Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tommy2005 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:03:
Goedemorgen,

Zijn er toevallig nog spelers die de hunter masks moeten/willen farmen de komende dagen?

Is er mogelijk vanavond iemand online voor een invite van de clan? Uiteraard via discord etc.,

Alvast bedankt!
moet er zelf ook nog een paar, als ik vanavond online ben, zit ik sowieso op de discord van PCGC. (daar is nick Tepelstreeltje, ingame is nick Cheiltje.) Dus als je me ziet, gil gerust ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:18
Toch wel wat benieuwd. Ik speel nu enkel nog PVE. Wat is een goede set daar? Loop nu:

3x Fenris
1x Badger
2x 5.11

Probeer alles zo veel mogelijk op CHC en CHD te krijgen. Daarnaast Assault Rifle damage.

Wat zijn jullie tips? Gebruiken jullie de specialization veel? Die groene gearsets, is dat nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
run zelf zoveel mogelijk all weapon damage en HS damage, chc chd zijn wat mij betreft meer PvP dingen.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
TepelStreeltje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:39:
[...]

moet er zelf ook nog een paar, als ik vanavond online ben, zit ik sowieso op de discord van PCGC. (daar is nick Tepelstreeltje, ingame is nick Cheiltje.) Dus als je me ziet, gil gerust ;)
Ga ik doen, thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Ik: Yes, deze week Capitol Hill invaded! Eindelijk m'n Nemesis craften.

Division 2: Nope, want nu moet je nog de blueprint halen in de Invaded Grand Washington Hotel

............ time gated exotics .... |:( 8)7 8)7 |:(

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Geronimous schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 18:55:

Division 2: Nope, want nu moet je nog de blueprint halen in de Invaded Grand Washington Hotel

Je moet ook gewoon niet zo slacken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 21:45

Mach

[END]Avengers

Haha. Dito hier. Frustrerend

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:18
Mensen zin om vanavond op PS4 in de free roam op zoek te gaan naar wat bijzonder spul? Maskers bijvoorbeeld of exotics of dat soort dingen..

Username: KaiseRRuby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Voor pc spelers, ik wil deze Moederdag nog wel een paar hunter Masks gaan verzamelen, vanaf ongeveer 19.00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:27
@tommy2005 lijkt me leuk! Mijn ingame naam is hetzelfde als hier op Tweakers.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Dibbuz schreef op zondag 12 mei 2019 @ 18:22:
@tommy2005 lijkt me leuk! Mijn ingame naam is hetzelfde als hier op Tweakers.
Ik zal je straks via Uplay een vriendschap verzoek sturen.
Zit je ook op discord ? Voor voice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Haha ik precies hetzelfde.. echt ruk :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:27
tommy2005 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 18:29:
[...]

Ik zal je straks via Uplay een vriendschap verzoek sturen.
Zit je ook op discord ? Voor voice?
Jep, zit ik!

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tommy2005
Gisteren met behulp van Dibbuz en korte tijd later met nog een mede tweaker, 5 hunter masks binnen gehaald. Jammer genoeg kreeg ik nog een lock up van het systeem, anders waren ze allemaal gisteren binnen geharkt in 2 runs.

Bedankt voor de hulp mannen, deze week de laatste ook doen? :)

Dinsdag ofzo, vanavond Game of Thrones avondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 17:09

PinusRigida

I put the p in pool.

Gisteren eindelijk mijn build getweaked en van ouwe gewoontes afgestapt. Byebye AR + Shotgun, hello SMG + LMG... Wat een Elites-killer ben ik geworden zeg, ik màài ze gewoon omver. Vind het echt een zalige combo!

En holy crap, wat is die SMG (Vector? ...ik ben slecht met namen) met 1.200rpm een baas! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@PinusRigida dat is de Vector inderdaad. Enorm hoge RPM maar relatief weinig damage. Als ik sustained DPS wil hebben pak ik altijd mijn LMG erbij, de Vector is vooral fijn in combinatie met Clutch.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Tsurany schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:50:
@PinusRigida dat is de Vector inderdaad. Enorm hoge RPM maar relatief weinig damage. Als ik sustained DPS wil hebben pak ik altijd mijn LMG erbij, de Vector is vooral fijn in combinatie met Clutch.
Net even Clutch gechecked (lang leve de talrijke lijstjes over deze game _/-\o_ ) en lijkt me idd. de perfecte talent i.c.m. die Vector. Iets om naar uit te kijken, thanx!

Ja, het verschil is echt voelbaar; ik heb meerdere speelsessies gespendeerd aan het uitproberen van alle mogelijke Skill-combinaties om uiteindelijk terug te komen op mijn eerste combinatie.

Dus heb ik lang gewacht (level 30) om andere wapen-combinaties uit te testen omdat ik dacht dat AR + Shotgun voor mij het beste werkte en het wellicht toch niet zo'n verschil maakte... Niet dus. :D

Het is idd. vooral -toch tegen Elites- die sustained damage die het 'm doet, waar ik met m'n shotgun dichtbij moest komen en het eerder "hit or miss" was, vliegt met een LMG de armor er gewoon af. >:)

Ik voel me klaar voor WT1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:41
Heb de laatste tijd veel instances gedaan met een random groep en langzaam mn GS op aan t krikken. Telkens als ik weer iets hoger kom (zit nu op 497) dan droppen er de volgende instances enkele items die ook weer iets hoger zijn. Neem aan dat dit zo bedacht is en het de manier is om hogere GS te laten droppen met potentieel betere rolls.

Ik ben eigenlijk ook fan van AR's maar de damage valt wat tegen. Als voorbeeld... mijn hoogste AR heeft nu iets van 16k damage maar nu dropte er bijv. een M60 met 23k damage met maar iets slechtere RoF. Dan snap ik wel dat LMG builds populair zijn. Jammer dat ik niet echt fan ben van het schieten met LMG's :(

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie oh wie kan me tips geven, ik ben uit ellende maar met een 2e personage begonnen in de hoop een D50 lvl1 te vinden. Ik krijg het niet voor elkaar om een Exotic te craften. Ik heb in mijn lijst al 4 verschillende wapens staan (blueprints) maar het enige dat ontbreekt is bv een item van lvl 250 lullaby. Weer bij een andere heb ik een sweet dreams van lvl 250 nodig. In de darkzone een tijd rond gelopen en daar wel al een exotic gevonden "pestilence" (maar daar kan ik verder niks mee) Ik heb alle onderdelen klaar liggen voor een D50 lvl1, maar nu de gun nog? Met mijn 1e personage heb ik alle levels voltooid en zit ik gewoon op een gearscore.
Met mijn 2e personage zit ik nog onder lvl 30.

Hoop echt dat iemand mij duidelijke tips kan geven, want van de meeste video's kom ik niet echt verder.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2019 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:25:
Wie oh wie kan me tips geven, ik ben uit ellende maar met een 2e personage begonnen in de hoop een D50 lvl1 te vinden. Ik krijg het niet voor elkaar om een Exotic te craften. Ik heb in mijn lijst al 4 verschillende wapens staan (blueprints) maar het enige dat ontbreekt is bv een item van lvl 250 lullaby. Weer bij een andere heb ik een sweet dreams van lvl 250 nodig. In de darkzone een tijd rond gelopen en daar wel al een exotic gevonden "pestilence" (maar daar kan ik verder niks mee) Ik heb alle onderdelen klaar liggen voor een D50 lvl1, maar nu de gun nog? Met mijn 1e personage heb ik alle levels voltooid en zit ik gewoon op een gearscore.
Met mijn 2e personage zit ik nog onder lvl 30.

Hoop echt dat iemand mij duidelijke tips kan geven, want van de meeste video's kom ik niet echt verder.
Welkom bij loot RNG.
Dat gezegd hebbende.
Zo'n lvl 250 exotic zijn enkel wapens welke je vindt onder level 30 als rare boss drop van desbetreffende missie. (bunker, DDC en Roosevelt missie voor sweet dreams bijvoorbeeld)
Heb is imho de makkelijkste manier om gewoon random missies/bounties/dailies te doen met een volle squad mensen die je kent op lvl 30 WT5 oid. Grote kans dat iemand anders hem wel krijgt en gewoon kan delen i.p.v. zelf je eigen geluk testen.
Verder is craften afgezien van de Liberty, Nemesis en Chatterbox ook gewoon waardeloos omdat de rolls daarmee vaak slechter zijn dan hoe ze al kunnen droppen op gs500 in WT5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:34
Ik heb mijn chatterbox pas gecraft wanneer ik al GS 500 had. Het is niet het krachtigste wapen, maar gecombineerd met een LMG spuit je best veel kogels op korte tijd. En dan de talent erbij die alle wapens herlaad als je van empty reload, bespaart me die lange reloadtijd van de lmg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Patch notes van vandaag: https://forums.ubi.com/sh...-Dark-Hours-May-14th-2019

Vanaf 16e raiden.

Maar weer eens aanzwengelen de komende dagen!

EDIT:
The Civilian Officer will now revive downed players during Control Point takeover and judge you silently.
:+

[ Voor 26% gewijzigd door NLxAROSA op 14-05-2019 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Vanavond (onder een kleine voorbehoud) wil ik nog de laatste 2 hunter masks gaan farmen.

Ik moet er nog 2 van de locatie waar de 4 hunters tegelijk spawnen. Mooie gelegenheid om als je ze nog niet hebt mee te gaan, dan heb je er ( als het lukt :) ) meteen 4.

Laat maar weten of je rond 20.00 uur mee wilt gaan. Dan invite ik je via uplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Washington hotel invaded is online!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
Jezus, wat heeft die patch voor wazige inputlag gezorgd (PS4)... als ik mijn trigger indruk op mn Mk17, dan pakt ie m af en toe gewoon niet. heel random.. :( :( :( dps dropt daarmee aanzienlijk....

edit 2: en om of een of andere reden kan ik niet meer 'loot as Junk' kiezen bij loot? the fuck

edit 3: game knikkert me eruit, DELTA3 error. Check internetverbinding of Division2 server status. Bij opnieuw starten game kom ik in een queue terecht...

[ Voor 40% gewijzigd door Geronimous op 15-05-2019 10:18 . Reden: typos ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Geronimous schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:36:
Jezus, wat heft die patch voor wazig inputlag gezorgd (PS4)... als ik mijn trigger overhaal op mn Mk17, dan pakt ie m af en toe gewoon niet. heel random.. :( :( :( fps en dus dps dropt daarmee aanzienlijk....

edit 2: en om of een of andere reden kan ik niet meer 'loot as Junk' kiezen bij loot? the fuck

edit 3: game knikkert me eruit, DELTA3 error. Check internetverbinding og Division2 server status. Bij opnieuw starten game kom ik in een queue terecht...
De triggerhandling van rifles heeft een fix/nerf gekregen. Is niet gedocumenteerd en het is volgens Reddit onduidelijk of het bedoeld en onbedoeld is. Met name de mk17 lijdt er inderdaad flink onder omdat die een redelijk hoge rpm heeft. Ik merk het ook. Zeker als ik wat sneller probeer te muisklikken.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

De eerste raid die morgen live gaat zal helaas geen matchmaking hebben.

Bron: https://twitter.com/Alex_Gnn/status/1128313603386413058?s=20

Ik vond de raids in Destiny 1 & 2 geweldig om te spelen maar elke keer een groep bij elkaar zoeken kostte wel enorm veel tijd en planning. Had me erop verheugd om dat nu een keer niet te hoeven doen maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Twammo schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:54:
De eerste raid die morgen live gaat zal helaas geen matchmaking hebben.

Bron: https://twitter.com/Alex_Gnn/status/1128313603386413058?s=20

Ik vond de raids in Destiny 1 & 2 geweldig om te spelen maar elke keer een groep bij elkaar zoeken kostte wel enorm veel tijd en planning. Had me erop verheugd om dat nu een keer niet te hoeven doen maar helaas.
Ja ik las het ook vanmorgen, onbegrijpelijke keuze. Zeker omdat je echt voor elke andere scheet in dit spel kunt matchmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 16:13

Kek

3flix

Ik vind het gemis van matchmaking bij de raid ook stom.

In de tweakers drie clan is het redelijk rustig de laatste tijd, dus ik voorzie dat we sowieso geen 8man bij elkaar kunnen harken die de raid tegelijk willen doen.. (is er nog een plekje bij een andere clan met meer actieve leden?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kek schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:53:

In de tweakers drie clan is het redelijk rustig de laatste tijd, dus ik voorzie dat we sowieso geen 8man bij elkaar kunnen harken die de raid tegelijk willen doen.. (is er nog een plekje bij een andere clan met meer actieve leden?)
in tweakers 1 is het ook rustig.

Als iedereen op de PCGC discord komt (ongeacht welke clan), kunnen we vanaf daar verder matchmaken. Ik ga zelf proberen vrijdag avond in te richten om wat te raiden.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-05-2021
Mach schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:43:
[...]

De triggerhandling van rifles heeft een fix/nerf gekregen. Is niet gedocumenteerd en het is volgens Reddit onduidelijk of het bedoeld en onbedoeld is. Met name de mk17 lijdt er inderdaad flink onder omdat die een redelijk hoge rpm heeft. Ik merk het ook. Zeker als ik wat sneller probeer te muisklikken.
Ik heb zelf het idee dat Massive stiekem de "straftijd" die je krijgt als je sneller wilt klikken dan de RPM van je wapen flink heeft verhoogd. Ik geloof dat ze voor deel 1 destijds ook zoiets hebben ingevoerd om populaire semi-auto wapens zoals de SASG 12 te nerfen.

Dat "geen raid matchmaking" is inderdaad totaal klote. Ik deed alles via de matchmaking en had geen dringende behoefte om me bij een clan aan te sluiten. Ik ga toch maar op zoek als dit inderdaad zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Geronimous schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:36:
Jezus, wat heft die patch voor wazig inputlag gezorgd (PS4)... als ik mijn trigger overhaal op mn Mk17, dan pakt ie m af en toe gewoon niet. heel random.. :( :( :( fps en dus dps dropt daarmee aanzienlijk....

edit 3: game knikkert me eruit, DELTA3 error. Check internetverbinding og Division2 server status. Bij opnieuw starten game kom ik in een queue terecht...
Ik had het gisteren op pc ook: maar kwam op het goeie moment, was nét van plan om uit te loggen als ik eruit geknikkerd werd met een error en als ik het me goed kan herinneren was het ook die Delta3 error. met 2 opties: space om opnieuw in te loggen, esc. om uit te loggen, alleen dat spatiebalk geen reactie gaf... |:(

Maar goed, doordat ik toch net ging stoppen dan maar afgesloten.

Tijdens het spelen na de patch had ik niet echt last van dezelfde problemen als jij qua inputlag maar wel linksonder 2 boodschappen die bleven staan waarvan een backup-request "agent requesting backup (anything)" en nog iets anders dat ik niet de moeite genomen heb om te lezen. :P vond het raar dat het gewoon bleef staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18

Ik denk met de Raid dat er wel meer mensen online zullen komen dan nu het geval is. Dan wordt het ook makkelijker om mensen te vinden.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

En als er niet genoeg mensen zijn om de raid mee te spelen dan gewoon naar 'The Shop' om te gaan winkelen voor players.

https://www.reddit.com/r/...ac_safehouse_the_shop_as/

:+

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Kartale schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:23:
[...]

Ik denk met de Raid dat er wel meer mensen online zullen komen dan nu het geval is. Dan wordt het ook makkelijker om mensen te vinden.
Waarom? je zit (neem ik aan) in een volle clan. Ook was de matchmaking bij deel 1 vaak 3 apen in je team. Wil je echt het risico lopen op 7 apen? >:)

Ik vind het een goede zet. Er is nu geen enkel incentive om als clan samen te spelen, hierdoor wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Ehm, ik snap het issue niet echt met het gebrek aan matchmaking voor de raid.
Denken mensen nu serieus dat je met 7 andere randoms een raid kan clearen waarvoor vermoedelijk meerdere lange avonden aan tijd voor nodig is in het begin? (ter indicatie er was een deel van de raid met een achievement dat het "snel" is binnen 1 uur, 3uur of langer voor een raid klinkt imho meer dan normaal)
Mocht het wel zo zijn geeft eerder aan dat het geen raid is maar gewoon een 8man gescalede missie.
Matchmaking voor end game content is altijd al een grote nono, zelfs in TD1 was dit te vergezocht voor de incursions..... (hooguit dat het na 3 uur een keer lukte terwijl een run met vrienden 30min duurde)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
looyenss schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:33:
[...]

Waarom? je zit (neem ik aan) in een volle clan. Ook was de matchmaking bij deel 1 vaak 3 apen in je team. Wil je echt het risico lopen op 7 apen? >:)

Ik vind het een goede zet. Er is nu geen enkel incentive om als clan samen te spelen, hierdoor wel.
Ik denk dat je de verkeerde quote Looyens... :9 Ik geef alleen aan dat het 'er is niemand online in de clan' binnenkort geen issue zal zijn, aangezien veel mensen minder zijn gaan spelen afgelopen weken in afwachting van de raid.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Kartale schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:41:
[...]

Ik denk dat je de verkeerde quote Looyens... :9 Ik geef alleen aan dat het 'er is niemand online in de clan' binnenkort geen issue zal zijn, aangezien veel mensen minder zijn gaan spelen afgelopen weken in afwachting van de raid.
bedoelde @Kek inderdaad :9 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoCarrier
looyenss schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:33:
[...]

Laten we nou niet doen alsof al die clan-spelers die ik tegenkom in de matchmaking allemaal van die fantastische 360 noscope-types zijn. Ook daar zitten genoeg minkukels tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
NoCarrier schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:49:
[...]

Laten we nou niet doen alsof al die clan-spelers die ik tegenkom in de matchmaking allemaal van die fantastische 360 noscope-types zijn. Ook daar zitten genoeg minkukels tussen.
Er valt in ieder geval gegarandeerd mee te communiceren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

ik heb td1 niet gespeeld. dus geen idee wat de moeilijkheid van de raids zal zijn.

Het enige wat ik nu zie is dat je met 3 vingers in je neus een challenge stronghold doorrent. Dus als de raid volgens die maatstaven gaat dan zal het niet zo moeilijk zijn.. Echter als een raid heel veel moeilijk gaat worden wil je geen apen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 15:01

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Geen match making voor raids hebben maar het wel voor de release beloven is niet zo netjes

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6mDIVPXkAAJ-A5.png:large

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
Kek schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:53:
[...]
ik heb td1 niet gespeeld. dus geen idee wat de moeilijkheid van de raids zal zijn.
Over een maandje of wat heeft iedereen weer op YouTube gekeken voor de beste raid-truukjes en de nieuwste meta, en knalt iedereen, ook de simpele clan-loze casuals, weer binnen een uur door die raid. Zoals het ook ging met alle end game content van het eerste deel. Dit garandeer ik je.

De enige reden die ik kan verzinnen waarom Massive matchmaking wil uitschakelen voor de raids, is dat ze geen zin hebben om de raid elke keer te moeten opschalen omdat er geklaagd wordt dat de pubbies het ook lukt en de raid daarom te makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:04
Kartale schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:23:
[...]

Als ik voor mezelf spreek, is dat wel het geval. Ik was een klein beetje uitgekeken op de activiteiten (en vanwege het weer enzo eigenlijk tijdelijk op de xbox in het algemeen) maar binnenkort ga ik wel weer even kijken wat er nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Hm, er is wel meer mis sinds de patch.

Ik kan uberhaupt niet meer matchmaken op PS4 - meld men ook op Reddit:. Ik kan vandaag wel weer matchmaken! *O*

En er worden veel DELTA errors gemeld, dat gaat echt een gamebreaker zijn voor de Raid.

[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 15-05-2019 12:11 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Delta errors zijn features in TD :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Ik baal wel sterk van de kapot gemaakte Mk17... dit is niet speelbaar zonder veel frustratie. M'n andere build is nog lang niet klaar.sterk :(

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:02
Er zitten blijkbaar ook verschillen in de stats van de rifle, die urban mdr heeft gewoon 35% meer headshot damage dan de mk17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
gstoffers schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:22:
Er zitten blijkbaar ook verschillen in de stats van de rifle, die urban mdr heeft gewoon 35% meer headshot damage dan de mk17.
Klopt ooit is in een spreadsheet tegengekomen.
Niet dat het echt uitmaakte gezien de base dmg van een MDR al een stuk lager ligt t.o.v. een MK17 dat het geen meerwaarde meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Wat een gedoe met die Delta errors...... niet sjiek

Vanavond al 5 lock-ups in 20 minuten tijd, gvd slaat nergens meer op

Maak er maar 6 van...... ben ik de enige die hier last van heeft?

[ Voor 62% gewijzigd door tommy2005 op 15-05-2019 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
tommy2005 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:56:

Hier hetzelfde. Fijn dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb de hele avond gespeeld zonder errors (PC). Ben benieuwd naar de raid morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
tommy2005 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:56:

Nee, gisteren morgen ook 1 maal delta 3 error, een probleem met de servers of back end van ubisoft.
Viel mij ook op dat het de afgelopen week rustig was in the division maar gisteren morgen was het best wel
druk op de server waar ik op zat, misschien te veel load in 1 keer?
Ik merk ook iets meer vertraging in het dood gaan, bv in cover duiken en dan paar seconden erna sterven of in eens dood terwijl ik nog full health had.
Ben gelukkig erger gewend met battlefield, voor een game met zo'n grote map ben ik nog niet echt veel problemen tegen gekomen, paar glitches die niet game breaking zijn en af en toe ergens iets onzichtbaar waar ik niet overheen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
even een vraag hier hoe denken jullie erover dat de raid definitief geen matchmaking krijgt?

https://nl.ign.com/tom-cl...l-geen-matchmaking-hebben

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

copywizard schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:08:
even een vraag hier hoe denken jullie erover dat de raid definitief geen matchmaking krijgt?

Ik sta er een beetje ambivalent in. Ik zit in een kleine clan (10 man) dus voor ons wordt het lastig om 8 mensen vanuit de clan te vinden. Wat dat betreft zou MM als aanvulling wel handig zijn.

Aan de andere kant, als ik het goed begrijp dan vereist de raid wel wat coordinatie en dan is voice (discord) wel handig vermoed ik. Mijn ervaringen met MM in Div1, zeker voor de legendary en incursions zijn op dat vlak niet echt positief.

Wat ik ook heb begrepen is dat je niet verplicht bent om met 8 man de raid in te stappen. De difficulty is vast geschaald op 8 maar ik sluit niet uit dat met 6 (lijkt mij het minimum) ook wel speelbaar is.

We'll see :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Hebben jullie tips voor streams voor de raid vanavond? Geloof dat Ubisoft zelf ook gaat streamen, maar misschien die worlds first die-hard groepen? Vroeger keek ik met name naar Datto voor Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

copywizard schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:08:

Beter de mogelijkheid krijgen om te falen dan helemaal niet kunnen falen. Dus het gebrek aan MM is mijn ogen een (groot) gemis.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geronimous schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:09:
Hm, er is wel meer mis sinds de patch.

Ik kan uberhaupt niet meer matchmaken op PS4 - meld men ook op Reddit:. Ik kan vandaag wel weer matchmaken! *O*

En er worden veel DELTA errors gemeld, dat gaat echt een gamebreaker zijn voor de Raid.
Het bekende gezegde uit mijn WoW tijd komt weer naar boven:
Don't play on patchday

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:52:
[...]

Beter de mogelijkheid krijgen om te falen dan helemaal niet kunnen falen. Dus het gebrek aan MM is mijn ogen een (groot) gemis.
dit dus inderdaad ik heb een goede vriend die daadwerkelijk na dit nieuws bericht een refund heeft aangevraagd gezien er blijkbaar bij de release wel degelijk een belofte is gedaan dat er MM in de raids zou zitten (ik kan dit artikel niet vinden)

maar ben benieuwd wat ubisoft erover zegt als het hem lukt denk ik dat ik zijn voorbeeld volg gezien ik te weinig speel om in een active clan te komen.

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

copywizard schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:57:
[...]

dit dus inderdaad ik heb een goede vriend die daadwerkelijk na dit nieuws bericht een refund heeft aangevraagd gezien er blijkbaar bij de release wel degelijk een belofte is gedaan dat er MM in de raids zou zitten (ik kan dit artikel niet vinden)

maar ben benieuwd wat ubisoft erover zegt als het hem lukt denk ik dat ik zijn voorbeeld volg gezien ik te weinig speel om in een active clan te komen.
ach geef het wat weken en MM zal ook voor de raid aanwezig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Ze hebben niet specifiek gezegd dat er MM voor raids zou zijn, maar wel dat er MM voor alle activities en op release klopte dat ook. Semantics, denk niet dat ze hierom een refund gaan doen, dan moet 'ie het aanvechten... dat wordt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Goedemorgen,

Even een vraag van een andere orde om voor mijzelf meer duiding te krijgen in de vastloop problemen die ik ervaaar.

Zijn er mensen hier in dit deel van het forum, die toevalligerwijs een upgrade hebben doorgevoerd van hun CPU/MOBO in de tijd dat ze dit spel speelde, en hebben ze daarna nog last gehad van screen freeze?

Buiten de Delta errors, waar ik zelf geen invloed op heb, kan ik mogelijk wel wat stappen zetten op andere vlakken.

Ik draai nu met een fx8150, 16Gb en een GTX10170ti. In eerste aanleg was ik van mening, dat mijn CPU niet de meest lastige bottleneck zou zijn, omdat het vooral een game is die op GPU draait (aanname van mijn kant) en dat ik met mijn 1070ti wel goed zou zitten.

Alle suggesties en fixes m.b.t. Instellingen DX12 Windows mode etc etc etc heb ik al toegepast.

Er is ook geen verschil of ik op high of ultra of custom settings speel, na een paar minuten spelen slaat de boel vast. In groep of solo maakt ook geen verschil. Nu kan het een patch “dingetje”, maar echt blij wordt ik er ook niet meer van....

Heeft iemand goede raad / advies? Alvast bedankt voor het meedenken!!

En anders heeft iemand een upgrade set liggen :)

[ Voor 10% gewijzigd door tommy2005 op 16-05-2019 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Servers vandaag offline voor onderhoud van 15:00 - 18:00

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:49
[...]

https://twitter.com/thedi...tatus/1096438996438274051
Bij release was er al lang bekend dat er een raid zou komen, dan hadden ze er best wel even een disclaimer bij kunnen zetten dat dit niet voor raids is.
Ik zal er zelf geen last van hebben, maar ik snap wel dat niet iedereen hier blij mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ben al even uit de loop, wat is de status van raids?

Interessant artikel dit: https://www.pcgamer.com/t...-uplay-as-the-first-game/

Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen dus dat ze niet meer via steam zullen gaan voor hun games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
AntiChrist7 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:21:
Ben al even uit de loop, wat is de status van raids?

Interessant artikel dit: https://www.pcgamer.com/t...-uplay-as-the-first-game/

Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen dus dat ze niet meer via steam zullen gaan voor hun games
Gewoon even 1 of 2 pagina's teruglezen en je had het geweten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
DigitalError schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:54:
[...]

Gewoon even 1 of 2 pagina's teruglezen en je had het geweten |:(
Als je toch de moeite neemt om te reageren, dan kon je het evengoed samenvatten in twee zinnen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Voor diegene die nog zoekende is naar een actieve clan in combinatie met discord ..
U bent welkom 😊
I.v.m. de raids zou ik zeggen , hoe meer zielen hoe meer vreugd....

https://discord.gg/nrV2sFW

18 of ouder,spelende op de pc en The Division in combinatie met discord is een must 😉
Als je de server joined stuur mij (Everglide72) even een PM aub.
Maak ik je namelijk member voor volledige toegang tot de kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
tommy2005 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:04:
Heeft iemand goede raad / advies? Alvast bedankt voor het meedenken!!
De DX11 modus al geprobeerd? Scheelt hooguit een paar fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
NoCarrier schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:06:
[...]

De DX11 modus al geprobeerd? Scheelt hooguit een paar fps.
Ja, DX 12 staat uit. Ik hoop op wat verbetering na het onderhoud van vanmiddag. Hierna zijn mijn opties wel ongeveer opgebruikt.

Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Krijg een beetje het idee dat raids enkel en alleen gemaakt worden voor de streamers (worlds first het zal allemaal wel heb er niks mee), hoe moet je nou in godsnaam als gewone gamer een groep van 8 bij elkaar krijgen, denk echt dat dit de doodsteek voor Division 2 is.

Bij Destiny heb je tenminste nog een app die gewoon goed werkt om in een groep te komen, Division 2 heeft niks van een app of lfg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
harryvos schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:16:
Krijg een beetje het idee dat raids enkel en alleen gemaakt worden voor de streamers (worlds first het zal allemaal wel heb er niks mee), hoe moet je nou in godsnaam als gewone gamer een groep van 8 bij elkaar krijgen, denk echt dat dit de doodsteek voor Division 2 is.

Bij Destiny heb je tenminste nog een app die gewoon goed werkt om in een groep te komen, Division 2 heeft niks van een app of lfg.
Welkom in de glorieuze wereld van Clans en Discord ;)
Verder het is een game niks moet, voor een groot deel van de playerbase zal de tijdsvereiste al een obstakel zijn voordat je überhaupt een groep hebt/gaat zoeken.
Moeilijkste content hoort in teamverband dat is vanaf het begin al de essentie/fundatie van raids. Dat mensen verwachten dit te gaan clearen met 7 random anderen die allemaal hun eigen ding willen doen maar niet team taken = prettige wedstrijd.
Om team taken ook maar enigszins doable te maken zal je coördinatie en rollen nodig hebben dat lukt gewoon niet met 7 onbekenden met variabele communicatie mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Snap ik maar men moet toch in ieder geval de kans krijgen om het met randoms te spelen, nu hebben we nieuwe content wat voor 90 %. niet toegankelijk is.

Resultaat is dat mensen afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
harryvos schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:15:
Snap ik maar men moet toch in ieder geval de kans krijgen om het met randoms te spelen, nu hebben we nieuwe content wat voor 90 %. niet toegankelijk is.

Resultaat is dat mensen afhaken.
Niks verhoud je ervan om in een safe house iedereen te spammen met invites.
Nieuwe content =/= dat iedereen dag 1 er iets mee kan.
In State of the Game gaven ze ook aan dat ze werken aan een matchmaking optie maar dat is complex ivm meerdere aspecten. (taal, requirements en communicatie om mee te beginnen)
Waar mensen eerder op afhaken is het feit dat deze raid 3 weken is uitgesteld met achteraf onnodige onzekerheid dat de maximale gearscore omhoog zou gaan. Dat heeft een gat opgeleverd waarin een groot deel van de playerbase amper/niet heeft gespeeld in die periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tis helemaal ruk. Krijg niet eens 4 man bij elkaar van randoms. En je moet ook nog eens 495+ zijn. Etc...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
melly schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:05:
Voor diegene die nog zoekende is naar een actieve clan in combinatie met discord ..
U bent welkom 😊
I.v.m. de raids zou ik zeggen , hoe meer zielen hoe meer vreugd....

https://discord.gg/nrV2sFW

18 of ouder,spelende op de pc en The Division in combinatie met discord is een must 😉
Als je de server joined stuur mij (Everglide72) even een PM aub.
Maak ik je namelijk member voor volledige toegang tot de kanalen.
Ja graag, ik kom straks wel even bij je op de lijn!

onder voorbehoud dat ik niet eerst een aantal componenten verplicht moet vervangen van de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

We zoeken nog naar 2 mensen: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ

:)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
MAX3400 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:46:
Tis helemaal ruk. Krijg niet eens 4 man bij elkaar van randoms. En je moet ook nog eens 495+ zijn. Etc...
Ik heb een uur op dat platform gestaan, totaal aan 6 man gekomen.
Van ellende maar opgestart maar was niet te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shroudster
Makkelijk, hoef je er niet eens aan te beginnen.
1ste boss gedowned, zonder zo'n gear requirement en goeie communicatie en foutloze executie van de tactiek ga je het niet halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
oh,dus je bent een week minder actief en je wordt meteen uit de clan gegooid, bedankt voor de waarschuwing....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Ik heb de twitch stream gevolgd van de eerste clan die de Raid heeft uitgespeeld. Die moeilijkheidsgraad kan echt niet met MM gespeeld worden. Aan de andere kant waarom geen MM? Mensen komen er dan vanzelf achter dat ze het met een super op elkaar ingespeeld team moeten doen.
https://www.twitch.tv/widdz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
luckyjan schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 01:28:
Ik heb de twitch stream gevolgd van de eerste clan die de Raid heeft uitgespeeld. Die moeilijkheidsgraad kan echt niet met MM gespeeld worden. Aan de andere kant waarom geen MM? Mensen komen er dan vanzelf achter dat ze het met een super op elkaar ingespeeld team moeten doen.
https://www.twitch.tv/widdz
Maar goed, het feit dat mensen blijven hangen op 6 man en dan random figuren overal vandaan toveren helpt ook niet. Dan had je net zo goed MM ingeschakeld kunnen laten staan en dan iedereen dan filteren vanuit een volle groep.

Ik had gisteren vanaf live gaan van de raid een groep in wisselende samenstelling waarbij de laatste 2 met name het probleem waren. Niet willen/kunnen communiceren. Pas in de laatste run hadden we 8 goede, overigens random, spelers die spraken, luisterden en werkten.

Ik zie dus nog steeds niet wat ze nu eigenlijk hebben opgelost door MM uit te schakelen aangezien je de noobs toch blijft trekken en de helft van de clans niet eens een groep van 8 tegelijkertijd kan opbrengen. (De niet discord GOT clan had ook maar 4 van 48 man online gisteren)

Ik vind het een gemiste kans en ik verwacht dat er flink wat spelers gaan afhaken de komende dagen/weken. 1. Omdat ze niet kunnen, 2. Omdat ze doordat ze niet kunnen genegeerd gaan worden en 3. Omdat het proces van team vorming zonder MM nu helemaal dramatische vormen aanneemt met invites etc.

Anyway, vond de raid op zich wel vermakelijk maar ook zeer frustrerend. 1 misser en al het harde werk bij Boomer is alweer voor niets geweest of een van de turrets is naar de klote waardoor je eigenlijk ook gewoon klaar bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Hier de hele raid stream van clan POG (iets meer dan 5 uur ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

TIGER1125 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 06:29:
[...]

Anyway, vond de raid op zich wel vermakelijk maar ook zeer frustrerend. 1 misser en al het harde werk bij Boomer is alweer voor niets geweest of een van de turrets is naar de klote waardoor je eigenlijk ook gewoon klaar bent.
Is dat niet ook een beetje het idee van een Raid. Een elite missie met weinig vergevingsgezindheid en als je het eenmaal hebt gehaald een enorme voldoening? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Gisteren ook voor het eerst een uurtje de raid geprobeerd. Niet te doen. Kwam ook doordat ik met 5 Fransen in een squad zat en twee van mijn eigen clan. Die Fransen spraken niet of nauwelijks engels en dat is niet bevorderlijk. Omdat we er allemaal blind in gingen, en we niet konden communiceren, was het onbegonnen werk. Heb er wel veel lol in gehad, alleen snap ik nu wel waarom ze er geen matchmaking in hebben gestopt. Ik heb het idee dat communicatie veel belangrijker is dan een goed build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

AntiChrist7 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:20:
oh,dus je bent een week minder actief en je wordt meteen uit de clan gegooid, bedankt voor de waarschuwing....
Tweakers clan?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinerama

Cinerama

Maat van mij had precies hetzelfde in GOT1, hij is gekicked omdat hij even wat minder speelde vanwege de balance patch die eraan kwam (idee was: geen nut om te farmen voor gear die over 2 weken toch misschien waardeloos is). Het gekke is dat ik net zo weinig heb gespeeld (aangezien wij bijna altijd samen spelen) en ik zit er nog wel in.

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
Gaan we weer... Ja er worden mensen uit de clan gekicked. Voel het niet als persoonlijk.
We willen van GoT1 een clan maken die vol zit met de echt actieve mensen. De clan was vol en er waren nog mensen die er in wilden, dus er is begonnen met wat opschonen. Er zitten ontzettend veel mensen tussen die na de 1e paar weken niet meer gespeeld hebben.

Ingame is het een drama om te achterhalen wie wel/niet actief is, dus wordt er simpelweg gekeken naar de 0GS in de clan lijst, dat houdt in dat je sinds de weekly reset woensdagnacht niet online bent geweest. Het kan ook dat je activiteit op een andere manier gechecked is (bijv. dat je niet meer op de Discord server zit).

Dat is momenteel de enige manier om een beetje te zorgen dat de actieve spelers bij elkaar komen. We hebben 3 GoT clans en er waren doorgaands misschien 3 mensen per clan online.. En op Discord is het al helemaal rustig. 150 man in 3 clans, en een minimaal aantal is daadwerkelijk aanwezig/aan het spelen.
GoT2 en 3 zouden dus volledig opgedoekt kunnen worden m.b.t. actieve spelers, maar dat doen we niet. We proberen ruimte te creëren in GoT1 voor actieve spelers, en iedereen die actief is en vanuit GoT2 of 3 wil overstappen kan dit aanvragen.

Het is gewoon k*t dat TD2 geen tools heeft om de clan te managen, je kunt bijv. niet eens zien wanneer iemand voor het laatst online geweest is (die weekly GS reset is de enige indicatie). Dus het managen is lastig, en er zullen inderdaad wat mensen misschien onterecht gekicked zijn. Ben je nog actief dan kun je er gewoon weer in.

Gisteren was het overigens wel lekker druk op Discord. Volgens mij waren er op een gegeven moment 3 teams van 8 bezig met de raid. Top om te zien :)

Zelf met mijn squad de 1e boss gedowned in de raid. Wat een prutloot :') En het starten van bossfight 2 was nog bijna wel de lastigste opgave _O-

Maar damn.. die world first.. 5 uur bezig... en dat zijn nog "pro's" ook..

[ Voor 38% gewijzigd door Angeloonie op 17-05-2019 09:46 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• looyenss
AntiChrist7 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:20:
Graag gedaan!
bedankt voor de waarschuwing (5 uur) ga er ff voor zitten :+

[ Voor 26% gewijzigd door looyenss op 17-05-2019 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
Poeh, bij de eerste Destinty Raid (VoG), deed men er ook 14 uur over om alles uit te vogelen. Onze clan deed die Raid Op het eind in 20 minuten :+

Die World's First van Operation Dark Hours is dus eigenlijk verdomde snel gedaan.
Ik wilde ook gaan kijken voor LFG, maar zag dat er een BOEL mensen op de helipad stonden. Ik kreeg binnen 5 seconden allerlei invites en friend-requests, en mnijn gearscore van de build die ik aanhad was 491. Dit was wel op de PS4 overigens. Met VOIP hadden wij randoms de mechanics van de eerste boss toch aardig snel door :) nu de uitvoer nog :P

[ Voor 57% gewijzigd door Geronimous op 17-05-2019 09:22 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:42:
[...]

Is dat niet ook een beetje het idee van een Raid. Een elite missie met weinig vergevingsgezindheid en als je het eenmaal hebt gehaald een enorme voldoening? :)
Dat is ook wel zo natuurlijk :9

Ik had het persoonlijk wel fijn gevonden als je daar al een beetje op in had kunnen spelen, het feit dat Mounted Guns gesloopt kunnen worden.

Maar goed, de basis is natuurlijk net als destijds met de incursions uit 1 zodra iedereen weet hoe het werkt en wat te doen, loop je er ook weer een stuk sneller/makkelijker doorheen.

Ik moet alleen nog eens uitvogelen hoe die laptops bij Boomer nu eigenlijk werken.

[ Voor 6% gewijzigd door TIGER1125 op 17-05-2019 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cinerama

Cinerama

Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:57:
Ben je nog actief dan kun je er gewoon weer in.
Check, op zich wel begrijpelijk, en nu snap ik ook waarom ik er nog in zit. Ik ben dinsdag al begonnen met weer spelen en hij pas donderdag.

Hij zal zich gewoon weer netjes aanmelden aangezien hij er weer vol voor gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Cinerama schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:31:
[...]

Check, op zich wel begrijpelijk, en nu snap ik ook waarom ik er nog in zit. Ik ben dinsdag al begonnen met weer spelen en hij pas donderdag.

Hij zal zich gewoon weer netjes aanmelden aangezien hij er weer vol voor gaat :D
tis ook geen ban hé :9 meer anticiperen op een merge omdat er in alle 3 de clans inactiviteit is (in meer of mindere mate) welkom terug sowieso, en het is inderdaad aangekondigd zowel in game als op discord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

TIGER1125 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:22:
[...]

Ik moet alleen nog eens uitvogelen hoe die laptops bij Boomer nu eigenlijk werken.
Vlak voordat die torens weer actief worden komt er een letter op het grote scherm, interact met de laptop met dezelfde letter en dan worden de torens niet actief. Dit is hoe ik het begreep na het kijken van een paar filmpjes.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
Korte TL;DR guide voor boomer:
1. Schiet de 4 jammers stuk
1.a Voordat de jammers weer terugkomen zie je op de schermen in het midden letters, druk op die laptops en ze komen niet omhoog.
2. Iemand wordt getarget door Boomer, die rent met de klok mee langs turrets. Schiet met turrets op de backpack van boomer.
2.a Na het downen snel turret verlaten
2.b Hou altijd zijn healing pack (op zijn borst) in de gaten. Je kunt deze altijd beschieten. Hij knippert oranje voordat hij healed.
3. Na elke down komen er adds, sloop deze zsm. Soms zelfs beter om boomer niet direct down te brengen maar eerst de adds te slopen.
4. Repeat 1-3 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:57:
Gaan we weer... Ja er worden mensen uit de clan gekicked. Voel het niet als persoonlijk.
We willen van GoT1 een clan maken die vol zit met de echt actieve mensen. De clan was vol en er waren nog mensen die er in wilden, dus er is begonnen met wat opschonen. Er zitten ontzettend veel mensen tussen die na de 1e paar weken niet meer gespeeld hebben.

Het is gewoon k*t dat TD2 geen tools heeft om de clan te managen, je kunt bijv. niet eens zien wanneer iemand voor het laatst online geweest is (die weekly GS reset is de enige indicatie). Dus het managen is lastig, en er zullen inderdaad wat mensen misschien onterecht gekicked zijn. Ben je nog actief dan kun je er gewoon weer in.
ik heb niets tegen je redenering, maar gewoon een @everyone: "we gaan de clan opkuisen, gelieve je te melden binnen 24-48h of je wordt gekickt" is toch niet zoveel moeite?

Ik geef eerlijk toe dat ik afgelopen weken niet op discord zat omwille van mic problemen en omdat ik niet speelde omwille van de nieuwe content, maar dan zou ik het wel in de mail hebben gekregen en gereageerd hebben. Nu ga je extra werk hebben met opkuisen en terug binnen laten en managen....

en als we @Cinerama mogen geloven, is het niet eens systematisch, maar eerder willekeurig gedaan

[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 17-05-2019 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Angeloonie zat natuurlijk in een vervelende positie. Veel mensen wilden in een GoT clan en er waren mensen niet actief. Ik snap zelf het probleem niet helemaal, je bent niet gebanned, enkel verwijderd vanwege de beperkingen van het clan systeem binnen Division 2. Als je terug in de clan wil kan je gewoon een name drop doen en dan wordt je weer ergens geïnvite. Volgens mij heeft het geen enkel voordeel of je in clan#1 #2 of #3 zit. De raids worden opgezet in Discord en volgens mij wordt daar geen rekening gehouden in welke clan je wel of niet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ben overigens geen clan admin oid :P Maar weet wel de gedachte er achter, niet de exacte details van de uitvoering.
MrVegeta schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:47:
Volgens mij heeft het geen enkel voordeel of je in clan#1 #2 of #3 zit. De raids worden opgezet in Discord en volgens mij wordt daar geen rekening gehouden in welke clan je wel of niet zit.
Het heeft sowieso eigenlijk geen voordeel ingame of je in een clan zit of niet.. Behalve dat je snel kunt zien wie er online is. Uiteindelijk zoeken we elkaar idd op Discord op, vandaar ook de noodzaak van Discord bij ons :)
Het is vooral makkelijker met inviten als iedereen in dezelfde clan zit, dus puur een handigheidje eigenlijk. Scheelt weer 49 mensen in je friendslist toevoegen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aangezien ik amper op Discord te vinden ben maar wel invloed heb op de clan-samenstelling:

Xbox - TweakersTwee

Keep me posted (DM of XBL) als je langere tijd niet kan/wil spelen, oké?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
MrVegeta schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:47:
Volgens mij heeft het geen enkel voordeel of je in clan#1 #2 of #3 zit.
Dan waarom de opkuis uberhaupt? Nu mag de admin zich na al de ad random kicks, terug bezighouden met een hoop invites te managen... Dat is jezelf een hoop extra werk geven voor niks....
Pagina: 1 ... 35 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)