Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Vergeet hierbij niet dat de grote patch veel veranderingen heeft aangebracht in het attachment systeem. Veel CP3 en side missions geven ook geen blueprints meer als reward, terwijl deze wel zijn aangegeven enkel omdat de attachment er gewoon niet meer is blijkbaarMrVegeta schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:49:
Hoe zit het eigenlijk met blue prints? Ik dacht dat je die kon krijgen van cp3 of projects maar ik heb er al een poosje niets gekregen.
Of betekent dat gewoon dat ik met een avondje CP3 farming alle attachments al binnen heb gehaald voor die patch
Als je uit de CP3's geen blueprints meer krijgt heb je ze gewoon allemaal alflessuh schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:38:
[...]
Vergeet hierbij niet dat de grote patch veel veranderingen heeft aangebracht in het attachment systeem. Veel CP3 en side missions geven ook geen blueprints meer als reward, terwijl deze wel zijn aangegeven enkel omdat de attachment er gewoon niet meer is blijkbaar![]()
Of betekent dat gewoon dat ik met een avondje CP3 farming alle attachments al binnen heb gehaald voor die patch
Niet helemaal juist, dat de blueprints reward van cp3 op een gegeven moment stoppen dat klopt.Angeloonie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:45:
[...]
Als je uit de CP3's geen blueprints meer krijgt heb je ze gewoon allemaal alDe teller in de crafting station zegt niets, ook voor de attachment overhaul was het onmogelijk om hem vol te hebben.
Maar er zijn wel meer blueprints te krijgen als weekly reward.
Zo heb je bijvoorbeeld nog de 20 round extended mags voor 556 en de 35 round extended belt.
Doe mij die maar.unfor schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:42:
[...]
Zo heb je bijvoorbeeld nog de 20 round extended mags voor 556
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Meeste is balance, maar tijdens levelen en low-level endgame merk je daar niet veel van. En een vervelende bug hier en daar. Ga gewoon lekker spelen en tegen de tijd dat je daar bent zijn er alweer wat patches uitgeweest en ziet de game er weer anders uit.Oxigeon schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:27:
Al lees ik nu dat de game wat problemen kent na de laatste patch.
Bedoelde meer dat je ze dan allemaal hebt m.b.t. degenen die je van de CP3's krijgt.unfor schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:42:
[...]
Niet helemaal juist, dat de blueprints reward van cp3 op een gegeven moment stoppen dat klopt.
Maar er zijn wel meer blueprints te krijgen als weekly reward.
Zo heb je bijvoorbeeld nog de 20 round extended mags voor 556 en de 35 round extended belt.
Het heeft gisteren klein half uurtje bij me geduurd om te downloaden/installeren voor mijn ps4 (was even trage verbinding ed) maar nadien geen enkel probleem gehad. Dus no worries.Oxigeon schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:27:
Deze game ook vandaag aangeschaft (PS4). Ik verwacht hem morgen met de post. Hopelijk kan deze game me net zo bekoren als versie 1. Al lees ik nu dat de game wat problemen kent na de laatste patch.
Heb jij toevallig ook enig idee hoe groot de Day One patch is? Niet dat ik morgen die schijf in de PS4 pleur en ik dan nog 70GB mag downloaden voordat ik kan gamenDerbiss schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:53:
[...]
Het heeft gisteren klein half uurtje bij me geduurd om te downloaden/installeren voor mijn ps4 (was even trage verbinding ed) maar nadien geen enkel probleem gehad. Dus no worries.
Ben toch benieuwd hoe groot die balance fix dan zou zijn, dat ze er 'maar' een maand voor uittrekken.NLxAROSA schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:39:
Title Update 3 is uitgesteld tot mei: https://tomclancy-thedivi...ent-update-title-update-3
Als ze ook skills, usability en gear mee willen nemen, heb je wel behoorlijk wat werk
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
vanop website ubisoft->Oxigeon schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:05:
[...]
Heb jij toevallig ook enig idee hoe groot de Day One patch is? Niet dat ik morgen die schijf in de PS4 pleur en ik dan nog 70GB mag downloaden voordat ik kan gamen. Hoop toch eigenlijk donderdagavond mijn eerste stapjes te zetten in washington.
PS4:
- Als je een fysieke kopie van de game hebt gekocht, begin je met de installatie vanaf de schijf. Als je online bent, download jouw console tegelijkertijd Titel Update 1 terwijl je het installeert. Verwacht een download van 48-52 GB, afhankelijk van jouw regio en voorkeurstaal. Als je een digitale versie van het spel hebt gekocht, kun je een download van 88-92 GB verwachten die zowel het spel als Titel Update 1 bevat. Of je het spel vanaf een schijf hebt geïnstalleerd of digitaal gedownload hebt, de uiteindelijke HDD-installatiegrootte ligt tussen 88-92 GB.
Vanaf 11 maart wordt u bovendien gevraagd Titel Update 1.5 te downloaden en te installeren; verwacht ongeveer 2 GB aan download, afhankelijk van uw platform, regio en voorkeurstaal. Titel Update 1.5 gaat voornamelijk in op het voorkomen van ontbrekende of weggevallen audio door sommigen tijdens Open Beta.
Dus ik zou zeggen; neem een koffietje
Als de PTS moet geloven lijkt de nadruk vooral te liggen om output in te perken en survivability te verhogen.SinergyX schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:42:
[...]
Ben toch benieuwd hoe groot die balance fix dan zou zijn, dat ze er 'maar' een maand voor uittrekken.
Als ze ook skills, usability en gear mee willen nemen, heb je wel behoorlijk wat werk
Beetje jammer dat het lijnrecht tegenover het probleem staat dat mobs gewoon veels te spongy zijn en er makkelijk meerdere magazijnen in moeten. Opties zoals bolt action en semi auto doen gewoon te weinig burst om ook maar enigsinds een optie te zijn qua dps zeker met de aankomende changes.
Heb gelezen dat NPC's een armor en health nerf hebben op de PTS. Maar dit heb ik nog niet getest. Heb net PTS geïnstalleerd, vanavond maar eens ff proberen.shroudster schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:55:
[...]
Beetje jammer dat het lijnrecht tegenover het probleem staat dat mobs gewoon veels te spongy zijn en er makkelijk meerdere magazijnen in moeten.
Wel fijn dat ze ff pas op de plaats maken met nieuwe content en eerst de huidige balans gaan (proberen te) fixen.
Zat links en rechts al wat te lezen, waar het wel steeds deel-patches zijn waar bv de andere kant van het verhaal (pool van hearth/armor, survivability) nog niet meegenomen is. Glasscanon of perfect-sync builds zullen altijd wel gevonden worden, vraag ik me af of een algemene nerf daarop nu wel zo goed is.. je raakt daarmee niet alleen de glasscannons, maar ook de mensen die die talents/skills individueel gebruiken.shroudster schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:55:
[...]
Als de PTS moet geloven lijkt de nadruk vooral te liggen om output in te perken en survivability te verhogen.
Beetje jammer dat het lijnrecht tegenover het probleem staat dat mobs gewoon veels te spongy zijn en er makkelijk meerdere magazijnen in moeten. Opties zoals bolt action en semi auto doen gewoon te weinig burst om ook maar enigsinds een optie te zijn qua dps zeker met de aankomende changes.
Als ik nu de aantal talents zie die op de nominatie staan, zou ik simpel zeggen, verander de formule (van multiplicative naar additive) zodat ze niet meer op zo'n manier stacken.
Heb alleen het idee dat ze niet eens antwoord hebben op de simpele vraag: wat is moeilijk op niveau heroic? Sponge? Instakills? cheat-AI? Overkill aan elites (medics en nadies)? Misschien moeten ze daar eerst over nadenken.
Ik heb geen PC character, dus kan het verder niet zien/testen, kon zo nog geen lijst vinden van actuele veranderingen.
https://www.reddit.com/r/.../?st=juld9h3x&sh=fd10f114
Ah toch wat gevonden
Interessant, geen gearscore increase maar 'recalibration score' bij recalibration.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 17-04-2019 17:26 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verdorie. Dat wordt dus vrijdag. Dat duurt dus echt wel lang bij mij. Ochja moet er iets voor over hebben heDerbiss schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:46:
[...]
vanop website ubisoft->
PS4:
- Als je een fysieke kopie van de game hebt gekocht, begin je met de installatie vanaf de schijf. Als je online bent, download jouw console tegelijkertijd Titel Update 1 terwijl je het installeert. Verwacht een download van 48-52 GB, afhankelijk van jouw regio en voorkeurstaal. Als je een digitale versie van het spel hebt gekocht, kun je een download van 88-92 GB verwachten die zowel het spel als Titel Update 1 bevat. Of je het spel vanaf een schijf hebt geïnstalleerd of digitaal gedownload hebt, de uiteindelijke HDD-installatiegrootte ligt tussen 88-92 GB.
Vanaf 11 maart wordt u bovendien gevraagd Titel Update 1.5 te downloaden en te installeren; verwacht ongeveer 2 GB aan download, afhankelijk van uw platform, regio en voorkeurstaal. Titel Update 1.5 gaat voornamelijk in op het voorkomen van ontbrekende of weggevallen audio door sommigen tijdens Open Beta.
Dus ik zou zeggen; neem een koffietje
Title Update 3 & Raid Delayed – focus on PTS
As explained, the Raid and Title Update 3 will be delayed until May to fix all the balancing issues that have been brought up by the community:
=> The Division 2 Development Update: Title Update 3.0
The focus will be on PTS that went live today and you can download now:
=> The Division 2 PTS is here
The first phase of the PTS will focus on finding bugs and other issues, while the second phase will focus more on general balance issues.
Normalization Changes
These are the changes they are planning for the Normalization that will be tested out on the PTS.
These changes are ONLY for PVP content and it will apply to Conflict, Normalized Dark Zone and Occupied Dark Zone.
Normalizing mechanics
The Equipment and weapons will be normalized to GS 500 (even if your GS is higher)
That also means, that they are no longer normalizing for a middleground but they are respecting the rolls on your gear. That means when you had an item with a very high crit chance roll, it will be like that in normalized content.
Skill Power will also be respected and when the mods are active in PVE, they will also be active in normalized content.
Global PVP Modifiers
The PVP damage modifier will be reduced from 70% to 40% and that will bring the Time to Kill down to what you experience in PVE. This way, you have more time to react.
The Skill Damage modifier will be increased from 20% to 25%, so that should make your skills more effective.
Overall the encounters should last longer overall and the skills should be more useful.
Occupied Dark Zone PVP Modifiers
They have also added a specific ODZ PVP damage modifier
Currently it also sits at 40% same as the normalized DZ – but they have the ability to specifically fine-tune the ODZ depending on how things change.
That should also help to lower the Time To Kill in the ODZ
PVP Modifiers for Weapon Archetypes
They will add specific PVP modifiers for specific weapon types.
For example, they can specifically buff the Assault Rifle in PVP now.
That also enables for specific PVP balancing, because the damage of the weapon is overwritten by the PVP Modifiers when you enter PVP content.
Hip fire Changes
In PVP content you will not be able to crit when you hip-fire
In PVE it behaves as it is now.
Dark Zone
Loot Changes
NDZ and ODZ will drop less clean loot and more contaminated loot, they want players to engage in the Loot Extraction – loop.
Named bosses guarantee contaminated loot and higher levelled landmark bosses have the ability to drop multiple items.
Landmark Cooldown
Landmarks got a cooldown now once they are cleared before they activate again (about a minute)
That should also encourage more player movement and not just farming the same Landmark.
Dark Zone NPC Balancing
The NPCs in the Dark Zone will be less lethal, but they will also have more armor.
Rogue Loop Changes
They Remove the Rogue Cooldown when you die
The Rogue-Toggle cooldown will stay, so you will not be able to spam that.
Dark Zone Perk was also changed that it will no longer reduce the Rogue Timer cooldown, but you will lose less XP when you die as a rogue
Dark Zone Pouch increased
You will be able to carry more Contaminated items.
Default is 6 items per bag
The Character Perks were also changed – The Tier 1 Perk will increase the bag-size to 8
The Dark Zone Perk will increase the bag-size to 10 in total.
Preventing Empty Dark Zones
They plan multiple changes to “guarantee” that you encounter 12 players in a Dark Zone Session.
They are reducing the amount of Dark Zone Brackets to 2. Everyone below Character Level 30 and everybody in Endgame.
Not all changes will be implemented with Title Update 3 – there is more in queue down the line.
Player Count increase in DZ is not planned
First they are implementing the changes that the player count per Dark Zone Instance is 12, because that is already a completely different experience than it is now.
Occupied Dark Zone changes
The ODZ specific damage modifier was already mentioned
They also lower the XP loss when you die in the ODZ
GS 515 Items will drop in the Dark Zone
In endgame Dark Zone you will be able to get GS 515 items.
More details about where to get loot will follow once all the content has been revealed.
Thieves Den Changes
When you get the special ammo there, you are now allowed to weapon swap.
There are also more changes panned to the Thieves Den to make it more attractive – but no further details were given.
Future Changes to the Occupied Dark Zone
These changes are planned, but they will not be implemented with Title Update 3
Rogue and Manhunt Loop will be added to the ODZ (no grey rogues)
The NPC-Patrols will also be lowered and more or less limited to the Landmarks.
Conflict
UI Change
The UI will now display the real value of the armor and not a standard value. So when a player has a ton of armor, you will see that displayed accordingly.
Boost Change
The Boosts (damage and armor) that become active over the course of a match will be lowered by 50%. They should have an impact but not that big as it is now.
Synchronizing Team Spawns
The chance that you spawn with a teammate is increased so that you don’t just spawn and die
Skill Cooldown Respected
The Skill cooldown will be respected now after you die.
That should also lower the skill-spam
Exotic / Talents / Gear
Exotics
Exotic should feel special
They should not specifically do the most damage, but they should also promote a fun and unique playstyle that does not have to be the most effective one.
They are not always centered around raw DPS
But that being said – they buff the damage of the exotics across the board.
Pestilence will be buffed specifically and even more effective in PVP specifically.
”Just buff everything”
We are in the process of aligning the game
But there is only so high you can go and that causes issues when you add new World Tiers for example.
So at the moment they are aligning the items, the activities and the talents so that it is fun to play and then they go from there.
They know that nerfing items is not popular, but it also makes things more diverse.
Talent Changes
Unhinged - Damage bonus reduced to 20% / Handling reduced to 20%
Strained - Missing armor requirement increased to 10%
Frency - in PVE reloading weapon from empty grants 20% weapon damage & 15% rate of fire for 3 seconds / In PVP 15% Weapon Damage 15% Rate of fire for 3 Seconds
Preservation - PVE Killing an enemy repairs 10% armor over 5 seconds – headshots improve the repair to 20% / In PVP 5% armor over 3 seconds – headshots to 15% (Requires 7 defense attributes)
Spike - Headshot kills grant 35% Skill Damage for 20 Seconds (Requires 5 utility attributes)
Reformation - Headshot kills increase skill repair and healing by 15% (Requires 9 Utility attributes)
Safeguard - Reduce healing bonus to 50% - reduced duration to 5 seconds (Less than 4 offensive attributes)
Clutch - increased health gained per critical hit to 20% reduced armor gained per critical hit to 1%
Surgical - Reduce critical hit chance bonus to 5%
Spotter - increased weapon damage to pulsed targets to +20% (increased requirements to 5 utility attributes)
Kneecap - Shooting an enemy in the legs has a 15% chance to apply bleed
Entrench - headshots from cover repair armor increased to 10% of your armor.
Patience - after being in cover for 5 seconds, armor repairs by 5% every 1 second (requires 9 defensive attributes)
Unbreakable - PVE: 70% of max armor is repaired when your armor is depleted. Armor kits used within the next 7 seconds are not consumed. / PVP it is 20% of max armor and 7 Seconds. (requires 11 defensive attributes)
Bloodsucker - PVE: Depleting enemies armor adds a stack of 25% armor bonus for 10 seconds, max stack is increased to 6 / PVP: 20% armor bonus for 5 seconds, max stack of 5 (requires 11 defensive attributes)
Berserk - PVP: the 10% weapon damage for every 20% armor depleted (requires 11 offensive attributes and AR LMG or SMG equipped)
Bloodlust - PVE: Swapping weapons within 3 seconds of a kill grants 35% weapon damage for 5 seconds / PVP: 20% Weapon damage for 5 seconds
Used to require - Requires 9 offensive attributes now
Blacksmith - Killing an enemy with your sidearm repairs 50% of your armor can occur once every 15 seconds. (Require 11 defensive attributes)
Gear Stat Changes
Critical - Reduce critical hit damage bonus to 5%
While these are some drastic changes in some cases, they are also changing the health of NPCs – so just because you need some of the talents now to be effective in heroic difficulty – they are not necessarily mandatory in the new big picture and the new balancing.
Other quality of life changes
Players can toggle displaying personal and group loot drops now
Text chat will now lose focus after sending a message
Group tab will be populated with all raid members
Feedback is important
These are some drastic changes – but they are also shaped by your feedback. So take part in the PTS, when you can’t play, watch it and give feedback on the different forums.

edit, grappig, als je normalized stats activeert, lijken je mods dus te kijken naar je normalized stats ipv je echte stats
[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 17-04-2019 22:43 ]
The servers will shut down for a scheduled maintenance Thursday, April 18th at 09:30 AM CEST / 03:30 AM EDT / 12:30 AM PDT. Estimated downtime is approximately 3 hours.
Patch Notes:
Fixed an issue where players were able to receive unlimited Snitch heroic bounties.
Fixed another issue where players were stuck after being revived while having a DoT state active.
Fixed other issues relating to players being stuck after revival.
Lowered NPC damage and health above normal difficulty.
Increased variety of NPCs spawned at higher difficulty levels.
Difficulty has been significantly decreased in Hard, moderately reduced in Challenge, and barely reduced in Heroic.
Fixed an issue related to Elite NPC aggressiveness in Heroic / Alert Level 4.
Reduced the damage output of Named bosses.
Als ik het goed lees gaan ze de game dus nog makkelijker maken??? Ik snap hier dus helemaal niks van..
Dat vind ik ook raar. Normaal en hard zijn redelijk easy zo lang je niet als een beserker naar voren stormt en een beetje situational awareness hebt.ourplayground schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:30:
Weer een nieuwe patch:
The servers will shut down for a scheduled maintenance Thursday, April 18th at 09:30 AM CEST / 03:30 AM EDT / 12:30 AM PDT. Estimated downtime is approximately 3 hours.
Patch Notes:
Fixed an issue where players were able to receive unlimited Snitch heroic bounties.
Fixed another issue where players were stuck after being revived while having a DoT state active.
Fixed other issues relating to players being stuck after revival.
Lowered NPC damage and health above normal difficulty.
Increased variety of NPCs spawned at higher difficulty levels.
Difficulty has been significantly decreased in Hard, moderately reduced in Challenge, and barely reduced in Heroic.
Fixed an issue related to Elite NPC aggressiveness in Heroic / Alert Level 4.
Reduced the damage output of Named bosses.
Als ik het goed lees gaan ze de game dus nog makkelijker maken??? Ik snap hier dus helemaal niks van..
Challenging was uitdagend. Maar met een ingespeeld team ook nog prima te doen.
Heroic heb ik mij nog niet aan gewaagd.
DUGG
Oh dit gaat enkel over bounties.
[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 18-04-2019 07:12 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nee ook over sommige invaded missies. Heroic is dan dat als je op het einde allemaal down bent je weer helemaal naar het begin van het level gaatMrVegeta schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:10:
Wat is heroic dan? Als ik een missie speel staat die optie er niet tussen.
Oh dit gaat enkel over bounties.
ourplayground schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:30:
Er zijn wat nerfs onderweg die samen met deze changes moeten zorgen voor betere balans en meer build diversiteit. Staan al live op de PTS.
Met als whooping bonus reward 1 extra item....luckyjan schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:29:
[...]
Nee ook over sommige invaded missies. Heroic is dan dat als je op het einde allemaal down bent je weer helemaal naar het begin van het level gaat
Vooral triest dat ze de raid hebben uitgesteld en hard/challenging nog makkelijker aan het maken zijn....
Risk reward is en blijft alleen maar scheef zo.
Berserker is sterk zeker weten maar geen armor hebben maakt je heel kwetsbaar. Na de aanpassing heb je zonder armor hooguit 50% extra damage.
Kan je beter Unstoppable force pakken, full armor hebben , een kill maken en +- 40% damage increase krijgen zonder jezelf kwetsbaar te maken.
Strained ook de bonus hebben ze gehalveerd en de trigger twee keer zo groot gemaakt. Ga je van 200% CHD naar maximaal 50% als je geen armor meer hebt.
Blijft echt niks over van output mogelijkheden op deze wijze

[ Voor 39% gewijzigd door shroudster op 18-04-2019 08:44 ]
Dat is heel mooi, maar doe dat dan in een keer zodat de balans in een keer goed is. Nu is de balans compleet scheef aangezien we nu waarschijnlijk door hard heen kunnen rushen.NLxAROSA schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:14:
[...]
[...]
Er zijn wat nerfs onderweg die samen met deze changes moeten zorgen voor betere balans en meer build diversiteit. Staan al live op de PTS.
Wat ik vooral merk is dat talents veel minder impact gaan hebben op speelstijl. Attributes en mods gaan veel meer impact hebben en je kan beter een goede combinatie aan attributes hebben dan op bepaalde talents focussen en daarvoor mindere gear nemen.shroudster schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:37:
Blijft echt niks over van output mogelijkheden op deze wijze![]()
Persoonlijk vind ik de DZ aanpassingen een stuk storender. Farmen wordt veel lastiger zo waardoor je niet aan PVP ontkomt en je als solo/duo niet veel kans meer maakt tegen een team van vier man. Zeker met een lagere TTK kan je amper nog verrassen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
maakt toch geen fuck uit wat je aantrekt, het doet allemaal niks bijzonders :-D
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ik zie dat ze mijn insteek overgenomen hebbenlooyenss schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:34:
zo krijg je wel meer build diversiteit.
maakt toch geen fuck uit wat je aantrekt, het doet allemaal niks bijzonders :-D
Wordt beetje bedolven onder de verschillen items, wat ze doen en of het wel echt een upgrade is.
Zeker met het recalibraten moet je zoveel shit bij je hebben...
"Misschien kan ik deze talent er afhalen om een toekomstige drop te verbeteren!" Die kent iedereen onderhand wel denk ik...
Battle.net Spud#2543
Jammer vind ik het dat t gebeurt. zo word de game wel erg casualTepelStreeltje schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:03:
[...]
Ik zie dat ze mijn insteek overgenomen hebben
Wordt beetje bedolven onder de verschillen items, wat ze doen en of het wel echt een upgrade is.
"Misschien kan ik deze talent er afhalen om een toekomstige drop te verbeteren!" Die kent iedereen onderhand wel denk ik...
Da's toch juist het idee? Dat het je wat moeite kost om je gear te optimaliseren? Het heeft een leercurve maar ik ben daar ook doorheen gekomen.TepelStreeltje schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:03:
[...]
Ik zie dat ze mijn insteek overgenomen hebben
Paarse vijanden gaan wel iets moeizamer maar rode poppetjes smelten ongeacht je build toch wel.
Er zit bar weinig 'leer' aan een systeem waar 99% bepaald is van een 3voudige RNG. Het is misschien wat 'in your face' qua stats and talents, maar daar de basis van weten en het is puur RNG om nog enigszins iets te kunnen maken.MrVegeta schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:01:
[...]
Da's toch juist het idee? Dat het je wat moeite kost om je gear te optimaliseren? Het heeft een leercurve maar ik ben daar ook doorheen gekomen.
Wat je moet maken zit een zekere leercurve in, om het uiteindelijk te kunnen maken ben je grotendeels afhankelijk van RNG.SinergyX schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:35:
[...]
Er zit bar weinig 'leer' aan een systeem waar 99% bepaald is van een 3voudige RNG. Het is misschien wat 'in your face' qua stats and talents, maar daar de basis van weten en het is puur RNG om nog enigszins iets te kunnen maken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ptsKleaudzak schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:36:
Zijn de 515 drops in DZ al live?
Je moet even doorhebben dat je passive en active talents niet kan omwisselen. Dat je dezelfde gear type moet gebruiken etc. Dat bedoelde ik. Dan moet je gaan kijken hoe je gear wilt gaan gebruiken en wat daar voor nodig is. Dan komt de rng.SinergyX schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:35:
[...]
Er zit bar weinig 'leer' aan een systeem waar 99% bepaald is van een 3voudige RNG. Het is misschien wat 'in your face' qua stats and talents, maar daar de basis van weten en het is puur RNG om nog enigszins iets te kunnen maken.
Ik zou zeggen, het is de moeite waardOxigeon schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:13:
[...]
Verdorie. Dat wordt dus vrijdag. Dat duurt dus echt wel lang bij mij. Ochja moet er iets voor over hebben he
Wapens kunnen max tot 500 toch?
Gear tot 515?
Het is beter te focusen op goed gerolde brand items dan hoge item level.
Werkt de matchmaking goed in deze game ?
Leuke game erg verslavend en de matchmaking werkt prima ik speel hem op de pcjori040 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:24:
Ben nog in twijfel om hem te kopen.
Ben zelf pas net level 30 geworden. Moet zeggen dat matchmaking opzicht prima werkt, kan eigenlijk altijd snel een groep vinden. Alleen zodra je een specifiek iets wilt doen (bepaalde side mission of dergelijke) en je je party open zet dan kan het lang duren voordat iemand je joined (als er al iemand joined). Je kan wel kiezen voor verschillende soorten content spelen bij matchmaking, maar uiteindelijk komt dat bij mij 90% van de tijd neer op hetzelfde: main missions herspelen. Er is ook de optie om een random activities te doen of de map te verkennen, maar spelers daarbinnen lopen dan vroeg of laat (meestal vroeg) toch weer naar een verhaalmissie toe.jori040 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:24:
Matchmaking is niet persee nodig als je in een (volle) clan zit ;-)jori040 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:24:
Hahaha idd. Tot je je realiseert dat je op die drop waarschijnlijk ook een attribuut aan moet passen en dat dus eigenlijk helemaal geen nut heeft.TepelStreeltje schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:03:
[...]
Maar gisteren een aantal missies op hard gedaan in mijn eentje en die moeilijkheid is wel erg naar beneden gehaald zeg, je vliegt gewoon door de missies heen..
Buiten dat lukt het mij niet om de blueprint voor de chatterbox te vinden, ik heb alle parts gevonden en begreep dat de blueprint dan een 100% drop is.. heb de bank missie op invaded hard (geen hyena box uiteraard) en normale missie op hard gedaan( wel hyena box) maar helaas weer geen blueprint. Eerder deze week al op normal geprobeerd maar ook geen drop, vanavond maar eens op challenging proberen kijken of hij dan wel dropt..
En ondertussen natuurlijk nog opzoek naar een D50... daar heb ik er gok ik al wat van verkocht vroeger in de game...

Misschien een domme vraag maar hoe sluit ik de game af ?
[ENTER] voor chat en dan /quit is het snelst..jori040 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:29:
Eerste stapjes gezet.![]()
Misschien een domme vraag maar hoe sluit ik de game af ?
Anders via het settings menu
YouTube: The Division 2 Chatterbox Exotic SMG Guide - All Hyena Key Locations...ourplayground schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:21:
Buiten dat lukt het mij niet om de blueprint voor de chatterbox te vinden, ik heb alle parts gevonden en begreep dat de blueprint dan een 100% drop is.. heb de bank missie op invaded hard (geen hyena box uiteraard) en normale missie op hard gedaan( wel hyena box) maar helaas weer geen blueprint. Eerder deze week al op normal geprobeerd maar ook geen drop, vanavond maar eens op challenging proberen kijken of hij dan wel dropt..
Check dit even. Je moet eerst met de key die van die boss dropt een panel openen in een kamertje. Dan krijg je een acces card voor een ruimte in de kluis waar die Hyena box ligt welke dan de blueprint dropt.
[ Voor 64% gewijzigd door m0nk op 19-04-2019 08:33 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Moet inderdaad op non-invaded spelen, heb je ook de hidden key / room unlocked waar de blueprint in een specifieke hyena box dropt?ourplayground schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:21:
Nou, nu weet ik dat ik natuurlijk uitzonderlijk goed ben in deze game..
![]()
Maar gisteren een aantal missies op hard gedaan in mijn eentje en die moeilijkheid is wel erg naar beneden gehaald zeg, je vliegt gewoon door de missies heen..
En ondertussen natuurlijk nog opzoek naar een D50... daar heb ik er gok ik al wat van verkocht vroeger in de game...
Als veteraan misschien maar als nieuwkomer..ourplayground schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:21:
Nou, nu weet ik dat ik natuurlijk uitzonderlijk goed ben in deze game..
![]()
Niet altijd even makkelijk hoewel er idd (veel) minder vijanden zijn; meestal maar 1 elite ed
Ja en de travel time/delay tussen schieten en je kogel zien gaan ook shit/sluggish.SinergyX schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:43:
Gisteren de exotic sniper gemaakt, hij is wel grappig, maar dat verplichte scope is zwaar irritant
Gelukkig hit dat ding als een huis en kan je met een charged shot bijna alles one shotten op armored dudes na (die hebben er 2 nodig)
Kan ze echt niet volgen qua balance deze exotic hit 2x zo hard als die .50 call signature.....
Zet die raid neer met 2 van die snipers in je team en bodies komen links en rechts zonder issue
Inderdaad, ik was op shooting range en shoot alles behalve named in 1 klap dood.shroudster schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:34:
[...]
Ja en de travel time/delay tussen schieten en je kogel zien gaan ook shit/sluggish.
Gelukkig hit dat ding als een huis en kan je met een charged shot bijna alles one shotten op armored dudes na (die hebben er 2 nodig)
Kan ze echt niet volgen qua balance deze exotic hit 2x zo hard als die .50 call signature.....![]()
Zet die raid neer met 2 van die snipers in je team en bodies komen links en rechts zonder issue
Leuk ding
Ga hier is kijken of de 5 mil crits kan gaan halen ermee.SinergyX schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:36:
[...]
Inderdaad, ik was op shooting range en shoot alles behalve named in 1 klap dood.
Leuk ding
Hoogste wat gisteren haalde was 3,5 mil critical headshot op een elite. (shotgun kon theoretisch 350k x 8 doen stel je had een shell waarin alle 8 de pellets van buckshot registreert en headshot is, aka zeer zeldzaam)
Heb nog ruimte voor 30% extra damage to elite, unstoppable force misschien regelen ipv berserker (wordt toch generfed soon) en 10-12% sniper damage op gloves ipv de shotgun damage die er nu op zit.
De dps vergelijking gaat zo wel leuk worden.
Van die AR builds ja ik doe miljoenen aan dps > Enige sniper die leuk kan schieten; ik one tap bijna elke enemy
Ik heb een low crit vanwege skillpower build, dus heb die 25% gloves en dacht holster (25% beide skillscooldown), dus kom nooit zo hoog, maar vanavond eens testen wat hij kan doen in missies. Klote blijft die scope.shroudster schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:42:
[...]
Ga hier is kijken of de 5 mil crits kan gaan halen ermee.
Hoogste wat gisteren haalde was 3,5 mil critical headshot op een elite. (shotgun kon theoretisch 350k x 8 doen stel je had een shell waarin alle 8 de pellets van buckshot registreert en headshot is, aka zeer zeldzaam)
Heb nog ruimte voor 30% extra damage to elite, unstoppable force misschien regelen ipv berserker (wordt toch generfed soon) en 10-12% sniper damage op gloves ipv de shotgun damage die er nu op zit.
De dps vergelijking gaat zo wel leuk worden.
Van die AR builds ja ik doe miljoenen aan dps > Enige sniper die leuk kan schieten; ik one tap bijna elke enemy
Die holstered bonus is btw ook lekker, extra headshot damage op je andere wapen, daar gewoon een acoc op gezet zodat je normaal kan aimen, maar wel die bonus damage (LMG met 115k headshots - non crit
Maar dit is nog de 490 versie, vraag me af hoe die 500 versie dan zal zijn
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 19-04-2019 11:00 ]
Mijn nick is CptHenk.
Verkeerde Discord, zie de link in de TS.Wonkbonko schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:50:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik in de clan van tweakers kan komen op de PC? Ik heb discord gedownload, tweakers gejoined maar waar moet ik in hemelsnaam de namedrop doen?
Mijn nick is CptHenk.
Serieus?looyenss schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:57:
die oneindige lange laadtijd de eerste keer begint me wel mega te irriteren..
Ja die had ik zeker gevonden, en het kistje ook maar geen blueprint...Chief_GG schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:13:
[...]
Moet inderdaad op non-invaded spelen, heb je ook de hidden key / room unlocked waar de blueprint in een specifieke hyena box dropt?
Je weet wel zeker dat je all 3 de parts hebt? (dus te zien in je inventory)ourplayground schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:11:
[...]
Ja die had ik zeker gevonden, en het kistje ook maar geen blueprint...
En in je crafting table heb je niet stiekem de blueprint al? Weet niet meer of je hem specifiek moest looten of dat er overheen lopen ook voldoende was (á la Electronics etc)
Volgens mij is de blueprint ook geen 100% drop, wel een hoge kans maar niet 100%. Dus morgen nog eens proberen.
I did it all in the last hour or so. 382k @490 and 355K @500.
tip van de dag 2, je kan de upgrade meerdere keren uitvoeren, dus als je één hebt met stomme stats kan je nog een maken. (wel meerdere exotic parts nodig)SinergyX schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:33:
Tip van de dag, upgrade Nemesis op _eigen risico_ naar 500, RNG kan je damage namelijk omlaag helpen ipv omhoog
[...]
Wist dat ik iets misteKek schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:47:
[...]
tip van de dag 2, je kan de upgrade meerdere keren uitvoeren, dus als je één hebt met stomme stats kan je nog een maken. (wel meerdere exotic parts nodig)
Maar ding lijkt mininerf te hebben gehad, max wat ik nu heb gehaald is 800k headshot.
Dus.... blijkbaar pak je die op zonder notificatie.. ik check net m’n bench en ja hoor, craften maar!Angeloonie schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:33:
[...]
En in je crafting table heb je niet stiekem de blueprint al? Weet niet meer of je hem specifiek moest looten of dat er overheen lopen ook voldoende was (á la Electronics etc)
Mooi toch?ourplayground schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:48:
[...]
Dus.... blijkbaar pak je die op zonder notificatie.. ik check net m’n bench en ja hoor, craften maar!
Savonds de complete missie overnieuw moeten spelen. Niet dat dat zoon ramp is. Maar wat blijkt. Als ik 2 minuten langer had gespeeld had ik hem gehaald.
Savonds wilde ik eigenlijk de clanfunctie nog eventjes vrijspelen. Door de 3e missie te halen. Er zijn zoveel sidemissies dat ik daar dus niet aan toe ben gekomen. Hier een controle punt. Dan eventjes wat SHD files pakken en noem maar op
De beste bonus is uiteraard mijn kameraden irriteren met het disco dansje
Had me leuker en logischer geleken om per tier alle missies en strongholds weer te doen zodat je meer gevoel hebt van progressie. Tegen de tijd dat je dan aan de nieuwe tier toe bent is het 1e gebied alweer een beetje vergeten. Wat ik nu doe is maar wat control points overnemen om hogere gearscore te halen en dan naar de stronghold. Ander misverstandje... ik dacht dat ik de revive hive actief moest neerleggen om revived te kunnen worden (wss nog uit TD1 tijd waar je met die healing station ook jezelf kon reviven. Kennelijk is t genoeg om m bij je te hebben en charges te hebben doh.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Buiten dat deze functie het makkelijker maakt om met mensen te connecten... wat zijn de andere voordelen?
Zit er soms iets in die kist in het witte huis? Ik begrijp dat ik moet meehelpen aan de clan projects om XP te verdienen voor de clan. Nu is dat dismantelen van items...
Is er trouwens een mogelijkheid om meerdere items in een keer te ontmantelen? Wat doen jullie? Verkopen of ontmantelen?
Meer xp verdienen, rewards bij hogere clan tiers, weekly clan caches (die grote kist in die ruimteOxigeon schreef op zondag 21 april 2019 @ 08:37:
Gisteren dan de clanfunctie geunlocked en me lid gemaakt van de Tweakers clan op de PS4.
Buiten dat deze functie het makkelijker maakt om met mensen te connecten... wat zijn de andere voordelen?
Zit er soms iets in die kist in het witte huis? Ik begrijp dat ik moet meehelpen aan de clan projects om XP te verdienen voor de clan. Nu is dat dismantelen van items...
Is er trouwens een mogelijkheid om meerdere items in een keer te ontmantelen? Wat doen jullie? Verkopen of ontmantelen?
Er zijn meerdere clan projects elke week dus niet alleen dat dismantlen
Je kunt dingen als junk markeren en dan alles in 1 keer dismantlen aan het einde.
@Tsurany gister ook even bezig gegaan met je opmerkingen over builds. Snap er nog immer weinig van maar met wat hulp nu mijn crits nu naar 40 & 51 getild en dat was "maar" 11 & 51.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat scheelt al een hoop, in plaats van gemiddeld ~5% extra damage doe je nu gemiddeld ~20% extra damage.MAX3400 schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:18:
@Tsurany gister ook even bezig gegaan met je opmerkingen over builds. Snap er nog immer weinig van maar met wat hulp nu mijn crits nu naar 40 & 51 getild en dat was "maar" 11 & 51.
Ben zelf 481 en kan deze nog upgrade tot rond de 500 , maar wat dan ? Komt er binnenkort weer een world tier erbij of telkens die weekly missions weer doen? Natuurlijk kan ik wel alle projecten gaan doen maar vind main missions veel leuker.
Maar om elke keer opnieuw stronghold missions opnieuw te doen zie ik ook weer niet zitten.
Iemand tips
Er is zat te doen maar inderdaad misschien een beetje rinse & repeat voor sommigen; in een groepje samenspelen, ouwehoeren, etc is ineens een hele nieuwe ervaring
Ik begrijp dat er geen nieuwe missions meer komen tot de nieuwe weekly missions of de raid die er binnenkort aan komt ?MAX3400 schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:01:
@CallmeGod je kan echt hoger dan 500 met je gear. Heb nu 2 recalibrated items en daardoor zit ik nu op 505 (dacht ik).
Er is zat te doen maar inderdaad misschien een beetje rinse & repeat voor sommigen; in een groepje samenspelen, ouwehoeren, etc is ineens een hele nieuwe ervaring
Voor nu dus grinden tot Gear 505.
Komt er wel trouwens een nieuwe world tier 6 of?.
Hoor trouwens ook niemand over de darkzone.
Zelf ook maar 1 keer geweest.
DZ is wel aardig maar teveel "snipers" die je leven zuur proberen te maken. Er is wel goede gear te vinden trouwens. En er is ook een "secret vendor" die je kan vinden / beroven.
Snipers in de DZ? Amper. Meestal wilt iedereen gewoon lekker looten, zelden dat je in een pvp terecht komt en helemaal zelden dat je echt van flinke afstand beschoten wordt.MAX3400 schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:14:
DZ is wel aardig maar teveel "snipers" die je leven zuur proberen te maken. Er is wel goede gear te vinden trouwens. En er is ook een "secret vendor" die je kan vinden / beroven.
Je kan een keer een slechte ervaring hebben maar die zijn toch echt in de minderheid.
Indien mogelijk doe ik dan graag ff mee
[ Voor 10% gewijzigd door piiggy op 21-04-2019 12:21 ]
Waar je de moeilijkheidsgraad kan veranderen, kan je ook de faction aanpassen naar Invaded.piiggy schreef op zondag 21 april 2019 @ 12:18:
Is er toevallig iemand op de PS4 die de capitol building nog moet spelen op invaded? Ik mis alleen nog het nemesis onderdeel van die missie maar die is nu niet invaded voor mij..
Indien mogelijk doe ik dan graag ff mee
Op de PC ga je dan eerst naar het scherm waarbij je moelijkheidsgraad kan instellen (toets G)
en vervolgens zie je onderin dat je dezelfde toets G moet indrukken om de missie invaded te maken.
Dit kan alleen bij de missies die deze week invaded zijn "geweest"
Angelo NL / Global Cargo VTC
I know, ben misschien wat onduidelijk geweest.. Excuses! Bedoelde vooral of er iemand op de PS4 speelt die net lvl 30 of een lagere world tier is waarbij alles nog invaded is, zodat ik even kan aanhaken..Pykow schreef op zondag 21 april 2019 @ 12:50:
[...]
Waar je de moeilijkheidsgraad kan veranderen, kan je ook de faction aanpassen naar Invaded.
Op de PC ga je dan eerst naar het scherm waarbij je moelijkheidsgraad kan instellen (toets G)
en vervolgens zie je onderin dat je dezelfde toets G moet indrukken om de missie invaded te maken.
Dit kan alleen bij de missies die deze week invaded zijn "geweest"
Ben zelf WT5 en dan is het helaas om de week een andere. Voor de mensen op de PS4 die het niet wisten: om moeilijkheid of faction aan te passen moet je driehoek ingedrukt houden!
[ Voor 11% gewijzigd door piiggy op 21-04-2019 13:17 ]
Begin nu echt farm moe er van te worden aangezien je elke keer dezelfde missies moet spelen voor de drop. Maar het mag gewoon niet zo zijn
Welkom bij RNG.FidoDido schreef op zondag 21 april 2019 @ 16:35:
Is die merciless drop bugged of zo, ik farm er al 2 weken voor het wil gewoon niet droppen. Heb een build waar die zeer goed mee zou werken namelijk.
Begin nu echt farm moe er van te worden aangezien je elke keer dezelfde missies moet spelen voor de drop. Maar het mag gewoon niet zo zijn
Maar ben eerder benieuwd naar een build voor dat wapen. Die damage was alles behalve bijzonder en die binairy trigger was echt een marteling om te gebruiken.
Moet zeggen dat ze wel goed/regelmatig genoeg droppen die exotics zolang je maar tegen de juiste factie speelt. (Sweet dreams zie ik regelmatig in de bunker of Roosevelt Island missie)
Ben ook al weken bezig, nog nooit gezien. Ik heb het opgegeven. Ik doe die missies enkel nog als het toevallig een daily is. Hyena bounties probeer ik nog wel mee te pakken, daar is ook kans op droppenFidoDido schreef op zondag 21 april 2019 @ 16:35:
Is die merciless drop bugged of zo, ik farm er al 2 weken voor het wil gewoon niet droppen. Heb een build waar die zeer goed mee zou werken namelijk.
Verwijderd
Ja naar de story ga je world tier 1 in. dan krijg je nieuwe missies (invaded) die kan je aanpassen in moeilijkheidsgraad.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2019 @ 19:49:
Is het mogelijk om de moeilijkheidsgraad nog wat aan te passen als je met de SP bezig bent?
Net zoals je missies opnieuw "moet" spelen op een hogere moeilijkheidsgraad.
SP is niet alleen van leven 1 tot 30, maar gaat nog door tot World Tier 5.
Komen alle missies nog een keer aanbod, maar dan net iets anders.
Daarna begint het looten en verzamelen van items
Angelo NL / Global Cargo VTC
gewoon aantrekken wat lekkerste speelt imo. Je wisselt tot w5 zo snel van gear.Oxigeon schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:21:
Ik heb nu verschillende items in mijn inventory. De een heeft veel armor de andere veel health. En dan heb je nog de wapens die niet veel armor of health hebben. Maar wel veel skill power. Ik ben nu pas level 9. Moet ik me dan al wat aantrekken van die skill power of gewoon de uitrusting pakken met de meeste armor / health
Psn - Sevyxs
Het kan met je Recalibration Station, maar ik zou voor nu gewoon aantrekken wat een hogere Gear Score heeft. Niet te veel druk maken over armor/health/skill points. Het gaat binnenkort toch behoorlijk aangepast worden.CallmeGod schreef op maandag 22 april 2019 @ 10:16:
Ik heb verschillende 5 gearsets van pariot maar deze zijn alle rond de 450 score kan ik deze hoger tillen naar me huidige gearscore 485 ?
Bron
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik zie je elke keer joinen en leaven. Lees de readme eens een keer..JohnnyV76 schreef op maandag 22 april 2019 @ 12:32:
ik zit nu op discord en wil graag de clan joinen maar zie het #namedrop kanaal niet. Ook als ik t in type vindt ie geen matches. Zit ik toch op de verkeerde?
Dan hoef ik met me 19 uur op de teller nog niet veel te verwachten.Heb nu een paar paarse drops gehad.Grindtegel schreef op maandag 22 april 2019 @ 15:00:
Ik speel nou al meer dan 200 uur en nog nooit heb ik een exotic drop gehad, fuck you RNG!
Sinds zaterdag veel plezier met de game.
[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 22-04-2019 16:38 ]
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)