Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:50

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

MrVegeta schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:21:
[...]

Mwah. Ik zat in Raid Group #1. Toen de groep vol liep ben ik even de hond uit gaan laten, 19:45 kwam ik terug maar toen had Sparta_NL al iemand anders geïnvite terwijl ik had aangegeven dat ik er aan kwam. Maar goed, kan gebeuren.

Nee er was geen tweede groep. Dat zie ik eigenlijk ook niet gebeuren. En zelfs al zou dat gebeuren dan is die groep waarschijnlijk de hele avond bezig met de eerste raid boss.
Je zou ze ook kunnen helpen met het leren van het event. Er waren wat ervaren mensen en wat nieuwelingen, dus om er dan direct vanuit te gaan dat het niets wordt...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Qzar schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:38:
[...]

Er was wel een tweede groep die rond 8 uur vormde aangezien de eerste groep zo snel vol zat. Helaas kwamen we maar aan 6/8 personen maar dat is ook niet gek als mensen binnen 15 minuten het laten afweten als ze groep 1 niet halen :P .

De opmerking "dan is die groep waarschijnlijk de hele avond bezig met de eerste raid boss." is misschien wel correct maar als de mensen die de raid nog niet (succesvol) hebben gedaan daar geen kans voor krijgen gaat het ook nooit beter worden...
Er was geen tweede groep. Er werd gepoogd een 2e groep te maken. Daar zat ik ook nog bij. Ik heb onderhand genoeg uren in Boomer wipes gedaan, daar heb ik niet echt trek in.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:53:
[...]

Gisteren waren er 1,5 raid team aanwezig (misschien zelfs 2 volle, heb de 2e niet in de gaten gehouden). Zat je daar ook tussen dan?
Ben ook hard bezig om te zorgen dat ik mee kan doen, net lvl30, nu nog naar goede gearscore levelen.
Hoe kan ik trouwens naar wt1? In div1 kreeg je daar een popup voor, die heb ik in div2 nog niet gezien.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:43
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:12:
[...]

Ben ook hard bezig om te zorgen dat ik mee kan doen, net lvl30, nu nog naar goede gearscore levelen.
Hoe kan ik trouwens naar wt1? In div1 kreeg je daar een popup voor, die heb ik in div2 nog niet gezien.
Kwam vanzelf na het afronden van de beschikbare main missions.

PSN: PcDCch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:19

Agents! (PC only)

De raid is inmiddels al eventjes uit en er worden binnen de GoT clan pogingen gedaan om hem volledig te clearen. Bosses 1-3 zijn veelal geen probleem meer voor een aantal actievelingen, maar boss 4 blijkt een struikelpunt, en die moeten we ook gewoon gaan tackelen als clan. Maar het blijkt wat lastig om genoeg mensen te vinden, 1 groep lukt soms net en 2 groepen meestal niet.

Daarom willen we inventariseren wie (ook als je nu NIET in GoT1/2/3 zit!) interesse hebben in raiden, en wanneer. Ik wil iedereen hier dus vragen om onderstaande sheet in te vullen als je wilt raiden, zodat we een idee krijgen hoeveel animo er is voor geplande raids, en hoeveel ervaring de aanmelders tot nu toe hebben met raids (0 ervaring is echt niet erg, uiteindelijk komen we allemaal vanaf 0).

De link naar de sheet:
https://docs.google.com/s...lQV-TnNplBsdnfqUU1YnNKtg/

Ik laat deze sheet open t/m volgende week vrijdag (sluit hem in de loop van vrijdag). Graag even invullen, kost een paar minuutjes! :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:22
wacht, eerst kicken jullie een hoop mensen half willekeurig. Dan wordt er gemerkt dat er niet genoeg opkomst is voor de raid, en wordt er gevraagd naar "mensen die goed voorbereid zijn", ook al is het zonder matchmaking onmogelijk de raid te spelen zonder acht man (wat niet simpel is om te vinden), en nu is het plotseling opendeur dag....

vreemde gang van zaken vind ik. Lijkt erop dat raids voor veel frustraties zorgen...

(ligt het aan mij trouwens of heb ik weer geen @everyone gezien op de discord?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 15:42

Kek

3flix

AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:10:
wacht, eerst kicken jullie een hoop mensen half willekeurig. Dan wordt er gemerkt dat er niet genoeg opkomst is voor de raid, en wordt er gevraagd naar "mensen die goed voorbereid zijn", ook al is het zonder matchmaking onmogelijk de raid te spelen zonder acht man (wat niet simpel is om te vinden), en nu is het plotseling opendeur dag....

vreemde gang van zaken vind ik. Lijkt erop dat raids voor veel frustraties zorgen...

Gast jij zit echt constant te zeuren op mensen die wat proberen te organiseren. Ze besteden hun vrije tijd en energie daar aan en ja dat gaat misschien niet altijd perfect... Dit is ook niet hun werk en doen dit dus ook niet op professionele basis ofzo.. Als je ooit iets van een guild/clan of anderzijds een groep met online mensen bij elkaar hebt proberen te harken ga je snel ontdekken dat dat fecking moeilijk is omdat mensen over het algemeen ontzettende zeikerds zijn als ze niet precies krijgen wat ze willen.

Er zijn genoeg youtubes filmpjes te vidnen waar je kan zien hoe elke boss van de raid gaat. Als jij je als een slachtofffer gaat gedragen weet je zeker dat niemand zin heeft om met jou te spelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zie hier:
- https://discordapp.com/invite/TheDivision (/r/thedivision discord)
- https://discordapp.com/invite/thedivision (officiële discord van de game)

Deze twee discords gebruik ik op het moment dat er niemand van GoT aanwezig / tijd heeft om bepaalde activiteiten te doen. Goed gelukt om via die weg ervaring op te doen om daarna iets te kunnen bijdragen in de clan. Met als gevolg dat ik vanmorgen (na iets van 25 pogingen op boss 4) met zowel randoms als tweakers de raid volledig heb kunnen clairen.

daarnaast helpt het ook als je ''the division 2 raid guide'' & ''the division 2 raid build guide'' intypt op volgende website's:
- www.google.nl
- www.youtube.nl

Waar een wil is... :> succes d:)b Mocht je vragen hebben? Mijn DM staat zowel hier als op de discord open.

p.s discussie m.b.t. de kicks en waarom deze uitgevoerd zijn is uitgebreid gevoerd. Laten we daar is mee ophouden aub?

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 31-05-2019 20:20 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Kek schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:01:
[...]

Gast jij zit echt constant te zeuren op mensen die wat proberen te organiseren. Ze besteden hun vrije tijd en energie daar aan en ja dat gaat misschien niet altijd perfect... Dit is ook niet hun werk en doen dit dus ook niet op professionele basis ofzo.. Als je ooit iets van een guild/clan of anderzijds een groep met online mensen bij elkaar hebt proberen te harken ga je snel ontdekken dat dat fecking moeilijk is omdat mensen over het algemeen ontzettende zeikerds zijn als ze niet precies krijgen wat ze willen.

Er zijn genoeg youtubes filmpjes te vidnen waar je kan zien hoe elke boss van de raid gaat. Als jij je als een slachtofffer gaat gedragen weet je zeker dat niemand zin heeft om met jou te spelen...
zoals ik dus al dacht, veel frustratie. nee ik pas.

bedankt voor je vriendelijke toon, daar gaan mensen ook vast zin van krijgen. Doe gewoon wat aan je communicatie. Zie dat niet persoonlijk, maar als een tip.

@spartacusNLD ik had het over de tweakers discord (je weet wel degene, die onderaan elke pagina hier staat...). Ook zijn er gewoon mensen die de game willen ontdekken ipv elk detail op voorhand te moeten kennen? Als ik me wil voelen dat ik moet blokken voor examens, ga ik wel terug naar het middelbaar...

verder veel succes ermee, het loopt als een trein zo te lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:18:
[...]
zoals ik dus al dacht, veel frustratie. nee ik pas.

bedankt voor je vriendelijke toon, daar gaan mensen ook vast zin van krijgen. Doe gewoon wat aan je communicatie. Zie dat niet persoonlijk, maar als een tip.

@spartacusNLD ik had het over de tweakers discord (je weet wel degene, die onderaan elke pagina hier staat...). Ook zijn er gewoon mensen die de game willen ontdekken ipv elk detail op voorhand te moeten kennen? Als ik me wil voelen dat ik moet blokken voor examens, ga ik wel terug naar het middelbaar...

verder veel succes ermee, het loopt als een trein zo te lezen....
Dan is het toch simpel? Dan past jou speelstijl en voorkeur niet bij die van een andere (niche) groep binnen de clan. Waarom moet het een het ander uitsluiten? Als je op zoek bent naar mensen die jou speelstijl hebben doe je daar toch ook een oproep voor (kan zowel hier als op het discord kanaal). Niemand houd je tegen. Er wordt een oproep gedaan. De gene die zich geroepen voelen komen opdagen. Andere niet. Maar bekijk het dan ook van de positieve kant? Daarnaast lees ik niet alleen bij @Kek frustratie... of ligt dan aan mij? ;)

De raid blijft content voor de ''hard-core'' TD2 speler. Dat doe je niet even simpel op een zondag middag. Daar ligt voorbereiding, communicatie en op elkaar afgestelde builds aan ten grondslag. Sommige mensen houden daarvan.. andere niet :) no worries be happy :) t is kij mooi weer buiten man :9

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 31-05-2019 20:25 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Je kunt ook eens kappen met op alles en iedereen te zeiken.

We proberen actieve mensen bij elkaar te krijgen om te kunnen raiden met een clan. Begin daarvan was dood hout uit de clan kicken zodat er ruimte onstond.
Nu blijkt toch dat binnen de clan er grote verschillen zijn tussen raid-readyness, dus willen we op deze manier alle raid-mensen bij elkaar brengen, om zo de kennis en kunde van deze groep te verhogen. Dus even een stapje terug om daarna een stap verder te komen, want dat is gewoon nodig nu. Staat toch duidelijk dat 0 ervaring geen probleem is?

Zelfde post als hier is ook gemeld op Discord, geen verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 15:42

Kek

3flix

Lijkt me een strak plan, ik zal je iig niet missen.

Als je nu ook kan stoppen het zeuren hier op GoT is iedereen blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:24:
[...]

Begin daarvan was dood hout uit de clan kicken zodat er ruimte onstond.
ja dat is al een dikke leugen om mee te beginnen. Ik weet dat ik qua clan xp praktisch altijd top 10-15 was

Zoals @TepelStreeltje zei: sta eens wat open voor mensen ipv tweakers gestapo te willen spelen. Ik zeg alleen "communiceer wat meer en probeer wat soepeler te zijn", maar dat is blijkbaar zoveel als zeggen dat de zon in het middelpunt van het heelal staat in16de eeuws italie...

en kek, als je alleen de boer kan uithangen, zeg dan gewoon niets

[ Voor 5% gewijzigd door AntiChrist7 op 31-05-2019 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Hoe druk je je kan maken over een paar ingekleurde pixels op een scherm blijf ik me over verbazen...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:33:
[...]
ja dat is al een dikke leugen om mee te beginnen. Ik weet dat ik qua clan xp praktisch altijd top 10-15 was

Zoals @TepelStreeltje zei: sta eens wat open voor mensen ipv tweakers gestapo te willen spelen. Ik zeg alleen "communiceer wat meer en probeer wat soepeler te zijn", maar dat is blijkbaar zoveel als zeggen dat de zon in het middelpunt van het heelal staat in16de eeuws italie...
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/843166c9d3dc66da2ad9ecf63a4e80cb/tenor.gif?itemid=12221156

''the most important thing about reading is reading'' :> :P

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 31-05-2019 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
AntiChrist7 in "[Multi] The Division 2"AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:33
:? :? :? :?

Dat doen we nu toch juist? Is het weer niet goed :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
ah ok,we zitten op het punt dat we gaan memen ipv deftig te replyen. sorry, ik dacht dat 4chan de andere richting uit was, my bad
Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:38:
[...]

:? :? :? :?

Dat doen we nu toch juist? Is het weer niet goed :F
"als je niet ready bent voor de raid en niet deftig 20u youtube tutorial hebt doorgenomen, blijf liever weg", yep, heel soepel en vriendelijk.

again, veel succes ermee. en blijf elkaar maar lekker gatlikken met de plusjes, als je dat een goed gevoel geeft ;)

[ Voor 63% gewijzigd door AntiChrist7 op 31-05-2019 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:39:
ah ok,we zitten op het punt dat we gaan memen ipv deftig te replyen. sorry, ik dacht dat 4chan de andere richting uit was, my bad
sorry, mijn excuus.

Maar bij dit soort vormen van ''maar wat roepen, zonder inhoudelijk in te gaan op wat gezegd word'' liet ik me even gaan.. hopelijk zijn de GoT goden me goed gezind vandaag. :)

besef je daarnaast dat je de tijd neemt om negatief te zijn tegen mensen die je niet kent over een game die bedoeld is om ''plezier'' te geven. Mocht je tijd hebben dan help ik je met alle liefde van de wereld door content heen en help ik je met de raid. Al is het maar om er wat positiviteit in te krijgen :)

laatste quote van vandaag: wie de schoen past trekt hem aan
"als je niet ready bent voor de raid en niet deftig 20u youtube tutorial hebt doorgenomen, blijf liever weg", yep, heel soepel en vriendelijk.
Nooit iemand die dat vereist heeft. Er zijn idd mensen die zich op die manier voorbereiden en gelijk gestemde zoeken. Je maakt zelf toch uit met wie je wel of niet een game gaat spelen? Kom je toch mensen tegen die dat vragen van je dan zou ik denken ''leuk voor ze'' en dan ga ik weer verder.

[ Voor 54% gewijzigd door spartacusNLD op 31-05-2019 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

[...]

Echt wtf waar lees jij dat? Ongelofelijk..

Hier, lees het nog eens:

Agents!

De raid is inmiddels al eventjes uit en er worden binnen de GoT clan pogingen gedaan om hem volledig te clearen. Bosses 1-3 zijn veelal geen probleem meer voor een aantal actievelingen, maar boss 4 blijkt een struikelpunt, en die moeten we ook gewoon gaan tackelen als clan. Maar het blijkt wat lastig om genoeg mensen te vinden, 1 groep lukt soms net en 2 groepen meestal niet.

Daarom willen we inventariseren wie (ook als je nu NIET in GoT1/2/3 zit!) interesse hebben in raiden, en wanneer. Ik wil iedereen hier dus vragen om onderstaande sheet in te vullen als je wilt raiden, zodat we een idee krijgen hoeveel animo er is voor geplande raids, en hoeveel ervaring de aanmelders tot nu toe hebben met raids (0 ervaring is echt niet erg, uiteindelijk komen we allemaal vanaf 0).

De link naar de sheet:

Ik laat deze sheet open t/m volgende week vrijdag (sluit hem in de loop van vrijdag). Graag even invullen, kost een paar minuutjes! :)

[ Voor 63% gewijzigd door Angeloonie op 31-05-2019 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:16:
[...]

Echt wtf waar lees jij dat? Ongelofelijk..

Hier, lees het nog eens:

[...]
ga een paar dagen terug?

"Vooral die laatste boss is momenteel nogal dramatisch qua opkomst van mensen en de voorbereiding(als in weet wat je moet doen en welke builds gangbaar zijn) laat veelal ook te wensen over. Het is heel simpel , als iemand van de raid zich niet heeft voorbereid en /of ermee kapt na een paar pogingen is het voor ons ook simpel en heeft de clan al helemaal geen nut en gaan wij ook geen raids meer maken. "

Ongelofelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:20:
[...]

ga een paar dagen terug?

"Vooral die laatste boss is momenteel nogal dramatisch qua opkomst van mensen en de voorbereiding(als in weet wat je moet doen en welke builds gangbaar zijn) laat veelal ook te wensen over. Het is heel simpel , als iemand van de raid zich niet heeft voorbereid en /of ermee kapt na een paar pogingen is het voor ons ook simpel en heeft de clan al helemaal geen nut en gaan wij ook geen raids meer maken. "

Ongelofelijk....
@shroudster =/= @Angeloonie

Ik denk niet dat daarnaast een van beide voor de gehele clan probeert te spreken en enkel een oproep doet tot iets. Niemand verplicht je je dat persoonlijk aan te trekken. Dat is een keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:20:
[...]

ga een paar dagen terug?

Ongelofelijk....
Je zoekt echt naar dingen om over te vallen...

Dat was een oproep om op een avond doelgericht een hele raid te clearen. Om dat te kunnen MOET je voorbereid zijn, en dus de mechanics van vooral de laatste fight kennen. Dus dat is simpelweg een van de vele tutorials lezen en je bent 75% voorbereid. Dat kost max 10 minuten en is het minste wat we voor zo'n poging kunnen vragen.

Je gaat toch ook geen examen doen zonder de boeken gelezen te hebben?

Daar vragen we dus voorbereiding voor, en het heeft niets te maken met spelers die gewoon boss 1, 2 of 3 willen doen, of met spelers die gewoon willen proberen. Die avond had een doel en was gericht aan de "die-hards" die ook de raid willen clearen en zo veel mogelijk daar klaar voor waren.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 31-05-2019 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Als je niet voor de hele clan spreekt, geef dan misschien niet die indruk? He daar is dat magische woord weer:

"communicatie"

En doe zeker niet bullebak. je kan vriendelijk zijn en mensen helpen en nuttige linksen tips geven, of je doet "ga googelen en kom pas terug als je build het einde der tijden akn doorstaan". Je moet geen genie zijn om te weten wat het beste resultaat geeft
Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:25:
[...]

Je zoekt echt naar dingen om over te vallen...

Dat was een oproep om op een avond doelgericht een hele raid te clearen. Om dat te kunnen MOET je voorbereid zijn, en dus de mechanics van vooral de laatste fight kennen. Dus dat is simpelweg een van de vele tutorials lezen en je bent 75% voorbereid. Dat kost max 10 minuten en is het minste wat we voor zo'n poging kunnen vragen.

Je gaat toch ook geen examen doen zonder de boeken gelezen te hebben?

Daar vragen we dus voorbereiding voor, en het heeft niets te maken met spelers die gewoon boss 1, 2 of 3 willen doen, of met spelers die gewoon willen proberen. Die avond had een doel en was gericht aan de "die-hards" die ook de raid willen clearen en zo veel mogelijk daar klaar voor waren.
als je gamen als een examen ziet, denk ik dat daar de bron van problemen en frustraties liggen ;) ik stam nog uit de tijd dat gamen vooral om fun draaide en dingen ontdekken en doen. Niet 10 guides lezen voor elke boss battle en boos worden als anderen dat niet doen

Again, veel succes met je zoektocht op die manier. je zal het nodig hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Gisteren naar WT5 gegaan, kreeg met looten en missies alleen nog maar gear die ik al gehad had en
verkocht had.
Tot nu toe nog alles alleen gedaan en ben ook niet bezig geweest om zo snel mogelijk naar gear 500 te gaan, ik neem mijn tijd en geniet van de omgeving, zitten veel mooie scenes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:36:
Als je niet voor de hele clan spreekt, geef dan misschien niet die indruk? He daar is dat magische woord weer:

"communicatie"

En doe zeker niet bullebak. je kan vriendelijk zijn en mensen helpen en nuttige linksen tips geven, of je doet "ga googelen en kom pas terug als je build het einde der tijden akn doorstaan". Je moet geen genie zijn om te weten wat het beste resultaat geeft

[...]

als je gamen als een examen ziet, denk ik dat daar de bron van problemen en frustraties liggen ;) ik stam nog uit de tijd dat gamen vooral om fun draaide en dingen ontdekken en doen. Niet 10 guides lezen voor elke boss battle en boos worden als anderen dat niet doen

Niet aan je te merken dat het jou om de fun gaat. Maar daar zal wel een groot deel van jou frustratie vandaan komen. Chill out dude. het zijn gewoon pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:43
NLsandman schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:38:
Gisteren naar WT5 gegaan, kreeg met looten en missies alleen nog maar gear die ik al gehad had en
verkocht had.
Tot nu toe nog alles alleen gedaan en ben ook niet bezig geweest om zo snel mogelijk naar gear 500 te gaan, ik neem mijn tijd en geniet van de omgeving, zitten veel mooie scenes in.
Ik speel meestal alleen maar heb ontdekt dat het erg leuk is om te reageren op backup verzoeken. Zo ben ik vrij snel van 400 naar 500 gegaan. Probeer het eens. Een level met 2,3 of 4 medespelers is best leuk 😀

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:36:
[...]

Echt ongelofelijk... Waar lees jij frustratie? De enige frustratie die ik hier terugvind zijn JOUW posts... Wij doen een open oproep om mensen te verzamelen en jij begint meteen met piepen. Lees mijn oproep en vind daar iets negatiefs in..

En ja de raid is gewoon een soort examen in TD2, als je niet weet hoe het werkt faal je, dus dan is het vragen om wat voorbereiding als je een groep verzamelt met als doel dit examen te halen (en niet maar te kijken wat voor cijfer je gaat halen) dan is dat helemaal niet vreemd.

Dat staat los van het meer casual raiden met nieuwere raiders, dat loopt paralel.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 31-05-2019 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
dat je nogal veel ongeloofelijks nodig hebt is een beetje een weggever ;) en dat je je zo druk maakt over iemand die gewoon opmerkt dat de communicatie niet altijd 100% is en vaak voor verbetering vatbaar is.

En als je geen frustratie ziet in shroudster zijn post, dan kan je altijd solliciteren voor perschef van het witte huis, daar verwelkomen ze mensen die zonlicht ontkennen op klaarlichte dag met open armen.

veel succes met je examen. Ik lees het wel als het ooit lukt. (again, ik denk het niet met de huidige houding, maar whatever. mij lukt het ook wss nooit, maar ik ga er niet andere mensen voor gaan afblaffen)

[ Voor 6% gewijzigd door AntiChrist7 op 31-05-2019 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:14:
dat je nogal veel ongeloofelijks nodig hebt is een beetje een weggever ;) en dat je je zo druk maakt over iemand die gewoon opmerkt dat de communicatie niet altijd 100% is en vaak voor verbetering vatbaar is.
Ja ik verbaas mij gewoon over jouw bizarre reacties. Dat vind ik gewoon ongelofelijk. Je zit echt te zoeken naar dingen om over te vallen.

En je "merkt niet gewoon op", je gaat andere zaken hierbij zitten halen om maar wat te vinden om over te klagen.

Je had ook gewoon op mijn oproep kunnen reageren met: "Top dat jullie dit gaan organiseren" (evt aangevuld met "maar ik sla over")
En als je geen frustratie ziet in shroudster zijn post, dan kan je altijd solliciteren voor perschef van het witte huis, daar verwelkomen ze mensen die zonlicht ontkennen op klaarlichte dag met open armen.
Geen frustratie, gewoon een duidelijke boodschap. Als je ~150 man in clans hebt en er zijn er zouden er niet eens 8 te vinden zijn die zich willen voorbereiden om een keer een serieuze poging te doen voor de raid, dan is shroudster zijn boodschap gewoon logisch: dan gaan we het ook niet meer voor de clan organiseren.
veel succes met je examen. Ik lees het wel als het ooit lukt. (again, ik denk het niet met de huidige houding, maar whatever. mij lukt het ook wss nooit, maar ik ga er niet andere mensen voor gaan afblaffen)
d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 31-05-2019 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:14:
maar ik ga er niet andere mensen voor gaan afblaffen
Dan snap ik het.. je zat gewoon op een andere discord dan de onze. Want dat gebeurd niet namelijk bij PCGC ;)

Probleem de wereld uit mensen :) het was gewoon een misverstand.

Nu allemaal weer lief doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
spartacusNLD schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:26:
[...]

Dan snap ik het.. je zat gewoon op een andere discord dan de onze. Want dat gebeurd niet namelijk bij PCGC ;)

en de volgende keer dat je opkuis gaat doen, kondig dat van tevoren aan, bespaart je het 3 keer te moeten uitleggen achteraf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:44:
[...]
en de volgende keer dat je opkuis gaat doen, kondig dat van tevoren aan, bespaart je het 3 keer te moeten uitleggen achteraf ;)
Opkuis? mijn Vlaams :)B is niet zo goed dus ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Maar ik zal het tegen me vriendin zeggen dat ik iig iets heb schoongemaakt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:26:

Agents!

Mis ik iets? PC of Xbox of Playstation? Allicht een ideetje in het sheet? Want mijn laatste info (en ja, ik lees niet voldoende) laat niet toe dat PC & Xbox & PlayStation samen met elkaar in een game terecht komen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
MAX3400 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 23:13:
[...]

Mis ik iets? PC of Xbox of Playstation? Allicht een ideetje in het sheet? Want mijn laatste info (en ja, ik lees niet voldoende) laat niet toe dat PC & Xbox & PlayStation samen met elkaar in een game terecht komen?
Sorry dit is volledig PC georienteerd inderdaad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 23:15:
[...]

Sorry dit is volledig PC georienteerd inderdaad. :)
Streep je me dan weer weg? ;)

Snap het wel hoor; toch beetje jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Pfff... wat een gezeik om een spelletje zeg. Bijna 2 pagina's alleen maar heen en weer gemekker over clan gedoe. Zou bijna een eigen topic waard zijn...
:+ |:( 8)7

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Mozart schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:51:
[...]

Ik speel meestal alleen maar heb ontdekt dat het erg leuk is om te reageren op backup verzoeken. Zo ben ik vrij snel van 400 naar 500 gegaan. Probeer het eens. Een level met 2,3 of 4 medespelers is best leuk 😀
Heb ik ook gedaan maar ik doe dat pas als ik tegen max rank zat in de world tier, dan help ik anderen met missies die ik al gedaan had, deel dan ook loot,spelers met GS 400 worden heel blij als je dan GS 450 gear deelt.
Voor mij is het geen race naar 500, het is ontspanning en tijdverdrijf, zit nu op 150 uur.

@OzzieMann
idd gezeur om niets, in mijn tijd in game clans had je trial members en kreeg je een proef periode om te kijken van beide kanten of het wat is, als een clan niet bood wat ik zocht ging ik verder zoeken en ging niet op hun forum klagen dat ze moeten veranderen.
Met feedback geven is ook niets mis maar dit gaat meer om je gelijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piiggy
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Wat een gezelligheid hier :-) Jongens het is een spelletje, geniet er gewoon van... Al dat clangezeur maakt dit topic nou niet echt interessant om te blijven volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
OzzieMann schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 08:13:
Pfff... wat een gezeik om een spelletje zeg. Bijna 2 pagina's alleen maar heen en weer gemekker over clan gedoe. Zou bijna een eigen topic waard zijn...
idd, met al dat gezeik komt de stap om de clan gewoon te verlaten steeds dichterbij. Ingame heeft het eigenlijk geen voordelen, de wekelijkse cache is een meme en er zijn toch wel groepen te vinden om de content te clearen.

Donderdag was een serieuze poging om de raid als clan te verslaan, dan is het wel handig als iedereen zich voorbereid. Als één iemand dat dan niet doet omdat hij zich verheven voelt boven de rest dan verspil je de tijd van 7 andere mensen. Als je dat normaal vind heb je een ongelofelijk dikke plaat voor je kop.

Een aantal clanleden hebben de raid al verslagen en die zijn best bereid om de rest te helpen. Op dit moment kunnen we nog geen nieuwelingen dragen dus je zal echt wat moeten bijdragen anders wordt het gewoon niks weten we uit ervaring. Mochten we op het punt komen dat het makkelijker is dan vind ik het geen probleem om een avond nieuwe mensen te helpen, mits ze bereid zijn om een klein beetje te luisteren/leren en niet ongeacht alles hun eigen ding blijven doen. Zo niet, dan ben ik er vrij snel klaar mee en ga ik mijn tijd wel aan iets anders besteden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
OzzieMann schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 08:13:
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat het niet om clan recruitment gaat, maar om hoe je een beetje respect en common sense gebruikt naar de mensen. Dat er scherpe vereisten zijn voor de clan en raids, ieder zijn goed recht, maar wees dan niet verbaasd dat als je de bullebak toon opzet en je helpt mensen niet, dat je amper aan 10% bezettingsgraad komt.

Voorbeeldje: iemand vroeg hier een paar dagen geleden wat een goede build was. Ik gaf hem een site waar hij allemaal builds kon zien om inspiratie op te doen (divisionbuilder). Wat ik niet deed, was een eikel zijn en links plakken naar youtube en google homepage en dan een zelfvoldaan gezicht opzetten(en dat is zeker niet de eerste keer dat hier de houding is). Maar ipv een tip aan te nemen over verbeterde communicatie schieten ze helemaal in een kramp. Dat stoort me ja en dat lijkt me geen onredelijke ergernis. Enja, zo is een clan idd geen meerwaarde meer.

(zijnootje: "division 2 raid build" geeft 11,8 miljoen resultaten in google, daar ben je niet door op 10 minuten zoals sommigen zeggen)

[ Voor 5% gewijzigd door AntiChrist7 op 01-06-2019 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Het is mooi weer buiten....... Geniet er van.

Wat ik vooral tussen de regels door lees is dat mensen allemaal een ander vertrekpunt hebben en hanteren.

De ene met als ultiem doel om gestructureerd de endgame content te spelen. De andere om het te proberen als de situatie zich aandient.

Om een voorbeeld te geven, het lijkt mij waanzinnig leuk om met een vaste groep te raiden. De realiteit is anders, mijn build komt momenteel niet boven de 400k LMG damage uit. Dus ik moet nog wat verder bouwen. Vanwege het uitblijven van een goede AR, kan ik ook niet veel anders. Dat ik daarmee op een achterstand kom, dat neem ik voor lief. Als je de "cut" niet haalt tijdens het spelen vindt ik persoonlijk vervelender, want daar wordt je op afgerekend, ook als groep.

Dat nu bepaalde belangen langs elkaar heen lopen voor de diverse soorten spelers is niet vreemd. Iedereen speelt tenslotte voor zichzelf. Hardcore raiders en casual raiders en "wannabee" raiders tot no-raiders. Welke meetlat er ook naast gelegd wordt, soms past het en vaak niet. Daar is dan de discussie geboren en verliezen we onszelf in het verdedigen van onze standpunten. Vanuit ons eigen perspectief hebben we dan (bijna) altijd gelijk en de andere (bijna) nooit.

Buiten schijnt de zon nog steeds. Geniet ervan en ook van het spel.

Ondertussen ga ik proberen als wannabee raider om mijn zaakje op orde te krijgen, dat lukt vast wel zeker met de hulp van de vele tips en trucs die er hier te vinden zijn. Zoals ik met andere dingen hier al heb mogen ervaren!

Game on!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:33:
[...]
Mijn opmerking heeft geen ruk te maken met mensen uit de clan kicken, maar met mensen helpen encounters te leren. Gelieve mijn opmerking niet compleet uit verband te trekken en voor andere doelen te gebruiken :/

Waarom is het je persoonlijke vete geworden om te zeiken over de clan? Er is helder en duidelijk uitgelegd waarom er mensen gekicked zijn en ook wat je kan doen om weer terug te komen. Als je nou je energie van alle posts op het forum maken had gebruikt om weer opnieuw te joinen en regelmatig online (en op discord) te komen...

Anyway, on topic. Zei eerder dat ik vanavond weer wil proberen raid te starten, maar iets met mooi weer een BBQ. Succes voor iedereen die het wel gaat proberen!

[ Voor 5% gewijzigd door TepelStreeltje op 01-06-2019 15:38 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
TepelStreeltje schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 15:36:
[...]

Mijn opmerking heeft geen ruk te maken met mensen uit de clan kicken, maar met mensen helpen encounters te leren. Gelieve mijn opmerking niet compleet uit verband te trekken en voor andere doelen te gebruiken :/
gelieve mijn opmerkingen dan eindelijk te zien als een aanklacht tegen de povere communicatie dan en een mogelijkheid er iets uit te leren?

-Ga je mensen kicken uit de clan? post dan gewoon een @everyone , en geef de mensen een kans om te zeggen dat ze willen blijven. Dat bespaart je het 3 keer te moeten uitleggen + nog eens een hoop invites te moeten managen

-heb je mensen nodig die goed voorbereid zijn voor een raid? Zeg dat dan en hang de bullebak niet uit met "anders moet het voor ons niet meer en stoppen we de clan". Je weet dat de raid geen matchmaking heeft dus voor velen zal het idd de eerste keer zijn, dat is voor zover ik weet geen misdaad.

-en als je dan toch een goeie voorbereiding wilt, geef die mensen dan een paar nuttige links ipv "google en youtube het, plebs". Daar help je niemand mee, en kom je over als een opgeblazen kwal.

En zo kan ik nog wel een paar voorbeelden even. Dit is echt geen rocketscience, maar gewoon common sense en beleefdheid die lijkt te ontbreken. Het bovenstaande is toch niet zoveel gevraagd? Maar het is wel allemaal gebeurd...En ipv te zeggen "ja, we zullen het volgende keer beter aanpakken", is het gewoon kop in het zand steken

errare humanum est, perseverare diabolicum

[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 01-06-2019 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piiggy
  • Niet online
Wauw... Loop je lekker in de darkzone, loop je tegen een Manhunt op. 3 gasten die niet kapot te krijgen zijn. Bekijk je hun gear, lopen ze rond met een blauwe chestpiece met +149% armor en blauwe holster met +131% armor. Zaten allebei op 800k armor.

Lekker Ubisoft, lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:51

Grvy

Bot

spartacusNLD schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:26:
[...]

Mag ik even lachen dat dat niet gebeurd. 8)7 Want dat gebeurt namelijk (zeker in de clan discord) wel degelijk zodra je het niet eens bent met het groepje. En probeert feedback te geven.

Afijn @AntiChrist7 toen ik het zat was dat er arrogant/niet luisterend gedaan werd naar mijn feedback en ik als zeikerd neergezet werd ben ik gewoon zowel uit de clan als de discord gegaan. Geen tijd om mensen die niet naar feedback willen luisteren zover te krijgen dat ze dat wel doen.

Het enigste jammere vind ik dat de clans de naam Tweakers dragen, want ze zijn wat mij betreft zeer tweaker onwaardig bezig. Maargoed, zit nu al een paar weken in een clan die wel hun zaken op orde heeft. Dus mijn advies aan jouw is, laat ze voor wat het is en ga opzoek naar een andere clan. :)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Het kan pas feedback genoemd worden als het opbouwend is. Gevalletje beste stuurlui...

Het is veel te lekker weer om je druk te maken om een paar pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
looyenss schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:58:
Het kan pas feedback genoemd worden als het opbouwend is. Gevalletje beste stuurlui...
Lol ik heb net 3 voorbeelden genoemd. Het is heel wat beter dan gewoon memes posten (of in PM versturen zoals sommigen al hebben gedaan). Hoeveel keer moet ik nog "@everyone" zeggen? Ik weet dat het gebruikt wordt, ik krijg er mails van, maar blijkbaar denkt er niemand bij een massale kick "he misschien moeten we dat even gebruiken". Of misschien wat nuttige links posten voor de mensen...

Dat vind ik nu eens ongeloofelijk

Dit is een gevalletje "you can lead a horse to water, but you cant make it drink".

@Grvy vrees dat je gelijk hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
AntiChrist7 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:14:
[...]

Lol ik heb net 3 voorbeelden genoemd. Het is heel wat beter dan gewoon memes posten (of in PM versturen zoals sommigen al hebben gedaan). Hoeveel keer moet ik nog "@everyone" zeggen? Ik weet dat het gebruikt wordt, ik krijg er mails van, maar blijkbaar denkt er niemand bij een massale kick "he misschien moeten we dat even gebruiken". Of misschien wat nuttige links posten voor de mensen...

Dat vind ik nu eens ongeloofelijk

Dit is een gevalletje "you can lead a horse to water, but you cant make it drink".

@Grvy vrees dat je gelijk hebt
Ik reageerde niet op jou, en de everyone is gedaan alleen jij zit echt allang niet meer in de discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
looyenss schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:16:
[...]

Ik reageerde niet op jou, en de everyone is gedaan alleen jij zit echt allang niet meer in de discord.
Zeg dan wat er mis was met zijn feedback ipv nog maar eens iets inhoudsloos te zeggen? We kunnen er alleen maar van leren. Doe gewoon niet zo boertig.

En idd, ik zit nu niet meer op de discord. Hoe zou dat nu komen.... (tip het staat hier boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
AntiChrist7 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:22:
[...]

Zeg dan wat er mis was met zijn feedback ipv nog maar eens iets inhoudsloos te zeggen? We kunnen er alleen maar van leren. Doe gewoon niet zo boertig.

En idd, ik zit nu niet meer op de discord. Hoe zou dat nu komen.... (tip het staat hier boven)
Ik reageerde überhaupt niet op jou. Ik reageerde op grvy. Ik ga niet met jou in discussie, dat heeft namelijk geen zin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mochten jullie nog Unwavering wapens zoeken de wandering vendor (die je via de Snitch krijgt) verkoopt ze. Ik heb er net 3 gekocht om de weekly te completen :).

Ik kan jullie aanraden niet meer op elkaar te reageren en door middel van DM of TR's dit te op te lossen. Ik sta zo'n beetje op het punt om dit topic uit mijn lijstje te gooien.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
looyenss schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:23:
[...]

Ik reageerde überhaupt niet op jou. Ik reageerde op grvy. Ik ga niet met jou in discussie, dat heeft namelijk geen zin
I know, daarom dat ik specifiek vroeg naar "zijn" feedback. Wat was er mis mee? Again, we kunnen er alleen maar uit leren. Ik denk niet dat het een probleem is om in e groep te gooien waarom bepaalde dingen wel of niet goed zijn qua feedback

(dat ik dit moet herhalen dat snap ik toch echt niet. Ik leerde zinsontleding in het lager onderwijs...)

[ Voor 10% gewijzigd door AntiChrist7 op 01-06-2019 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Doe normaal

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2019 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
MrVegeta schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:25:
Mochten jullie nog Unwavering wapens zoeken de wandering vendor (die je via de Snitch krijgt) verkoopt ze. Ik heb er net 3 gekocht om de weekly te completen :).

Ik kan jullie aanraden niet meer op elkaar te reageren en door middel van DM of TR's dit te op te lossen. Ik sta zo'n beetje op het punt om dit topic uit mijn lijstje te gooien.
Bedankt voor de tips, ook de kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Knip. Doe normaal

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2019 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24

OzzieMann

PSN: OzzieMann

AntiChrist7 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 10:35:
[...]

Als je goed had gelezen dan had je gezien dat het niet om clan recruitment gaat, maar om hoe je een beetje respect en common sense gebruikt naar de mensen.
Daarom zeg ik ook clan gedoe.

En onderhand is er weer een pagina gevuld met weinig tot geen nuttige game-related posts.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Beste mensen, jullie komen er onderling toch niet uit. Jullie drijfveren liggen (te) ver uit elkaar. Laat het gaan ...

Daarbij het is geen discussie (meer) maar slechts het uitwisselen van standpunten tussen mensen.

Peace!

[ Voor 16% gewijzigd door tommy2005 op 01-06-2019 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Gezien in de vorige pagina's toch geen consistentie te vinden is die verder reikt dan individuele opvattingen maar iets nuttiger doen en over builds praten.

Momenteel bezig met een Eight's and Aces build. (helaas pas 5/6 pieces, volle set is vermoed ik zeer handig in party/raid setting)
Ziet er naar uit dat dit de eerste gearset is die nuttig is en op zichzelf kan staan. (True patriot is verder de enige andere set dit bruikbaar kan zijn zo te zien)
Het speelt vergelijkbaar met Sentry's Call uit The Division 1 en persoonlijk is het ook uitdagender om mee te spelen. :9
In de huidige staat komt het met een SVD neer op consequent 500k headshots op elites landen welke goed tempo op te volgen zijn. Zodra die 100% weapon damage buff op de kogels triggered kan je of elites 1 tappen met een SVD of een Nemesis pakken voor echt leuke hits ;)
Kan je nagaan wanneer er met elke clip je party 1 of meerdere buffs tegelijk krijgt.

30% bonus armor voor 10 seconden
100% magazine size voor 10 seconden (bonus t.o.v. standaard magazine size verdwijnt niet na de 10 seconden)
of
100% damage voor de volgende 5 shots
Gaat denk ik erg leuk worden bij de laatste raid buff wanneer je party ineens 30% bonus armor heeft tegen de drones en de AR's 120 rounds hebben of de LMG 200+ :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piiggy
  • Niet online
MrVegeta schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:25:

Held! Thanks voor de tip!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
piiggy schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:15:
Wauw... Loop je lekker in de darkzone, loop je tegen een Manhunt op. 3 gasten die niet kapot te krijgen zijn. Bekijk je hun gear, lopen ze rond met een blauwe chestpiece met +149% armor en blauwe holster met +131% armor. Zaten allebei op 800k armor.

Lekker Ubisoft, lekker
Ze hebben donderdag geprobeerd dit te fixen maar was mislukt, staat hoog op de priolijst om op te lossen, verwacht volgende week eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
shroudster schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:58:
Gezien in de vorige pagina's toch geen consistentie te vinden is die verder reikt dan individuele opvattingen maar iets nuttiger doen en over builds praten.

Momenteel bezig met een Eight's and Aces build. (helaas pas 5/6 pieces, volle set is vermoed ik zeer handig in party/raid setting)
Ziet er naar uit dat dit de eerste gearset is die nuttig is en op zichzelf kan staan. (True patriot is verder de enige andere set dit bruikbaar kan zijn zo te zien)
Het speelt vergelijkbaar met Sentry's Call uit The Division 1 en persoonlijk is het ook uitdagender om mee te spelen. :9
In de huidige staat komt het met een SVD neer op consequent 500k headshots op elites landen welke goed tempo op te volgen zijn. Zodra die 100% weapon damage buff op de kogels triggered kan je of elites 1 tappen met een SVD of een Nemesis pakken voor echt leuke hits ;)
Kan je nagaan wanneer er met elke clip je party 1 of meerdere buffs tegelijk krijgt.

30% bonus armor voor 10 seconden
100% magazine size voor 10 seconden (bonus t.o.v. standaard magazine size verdwijnt niet na de 10 seconden)
of
100% damage voor de volgende 5 shots
Gaat denk ik erg leuk worden bij de laatste raid buff wanneer je party ineens 30% bonus armor heeft tegen de drones en de AR's 120 rounds hebben of de LMG 200+ :9~
Top, Daar ga ik even induiken. Want ik ben nog op zoek naar meer damage output.

Voor de nemesis moet ik nog 2 onderdelen helaas, dus het duurt nog 3 weken om die incl de blueprint te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door tommy2005 op 01-06-2019 19:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Clan discussie is klaar. Los je problemen met elkaar op in DM of op Discord of niet. Dit topic is er om The Division 2 te bespreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Net level 30 geworden maar blijf lvl 30 gear looten. Ik moet zeker eerst alle missies voltooien voor ik gear met een score krijg? Weet dat ik voor de specialisaties eerst wat strongholds moet doen maar is dat voor gearscore dan ook?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Lekker Ventje schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:27:
Net level 30 geworden maar blijf lvl 30 gear looten. Ik moet zeker eerst alle missies voltooien voor ik gear met een score krijg? Weet dat ik voor de specialisaties eerst wat strongholds moet doen maar is dat voor gearscore dan ook?
Na Capitol building kom je op het punt dat je een gearscore krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
PirE schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:29:
[...]

Na Capitol building kom je op het punt dat je een gearscore krijgt.
Bedankt.
Dan hoef ik voorlopig nog niet op dat soort gear te rekenen aangezien ik eerst nog 6 andere missies/strongholds te doen hebt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArticFox NL76
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 04-12-2023
O we hebben ook een forum, dat is zo 2001😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Lekker Ventje schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:36:
[...]

Bedankt.
Dan hoef ik voorlopig nog niet op dat soort gear te rekenen aangezien ik eerst nog 6 andere missies/strongholds te doen hebt.
Houd je van de straat 8)
Happy grinding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Als ik maar andere mensen kan vinden, dan maakt t mij niet zoveel uit. Kun je strongholds wel alleen doen? Missies is tot nu toe prima gegaan als solist bij gebrek aan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Lekker Ventje schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:52:
Als ik maar andere mensen kan vinden, dan maakt t mij niet zoveel uit. Kun je strongholds wel alleen doen? Missies is tot nu toe prima gegaan als solist bij gebrek aan anderen.
Als je er beetje rap doorheen wilt gaan zou ik gaan matchmaken. Dat werkt bijzonder goed en je hebt binnen paar seconden wel een volledig fireteam. Afstemming is niet echt nodig verder, dus je kunt prima met randoms aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:02:
[...]

Als je er beetje rap doorheen wilt gaan zou ik gaan matchmaken. Dat werkt bijzonder goed en je hebt binnen paar seconden wel een volledig fireteam. Afstemming is niet echt nodig verder, dus je kunt prima met randoms aan de gang.
Je bedoelt in een safehouse? Als ik op matchmaking druk bij de missie zelf loopt het niet storm. Maar ik neem aan dat dat hetzelfde is.

Ik speel op XBox, dat scheelt wellicht met bv PC.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekker Ventje op 01-06-2019 20:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Xbox only - Division 2 raid

Tenzij ik eroverheen heb gelezen, zullen we eens een poging wagen dat ook de Xbox-spelers de raid kunnen voltooien? Het onderstaande formulier is bestemd voor iedereen (ook zonder clan) die wel aktief is op GoT en The Division 2 speelt op de Xbox.

Alvast ter info: Tweede Pinksterdag (10 juni 2019)

Kleine spelregeltjes
  • De starttijd in het formulier is de tijd dat je online bent, vindbaar en een party kan joinen.
  • Je spreekt (voldoende) Nederlands en hebt een werkende headset & microfoon.
  • Tenzij anders afgesproken, volg je orders op van de group-leader.
  • Je hebt je al ingelezen (of YT-videos gekeken) hoe de bosses / levels in elkaar steken.
Het formulier
Formulier op Google Forms en dit wordt afgesloten zondagavond 9 juni 2019 zo rond 22:00.

AVG-technisch; ik hou niks bij. Boeit me ook niet. Heb weinig/geen validatie in het formulier gebouwd. Graag logisch & eerlijk invullen.

Bij voldoende animo / interesse, kan het zijn dat er 2 groepen van 8 tegelijk spelen. Of dat 3 leden van de eerste groep weer doorstromen naar de volgende groep. Hopelijk een goeie opkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:32
ik wil ook wel een keer de raid proberen op pc speel ik .
ik ga wel eens kijken of ik me ergens bij kan aansluiten .
zo iets wat @MAX3400 doet voor de xbox zou ook mooi zijn voor de pc .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Beaudog schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:21:
ik wil ook wel een keer de raid proberen op pc speel ik .
ik ga wel eens kijken of ik me ergens bij kan aansluiten .
zo iets wat @MAX3400 doet voor de xbox zou ook mooi zijn voor de pc .
Dat was er ook, Knip, laat rusten
Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:26:

Agents! (PC only)

De link naar de sheet:

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2019 00:05 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:32
TepelStreeltje schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:26:
[...]

Dat was er ook, KNIP, ondergesneeuwd.

[...]
overheen gelezen dank je wel .

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2019 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 11:03

Oulewappeur

OmNomNom

Vandaag ook weer de apparal challenge gedaan. Het spelen van een missie en vervolgens wipen nadat je de named hebt afgeslacht zorgt voor een zeer makkelijke manier om dat deel van de challenge te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb de bunker alleen gedaan. Is wel te doen als je weet hoe de Bloodhound aan te pakken. Eerste keer kansloos en daarna wat kite filmpjes op youtube gezien. Maar als je hem met een LMG en turret vol onder vuur neemt als ie de deur uitkomt is het een eitje. Nog vier strongholds te gaan voor de grote finale 😀

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/397062858904567808/584853590146023460/unknown.png

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Nice! Wat voor build/specialization speel je? Damage van je Mk16 lijkt nogal laag. Mijn Socom Mk16 zit rond de 25~26k.

edit: Zie de specialization al, Sharpshooter. Dan mis je sowieso de extra AR damage die bij de specialization hoort. Verklaart het enigszins

[ Voor 16% gewijzigd door agoNITE op 03-06-2019 07:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:27
MAX3400 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:23:

Xbox only - Division 2 raid

Tenzij ik eroverheen heb gelezen, zullen we eens een poging wagen dat ook de Xbox-spelers de raid kunnen voltooien? Het onderstaande formulier is bestemd voor iedereen (ook zonder clan) die wel aktief is op GoT en The Division 2 speelt op de Xbox.

Alvast ter info: Tweede Pinksterdag (10 juni 2019)

Kleine spelregeltjes
  • De starttijd in het formulier is de tijd dat je online bent, vindbaar en een party kan joinen.
  • Je spreekt (voldoende) Nederlands en hebt een werkende headset & microfoon.
  • Tenzij anders afgesproken, volg je orders op van de group-leader.
  • Je hebt je al ingelezen (of YT-videos gekeken) hoe de bosses / levels in elkaar steken.
Het formulier
Formulier op Google Forms en dit wordt afgesloten zondagavond 9 juni 2019 zo rond 22:00.

AVG-technisch; ik hou niks bij. Boeit me ook niet. Heb weinig/geen validatie in het formulier gebouwd. Graag logisch & eerlijk invullen.

Bij voldoende animo / interesse, kan het zijn dat er 2 groepen van 8 tegelijk spelen. Of dat 3 leden van de eerste groep weer doorstromen naar de volgende groep. Hopelijk een goeie opkomst!
Ik heb helaas geen mic… maar kan goed orders opvolgen/luisteren.
Ik zal me inlezen/YT kijken.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:56
agoNITE schreef op maandag 3 juni 2019 @ 07:28:
[...]

Nice! Wat voor build/specialization speel je? Damage van je Mk16 lijkt nogal laag. Mijn Socom Mk16 zit rond de 25~26k.

edit: Zie de specialization al, Sharpshooter. Dan mis je sowieso de extra AR damage die bij de specialization hoort. Verklaart het enigszins
De damage van mijn P416 custom is iets van 19 k maar dat komt omdat ik heel veel in headshots, critical hit chance, critical hit damge en damage to elites stats heb zitten. Dus de damage die je ziet op screenshots wil niet altijd wat zeggen.. Het is alleen weapom damage en assault rifle damage stats die erbij komen. Ik had liever gezien dat ze alleen de base damage laten zien van een wapen dan is het duidelijker of je een goed of slecht wapen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
luckyjan schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:17:
[...]

De damage van mijn P416 custom is iets van 19 k maar dat komt omdat ik heel veel in headshots, critical hit chance, critical hit damge en damage to elites stats heb zitten. Dus de damage die je ziet op screenshots wil niet altijd wat zeggen.. Het is alleen weapom damage en assault rifle damage stats die erbij komen. Ik had liever gezien dat ze alleen de base damage laten zien van een wapen dan is het duidelijker of je een goed of slecht wapen hebt.
True, dat is op zich ook wel jammer aan hoe de weapon damage wordt getoond. Crits en headshots zie je hier niet in terug. Mijn build is vooral gefocussed op AR damage/Weapon damage en daarna Damage to Elites (DtE).

Uit mijn hoofd zit ik op 40%+36,5% weapon damage (welke van de 2 AR damage is kom ik niet op) en 77% DtE. Doet het in bv de raid prefect. Het enige wat ik nog mis is de Sturdy Extended Magazine blueprint. Merk dat ik met 1 magazijn te kort kom tijdens de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Nice!

Heb ik een ochtendje vrij, is er maintainance... |:( Kan ik nog niet verder bouwen aan mijn rifle build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

tommy2005 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:29:
[...]

Nice!

Heb ik een ochtendje vrij, is er maintainance... |:( Kan ik nog niet verder bouwen aan mijn rifle build.
Dat probleem heb ik ook.... prutzooi....had me er op verheugd even, tussen mn sollicitatiebrief schrijven door, lekker even af te reageren...

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

https://forums.ubi.com/sh...Maintenance-June-3rd-2019
Fixed an exploit where armor would scale to unintended values when normalized.

The small amount of players who have used the armor exploit will receive a warning on their account. Any further violation of the terms of use will lead to a permanent ban of their account.
Mooi

Voor de mensen hierboven.
The servers will shut down for a scheduled maintenance Monday, June 3rd 09:30 AM CEST / 03:30 AM EDT / 00:30 AM PDT. Estimated downtime is approximately 3 hours.

[ Voor 21% gewijzigd door MeNTaL_TO op 03-06-2019 11:39 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzorra
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2022
Allen,
Ik heb wat moeite om me char klaar te maken voor de raid met de juiste build.
Heeft iemand een link/info over welke stats/talents nu het beste zijn om te farmen voor de raid?

- Armor,damage of skillpower? welke verdeling (40% 40% 20%?)
- Welke talents en weapon talents zijn must haves?
- AR/LMG is de beste setup?
- Iedereen dezelfde specialization? Welke?

Wellicht een stikkie op de homepage van dit forum?

Alvast dank!! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
piiggy schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:15:

Lekker Ubisoft, lekker
Vandaag gefixed: https://forums.ubi.com/sh...Maintenance-June-3rd-2019
Fixed an exploit where armor would scale to unintended values when normalized.

menzorra schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:03:
Allen,
Ik heb wat moeite om me char klaar te maken voor de raid met de juiste build.
Heeft iemand een link/info over welke stats/talents nu het beste zijn om te farmen voor de raid?

- Armor,damage of skillpower? welke verdeling (40% 40% 20%?)
- Welke talents en weapon talents zijn must haves?
- AR/LMG is de beste setup?
- Iedereen dezelfde specialization? Welke?

Wellicht een stikkie op de homepage van dit forum?

Alvast dank!! :)
Veelal kom je goed weg met focus op:
- Weapon damage (algemeen) in combinatie met bijv. AR of LMG damage. (en niet AR/LMG mixen, maar gewoon vol op AR bijv.)
- Skillpower is nutteloos
- Armor rond 200k is voldoende
- Specialization maakt weinig uit, behalve voor de laatste bossfight, hier heb je minimaal 2, maar veel liever minimaal 4 Survivalists in de groep ivm slopen van een weak spot. Maar buiten dat is het niet zo belangrijk.
agoNITE schreef op maandag 3 juni 2019 @ 07:28:
[...]

Idd Sharpshooter, dit ivm reload speed, HS damage en Stability bonus.

Al is het nut nu met de Eagle Bearer een stuk minder.. Reload speed valt eigenlijk weg, stability is wat minder nuttig. Dus blijft enkel de HS damage over. Maar eens kijken op de shooting range wat het beste werkt. Ga sowieso mijn gear meer omgooien.

[ Voor 65% gewijzigd door Angeloonie op 03-06-2019 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33
Gisteren de stream van console zitten kijken met commentaar, ik mis blijkbaar helemaal niets aan de game. Buiten dat dus de console een dubbele uitdaging is, is de focus naast opletten dus gewoon 'schieten schieten en nog meer schieten', precies het probleem waar het met deel 1 mis leek te gaan, gaat het met deel 2 dezelfde kant op.

Daarna even kort in game geweest, 2 daily ruim 10 minuten in queue gezeten, toen de game maar uitgezet, het is leuk geweest voor die paar maandjes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Angeloonie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:16:
[...]

Al is het nut nu met de Eagle Bearer een stuk minder.. Reload speed valt eigenlijk weg, stability is wat minder nuttig. Dus blijft enkel de HS damage over. Maar eens kijken op de shooting range wat het beste werkt. Ga sowieso mijn gear meer omgooien.
Zelf heb ik nooit de sharpshooter spec gebruikt voor een AR build. Ik ben zelf meer van zoveel mogelijk damage (mijn aim is best OK, maar ik ga niet persé voor de headshots). Als secondary gebruik ik de Chatterbox voor de RPM boost na kill+reload. Verder zit ik over de 300k armor met Unstoppable.

All in all schiet mijn damage snel omhoog na 1 kill (24% extra weapon damage). Enige wat ik nog mis is de Sturdy Extended mag met +20 rounds. Merk vooral bij de raid dat ik elites net niet met 1 magazijn neerkrijg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Angeloonie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:16:

Slacker, ga is survival dan. >:)
Hoef ik ook als sniper niet meer die generator of grenade in de boss fight te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
shroudster schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:45:
[...]

Slacker, ga is survival dan. >:)
Hoef ik ook als sniper niet meer die generator of grenade in de boss fight te doen.
Komt goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Meer mensen waarvan de XBox op probeert te stijgen als ze Division spelen?

De hele middag strongholds gedaan om punten voor mijn specialisatie binnen te halen. Blijft leuk om met meerdere mobs neer te knallen. Zit echter nog steeds maar op 252, dat duurt dus nog wel even voor de 500 in zicht komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
Mijn huidige PVE - AR build:
https://www.divisionbuilder.com/builds/szJRn6qDjFN5TMJEvs6Q

De waarden bij Armor/Health kloppen niet met de ingame waarden. Heb het vermoeden dat een aantal attributes binnen de builder nog moeten worden bijgewerkt naar de huidige maximum waarden.

Af en toe wissel ik de Socom Mk16 voor een Custom P416 G3 (geen max roll) met Close & Personal (Killing a target within 7m grants 50% weapon damage for 5s). Tijdens missies waarbij je vaak dicht op de NPC's zit, is die 50% damage bonus echt fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
De nieuwe specialization Gunner komt er aan: https://www.reddit.com/r/...ew_specialization_gunner/

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 03-06-2019 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:02

thijsco19

KTM 990 SMT

De laatste paar pagina's gaat het met regelmaat over raids. En dan voornamelijk met een groepje spelen.

Aangezien ik casual alleen speel vroeg ik mij af hoever je kan komen. Waar ligt het limiet bij het spelen in je 1tje.

Van het weekend de Roosevelt island stronghold gedaan. Was nog level 26 dus het was op sommige punten wel wat lastig maar nog wel te doen. Is toch altijd wel leuk als het een uitdaging blijft.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
thijsco19 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:27:
De laatste paar pagina's gaat het met regelmaat over raids. En dan voornamelijk met een groepje spelen.

Aangezien ik casual alleen speel vroeg ik mij af hoever je kan komen. Waar ligt het limiet bij het spelen in je 1tje.

Van het weekend de Roosevelt island stronghold gedaan. Was nog level 26 dus het was op sommige punten wel wat lastig maar nog wel te doen. Is toch altijd wel leuk als het een uitdaging blijft.
Schijnbaar is Roosevelt Island alleen beter te doen dan in een groep. Heb ´m gisterenavond in een groep gedaan en Capitol Building heb ik vanochtend net voor het onderhoud alleen gedaan en dat was best makkelijk. Maar in een groep speelt leuker (mijn mening).
Heb vandaag voor het eerst invaded strongholds solo gedaan en ook dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 11:03

Oulewappeur

OmNomNom

Dacht ik even te kunne gaan rammelen. Komt die update er tussendoor kakken... zelfs op de ps4 pro gaat het super traag :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
thijsco19 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:27:

Je kunt alle content in de game momenteel solo spelen, behalve de raids. Die kun je niet solo uitspelen, simpelweg qua mechanics niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ben vooral benieuwd naar de talent tree want zo’n tank is enkel in raids van toepassing lijkt me aangezien je de bosses in de strongholds nu ook redelijk makkelijk neerlegt als je er een LMG op leegschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:23:
[...]

Ja ik verbaas mij gewoon over jouw bizarre reacties. Dat vind ik gewoon ongelofelijk. Je zit echt te zoeken naar dingen om over te vallen.

En je "merkt niet gewoon op", je gaat andere zaken hierbij zitten halen om maar wat te vinden om over te klagen.

Je had ook gewoon op mijn oproep kunnen reageren met: "Top dat jullie dit gaan organiseren" (evt aangevuld met "maar ik sla over")

[...]

Geen frustratie, gewoon een duidelijke boodschap. Als je ~150 man in clans hebt en er zijn er zouden er niet eens 8 te vinden zijn die zich willen voorbereiden om een keer een serieuze poging te doen voor de raid, dan is shroudster zijn boodschap gewoon logisch: dan gaan we het ook niet meer voor de clan organiseren.

[...]

d:)b
Als er 150 man in de clan zitten en je kan er niet eens 8 krijgen om de raid te doen en ook weten wat ze moeten doen in de raid.heeft de tweaker clan dan nog wel een bestaans recht.Of is het meerderdeel alleen maar lid van de clan vanwegen de tag achter de naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ja, want in een clan zitten gaat inderdaad alleen om raiden!

Gisteren met 8 man de raid gedaan, bijna 3 encounters gedaan, Lucy en Buddy nekte ons, werd te laat om verder te gaan. Zelfs met wat groene members prima gegaan!
Iedereen bedankt voor de inzet en het geduld :D

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 ... 37 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)