Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

NLxAROSA schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:25:
[...]

Errm, dat was het enige volgens de aankondiging? :+

Wat zat er dan wel in? :P
Hmm, I stand corrected!
Merkte er alleen niets van toen ik gisteravond wilde beginnen... Duurde nog steeds te lang!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:34
Heb ik me toch weer laten verleiden, ondanks een al flinke backlog :')

Maar goed, kon me niet echt lang meer zetten aan de huidige games die ik had, en merk dat de pure single players me op het moment niet echt kunnen bekoren.

Dus begin deze week na enige twijfel toch opgehaald voor 49 Euro in de Store. Twijfel omdat ik deel 1 ook best veel heb gespeeld en bang was voor meer van hetzelfde. En hoewel dat ook wel een beetje zo is, zijn de veranderingen toch voldoende om het weer leuk en interessant te maken. Ik ben pas lvl 11, maar de hoeveelheid content is nu al best overweldigend :o

En loot! Overal loot! Van enemies, kistjes (veel meer dan deel 1) en quest rewards.

Leuke, toffe game. Hier ga ik denk ik nog wel heel wat uurtjes in stoppen :)

Trouwens: gisteren pakte ik volgens mij shock bullets op oid. Naar mijn weten kon je speciale ammo in deel 1 selecteren door de vierpuntdruktoets te gebruiken, maar dat werkte nu (iig voor ammo) niet. Wordt dit automatisch geladen nu, of is hier een andere manier voor?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:01
Denman schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:27:

Trouwens: gisteren pakte ik volgens mij shock bullets op oid. Naar mijn weten kon je speciale ammo in deel 1 selecteren door de vierpuntdruktoets te gebruiken, maar dat werkte nu (iig voor ammo) niet. Wordt dit automatisch geladen nu, of is hier een andere manier voor?
Automatisch op je huidige wapen, pak je daarna direct een andere op, wordt die vervangen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
misschien stomme vraag, maar blijven al de controlpoints contested? (juist van normal naar world tier 1 gegaan)
Had alle Cp's groen, was wel ff schrikken (maar wel fun). En welke route gebruiken jullie om naar een hoger world tier te gaan? Mission only, of links en rechts is lekker knokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
sluggha schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:03:
misschien stomme vraag, maar blijven al de controlpoints contested? (juist van normal naar world tier 1 gegaan)
Had alle Cp's groen, was wel ff schrikken (maar wel fun). En welke route gebruiken jullie om naar een hoger world tier te gaan? Mission only, of links en rechts is lekker knokken?
Cp's resetten als je voor het eerst in de tiers komt, daarna blijven ze wel aanwezig. Mission only, het heeft verder 0,0 invloed om nog in WT1 te blijven, doorstomen naar 5 en je gear up to date houden, problem solved.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
ok, random matchmaking it is..... >:)
bedankt voor de uitleg, had dat gedeelte ergens gemist blijkbaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Heb ik me toch weer laten verleiden.......
Have fun d:)b

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:04

Volgens mij (maar ik kan ernaast zitten?) zijn dit nu automatisch je eerste kogels. Schiet (haha) dus helemaal niet op, want je verspilt ze op deze manier meteen aan de eerste rode vijanden, terwijl je ze eigenlijk zou willen bewaren voor de elites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
AntiChrist7 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 00:44:
Heb de laatste tijd minder gespeeld: ben vrij tevreden met mijn LMG build, en de kans om loot te krijgen dat het nog ietsje beter maakt is nagenoeg nihil. Voor Darkzone en Conflict zou ik nog eens op de discord moeten kijken.

Blueprints farmen leek me weinig aan omdat crafting toch max 490 gear oplevert. Mijn skillpower ligt vrij laag dus mods waren meestal een waste of time.

Verandert er nu veel nieuws? Of is het vooral wachten op raids?
precies dit heb ik ook.. in het begin echt helemaal kapot gespeeld nu raak ik div2 amper nog aan..
als de raid komt ga ik hopelijk wel weer spelen :P

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 12:34
Prullenbak84 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:17:
[...]

Volgens mij (maar ik kan ernaast zitten?) zijn dit nu automatisch je eerste kogels. Schiet (haha) dus helemaal niet op, want je verspilt ze op deze manier meteen aan de eerste rode vijanden, terwijl je ze eigenlijk zou willen bewaren voor de elites.
Ja idd, daarstraks al genoemd maar ze gaan nu meteen je magazijn in.

Aan de ene kant niet handig om de reden die je net noemt; je wil ze eigenlijk voor elites gebruiken. Aan de andere kant weet ik van deel 1 dat ik ze vaak alsnog niet gebruikte omdat ik ze simpelweg vergat te activeren. Wat dat betreft is het juist weer een verbetering (voor mij althans).

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31
Speciale ammo daarom altijd op je SR of DMR stoppen, niet op je AR bijvoorbeeld... dan heb je er weinig aan. 1 shock round in een boss knallen en dan switchen naar je andere wapen. Heb t ook wel eens op mn handgun gedaan als ik al speciale had op de SR.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Khaelos schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:17:
[...]

precies dit heb ik ook.. in het begin echt helemaal kapot gespeeld nu raak ik div2 amper nog aan..
als de raid komt ga ik hopelijk wel weer spelen :P
Ik heb het spel na een 60-tal uren ook niet meer aangeraakt. Motivatie ontbreekt me in hetzelfde kat en muis spel van Division 1 waar Massive pas na verschillende grote patches doorhad dat:
- ze populaire maar non-broken builds niet moet nerfen, de rest heeft gewoon aandacht nodig.
- spelers niet in een game mode geduwd moeten worden door daar betere gear te verstoppen.
- er nog best veel werk is aan de game maar dat men de term “live game” misbruikt om niet “early access” of “beta” te moeten gebruiken.

Ik bekijk de game nog wel eens een keer als er grote content voor komt, hopelijk heeft Massive tegen dan beslist welke game modes en builds we moeten spelen, misschien zelfs de vele clipping bugs eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Jeetje recalibrate vergt wel telkens veel recources.
Iemand idee om snel ceramitecs te verkrijgen?

Nu maar underground aan zoeken naar recources.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:37
CallmeGod schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:28:
Jeetje recalibrate vergt wel telkens veel recources.
Iemand idee om snel ceramitecs te verkrijgen?

Nu maar underground aan zoeken naar recources.
ceramics vind je veelal in de zwarte boxjes, die liggen underground maar ook random door de stad.
Deconstructen van gear (geen wapens) levert ook ceramics op.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Phuncz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:16:
[...]

Ik heb het spel na een 60-tal uren ook niet meer aangeraakt. Motivatie ontbreekt me in hetzelfde kat en muis spel van Division 1 waar Massive pas na verschillende grote patches doorhad dat:
- ze populaire maar non-broken builds niet moet nerfen, de rest heeft gewoon aandacht nodig.
- spelers niet in een game mode geduwd moeten worden door daar betere gear te verstoppen.
- er nog best veel werk is aan de game maar dat men de term “live game” misbruikt om niet “early access” of “beta” te moeten gebruiken.

Ik bekijk de game nog wel eens een keer als er grote content voor komt, hopelijk heeft Massive tegen dan beslist welke game modes en builds we moeten spelen, misschien zelfs de vele clipping bugs eruit gehaald.
het probleem op dit moment is inderdaad dat het amper zin heeft om er tientallen uren in te stoppen, je zult weinig tot geen progress hebben aangezien de cap nu 500 (515) is
deze dude legt eigenlijk precies de vinger op de zere plek:
YouTube: What Makes Loot Feel Good In Video Games:

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CallmeGod
Me zoon van 6 zegt papa ik wil die spel wel eens doen die jij altijd doet.

Prima succes , na 1x uitleg hoe de knoppen werken loopt hij rechtstreeks na een control point.
Nou ik verbaas me dat hij gewoon alle enemies dood en de controle point overneemt.

Waar blijft de tijd, zelfs ik heb nog moeite soms om deze te veroveren.

😏😏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@CallmeGod heb je 'm ingeschreven bij de Luchtmobiele Brigade nu?

@CallmeGod Ceramics krijg je ook door gear te deconstructen; vooral kneepads en armor.

Dus, ik ga ff de invasie weer teniet doen en dan mijn gear uitzoeken / calibraten. Bijna 200 pieces om doorheen te zoeken, allemaal 485 en hoger (gevonden).

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 27-04-2019 17:02 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
MAX3400 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 17:01:
@CallmeGod heb je 'm ingeschreven bij de Luchtmobiele Brigade nu?

Dus, ik ga ff de invasie weer teniet doen en dan mijn gear uitzoeken / calibraten. Bijna 200 pieces om doorheen te zoeken, allemaal 485 en hoger (gevonden).
Haha , nou ja de kids van tegenwoordig worden hiermee opgegroeid terwijl ik het met Mario moest doen 😁

200 pieces jeetje bij de 50 ga ik alles al uitzoeken als er hogere items bij zitten voor calibraten.

Gearscore 503, maar kan nog wel tandje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Vraagje; is de year 1 pass de moeite waard?

Klopt het dat deze min of meer enkel via de UBI store te krijgen is? Voor de PS4 is hij al voor 19,95 te koop, maar PC nog steeds 40 of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

CallmeGod schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 17:04:
[...]

200 pieces jeetje bij de 50 ga ik alles al uitzoeken als er hogere items bij zitten voor calibraten.

Gearscore 503, maar kan nog wel tandje hoger.
Gister en eergister paar goede runs gehad. Sneller om alles in de Stash te flikkeren dan realtime steeds uitzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De TU3 patch notes voor de test server staan online: https://tomclancy-thedivi...-pts-phase-2-begins-today

Ik heb er hoop in, ze lijken met deze update goed naar de klachten van de community te luisteren, ook al is veel ervan sinds de release door de community al aangebracht.
tommy2005 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 17:52:

Klopt het dat deze min of meer enkel via de UBI store te krijgen is? Voor de PS4 is hij al voor 19,95 te koop, maar PC nog steeds 40 of iets dergelijks.
Dat weten we niet, ze moeten die content nog ontwikkelen en releasen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/dropbox/TheDivision2.jpg

Wat is deze game soms gruwelijk mooi :)

[ Voor 81% gewijzigd door SideShow op 28-04-2019 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Phuncz schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 17:56:
De TU3 patch notes voor de test server staan online: https://tomclancy-thedivi...-pts-phase-2-begins-today

Ik heb er hoop in, ze lijken met deze update goed naar de klachten van de community te luisteren, ook al is veel ervan sinds de release door de community al aangebracht.

[...]

Dat weten we niet, ze moeten die content nog ontwikkelen en releasen :)
Zie wat betere dingen, patience is weer redelijk terug (ok, 5sec maargoed), Frenzy is best vaag geworden:
•PvE •For every 10 bullets in a magazine capacity, gain +2% rate of fire and +2% weapon damage for 5s when reloading from empty.

Dus of je moet gaan voor 2-10% rate/damage bij AR, of maximale bij LMG (100-120), maar slechts voor 5sec? :?

•Unstoppable Force •PvE •Killing an enemy now grants 2% Weapon Damage for every 25.000 Max armor.
Toegeven, die was wat overpowered :P

Maar nog steeds geen enkele fix voor shields, belachelijk lage HP die met beetje elite/named gewoon 1 shot foetsie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:39
tommy2005 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 17:52:

Je krijgt content alleen eerder, de inhoud is verder niet exclusief. Het is of de vraag of je dat er voor over hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kan mooi mijn hond uitlaten voordat de game geladen is... ;)
CallmeGod schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:55:
Me zoon van 6 zegt papa ik wil die spel wel eens doen die jij altijd doet.

Prima succes , na 1x uitleg hoe de knoppen werken loopt hij rechtstreeks na een control point.
Nou ik verbaas me dat hij gewoon alle enemies dood en de controle point overneemt.

Waar blijft de tijd, zelfs ik heb nog moeite soms om deze te veroveren.

😏😏
Mooi dat je je koters het laat spelen. Dat beschermende de hele tijd... pff. Ik speelde vroeger ook Operation Wolf op de Sega, zolang je beetje uitlegt wat ze aan het doen zijn kom je een heel eind.

[ Voor 84% gewijzigd door MrVegeta op 28-04-2019 12:17 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

SideShow schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 22:11:
[Afbeelding]

http://users.telenet.be/d...19_04_27_22_09_18_528.png

Wat is deze game soms gruwelijk mooi :)
edit: Waarom werkt die IMG tag nu niet?
Volgens mij omdat 't een .png file is :)

Maak er eens een .jpg van, werkt het wel denk ik d:)b

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

SinergyX schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 22:20:
[...]

Zie wat betere dingen, patience is weer redelijk terug (ok, 5sec maargoed),
Is die momenteel uit de live game dan? Ik heb n build die daar redelijk op gebasseerd is maar er dropt maar geen loot mee namelijk...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Mijn geduld raakt een beetje op met de the division 2 heb zins de eerste patch niks dan opstart problemen met het spel.

Ik start het spel op zie de easy anti cheat scherm en dan gebeurt er niks dan naar task manager spel staat er tussen maar doet niks moet het dan beeindigen en na 6x proberen en 6x beeindigen in task manager start het spel eindelijk op en dan krijg ik een zwart scherm en het spel doet nog niks.

En dat gaat dan zo 15min door en dan start het spel eindelijk eens op. Heb dit probleem nog nooit gehad met de the division 1 en ook niet met andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Gisteren nog eens DX12 getest, maar helaas pindakaas, crasht nog steeds. Ging eerst uurtje goed, maar dan complete lockup van mn PC.

Toch jammer imo, DX12 is nu reeds jaaaren op de markt, en slechts een handjevol games maakt er echt goed gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zit er nu in de pijplijn voor de nabije toekomst? laatste tijd wat minder gespeeld (en mic werkt ook niet deftig meer dus niet op discord geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Waarschijnlijk in mei de update met de raid en de nieuwe spec.

Roadmap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Al meer dan 100 uur in de game zitten en las vandaag pas op reddit dat als je niet beweegt na een revive je even onkwetsbaar bent en dan de tijd hebt om even snel armor te pakken :X beter laat dan nooit zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:26
Speel zelf ook op de pc en de laadtijden zijn erg lang maar als ik dan kan beginnen loopt het prima
Gebruik dx12 geen chrashes wat me wel opvalt met de msi overlay dat het werk geheugen rondt de 12 gig zit na een paar uur gamen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Phuncz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:16:
[...]

De reden waarom ik nog maar weinig Division 2 speel is omdat ik zeer weinig loot krijg dat interessant is.
Exotic drops, Ho maar, dat krijg je na 100 uur niet eens 1x voor elkaar, of zelfs D50 level 1 pistol dropt niet eens.

Dan heb je af en toe missies waarbij je 0,000001 damage lijkt te doen.
Start je de missie vervolgens opnieuw op, dan gaat het wel normaal (Dit is vaak op challange niveau)

Misschien wel het grootste probleem van division, zijn de matchmakings.
Als je voor een bountie gaat hunten en je start matchmaking, dan duurt het super lang voordat iemand jou joined. Dan denk je, ach ik join iemand anders wel.
Dan kan je bounties neerhalen wat je wil, als je uit de sessie gaat heb je niks gehaald.
Het is gewoon erg onduidelijk welke bounties je nog niet gedaan hebt en lijk dus steeds dezelfde te doen.
Soms met een net andere naam, maar wel hetzelfde gebied etc.

Dan krijg je nog nieuws over PTS dat je build straks weer helemaal veranderd.
Dus tot de update kan je niks meer doen, want straks is het toch weer voor niets geweest.
Merkte nu al dat mijn SMG build opeens niet meer werkte en ik weer naar iets anders moest gaan zoeken.
Updates zijn goed, maar complete builds omgooien is wel echt vervelend.

Afgelopen 2 weken nog maar 2 uur gespeeld ofzo.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Pykow schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:01:
[...]

De reden waarom ik nog maar weinig Division 2 speel is omdat ik zeer weinig loot krijg dat interessant is.
Exotic drops, Ho maar, dat krijg je na 100 uur niet eens 1x voor elkaar, of zelfs D50 level 1 pistol dropt niet eens.

Start je de missie vervolgens opnieuw op, dan gaat het wel normaal (Dit is vaak op challange niveau)

Als je voor een bountie gaat hunten en je start matchmaking, dan duurt het super lang voordat iemand jou joined. Dan denk je, ach ik join iemand anders wel.
Dan kan je bounties neerhalen wat je wil, als je uit de sessie gaat heb je niks gehaald.
Het is gewoon erg onduidelijk welke bounties je nog niet gedaan hebt en lijk dus steeds dezelfde te doen.

Dus tot de update kan je niks meer doen, want straks is het toch weer voor niets geweest.
Merkte nu al dat mijn SMG build opeens niet meer werkte en ik weer naar iets anders moest gaan zoeken.

je zit in een volle clan. Waarom gebruik je uberhaupt matchmaking

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
HaterFrame schreef op zondag 28 april 2019 @ 13:44:
[...]

Is die momenteel uit de live game dan? Ik heb n build die daar redelijk op gebasseerd is maar er dropt maar geen loot mee namelijk...
Nee, maar die was eerst pts patch veranderd naar 9 blauw dacht ik, met 3%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:29

PinusRigida

I put the p in pool.

Prullenbak84 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:17:
[...]

Idd... van alle dingetjes die gewoon beter zijn in TD2 vind ik dit toch een nogal grote stap terug, waar je in TD1 je special ammo strategisch kon inzetten -en dus zoals je zegt mooi sparen voor die vervelende elites zodat je meteen bvb. wat explosive rounds door hun armor kan jagen- heb je nu gewoon geen keus... Ik liep onlangs zonder het goed te beseffen rond met m'n pistool, pak ik high velocity rounds op, zitten die natuurlijk in die proppenschieter... tja, daar heb ik dus niks aan... |:(
SideShow schreef op zondag 28 april 2019 @ 17:37:
Gisteren nog eens DX12 getest, maar helaas pindakaas, crasht nog steeds. Ging eerst uurtje goed, maar dan complete lockup van mn PC.

Toch jammer imo, DX12 is nu reeds jaaaren op de markt, en slechts een handjevol games maakt er echt goed gebruik van.
Bij mij crashte hij steeds bij DX12, wat er beweerd wordt over DX12 voor AMD, DX11 voor Nvidia, ik weet niet wat er allemaal van waar is maar i.i.g. draait het op mijn systeem (Nvidia) een heel pak soepeler op DX11, niet één crash gehad en heb gisteren zeker 4 à 5u aan een stuk TD2 gespeeld, maar bij DX12 had ik zo om de 10 minuten spelen een crash + venstertje voor crashreport opsturen.

Ook ondertussen veelvuldig getest: ik kan weldegelijk hogere instellingen aan op DX11 dan op 12... Op 12 speelde gewoon niet soepel of moest alles op low zetten, nu speel ik met alles op medium en sommige dingetjes (spot shadows, particles, vegetation en terrain) op high en het draait weer soepel.

Laadtijden daarentegen zijn nog steeds kl*te...

[ Voor 38% gewijzigd door PinusRigida op 29-04-2019 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Pykow schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:01:
[...]

Bij een bounty join je en dan met je muis cursor op de bounty in de map zie je of je hem al gedaan hebt en kun je /leave ingeven om weer een andere te gaan proberen. Ik heb meer dan 200 uur gespeeld en 2 keer een exotic gehad dus das idd een erge lage dropkans. D50 dropt regelmatig in de Darkzone (tenminste daar heb ik er een paar vandaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

luckyjan schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:07:
[...]

Bij een bounty join je en dan met je muis cursor op de bounty in de map zie je of je hem al gedaan hebt en kun je /leave ingeven om weer een andere te gaan proberen. Ik heb meer dan 200 uur gespeeld en 2 keer een exotic gehad dus das idd een erge lage dropkans. D50 dropt regelmatig in de Darkzone (tenminste daar heb ik er een paar vandaan).
Darkzone = NoZone.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
luckyjan schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:07:
[...]

jup, had er ook een paar in de DZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Zo spel ook maar weer gekocht voor de pc, merk alleen dat ik heeeeeel ver achter loop, moet best wel lang wachten op een matchmaking terwijl dat in de beta's seconden werk was.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Hier DX12 met een RTX2070. Had vaak vervelende microfreezes, stutters en af en toe een crash. Ook het laden na het opstarten duurde soms een paar minuten (na het anti cheat schermpje). Kwam toen een "fix" tegen op het TD2 forum die voor mij werkt:
[Tested on win 10 only]! Go to your game directory , right click division.exe , tick on disable fullscreen optimization and override high dpi scaling to application. Also , Turn on DX12. I have encountered Many crashes before on turning DX 12 on , but after this , I haven't encountered any crashes nor the freezes, Hope this fixes this for you!! have a nice day

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
De laadtijden zijn wel nu erop vooruit gegaan die dx12 problemen nooit gehad kan nu ook msi overlay gebruiken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:37
kleine tip: via de argentijnse xbox store kan je nu met je nederlandse creditcard voor €16,- de year one pass kopen (nederlandse prijs is €40,-)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:29

PinusRigida

I put the p in pool.

Beaudog schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 09:24:
De laadtijden zijn wel nu erop vooruit gegaan die dx12 problemen nooit gehad kan nu ook msi overlay gebruiken .
Idd, heb gisteravond nog wat gespeeld en heb ook meteen gemerkt dat de laadtijden voelbaar korter geworden zijn. Vind ik top want dat was echt ergerlijk.

Heb weliswaar niet meer geprobeerd met dx12: bij mij draait het nu echt vlot op dx11 op middelhoge instellingen met sommige uitschieters op hoog op een systeem van 2015 dus ik ben echt tevreden met hoe het nu speelt én er goed uitziet.

Heb ook gemerkt -maar het kan aan mij liggen- dat de elites sneller doodgaan... Weet niet of dit een goed ding is want ik zie mezelf bijlange na niet als een goeie speler maar als ik ze solo doodkrijg "without breaking a sweat" bijna volledig door skills te gebruiken (assault Turret + assault drone) en niet één magazine op m'n AR volledig hoefde leeg te schieten dan mag de moeilijkheid van mijn part terug wat omhoog geschroefd worden maar goed, voorlopig wachten tot WT1 om me daar een mening over te vormen.... Ben nu level 28 dus de volgende speelsessie is het zover. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
PinusRigida schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:26:
[...]

Idd, heb gisteravond nog wat gespeeld en heb ook meteen gemerkt dat de laadtijden voelbaar korter geworden zijn. Vind ik top want dat was echt ergerlijk.

Heb weliswaar niet meer geprobeerd met dx12: bij mij draait het nu echt vlot op dx11 op middelhoge instellingen met sommige uitschieters op hoog op een systeem van 2015 dus ik ben echt tevreden met hoe het nu speelt én er goed uitziet.

Heb ook gemerkt -maar het kan aan mij liggen- dat de elites sneller doodgaan... Weet niet of dit een goed ding is want ik zie mezelf bijlange na niet als een goeie speler maar als ik ze solo doodkrijg "without breaking a sweat" bijna volledig door skills te gebruiken (assault Turret + assault drone) en niet één magazine op m'n AR volledig hoefde leeg te schieten dan mag de moeilijkheid van mijn part terug wat omhoog geschroefd worden maar goed, voorlopig wachten tot WT1 om me daar een mening over te vormen.
Dx11 en dx12 is bij mij een wereld van verschil met dx12 heb ik 10+ fps meer (Radeon vii) speel op,
2160P high settings dan zit ik op 60fps solid.
Gisteren zat ik in een groep die speelde op hard dacht ik, ben zelf ook geen wereld speler maar het ging vrij vlot allemaal .
En al had ik hem al een paar keer gespeeld ik heb er nog steeds plezier in .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Lief dagboek:

Afgelopen weekend met clan member effe door mn spec gelopen; ik had 11 red 2 blue 0 yellow met Beserker op mn chest maar kon steeds geen CP3 halen door mn glass-cannon spec.

Hij adviseerde me een 7 blue spec met Unstoppable Force en veel armor stacken. Of zelfs een 3/7/7 spec met Unstoppable Force en ?? 2 skills op Cooldown 25% Weapon Damage.

Die laatste heb ik nog niet geprobeerd; heb wel al een item (backpack geloof ik) waar deze talent op zit.

Voorlopig aan het bouwen naar een 9/7/0 spec met Unstoppable force. Ben nu halverwege met wat rare gear met extra blauw met health en health-regen om de nieuwe chest te pakken. En gelijk CP3 zonder problemen.

Ook heb ik mn vrouw zover gekregen om het spelen. Dus heb nu ook een altje voor in het weekend om samen DC (on)veilig te maken. Erg gezellig. Ik vermaak me nog prima; maar heb ook nog maar iets van 120 uren erin zitten ofzo.

Heeft er al iemand ervaring met een 2/7/7 build met een Rifle en Exotic sniper combo? speel nu AR/Chatterbox.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Dirk IJntema schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:03:
Lief dagboek:

Afgelopen weekend met clan member effe door mn spec gelopen; ik had 11 red 2 blue 0 yellow met Beserker op mn chest maar kon steeds geen CP3 halen door mn glass-cannon spec.

Hij adviseerde me een 7 blue spec met Unstoppable Force en veel armor stacken. Of zelfs een 3/7/7 spec met Unstoppable Force en ?? 2 skills op Cooldown 25% Weapon Damage.

Die laatste heb ik nog niet geprobeerd; heb wel al een item (backpack geloof ik) waar deze talent op zit.

Voorlopig aan het bouwen naar een 9/7/0 spec met Unstoppable force. Ben nu halverwege met wat rare gear met extra blauw met health en health-regen om de nieuwe chest te pakken. En gelijk CP3 zonder problemen.

Ook heb ik mn vrouw zover gekregen om het spelen. Dus heb nu ook een altje voor in het weekend om samen DC (on)veilig te maken. Erg gezellig. Ik vermaak me nog prima; maar heb ook nog maar iets van 120 uren erin zitten ofzo.

Heeft er al iemand ervaring met een 2/7/7 build met een Rifle en Exotic sniper combo? speel nu AR/Chatterbox.
Moest oprecht hard lachen van dit bericht :+ :+

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

PVE in solo werkt dat prima, voor PVE met een groep of PVP zou ik minder snel UF gebruiken, deze triggerd enkel na een kill terwijl je in groepen lang niet altijd de laatste kogel afschiet. Dan is crit chance en weapon damage buffen met rode stats beter voor een consistente damage output.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Tsurany schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:19:
[...]

PVE in solo werkt dat prima, voor PVE met een groep of PVP zou ik minder snel UF gebruiken, deze triggerd enkel na een kill terwijl je in groepen lang niet altijd de laatste kogel afschiet. Dan is crit chance en weapon damage buffen met rode stats beter voor een consistente damage output.
Ik heb mn oude Loadout ook bewaard en kan gerust switchen. Gelukkig hoef je niet helemaal te respeccen en heb ik genoeg gems/addons dingetjes voor beide loadouts.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Unstoppable wordt wel minder btw, is nu per 10k armor, wordt 25k armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SinergyX schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 15:35:
Unstoppable wordt wel minder btw, is nu per 10k armor, wordt 25k armor.
Ik maak me eerder druk om de verhoogde eisen aan attributes, dat gaat het veel lastiger maken om builds te combineren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Lief dagboek:

Ik heb nu een 5-7-7 (dacht ik?) build met 'On The Ropes' en 'Berserk'. Werkt als een tiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Tsurany schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 15:41:
[...]

Ik maak me eerder druk om de verhoogde eisen aan attributes, dat gaat het veel lastiger maken om builds te combineren.
Welke builds maken?
Talents gaan zo weinig geven qua bonus en onrealistisch veel stats vereisen om actief te zijn dat er weinig naar gekeken gaat worden.
Unstoppable en Berserker allebei meer dan gehalveerd qua bonus als indicatie geeft maar 1 ding weer bij de dev's , we mogen geen output hebben. Wat nogal ironisch is gezien skillpower en armor nagenoeg niks doen in WT5..... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

shroudster schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:43:
[...]

Welke builds maken?
Talents gaan zo weinig geven qua bonus en onrealistisch veel stats vereisen om actief te zijn dat er weinig naar gekeken gaat worden.
Unstoppable en Berserker allebei meer dan gehalveerd qua bonus als indicatie geeft maar 1 ding weer bij de dev's , we mogen geen output hebben. Wat nogal ironisch is gezien skillpower en armor nagenoeg niks doen in WT5..... 8)7 |:(
Goed punt inderdaad. Mijn build richt zich dan ook voornamelijk op attributen en gear sets, niet op talents.

Al kan je nog wel wat dingetjes doen. Ik wil nog een keer een clutch build maken met de focus op health in plaats van armor. Stel je voor, 200k health met 60% crit chance en clutch postpatch, dat gaat wel werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Sinds gisteren WT2, morgen weer lekker veel tijd om door te raggen. Hoop z.s.m. WT5 te zitten dat ik dan echt een build kan gaan maken :+

[ Voor 19% gewijzigd door Oulewappeur op 03-05-2019 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Oulewappeur schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:53:
Sinds gisteren WT2, morgen weer lekker veel tijd om door te raggen. Hoop z.s.m. WT5 te zitten dat ik dan echt een build kan gaan maken :+
doe maar rustig aan hoor, er is geen flikker te doen in wt5 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SejoerdO
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-09 09:30
Na aardig wat uurtjes in Division 1 ben ik ook het avontuur met de tweede game aangegaan. Ik ben nu level 26 en vermaak me prima! Alleen is matchmaking toch wel een minpunt, duurt erg lang voordat iemand mijn sessie binnenkomt. Ik zie dat er verschillende clans zijn via hier en vermoed dat er wat verschillen per clan zijn qua activiteit etc. Kan iemand me daar wat meer over vertellen? Ik speel op de PS4 en speel 1 à 2 avonden per week. Dus niet super actief, maar wel zoekend naar wat agents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J Z V
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 10:16

Ikzelf heb een 3/7/7 Build met LMG.
Unstoppable force, On the ropes, Compensated zijn de talents die je hierop wilt.
Op het wapen Unhinged en Allegro
en je moet natuurlijk geluk hebben dat je een LMG vind die op 1 box na alles aanvinkt.
(Je kan max 1 talent of attribute aanpassen op een wapen of uitrustingsstuk)
Ik haal met alle alle talents actief een DPS van meer dan 1 miljoen op Named enemies. Dan zijn in group zelfs de Heavy armered elites of gele Targets een makkie. Zelfs Solo doe ik heacy boutys zonder echt veel moeite te doen. Het is natuurlijk even farmen.
Mar als je wat opzoekingswerk doet en je noteert al wat vereisten voor je build
Zoals wat er zeker wel moet op zitten of wat niet dan kan het snel gaan omdat je sneller kanm kiezen
Vb ik had een masker nodig met max 1 rood attribuut en 1 geel. en een bepaald talent. Dan weet je dat er max 1 niet mag kloppen anders kan je het niet gebruiken.
En als je voor zo en build gaat weet dan dat je de 3 rode attributen op specifieke stukken wilt. Om dat bijvoorbeeld op de gloves kan je de hoogste LMG damage krijgen tot wel 35%. wat niet mogelijk is op welk ander uitrusting dan ook.
Dus ook voor AR build of SMG build zijn er zo bepaalde dingen die je wilt maar verloochen nooit je speelstijl.
En een echte Tank Build voor PvE kan niet in deze game. Het is en blijft een covershooter. Zelfs al heb een nog zo goede build die gele Sniper robots blijven me killen met een single shot.

Good luck and have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 20:18
Oulewappeur schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:53:
Dat kun je wel maken maar naar mijn idee maakt een build toch weinig verschil. Ben nu ondertussen rond de 500 en wat ik ook gebruik, merk amper verschil. Heb bv Destiny plat gespeeld en daar was het echt van belang dat je bepaalde gear/mods had. Anders kon je bepaalde missies/raids heel moeilijk of zelfs onmogelijk halen. Ook tactiek was in Destiny erg van belang. Als persoon mod x had, dan zou de ander mod y moeten nemen. Dat is hier totaal niet het geval. Ja fijn dat je elites wat sneller dood krijgt of wat meer health hebt, maar dat is een minimaal verschil.

In The Division discard ik bijna alles wat onder mijn level ligt. Ben echt nog geen enkele gear item oid tegengekomen wat nou echt bijzonder was of wat ik nodig had.

[ Voor 5% gewijzigd door Jack_Mojo op 03-05-2019 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:38

Grvy

Bot

Jack_Mojo schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 22:25:
[...]

Dat kun je wel maken maar naar mijn idee maakt een build toch weinig verschil. Ben nu ondertussen rond de 500 en wat ik ook gebruik, merk amper verschil. Heb bv Destiny plat gespeeld en daar was het echt van belang dat je bepaalde gear/mods had. Anders kon je bepaalde missies/raids heel moeilijk of zelfs onmogelijk halen. Dat is hier totaal niet het geval. Ja fijn dat je elites wat sneller dood krijgt of wat meer health hebt, maar dat is een minimaal verschil.

In The Division discard ik bijna alles wat onder mijn level ligt. Ben echt nog geen enkele gear item oid tegengekomen wat nou echt bijzonder was of wat ik nodig had.
Dan speel je verkeerd hoor.. er is zeker op WT5 wel wat build nodig als je niet gedragen wilt worden door teammates. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Grvy schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 22:30:
[...]

Dan speel je verkeerd hoor.. er is zeker op WT5 wel wat build nodig als je niet gedragen wilt worden door teammates. ;)
Hm, ik geloof je graag. Kun je misschien een voorbeeld geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

@Jack_Mojo Njah begin maar eens met je DPS. Ik doe met mijn build 1,5miljoen DPS. (target range) gok als jij gewoon alles 500+ GS aandoet dat je daar niet aankomt. Mijn GS is 497

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Grvy schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 22:37:
@Jack_Mojo Njah begin maar eens met je DPS. Ik doe met mijn build 1,5miljoen DPS. (target range) gok als jij gewoon alles 500+ GS aandoet dat je daar niet aankomt. Mijn GS is 497
Daar zal ik vast niet aan komen omdat ik bijna alles discard. Maar maakt dat in game nou zoveel verschil?

Naar mijn idee valt het allemaal wel mee, ook ik haal heroic missions. En ook revive ik dan in het heetst van de strijd mijn team.

En dan heb ik btw nog geen enkele mod op mn gear aanstaan, simpelweg omdat ik het nooit nodig heb gehad.

Mijn punt is dat het allemaal niet zoveel uitmaakt. Iets wat gear ed in andere games wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Als je dat haalt met een mix aan gear dan heb je hele goede teammates.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Grvy schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 22:46:
Als je dat haalt met een mix aan gear dan heb je hele goede teammates.
Ik speel altijd via matchmaking. Maar goed, zal wel toeval zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Jack_Mojo schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 22:43:
[...]

Daar zal ik vast niet aan komen omdat ik bijna alles discard. Maar maakt dat in game nou zoveel verschil?

Naar mijn idee valt het allemaal wel mee, ook ik haal heroic missions. En ook revive ik dan in het heetst van de strijd mijn team.

En dan heb ik btw nog geen enkele mod op mn gear aanstaan, simpelweg omdat ik het nooit nodig heb gehad.

Mijn punt is dat het allemaal niet zoveel uitmaakt. Iets wat gear ed in andere games wel doet.
Helemaal eens. Heroic is nog steeds makkelijk met een mix aan gear. zeker in een decent groep. game is lacking difficulty :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Laat mij maar zien waar een groep met mix aan gear Heroic Roosevelt doet. Ik ben benieuwd.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Hij doet waarschijnlijk wat minder dps maar zal wel genoeg of zelfs meer defensive stats hebben dan iemand die alles focused op dps, dus zie niet waarom het hem niet zou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Dat hij het kan snap ik wel, ik betwijfel of 4 randoms met random gear het kunnen. Dat zeg ik. 3+1 random/low dps is simpel. Overigens punt van builds is natuurlijk dat je niet alles op 1 stat zet.. ik ben zelf 3/7/7 dus ook ik ben niet alleen DPS gefocussed. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Grvy op 03-05-2019 23:32 ]

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Oh... Ik ben blijkbaar uit Tweakers 2 gezet?
Ik ben 1.5 week iets minder actief en dan is het dag dag? Pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
geen lvl 30 zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Ik speel nog het verhaal, ben nu level 29, speel veelal solo of help anderen, wat ik wel vaak jammer vind is dat men moeite heeft om iemand te bedanken als je ze helpt met een missie terwijl ik ze alles zelf laat doen, ik focus mij alleen op de ncp en alle loot die er is aan hun overlaat.
De missie is klaar en ze verdwijnen uit de groep.

Hoe is de darkzone als je rank 30 bent, ik heb niet zo'n goede ervaring met dv1 en de darkzone, kwam vaak hackers tegen die het voor anderen lekker aan het verpesten waren, is dat nu ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

NLsandman schreef op zondag 5 mei 2019 @ 00:10:
Ik speel nog het verhaal, ben nu level 29, speel veelal solo of help anderen, wat ik wel vaak jammer vind is dat men moeite heeft om iemand te bedanken als je ze helpt met een missie terwijl ik ze alles zelf laat doen, ik focus mij alleen op de ncp en alle loot die er is aan hun overlaat.
De missie is klaar en ze verdwijnen uit de groep.
Je weet dat loot persoonlijk is? Als jij loot laat liggen kunnen zij dat niet oppakken.
Hoe is de darkzone als je rank 30 bent, ik heb niet zo'n goede ervaring met dv1 en de darkzone, kwam vaak hackers tegen die het voor anderen lekker aan het verpesten waren, is dat nu ook zo?
Amper tot niet. Ik kom zelden PVP tegen in de DZ en als ik het tegen kom voelt het absoluut eerlijk, als je de mislukte game mechanics even vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Snel vraagje over de DZ. Is dat nu de enige plek waar GS515 valt, en is het de moeite waard om daar te kijken? Ik heb nu wel een aardige set op 493.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
MrVegeta schreef op zondag 5 mei 2019 @ 11:28:
Snel vraagje over de DZ. Is dat nu de enige plek waar GS515 valt, en is het de moeite waard om daar te kijken? Ik heb nu wel een aardige set op 493.
In de PTS zijn ze daarmee aan het experimenteren.
Op live kan je alleen 515 halen als je recalibrate perfect uitkomt en is de hoogste GS ook eigenlijk niet boeiend.
Liever een lager GS item met de juiste stats en talents dan die hogere GS met slechtere stats/talents.
Ben eigenlijk vooral benieuwd hoe lang ze die aankomende update gaan uitstellen en wat er nog gaat veranderen tov de PTS. (momenteel ziet dat er imho niet al te best uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Na 75 uur geen zin meer in Division 2 , max Gear en alles vrijgespeeld. Kan weekelijks de missions doen maar valt totaal in herhaling.

Tevreden , Ja mag niet klagen met deze uren op de teller. Denk ook niet dat de extra content mij weer zal pakken als begin.

Eenmaal Wt5 en je Gear helemaal perfect gemaakt dan houd het voor mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Tsurany schreef op zondag 5 mei 2019 @ 10:31:
[...]

Je weet dat loot persoonlijk is? Als jij loot laat liggen kunnen zij dat niet oppakken.

[...]

Amper tot niet. Ik kom zelden PVP tegen in de DZ en als ik het tegen kom voelt het absoluut eerlijk, als je de mislukte game mechanics even vergeet.
Dat wist ik niet, zie soms dat ze en kistje openen en dat pakken en dan kan ik dat niet pakken, wat is dat
dan voor iets?

Ben ook wat bugs tegen gekomen, bv shd network activeren, de deuren bleven dicht van die ruimte, moest uitloggen en opnieuw inloggen en toen deed hij het wel.
Af en toe zie ik ook wat glitches maar nooit game breaking.
CallmeGod schreef op zondag 5 mei 2019 @ 14:32:
Na 75 uur geen zin meer in Division 2 , max Gear en alles vrijgespeeld. Kan weekelijks de missions doen maar valt totaal in herhaling.

Tevreden , Ja mag niet klagen met deze uren op de teller. Denk ook niet dat de extra content mij weer zal pakken als begin.

Eenmaal Wt5 en je Gear helemaal perfect gemaakt dan houd het voor mij op.
Ik ben nog wel even zoet om alles te vinden in PVE, kom nog steeds ruimtes tegen waar ik nog niet geweest ben, ik vermaak mij nog met free roamen en zit op 50+ uur.
Doe je alleen maar de missies dan verveelt het mijn inziens denk ik ook wel snel.

[ Voor 32% gewijzigd door NLsandman op 05-05-2019 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Net wat DZ gedaan .. ben eigenlijk op zoek naar een D50 voor epic side arm .. maar er dropte een pestilence en zo kon ik ook mn chatterbox upgraden naar 500 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
NLsandman schreef op zondag 5 mei 2019 @ 15:44:
[...]

Dat wist ik niet, zie soms dat ze en kistje openen en dat pakken en dan kan ik dat niet pakken, wat is dat
dan voor iets?
Er zit een cooldown op de kistjes. Deze cooldown duurt 24 uur nadat jij een kistje hebt geopend én loot hebt gekregen. Als jij een kistje opent en je krijgt niks, gaat de cooldown van 24 uur opnieuw in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Is er eigenlijk een manier om samen met iemand te spelen als je totaal verschillend bent van level. Ik ben level 15 en mijn broer die het spel gisteren gekocht heeft level 5 ofzo. Als je dan bij elkaar komt scalen de npc naar 15?? Wat gebeurt er dan met de loot die dropt. Is deze voor level 15 of scaled dit ook terug naar level 3 ofzo

Of moet je dan gewoon naar de DZ gaan waar alles gelijk getrokken wordt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10:18
Oxigeon schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:00:
Is er eigenlijk een manier om samen met iemand te spelen als je totaal verschillend bent van level. Ik ben level 15 en mijn broer die het spel gisteren gekocht heeft level 5 ofzo. Als je dan bij elkaar komt scalen de npc naar 15?? Wat gebeurt er dan met de loot die dropt. Is deze voor level 15 of scaled dit ook terug naar level 3 ofzo

Ik dacht alles naar level 15 maar zijn health blijft wel op niveau 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Collega van mij heeft toevallig ook net het spel en dus vroeg het aan hem.

Alles gaat naar hogere level.

De drops zijn wel afgestemd op level van je character.

Hij zegt dat de damage ook toeneemt die je dan doet, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31
Van het weekend pas voor het eerst een paar instances met een groep gedaan. Is wel leuker moet ik zeggen dan in je eentje. Challenging missie voor de daily en ik was met mijn GS van rond de 470 de laagste. Viel wel op dat de meesten zich rambo waanden en ik op een gegeven moment 3 downed team members had. Kon ze gelukkig nog reviven door voorzichtig te werk te gaan maar wel even spannend met een elite die nog rond liep :)

GS weer wat puntjes opgekrikt. Kijk nog niet eens naar stats en talents e.d. Nog vooral zorgen dat mn GS omhoog gaat om potentieel betere drops te krijgen. Op zich zijn de instances wel ok maar eigenlijk had ik bij TD1 wel meer t gevoel dat je echt een instance aan t doen was. Hopelijk over niet al te lange tijd de raid en hopelijk ook weer de survival mode.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:54
Oxigeon schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:00:

Zijn level wordt geschaald tot één onder jouwe. Hoe het met zijn stats zit weet ik niet precies. Armor lijkt omhoog te gaan, damage enzo ook, maar de rest weet ik niet.

Qua loot ontvang je hetgeen wat bij jouw originele level hoort. Dus jij ontvangt rond level 15 en hij rond level 5.
Als hij weer uit de groep gaat, is hij weer zijn eigen level.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Xerox schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:08:
[...]

Zijn level wordt geschaald tot één onder jouwe. Hoe het met zijn stats zit weet ik niet precies. Armor lijkt omhoog te gaan, damage enzo ook, maar de rest weet ik niet.

Qua loot ontvang je hetgeen wat bij jouw originele level hoort. Dus jij ontvangt rond level 15 en hij rond level 5.
Als hij weer uit de groep gaat, is hij weer zijn eigen level.
Dit dus. Je kunt prima meespelen in het begin. Alleen als je met World Tiers gaat spelen (bij level 30 pas), merk je dat het verschil groot kan zijn. Toen ik level 25 was, kon een level5 prima meespelen. Maar nu ik level30WT5 ben, merk ik dat een level25 grootse moeite heeft om mee te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10:18
LordKnox schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:53:
[...]. Maar nu ik level30WT5 ben, merk ik dat een level25 grootse moeite heeft om mee te komen.
Loop je dan zo veel sneller? (sorry ;))

Even serieus; ik ben nu al een tijdje als singleplayer aan het spelen; bijna level 20.
Eens je 30 bent.. duurt het dan lang voor je bent waar jij nu zit (30wt5)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Je moet rekenen op enkele uurtjes per world tier omdat je je gear score moet opkrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzorra
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2022
Welke talents/stats denken jullie dat de nieuwe meta wordt?
Tijd om mn stash te vullen, update zou deze maand moeten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SideShow schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:43:
Je moet rekenen op enkele uurtjes per world tier omdat je je gear score moet opkrikken.
Tenzij iemand met je meeloopt; dubbel kans op spul, sneller gear bij elkaar (craften) en rap door WT's heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
menzorra schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:51:
Welke talents/stats denken jullie dat de nieuwe meta wordt?
Tijd om mn stash te vullen, update zou deze maand moeten komen...
Update komt volgende week. Raid is dan nog even gelocked zodat iedereen zich (met gear) kan voorbereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Als ik die video zo een beetje kijk en moet/mag geloven; in zijn algemeen lijkt het dus vooral neer te komen op 2 zaken: GS-score wordt "genivelleerd" en bakken met difficulty/damage van NPC-activities gaat omlaag.

Jeeej...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
MAX3400 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:15:
Als ik die video zo een beetje kijk en moet/mag geloven; in zijn algemeen lijkt het dus vooral neer te komen op 2 zaken: GS-score wordt "genivelleerd" en bakken met difficulty/damage van NPC-activities gaat omlaag.

Jeeej...
dus het wordt nog makkelijker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

looyenss schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:22:
[...]

dus het wordt nog makkelijker :(
Zo vat ik het wel op inderdaad. En het wordt nog makkelijker voor, bijvoorbeeld, iemand met GS470 die in een groep GS500 meehobbelt. De drops worden gemiddeld opgehoogd naar "dus" 485 of meer voor de GS470 speler.

Oh, en het nieuwe craften / indexeren. Het voorbeeld gegeven snapte ik maar het nu om het dan in 1-100 uit te drukken ontgaat me volledig.

/edit: of willen ze iedereen naar 500 krijgen "de komende tijd" en zodra de raid vrij komt, moet je wel samenwerken want de bosses / mobs zijn overwhelming op, vergelijkbaar, 600-level. Ik roep maar wat; klinkt wel logisch dat ze alle WT5-spelers "gelijk" willen krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 08-05-2019 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Goedemorgen,

Zijn er toevallig nog spelers die de hunter masks moeten/willen farmen de komende dagen?

Is er mogelijk vanavond iemand online voor een invite van de clan? Uiteraard via discord etc.,

Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door tommy2005 op 09-05-2019 09:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:49
MAX3400 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:15:

Jeeej...
Ze zouden even naar Diablo 3 kunnen kijken en in plaats van stoppen bij heroic, doorgaan tot heroic 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

tommy2005 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:03:
Goedemorgen,

Zijn er toevallig nog spelers die de hunter masks moeten/willen farmen de komende dagen?

Is er mogelijk vanavond iemand online voor een invite van de clan? Uiteraard via discord etc.,

Alvast bedankt!
Platform?
tommy2005 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:39:
[...]

PC

Shryke #3927
Ingame Shryke-NL
Sorry, heb Xbox maar had je graag geholpen.

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 09-05-2019 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy2005
PC

Discord Shryke #3927
Ingame Shryke-NL

[ Voor 13% gewijzigd door tommy2005 op 09-05-2019 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Yukidaruma schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:26:
[...]

Ze zouden even naar Diablo 3 kunnen kijken en in plaats van stoppen bij heroic, doorgaan tot heroic 6.
Niet dat dat nu zo super werkte. (iets met uiteindelijk was het puur greater rifts steeds hoger/sneller rushen)
Je had wel de kans om door te gearen iets wat momenteel gewoon niet kan.
Zelfs als je nu een specifieke gearset hebt met god rolls ben je in een combat situatie hooguit 10% effectiever dan dezelfde set met random rolls. Dat imho is het grootste gebrek aan het hele looter gedeelte in TD2.
GS 500 zegt gewoon niks en de gearsets die meer defensive stats krijgen is leuk maar een druppel op een kokende plaat. (gear sets hebben talents nodig als baseline om überhaupt overwogen te worden)
Brand sets en gear set effects zijn ook gewoon minimaal in de bijdrage die ze kunnen leveren. Hazard protection kan je dan weer zo 20% van krijgen maar enige damage skills cappen zo'n beetje tussen de 5-10%.....
Pagina: 1 ... 34 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)