I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kimi al scrollend op zn telefoon hand omhoog beetje zwaaien in het niets, man man kansloos ook gewoonVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:37:
[...]
De kids weten ze wel te bereiken met die livestreams op youtube, ik zit met verbazing naar die chat te kijken
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:37:
[...]
De kids weten ze wel te bereiken met die livestreams op youtube, ik zit met verbazing naar die chat te kijken

Als VET net zo rijdt als dat hij die T-shirts schiet...
"When you grow up your heart dies"
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Kan hij blijkbaar nog altijd gaan honkballen, want hij gooide verder dan dat die dingen schoten.sjaool schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:47:
[...]
Als VET net zo rijdt als dat hij die T-shirts schiet...
Ik hoop het, tis nu echt de tijd zien te vullen tot 15.10 (wat dat betreft vind ik 14.00 echt een veel betere en fijnere starttijd) maar als we door dat latere starten wel regen krijgen vind ik het prima.Alfa90_Buttje schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:47:
Accuweather geeft overwegend bewolkt met onweersbuien om 16 uur ..... zou het?!!![]()
Volgens mij andere weerwebsite is het er wel flink bewolkt met een wolkendek van 94-100%.
[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 22-07-2018 13:54 ]
Gelukkig komt er altijd zo’n logo’tje in beeld en heb je tijd genoeg om op mute te drukken.bk1985 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:34:
Hoe groot is de kans dat we de hele race boordradio's gaan horen met een zeurende HAM?
Banden slecht, te warm, rijden in de weg, stuur doet raar, radio doet t niet, welke plek rijd ik?, remmen te warm enz enz
Hoeft er ook niemand over het zeuren te zeuren
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Niki Lauda kon het nummer zelf wel waarderen.
."Het heeft me verrast, maar ik vind het grappig. Ik word daar vaak over aangesproken en dan kan ik er wel om lachen."
Wat betreft t geluid van de auto's.. Williams klinkt naar mijn idee heel luid, maar komen totaal niet vooruit. Ik vind persoonlijk de Honda echt heel gruwelijk klinken. Totaal ander geluid dan de rest.
Iedereen een fijne race gewenst!
Dat wordt dus wat volgende jaar, een vette Red Bull met een gruwelijke sound.CFC-Mathijs schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:57:
Wat betreft t geluid van de auto's.. Williams klinkt naar mijn idee heel luid, maar komen totaal niet vooruit. Ik vind persoonlijk de Honda echt heel gruwelijk klinken. Totaal ander geluid dan de rest.
Iedereen een fijne race gewenst!
Een mooie race gewenst daar op het circuit.
Toch wel gaaf dat dit soort dingen tegenwoordig beschikbaar zijn voor de fansThe_Butler schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:16:
[...]
Waarom zou je een goed verhaal verpesten met de waarheid? Maar even serieus, je hoort niet leterlijk de race engineer zijn stem verheffen maar je maakt mij niet wijs dat die gast daar relaxed op Lewis aan het inpraten is. Zouden er camara beelden rondvliegen van zijn gezichts uitdrukking?
Lewis: "Gears won't change"
"Zero throttle, zero throttle"
"So stop stop, stop stop"
"Stop stop, stop stop"
Lewis: "Guys, I need to make it back"
"Negative"
Lewis: "It's trundling"
"No. Stop stop, stop stop"
"Loss of hydraulic" " *Stop stop, stop stop"
Lewis: "..."
"Lewis need to stop stop, stop stop"
"PU risk, this is a PU risk"
Lewis: "It won't go into neutral"
"So just switch it off, just switch it off electrically"
"Just brake to a halt, brake to a halt, brake to a halt"
"You should anti-stall and then switch it off"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Dat interview tussen Olav en de beste man van Honda duurde lang en was pretty awkward.
Ik ben erg geïnteresseerd in techniek en erg benieuwd wat Honda gaat doen, maar als ik met zo'n man zou moeten samenwerken...Dan zou ik ook in slaap vallen.sjaool schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:23:
[...]
Dat interview tussen Olav en de beste man van Honda duurde lang en was pretty awkward.
Japanners zijn een geval apart. Die zullen nooit over-enthousiast reageren, en wegen hun woorden altijd zorgvuldig af. Ik vind het prima, Honda en RBR zullen prima maatjes worden. Zo'n Abiteboul komt over als een klootzak en die Toyoharu Tanabe zal nooit een onvertogen woord laten vallen.zynex schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:25:
[...]
Ik ben erg geïnteresseerd in techniek en erg benieuwd wat Honda gaat doen, maar als ik met zo'n man zou moeten samenwerken...Dan zou ik ook in slaap vallen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De pre-shows van Sky zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, vind ik persoonlijk.
Veel items die maar 'meh' zijn. Ben denk ik een beetje verzadigd.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 22-07-2018 14:30 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tot de start dood ik de tijd door hier alle conspiracies te lezen. En rond het groene licht schakel ik over op mijn Whatsappgroepje
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Voor het eerst in tijden weer eens een stuk van Teds Notebook gekeken. Pfff. Weet weer waarom ik daar mee gestopt was. Wat een gewouwel. Laat die dame van dat water toch...Rivanov schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:30:
[...]
De pre-shows van Sky zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, vind ik persoonlijk.
Veel items die maar 'meh' zijn. Ben denk ik een beetje verzadigd.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Wordt het ergeren aan gok-/verzekeringsreclames of wordt het de amerikaan (psn) met allerhande vreetketen-commercials (lange blokken en dan de race PiP

Ach, we doen het gewoon allebeide. For redundancy reasons.
Fijne race alvast allen! Dat er maar genoeg te genieten zal zijn!
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Alleen RB heeft niks vervangen.
https://www.fia.com/file/70835/download?token=BHyufm5C
PSN
Perez lijkt ook niks vervangen te hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door iichel op 22-07-2018 14:42 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
1. Vet
2. Bot
3. Rai
Hoop natuurlijk op;
1. Vet
2. Rai / Bot
3. Ver
bij Ziggo volgens mij zei olav het werd gezegd dat er een slang gesprongen was en deze vervangen is en dat er veder niets was.iichel schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:41:
Wel grappig om te zien dat HAM geen bak of hydraulische delen vervangt. Dus z'n probleem zal inderdaad gewoon bij de stuurbekrachtiging liggen die de hydraulische druk naar beneden haalt.
Perez lijkt ook niks vervangen te hebben.
dus puur een nieuwe slang en rijden maar weer (en wat nieuwe olie gok ik zo)
Op ORF zijn de vele aanwezige Nederlanders het gesprek van de dag.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Jupz. Jammer dat ERI beide soft runs van Max in de weg zat.TheBrut3 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:44:
Toch jammer dat Max die US run nog had gemaakt in Q2. Was wel benieuwd wat een start of Soft zou kunnen doen. Mocht het gaan regenen dan kunnen een paar extra ronden met Soft toch die overwinning brengen.
PSN
[ Voor 22% gewijzigd door iichel op 22-07-2018 14:46 ]
Nou de tijd die stond op Soft was genoeg voor P10 in Q2, maar ik snap ook wel dat ze dat risico niet wilde nemen.YakuzA schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:44:
Jupz. Jammer dat ERI beide soft runs van Max verknalde.
Right hand side rear hybrid intercooleriichel schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:45:
Wat zou een RHS rear HIU zijn bij Hartley? Hub interface unit oid?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
En dat dit door 1 rijder komt die zoiets kan veroorzaken

PSN: xMaurice93

Hopelijk krijgen we vandaag wederom een leuke race te zien

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Alleen het merl; de rest komt toch allemaal uit de UK...iichel schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:51:
Zijn ze vergeten dat Mercedes gewoon een Duits merk is ofzo?
BTW: ik zal nooit boe roepen. Maar ik wil wel een uitzondering maken voor MAG als die weer een andere rijder probeert te vermoorden.
[ Voor 23% gewijzigd door Spotmatic op 22-07-2018 14:52 ]
sainz zei net dat het wel er aan komtVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:53:
Buienradar en Weer en Radar app geeft droge race aan.
Bensimpel
Positieve meneer
JammerVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:53:
😆 - Denk ook eens om ;)
Laten we hopen dat die donkere wolk daar voor wat spanning gaat zorgenVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:53:
toch lijkt het op de live grid wel een bui te zitten en de mneeste coreurs gaven aan dat het er op lijkt dat het wel komt.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:53:
sainz zegt zelfs dat de radar het aangeeft
Lijkt wel een flinke bui in de buurt te ontstaan. Dit kan buienradar niet voorspellen.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:53:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Misschien moet ie zich wat meer focussen op het kampioenschap ipv huilie huilie doen op Insta..Maurice079 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:50:
Blijkbaar veel boe-geroep richting HAM, als we hem mogen geloven. Toch jammer, al is dit helaas niet de enige plek waar dat gebeurt.
[afbeelding]
Komop zeg, alsof Vettel niet is uitgejouwd op Silverstone of Monza vroeger. Ja dat zijn anti-fans maar daar moet je je als coureur toch voor af kunnen sluiten?
Schijnt een onderdeel van de rem aansturing te zijn:iichel schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:45:
Wat zou een RHS rear HIU zijn bij Hartley? Hub interface unit oid?
Hub Interface Unit (HIU)
http://www.formula1-dictionary.net/brakes.html
PSN

[ Voor 23% gewijzigd door tuinïnen op 22-07-2018 15:05 ]
Doornbos leest mee hierRobertMe schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:28:
[...]
Tenzij de race op Silverstone is, dan kun je Perez nog tegen komen
Misschien nodig sinds Kimi over 1 heen reed??Paulus07 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:00:
wat hebben die Ferrari monteurs voor rug versteviging in hun overall zitten? Of is dat iets voor eventuele koeling/water?
PSN
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik denk 16 rondenExocet schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:05:
Hoeveel ronden voordat Hamilton achter Max zit? Ik gok 6
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
als het gaat regenen binnen 3 ronden maar helaas is dat nog niet het gevalExocet schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:05:
Hoeveel ronden voordat Hamilton achter Max zit? Ik gok 6
Schone start? Nah... Met GRO en MAG in de buurt verwacht ik vuurwerk..DaniëlWW2 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:06:
Fijne race iedereen. Hopelijk gewoon eens een schone start, en dan de regen.
-

- DaniëlWW2
- Niet online
Alsjeblieft niet zeg met Max er vlak voor.Edd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:08:
[...]
Schone start? Nah... Met GRO en MAG in de buurt verwacht ik vuurwerk..
Verder heb ik al genoeg Haas ellende en stupiditeit voor een seizoen gezien hoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En dan vervolgens podium rijden 'great crowd, best fans, best track'Maurice079 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:50:
Blijkbaar veel boe-geroep richting HAM, als we hem mogen geloven. Toch jammer, al is dit helaas niet de enige plek waar dat gebeurt.
[afbeelding]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Mercedes power is better than Ferrari power" - Lewis @ Monza 2016 ofzoSinergyX schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:10:
[...]
En dan vervolgens podium rijden 'great crowd, best fans, best track'
Happy racing!!!!Jasphur schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:57:
Fijn race allemaal!
Waiting on the world to change
Volgens mij niet voor de top 10, wel voor degenen met een vrije keuze. Die hebben daarom volgens mij ook een set meer op het overzicht.Ari Gold schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:10:
Dus de banden waar ze op starten wordt niet meegenomen in de race sets schema van Pirelli?
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 9% gewijzigd door Maurice079 op 22-07-2018 15:13 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
- Naamverbasteringen: Doe maar niet.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1