Pulse wordt daarna ook compleet overruled door de sniper specialization, de drone (mits ze die niet kapot schieten), werkt 50x beter en kan je nonstop rondsturen. Goed, je krijgt geen bonus (bij Pulse ook niet behalve met een talent), maar werkt beter.PinusRigida schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:48:
In TD2 however lijkt het alsof de Pulse overbodig is, het biedt zeer weinig meerwaarde... om niet te zeggen: geen, toen ik voor het eerst zonder pulse speelde heb ik geen seconde het gevoel gehad dat ik het miste en dat was heel vroeg in-game, sindsdien heb ik het ding niet meer gebruikt.
Die chem launcher verwacht ik een nerf, de enige met 18sec (of 24?) base cooldown, tegenover minimaal 1 minuut tot dacht 3 minuten van alle overige (hive 3 dacht ik?). Ik gebruik de corrosive versie samen met skillpower 10 ammo, buiten damage te doen tegen mobs die gaan schuilen, werkt het ook om ze er juist weg te krijgen.Angeloonie schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:24:
- Te weinig nuttige skills. Bepaalde skills zijn werkelijk troep (Firefly, Pulse anyone) of gewoon zwaar underpowered. Ik zie geen enkele reden om andere skills dan Reviver Hive + 1 van Restoration Drone/Seeker Mine/Chem Launcher (heal) te runnen.
Oplossing: buff skills die damage moeten doen zodat ze daadwerkelijk damage doen
Ik snap werkelijk niets van die Firefly, je kan never nooit zo lang met je kop boven muurtje hangen om iedereen te taggen, vervolgens doet dat ding of geen damage, of blind werkt niet, of hij red het niet eens.
Denk dat ze al genoeg data hebben om te zien dat Firefly en shield werkelijk nooit gebruikt worden, Pulse heel af en toe (zie hem nog wel eens), zo zie ik ook niemand met die mortar turret (al werkt hij wel, de delay is freaking irritant en damage simpel te laag), die payload drone heb ik nooit geprobeerd (wederom, je gaat niet met je kop boven muurtje 2 punten aanwijzen).
Ik vind bounties veruit leukste om te doen, buiten dat je world events tegenkomt en gros altijd in hetzelfde gebouw zit, is het een leuke openworld afwisseling tegenstelling tot missies.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.