem te zijn uitgevonden..
Nja, als je dit soort dingen vaker flikt, is die benaming wel terecht.Stefie2010 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:32:
[...]
Je kan ook overdrijven. Ik kan me op zich wel vinden in de term idioot als ik terugdenk aan verschillende acties, zoals het op hoge snelheid in de muur duwen van Gasly op Baku.Stefie2010 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:32:
[...]
Hey Olav, hoe isss het?Soggney schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:33:
[...]
Serieus, is idioot al te dysfemistisch? wat stel je dan voor, pannekoek, stokbroodvreter, ...?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Als aanvulling:mark-k schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:35:
[...]
Nja, als je dit soort dingen vaker flikt, is die benaming wel terecht.
YouTube: Charging Alonso Spars with Magnussen | 2018 British Grand Prix
Sindsdien is MAG in mijn ogen een pipo 1e klas (mag dat wel?
Ik kan me voorstellen dat je als fan van een bepaalde rijder het gewoon niet leuk vind als die termen langskomen.Soggney schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:33:
[...]
Serieus, is idioot al te dysfemistisch? wat stel je dan voor, pannekoek, stokbroodvreter, ...?
Die laatste is natuurlijk weer heel fout naar de FransenSoggney schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:33:
[...]
Oelewapper, laten we die gebruiken
https://www.fia.com/file/70760/download?token=160NeWGb
- DaniëlWW2
- Niet online
Hoe wou je Magnussen zijn gedrag op de baan dan beschrijven? In vrije trainingen is hij vaak al bezig met andere coureurs van de baan drukken. In de race heeft hij nu al meerdere malen geprobeerd om coureurs echt van de baan of in de muur te beuken. Het is een klein wonder dat we nog geen gigantische crashes hebben gezien.Stefie2010 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:32:
[...]

Heeft dus buiten z'n versnellingsbak alles nieuw genomen?nachtnet schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:37:
RIC heeft in de RB14 een flink aantal nieuwe onderdelen. Straf volgt nog maar zal achteraan starten. (tenzij iemand DNQ doet.)
Het is wel een circuit waar ze aardig mee kunnen doen, dus nu alles pakken en weer 10 man inhalen zal geen groot probleem worden.
RIC nieuwe CE
RIC + alle Ferrari rijders nieuwe MGU-K
minimaal 10 plekken straf voor RIC
althans mijn sky-stream die 10 minuten achter loopt.
edit: en iichel die 3 minuten achter loopt op @nachtnet
[ Voor 15% gewijzigd door iichel op 20-07-2018 11:41 ]
Onhandig en onnodig, zo zou ik het beschrijven.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:38:
[...]
Hoe wou je Magnussen zijn gedrag op de baan dan beschrijven? In vrije trainingen is hij vaak al bezig met andere coureurs van de baan drukken. In de race heeft hij nu al meerdere malen geprobeerd om coureurs echt van de baan of in de muur te beuken. Het is een klein wonder dat we nog geen gigantische crashes hebben gezien.
Mag is een piloot die op zichzelf goed genoeg is en heeft dit soort gedrag niet nodig.
Correcto mundoiichel schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:31:
[...]
Monza 2015? Was dat niet omdat ze maar de helft van de schroefjes vast gezet hadden?
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Hippocampus schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:42:
Max net 20cm te laat stilstaan in de pits, krikmeneer even een schone broek halen denk ik.
Nopeiichel schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:37:
Kunnen we misschien onze 2-wekelijkse Haas/GRO/MAG/Williams/STR/... bash overslaan en de coureurs gewoon bij hun naam noemen?
Versnellingsbak zal ook wel nieuw zijn, maar het is vandaag vrijdag dus dan krijg je er geen straf voor. Zal morgen wel weer gewoon een nieuwe in komen en zondag nog weer n nieuwe (staat toch al achteraan).SinergyX schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:39:
[...]
Heeft dus buiten z'n versnellingsbak alles nieuw genomen?
Het is wel een circuit waar ze aardig mee kunnen doen, dus nu alles pakken en weer 10 man inhalen zal geen groot probleem worden.
Het is wel Ric zijn beurt om een tow te krijgen van max in Q3nachtnet schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:37:
RIC heeft in de RB14 een flink aantal nieuwe onderdelen. Straf volgt nog maar zal achteraan starten. (tenzij iemand DNQ doet.)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Idioot gedrag benoemen is wat anders dan iemand een permanente idioot noemen. Elke GP wordt hier weer het standaard riedeltje coureurs afgefakkeld, maar als VER aan de beurt is is de wereld te klein en mag er niet te vroeg geoordeeld worden.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:38:
[...]
Hoe wou je Magnussen zijn gedrag op de baan dan beschrijven? In vrije trainingen probeert is hij vaak al bezig met andere coureurs van de baan drukken? In de race heeft hij nu al meerdere malen geprobeerd om coureurs echt van de baan of in de muur te beuken. Het is een klein wonder dat we nog geen gigantische crashes hebben gezien.
Anyway, i'll let myself out for now
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
"No".RocketKoen schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:47:
[...]
Het is wel Ric zijn beurt om een tow te krijgen van max in Q3
Wel interessante, hoe gaan ze nu hiermee om, aangezien RIC zo goed als zeker achteraan staat. Maar RBR heeft toch bonus-systeem voor ook qualify? Dan zou RIC alsnog P1 kunnen gaan, geld ophalen en achteraan beginnen.
Max zal toch een snellere ronde tijd rijden. Dus ik zie weinig problemen. Komt hij is volgens mij al na Monaco sneller.RocketKoen schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:47:
[...]
Die van GIO idd.MikeyMan schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:48:
Miste het op de stream, maar raakte er een sauber nu zijn motorkap kwijt?
Pole pakken, en toch achteraan beginnen?RocketKoen schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:47:
[...]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is dat zo? Oostenrijk was Max z'n beurt, Silverstone RIC, Hockenheim weer Max. Toch?RocketKoen schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:47:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Je draait het precies om.LoeWn schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:52:
[...]
Is dat zo? Oostenrijk was Max z'n beurt, Silverstone RIC, Hockenheim weer Max. Toch?
Oh ja. helemaal vergeten dat daar maar 1 race tussen zat.LoeWn schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:52:
[...]
Is dat zo? Oostenrijk was Max z'n beurt, Silverstone RIC, Hockenheim weer Max. Toch?
Ligt er aan hoe ik het bedoel. Heb er niet bij staan of het tow geven of tow krijgen is
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
- Naamverbasteringen: Doe maar niet.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1