Angelo NL / Global Cargo VTC
https://www.gamesradar.co...-masks-hunters-locations/
Xbox
Verwijderd
Ik ben net begonnen met de game, heb een paar missies gedaan. Als ik het zo lees kan ik het pas aanpassen na het uitspelen van de missies?Pykow schreef op zondag 21 april 2019 @ 21:39:
[...]
Ja naar de story ga je world tier 1 in. dan krijg je nieuwe missies (invaded) die kan je aanpassen in moeilijkheidsgraad.
Net zoals je missies opnieuw "moet" spelen op een hogere moeilijkheidsgraad.
SP is niet alleen van leven 1 tot 30, maar gaat nog door tot World Tier 5.
Komen alle missies nog een keer aanbod, maar dan net iets anders.
Daarna begint het looten en verzamelen van items
CorrectVerwijderd schreef op maandag 22 april 2019 @ 18:37:
[...]
Ik ben net begonnen met de game, heb een paar missies gedaan. Als ik het zo lees kan ik het pas aanpassen na het uitspelen van de missies?
Doel, 1.5M of meer DPS deze week bij elkaar sprokkelen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Tips?MAX3400 schreef op maandag 22 april 2019 @ 19:53:
@Tsurany begin eindelijk builds te snappen. Nu 1M DPS met een AR. En dat is puur door enkele stats om te wisselen of beter uit te zoeken.
Doel, 1.5M of meer DPS deze week bij elkaar sprokkelen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Yup, grinden tot je een ons weegt
Zit enige kern van waarheid in natuurlijk maar voor een Assault Rifle Build, heb ik even hier en daar wat filmpjes en topics gelezen. Ongetwijfeld zullen anderen een andere mening hebben maar: Gila Mask / Gloves / Kneepads, Fenris Armor, D&H Holster, R&K Backpack.
Attributies & talents gecombineerd: tot 40% Elite Damage roll, 20 %Weapon Damage rolls, 13% AR damage, 20K Armor, 1300 Skill Power (eventueel specifiek voor jouw Skills), en veel "belangrijke" talents erop zoals Hardhitting (2x of meer), Hardened, Unstoppable Force, Precise.
Maar dat is dan weer mijn build; tegelijkertijd loop ik rond met een slappe MK16 van 14.7K base dus daar moet ik ook nog iets nieuws voor vinden.
Geen idee wat mijn DPS is maar het knalt lekker.
[ Voor 49% gewijzigd door MAX3400 op 22-04-2019 22:16 ]
Helaas.Ik heb een onderdeel gemist dus nu moet ik X weken wachten tot de juiste SH weer overgenomen is en dan maar zien wanneer Grand Washington Hotel weer overgenomen is.MAX3400 schreef op maandag 22 april 2019 @ 22:16:
nog geen Nemesis? Dat wordt sowieso mijn volgende "quest" om te farmen.
Ik had t eerst niet door ha ha maar thanks voor de invite!WhateverSuitsU schreef op maandag 22 april 2019 @ 16:55:
Is er iemand die nog de Specter Mask moet halen? Krijg die Hunter maar niet uit z'n hideout
https://www.gamesradar.co...-masks-hunters-locations/
Xbox
Bij mij loopt er ook ergens een hunter los, die had ik met level 15 opgeroepen maar dat was een beetje vroeg.
Nu weet ik niet waar die rond loopt haha.
Xbox C#, .NET, Vissen
Als je de tutorial doorloopt van Gamesradar, dan ga je een heel end komen en ik help je natuurlijk als je dat wilt. Vooral wanneer er vier hunters in 1 keer spawnen, dat was nog even tricky. Grenade launcher helpt! Met minimaal 2 of 3 spelers moet je het zeker redden.BlueFoxOne schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 07:42:
[...]
Ik had t eerst niet door ha ha maar thanks voor de invite!
Bij mij loopt er ook ergens een hunter los, die had ik met level 15 opgeroepen maar dat was een beetje vroeg.
Nu weet ik niet waar die rond loopt haha.
Volgens mij is er na de laatste update (afgelopen donderdag) wel wat gewijzigd bij het 'oproepen' van de Ghost Hunter, die stond de laatste twee keer ineens voor m'n neus, in plaats van op een container ergens in de lucht of een huisje. Normaliter verdwijnt de Ghost ook gelijk als hij je door heeft, maar nu ging die vol de aanval in.
Ps zet geen turrets neer bij ze, want dan worden overgenomen door de Hunters
Ps 2 ik had stiekem gewoon even 'jouw' wereld gebruikt om de Specter mask te krijgen, bij mij werkte het schieten op de ruiten namelijk niet en na 500 ruiten kapot geschoten te hebben, vond ik het wel goed. Las een tip op Reddit dat het joinen van een andere speler wel zou kunnen zorgen voor het spawnen van die Hunter. Dat klopte
[ Voor 14% gewijzigd door WhateverSuitsU op 23-04-2019 08:01 ]
Ik heb de video's ook al een keer gezien.WhateverSuitsU schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 07:59:
[...]
Als je de tutorial doorloopt van Gamesradar, dan ga je een heel end komen en ik help je natuurlijk als je dat wilt. Vooral wanneer er vier hunters in 1 keer spawnen, dat was nog even tricky. Grenade launcher helpt! Met minimaal 2 of 3 spelers moet je het zeker redden.
Volgens mij is er na de laatste update (afgelopen donderdag) wel wat gewijzigd bij het 'oproepen' van de Ghost Hunter, die stond de laatste twee keer ineens voor m'n neus, in plaats van op een container ergens in de lucht of een huisje. Normaliter verdwijnt de Ghost ook gelijk als hij je door heeft, maar nu ging die vol de aanval in.
Ps zet geen turrets neer bij ze, want dan worden overgenomen door de Hunters
Ps 2 ik had stiekem gewoon even 'jouw' wereld gebruikt om de Specter mask te krijgen, bij mij werkte het schieten op de ruiten namelijk niet en na 500 ruiten kapot geschoten te hebben, vond ik het wel goed. Las een tip op Reddit dat het joinen van een andere speler wel zou kunnen zorgen voor het spawnen van die Hunter. Dat klopte
Ik ben nu nog lekker bezig om mn GS richting de 500 te krijgen zodra ik daar genoeg van heb ga ik wel s kijken naar al die hunters enz.
Xbox C#, .NET, Vissen
In de normale DZ is het vooral veel kloten met de rogue cooldown en kan je soms gewoon je teammates niet helpen omdat je in de cooldown zit terwijl je teammates rogue zijn en neergeschoten worden.
Daarnaast blijft het idioot dat een spawnpoint altijd dichtbij is zodat soms al halverwege een gevecht de dode teammates respawnen. Je krijgt nooit de tijd om te looten en je kan wel een kwartier met dezelfde vijanden vechten.
En dan het rogue gaan zelf, twee teams die eindeloos circelen tot een van de twee de beste positie heeft en dan opeens rogue gaat. Niet de leukste gameplay...
Nee PVP komt niet vaak voor maar als het voor komt is het een matige ervaring waar eigenlijk niks te winnen is. Je hebt een veel grotere DZ nodig met veel meer spelers om het echt leuk te hebben.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb ondertussen alle skills unlocked en uitgeprobeerd (niet àlle variaties weliswaar).
Ik lees dat velen onder jullie nogal lyrisch zijn over die chem-launcher, en alhoewel ik wel hou van de korte cooldowns vind ik persoonlijk dat het minder lekker speelt. In mijn arsenaal zaten de Firestarter-chem launcher, de healer-of hoe heet die- en de Oxidizer. En alhoewel het soms wel effectief is merk ik dat -het ligt wellicht aan mij- ik nogal vaak verkeerd richt, of mijn timing niet ideaal is, in sommige gevallen is het dan weer heel effectief als zowel je aim als je timing quasi perfect zit... Maar dat moet nog wel lukken wanneer ze -zeker als je zoals ik solo-speel- je aan het corneren zijn.
Persoonlijk (zit nu op level 24, solo, AR + Shotgun of LMG) heb ik vééél meer 'peace of mind' met de attack drone + turret (basisversie) waarop enkele mods staan. Uiteindelijk denk ik dat het neerkomt op 'crowd-control'; waar je met de chem-launcher en/of met de hive al wat geluk moet hebben met je richten en timing (om bvb. groepjes te hebben voordat ze uit elkaar lopen) heb je met de turret + drone eigenlijk weinig zorgen: je kàn targets prioritizen maar grotendeels kiezen ze hun targets zelf.
Het komt in veel gevallen neer op 2 extra guns in the fight, wat -voor mij- véél beter werkt...
Voorlopig i.i.g. misschien blijft het niet duren en zal ik na level 30 mijn mening moeten herzien... Maar voorlopig werkt het ideaal:
Turret en drone leiden af -en maken relatief veel kills- en terwijl kan ik corneren en-of me focussen op baasjes.
In een build waarmee je co-op speelt zie ik het nut van die chem-launcher wel veel beter in.
hm, grappig.. ik gebruik juist helemaal geen attack skills, enkel defensief.PinusRigida schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:44:
Het paasweekend was de ideale periode om tijdens de avonduren en -who am I kidding- vroege uurtjes nog wat builds en skills uit te testen in TD2.
Heb ondertussen alle skills unlocked en uitgeprobeerd (niet àlle variaties weliswaar).
Ik lees dat velen onder jullie nogal lyrisch zijn over die chem-launcher, en alhoewel ik wel hou van de korte cooldowns vind ik persoonlijk dat het minder lekker speelt. In mijn arsenaal zaten de Firestarter-chem launcher, de healer-of hoe heet die- en de Oxidizer. En alhoewel het soms wel effectief is merk ik dat -het ligt wellicht aan mij- ik nogal vaak verkeerd richt, of mijn timing niet ideaal is, in sommige gevallen is het dan weer heel effectief als zowel je aim als je timing quasi perfect zit... Maar dat moet nog wel lukken wanneer ze -zeker als je zoals ik solo-speel- je aan het corneren zijn.
Persoonlijk (zit nu op level 24, solo, AR + Shotgun of LMG) heb ik vééél meer 'peace of mind' met de attack drone + turret (basisversie) waarop enkele mods staan. Uiteindelijk denk ik dat het neerkomt op 'crowd-control'; waar je met de chem-launcher en/of met de hive al wat geluk moet hebben met je richten en timing (om bvb. groepjes te hebben voordat ze uit elkaar lopen) heb je met de turret + drone eigenlijk weinig zorgen: je kàn targets prioritizen maar grotendeels kiezen ze hun targets zelf.
Het komt in veel gevallen neer op 2 extra guns in the fight, wat -voor mij- véél beter werkt...
Voorlopig i.i.g. misschien blijft het niet duren en zal ik na level 30 mijn mening moeten herzien... Maar voorlopig werkt het ideaal:
Turret en drone leiden af -en maken relatief veel kills- en terwijl kan ik corneren en-of me focussen op baasjes.
In een build waarmee je co-op speelt zie ik het nut van die chem-launcher wel veel beter in.
Ik gebruik de healing chemlauncher (dubbel tap op je button (lb or rb) en je healt je eigen armor, ondertussen kan je doorschieten wat die irritante armor repair tijd met zo'n kitje, overbodig maakt.
Verder heb ik ook de revive hive bij mij, die werkt nu aardig constant.
Als het gaat om crowd control is vaak een stapje terug, of zelf in een hoekje gaan zetten al een makkelijke manier om flanken te voorkomen.
same, door die chemlauncher heb je helemaal geen armor kits nodig eigenlijk. Ik gebruik naast de chem launcher ook nog de revive hive (als hij werkt)ourplayground schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:49:
[...]
hm, grappig.. ik gebruik juist helemaal geen attack skills, enkel defensief.
Ik gebruik de healing chemlauncher (dubbel tap op je button (lb or rb) en je healt je eigen armor, ondertussen kan je doorschieten wat die irritante armor repair tijd met zo'n kitje, overbodig maakt.
Als het gaat om crowd control is vaak een stapje terug, of zelf in een hoekje gaan zetten al een makkelijke manier om flanken te voorkomen.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
ourplayground schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:49:
[...]
hm, grappig.. ik gebruik juist helemaal geen attack skills, enkel defensief.
Ja, die healer chemlauncher vind ik ook wel efficienter dan de andere mods, was ik even vergeten hierboven maar dan nog heb ik de indruk dat -voor mijn speelstijl- die 2 extra guns me sneller verder brengen in missies.looyenss schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:51:
[...]
same, door die chemlauncher heb je helemaal geen armor kits nodig eigenlijk. Ik gebruik naast de chem launcher ook nog de revive hive (als hij werkt)
Klopt wel volledig dat dat restoren van armor via armorkit verschrikkelijk irritant is. Maar persoonlijk beleef ik gewoon meer fun aan die assault drone + turret, op hun eigen manier geven die me ook de tijd en ruimte om een armor-kit te gebruiken maar gezien hun cooldowns moet je ze ietsjes tactischer inzetten.
Maar nog eens: ik weet totààl niet of ik na level 30 nog dezelfde speelstijl ga kunnen aanhouden, nu is het nog allemaal vrij makkelijk.
Zo let ik nu nog bvb. totaal niet op mijn gear (of het sets zijn of niet, welke mods ik gebruik en ik ga heel summier over de talents van elk stuk gear) maar ik heb begrepen dat dat na Lvl. 30 toch wel een aandachtspuntje wordt.
[ Voor 8% gewijzigd door PinusRigida op 23-04-2019 12:47 ]
Zelf momenteel bezig in T4, met gearscore rond 400. Ik zie hier ook allerlei afkortingen gebruiken, staan deze vermeld in the start-post. Zo niet, zou een mooie aanvulling zijn om het eens rustig door te nemen en dan mee te kunnen praten. Ik speel momenteel met een M60/sniper build. Met meeste elites stagger je ze makkelijk met een M60, om ze daarna in een burst neer te mooien. Niets leuker dan met een elite patrol een granaat te gooien, en met de eerste 100 kogels al 3 van de 4 elites dood te hebben. Granaat heeft altijd vuureffect met cross-bolt synergy weapon.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Lol, dat van die afkortingen: x2.sabriel schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:58:
Ik gebruik de turrets vooral om cross-fire te realiseren in solo-play. Ik plaats ze vooral op plaatsen waar ze niet direct worden afgemaakt door elites (dus op verhogingen). Daarna iets verderop gaan zitten en aanval starten.
Zelf momenteel bezig in T4, met gearscore rond 400. Ik zie hier ook allerlei afkortingen gebruiken, staan deze vermeld in the start-post. Zo niet, zou een mooie aanvulling zijn om het eens rustig door te nemen en dan mee te kunnen praten. Ik speel momenteel met een M60/sniper build. Met meeste elites stagger je ze makkelijk met een M60, om ze daarna in een burst neer te mooien. Niets leuker dan met een elite patrol een granaat te gooien, en met de eerste 100 kogels al 3 van de 4 elites dood te hebben. Granaat heeft altijd vuureffect met cross-bolt synergy weapon.
Hehe, herkenbaar gebruik van turret, ik maak er ook een kunst van om ze op plaatsen te zetten waar die elites er niet bij kunnen, soms vallen ze maar ik heb al plaatsen gehad waar ze zo onbereikbaar zijn dat je rond de elite kan gaan dansen omdat hij zo gefocust is op die turret maar ze niet te pakken krijgt. Die met hamer of chainsaw zijn echt machteloos dan.
Welke afkortingen bijvoorbeeld?sabriel schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:58:
Ik zie hier ook allerlei afkortingen gebruiken, staan deze vermeld in the start-post. Zo niet, zou een mooie aanvulling zijn om het eens rustig door te nemen en dan mee te kunnen praten.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
GS: Gear Score
(W)T 1/2/3/4/5: World Tier 1/2/3/4/5
AR: Assault Rifle
LMG: Light Machine Gun
SMG: Sub Machine Gun
TD 1/2: The division 1/2
DPS: Damage per Second (?)
PVP: Player vs player
PVE: Player vs environment (of enemy?)
Dat was t wel zo'n beetje. toch?
RNG = Random Number Generator, met andere woorden, kans op bepaalde loot.Prullenbak84 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:39:
Veelgebruikte afkortingen in deze thread:
CC: Crowd ControlPrullenbak84 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:39:
Veelgebruikte afkortingen in deze thread:
CD: Cooldown
CHC: Critical Hit Chance
CHD: Critical Hit Damage
DTE: Damage To Elite
DZ: DarkZone
ROF: Rate of Fire
TTK: Time To Kill
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De ene keer kill je de gele vijanden (elites???) vrij snel. De andere keer moet ik er echt mega veel kogels in pompen. Ik haat het pas echt als ze als een malle op je af komen en je ze dan niet dood krijgt.
Wat ik doe. Ik zorg dat ik het level ben wat nodig is voor een missie en daarna start ik de missie. Als ik een te laag level ben ga ik wat control points etc doen om toch aan het level te komen wat ze goed vinden om de missie te starten.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
O wauw...toch nog wel heel wat meer, maar deze zag ik niet zo vaak.Tsurany schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:52:
[...]
CC: Crowd Control
DTE: Damate To Elite
Die wel jaRNG = Random Number Generator, met andere woorden, kans op bepaalde loot.
...deze dus.Tsurany schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:52:
[...]
CC: Crowd Control
DTE: Damate To Elite
Elites hebben (bijna) allemaal een andere weakpoint, als je deze een beetje doorkrijgt dan zijn ze aardig makkelijk te doden.Oxigeon schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:54:
Hier inmiddels vrijdag avond gestart. Ondertussen level 9 en wat missies voltooid. Laatste missie wat ik heb gedaan is in het museum.
De ene keer kill je de gele vijanden (elites???) vrij snel. De andere keer moet ik er echt mega veel kogels in pompen. Ik haat het pas echt als ze als een malle op je af komen en je ze dan niet dood krijgt.
Wat ik doe. Ik zorg dat ik het level ben wat nodig is voor een missie en daarna start ik de missie. Als ik een te laag level ben ga ik wat control points etc doen om toch aan het level te komen wat ze goed vinden om de missie te starten.
Heb ze nu ook even op alfabetische volgorde gezet, zoekt iets makkelijker.
[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 23-04-2019 14:06 ]
#goedbezigAngeloonie schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:01:
@Prullenbak84 @Tsurany @sabriel afkortingen in de TS gezet
Als je dan ook nog skill power stacked naar ~1500 - 2000 met een "on the ropes" build dan kun je constant chemlaunchers spammen met zo'n 7-8 charges, en elke charge healt je bijna volledig op. (afhankelijk van welke mods je gebruikt uiteraard)looyenss schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:51:
[...]
same, door die chemlauncher heb je helemaal geen armor kits nodig eigenlijk. Ik gebruik naast de chem launcher ook nog de revive hive (als hij werkt)
Ik gebruik zelf pulse voor on the ropes, de revive hive zorgde bij mij alleen maar voor irritatie.
meh, de NPC's zijn niet zo moeilijk dat je zoiets nodig hebtunfor schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:10:
[...]
Als je dan ook nog skill power stacked naar ~1500 - 2000 met een "on the ropes" build dan kun je constant chemlaunchers spammen met zo'n 7-8 charges, en elke charge healt je bijna volledig op. (afhankelijk van welke mods je gebruikt uiteraard)
Ik gebruik zelf pulse voor on the ropes, de revive hive zorgde bij mij alleen maar voor irritatie.
Sinds de aanpassingen van laatst al helemaal niet meerlooyenss schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:10:
[...]
meh, de NPC's zijn niet zo moeilijk dat je zoiets nodig hebt

In de DZ wil je wel contstant on the move zijn en altijd een heal beschikbaar hebben, ik plaats al voor ik damage ga nemen mijn chem launchers.looyenss schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:10:
[...]
Is uiteraard ook voor de 25% gratis extra damage
NPC's niet, PVP is het wel handig.looyenss schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:10:
[...]
Ik merk dat je voor PvE niet echt heel veel energie in een build hoeft te stoppen zolang je niet op Heroic speelt. Een net iets sterkere build betekent enkel dat je iets sneller door het level heen gaat maar meer ook niet. Dan ga ik het liefst voor een full red of Unstoppable Force build, scheelt weer skills timen.
Kreeg halverwege de match een messages van een tegenstander "omg you suck noob".
Vervolgens einde match (die we dik verloren, teammates leken wel AI bots) stond ik bij ons team 2e (5 kills) en die gast die mij whisperde stond 4e

#1 in zijn team had 12 kills, 0 deaths
Zelfs heroic voelt meer als AI manipulatie dan pure damage eruit te gooien, ze gaan allemaal wel neer, maar het is het random vol op je aflopen dat dodelijk is. Zolang je mobs op afstand kan houden is het simpel ze aftikken.Tsurany schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:18:
[...]
NPC's niet, PVP is het wel handig.
Ik merk dat je voor PvE niet echt heel veel energie in een build hoeft te stoppen zolang je niet op Heroic speelt. Een net iets sterkere build betekent enkel dat je iets sneller door het level heen gaat maar meer ook niet. Dan ga ik het liefst voor een full red of Unstoppable Force build, scheelt weer skills timen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
niet doen :-P PvP is een joke ;-)Angeloonie schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:26:
Afgelopen zondag de fout gemaakt om eens in Conflict te kijken.Wat een troep is dat
Kreeg halverwege de match een messages van een tegenstander "omg you suck noob".
Vervolgens einde match (die we dik verloren, teammates leken wel AI bots) stond ik bij ons team 2e (5 kills) en die gast die mij whisperde stond 4e
#1 in zijn team had 12 kills, 0 deathsWas ook volledig op PvP gericht met Vector etc. Had zelf gewoon m'n PvE gear aan en kwam er ook later pas achter dat reviver hive niet bugged was maar gewoon niet werkt in Conflict
Stiekem deed ik het ook alleen voor de achievement
Handig masker die bonus. Je zet hem op en je baard is verdwenen. Meteen glad geschorenWee Man schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 12:39:
30/30 van de cosmetics gehaald met een leuke bonus erbij.
De beste bonus is uiteraard mijn kameraden irriteren met het disco dansje
Ik vind PvP beter dan PvE zolang je maar in de occupied DZ bent en ver van een Spawn point zit te vechten. De combat is een stuk interessanter en je zit niet tegen eindeloze bulletsponges te vechten.
Het is alleen jammer dat erg weinig builds viable zijn. Maar aan de andere kant, in PvE werkt eigenlijk alles wel, dat is ook niet veel beter.
Eigenlijk is het hele combat en gear aspect van deze game een joke

nouja het is niet een ramp om het te spelen, alleen ik persoonlijk heb niet echt een grind doel.Tsurany schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:00:
[...]
Ik vind PvP beter dan PvE zolang je maar in de occupied DZ bent en ver van een Spawn point zit te vechten. De combat is een stuk interessanter en je zit niet tegen eindeloze bulletsponges te vechten.
Het is alleen jammer dat erg weinig builds viable zijn. Maar aan de andere kant, in PvE werkt eigenlijk alles wel, dat is ook niet veel beter.
Eigenlijk is het hele combat en gear aspect van deze game een jokenet als de menu's en de storyline. Soms lastig uit te leggen wat er nu precies zo boeiend is aan dit spel dat ik er al 100+ uur in heb zitten als zo veel losse onderdelen zo matig uitgewerkt zijn
Ik bedoelde meer het extra uniform.luckyjan schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:57:
[...]
Handig masker die bonus. Je zet hem op en je baard is verdwenen. Meteen glad geschoren
Ik volg tot nu toe: safe zone vrijspelen zodat je alles beetje weet liggen; control points vrijspelen, main missies op niveau van je level doen en dan enkel side missies doen als ze shd's opleveren.. en dan kijken of je naar de volgende kan gaan.Oxigeon schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:54:
Hier inmiddels vrijdag avond gestart. Ondertussen level 9 en wat missies voltooid. Laatste missie wat ik heb gedaan is in het museum.
Precies zo doe ik het ook. Met die shd speel ik dan wat perks vrij. Begonnen met die occolade perks. Nu pak ik er steeds willekeurig wat waar ik de shd beschikbaar voor heb. Als heb ik die extra granaten en armor kit uiteraard al gepaktDerbiss schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:43:
[...]
Ik volg tot nu toe: safe zone vrijspelen zodat je alles beetje weet liggen; control poibnts vrijspelen, main missies op niveau van je level doen en dan enkel side missies doen als ze shd's opleveren.. en dan kijken of je naar de volgende kan gaan.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Helaas heb ik er daarvan pas 1 gezien...... en het is niet dat ik erg weinig gespeeld heb afgelopen week.
Erg leuk dus......
Vooral aangezien er een blueprint aan hangt, en ik begrepen heb dat je dan weer moet wachten tot die weer een keer langskomt....
[ Voor 21% gewijzigd door tha_crazy op 23-04-2019 22:03 ]
Kan je nou serieus de game niet helemaal op hard uitspelen ipv eerst de makkelijke story mode te doen.
Ben echt totaal niet van het 2x een missie te spelen en had het liefst net in deel 1 gewoon alles op hard uitgespeeld.
Zouden ze dit nog gaan veranderen ? Dan wacht ik nog wel even met de game te gaan spelen.
Ik weet wel wat het is. De combinatie van shooter en RPG is nog steeds uniek en als fan van beide genres trekt dit gewoon heel erg aan. Dat dingen beter kunnen is duidelijk maar veel dingen werken ook gewoon al heel fijn. Wat ik gezien heb van TD1 zullen er nog een hoop verbeteringen en content uitkomen via de patches.Tsurany schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:00:
[...]
Soms lastig uit te leggen wat er nu precies zo boeiend is aan dit spel dat ik er al 100+ uur in heb zitten als zo veel losse onderdelen zo matig uitgewerkt zijn
Ik zou me daar heel niet druk over maken. Speel gewoon de main en side missions en ga lekker levellen. Normal, hard, challenging.... who cares. Ik zit nu in WT4 en nog geen enkele keer het gevoel gehad dat je een repeterende missie aan t spelen bent. Het aanvallen van de control points is het enige wat nu wel al wat repeterend aanvoelt. In TD1 speelde je de instances ook talloze keren om je gear te verzamelen.NLKornolio schreef op woensdag 24 april 2019 @ 00:45:
Kan je nou serieus de game niet helemaal op hard uitspelen ipv eerst de makkelijke story mode te doen.
Ben echt totaal niet van het 2x een missie te spelen en had het liefst net in deel 1 gewoon alles op hard uitgespeeld.
Zouden ze dit nog gaan veranderen ? Dan wacht ik nog wel even met de game te gaan spelen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Die projects blijven toch gewoon staan ook al is de week al voorbij? Heb volgens mij nu al 2 weken dezelfde weekly project staan waar ik maar niet aan toe kom.tha_crazy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:49:
Nu ben ik niet iemand die snel zeikt, maar ik moet voor m'n weekly alleen nog items met de devastating talent doneren.
Helaas heb ik er daarvan pas 1 gezien...... en het is niet dat ik erg weinig gespeeld heb afgelopen week.
Erg leuk dus......
Vooral aangezien er een blueprint aan hangt, en ik begrepen heb dat je dan weer moet wachten tot die weer een keer langskomt....
https://untappd.com/user/OzzBier
RPG? Dit spel heeft niks met role playing te maken, het is gewoon een (matige) shooter met een goed uitgewerkt loot systeem.JohnnyV76 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:50:
[...]
Ik weet wel wat het is. De combinatie van shooter en RPG is nog steeds uniek en als fan van beide genres trekt dit gewoon heel erg aan.
Yes, projecten waar je al wat aan hebt gespendeerd verversen niet. Je kunt wel 'abandon' doen, dan ververst hij (mits er een nieuwe is uiteraard).OzzieMann schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:55:
[...]
Die projects blijven toch gewoon staan ook al is de week al voorbij? Heb volgens mij nu al 2 weken dezelfde weekly project staan waar ik maar niet aan toe kom.
Je kunt proberen om gloves te craften, hopelijk heb je dan wat geluk.tha_crazy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:49:
Nu ben ik niet iemand die snel zeikt, maar ik moet voor m'n weekly alleen nog items met de devastating talent doneren.
Erg leuk dus......
Ook al geprobeertAngeloonie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:10:
[...]
Je kunt proberen om gloves te craften, hopelijk heb je dan wat geluk.
Het is niet dat ik weinig heb gespeeld het afgelopen weekend (the-party was afgelopen weekend
Dat zou wel erg mooi zijn.OzzieMann schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:55:
[...]
Die projects blijven toch gewoon staan ook al is de week al voorbij? Heb volgens mij nu al 2 weken dezelfde weekly project staan waar ik maar niet aan toe kom.
Gaan het vanavond wel merken.
Check bijv. de wiki voor "RPG" maar eens. Volgens mij neem je hier toch echt de rol aan van een (fictieve) division agent en ontwikkel je je karakter. The Division heeft zelfs meer te maken met RPG dan met een shooter.Tsurany schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:16:
[...]
RPG? Dit spel heeft niks met role playing te maken, het is gewoon een (matige) shooter met een goed uitgewerkt loot systeem.
Wat is het trouwens lastig om een van de tweakers clans te joinen zeg....
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
nee hoor is zelfs kinderlijk eenvoudig. zeuren erover op het forum is wel echt de beste manier om het proces te versnellenJohnnyV76 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:52:
[...]
Wat is het trouwens lastig om een van de tweakers clans te joinen zeg....heb al een #namedrop gedaan op discord maar verder gebeurt er niks.
bv bij een vendor iets kopen en zodra het in je stash zit heeft het item opeens andere specs..
Of als je op de kaart door je taken lijst scrolt het item die focus heeft een andere is dan die op de kaart aangegeven staat.
Wat is nu het handigste.. zit nu in T5 en loot van alles.
Wanneer is iets de moeite waard om te bewaren, vanaf welke GS?
Meeste items zitten nu rond de 430 a 450.. ik bewaar de hoogste GS en de rest verkoop ik.
Xbox C#, .NET, Vissen
RPG staat voor Role Playing Game. Je speelt geen rol, maakt geen keuzes en je hebt geen eens voice lines in dit spel. Het is niet anders dan Call of Duty waar je ook een lineair pad volgt.JohnnyV76 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:52:
[...]
Check bijv. de wiki voor "RPG" maar eens. Volgens mij neem je hier toch echt de rol aan van een (fictieve) division agent en ontwikkel je je karakter. The Division heeft zelfs meer te maken met RPG dan met een shooter.
Daarnaast is character development ook niet echt aanwezig. Uiteindelijk unlock je elke perk en speel je elke specialization vrij en is het dus niet meer dan een loadout kiezen en gaan.
Dit is een looter shooter maar echt geen RPG. Simpelweg het hebben van perks en een inventory maakt het geen RPG.
Dat doe ik dus wel alles op hard spelen zorgde juist voor teamplay aangezien de missies niet zonder goede groep kon uitspelen. Je starte een hard missie en was meestal met de hele groep aan het communiceren om de missie uit te spelen. Nu in je in je eentje zo door de missie heen, geen hol aan.JohnnyV76 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:50:
[...]
[...]
Ik zou me daar heel niet druk over maken. Speel gewoon de main en side missions en ga lekker levellen. Normal, hard, challenging.... who cares. Ik zit nu in WT4 en nog geen enkele keer het gevoel gehad dat je een repeterende missie aan t spelen bent. Het aanvallen van de control points is het enige wat nu wel al wat repeterend aanvoelt. In TD1 speelde je de instances ook talloze keren om je gear te verzamelen.
Speel altijd mijn spellen op hard maar geen zin de missie 2x te gaan spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door NLKornolio op 24-04-2019 10:12 ]
Een vraagje, ondanks dat je wt5 bent, moet je nu weer al die strongholds doen ?. krijg namelijk het gevoel dat je dan steeds opnieuw begint, een soort NG+ zeg maar.
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Voor wat betreft de problemen met de screenfreeze waar ik veel last van had, ben ik van ultra settings terug gegaan naar high setting. Sinds ik dat heb gedaan geen screenfreeze gehad. Ik vermoed data mijn CPU daarmee de bottleneck is geworden. Een ander mobo + CPU is dus niet uitgesloten, nu zit er nog een fx8150 uit de steentijd in en die loopt dan op zijn tenen. Dus hier ook maar weer even op vraag / aanbod gaan lezen
De discussie hierboven over RPG etc, plezier staat wat mij betreft bovenaan. Zo was dat met WOW ook, en geldt dat nu ook. Leuk, nieuwe content en zolang er voor mij gevoel geen herhaling optreed blijf ik er mee bezig, en juist omdat ik nog steeds nieuwe dingen tegenkom en lees die ik nog niet heb gezien of gedaan, vindt ik het prima. Alleen de RNG mag wel wat leuker
[ Voor 19% gewijzigd door tommy2005 op 24-04-2019 11:08 ]
Strongholds zitten in een refresh elke week, zodat je weer kan gaan voor Specialization points, groene gear etc. Dus in feite moet het niet, maar mag wel ;-)MisterJD schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:57:
Gisteravond met nog een player de stronghold tidal basin gedaan, ben nu ook op wt5. Workbench is nu ook op max. Sharpshooter staat op 160. Ik ga nou voor de volgende 2 specializations.
Een vraagje, ondanks dat je wt5 bent, moet je nu weer al die strongholds doen ?. krijg namelijk het gevoel dat je dan steeds opnieuw begint, een soort NG+ zeg maar.
In principe is het inderdaad NG+, black tusk nemen gewoon elke week random weer missies/basis over, die je dan weer moet doen.MisterJD schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:57:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
+1. Ik speel zelf de meeste RPGs op PC helemaal grijs. TD2 is geen RPG.Tsurany schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:07:
[...]
Dit is een looter shooter maar echt geen RPG. Simpelweg het hebben van perks en een inventory maakt het geen RPG.
Er wordt wel veel met dobbelstenen gegooid, dat wel.
precies, de game is eerder RNG dan RPGNLxAROSA schreef op woensdag 24 april 2019 @ 12:30:
[...]
+1. Ik speel zelf de meeste RPGs op PC helemaal grijs. TD2 is geen RPG.
Er wordt wel veel met dobbelstenen gegooid, dat wel.
[ Voor 100% gewijzigd door looyenss op 24-04-2019 12:36 ]
Was het niet meer dat je items wou bewaren omdat je 1 van de stats van een oud item kan transferen naar een nieuw item ?BlueFoxOne schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:00:
Wat is nu het handigste.. zit nu in T5 en loot van alles.
Wanneer is iets de moeite waard om te bewaren, vanaf welke GS?
Meeste items zitten nu rond de 430 a 450.. ik bewaar de hoogste GS en de rest verkoop ik.
Zelf gisteren solo een dagelijkse missie gedaan op challange-setting, maar dat was voor mij even slikken. Met beleid goed te doen maar was meer AI manipuleren en sniper-shots plaatsen dan echte combat en druk naar voren zetten. Lijkt me wel leuk om te doen met meerdere spelers. Momenteel een gearscore van 433 in T4 dus zal binnenkort wel gaan transferen naar T5. Nu nog vooral spelen met wat ik leuk vindt, dan gaan zoeken naar items om je DPS te verhogen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik ben ook begonnen met spelen op de PS4 (bijna world tier 2). Deel 1 ook aardig veel gespeeld. Voeg mij maar toe: Physxx
Jij mag opnieuw opzoeken wat een definitie van een RPG is. Ondanks dat ik het deels met je eens bent over welke elementen er in een RPG horen te zitten betekend niet dat dit geen RPG achtige game isTsurany schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:07:
[...]
RPG staat voor Role Playing Game. Je speelt geen rol, maakt geen keuzes en je hebt geen eens voice lines in dit spel. Het is niet anders dan Call of Duty waar je ook een lineair pad volgt.
Daarnaast is character development ook niet echt aanwezig. Uiteindelijk unlock je elke perk en speel je elke specialization vrij en is het dus niet meer dan een loadout kiezen en gaan.
Ik moet zeggen dat dit de omschrijving van een RPG aardig onder woorden brengt.. als ik dit dan vergelijk met D2 dan blijft character development en replayability (tot zekere hoogte) over..
Wat mij betreft is het dan ook meer een looter shooter dan een RPG.. Maar hey, wie ben ik?
Anyhow, gisteren een paar missies en control points gedaan. De loot was matig maar wel vermaakt en kunnen genieten van mijn build.
@ RPG-discussie: kunnen we Div2 niet LARP'en een keer?
Eens. Maar het helemaal geen RPG noemen slaat nergens op. Het heeft wel degelijk rpg elementen en zo wordt de game door de ontwikkelaar ook gewoon gepresenteerdourplayground schreef op woensdag 24 april 2019 @ 12:51:
A role-playing video game (commonly referred to as simply a role-playing game or an RPG as well as a computer role-playing game or a CRPG) is a video game genre where the player controls the actions of a character (and/or several party members) immersed in some well-defined world. Many role-playing video games have origins in tabletop role-playing games (including Dungeons & Dragons) and use much of the same terminology, settings and game mechanics. Other major similarities with pen-and-paper games include developed story-telling and narrative elements, player character development, complexity, as well as replayability and immersion. The electronic medium removes the necessity for a gamemaster and increases combat resolution speed. RPGs have evolved from simple text-based console-window games into visually rich 3D experiences.
Ik moet zeggen dat dit de omschrijving van een RPG aardig onder woorden brengt.. als ik dit dan vergelijk met D2 dan blijft character development en replayability (tot zekere hoogte) over..
Wat mij betreft is het dan ook meer een looter shooter dan een RPG.. Maar hey, wie ben ik?
nodig mij maar uit als je nog iemand erbij met hebbenMAX3400 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:01:
Iemand morgen DZ cheevo doen? https://www.trueachieveme...gonQontrol/gamingsessions
Anyhow, gisteren een paar missies en control points gedaan. De loot was matig maar wel vermaakt en kunnen genieten van mijn build.
Dan is elke moderne shooter een RPG achtige game. Farcry, Battlefield, Call of Duty,... Allemaal games waar je enige vorm van character development hebt. Zeker in TD2 vind ik de character development erg beperkt. Uiteindelijk zit je op level 30 met alle perks unlocked en blijft enkel het wisselen tussen specialization over qua character development, dat vind ik echt te matig om de term "RPG" aan te hangen.looyenss schreef op woensdag 24 april 2019 @ 12:43:
[...]
Jij mag opnieuw opzoeken wat een definitie van een RPG is. Ondanks dat ik het deels met je eens bent over welke elementen er in een RPG horen te zitten betekend niet dat dit geen RPG achtige game is
Dan ben je gewoon de term "RPG" aan het verwateren, dat kan vanuit marketing perspectief erg leuk gekozen worden maar betekent niet dat het ook echt correct is.
Haha, ze zien je aankomen op het Binnenhof.MAX3400 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:01:
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Weer eens wat anders dan gele hesjesVoxalizer schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:47:
[...]
Haha, ze zien je aankomen op het Binnenhof.
Grootste fout die ik constant maak ik is dat ik constant gewoon midden in de vuurlinie ga staan en dus niet gebruik maak van het tactisch verstoppen. In games als COD was deze tactiek prima toepasbaar, maar bij TD2 resulteert het regelmatig in een sterfgeval
Morgen...avond? Ben ik ook wel online waarschijnlijk. Nog weinig in de DZ geweest dus dat is wel een keertje leuk.ourplayground schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:16:
[...]
nodig mij maar uit als je nog iemand erbij met hebben
Dat ben ik nu ook van plan, ga nu eerst weer grinden, elke dag rondje maken op al die control points voor wapens en gear.WhateverSuitsU schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:37:
[...]
Strongholds zitten in een refresh elke week, zodat je weer kan gaan voor Specialization points, groene gear etc. Dus in feite moet het niet, maar mag wel ;-)
En dat is iets wat ik met TD1 miste, na de end game was het gewoon klaar en geen lol meer mee te beleven. Dat is TD2 nu wel anders merk ik, zelfs wanneer je niet online bent, dat control points etc.. over genomen worden door de bekende factions. En wat rode territories wipen.SinergyX schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:55:
[...]
In principe is het inderdaad NG+, black tusk nemen gewoon elke week random weer missies/basis over, die je dan weer moet doen.
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Resolutie: 1440p Ultrawide met gemiddeld 65fps+
Dat haalde ik niet met mijn vorige kaart.
Nu een beetje tweaken om 120fps (scherm is 120hz) te halen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Apparel Event
As announced last time, the Apparel event is coming to an end, so get the remaining caches before it is over.
After tomorrows maintenance, players will no longer be able to get Invasion Apparel Keys from projects or drops.
The Black Tusk Uniform can no longer be obtained after May 2nd.
Maintenance - April 25th, 2019
The servers will shut down for a scheduled maintenance Thursday, April 25th at 09:30 AM CEST / 03:30 AM EDT / 00:30 AM PDT. Estimated downtime is approximately 2 hours.
Source
Title Update 3 / PTS – Phase 2
These are the changes that will be either added with the Title Update 3 - or they are being tested in Phase 2 of the PTS.
Gear Score Drop Changes
They changed the way how the Gear Score of endgame items is calculated.
Before you could get items that are lower than your current Gear Score – but with the new system you get items that are at your current average Gear Score and higher.
They also rebalanced how you acquire these items and the speed of it, so if you have a character on PTS that is not GS 500, please test that out.
Once you hit GS 500, all high end drops you see will be on GS 500, purple items will be GS 490 (that is their cap).
Recalibration Changes
Players have mentioned that in some cases when you move one attribute from one item to another, that the attribute has a lower value after the process is done.
The reason for that is, that each item has a different stat-budget and when you move stats between items, this budget could be reached and that is why the final stat number could be lower.
That has been changed. Now each item has 100 “recalibration score” and the chance of you hitting that budget cap is a lot lower. Basically, when you move an attribute with the new recalibration, you retain what you see on the source-item.
That also means, that you can’t recalibrate an item to go above GS500.
On PTS you can get Crafting Material Caches that should help you to test out the new recalibration system.
High-End vs. Blue Mods
In general, better quality mods have more power and also more stats. (But the mentioned Stat Budget above is also more spread out)
In general, players should go for high-end mods and then enhance them with maybe purple mods that provide very specific stats.
The reason why blue and purple mods have higher numbers than high-end is, that lower quality items invest they're entire budget into one stat, while the high-end items distribute the budget over three stats.
Blue and Purple mods will now also be craftable (but blue and purple mods will not be craftable at GS 500)
New Blueprint Vendor
You can buy blueprints from Inaya al-Khaliq (the crafting NPC) – she has been promoted to be a vendor where you can buy these blueprints.
The blueprints from other vendors (as well as the weekly vendor) has been moved to Inaya.
New Blueprint Sources
The Blueprints are assigned to specific sources – so when you no longer get blueprints for finishing a Control Point, you have all the blueprints that were assigned to that source.
These are the main Blueprint Sources in the live-game
Control Points
Vendors
Projects
To improve that experience, there will now be two new weekly blueprint projects (one per settlement) – so in total, you can earn 3 blueprints per week from those.
There is also a new Daily Project in the Base of Operations, where you can donate Crafting Materials and then you can get a blueprint from that.
Skill Mods – New Auxiliary Battery Mods
High-end Skill-Mods have of course a high Skill Power requirement, but you can also fall back to lower quality skill-mods that have a lower Skill Power requirement.
When you are not going specifically for a Skill Power build, they are introducing a new “AUX Battery” mod for specific skills. (Turret Aux Battery for example)
AUX Batteries can be equipped in the Skill Mod Slots and they provide you with Skill Power for that specific Skill.
This should allow you to get higher Skill Mods in the remaining slots working.
This way you are sacrificing 1 Mod-Slot for the battery, but you can get the high-end mods working that you would not have been able to use otherwise.
You can find AUX Batteries as drops or if you craft a random Skill Mod, you can also get it from there.
GS 515 Drops
GS 515 items will not be exclusive to the Dark Zone, there will be other sources to get them.
More details about that will follow.
More Ammo Drops
It has been reported that there is an ammo problem in longer fights.
To counter that – you will get more ammo drops from enemies when you are low on ammo.
More Basic Crafting Materials
You can now carry 600 basic crafting materials. (the grey ones)
Hardwired Gear Set
This is the Gear Set that you need to craft
As of now, the Gear Score ranged from 450 – 500, that has been increased to 480-500. So the chances that you get a GS500 Gear Set has been increased.
Known Issues
Long Game Loading Times
They are aware of this issue. It is a bug that is currently being investigated and they hope to drop a fix for that soon. (no date has been given)
Dit is een goede video waar alle grafische settings van The Division 2 en welke invloed ze hebben op de prestaties doorlopen worden: YouTube: The Division 2 Optimization, Easily Gain Performance Without Downgra...Pykow schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:09:
Ok GTX 1080 "gedwongen" geupdate naar RTX2080 en nu draai ik alles op preset Ultra settings
Resolutie: 1440p Ultrawide met gemiddeld 65fps+
Dat haalde ik niet met mijn vorige kaart.
Nu een beetje tweaken om 120fps (scherm is 120hz) te halen
Blueprints farmen leek me weinig aan omdat crafting toch max 490 gear oplevert. Mijn skillpower ligt vrij laag dus mods waren meestal een waste of time.
Verandert er nu veel nieuws? Of is het vooral wachten op raids?
Ik kan er niet naar toe fasttravelen maar ik kan er wel gewoon binnen lopen.
Er zit een groene circel boven als ik de map open.
Wat moet ik er mee doen?
Xbox C#, .NET, Vissen
Er zit een blokkade op deze settlement, de Campus.BlueFoxOne schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:01:
Ik zit nu in T5 en heb een settlement die rood is.
Wat moet ik er mee doen?
Als je deze highlight met je marker staat er een rood lijntje naar een vraagteken. Bij mij altijd linksboven ervan. Je moet deze blokkade vernietigen en je kan er weer heen travelen.
PSN: Redrafted
Dat zal de Campus zijn? Iets linksboven die settlement zit een blokkade, als je de missie daar doet wordt de blokkade opgeheven.BlueFoxOne schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:01:
Ik zit nu in T5 en heb een settlement die rood is.
Wat moet ik er mee doen?
Edit: wat Xerox zegt
Aha check vanavond ff proberen.Xerox schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:30:
[...]
Er zit een blokkade op deze settlement, de Campus.
Als je deze highlight met je marker staat er een rood lijntje naar een vraagteken. Bij mij altijd linksboven ervan. Je moet deze blokkade vernietigen en je kan er weer heen travelen.
Xbox C#, .NET, Vissen
Misschien heb ik niet goed opgelet, maar ik kon er dit keer geen touw aan vastknopen wat nu deze maintenance wordt aangepast/opgelost en wat er in de PTS zit...Of is dat omdat alle wijzigingen dit keer alleen voor PTS gelden?
Volgens mij wordt er deze maintenance niks aangepast het ging allemaal over de komende updates waarvan sommige zaken in de PTS zitten en anderen (nog) niet.Prullenbak84 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:39:
[...]
Misschien heb ik niet goed opgelet, maar ik kon er dit keer geen touw aan vastknopen wat nu deze maintenance wordt aangepast/opgelost en wat er in de PTS zit...Of is dat omdat alle wijzigingen dit keer alleen voor PTS gelden?
Wat er allemaal in PTS getest wordt mag van mij gelijk doorgevoerd worden naar het brede publiek... Het lijkt er op dat er eindelijk wat meer diversiteit aan komt!luckyjan schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:55:
[...]
Volgens mij wordt er deze maintenance niks aangepast het ging allemaal over de komende updates waarvan sommige zaken in de PTS zitten en anderen (nog) niet.
Yep, ik quote even mezelf, het lijkt me de makkelijkste manier om ergens op terug te komen zonder opnieuw uit te leggen...PinusRigida schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:27:
[...]
Bij deze heb ik mijn huiswerk gedaan.![]()
Lijkt me echt op een bug in het spel want alles wijst erop dat het gewoon zou moeten werken. Vraag me af of ik de enige ben met dit probleem, i.i.g. hier de details:
Wapen: 93R
Mods:
- in het 9mm Muzzle slot zit een Small suppressor 9mm (dat werkt gewoon, dus heb ik kunnen equippen)
- in het Pistol magazine slot wil ik een Custom magazine for sidearms equippen dat ik gecraft heb via het crafting station in het Witte Huis
Het wapen in kwestie kan 2 mods aan, waarvan hij eentje pakt, de andere niet, nochtans staat er duidelijk "fits in: 93R" bij die Custom magazine for sidearms.
Dit probleempje heb ik buiten die 93R nog met 2 andere sidearms (gewone pistolen maar ik heb ze niet meer in mijn loadout dus kan niet meer zeggen dewelke) gehad en telkens wil hij die suppressor mod wel pakken, maar het magazine niet, ondanks die "fits in"...
Bijkomende info: Player level: 11
Level van het wapen: 10
Platform: PC
Voel je vrij om te trachten reproduceren.
Deze bug is er dus ondertussen ook uit; ik kan alle sidearms modden met mods die op het sidearm passen (en gecraft zijn)... het leek me toch een -weinig bekende- bug maar goed, dit werkt nu naar behoren...
...al eventjes trouwens maar was er nog niet op terug gekomen.
Ondertussen al heel wat levels verder en al heel wat wapens -en dus ook sidearms- gemod zonder problemen.
Superhandig, ga ik vanavond eens proberen want mijn systeempje (i76700 met GTX960m uit 2015) kan dit echt wel gebruiken...Inflatable schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:42:
[...]
Dit is een goede video waar alle grafische settings van The Division 2 en welke invloed ze hebben op de prestaties doorlopen worden: YouTube: The Division 2 Optimization, Easily Gain Performance Without Downgra...
Ik heb bij TD2 voor het eerst écht de indruk dat mijn systeem het moeilijk krijgt om nog mee te kunnen, bepaalde games die relatief recent (en dat bedoel ik vrij ruim) waren draaiden verbazend soepel op vrij hoge settings, in TD1 heb ik als ik het me goed herinner niets moeten veranderen en draaide als een zonnetje 'out of the box' maar in TD2 heb ik echt tijd nodig gehad in de grafische instellingen en nog altijd vind ik het lang niet perfect.
Het draait nu wel vlot maar ik heb nog last van pop-in en alhoewel ik weinig belang hecht aan shadows vind ik het in deze game toch geen zicht op low om zulke pixelated shadows te zien alsof ze uit Minecraft komen.
Online las ik ook verschillende dingen, waar sommigen beweren dat een of andere instelling veel impact had, beweerden anderen juist het tegenovergestelde...
Vanavond dus dit eens proberen en eventueel nog wat andere dingetjes tweaken indien nodig, ik zie het wel.
[ Voor 31% gewijzigd door PinusRigida op 25-04-2019 11:46 ]
Tja ik had het inderdaad beter kunnen formatteren.Prullenbak84 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:39:
[...]
Ter verduidelijking: behalve het einde van het apparel event verandert er verder niets in de onderhoud van vandaag.
Alles ná "These are the changes that will be either added with the Title Update 3 - or they are being tested in Phase 2 of the PTS." zijn toekomstige veranderingen.
Lag niet aan jou hoor, maar aan die twee jongens op youtubeWee Man schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:55:
[...]
Tja ik had het inderdaad beter kunnen formatteren.
Ter verduidelijking: behalve het einde van het apparel event verandert er verder niets in de onderhoud van vandaag.
Alles ná "These are the changes that will be either added with the Title Update 3 - or they are being tested in Phase 2 of the PTS." zijn toekomstige veranderingen.
Voelt wel als een hele overwinning 😁
Grats.CallmeGod schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:56:
Yeeeh vandaag me gearscore op 500 gekregen.
Voelt wel als een hele overwinning 😁
Nu aan je build werken
dat zat ook juist nog niet in deze patchNLxAROSA schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:03:
Merk weinig van die laatste fix, laadtijden zijn nog steeds prut.
Battle.net Spud#2543
Zo'n ernstige bug is IMO wel hotfix waardig...TepelStreeltje schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:47:
[...]
dat zat ook juist nog niet in deze patch
Ik vind het vrij triest dat dit langer dan een dag mag duren.
Errm, dat was het enige volgens de aankondiging?TepelStreeltje schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:47:
[...]
dat zat ook juist nog niet in deze patch
Wat zat er dan wel in?
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)