Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
PinusRigida schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:48:
In TD2 however lijkt het alsof de Pulse overbodig is, het biedt zeer weinig meerwaarde... om niet te zeggen: geen, toen ik voor het eerst zonder pulse speelde heb ik geen seconde het gevoel gehad dat ik het miste en dat was heel vroeg in-game, sindsdien heb ik het ding niet meer gebruikt.
Pulse wordt daarna ook compleet overruled door de sniper specialization, de drone (mits ze die niet kapot schieten), werkt 50x beter en kan je nonstop rondsturen. Goed, je krijgt geen bonus (bij Pulse ook niet behalve met een talent), maar werkt beter.
Angeloonie schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:24:
- Te weinig nuttige skills. Bepaalde skills zijn werkelijk troep (Firefly, Pulse anyone) of gewoon zwaar underpowered. Ik zie geen enkele reden om andere skills dan Reviver Hive + 1 van Restoration Drone/Seeker Mine/Chem Launcher (heal) te runnen.
Oplossing: buff skills die damage moeten doen zodat ze daadwerkelijk damage doen :X
Die chem launcher verwacht ik een nerf, de enige met 18sec (of 24?) base cooldown, tegenover minimaal 1 minuut tot dacht 3 minuten van alle overige (hive 3 dacht ik?). Ik gebruik de corrosive versie samen met skillpower 10 ammo, buiten damage te doen tegen mobs die gaan schuilen, werkt het ook om ze er juist weg te krijgen.

Ik snap werkelijk niets van die Firefly, je kan never nooit zo lang met je kop boven muurtje hangen om iedereen te taggen, vervolgens doet dat ding of geen damage, of blind werkt niet, of hij red het niet eens.

Denk dat ze al genoeg data hebben om te zien dat Firefly en shield werkelijk nooit gebruikt worden, Pulse heel af en toe (zie hem nog wel eens), zo zie ik ook niemand met die mortar turret (al werkt hij wel, de delay is freaking irritant en damage simpel te laag), die payload drone heb ik nooit geprobeerd (wederom, je gaat niet met je kop boven muurtje 2 punten aanwijzen).

Ik vind bounties veruit leukste om te doen, buiten dat je world events tegenkomt en gros altijd in hetzelfde gebouw zit, is het een leuke openworld afwisseling tegenstelling tot missies.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnI-NL
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-10-2024
MAX3400 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:05:
Welke vriendelijke Tweaker (xbox) wil vanavond vanaf ongeveer 19:00 helpen om 3 missies op Hard uit te spelen?

Capitol, Tidal & Roosevelt, te beginnen bij Capitol.
Ik zal proberen er te zijn meestal.speel ik pas vanaf 2030 maar als alles vroeg in bed ligt probeer ik wel online te zijn. UnI NL op Xbox en in tweakerstwee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

PinusRigida schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:48:

In TD2 however lijkt het alsof de Pulse overbodig is, het biedt zeer weinig meerwaarde... om niet te zeggen: geen, toen ik voor het eerst zonder pulse speelde heb ik geen seconde het gevoel gehad dat ik het miste en dat was heel vroeg in-game, sindsdien heb ik het ding niet meer gebruikt.
Grootste nut van Pulse is de cast time en de instant cooldown. Mooi te gebruiken voor On The Ropes.
Jack_Mojo schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:16:
Lees hier dat sommige mensen echt een Vector zouden willen bv. Volgens mij heb ik die al een paar keer gediscard. Is die zo goed dan?
Een firerate van 1.2k met 60% crit change zorgt voor 12 crits per seconde. Dat zou, tezamen met Clutch, een hele leuke combinatie opleveren.
MrVegeta schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:35:
[...]

Liever geen PVP verplichten voor spelers die enkel PVE willen spelen, is de DZ niet gewoon PVP? Waarom moet daar een reward van gear aan hangen? Dat is toch ook niet zo in CS:GO of Overwatch?
Velen zien de Dark Zone direct als PVP terwijl ik er zelden echt PVP spelers tegen kom. Als je zelf niet rogue gaat is de kans ook erg klein dat anderen dat doen. Vaak genoeg met willekeurige spelers landmarks gecleared en gear gezocht. De enorm hoge droprate van items, de meesten zonder contamination, zorgt er voor dat je heel snel leuke gear vind. Combineer het met Dark Zone proficiency crates (meerdere per uur) en het gaat echt hard. Bij een death verlies je ook enkel contaminated gear, de rest kan je allemaal houden.

Meeste Dark Zones lijken ook nog eens volledig leeg, volgens mij loop je er vaak niet met meer dan zes of zeven anderen rond. Risico valt dus echt enorm mee als je niet als eerste rogue gaat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

@Tsurany misschien omdat dat in Division 1 zo was? Dacht dat DZ toen 100% PVP was. Maar heb die game niet gespeeld.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
MrVegeta schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:25:
@Tsurany misschien omdat dat in Division 1 zo was? Dacht dat DZ toen 100% PVP was. Maar heb die game niet gespeeld.
nope, in Div1 had je ook PvE in de DZ net als in Div2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
DigitalError schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:39:
[...]

nope, in Div1 had je ook PvE in de DZ net als in Div2
Dit was pas later zo.
In het begin tot patch 1,5 uit het hoofd was het allemaal contaminated en zat de kans er in dat je het kwijt raakte omdat van je 9 items er maar 5 protected waren.
Je kreeg toen ook geen loot van landmarks en chests waren contaminated met lange cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Zo 100 uur in division 2 zitten en nu wachten op nieuwe content, want ik kom niet vooruit.

1. Ik heb al 100x bounties gedaan en steeds kom ik dezelfde gasten tegen op dezelfde gebieden. begint saai te worde.
2. 0,0 exotic drop in 100 uur tijd
3. D50 level 1 voor de exotic deagle is volgens mij uit het spel gehaald en dropt nooit.
4. one shot dood gaan af en toe is vrij irritant aan het worden
5. PvP / DarkZone is niets aan, spawn campen is not my kind of fun. Plus nooit fan geweest van PvP met builds. want 1 build kan sterker zijn dan een andere omdat diegene meer luck heeft gehad met het vinden van items.

Dus ben nu wel even Division moe aan het worden en wacht op de Raid volgende week.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
yo, later

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pykow schreef op maandag 15 april 2019 @ 21:23:
Zo 100 uur in division 2 zitten en nu wachten op nieuwe content, want ik kom niet vooruit.

1. Ik heb al 100x bounties gedaan en steeds kom ik dezelfde gasten tegen op dezelfde gebieden. begint saai te worde.
2. 0,0 exotic drop in 100 uur tijd
3. D50 level 1 voor de exotic deagle is volgens mij uit het spel gehaald en dropt nooit.
4. one shot dood gaan af en toe is vrij irritant aan het worden
5. PvP / DarkZone is niets aan, spawn campen is not my kind of fun. Plus nooit fan geweest van PvP met builds. want 1 build kan sterker zijn dan een andere omdat diegene meer luck heeft gehad met het vinden van items.

Dus ben nu wel even Division moe aan het worden en wacht op de Raid volgende week.
100 uur is ook best veel voor 50 euro...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
MrVegeta schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:29:
[...]

100 uur is geen tijd voor een game als deze...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

MrVegeta schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:29:
[...]

niet als je deluxe voor 80 euro hebt gekocht ;)
Maar als ik er 100 uur in kan steken ben ik al tevreden over de prijs.
Verwacht dat er nog wel meer uren inkomen, maar minder uren per week.
looyenss schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:39:
[...]

Eens in loot games moet dit te verdubbelen te zijn ;)
Maar voor nu even klaar. Sinds launch ook alleen maar division 2 gespeeld haha ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:46
@Pykow Hoeft ook niet perse een level 1 te zijn, maar ook level 500 zijn, als het maar high-end is.

Ben zelf ook wel een beetje klaar met het spel. Doe redelijke damage, Challenging content is goed te doen. Ben te lui om alle gear na te kijken of het misschien nog net wat meer damage kan. Er zijn gewoon te veel variabelen en de recalibration is te gelimiteerd om er echt wat mee te kunnen. Tijd voor een pauze en zien wat de volgende patch brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Looter shooter met rng in drops, je bent niet binnen 100 uur min-max.. zelf 1500 in td1 zitten, hoort bij het genre, grinden tot je een ons weegt. Niks voor jou? Lekker csgo spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Pykow schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:54:
[...]

niet als je deluxe voor 80 euro hebt gekocht ;)
Maar als ik er 100 uur in kan steken ben ik al tevreden over de prijs.
Verwacht dat er nog wel meer uren inkomen, maar minder uren per week.

[...]

Eens in loot games moet dit te verdubbelen te zijn ;)
Maar voor nu even klaar. Sinds launch ook alleen maar division 2 gespeeld haha ;)
Komt met de raids wel weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:46
looyenss schreef op maandag 15 april 2019 @ 23:04:
[...]

Looter shooter met rng in drops, je bent niet binnen 100 uur min-max.. zelf 1500 in td1 zitten, hoort bij het genre, gronden tot je een ons weegt. Niks voor jou? Lekker csgo spelen
Misschien een beetje overdreven om dan maar meteen CS:GO te moeten spelen, maar 100 uur is inderdaad niet veel voor een spel als dit. Zit nu zelf op de 147 uur en had eigenlijk wel wat meer verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door Yukidaruma op 15-04-2019 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Yukidaruma schreef op maandag 15 april 2019 @ 23:06:
[...]

Misschien een beetje overdreven, maar 100 uur is inderdaag niet veel voor een spel als dit. Zit nu zelf op de 147 uur en had eigenlijk wel wat meer verwacht.
Same, maar tis ook beetje wachten op de volgende content en of er iets veranderd aan je gear score. Of dat armoe obsolete wordt of weet ik veel wat ze uit TD1 herhalen haha

Ik noemde cgso omdat de gequote deze game daarmee vergeleek

[ Voor 6% gewijzigd door looyenss op 15-04-2019 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

looyenss schreef op maandag 15 april 2019 @ 23:04:
[...]

Looter shooter met rng in drops, je bent niet binnen 100 uur min-max.. zelf 1500 in td1 zitten, hoort bij het genre, grinden tot je een ons weegt. Niks voor jou? Lekker csgo spelen
Kalm maar. Wil je graag duizend uur spenderen aan excel sheets met data, ga lekker Eve Online spelen ;).
Ik noemde cgso omdat de gequote deze game daarmee vergeleek
... nee, dat deed ik niet. Ik zei enkel dat je de Dark Zone niet extra hoeft te belonen. Dat is PVP, de rush is tegen andere spelers te spelen zoals in CS:GO.

Ik vind het wat overdreven dat je klaagt over een game zonder subscription een maand na release en voor 60 euro waar je nu makkelijk 100 uur in hebt zitten en er komt volgende week een raid uit. Beetje verwend vind ik dat. Als je net als in WoW uren in een dungeon/missie moest zitten en hopen op dat ene item, of weken grinden om je eerste mount te kunnen kopen, dan was het vast ook niet goed geweest ;).

Ik vind ook dat ze de content wat meer hadden mogen verspreiden, ik ben nu in 2 avonden van World Tier 1 naar 5 gegaan. En geen enkele keer dacht ik dat mijn karakter progressie had gemaakt. Jammer, zo hadden het gevoel van accomplishment wat meer kunnen geven en de spelers wat meer tijd in game kunnen geven. Want 100 uur in een looter shooter in ongeveer een maand is wel erg weinig. Zag net dat de game nu precies een maand uit is. 100 uur is dan 25 uur per week. Als je in het weekend 12 uren speelt en 1 avond geen division speelt heb je nog 4 avonden 3 uren. Mocht je werkend zijn dan is dat wel een aardige inschatting. Niet gek dat je het dan een beetje zat bent :). Ik heb er nu 70 uur in zitten en begin net met het min-maxen van de gear, ben benieuwd of ik dat nog klaar kan hebben voor de raids en met wie ik de raids ga doen...

Nog een klein vraagje over attributes, talents en gear. Zijn dezen aan elkaar gekoppeld? Volgens mij zijn sommige talents exclusief aan het type gear, maar zijn attributes dat ook? Of kan je attributes overal op vinden?

[ Voor 78% gewijzigd door MrVegeta op 15-04-2019 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Ik klaag helemaal niet? Heb het mega naar m'n zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

looyenss schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 00:06:
Ik klaag helemaal niet? Heb het mega naar m'n zin...
[...]

:+ dan heb ik je verkeerd begrepen :). Ik reageerde op iemand die (naar mijn idee) klaagde over gebrek aan content maar hij had er 100 uur in zitten, wat ik dus niet slecht vind. Jij reageert daar op met dat 100 uur vrij weinig is. Technisch gezien heb ik jullie dan door elkaar gehaald... Laten we maar weer even terug naar discussies over de game gaan.

Wat verwachten jullie eigenlijk van de raid? Is daar al iets van bekend?

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 16-04-2019 00:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:50
MrVegeta schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 00:19:
[...]

[...]

:+ dan heb ik je verkeerd begrepen :). Ik reageerde op iemand die (naar mijn idee) klaagde over gebrek aan content maar hij had er 100 uur in zitten, wat ik dus niet slecht vind. Jij reageert daar op met dat 100 uur vrij weinig is. Technisch gezien heb ik jullie dan door elkaar gehaald... Laten we maar weer even terug naar discussies over de game gaan.

Ik verwacht een gekkenhuis met bullet sponsen :)
Inmiddels aangekomen op wt5 met gearscore rond de 475. Nog steeds een erg lekkere shooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

[...]

Ik verwacht niets, dan kan het hopelijk alleen maar meevallen :+

Gisteren alle event cache items binnen geharkt, best goed te doen.
Wel irritant dat ik met random bounties eigenlijk zowat alleen maar dezelfde regio/area krijg

Na 8x een bounty in de archive room was ik federal triangle wel zat .... :|

Nu maar beetje commendation hunten, maar tov de commendations in D1 zijn ze nogal meh moet ik zeggen .
Vermaak mij vooralsnog prima, maar hoop echt dat ze wat dingen aanpassen, zoals wat lagen RNG weghalen met gear en het craften wat meer rendabel maken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Ik verwacht niets, maar als ze het matchmaken met 8 man niet goed hebben dan is het voor mij al een dikke faal.

Dus óf squads van 8 man laten maken, of zelf kiezen met welke andere squad je wilt gaan matchmaken. Iig dat je dus zelf controle hebt welke 8 man mee gaan, ipv dat je met 4 + 4 randoms gematched wordt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• awesem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 16:20
Is dit een leuke game om met 3 vrienden te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:37
Angeloonie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:56:
[...]

Ik verwacht niets, maar als ze het matchmaken met 8 man niet goed hebben dan is het voor mij al een dikke faal.

Dus óf squads van 8 man laten maken, of zelf kiezen met welke andere squad je wilt gaan matchmaken. Iig dat je dus zelf controle hebt welke 8 man mee gaan, ipv dat je met 4 + 4 randoms gematched wordt.
Mee eens, als het random gaat zijn dan is de lol er zo af. Ik verwacht dan ook gewoon een lobby waar je mensen kan uitnodigen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster

Ik verwacht weer een zeer cheesy mechanic ala dragon's nest of lost signal. (iets met time gated verplichte vuurzee terwijl de mobs al 5x dood waren anyone?)
Dat je bepaalde verder nutteloze builds in je team moet hebben omdat je anders gewoon dood gaat.
Hierbij valt te denken aan een ressistance build om status effecten te omzeilen of een tank zoals D3FNS builds uit lost signal om die hostages mee te redden. (wat zonder D3FNS gewoon niet mogelijk was :F )
Dat een team niet alleen maar uit 4 dps kan bestaan ala maar van die specifieke builds die buiten die raid om nergens nuttig voor zijn , ik bedank! :|

Zou pas leuk zijn als je echt een soort strongpoint hebt en 2 flanken waarover je die 8 man goed moet verdelen. SMG/Shotgun op de flanken en snipers/AR/LMG/Support skills op de strongpoint.
Ach een mens kan dromen het zal vast een spray fest zijn waar iedere casual met een driekwart dood team het nog moet kunnen halen :+ (mompelt iets met ze hebben voor het spel betaalt dus moeten perse de beste gear/moeilijkste content kunnen doen zonder eigen inzet :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Inmiddels ben ik al enkele dagen level 30. Vond het redelijk overweldigend toen de map weer helemaal rood werd en wist niet goed wat te doen kwa gear, wat te houden, wat te vendoren, wat te decontructen of te calibraten... In een spel als Diablo is dat precies simpeler (?), als je een set complete krijg je 800% bonus op item x of y, dat is dan wel vlug duidelijk dat je daarvoor gaat. In the division is het meer 15% hier, 10% daar ... Ik vind er precies niet onmiddellijk mijn draai in.

Het zal beteren gok ik, her en der wat youtube vids bekijken. Als ik het goed voorheb is het ook allemaal niet zo belangrijk om je gear te optimaliseren zoalng je geen gearscore van 450 hebt ofzo...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
SideShow schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:45:
Inmiddels ben ik al enkele dagen level 30. Vond het redelijk overweldigend toen de map weer helemaal rood werd en wist niet goed wat te doen kwa gear, wat te houden, wat te vendoren, wat te decontructen of te calibraten... In een spel als Diablo is dat precies simpeler (?), als je een set complete krijg je 800% bonus op item x of y, dat is dan wel vlug duidelijk dat je daarvoor gaat. In the division is het meer 15% hier, 10% daar ... Ik vind er precies niet onmiddellijk mijn draai in.

Het zal beteren gok ik, her en der wat youtube vids bekijken. Als ik het goed voorheb is het ook allemaal niet zo belangrijk om je gear te optimaliseren zoalng je geen gearscore van 450 hebt ofzo...
In het dikgedrukte stukje zit de kern. Het maakt allemaal vrij weinig uit wat je doet met je gear. De bonusen zijn zo klein dat het vrij eenvoudig is om een werkende setup te krijgen.
Het verschil met volledig optimaliseren is misschien effectief 20% meer damage oid. Als je gewoon wat weapon damage of specifieke weapon damage hebt op je gear zit je eigenlijk al goed. :P

De duidelijkheid van Diablo 3 waar je duidelijk een bepaalde richting op gaat (bijv. Unhallowed Essence voor de DH = MS build) bestaat niet in TD2. Er zijn simpelweg geen builds, enkel wat optimalisatie en kleine bonusen voor bepaalde speelstijlen.

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2019 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:02
shroudster schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:44:
[...]

(mompelt iets met ze hebben voor het spel betaalt dus moeten perse de beste gear/moeilijkste content kunnen doen zonder eigen inzet :r )
Ja stel je voor, dat mensen die ook nog een leven hebben, een spel leuk zouden gaan vinden, in plaats van frustrerend. Dat moeten we niet hebben hoor!

8)7
awesem schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:25:
Volmondig JA.

[ Voor 17% gewijzigd door Prullenbak84 op 16-04-2019 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Prullenbak84 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:03:
[...]

Ja stel je voor, dat mensen die ook nog een leven hebben, een spel leuk zouden gaan vinden, in plaats van frustrerend. Dat moeten we niet hebben hoor!

8)7
Mwah ben het wel eens met hem, het wordt vaak te makkelijk gemaakt voor iedereen om alles zomaar te halen. Ik bedoel: je kunt WT5 al halen door random troep aan te trekken.. De hele World Tiers zijn eigenlijk nutteloze vulling omdat je er zo doorheen fietst.
Zelfde met endgame content, het is veelal niet te moeilijk gemaakt om het toegankelijk te houden.

Prima dat je als casual speler ook wel ver kan komen, maar er zou echt content moeten zijn waar je je best voor moet doen qua gear, waar je echt voor moet min/maxen. Maar helaas bestaat min/maxen nauwelijk nu, dus dat schiet al niet op..

Het is prima als er content is die initieel maar door 50% (of minder) van de spelers gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Prullenbak84 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:03:
[...]

8)7
Overdrijven is ook een kunst.
Een raid of moeilijkste niveau dat op dag 1 zonder afgestemde gear al te clearen is kan men moeilijk een uitdaging noemen. (kijkt naar heroic invaded missies)
Bij een raid verwachten zeker de mensen met een MMO(RPG) achtergrond toch wel dat daar meerdere pogingen/avonden in zitten om de normale variant te halen , laat staan heroic/legendary. (fn fact in TD1 waren incursions zonder checkpoints standaard niveau! good times om dan te halen versus 5 checkpoints nu..... )
Is toch niks mis mee als legendary DC airport pas over 1 maand gecleared wordt door de eerste mensen ipv het eerste weekend....
Iets met effort/reward en voldoening halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
awesem schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:25:
Wat mij betreft wel!

Tactisch is het niet enorm hoogstaand omdat support rollen nog niet goed werken. Maar voorlopig vind ik het toch erg leuk om met clanleden samen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Angeloonie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:09:
[...]

Mwah ben het wel eens met hem, het wordt vaak te makkelijk gemaakt voor iedereen om alles zomaar te halen. Ik bedoel: je kunt WT5 al halen door random troep aan te trekken.. De hele World Tiers zijn eigenlijk nutteloze vulling omdat je er zo doorheen fietst.
Zelfde met endgame content, het is veelal niet te moeilijk gemaakt om het toegankelijk te houden.

Prima dat je als casual speler ook wel ver kan komen, maar er zou echt content moeten zijn waar je je best voor moet doen qua gear, waar je echt voor moet min/maxen. Maar helaas bestaat min/maxen nauwelijk nu, dus dat schiet al niet op..

Het is prima als er content is die initieel maar door 50% (of minder) van de spelers gedaan kan worden.
Ik denk dat als je totaal niet op je gear let en een prutser bent, je echt wel moeite krijgt met sommige stukken. Ikzelf let er best wel op en heb ook TD1 veel gespeeld, maar soms is het echt niet makkelijk. Moeilijkheid is overigens ook op andere manieren te bereiken zoals dat nu in TD2 gebeurt (gewoon meer paarse en gele mannetjes van alle kanten laten komen en succes ermee), maar dat terzijde.

Als je een spel koopt, moet je dat gewoon "goed uit kunnen spelen" door echt wel meer dan 50% van de spelers (die het spel leuk genoeg vinden om daar de tijd in te stoppen, uiteraard). Ieder spel wordt naar het einde toe moeilijker met hier en daar een piek en hier en daar een adempauze. Dat is gewoon logisch. Maar ook voor de "casual" speler moet het uiteindelijk gewoon wel te doen zijn. Ik kan heel slecht tegen de instelling "Ja nee dit is alleen voor ons "echte" spelers. Niet voor jullie plebs met een baan en een huishouden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Prullenbak84 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:20:
[...]

Ik denk dat als je totaal niet op je gear let en een prutser bent, je echt wel moeite krijgt met sommige stukken. Ikzelf let er best wel op en heb ook TD1 veel gespeeld, maar soms is het echt niet makkelijk. Moeilijkheid is overigens ook op andere manieren te bereiken zoals dat nu in TD2 gebeurt (gewoon meer paarse en gele mannetjes van alle kanten laten komen en succes ermee), maar dat terzijde.

Als je een spel koopt, moet je dat gewoon "goed uit kunnen spelen" door echt wel meer dan 50% van de spelers (die het spel leuk genoeg vinden om daar de tijd in te stoppen, uiteraard). Ieder spel wordt naar het einde toe moeilijker met hier en daar een piek en hier en daar een adempauze. Dat is gewoon logisch. Maar ook voor de "casual" speler moet het uiteindelijk gewoon wel te doen zijn. Ik kan heel slecht tegen de instelling "Ja nee dit is alleen voor ons "echte" spelers. Niet voor jullie plebs met een baan en een huishouden."
Ik begrijp je punt, maar ik denk dat de casual speler de story mission speelt, misschien nog een keer de invaded op normal en daarmee is het voor de standaard speler wel klaar en kan hij/zij nog zat doen om casual door te gamen.
De fanatiekelingen (of die nu wel of geen baan, huishouden, sociaal leven hebben doet er hier totaal niet toe) willen graag wat meer. Als ik zie dat we gisteren in een groepje zonder het echt moeilijk te hebben gehad een missie op challenging door lopen, dan mag er wat mij betreft wel wat gedaan worden aan de moeilijkheidsgraad, met daarbij ook een kans op een betere beloning.
Wil je als casual gamer ook die loot bemachtigen, dan zal je er (meer) tijd in moeten stoppen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Prullenbak84 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:20:
[...]

Ik zeg toch ook "initieel maar door 50% (of minder) van de spelers gedaan kan worden"?

Dus de casual spelers komen echt wel bij die content aan, maar niet direct wanneer het beschikbaar is. Ik zeg niet dat het permanent locked out zou moeten zijn voor casual spelers. Uiteraard kan een casual speler daar ook echt wel komen op een gegeven moment, want ook die zullen constant wat verbeteren en dus dichter bij die content komen.

Probleem is nu dat alle content door iedereen probleemloos te voltooien is. En met probleemloos bedoel ik niet zonder doodgaan (zondag ook nog 4x gewiped op Tidal Basin), maar dat je de content gewoon binnen een uurtje kunt uitspelen. Het klopt gewoon niet in een MMO achtige game dat je endgame content in poging 1 kunt uitspelen. Dat zie je bijv. in WoW oid ook niet, daar leer je van je pogingen en ga je dingen aanpassen om het te halen.
Maarja, dat aanpassen bestaat dus simpelweg niet in TD2, dus dan is het logisch dat je endgame content moet kunnen halen met elke random setup :P

PS, ik ben ook een pleb met baan, kind en huishouden, en game 3-4 avonden per week. Dat is echter geen definitie van casual.

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2019 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo die maskers zijn toch lastiger dan we dachten, niet zozeer de vijanden zelf maar eerder de manier waarop de ghost te voorschijn komt.

We hebben de enkele maskers (vier dacht ik) nu gehaald maar gisteren zijn we anderhalf uur bezig geweest om de Dubbele Ghost bij het zwembad te laten spannen. Youtube filmpjes gevolgd maar niets werkte 8)7

Edit: Ook spande de onderdelen voor de Chatterbox gun gisteren niet overigens. Misschien dat het verband heeft ofz.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 16-04-2019 10:37 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
ourplayground schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:30:
[...]

Ik begrijp je punt, maar ik denk dat de casual speler de story mission speelt, misschien nog een keer de invaded op normal en daarmee is het voor de standaard speler wel klaar en kan hij/zij nog zat doen om casual door te gamen.
De fanatiekelingen (of die nu wel of geen baan, huishouden, sociaal leven hebben doet er hier totaal niet toe) willen graag wat meer. Als ik zie dat we gisteren in een groepje zonder het echt moeilijk te hebben gehad een missie op challenging door lopen, dan mag er wat mij betreft wel wat gedaan worden aan de moeilijkheidsgraad, met daarbij ook een kans op een betere beloning.
Wil je als casual gamer ook die loot bemachtigen, dan zal je er (meer) tijd in moeten stoppen.
Dit is waar. Wij hebben het er met die strongholds natuurlijk ook wel over gehad. Die waren vrij makkelijk. Tegelijkertijd was de laatste normale story-missie (daar waar ik jullie groep joinde) wel een gekkenhuis :P

Misschien zijn de momenten waarop dit spel moeilijk is gewoon een beetje apart, en dat komt misschien door het feit dat ze van tevoren niet weten hoe jouw gear en wapen is op t moment dat je een bepaalde missie gaat doen. Ik vind er op zich niks mis mee dat een challenging missie goed te doen is, als je van tevoren tijd erin gestoken hebt om de goede gear te verzamelen. Misschien moeten ze er gewoon een richtlijn gearscore bij zetten: Challenging is pas te doen vanaf rond 480 bijvoorbeeld, en waag t niet om hie rbinnen te komen onder GS450. Iets in die richting. Net als wat ze in de story met levels doen.
Ik zeg toch ook "initieel maar door 50% (of minder) van de spelers gedaan kan worden"?
Jep, sorry :)
Dus de casual spelers komen echt wel bij die content aan, maar niet direct wanneer het beschikbaar is. Ik zeg niet dat het permanent locked out zou moeten zijn voor casual spelers. Uiteraard kan een casual speler daar ook echt wel komen op een gegeven moment, want ook die zullen constant wat verbeteren en dus dichter bij die content komen.
Ik zie mezelf dus als zo'n casual speler en ik kom gestaag door. Zit nu een paar dagen in WT5 en ga nu GS500 spullen zoeken. Op dit moment is de open wereld voor mij op een redleijk niveau. Ik hoef niet bang te zijn dat ik op iedere hoek van de straat dood ga, maar heel erg makkelijk is t ook niet. En straks als de raid beschikbaar is, heb ik gewoon GS500 en kan ik hopelijk mee doen. Prima toch?
Probleem is nu dat alle content door iedereen probleemloos te voltooien is. En met probleemloos bedoel ik niet zonder doodgaan (zondag ook nog 4x gewiped op Tidal Basin), maar dat je de content gewoon binnen een uurtje kunt uitspelen. Het klopt gewoon niet in een MMO achtige game dat je endgame content in poging 1 kunt uitspelen. Dat zie je bijv. in WoW oid ook niet, daar leer je van je pogingen en ga je dingen aanpassen om het te halen.
Misschien zie ik t spel teveel als een open world shooter ipv van een wow achtige rpg...dat zou goed kunnen.

Zal vanavond eens proberen om een hard of challenging iets te solo-en, met mijn gs460 ofzo. Kijken of 't echt allemaal zo makkelijk is ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Prullenbak84 op 16-04-2019 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Donstil schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:35:
Zo die maskers zijn toch lastiger dan we dachten, niet zozeer de vijanden zelf maar eerder de manier waarop de ghost te voorschijn komt.

We hebben de enkele maskers (vier dacht ik) nu gehaald maar gisteren zijn we anderhalf uur bezig geweest om de Dubbele Ghost bij het zwembad te laten spannen. Youtube filmpjes gevolgd maar niets werkte 8)7
Wat heb je daar uiteindelijk geprobeerd?

Dat is een van de makkelijkste:
- Ga 's nachts (na 21:00) naar dat zwembad (hoop dat je de juiste had)
- Doe de jumping jacks in het zwembad
- Hunters :P

Oh en die Chatterbox parts zijn random.. Je hebt niet 100% kans op een part. Neem aan dat je ook op de juiste plek aan het zoeken was?

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2019 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Angeloonie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:42:
[...]

Wait wut? hier heb ik nog niet eerder van gehoord... is dit een geheim iets om (nog) meer kleding spul te krijgen? of is het een masker waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
ourplayground schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:43:
[...]

Wait wut? hier heb ik nog niet eerder van gehoord... is dit een geheim iets om (nog) meer kleding spul te krijgen? of is het een masker waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt?
Er zitten raadsels verstopt die een Hunter spawnen, en je krijgt een masker van de hunters. Is puur cosmetic.

Zie deze guide bijv.: https://www.reddit.com/r/..._on_how_to_obtain_all_12/
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VilkB6k.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2019 10:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:30:
Onder het simpele principe, dit is geen MMORPG. Mag wel een MMO zijn, maar daar stopt ook elke link met raid-based RPG games. De variatie van AI, setup van builds (of beter, de RNG ervan). WoW heeft per slot maar 1, 2 of 3 items maximaal met fixed stats, de absolute pool van specifieke builds is zeer beperkt, de skills en rotations kan je op een hand tellen. De AI, gevecht en timers zijn absoluut, je kan een bijna perfect scenario maken en daar je hele missie op aanpassen. Het try&repeat principe is ook niet meer dan een 'dansje' leren en deze met een groep tot perfectie te kunnen uitvoeren, compleet anders dan Div2.

Een shooter heeft per definitie een andere vorm van 'moeilijkheid', je aiming bepaalt al 90% van de uitkomst, de overige 10% is AI manipulatie en wat positionering. Weinig anders dan een GoW of Warframe.

Hoewel het spel roots probeert te hebben met een holy trinity (dmg, armor, utility), heeft de game zelf 0,0 ondersteuning hierin. En bestaat geen dedicated healer, geen dedicated tank, er bestaat geen preset damage berekening (baas doet X damage op Y moment), het is niet meer dat een shooter met overpowered tegenstanders waarbij elke logica van berekeningen en scenario's het raam kan worden uitgegooid.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Momenteel dus onderhoud en een aantal bugfixes:

The servers will shut down for a scheduled maintenance Tuesday, April 16th at 09:30 AM CEST / 03:30 AM EDT / 12:30 AM PDT. Estimated downtime is approximately 3 hours.

We are deploying Patch 2.1 during this time.

Patch Notes:

Fixed an issue where enemy NPCs could get stuck in a T-pose when being killed out of view.
Fixed another issue with the Revive Hive not working properly. We are still working on instances where the skill sometimes will not resurrect players.
Fixed an issue where the Gila Guard brand gear could not be donated to the Campus Daily Project “Brand Request: Gila Guard”.
Fixed an issue where the Crafting Bench upgrade blueprint would not be granted to players when moving from one World Tier to another.
Fixed an issue where the two piece bonus of the True Patriot gear set would not trigger correctly.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oh en die Chatterbox parts zijn random.. Je hebt niet 100% kans op een part. Neem aan dat je ook op de juiste plek aan het zoeken was?
Ja klopt zijn Random maar in die 3 (of 4?) missies is de kans wel heel groot. Echter daar ook niets deze keer.
Moet er nog maar 1tje dus das toch balen.

We deden precies dat, zelfs met een filmpje waar je moet springen > Niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Je kan de Jumping Jack`s doen vanaf 18:00 ingame tijd.
Alle hunters zijn na aanvang van 18:00 uur activeren.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Donstil schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:09:
[...]

Ja klopt zijn Random maar in die 3 (of 4?) missies is de kans wel heel groot. Echter daar ook niets deze keer.
Moet er nog maar 1tje dus das toch balen.
Ehm, als je er nog maar 1tje moet dan heeft het geen zin om alle missies te doen, omdat niet alle missies alle parts droppen. Welke moet je nog?
[...]

We deden precies dat, zelfs met een filmpje waar je moet springen > Niets.
De host van de sessie had ze ook nog niet gedaan? Want anders spawnen ze niet nog eens.
MetalPool schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:11:
Je kan de Jumping Jack`s doen vanaf 18:00 ingame tijd.
Alle hunters zijn na aanvang van 18:00 uur activeren.
Klopt niet, de hunters bij de Washington monument zijn pas na 21:00 te activeren.
De hunters met de kerstboom na 19:00
En een paar andere hunters kun je op ieder moment activeren (dus ja ook na 18:00, maar niet nodig)

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2019 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Onderhoud is over; kleine 600MB patch en je kan er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:11:
De host van de sessie had ze ook nog niet gedaan? Want anders spawnen ze niet nog eens.
Nee helaas niet, we doen al die dingen samen altijd.
[...]

Ehm, als je er nog maar 1tje moet dan heeft het geen zin om alle missies te doen, omdat niet alle missies alle parts droppen. Welke moet je nog?
Ooh dat zou ik even moeten bekijken, er is een guide welke we volgde.
Die sprak over mijn onderdeel in een bepaalde missie (Grand Washington hotel) alleen dat gebeurde dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Donstil schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:17:
[...]

Nee helaas niet, we doen al die dingen samen altijd.
Erg vreemd.. Misschien was je sessie gewoon bugged, dat kan ook nog..
[...]

Ooh dat zou ik even moeten bekijken, er is een guide welke we volgde.
Die sprak over mijn onderdeel in een bepaalde missie (Grand Washington hotel) alleen dat gebeurde dus niet.
Check deze anders even: https://imgur.com/a/DAsoAwU

Als je de Loaded Canister mist moet je inderdaad Grand Washington doen. Vergeet niet dat er een 24u cooldown op de crate zit overigens (maar misschien wist je dat al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Inmiddels de nodige uurtjes in de game zitten. Ik vind het supertof! Het is voor mij een leuke combinatie van een Freeroam shooter met ook een beetje het grinden van Diablo.

Ben nog geen level 30, nog niet eens 20, besefte me gisteren wel dat het ophogen van mijn sensitivity een aangename aanpassing was.

Gisteren ook de eerste high end drop gehad, moet wel zeggen dat ik me nog moet verdiepen over welke stats belangrijk zijn en welke niet. Want dat is nog een issue waar ik wel mee zit met het selecteren van mijn gear. Maar ach, zolang we nog geen 30 zijn is dat nog niet het belangrijkste.

edit: ohja, speel op PS4 en zit nu in de tweede tweakers-clan onder de alias LeMoN_NL

[ Voor 6% gewijzigd door Oulewappeur op 16-04-2019 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Angeloonie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:21:
Vergeet niet dat er een 24u cooldown op de crate zit overigens (maar misschien wist je dat al).
Belangrijk om te vermelden is dat de cooldown gebaseerd is op het openen van een crate. Als je binnen de 24 uur cooldown de crate nogmaals opent krijg je niks, verlies je een key en gaat een nieuwe cooldown periode van 24 uur in 8)7

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:21:
[...]

Erg vreemd.. Misschien was je sessie gewoon bugged, dat kan ook nog..

[...]

Check deze anders even: https://imgur.com/a/DAsoAwU

Als je de Loaded Canister mist moet je inderdaad Grand Washington doen. Vergeet niet dat er een 24u cooldown op de crate zit overigens (maar misschien wist je dat al).
Ooh thnx die is duidelijk dan het filmpje steeds terug spoelen :)
Als ik het zo zie dan moet ik het magazijn nog (en de blueprint dan uiteraard).

Idee was nu om vanavond niets te doen en morgen weer te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Klopt niet, de hunters bij de Washington monument zijn pas na 21:00 te activeren.
De hunters met de kerstboom na 19:00
En een paar andere hunters kun je op ieder moment activeren (dus ja ook na 18:00, maar niet nodig)
Ah oke dan heb ik dat verkeerd begrepen! Thanks voor de correctie :*)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die kerstboom hunters zijn wel hardcore trouwens. Daar krijgen wij (we spelen met zijn tweeën) nog geen deukje in geslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Donstil schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:46:
Die kerstboom hunters zijn wel hardcore trouwens. Daar krijgen wij (we spelen met zijn tweeën) nog geen deukje in geslagen.
Tip: pak allebei de grenadier spec en zorg dat je full ammo zit. Met de grenade launcher zijn eigenlijk alle hunters een eitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zijn drops altijd random trouwens? Het is niet zo dat de ene factie/missie/gebied meer kans geeft op een gun/armor/brand etc?

Wat ik nu trouwens doe is mijn gear recalibraten voor een hogere gearscore waardoor ik beter gear kan looten. Makes sense?

[ Voor 33% gewijzigd door MrVegeta op 16-04-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
MrVegeta schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:52:
Zijn drops altijd random trouwens? Het is niet zo dat de ene factie/missie/gebied meer kans geeft op een gun/armor/brand etc?

Wat ik nu trouwens doe is mijn gear recalibraten voor een hogere gearscore waardoor ik beter gear kan looten. Makes sense?
High End drops zijn random. Sets zijn wel gebonden aan Black Tusk enemies.

Op zicht werkt het upgraden inderdaad voor de GS, maar wat is je huidige GS dan? Vaak kan je bij de vendors in White House/Theatre/University al betere gear kopen)

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2019 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:26

Op zicht werkt het upgraden inderdaad voor de GS, maar wat is je huidige GS dan? Vaak kan je bij de vendors in White House/Theatre/University al betere gear kopen)
[/quote]

Die vendor mendoza verkoopt ook goede gear .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Donstil schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:33:
[...]

Ooh thnx die is duidelijk dan het filmpje steeds terug spoelen :)
Als ik het zo zie dan moet ik het magazijn nog (en de blueprint dan uiteraard).

Idee was nu om vanavond niets te doen en morgen weer te proberen.
Kun je de drie onderdelen dan uit missies halen? Ik heb alles vanuit de kistjes gehaald die overal verspreid zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
LordKnox schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:20:
[...]

Kun je de drie onderdelen dan uit missies halen? Ik heb alles vanuit de kistjes gehaald die overal verspreid zaten.
Die kistjes zitten ook in sommige missie's. Verder als je zo'n kistje hebt geopend moet je 24 uur wachten voordat je het weer kan doen. Als je het eerder probeert moet je vanaf dat moment weer 24 uur wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:09:
[...]

De hele World Tiers zijn eigenlijk nutteloze vulling omdat je er zo doorheen fietst.
World Tiers zijn sowieso vaag in TD2. In TD1 waren World Tiers gewoon moeilijkheidsgraden en kon je vrij switchen tussen de Tiers, maar hier zijn het een soort endgame variant van 'levels'. Voegt weinig toe vind ik. Had dit dan gewoon in de bestaande moeilijkheidsgraden gestopt. Je kunt ook geen World Tier kiezen nu, dus als WT4 voor jou goed te doen was en WT5 te moeilijk dan kun je 'm niet een standje lager zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:07

LankHoar

Langharig tuig

Zo, eindelijk Div 1 uitgespeeld in de afgelopen maand, en gisteravond met Div 2 begonnen. Ben benieuwd of er nog veel spelers zijn die net beginnen, of dat ik alles alleen mag gaan doen (opzich geen probleem want was bij Div 1 natuurlijk ook het geval).

Wat ik niet helemaal snap is dat ondanks dat ik de gesloten en open beta gespeeld heb, ik niets van die goodies weerzie die ik zou krijgen :?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:44
LankHoar schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:27:
Zo, eindelijk Div 1 uitgespeeld in de afgelopen maand, en gisteravond met Div 2 begonnen. Ben benieuwd of er nog veel spelers zijn die net beginnen, of dat ik alles alleen mag gaan doen (opzich geen probleem want was bij Div 1 natuurlijk ook het geval).

Wat ik niet helemaal snap is dat ondanks dat ik de gesloten en open beta gespeeld heb, ik niets van die goodies weerzie die ik zou krijgen :?
Die kan je verkrijgen via de UbisoftClub..

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

BlueFoxOne schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:28:
[...]

Die kan je verkrijgen via de UbisoftClub..
Aha, ik heb nog nooit iets met UbisoftClub gedaan, dus zal ik daar eens naar kijken vanavond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
LankHoar schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:47:
[...]

Aha, ik heb nog nooit iets met UbisoftClub gedaan, dus zal ik daar eens naar kijken vanavond!
https://welcome.club.ubisoft.com/nl-NL/

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3clectic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 20:32
Als ik dit zo lees allemaal met betrekking tot de Chatterbox, heb ik blijkbaar heel veel geluk gehad. Ik had één component en zag dat ik al vier Hyena keys had. Vervolgens de andere twee missies op Story gestart en beide keren meteen raak. Daarna door voor de blueprint en ook deze meteen.

Op zich is het best een lekkere gun, maar je moet toch redelijk kort op de actie zitten wil je geen last hebben van de damage drop-off.

Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:52:

Gearscore voor loot wordt blijkbaar bepaald adhv beste gear in je bezit (equipped/inventory/stash). Je hoeft je perks and talents dus niet ten kostte te laten gaan van gearscore, gewoon voor iedere slot de irrelevante maar hoge GS gear bewaren, maar ondertussen de beste gear voor jouw speelstijl gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Robertdj schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:01:
[...]

Gearscore voor loot wordt blijkbaar bepaald adhv beste gear in je bezit (equipped/inventory/stash). Je hoeft je perks and talents dus niet ten kostte te laten gaan van gearscore, gewoon voor iedere slot de irrelevante maar hoge GS gear bewaren, maar ondertussen de beste gear voor jouw speelstijl gebruiken.
Ik bedoelde meer dat je door je gear (of je die wel of niet aan hebt) te kalibreren je de gear score omhoog kan krijgen met niet al teveel moeite. Maar de tips om gear te kopen etc. zijn natuurlijk ook handig.
Angeloonie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:56:
[...]

470 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Dan ben je er al bijna, laatste stukje gaat wel wat traag, zou pas bij 480+ overwegen om te recalibraten om zsm richting 500 te komen. Tot die tijd zou ik bounties doen, leveren veel gear op. Of een rondje langs je control points om de chests te looten.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2019 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
MrVegeta schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:18:
[...]

Ik bedoelde meer dat je door je gear (of je die wel of niet aan hebt) te kalibreren je de gear score omhoog kan krijgen met niet al teveel moeite. Maar de tips om gear te kopen etc. zijn natuurlijk ook handig.
Ik heb nog niets hoeven kopen in de game, welke gear zou het waard zijn om te kopen?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
ourplayground schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:42:
[...]

Ik heb nog niets hoeven kopen in de game, welke gear zou het waard zijn om te kopen?
Als je bezig bent je GS te upgraden is kopen een goede optie. De vendors hebben vaak hogere GS items beschikbaar dan wat je aan hebt. Bijv. je begint net met WT5 en een vendor heeft al een GS480 item te koop. Dan is het dus nuttig om dat item te kopen, omdat je GS dan ineens omhoog springt, en je dus snel hogere GS items krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Angeloonie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:48:
[...]

Als je bezig bent je GS te upgraden is kopen een goede optie. De vendors hebben vaak hogere GS items beschikbaar dan wat je aan hebt. Bijv. je begint net met WT5 en een vendor heeft al een GS480 item te koop. Dan is het dus nuttig om dat item te kopen, omdat je GS dan ineens omhoog springt, en je dus snel hogere GS items krijgt.
Ah ok, voor de ongeduldige medemens is dat inderdaad handig :+ .

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 17:48
ourplayground schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:51:
[...]

Ah ok, voor de ongeduldige medemens is dat inderdaad handig :+ .
Sneller natuurlijk als je gewoon een groepje met 500GS gasten joined, en ze je wat gear willen schenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
JPM85 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:53:
[...]

Sneller natuurlijk als je gewoon een groepje met 500GS gasten joined, en ze je wat gear willen schenken :P
Toen WT5 net uit was was via de vendor de snelste manier omdat niemand GS500 was, maar nu er zat mensen GS500 zijn is dat de snelste manier :)

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2019 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Met 470 gewoon blind je gear recalibraten, zolang je GS maar omhoog gaat, recalibration op zulke gear zal tegen de 490 gaan (450 is max 465), gaan je drops alweer omhoog.

Materials farm je wel weer opnieuw, tegen de tijd dat je groot kan gaan recalibraten heb je zoveel RNG om je oren, dat je alweer capped zit met materials tegen de tijd dat je een goeie drop krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:52
[...]

Heb je het over een bepaald iemand? :P

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Maverick! schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:56:
[...]

Heb je het over een bepaald iemand? :P
15 minuten van GS450 naar GS499 was het toch?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:52
ourplayground schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:00:
[...]

15 minuten van GS450 naar GS499 was het toch?
Zoiets O-)
Werkt prima hoor.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 17:48
O+ Alleen maar uit liefde voor de clan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:28

Kek

3flix

ging voor mij ook prima van 400 naar 500 :) paar bounty missions doen met GS500 matties die gear droppen en je bent er zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mini-rant: update van 1.4GB op Xbox. Even nu niet dus cancel queue. Doei, hele spel van SSD gegooid. Kan ik weer 44GB downloaden.

Mini-feestje: 400Mbit strakke download.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pi83
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 10:06
Flghter1982 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:31:
ik heb die tobii eyetracking besteld voor the division 2. krijg hem woensdag binnen. ben zo benieuwd hoe dit mijn speel ervaring verbetered ;)
Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaring. Bij mij schiet hij een klein 3 cm boven een target (lees in de lucht).
Ben al 3 dagen bezig met calibratie inlezen en uit frustratie, geen division meer aan het spelen.
Ook in windows werkt het mwa, Op een X van een klein venster drukken is onmogelijk, normale iconen gaan okayish.
tip : Als je pc hangt na 10 - 30 sec moet je de laatste windows update delete. Ik weet alleen niet geheel zeker of dat te maken heeft met de tobii, maar bij mij kwam het tegelijk, dus just in case.

Maar!

pros : Windows hello werkt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Laatst online: 13-08 21:23
Ik weet niet wat er vandaag allemaal is gebeurd met de updates, maar ik wordt er na 1 min als met een screen-freeze uitgegooid, om vervolgens 8 minuten te doen over het weer inloggen. En dat nu al 3 x achter elkaar. Zo traag heb ik het nog niet mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe zit het eigenlijk met blue prints? Ik dacht dat je die kon krijgen van cp3 of projects maar ik heb er al een poosje niets gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
MrVegeta schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:49:
Hoe zit het eigenlijk met blue prints? Ik dacht dat je die kon krijgen van cp3 of projects maar ik heb er al een poosje niets gekregen.
De laatsten krijg je van weeklies, maar helaas hadden we er deze week geen met BP als reward.
Gaat lekker lang duren zo als je niet gegarandeerd 1 per week krijgt, zelfs een 1 per week timegate is al waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Vijf crashes vandaag al. Normaal heb ik iets van één crash per week ofzo.

Spel opstarten duurt ook vijf keer langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Wee Man schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:40:
Vijf crashes vandaag al. Normaal heb ik iets van één crash per week ofzo.

Spel opstarten duurt ook vijf keer langer.
Hetzelfde hier, ik loop van de base weg en 1 minuut later sluit ie random af. Ene keer met error message, andere keer zonder. Opstarten duurt inderdaad ook erg lang. Toch gek, want heb geen patch hoeven installeren vandaag en na de vorige patch werkte alles prima tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:03

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb vanaf release nog maar 1 crash gehad. Echter het opstarten duurt onwijs lang nu, geen idee waardoor dat komt. Wel ben ik af van de framedrops. Voor de rest blijft het een leuk spel, iets te leuk :D

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
[...]

Hoe gaat dat "Schenken"? Ik heb nergens een knop gezien om gear te "Droppen"..

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:45

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

BlueFoxOne schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:06:
[...]

Hoe gaat dat "Schenken"? Ik heb nergens een knop gezien om gear te "Droppen"..
There are some important restrictions that apply to which loot you can trade in The Division 2. You can only trade items that you have collected while in a group, for a maximum of one hour. You’ll see a countdown timer on tradeable gear that has been picked up while in a group. If an item is eligible, select it, and press L3/LS. This will bring up the item options menu. You can then select share, which will drop the item on the ground. Your teammates can then pick the item up.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
WhateverSuitsU schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:22:
[...]

There are some important restrictions that apply to which loot you can trade in The Division 2. You can only trade items that you have collected while in a group, for a maximum of one hour. You’ll see a countdown timer on tradeable gear that has been picked up while in a group. If an item is eligible, select it, and press L3/LS. This will bring up the item options menu. You can then select share, which will drop the item on the ground. Your teammates can then pick the item up.

Bron
Aha thnx, dat verklaard die timer die ik soms zie haha

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Pi83 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:57:
[...]

Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaring. Bij mij schiet hij een klein 3 cm boven een target (lees in de lucht).
Ben al 3 dagen bezig met calibratie inlezen en uit frustratie, geen division meer aan het spelen.
Ook in windows werkt het mwa, Op een X van een klein venster drukken is onmogelijk, normale iconen gaan okayish.
tip : Als je pc hangt na 10 - 30 sec moet je de laatste windows update delete. Ik weet alleen niet geheel zeker of dat te maken heeft met de tobii, maar bij mij kwam het tegelijk, dus just in case.

Maar!

pros : Windows hello werkt wel goed!
ze hebben met de laatse patch voor the division extended view aim appart gezet. deze kan je dan uitzetten omdat hier een issue mee is en dan toch de extended view kan blijven gebruiken.

zelf gebruik ik ook track at gaze, cover at gaze en aim at gaze alhoewel ik met die laatste sinds de laatste patch een issue heb als ik ADS na een grenade throw. dan draait mijn character 180 graden.

er is dus nog wel wat te fixen maar zeker goed speelbaar inmiddels mits je de juiste functies uit zet. ze zijn er in ieder geval nog steeds mee bezig en laten het gelukkig niet liggen. ik heb ook een klein beetje off met aim at gaze maar dit is niet zoveel als jou. ik kan goed kijken naar een enemy en dan hoef ik maar lichtjes te corigeren voordat ik schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Hier ook het probleem gisteren dat mijn laadtijden plots "vreemd" waren na de patch. Voor de rest draait het spel prima, weinig tot geen crashes (in 60 uur spelen 1 crash, met uitzondering van DX12, die constant crasht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:26
Opstarten duurde wat langer maar in game geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Bij mij ook geen enkel probleem op de pc (DX12).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10:18
PS4 ook geen probleem.

Zijn er hier nog solo players?
Ik weet dat het leuker is met meerdere spelers ed maar het principe van lone wolf bevalt me wel.
Level 11 ondertussen.. sommige missies zijn wel pittig maar alla; het dwingt je wel anders te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 15:40

Sevyx

Facta non verba!

Derbiss schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:11:
PS4 ook geen probleem.

Ik weet dat het leuker is met meerdere spelers ed maar het principe van lone wolf bevalt me wel.
Level 11 ondertussen.. sommige missies zijn wel pittig maar alla; het dwingt je wel anders te denken.
Niet echt Solo, maar speel samen met een Maat 3 avonden in de week ongeveer. Net begonnen aan WT1, qua progress wachten we altijd op elkaar. Maar mocht je in de range van ons komen ben je natuurlijk altijd welkom om iets in de open world te doen of mee te taggen in een missie c.q stronghold van ons.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10:18
Sevyx schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:38:
[...]

Niet echt Solo, maar speel samen met een Maat 3 avonden in de week ongeveer. Net begonnen aan WT1, qua progress wachten we altijd op elkaar. Maar mocht je in de range van ons komen ben je natuurlijk altijd welkom om iets in de open world te doen of mee te taggen in een missie c.q stronghold van ons.
Thx
Valt me wel op; de vriendelijkheid/bereidheid om mekaar te helpen.
Hoe games de wereld kunnen redden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Derbiss schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:11:
PS4 ook geen probleem.

Beetje half om half, heb wel een char waar ik alles solo heb gedaan tot WT5 maar samen is ook prima. Vind zelf wel solo eenvoudiger dan 4man. Duo is op dit moment qua scaling the sweetspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
looyenss schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:54:
[...]

Beetje half om half, heb wel een char waar ik alles solo heb gedaan tot WT5 maar samen is ook prima. Vind zelf wel solo eenvoudiger dan 4man. Duo is op dit moment qua scaling the sweetspot
Duo is gewoon handig omdat je als je dood gaat niet meteen opnieuw moet :+ Veredelde checkpoint in feite je medespeler :+

PS. we moeten Tidal Basin nog ff op Heroic doen voor de zwarte T-rex :P (@shroudster )

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 17-04-2019 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Angeloonie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:57:
[...]

Duo is gewoon handig omdat je als je dood gaat niet meteen opnieuw moet :+ Veredelde checkpoint in feite je medespeler :+
Duo is handig omdat de hive onbetrouwbaar is inderdaad 8)

Pagina: 1 ... 31 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)