Phuncz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:16:
[...]
Ik heb het spel na een 60-tal uren ook niet meer aangeraakt. Motivatie ontbreekt me in hetzelfde kat en muis spel van Division 1 waar Massive pas na verschillende grote patches doorhad dat:
- ze populaire maar
non-broken builds niet moet nerfen, de rest heeft gewoon aandacht nodig.
- spelers niet in een game mode geduwd moeten worden door daar betere gear te verstoppen.
- er nog best veel werk is aan de game maar dat men de term “live game” misbruikt om niet “early access” of “beta” te moeten gebruiken.
Ik bekijk de game nog wel eens een keer als er grote content voor komt, hopelijk heeft Massive tegen dan beslist welke game modes en builds we
moeten spelen, misschien zelfs de vele clipping bugs eruit gehaald.
De reden waarom ik nog maar weinig Division 2 speel is omdat ik zeer weinig loot krijg dat interessant is.
Exotic drops, Ho maar, dat krijg je na 100 uur niet eens 1x voor elkaar, of zelfs D50 level 1 pistol dropt niet eens.
Dan heb je af en toe missies waarbij je 0,000001 damage lijkt te doen.
Start je de missie vervolgens opnieuw op, dan gaat het wel normaal (Dit is vaak op challange niveau)
Misschien wel het grootste probleem van division, zijn de matchmakings.
Als je voor een bountie gaat hunten en je start matchmaking, dan duurt het super lang voordat iemand jou joined. Dan denk je, ach ik join iemand anders wel.
Dan kan je bounties neerhalen wat je wil, als je uit de sessie gaat heb je niks gehaald.
Het is gewoon erg onduidelijk welke bounties je nog niet gedaan hebt en lijk dus steeds dezelfde te doen.
Soms met een net andere naam, maar wel hetzelfde gebied etc.
Dan krijg je nog nieuws over PTS dat je build straks weer helemaal veranderd.
Dus tot de update kan je niks meer doen, want straks is het toch weer voor niets geweest.
Merkte nu al dat mijn SMG build opeens niet meer werkte en ik weer naar iets anders moest gaan zoeken.
Updates zijn goed, maar complete builds omgooien is wel echt vervelend.
Afgelopen 2 weken nog maar 2 uur gespeeld ofzo.