Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
"het maakt niet uit of je in clan 1/2/3 zit" maar "we hebben ruimte nodig"...Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:24:
[...]
Ga het niet nog eens uitleggen.. Kicks waren nodig om ruimte te maken. Als 50% van de kicks terugkomt, dan is er alsnog 50% daarvan gewonnen aan actieve spelers.

(bovendien, hoeveel garantie heb je dat een deel van die 50% niet terug afhaakt na twee weken? )
Als je niet graag uitlegt, had het dan van in het begin aangekondigd...
[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 17-05-2019 15:37 ]
wat is je punt?AntiChrist7 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:36:
[...]
"het maakt niet uit of je in clan 1/2/3 zit" maar "we hebben ruimte nodig"...
Die garantie heb je niet. Dus vandaar dat we maar iets proberen nu. Mag je het prima mee oneens zijn maar het is wat het is.(bovendien, hoeveel garantie heb je dat een deel van die 50% niet terug afhaakt na twee weken? )
Als je niet graag uitlegt, had het dan van in het begin aangekondigd...
Wat wil je dat ik nog meer uitleg tov wat ik al geschreven heb?
Het spreekt voor zich dat een clan gaat opschonen, zoals in iedere andere game. Alleen is het hier zoals gezegd dus wat lastiger waardoor mogelijk iemand niet helemaal terecht er uit gaat. Jammer maar ook geen enorme issue, doe gewoon een nieuwe request.
het punt is dat je jezelf tegenspreekt en jezelf en de rest nutteloos extra werk bezorgd? lijkt me vrij duidelijk.....Again, had gewoon verwittigd op voorhand en dan hadden we dit gesprek nietAngeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:49:
[...]
wat is je punt?
[...]
Die garantie heb je niet. Dus vandaar dat we maar iets proberen nu. Mag je het prima mee oneens zijn maar het is wat het is.
Wat wil je dat ik nog meer uitleg tov wat ik al geschreven heb?
Het spreekt voor zich dat een clan gaat opschonen, zoals in iedere andere game. Alleen is het hier zoals gezegd dus wat lastiger waardoor mogelijk iemand niet helemaal terecht er uit gaat. Jammer maar ook geen enorme issue, doe gewoon een nieuwe request.
Ik kijk ernaar uit om me aan te melden en binnen twee maanden er weer ad random uit te vliegen...
[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 17-05-2019 15:59 ]
Hoe spreek ik mijzelf tegen? Volgens mij lees je iets dat er niet staat.AntiChrist7 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:56:
[...]
het punt is dat je jezelf tegenspreekt en jezelf en de rest nutteloos extra werk bezorgd? lijkt me vrij duidelijk.....
Overigens bezorg ik niemand werk, zit niet aan de knoppen. En voor de zoveelste keer: het is niet nutteloos als er daardoor meer actievere spelers overblijven.
Als blijkt dat je over 2 maanden niet actief bent dan idd ja.Ik kijk ernaar uit om me aan te melden en binnen twee maanden er weer ad random uit te vliegen...
god wat een gemiep zeg..AntiChrist7 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:56:
[...]
het punt is dat je jezelf tegenspreekt en jezelf en de rest nutteloos extra werk bezorgd? lijkt me vrij duidelijk.....Again, had gewoon verwittigd op voorhand en dan hadden we dit gesprek niet
Ik kijk ernaar uit om me aan te melden en binnen twee maanden er weer ad random uit te vliegen...
we hebben nu 3 clans voor de PC waar bij elke clan maar ongeveer de helft nog daadwerkelijk actief is. Het is dan toch niet gek om de boel een beetje op te ruimen?
Dat is voor en tijdens het joinen van de clan gemeld. dus als je gaat mekkeren dat je na x weken niet online bent geweest gekickt bent dan mag je even terug scrollen in dit topic of op discord.
Je kan overigens ook gewoon weer een invite krijgen mocht je toch gekicked zijn om inactive redenen..
Overigens heb ik locust17(?) al een tijd niet online gezien, aangezien hij de clanleider van tweakers drie is geeft dit wel wat problemen...
[...]
Hoe spreek ik mijzelf tegen? Volgens mij lees je iets dat er niet staat.
Overigens bezorg ik niemand werk, zit niet aan de knoppen. En voor de zoveelste keer: het is niet nutteloos als er daardoor meer actievere spelers overblijven.
[...]
Ok dan, letterlijke vertaling...
ze zeggen hier dat het niet uitmaakt of je in clan 1/2/3/4... uitzit. Dus dan is ruimte geen probleem?
Tegelijkertijd wordt gezegd dat ruimte wel een probleem is. Dat noemt dus een contradictie.. Als logicus haat ik die, persoonlijke flaw, geef ik toe
Dus een berichtje sturen/posten is echt wel teveel moeite....Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:00:
[...]
Als blijkt dat je over 2 maanden niet actief bent dan idd ja.
Again: post gewoon dat je gaat opkuis doen? Elementaire beleefdheid is blijkbaar veel gevraagd... De discord is belangrijk blijkbaar, maar voor zoiets wordt die dan niet gebruikt..... leg dat uit...Kek schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:04:
[...]
Dat is voor en tijdens het joinen van de clan gemeld. dus als je gaat mekkeren dat je na x weken niet online bent geweest gekickt bent dan mag je even terug scrollen in dit topic of op discord.
En er lijkt eerder at random gekickt te zijn...
[ Voor 23% gewijzigd door AntiChrist7 op 17-05-2019 16:14 ]
ehh hier mist iets?AntiChrist7 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:09:
[quote]Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:00:
[...]
Hoe spreek ik mijzelf tegen? Volgens mij lees je iets dat er niet staat.
[...]
Ok dan, letterlijke vertaling...
ze zeggen hier dat het niet uitmaakt of je in clan 1/2/3/4... uitzit. Dus dan is ruimte geen probleem?
Tegelijkertijd wordt gezegd dat ruimte wel een probleem is. Dat noemt dus een contradictie.. Als logicus haat ik die, persoonlijke flaw, geef ik toe
Draai ik hem om: je kunt ook melden dat je even wat minder gaat spelen tot moment-X. Dat doet ook niemand.[...]
Dus een berichtje sturen/posten is echt wel teveel moeite....
Het probleem is dat om nieuwe clans te maken je ook weer nieuwe leaders etc. nodig hebt. Niet iedereen zit op die administratie te wachten, vandaar dat als je inactief bent je prima kan worden uit een GoT clan om vervolgens in een andere weer geinvite te worden want er is in die 3 clans wel weer ruimte.AntiChrist7 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:00:
[...]
Dan waarom de opkuis uberhaupt? Nu mag de admin zich na al de ad random kicks, terug bezighouden met een hoop invites te managen... Dat is jezelf een hoop extra werk geven voor niks....
Moet ook zeggen dat de manier hoe jij je opstelt niet bevorderlijk is voor de situatie. Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar om dat zo in een Division topic te openen dat helemaal niet over de GoT clan gaat is niet de bedoeling, daar heb je DM of Discord voor.AntiChrist7 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:09:
Again: post gewoon dat je gaat opkuis doen? Elementaire beleefdheid is blijkbaar veel gevraagd... De discord is belangrijk blijkbaar, maar voor zoiets wordt die dan niet gebruikt..... leg dat uit...
En er lijkt eerder at random gekickt te zijn...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Eindelijk is het ook echt nodig om een beetje goede built te hebben om verder te kunnen komen..
Deze raid is wel de eerste avond al helemaal afgerondKek schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:22:
Ik vond de raid gister ouderwets moeilijk leuk. Deed me denken aan de oude raiddagen in moltencore WoW.. tig keer whipen op 1 boss enzo...
Eindelijk is het ook echt nodig om een beetje goede built te hebben om verder te kunnen komen..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zo moeilijk is het toch niet? Er wordt tegelijkertijd gezegd dat er geen ruimte tekort is (want het maakt niet uit in welke clan je zit), en ook dat er wel ruimtetekort is.Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:15:
[...]
ehh hier mist iets?
[...]
Draai ik hem om: je kunt ook melden dat je even wat minder gaat spelen tot moment-X. Dat doet ook niemand.
En nee, er wordt idd niet op voorhand doorgegeven dat er minder gaat gespeeld worden (miss omdat sommige geen vast weekschema hebben dat ze willen doorgeven). Maar je geeft zelf niet door dat er gekickt gaat worden, dus dit is de pot-ketel-zwart....
At random kicken is ook niet echt bevordelijk, just saying. Ik vroeg hier ook eens naar de status van raids.; Antwoord: 'lees de voorbije 5 pagina's eens door". Dus niet bevorderlijk zijn is blijkbaar een vereisteMrVegeta schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:18:
[...]
Het probleem is dat om nieuwe clans te maken je ook weer nieuwe leaders etc. nodig hebt. Niet iedereen zit op die administratie te wachten, vandaar dat als je inactief bent je prima kan worden uit een GoT clan om vervolgens in een andere weer geinvite te worden want er is in die 3 clans wel weer ruimte.
Moet ook zeggen dat de manier hoe jij je opstelt niet bevorderlijk is voor de situatie. Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar om dat zo in een Division topic te openen dat helemaal niet over de GoT clan gaat is niet de bedoeling, daar heb je DM of Discord voor.
Wat is het minste administratie?
a) zogezegd minder actieve mensen kicken- en dan terug de invites doorlopen + de uitleg elke keer moeten doen
b) een berichtje @everyone posten en dan gewoon wachten tot er gereageerd wordt. Daar heb je discord ook voor;....
[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 17-05-2019 16:34 ]
-Het was niet random
-Het is aangekondigd
Het is niet in de discord gepost geweest. Zoja, dan is het niet deftig gebeurd, want ik heb er geen bericht van gehad. blijkbaar is @everyone schrijven moeilijker dan het lijktlooyenss schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:33:
-Er is wel ruimte tekort
-Het was niet random
-Het is aangekondigd
Ben het met verder @Kek eens hierin.
Algemene aankondigingen doen op discord telt tegenwoordig al als een goed idee? wauw, de lat ligt laag dan.Kek schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:40:
@AntiChrist7 je kan ook zelf een clan beginnen als je het idee hebt dat de huidige mensen die zich inzetten om de boel een beetje te bundelen het niet goed doen. Vanaf de zijlijn gaan staan mekkeren dat alles verkeerd of oneerlijk is is altijd makkelijker dan zelf de boel oppakken als je zulke 'goede' ideeën hebt..
Ik wijs iets uit dat fout loopt en had beter gekund, maar ipv er twee seconden over na te denken is het direct van struisvogelkop in het zand. Ok dan
You can lead a horse to water, you can't make it drink....
announcement dan toch niet gevonden dan neem ik aan?looyenss schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:42:
Ik kan nog wel iets noemen wat niet deftig is... En inderdaad eens met @Kek
Of gewoon € doneren aan Ubi en ze in 1x allemaal kopen, dat kan ook
"Deftig hoor"Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:53:
Of gewoon € doneren aan Ubi en ze in 1x allemaal kopen, dat kan ook
Als ik in eerste aanleg niet mee kan omdat het vol is, ga ik iets anders doen. Voor mijzelf lijkt het me handig en veel leuker om met NL spelers in elk geval de eerste meters te maken in de raid, dat communiceert wat sneller en makelijker en geeft ook wat extra betrokkenheid. En in de keren dat ik niet mee kan oriënteer ik me wel op mechanics en andere belangrijke zaken om bij een raid in elk geval enigszins goed voor de dag te komen.
Ik vindt het gewoon prachtig dat met een simpele vraag om hulp er hier (en op discord) mensen zich melden om te helpen en daarmee een andere speler ook weer dat extra stapje laten maken of helpen aan een stukje gear of apperal.
Mijn punt in deze; geniet van de game en de rest komt vanzelf allemaal wel goed met een beetje hulp aan elkaar.
[ Voor 9% gewijzigd door tommy2005 op 17-05-2019 18:49 ]
Blijkbaar zit ik niet meer in Tweakers 1 clan ?
Je gaat mij niet vertellen dat ik vanaf dag 1 in de clan zit en mede heb gezorgd dat ze max ranked te halen en moment van raid dat ik eruit getieft wordt ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Er is een Discord channel waar je dit soort zaken kan bespreken. Of dit is een goeie troll.Pykow schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:04:
Uhm is er wat mis met clans of heeft een admin een fout gemaakt ?
Blijkbaar zit ik niet meer in Tweakers 1 clan ?
Je gaat mij niet vertellen dat ik vanaf dag 1 in de clan zit en mede heb gezorgd dat ze max ranked te halen en moment van raid dat ik eruit getieft wordt ?
Ja ik ga het ook maar even op Discord in algemeen droppen.MrVegeta schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:49:
[...]
Er is een Discord channel waar je dit soort zaken kan bespreken. Of dit is een goeie troll.
want er lijkt iemand een troll bij mij uitgevoerd te hebben ofzo
Angelo NL / Global Cargo VTC
De clan is open-for-all. Maar omdat er een max van 50 leden is houden we zo nu en dan een opruiming waarbij we inactieve leden verwijderen zodat actieve leden de plekken op kunnen vullen.Geronimous schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 22:43:
[modbreak]
Het is precies waarom ik er eerder van baalde dat de heren van de PCGC discord de clans de naam van Tweakers laten dragen en allerlei eisen ging stellen. Ik blijf erbij dat als je een clan begint voor Tweakers, deze gewoon open-for-all hoort te zijn.
Als je een clan wilt beginnen waaraan je allerlei eisne wilt hangen, dan hang je daar maar gezellig een eigen naam aan.
Ik ga intern deze bal nogmaals opgooien.[/modbreak]
Anders heb je straks 6 of 7 clans waarbij elke clan 5 of 6 actieve leden heeft. Dan krijg je een situatie waarbij je nooit de weekly rewards kan halen omdat alle clans te weinig actieve leden hebben.
Het staat je altijd vrij om opnieuw te joinen na een kick.
Ik denk dat je vergeet dat het "kicken"van iemand zonder waarschuwing best een rot gevoel kan geven voor degene die gekickt wordt. Daarom lijkt het me ook zinnig om eerst te communiceren met degene die je wil kicken. Zo van hee we zien dat je een tijdje niet actief bent geweest. Speel je de game nog wel? e.d.PirE schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 22:54:
[...]
De clan is open-for-all. Maar omdat er een max van 50 leden is houden we zo nu en dan een opruiming waarbij we inactieve leden verwijderen zodat actieve leden de plekken op kunnen vullen.
Anders heb je straks 6 of 7 clans waarbij elke clan 5 of 6 actieve leden heeft. Dan krijg je een situatie waarbij je nooit de weekly rewards kan halen omdat alle clans te weinig actieve leden hebben.
Het staat je altijd vrij om opnieuw te joinen na een kick.
Afhankelijk van het antwoord kan je de persoon wel of niet kicken. Als iemand bijv. zegt van sry ik heb mijn pols gebroken en kan 1 maand niet spelen. Ga je die persoon dan kicken?
Als iemand zegt van ja ik zie de game niet meer zitten delete me maar uit de clan dan is het natuurlijk geen probleem.
Ik ben er wel mee eens dat je een clan van max 50 personen wil bevolkt zien met zo veel mogelijk actieve members. Alleen de manier waarop je dat wil bereiken moet wel imo zeg maar "vriendelijk" zijn
Dat is een beetje lastig als sommige mensen nooit op de discord zijn en ik ga niet iedereen individueel benaderen omdat discord/uplay/tweakersnamen vaak afwijkenluckyjan schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 23:56:
[...]
Ik denk dat je vergeet dat het "kicken"van iemand zonder waarschuwing best een rot gevoel kan geven voor degene die gekickt wordt. Daarom lijkt het me ook zinnig om eerst te communiceren met degene die je wil kicken. Zo van hee we zien dat je een tijdje niet actief bent geweest. Speel je de game nog wel? e.d.
Afhankelijk van het antwoord kan je de persoon wel of niet kicken. Als iemand bijv. zegt van sry ik heb mijn pols gebroken en kan 1 maand niet spelen. Ga je die persoon dan kicken?
Als iemand zegt van ja ik zie de game niet meer zitten delete me maar uit de clan dan is het natuurlijk geen probleem.
Ik ben er wel mee eens dat je een clan van max 50 personen wil bevolkt zien met zo veel mogelijk actieve members. Alleen de manier waarop je dat wil bereiken moet wel imo zeg maar "vriendelijk" zijn
Sowieso vind ik het een stukje eigen verantwoordelijk om je afwezigheid te melden, in andere guilds is het ook gebruikelijk dat de member dat zelf aangeeft ipv dat admins dat moeten vragen. Iets van, "hey ik kan 6 weken niet spelen omdat ik mijn pols heb gebroken".
[ Voor 3% gewijzigd door PirE op 18-05-2019 01:02 ]
Als je een redelijke roll hebt zou ik hem lekker zo laten, mijn roll van 490 naar 500 zorgde voor een lagere damage.WhateverSuitsU schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:06:
Ik heb nu eindelijk de Exotic sniper (Nemesis), maar natuurlijk craft je die op 490. Nu wil ik deze op 500, maar voor wat ik lees heb ik dan de blueprint nodig, maar deze kan ik nergens terug vinden. Tips om uit- en in te loggen en verschillende vendors op te zoeken heeft niets gebracht. Zie ik iets over het hoofd?
Heeft me uiteindelijk 10 rolls gekost om weer dezelfde damage van de 490 roll te krijgen.
Kan je kopen bij de crafting vendor.WhateverSuitsU schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:06:
Ik heb nu eindelijk de Exotic sniper (Nemesis), maar natuurlijk craft je die op 490. Nu wil ik deze op 500, maar voor wat ik lees heb ik dan de blueprint nodig, maar deze kan ik nergens terug vinden. Tips om uit- en in te loggen en verschillende vendors op te zoeken heeft niets gebracht. Zie ik iets over het hoofd?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik schaam me diep....ik had haar helemaal over het hoofd gezien. Ik dacht dus dat je die blueprints moest kopen bij de 'reguliere' vendors. Hey is gelukt! Dank
Het is gelukt! Mijn roll is van 261 naar 279 damage gegaan bij de eerste keer. Ik denk dat dat aardig is!unfor schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:28:
[...]
Als je een redelijke roll hebt zou ik hem lekker zo laten, mijn roll van 490 naar 500 zorgde voor een lagere damage.
Heeft me uiteindelijk 10 rolls gekost om weer dezelfde damage van de 490 roll te krijgen.
Dat was ook zo tot voor de patch van deze week.. Dus het is je vergeven..WhateverSuitsU schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 14:33:
[...]
Ik schaam me diep....ik had haar helemaal over het hoofd gezien. Ik dacht dus dat je die blueprints moest kopen bij de 'reguliere' vendors. Hey is gelukt! Dank
En dan kan je een heel uitgebreide build gaan maken met On the Ropes maar dan moet je weer veel gele attributes hebben en je skills erg goed timen terwijl je daardoor ook maar 25% weapon damage krijgt.
Dan kan een enkele chest piece met +12,5% WD, nog wat andere rode stats en wat offensive mods al meer impact hebben. Talents voelen zo zwak aan dat ik me afvraag of het echt zin heeft zo veel tijd in een build te steken in plaats van gewoon rode stats te stacken. Het is heel lastig om echt een unieke build te maken die een bepaalde speelstijl vereist, het zijn allemaal variaties op simpelweg weapon damage stacken (via talens of attributes) en dan flink schieten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Valt wel mee, je kan meer armor krijgen nu, heb nu een item waar bijv. 19% extra armor als attribute op zit.Tsurany schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 14:59:
Een talent als Unstoppable Force is flink generfd, een goede weapon damage roll armor zal gemiddeld meer damage opleveren.
Speel wat projects en missions en als mij gear te sterk wordt en het te makkelijk is de npc's te killen dan doe ik een stronghold, vandaag naar WT3 gegaan.
Willen jullie de beste gear score voor the darkzone, voor massive is denk ik balance in pvp ook belangrijk en speelt team work daar geen grotere rol dan gear score?
Valt reuze mee met generfd, gebruik zelf UF en in huidige build zit ik rond de 275k armor, knalt als een gek!Tsurany schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 14:59:
Een talent als Unstoppable Force is flink generfd, een goede weapon damage roll armor zal gemiddeld meer damage opleveren.
Ik speel graag met ar en de machine guns. Daarnaast wil ik graag tankt zijn. Niet een zo zeer focus op dps.
Kan iemand mij een build aanraden met de survival tree en ar mg?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
@MeNTaL_TO hoeveel makkelijker? Ik heb in de eerste 30 levels en daarna in WT2 en WT3 gemerkt: als je even grind en "gemiddeld" je gear-score boven de eis hebt, speel je makkelijk door een aantal missies heen. Van de week in mijn eentje op Hard door een Invaded-missie heengelopen en ook met 3 man relatief simpel een Challenging mission afgewerkt.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Tot nu toe nog alles alleen gedaan, zit nu in wt3.MeNTaL_TO schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:50:
Zijn de quests nu zoveel makkelijker geworden? Ik doe net de lvl23 specialization quest solo (omdat ik dacht, kijk hoever ik solo kom terwijl ik wacht op matchmaking). Ik had als lvl23 niet verwacht gewoon ff door die quest heen te knallen eigenlijk. Is dit bij andere Story missions ook zo?
vanaf level 30 wordt het wel iets moeilijker, de drones die npc's hebben zijn best irritant en in het begin pak
je npc's niet zo makkelijk omdat je gearscore nog niet voldoende is, ook krijg je meer waves van npc's bij een missie.
Heb nu al een paar keer gehad dat ik kogels te kort kwam en af en toe maak ik een verkeerde keuze en sta tussen npc's in.
Ik vermoed dat de sterkte ook variabel is, als ik iemand help met een missie dan gaat het niet makkelijker dan dat ik de missie alleen doe.
Zelfs pre-nerf. Maar net zoals in Div1 zijn de lastigste vijanden de veterans
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Sharpshooter is de beste keuze voor AR builds:MAX3400 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:37:
@cable-one Survivalist, lijkt me. Er zitten in die skill-tree de meeste "voordelen" voor Rifle / AR builds. Voor LMG zou je misschien Demolitionist moeten kiezen.
- HS damage bonus (+25%)
- Reload speed bonus (-30%)
- Stability/recoil reduction bonus (+30%)
afhankelijk van hoe makkelijk je de headshots raakt en hoe relevant ze zijn. kan me situaties voorstellen dat je liever raw AR damage extra hebt.Angeloonie schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:11:
[...]
Sharpshooter is de beste keuze voor AR builds:
- HS damage bonus (+25%)
- Reload speed bonus (-30%)
- Stability/recoil reduction bonus (+30%)
Tsjah.. De stability bonus zorgt voor meer kans op headshots... En daarnaast ook nog de reload speed bonus (= meer schieten).. Daar wint 15% AR damage niet tegen..looyenss schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:16:
[...]
afhankelijk van hoe makkelijk je de headshots raakt en hoe relevant ze zijn. kan me situaties voorstellen dat je liever raw AR damage extra hebt.
Nooit met controller gespeeld zeker?Angeloonie schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:17:
[...]
Tsjah.. De stability bonus zorgt voor meer kans op headshots... En daarnaast ook nog de reload speed bonus (= meer schieten).. Daar wint 15% AR damage niet tegen..
Also tegen raid boss 3 en 4 moet je zoveel robots killen... Daar ga je met je HS damage
Ik typ alles vanuit PC oogpunt
Tsjah, dan maak je een 2e build ernaast, maar voor 95% van alle activities kun je met 1 build wegkomen.Also tegen raid boss 3 en 4 moet je zoveel robots killen... Daar ga je met je HS damage
Ben sinds afgelopen zondag begonnen aan TD2 en het is in ieder geval een stuk makkelijker dan in de eerste beta. De moeilijkheidsgraad valt mij alles mee tot nu toe.MeNTaL_TO schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:50:
Zijn de quests nu zoveel makkelijker geworden? Ik doe net de lvl23 specialization quest solo (omdat ik dacht, kijk hoever ik solo kom terwijl ik wacht op matchmaking). Ik had als lvl23 niet verwacht gewoon ff door die quest heen te knallen eigenlijk. Is dit bij andere Story missions ook zo?
TD2 bevalt mij veel beter dan TD1, sowieso de omgeving. Er is genoeg te doen en je komt altijd wel wat gang leden tegen die omvergeknalt kunnen worden. De upgrade van mijn wapens gaat langzaam, ik vind genoeg wapens maar erg vaak slechter en weinig assault wapens.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Met 275k armor zit je op 22% damage boost die enkel actief is nadat jij een vijand afgeschoten hebt. Dat is in een groep lang niet altijd het geval. Dat terwijl een enkele chest al een 22% damage boost kan geven enkel gebaseerd op attributes.piiggy schreef op zondag 19 mei 2019 @ 23:59:
[...]
Valt reuze mee met generfd, gebruik zelf UF en in huidige build zit ik rond de 275k armor, knalt als een gek!
UF is niet direct nutteloos maar je moet enorm veel armor stacken om er echt nut uit te halen terwijl juist armor stacken weer ten koste gaat van andere damage gerelateerde attributes.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Voorheen waren er al gauw meer dan 10 mensen online op een avond en de laatste tijd niet eens genoeg om een raid te proberen.
Hoe is het in de andere Xbox Clans?
Kan je makkelijk wisselen tussen Clans of heb je kans dat je dan niet meer terug kan?
Xbox C#, .NET, Vissen
Het boeit niet zo in welke clan je zit om samen te kunnen spelen. Enige voordeel wat de clan bied is niet een overvolle vriendenlijstBlueFoxOne schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:03:
Sinds 1,5 a 2 weken is het erg stil in de Xbox Clan Tweakers Twee..
Voorheen waren er al gauw meer dan 10 mensen online op een avond en de laatste tijd niet eens genoeg om een raid te proberen.
Kan je makkelijk wisselen tussen Clans of heb je kans dat je dan niet meer terug kan?
Ben net begonnen aan TD2 op de XBO maar heb nog niet de persoon vrijgespeeld waardoor ik een clan kan joinen. Zal niet dagelijks spelen maar regelmatig met een groep een instance (hoe heet dat in TD2?) doen is geen probleem. Ben nu echter pas lvl 8.BlueFoxOne schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:03:
Sinds 1,5 a 2 weken is het erg stil in de Xbox Clan Tweakers Twee..
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mee doen met een Raid kan pas na level 30 en dan moet je dacht ik een GS bereiken van minimaal 495..Lekker Ventje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:27:
[...]
Ben net begonnen aan TD2 op de XBO maar heb nog niet de persoon vrijgespeeld waardoor ik een clan kan joinen. Zal niet dagelijks spelen maar regelmatig met een groep een instance (hoe heet dat in TD2?) doen is geen probleem. Ben nu echter pas lvl 8.
dus dat duurt nog ff
Xbox C#, .NET, Vissen
Er is genoeg te doen!Lekker Ventje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:56:
Er is toch meer te doen dan raids? Heb gisteren met 3 anderen nog een gebouw schoongeveegd om uiteindelijk die boss de andere wereld in te helpen. Mag toch hopen dat er meer is dan enkel een raid na lvl 30 anders voegt een guild niets toe.
Maar de raids is wel handig om met 8 man te doen anders word het erg lastig.
Plus t levert weer van alles op.
Xbox C#, .NET, Vissen
Even een vraagje, weet iemand een "adresje" voor de year 1 pass? Ik kom steeds uit bij Ubi zelf. Wel vreemd dat voor de PS4 hij maar 19.99 kost en voor PC 39.99..
Nog even een terugkoppeling v.w.b. de screenfreezes die ik continu had. Na met de huidige configuratie de boel flink afgeknepen te hebben, loopt het nu wel zonder error's. Maar omdat niet echt bijdraagt aan de feestvreugde (grafisch) toch maar besloten om de portemonnee te trekken en mijn systeem op te waarderen, dat voorkomt toch de meeste irritaties...
Klopt, maar ik heb daarnaast ook +21% AR damage boost en +16% LMG damage boost plus nog unhinched erbij. Zit ook op 80% damage to elites dus alles bij elkaar schiet het lekker weg. Of de +10% algemene weapon damage boost via mods nog veel extra doet geen ideeTsurany schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:28:
[...]
Met 275k armor zit je op 22% damage boost die enkel actief is nadat jij een vijand afgeschoten hebt. Dat is in een groep lang niet altijd het geval. Dat terwijl een enkele chest al een 22% damage boost kan geven enkel gebaseerd op attributes.
UF is niet direct nutteloos maar je moet enorm veel armor stacken om er echt nut uit te halen terwijl juist armor stacken weer ten koste gaat van andere damage gerelateerde attributes.
Voor nu is het ook vooral dat ik maar geen betere chest tegenkom. Loop ook nog steeds met een 488 backpack rond. RNG is niet aan mijn zijde helaas de laatste tijd
tommy2005 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:25:
Goedenavond,
Even een vraagje, weet iemand een "adresje" voor de year 1 pass? Ik kom steeds uit bij Ubi zelf. Wel vreemd dat voor de PS4 hij maar 19.99 kost en voor PC 39.99..
Nog even een terugkoppeling v.w.b. de screenfreezes die ik continu had. Na met de huidige configuratie de boel flink afgeknepen te hebben, loopt het nu wel zonder error's. Maar omdat niet echt bijdraagt aan de feestvreugde (grafisch) toch maar besloten om de portemonnee te trekken en mijn systeem op te waarderen, dat voorkomt toch de meeste irritaties...

[ Voor 5% gewijzigd door luckyjan op 23-05-2019 20:08 ]
Lucky! Ik hoop um ook te krijgen.luckyjan schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:07:
Nice! Ik kreeg hem bij de Daily project waarbij je materialen moet doneren.
[Afbeelding]
Jaloers... Ik kreeg een FAL replica blueprint, nutteloos dus...luckyjan schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:07:
[Afbeelding]
Morgen weer een kanspiiggy schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:14:
[...]
Jaloers... Ik kreeg een FAL replica blueprint, nutteloos dus...

Op Discord te vinden als Shryke-nl
Zoals het er nu naar uitziet ben ik de hele avond online (vanaf 20.00 uur ongeveer).
[ Voor 10% gewijzigd door tommy2005 op 25-05-2019 18:01 ]
Is er in een van de drie in de OP genoemde clans voor XBox nog plek voor een casual speler? Ben niet altijd online maar mij gaat het vooral om te knallen en ben dus ook niet bezig om naar lvl 30 te rushen.
Wat ik mis (of niet gevonden heb) is de mogelijkheid om als in D1 de boel open te zetten zodat er automatisch anderen kunnen joinen. Heb dat regelmatig gedaan en zo ook veel strongholds kunnen doen.
How are you doing?
Er is ook gewone loot te vinden in de DZ, maar wel een stuk minder.Lekker Ventje schreef op zondag 26 mei 2019 @ 08:44:
Gisteren een half uurtje Darkzone gedaan als lvl 14 en een paar flinke upgrades binnengehaald. Twee dingen vielen me op: ben maar een ander persoon tegengekomen, waarmee ik vervolgens samen heb gewerkt en er valt enkel contaminated loot. Ik dacht dat er ook normale loot zou vallen?
Is er in een van de drie in de OP genoemde clans voor XBox nog plek voor een casual speler? Ben niet altijd online maar mij gaat het vooral om te knallen en ben dus ook niet bezig om naar lvl 30 te rushen.
Wat ik mis (of niet gevonden heb) is de mogelijkheid om als in D1 de boel open te zetten zodat er automatisch anderen kunnen joinen. Heb dat regelmatig gedaan en zo ook veel strongholds kunnen doen.
Je groepsinstellingen kun je wijzigen in het menu, op de PS is het op vierkantje drukken en dan kiezen voor open groep. Zal op de Xbox wel vergelijkbaar zijn
Er is een XBOX Club 'Tweakers the devision 2' en er zijn twee tweakers clans.Lekker Ventje schreef op zondag 26 mei 2019 @ 08:44:
Gisteren een half uurtje Darkzone gedaan als lvl 14 en een paar flinke upgrades binnengehaald. Twee dingen vielen me op: ben maar een ander persoon tegengekomen, waarmee ik vervolgens samen heb gewerkt en er valt enkel contaminated loot. Ik dacht dat er ook normale loot zou vallen?
Maar die zitten beide vol.. al heb ik het idee dat er wel ruimte gemaakt kan worden.
Xbox C#, .NET, Vissen
In clan 2 zijn namelijk maar iets van 6# man nog echt enigzins actief.
Anders zou mijn voorstel zijn hier eens een lijst te maken en evt. een nieuwe actieve clan op te richten, zeker met het oog op Raid
Een van de tijdelijk inactieve spelers, hier. Lange weekenden met mooi weer, allerlei andere dingen te doen, etc. Maar ik ben heus niet definitief weg, hoor!JPM85 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 08:16:
@Martinspire Hoe staat het met de Tweakers clan 1 (xbox)?
Anders zou mijn voorstel zijn hier eens een lijst te maken en evt. een nieuwe actieve clan op te richten, zeker met het oog op Raid

Ik weet niet hoe het staat met 1 maar ik ben al een tijdje niet actief omdat ik simpelweg andere games aan het spelen ben. De Raid wil ik nog wel een keer proberen maar hoorde al dat ie erg pittig was en ik weet niet of ik daar wel zin in heb. Voor andere DLC kom ik gerust even inloggen. Maar daarom had ik ook al wat andere mensen rechten gegeven om het 1 en ander te managen. Of die nog actief zijn weet ik niet. Maar mocht iemand het willen overnemen, dan hoor ik het graag. Al lijkt het me verstandig om gewoon de actieve mensen in 1 clan te zetten (dus wellicht even contact opzoeken met wie 1 managed).JPM85 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 08:16:
@Martinspire Hoe staat het met de Tweakers clan 1 (xbox)?
Al moet gezegd worden dat clans voor mij niet echt veel toevoegde. Labeltje is leuk, maar als je uiteindelijk max level hebt bereikt en veel mensen inactief zijn, is het ook niet meer dan dat labeltje en wekelijks nieuwe loot (die waarschijnlijk toch te laag is voor degenen die nog actief zijn).
De info in de start post klopt niet.. daar staat dat je van beide clans beheerder bent.. volgends mij ben je beheerder van 2 en niet van 1.. wie dat is weet ik niet (kan nu niet checken)Martinspire schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:36:
[...]
Ik weet niet hoe het staat met 1 maar ik ben al een tijdje niet actief omdat ik simpelweg andere games aan het spelen ben. De Raid wil ik nog wel een keer proberen maar hoorde al dat ie erg pittig was en ik weet niet of ik daar wel zin in heb. Voor andere DLC kom ik gerust even inloggen. Maar daarom had ik ook al wat andere mensen rechten gegeven om het 1 en ander te managen. Of die nog actief zijn weet ik niet. Maar mocht iemand het willen overnemen, dan hoor ik het graag. Al lijkt het me verstandig om gewoon de actieve mensen in 1 clan te zetten (dus wellicht even contact opzoeken met wie 1 managed).
Al moet gezegd worden dat clans voor mij niet echt veel toevoegde. Labeltje is leuk, maar als je uiteindelijk max level hebt bereikt en veel mensen inactief zijn, is het ook niet meer dan dat labeltje en wekelijks nieuwe loot (die waarschijnlijk toch te laag is voor degenen die nog actief zijn).
Xbox C#, .NET, Vissen
KloptBlueFoxOne schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:54:
[...]
De info in de start post klopt niet.. daar staat dat je van beide clans beheerder bent.. volgends mij ben je beheerder van 2 en niet van 1.. wie dat is weet ik niet (kan nu niet checken)
Kijken of ik er net zoveel plezier uit kan halen als deel 1
Zijn er nog veel mensen actief of ben ik te laat met beginnen?
PSN: McMillan0984
Ik ook uit een daily project gisterenluckyjan schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:07:
[Afbeelding]
Heerlijk
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Vandaag kreeg ik de 7.62mm variant.... Wat zou er morgen droppenluckyjan schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:07:
[Afbeelding]

Had ik een aantal npc's gekilld en daarbij wat drop gekregen word ik gelijk verrot geknald door andere spelers.
Nog geprobeerd om ze terug te pakken maar werd gemakkelijk gelijk weer neergeknald.
Ze waren ook ruim 10 levels hoger (zelf lvl 16) geen idee hoeveel dat uitmaakt.
Uiteindelijk wel wat drop kunnen wegsturen met de heli. Maar ook op dat moment kwam op het laatst een andere speler die mij zonder moeite neerschoot..
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Al de gear die je nu verzamelt is toch irrelevant. je levelt zo snel op en gaat nadien de world tiers in. Eenmaal tier 5 / Gearscore 500 is de darkzone terug interessant om aan specifieke builds te werken / gear te zoeken, omdat het sneller is dan missies te doenthijsco19 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:00:
Gisteren weer effe gespeeld. Ook even voor de 2e keer de DZ bezocht.
Had ik een aantal npc's gekilld en daarbij wat drop gekregen word ik gelijk verrot geknald door andere spelers.
Nog geprobeerd om ze terug te pakken maar werd gemakkelijk gelijk weer neergeknald.
Ze waren ook ruim 10 levels hoger (zelf lvl 16) geen idee hoeveel dat uitmaakt.
Uiteindelijk wel wat drop kunnen wegsturen met de heli. Maar ook op dat moment kwam op het laatst een andere speler die mij zonder moeite neerschoot..
Als je darkzone doet buiten de piekuren, en niet in de occupied DZ gaat, kan je zelfs met de random matchmaking vrij snel een groepje vinden om mee te farmen zonder veel tegenstand. Zo doe ik het nu toch
Bleef lange tijd "hangen" rond de 450. Toen besloten om een AR en LMG te craften, waarbij ik twee wapens van 480+ kreeg. Vervolgens door geragd en nu inmiddels 474.
Moet nu laatste item nog voor de Chatterbox zodat ik mij kan focussen op AR icm ChatterBox build.
Heb m'n zinnen gezet op de: https://www.reddit.com/r/...5_cookie_cutter_ar_build/
Huidige stats:
https://tracker.gg/division-2/profile/psn/LeMoN_NL/overview
Het is me nog niet gelukt om die set van 3 hunters te killen bij de kerstboom.
[ Voor 38% gewijzigd door tommy2005 op 28-05-2019 18:52 ]
Netjes hoor, ik moet nog 1 item, de modified mods...tommy2005 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:57:
Mooie loot day, in minder dan 1,5 uur chatterbox binnen gehaald. Alle 3 de items en de blueprint.
Ik heb wel even een guide geraadpleegd. Alleen voor het eerste item had ik 3 sleutels nodig. De rest was allemaal meteen bingo. De run in the bank HQ ( op normal) was met 4 man die allemaal hetzelfde nodig hadden.Oulewappeur schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:43:
[...]
Netjes hoor, ik moet nog 1 item, de modified mods...
Het Hotel idem.
Succes!
Vandaag de eerste stappen voor de sniper zetten. Genoeg keys over nu.
[ Voor 9% gewijzigd door tommy2005 op 29-05-2019 13:17 ]
Donderdagavond wanneer de raid weer is gereset zal een weer een clan groep gemaakt worden.
Tijd zal rond 19:30-20:00 de groep maken zodat dan kunnen beginnen. De eerste 3 bazen moeten vanzelfsprekend neer en die laatste moet ook is wat serieuze aandacht krijgen. Vooral die laatste boss is momenteel nogal dramatisch qua opkomst van mensen en de voorbereiding(als in weet wat je moet doen en welke builds gangbaar zijn) laat veelal ook te wensen over. Het is heel simpel , als iemand van de raid zich niet heeft voorbereid en /of ermee kapt na een paar pogingen is het voor ons ook simpel en heeft de clan al helemaal geen nut en gaan wij ook geen raids meer maken.
Het is een team effort en zonder volledige inzet van alle 8 is het voor de rest ook gewoon verspilde moeite en tijd!
Dat een bericht als deze nodig is geeft al genoeg aan m.b.t. de situatie maar met 2-3 clans (+- 125 man?) en dan een opkomst van 6 man op zondag en de donderdagavond ervoor met moeite de 8 halen is ook triest.
Komt er veel op neer iedereen wil de raid doen maar niemand heeft er de tijd of moeite voor over.
Een best gevecht uiteindelijk, het leuke was dat het ook voortduurde tot ruim na 07.00 uur, dus zolang er maar iemand van je team in leven blijft is het goed.
Ik ben morgen iig van de partij (tripleflix)shroudster schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:33:
Voor de PC/Discord (PCGC) mensen onder ons;
Donderdagavond wanneer de raid weer is gereset zal een weer een clan groep gemaakt worden.
Tijd zal rond 19:30-20:00 de groep maken zodat dan kunnen beginnen. De eerste 3 bazen moeten vanzelfsprekend neer en die laatste moet ook is wat serieuze aandacht krijgen. Vooral die laatste boss is momenteel nogal dramatisch qua opkomst van mensen en de voorbereiding(als in weet wat je moet doen en welke builds gangbaar zijn) laat veelal ook te wensen over. Het is heel simpel , als iemand van de raid zich niet heeft voorbereid en /of ermee kapt na een paar pogingen is het voor ons ook simpel en heeft de clan al helemaal geen nut en gaan wij ook geen raids meer maken.
Het is een team effort en zonder volledige inzet van alle 8 is het voor de rest ook gewoon verspilde moeite en tijd!
Dat een bericht als deze nodig is geeft al genoeg aan m.b.t. de situatie maar met 2-3 clans (+- 125 man?) en dan een opkomst van 6 man op zondag en de donderdagavond ervoor met moeite de 8 halen is ook triest.
Komt er veel op neer iedereen wil de raid doen maar niemand heeft er de tijd of moeite voor over.
Bedankt, zal de komende dagen weer eens kijken als ik van het werk verlost ben. Hopelijk kan ik er weer een aantal levels bij doen en over lvl 20 heen gaan.piiggy schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:01:
[...]
Er is ook gewone loot te vinden in de DZ, maar wel een stuk minder.
Je groepsinstellingen kun je wijzigen in het menu, op de PS is het op vierkantje drukken en dan kiezen voor open groep. Zal op de Xbox wel vergelijkbaar zijn
Ik ben nog steeds clanloosshroudster schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:33:
Voor de PC/Discord (PCGC) mensen onder ons;
Probeer zoveel mogelijk daily missions te doen met randoms maar niet echt het gevoel dat ik progressie maak. Komt ook doordat er niet echt een duidelijk doel is waar ik voor kan grinden. Vond TD1 dan eigenlijk wel fijner. Met de gear sets had je duidelijkere builds en had daar ook 4 characters gelevelled met alle 4 een andere build.
Heeft iemand een link naar een build wat goed is voor de raid (= sterk in t algemeen wss). Ik speel t liefst met AR maar als ik dan google naar een build dan zie je allemaal x miljoen DPS builds maar elk van die builds heeft weer andere items en talents.Er zal niet echt een cookie cutter build zijn maar mocht iemand dus een link hebben naar een fijne build... graag.
Raiden blijft altijd lastig. Heb jaren lang LOTRO gespeeld met 12 man raids en na een avondje wipen haakten er altijd veel mensen af totdat we een tactiek hadden gevonden of gekregen voor de bosses. Het is leuk om dingen uit te vinden maar snap ook wel dat mensen afhaken als je continue dood gaat.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
@JohnnyV76 je kan altijd https://www.divisionbuilder.com/builds bekijken om inspiratie op te doen, maar de RNG is echt waanzinnig tegenwoordig. Ben ale een week of twee aan het farmen voor een paar builds, maar omdat het recalibreren zo beperkt is, heb ik eigenlijk amper vooruitgang gemaakt. Dat zie je ook bijvoorbeeld in de wekelijkse projecten: Ik denk dat ik niet de enige ben die nog altijd geen drie wapens met "unwavering" heeft gevonden
Even een vraagje. Ik heb de AMD gamebundel gekregen bij de aankoop van mijn CPU. Daar zat de gold edition van dit spel bij.
Nu had ik de standaard versie al en wilde ik op termijn (wellicht) de year 1 pass kopen.
Zitten hier gebruikers van de gold edition? En kunnen die mij vertellen of de pass integrated was of separaat?
Opnieuw installeren zorgt er (vermoed ik ) dat ik mijn huidige char kwijt ben. Als ik de year 1 pass er uit kan distilleren is het ook prima.
Op de diverse forums lijkt dat dit een no go is. Maar ik heb nog steeds niet duidelijk of het pass een los onderdeel is.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
- Je character raak je nooit kwijt, die is aan je account gelinked en bij Ubisoft opgeslagen en niet aan een versie gelinked oid. Opnieuw installeren maakt allemaal niet uit.
- Je kunt niet de season pass uit de gold edition halen. Die key unlocked gewoon de standard+season pass in 1x. Je kunt dus niet 2 keys er van maken.
[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 31-05-2019 10:01 ]
Dank je wel voor de snelle reactie!Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:53:
@tommy2005
- Je character raak je nooit kwijt, die is aan je account gelinked en bij Ubisoft opgeslagen en niet aan een versie gelinked oid. Opnieuw installeren maakt allemaal niet uit.
- Je kunt niet de season pass uit de gold edition halen. Die key unlocked gewoon de standard+season pass in 1x. Je kunt dus niet 2 keys er van maken.
Gisteren waren er 1,5 raid team aanwezig (misschien zelfs 2 volle, heb de 2e niet in de gaten gehouden). Zat je daar ook tussen dan?MrVegeta schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:01:
Ik ben op zich wel klaar met de game. 2 weekly quests die vrijwel onmogelijk zijn te voltooien. Die AR extended mag die ik nooit ga krijgen. Gear farmen is door de RNG en het calibrate systeem ook geen lol. De raid voltooien op 1 avond is nu nog een doelstelling maar gezien de opkomst in de Tweakers clan zie ik dat ook niet gebeuren.
Ik ga het morgen avond nog een keer proberen.
Battle.net Spud#2543
Mwah. Ik zat in Raid Group #1. Toen de groep vol liep ben ik even de hond uit gaan laten, 19:45 kwam ik terug maar toen had Sparta_NL al iemand anders geïnvite terwijl ik had aangegeven dat ik er aan kwam. Maar goed, kan gebeuren.Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:53:
[...]
Gisteren waren er 1,5 raid team aanwezig (misschien zelfs 2 volle, heb de 2e niet in de gaten gehouden). Zat je daar ook tussen dan?
Nee er was geen tweede groep. Dat zie ik eigenlijk ook niet gebeuren. En zelfs al zou dat gebeuren dan is die groep waarschijnlijk de hele avond bezig met de eerste raid boss.
Er was wel een tweede groep die rond 8 uur vormde aangezien de eerste groep zo snel vol zat. Helaas kwamen we maar aan 6/8 personen maar dat is ook niet gek als mensen binnen 15 minuten het laten afweten als ze groep 1 niet halenMrVegeta schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:21:
[...]
Mwah. Ik zat in Raid Group #1. Toen de groep vol liep ben ik even de hond uit gaan laten, 19:45 kwam ik terug maar toen had Sparta_NL al iemand anders geïnvite terwijl ik had aangegeven dat ik er aan kwam. Maar goed, kan gebeuren.
Nee er was geen tweede groep. Dat zie ik eigenlijk ook niet gebeuren. En zelfs al zou dat gebeuren dan is die groep waarschijnlijk de hele avond bezig met de eerste raid boss.
De opmerking "dan is die groep waarschijnlijk de hele avond bezig met de eerste raid boss." is misschien wel correct maar als de mensen die de raid nog niet (succesvol) hebben gedaan daar geen kans voor krijgen gaat het ook nooit beter worden...
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)