Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verwijderd
Beetje ontspannen hoort er ook bij....het is maar practice 2.albino71 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:15:
Kunnen die lelijke tattoos op lelijke mannenruggen ergens anders please!
Chill m8 chill...
RBR zoals verwacht op dit start-stop power circuit flink te langzaam in racetrim. Ben benieuwd of ze de top 4 morgen nog kunnen opschudden met hun nieuwe kwali modus.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Wat zou dat kunnen zeggen over morgen?
Overigens erg geinig dat de Soft tyre de snelste tijd heeft deze training.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het nummer 88 symboliseert welvaart en geluk in de Chinese cultuur. Net zoals de swastika in die regionen een heel andere betekenis heeft dan in de westere cultuur.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:01:
[...]
HAR nummer 88 en Japanner...Je zou er bijna van wat gaan denken als je die 88 als uitgangspunt neemt....
"When you grow up your heart dies"
It's France all over again...d0s schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:40:
Gaast een lastig weekend worden voor RBR gebaseerd op de long rungs in FP1 en FP2
Zeg nooit nooit. Wie weet doet Kvyat Vettel weer iets.d0s schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:40:
Gaast een lastig weekend worden voor RBR gebaseerd op de long rungs in FP1 en FP2
Is al weer ontkrachtVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:25:
Hoorde ik nou iets over LeClerc mogelijk bij Ferrari? Ik kan helaas niet kijken nu, maar heb het op de achtergrond draaien
Kimi heeft nog geen noodzaak om weg te gaan, mid season
"Gelijk een nekschot geven" zijn dan juist weer praktijken die je van nazi's verwacht.Crashhill schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:58:
lol 88 omzetten in Heil Hitler in de Formule 1, mensen verzinnen het wel. Kunnen we die figuren ook gelijk een nekschot geven?
Ook nog steeds elke race bij Olav Mol hoor ... valt altijd wel een keertjenachtnet schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:59:
[afbeelding]
Verwarring blijft bij nachtnet. iedere keer dat HAR in een tweet of beeld staat denkt hij aan de rijdende Manor chicane Haryanto. (en nog steeds niet aan Hartley)
OF .... is @nachtnet stiekem Olav ...

nachtnet is toch van gameren?FreshMaker schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:56:
[...]
Ook nog steeds elke race bij Olav Mol hoor ... valt altijd wel een keertje
OF .... is @nachtnet stiekem Olav ...
Verwijderd
Volgend jaar misschien?FreshMaker schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:44:
[...]
Is al weer ontkracht
Kimi heeft nog geen noodzaak om weg te gaan, mid season
Misschien kopen we niets voorVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 17:19:
[...]Volgend jaar misschien?
Al helemaal niet in de F1
imho hoeft RAI helemaal nog niet weg, hij vangt nog steeds punten, en zorgt zo nu en dan voor spektakel

GAS dus z'n ophanging kapot gereden
ALO z'n vloer gesloopt (ging die sneller?)
MAG unsafe release
Haas zit er goed bij qua tijden
Verder nog leuke dingen gebeurd?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
-
Ik woon ongeveer 1000 km naar het zuiden

Ja.. Uhm... Jouw foutiichel schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:03:
[...]
Ik woon ongeveer 1000 km naar het zuidendan krijg je dit:
[afbeelding]
Moet je maar wachten op die van F1 zelf
-
VPN naar nederland?iichel schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:03:
[...]
[afbeelding]
Max zn vloer ook beschadigd en nog niet tevreden over zijn balans.iichel schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 18:57:
FP2 gemiststond in de file...
GAS dus z'n ophanging kapot gereden
ALO z'n vloer gesloopt (ging die sneller?)
MAG unsafe release
Haas zit er goed bij qua tijden
Verder nog leuke dingen gebeurd?
[ Voor 9% gewijzigd door hjs op 29-06-2018 19:19 ]
Ik zit op de Dominicaanse en ben blij met m’n VPN verbinding naar huis. Kan ik zondag weer lekker de race bekijken vanaf m’n ligbedje.iichel schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:03:
[...]
[afbeelding]
VPN naar Ziggo Go wil hier wel, maar Ziggo Youtube mag helaas niet.Dj-sannieboy schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:20:
[...]
Ik zit op de Dominicaanse en ben blij met m’n VPN verbinding naar huis. Kan ik zondag weer lekker de race bekijken vanaf m’n ligbedje.
Saw what you edited therehjs schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:18:
[...]
Max zn vloer ook beschadigd en nog niet tevreden over zijn balans.
Ik heb niets tegen Max, maar ik ben ook geen fan van hem. Als hij goed rijdt gun ik hem dat van harte, maar in vergelijking met de rest ben ik inderdaad iets kritischer
Heel vreemd is dat niet gezien zijn vele uitstapjes vandaag. Hij was daarin niet de enige maar ik vond hem wat roekelozer dan anders. Hopelijk laat ie zich niet (te) gek maken de rest van het weekend, door al het oranje rondom de baan.hjs schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:18:
[...]
Max zn vloer ook beschadigd en nog niet tevreden over zijn balans.
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
https://www.motorsport.co...pdate-toro-rosso-1053102/
[ Voor 42% gewijzigd door ArcticWolf op 29-06-2018 19:38 ]
Ziggo Youtube werkt hier zonder problemen met VPN.iichel schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:25:
[...]
[...]
VPN naar Ziggo Go wil hier wel, maar Ziggo Youtube mag helaas niet.
[...]
Saw what you edited there![]()
Ik heb niets tegen Max, maar ik ben ook geen fan van hem. Als hij goed rijdt gun ik hem dat van harte, maar in vergelijking met de rest ben ik inderdaad iets kritischerIk ben toevallig wel fan van Ricciardo, dus dan is de eerste 'vijand' natuurlijk de teamgenoot
Maar geen kwade of negatieve gevoelens tegenover Max.
- DaniëlWW2
- Niet online
https://www.motorsport.co...rian-gp-practice-1053397/
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-06-2018 19:54 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Al die sites posten ook precies hetzelfdeDaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:53:
Max zijn vloer was dus toch beschadigd in FP1, maar kennelijk niet door de kerbs. Dat verklaard waarschijnlijk waarom hij snelheid miste. Veel bochten vloog hij zowat uit de bocht.![]()
https://www.motorsport.co...rian-gp-practice-1053397/
https://www.rtlgp.nl/item...eden_ldquo_er_is_werk_aan
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij zijn er altijd korte persconferenties buiten de pitboxen. Daar zal iedereen zijn informatie vandaan halen. Het zal niet veel zijn, waardoor iedereen ook hetzelfde te melden heeft.hjs schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:11:
[...]
Al die sites posten ook precies hetzelfde
https://www.rtlgp.nl/item...eden_ldquo_er_is_werk_aan
hier hebben ze de info vandaan denk ikDaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:38:
[...]
Volgens mij zijn er altijd korte persconferenties buiten de pitboxen. Daar zal iedereen zijn informatie vandaan halen. Het zal niet veel zijn, waardoor iedereen ook hetzelfde te melden heeft.
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1012769475719061504
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, dat is Olav zijn exclusieve praatje op vrijdag. Staat gewoon in een of ander contract.hjs schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:54:
[...]
hier hebben ze de info vandaan denk ik
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1012769475719061504
Apart hiervan heb je ook kleine persconferenties bij de garages. Zetten ze vaak een scherm neer met alle sponsors en even wat vragen beantwoorden. Dan heb je ook nog het beruchte vierkantje, dat is dan weer van de FOM.
Waarom ben je verbaasd? Dat is standaard bij elk team zo omdat ze de huidige race motor niet willen belasten in fp1/2 net als dat er een trainings-versnellingsbak in zit op vrijdag.ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 19:38:
Oh lees nu pas dat Gasly met z'n spec 1 motor reed vandaag
https://www.motorsport.co...pdate-toro-rosso-1053102/
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Buiten dat je gelijk hebt m.b.t. de motor, is er wel een verschil met de versnellingsbak. Die laatste telt namelijk niet mee in de "versnellingsbak moet 6 achtereenvolgende events meegaan". Bij die regel staat namelijk dat de vrijdag niet meetelt als onderdeel van het event. Als team kun je dus elke vrijdag een verse versnellingsbak pakken, maar je kunt niet elke vrijdag een verse motor pakken, aangezien de motor wel altijd uit je pool (van max 3 / 2) moet komen.YakuzA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:19:
[...]
Waarom ben je verbaasd? Dat is standaard bij elk team zo omdat ze de huidige race motor niet willen belasten in fp1/2 net als dat er een trainings-versnellingsbak in zit op vrijdag.
Omdat hij 2x spec 2 motoren in z'n pool heeft zitten en maar 1x spec 1 motor (die bij Bahrein erin is gekomen), scheelt toch behoorlijk wat tienden... daarom verbaasd het me.YakuzA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:19:
[...]
Waarom ben je verbaasd? Dat is standaard bij elk team zo omdat ze de huidige race motor niet willen belasten in fp1/2 net als dat er een trainings-versnellingsbak in zit op vrijdag.
[ Voor 3% gewijzigd door ArcticWolf op 29-06-2018 21:26 ]
De 'slechtste' motor belasten en de 'beste' 2 sparen is toch best logisch?ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:25:
[...]
Omdat hij 2x spec 2 motoren in z'n pool heeft zitten en maar 1x spec 1 motor, scheelt toch behoorlijk wat tienden... daarom verbaasd het me.
Maar die 2 spec 2 motoren kan hij in races gebruiken dus blijft het onzinnig om nu met een spec 2 motor te rijden.ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:25:
[...]
Omdat hij 2x spec 2 motoren in z'n pool heeft zitten en maar 1x spec 1 motor, scheelt toch behoorlijk wat tienden... daarom verbaasd het me.
Stel morgen gaat de (spec 2) motor van Gasly kapot, dan heeft hij nog steeds een spec 2 motor met weinig KMs erop zitten. Als hij nu eentje gaat gebruiken voor FP1/2 en de ander voor de rest van het weekend is dat voordeel "weg". Wat jij zegt kun je alleen doen als je bv weet dat het volgende race weekend er een spec 3 motor komt en je dus weet dat je niet beide motoren nog wil hebben, om om-en-om in te zetten of dan eentje als backup mocht de eerste falen.
Ja en nee... er staat in het verhaal ook dat ze vanwege de betere motor met andere aero kunnen rijden, dus dan wil je juist je updates checken met de nieuwe motor toch? Of zouden ze kunnen simuleren hoe zich dat vertaald?iichel schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:26:
[...]
De 'slechtste' motor belasten en de 'beste' 2 sparen is toch best logisch?
True. Maar met die 2 spec2 motoren moet hij wel nog 13? races afstanden en qualies doen.ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:25:
[...]
Omdat hij 2x spec 2 motoren in z'n pool heeft zitten en maar 1x spec 1 motor (die bij Bahrein erin is gekomen), scheelt toch behoorlijk wat tienden... daarom verbaasd het me.
Die spec1 gaan ze geen fp3/q/race mee doen namelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 29-06-2018 21:29 ]
PSN
RobertMe schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:27:
[...]
Maar die 2 spec 2 motoren kan hij in races gebruiken dus blijft het onzinnig om nu met een spec 2 motor te rijden.
Stel morgen gaat de (spec 2) motor van Gasly kapot, dan heeft hij nog steeds een spec 2 motor met weinig KMs erop zitten. Als hij nu eentje gaat gebruiken voor FP1/2 en de ander voor de rest van het weekend is dat voordeel "weg". Wat jij zegt kun je alleen doen als je bv weet dat het volgende race weekend er een spec 3 motor komt en je dus weet dat je niet beide motoren nog wil hebben, om om-en-om in te zetten of dan eentje als backup mocht de eerste falen.
ik meen dat er nog 1 major update komt dit jaar.. dus 13 races zullen het wel niet wordenYakuzA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:29:
[...]
True. Maar met die 2 spec2 motoren moet hij wel nog 13? races afstanden en qualies doen.
Jupz. Maar Honda wil natuurlijk ook laten zien dat 1 spec2 motor 7 races mee gaat voor RB.ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:30:
[...]
[...]
ik meen dat er nog 1 major update komt dit jaar.. dus 13 races zullen het wel niet worden
PSN
Zijn toch al om dus boeit niet echt, denk dat ze liever zien dat de spec3 7 races zonder problemen haalt.YakuzA schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:31:
[...]
Jupz. Maar Honda wil natuurlijk ook laten zien dat 1 spec2 motor 7 races mee gaat voor RB.
Maar idd, je rijdt gewoon de oudste motor door in de training tot hij kapot gaat, dan heb je tenminste zo min mogelijk km's op je race motor.
Waar dat dan? Het enige wat ik zie is:ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:28:
[...]
Ja en nee... er staat in het verhaal ook dat ze vanwege de betere motor met andere aero kunnen rijden, dus dan wil je juist je updates checken met de nieuwe motor toch? Of zouden ze kunnen simuleren hoe zich dat vertaald?
Maar hoe ik het lees gaat het puur erover dat ze eigenlijk iets teveel vleugel hebben staan waardoor de Honda motor harder moet werken dan de motoren bij andere teams. Puur omdat die andere teams dus minder vleugel hebben, en daardoor dus een hogere straight line speed. En Gasly verwijst dus ook naar Baku, maar daar hadden ze de spec 2 motor dus nog helemaal niet.Gasly, [...], reckons Toro Rosso might also have misjudged its aerodynamic settings at recent races, making it harder to ascertain how well the new engine is working.
“I think clearly it’s not only the engine,” Gasly said.
“We think that on the set-up side probably we didn’t run with the correct wing - probably we should have found a better compromise.
[...]
“There are a few things we need to sort out. It’s not the first time – in Baku as well we were probably not on the correct wing, so it could explain a bit the delta on the straights.
De nieuwe motor brengt dus geen voordeel voor de aero. Wat Gasly zegt is dat STR met de verkeerde "aero settings" gereden heeft (in de vorm van teveel vleugel) en dat een negatief effect heeft op de topsnelheid en ze daardoor (te)veel afwijken van anderen.
Oh sorry, dat zei Key hier:RobertMe schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:35:
[...]
Waar dat dan? Het enige wat ik zie is:
[...]
Maar hoe ik het lees gaat het puur erover dat ze eigenlijk iets teveel vleugel hebben staan waardoor de Honda motor harder moet werken dan de motoren bij andere teams. Puur omdat die andere teams dus minder vleugel hebben, en daardoor dus een hogere straight line speed. En Gasly verwijst dus ook naar Baku, maar daar hadden ze de spec 2 motor dus nog helemaal niet.
De nieuwe motor brengt dus geen voordeel voor de aero. Wat Gasly zegt is dat STR met de verkeerde "aero settings" gereden heeft (in de vorm van teveel vleugel) en dat een negatief effect heeft op de topsnelheid en ze daardoor (te)veel afwijken van anderen.
https://www.motorsport.co...e-new-front-wing-1053136/
Toro Rosso technical director James Key said that recent improvements by Honda have allowed it to start adopting a different approach to aero.
"What was very clear in Canada is the performance was there and with that extra performance – not just outright performance but energy management and other aspects that have improved – you can approach the weekend differently," he told Motorsport.com.
"You can make less compromise on your drag level, that was perhaps one of the mistakes made in Ricard. We didn't do that perhaps as much as we should, and so on."
[ Voor 24% gewijzigd door ArcticWolf op 29-06-2018 21:38 ]
[ Voor 33% gewijzigd door sjaool op 29-06-2018 22:55 ]
Top. Open antwoord, meer vrij, dan al die standaard antwoorden bij sky, c4, etc.sjaool schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 22:51:
Wat een (h)eerlijk interview tussen Jack en Daniel. De beelden zullen straks wel op YouTube staan.
- DaniëlWW2
- Niet online
-Volgens Max werkt de US voor geen meter. Nauwelijks sneller.
-Eigenlijk is hij niet echt blij met welke band dan ook.
-Max gelooft niet in de eerste startrij.
-Party mode van Renault lijkt echt te zijn volgens Max die de data heeft gezien.
Voor de rest weinig info.
En de beelden:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6chhe3uUfJI]
[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-06-2018 01:17 ]
https://twitter.com/jackontracks/status/1012778575328698369
so it speaks...nachtnet schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:29:
@sjaool ook met RAI heeft jack een top interview.
https://twitter.com/jackontracks/status/1012778575328698369
Max corrigeerde Olav niet eens bij dat stukje over de MGU-H K upgradeDaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:17:
Max bij Olav.
-Party mode van Renault lijkt echt te zijn volgens Max die de data heeft gezien.
Horner meldt dat de Party mode ongeveer 0.1s oplevert. Niet echt schokkend dusDaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:17:
Max bij Olav.
Wie het kleine niet eert...Martinspire schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:02:
[...]
Horner meldt dat de Party mode ongeveer 0.1s oplevert. Niet echt schokkend dus
Hij zei ook direct er achteraan dat ze met die 0,1s dus wel voor Vettel hadden gestaan in Frankrijk.
PSN
Is ook track afhankelijk.iichel schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:38:
Is die party mode dan zo slecht of hadden ze al een pre-party mode bij Renault die al redelijk OK was?
Basement Bios ---- Exo-S
Dus maar goed dat ze die mode toen nog niet haddenYakuzA schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:33:
[...]
Wie het kleine niet eert...
Hij zei ook direct er achteraan dat ze met die 0,1s dus wel voor Vettel hadden gestaan in Frankrijk.

Incl Renault Mgu-K ES etc updates. (pre-FP3)
Verstappen heeft een nieuwe TC gekregen?nachtnet schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 08:56:
[afbeelding]
Incl Renault Mgu-K ES etc updates. (pre-FP3)

LIjkt erop van niet
AUT --> https://www.fia.com/file/69996/download?token=2t-M1mdE TC3
FRA --> https://www.fia.com/file/69691/download?token=_JEjFTvg TC3

* nachtnet blijft iedere race hopen op een goed Maurizio interview.

Ik gok dat de foto bewerkt is.batsma schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:23:
Die laatste foto, WTF! Is dat serieus of fotosoep?

McLaren past haar pitstop positie iets aan. nu onder een lichte hoek.
@apollo13 @NOS praat ook alleen maar Gazette dalla sport na..
Zou dat te maken hebben met de grip die wegvalt als het beton nat wordt? Onder een kleine hoek zou je dan wellicht iets makkelijker kunnen aanrijden. Zou dat dan weer betekenen dat er regen wordt verwacht...nachtnet schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 11:04:
[afbeelding]
McLaren past haar pitstop positie iets aan. nu onder een lichte hoek.
[ Voor 41% gewijzigd door sjaool op 30-06-2018 11:26 ]

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Heeft hij ook. Hij moest van de pitwall zijn ronde stoppen en terug rijden naar de pit zonder Full Throttle te gebruiken. PU probleem?
- DaniëlWW2
- Niet online
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dat vroeg ik mij ook af en ik denk ook dat je gelijk hebt. En de baan wordt natuurlijk sneller naarmate er meer op gereden wordt...hansvk schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:27:
Laat RBR nu een klein half uur FP3 ongebruikt om de motor te sparen (of andere onderdelen)?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Niks aan het handje, gewoon grenzen opzoeken.Smultie schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:32:
Max, blijf eens op de baan!
Vleugel kapotsjaool schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:34:
[...]
Niks aan het handje, gewoon grenzen opzoeken.
Staat Red Bull op. dus VER.LoeWn schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:35:
Iemand is toch een stukje vleugel verloren. Of ver of rai
Hartley.
[ Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 30-06-2018 12:36 ]
HAR dus.LoeWn schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:35:
Iemand is toch een stukje vleugel verloren. Of ver of rai
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Op die van RBR staat geen Red Bull maar Mobil 1.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1