Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Ik heb graag interesse..
Heb geen code maar als je je ubisoft nickname naar mij pmt(of hier plaatst). Dan kan ik je een invite sturenepamel schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:03:
Even brutaal vraagje hierzo, heeft er iemand nog een code voor de ps4 over?
Ik heb graag interesse..
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Char deleten en opnieuw aanmaken?Donstil schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:10:
Hè fuck. Ik ben uit de eerste missie gegooid. Nu blijft het hek rond het Witte Huis dicht en kan ik dus niet verder. Game afsluiten enz helpt niet.
Dat heb ik nu gedaan toevallig. Laatste kans
Edit: Dit was het. Ook gelijk minder lag met schieten lijkt het.
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 07-02-2019 20:32 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb nog wat invites voor PC. Add me op uPlay: speekmeisterMitchell-CWD schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 19:44:
Iemand die een PC key over heeft? Zoek er 2 voor mij en een vriend
Ik heb voor nog iemand een invite gestuurd. Die kreeg ook geen bericht.
Op de Ubisoft site raden ze aan, als je de mail niet krijgt, om hier met je uPlay in te loggen:
https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-us/beta
Wellicht kan je het dan activeren?
[ Voor 34% gewijzigd door speek1984 op 07-02-2019 20:39 ]
"It's about time you showed up Fox!"

Reconnect; queue #1014.

Gaat vrij snel. Ik vermoed dat ze gewoon het queue systeem aan het testen zijn. Gaat hier met 100 players per 5 seconden of zo.Cogency schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:41:
Disconnect, kick from the game.. okayyy![]()
Reconnect; queue #1014.Dan ben ik er al snel klaar mee..
Hier disconnect bij eerste filmpje na bestormen white house en dus ook vast voor het hek. Hoop dat dit wel snel gefixed wordt (niet alleen het hek)
[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 07-02-2019 20:44 ]
Maar het is nou eenmaal een beta. Ze testen ook de server load en dat soort zaken.
Misschien dat het de komende dagen verbeterd, dat is immers de insteek en daar ga ik maar vanuit.
't is maar een beta, dan is het redelijk te verwachten.Cogency schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:41:
Disconnect, kick from the game.. okayyy![]()
Reconnect; queue #1014.Dan ben ik er al snel klaar mee..
Wat ik wel leuk vind trouwens is dat ik niet op de Beta forums mag
Hoe kan ik een bug rapporteren over de beta forums
En geen irritante watermerk tekst in beeld
Vermaak me er weer prima mee. Jammer dat ik de missis al ken en weet wat er komt. maarja. Beetje hunten door de stad
Haha, same heretha_crazy schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:43:
[...]
Wat ik wel leuk vind trouwens is dat ik niet op de Beta forums mag
Hoe kan ik een bug rapporteren over de beta forums
GT: The Bozzz88
Alleen de sfeer uit deel1, met de besneeuwde map en vaak donker/storm.. mis ik wel.
Het is nu bloemetje en zonnig.. en soms mistig/nacht..
De sfeer uit deel 1 ontbreekt wel
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Moet je kopen als microtransactieCapa schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 22:00:
Nergens in de safe houses of the base of operations een restock kistje te vinden... Zie ik ze over het hoofd of....?
Als je met meerdere mensen een missie speelt moet er ook maar 1 iemand ammo nemen, spawnt er ammo voor de andere automatisch voor de kist. Gedaan dus met om beurt aanschuiven aan de kist
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Ik heb gehad dat het typisch Hollands weer was, regen, regen en nog eens regen. Maar ben het wel eens met de sfeer. In deel 1 was die grimmiger.Nickrsd schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 21:55:
heb het nu een aantal uur gespeeld.. speelt lekker weg, dat zeker.
Alleen de sfeer uit deel1, met de besneeuwde map en vaak donker/storm.. mis ik wel.
Het is nu bloemetje en zonnig.. en soms mistig/nacht..
De sfeer uit deel 1 ontbreekt welwie weet komt dat nog wel (weer cyclus sneeuw)
Deel 2 heeft dat nog wat minder, benieuwd of ik dat erg ga missen of dat ze het kunnen opvangen met andere extra;s.
Anoniem: 93248
https://untappd.com/user/OzzBier
[ Voor 31% gewijzigd door michaeltjeh1 op 08-02-2019 07:52 ]
Nee. Je begint gewoon opnieuw.michaeltjeh1 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 07:45:
Gister even de beta gespeeld en ook hier overtuigd ik ga opzoek naar een preorderZal de voortgang die je nu boekt worden opgeslagen voor de definitieve versie?
Ben ik het niet helemaal mee eens. De close Alpha was stabieler dan deze Beta. Ik ben er gisteravond zo vaak uit getrapt dat het op een gegeven moment niet meer leuk was. Zwevende petjes en placeholders vind ik geen probleem als de onderliggende engine maar goed draait. Tenminste in een beta. Tijdens release moet het gewoon allemaal goed werken. Hoewel ik hem waarschijnlijk niet op release ga kopen.Paulus07 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:44:
speelt al lekkerder dan de closed alpha, en deze keer geen zwevende haren, petjes, animatie placeholders
En geen irritante watermerk tekst in beeld
Vermaak me er weer prima mee. Jammer dat ik de missis al ken en weet wat er komt. maarja. Beetje hunten door de stad
Ben er sowieso nog niet uit of ik de game ga kopen; de controls blijf ik lastig vinden en de cover-movement vind ik ook niet intuitief.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
In het begin liep het allemaal vrij vloeiend om mijn PC, maar na verloop van tijd liep de framerate steeds verder terug, waarna het in gevechten soms het beeld zelfs bevroor.
Nu is mijn hardware niet meer het nieuwste van het nieuwste, maar ik had verwacht deze redelijk te kunnen draaien op low settings:
i7 4770
R9 290
12GB DDR3
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Buffalo77 | Pokemon Unite
Alpha had ik vaker dat ik op plekken kwam die nog niet afwaren of ineens framedrops. met de beta nog niet gehad. Enkel 2x een beta 3 melding en disconnected. Maar misschien dat ze servers aan het testen zijn en om de zoveel tijd mensen eruit gooien? Omdat iedereen die meldingen heeft. En daarna de queues kunnen testen?Seriph schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:10:
[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens. De close Alpha was stabieler dan deze Beta. Ik ben er gisteravond zo vaak uit getrapt dat het op een gegeven moment niet meer leuk was. Zwevende petjes en placeholders vind ik geen probleem als de onderliggende engine maar goed draait. Tenminste in een beta. Tijdens release moet het gewoon allemaal goed werken. Hoewel ik hem waarschijnlijk niet op release ga kopen.
Maarja het is een beta. Merk wel dat vijanden veel sneller neergaan dan in de alpha. Voorheen was dat stuk moeilijker en was je er langer mee bezig. Nu met eindbazen of die gele gasten zijn ze redelijk snel down.
Voor de rest draait het goed bij mij. Geen lag, framedrops of dergelijke. NPC's waarmee je praat kijken me wel aan precies of ik 3 meter lang ben LOL. Kinesisten blijven genoeg werk krijgen in de wereld van Division
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
totaal niet het idee dat een 2e deel speel; eerder een DLC versie. Juist daarom ben ik niet overtuigd, heb de beta even gespeeld. En viel direct terug op de herhaling; get cover, spray some, move cover, spray some more systeem. Deze game engine heeft zooooooo veel potentie, en men komt niet verder dan deze beperkte gameplay. Mocht deze titel 25-30euro gaan kosten, neem ik m wel mee (het verkennen van de stad was erg tof in TD1). Verwacht niet veel meer diepgang in gameplay, en veel herhalingen, dat is jammer.SinergyX schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:19:
Moet zeggen, het lijkt veel op division 1, dat is wat minder, maar ook best goed. Controls voelen direct goed aan, je weet dat je bepaalde dingen niet op kan klimmen (of in bosjes kan kruipen), maar de scenery is mooi en divers.
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 08-02-2019 08:57 ]
Ik had toevallig precies hetzelfde. Het spel lijkt een DLC op de huidige status van 1. Ga ik het vergelijken met toen Div1 gereleased was doen ze het nu in de beta al een stuk beter. Of ik hem gelijk gaat halen weet ik nog niet zit te twijfelen tussen Anthem en Div2. Waar ik bij Anthem een wow wat gaaf effect had tijdens beta (maar hoelang blijft dat als je klaar bent met de storyline) en dat had ik bij Div2 totaal niet want meer van het zelfde.himlims_ schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:56:
[...]
totaal niet het idee dat een 2e deel speel; eerder een DLC versie. Juist daarom ben ik niet overtuigd, heb de beta even gespeeld. En viel direct terug op de herhaling; get cover, spray some, move cover, spray some more systeem. Deze game engine heeft zooooooo veel potentie, en men komt niet verder dan deze beperkte gameplay. Mocht deze titel 25-30euro gaan kosten, neem ik m wel mee (het verkennen van de stad was erg tof in TD1). Verwacht niet veel meer diepgang in gameplay, en veel herhalingen, dat is jammer.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Aah right thanksgstoffers schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 18:41:
[...]
Ze moeten bij account informatie een vinkje bij "Hou me op de hoogte van exclusieve content en aanbiedingen van Ubisoft-titels" zetten, anders krijgen ze idd geen mail.
https://account.ubisoft.com/nl-NL/account-information
Het is gefixed ondertussen, stond op reddit een link naar de ubisoft site waarvandaan ze meteen konden beginnen.
Zelf weinig last gehad van bugs op de PS4 versie. Wel veel textures die pas laat ingeladen worden en tijdens een missie ook enorme FPS-drops gehad waardoor het niet echt speelbaar was. Speelde hem op de Pro.
Speelde wel weer erg lekker, guns knalden lekker en klonken ook erg goed. Gear is ook veel uitgebreider / complexer nu en dat vind ik echt een pluspunt. Verder vind ik het ook meer een Division 1.5, zo veel anders is het nou ook weer niet.
Daarom zeg ik ook, is goed en slecht. Het had gewoon een DLC kunnen zijn met wat QOL verbeteringen, maar gelijktijdig zie ik Anthem en denk ik.. die skip ik en neem gewoon Div2. Nu weet je tenminste wat de game zal worden, hoe het werkt, bij Anthem kreeg ik best een grote desillusie, de style, de combat, zo'n beetje alles begon tegen te vallen.himlims_ schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:56:
[...]
totaal niet het idee dat een 2e deel speel; eerder een DLC versie. Juist daarom ben ik niet overtuigd, heb de beta even gespeeld. En viel direct terug op de herhaling; get cover, spray some, move cover, spray some more systeem. Deze game engine heeft zooooooo veel potentie, en men komt niet verder dan deze beperkte gameplay. Mocht deze titel 25-30euro gaan kosten, neem ik m wel mee (het verkennen van de stad was erg tof in TD1). Verwacht niet veel meer diepgang in gameplay, en veel herhalingen, dat is jammer.
Had absoluut geen wow gevoel bij Div2, was meer van een nieuwe zone uit Div1, maar voelde wel snel weer gewend en als ze daar nog wat puntjes uit Div1 kunnen fixen, ben ik wel happy (zeker nu ze iets meer met classes werken), zoals nu die aim voor die drones en bombs.
Ze hebben allemaal van die kleine dingen toegevoegd die het wat leuker maken, die camps die je moet bevrijden en ondersteunen, die random encounters (vraagtekens) op de map, ze lijken iets meer te doen met de normale wereld op dit moment dan in Div1 waar alles gewoon missie-hubs werden.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://www.pcgamesn.com/...on-2-interview-elder-game
https://untappd.com/user/OzzBier
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hen nog een invite over, PM me je Ubisoft accountnaam en dat kan ik je daarna uitnodigen.Buizerd__NL schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:44:
Heeft iemand voor mij een friend invite code over voor de PS4?
Gisterenavond een aantal uurtjes gespeeld, gameplay bevalt goed.
Het is te lang geleden dat ik TD1 heb gespeeld/die heb ik te weinig gespeeld om er een goed oordeel te vellen tegenover TD2, maar ben er nog niet over uit of ik hem ga kopen.
Vanavond weer ff verder spelen.
Ik lees een heleboel (klaag)reacties hier op het forum over disconnects e.d. ; sjonge jonge, grow up. Het is een BETA, dat hoort erbij man. Ze zijn nog zoveel aan het testen, iedereen probeert het te spelen, serverload etc, heb gewoon een beetje geduld.

Ook over "bullet spunges" enzo, mensen moeten echt het idee van "classic shooter" bij deze game uit hun hoofd zetten, want dat is het niet. Het is een RPG en bij een RPG 1-shot je ook niet alles. Niet zo janken hoor.
Zo, dat is eruit.
Ik lees ook nog het een en ander over extra keys oid? Is dat standaard als je toegang krijgt tot de BETA?
Zo ja, kan iemand mij dan uitleggen waar ik dat kan vinden? Dan heb ik er nog 2(?) om te delen, kunnen we miss vanavond gezamelijk een potje doen.
EDIT: Typos and such.
[ Voor 12% gewijzigd door Milo44 op 08-02-2019 11:15 ]
I, a stranger and afraid in a world I never made...
OzzieMann schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 00:19:
Als het goed is ongebruikte PS4 code, zeg ff als je m gebruikt hebt.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
In je beta mailtje staat ook dat je tot 3 man kan uitnodigen, via account kan je mensen uitnodigen (moet je wel Ubisoft vriendjes zijn). Vanavond eens kijken of je met een volledige key nog in de beta kan, ook PC versie maar eens gaan testen.Milo44 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:11:
Ik lees ook nog het een en ander over extra keys oid? Is dat standaard als je toegang krijgt tot de BETA?
Zo ja, kan iemand mij dan uitleggen waar ik dat kan vinden? Dan heb ik er nog 2(?) om te delen, kunnen we miss vanavond gezamelijk een potje doen.
"Tom Clancy's The Division 2 services are not available at this time. Please try again later."
[ Voor 28% gewijzigd door Fiddle op 08-02-2019 11:33 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Thnx, diegene die een key wilt mag mij adden op Ubisoft: Depandafactor.SinergyX schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:28:
[...]
In je beta mailtje staat ook dat je tot 3 man kan uitnodigen, via account kan je mensen uitnodigen (moet je wel Ubisoft vriendjes zijn). Vanavond eens kijken of je met een volledige key nog in de beta kan, ook PC versie maar eens gaan testen.
Ik kan je vanavond pas accepteren, doe ff een berichtje als je me toegevoegd hebt, mochten het er meer dan 2 zijn weet ik wie er eerst was met mij toevoegen.
Onder het mom van "Wie het eerst komt wie het eerst maalt".
EDIT: Het betreft de PC versie!
Er is serveronderhoud gaande.Fiddle schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:32:
Als ik de gameopstart krijg ik geen verbinging met de Ubisoft server zo lijkt het. Iemand dezelfde ervaring en een oplossing?
Dat stond gisteren in het menu. Vanaf 9:30 en het zou ongeveer 3 uur duren.
[ Voor 12% gewijzigd door SR8 op 08-02-2019 11:35 ]
Thx! (log nu pas voor het eerst in dus nog niet kunnen zienSR8 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:34:
[...]
Er is serveronderhoud gaande.
Dat stond gisteren in het menu. Vanaf 9:30 en het zou ongeveer 3 uur duren.
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Platform vermelden is wel handig denk ikMilo44 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:34:
[...]
Thnx, diegene die een key wilt mag mij adden op Ubisoft: Depandafactor.
Ik kan je vanavond pas accepteren, doe ff een berichtje als je me toegevoegd hebt, mochten het er meer dan 2 zijn weet ik wie er eerst was met mij toevoegen.
Onder het mom van "Wie het eerst komt wie het eerst maalt".
Dit schijnt "normaal" te zijn. Er is namelijk een soort memory leak die voor fps drop zogt.ronalddus schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:16:
Ik heb de beta gisteren 2 uurtjes kunnen spelen.
In het begin liep het allemaal vrij vloeiend om mijn PC, maar na verloop van tijd liep de framerate steeds verder terug, waarna het in gevechten soms het beeld zelfs bevroor.
Nu is mijn hardware niet meer het nieuwste van het nieuwste, maar ik had verwacht deze redelijk te kunnen draaien op low settings:
i7 4770
R9 290
12GB DDR3
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Gelukkig hebben we de beta versie.
Weet niet of ik lang genoeg gespeeld heb, maar mijn eerste indruk is niet hetzelfde.Xecuter NL schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:44:
paar uur in de beta gestoken gister. Conclusie: je kan net zo goed, zo niet beter, Division 1 spelen. De sfeer is beter in D1. De skills in D1 zijn beter te gebruiken, want in de beta werken die voor geen meter. Verder zijn de wapens hetzelfde en net even anders in gebruik. Ook het gebruiken van attachements vind ik geen zak aan. Vond juist het modden van de wapens in D1 leuk om te doen. Geen idee of dat nog gaat veranderen in de final build.
Al met al verveelde ik me een beetje in de beta. Ook na toch zeker een paar honderd uur in D1 te hebben gestoken, gaat dit een sale aankoop worden. Zonde. In die zin ben ik het eens met MarcoStyle, het mist fun.
Sfeer in D1 was gigantisch eentonig. Alles was grijs/grauw omdat alles een gebouw was. Ik vind deze mix tussen gebouwen en parken, wijdere straten veel fijner aanvoelen en juist verfrissend.
Skills.. tsja je hebt er überhaupt maar 3, dus wat valt daar over te zeggen? Ik merkte iig niet dat ze moeilijk te gebruiken waren, afgezien van wat bugs. Vind het ideaal dat je een specifiek doel kunt aanwijzen i.t.t. TD1.
Wat werkt er volgens jou voor geen meter?
Het modden vind ik ook beter, ik heb geen zin om een inventory vol met 60 mods te hebben om vervolgens te puzzelen welke waar op gaat of wat ik waar vanaf moet halen. Deze "algemene unlock" variant vind ik persoonlijk veel fijner en scheelt enorm gekut met mods. Het modden van wapens kan dus gewoon nog steeds, maar ipv losse items die je maar 1x kunt gebruiken kun je nu gewoon kiezen wat je wilt zonder gigantisch te gaan zitten puzzelen.
Heb juist een positieve indruk van de beta (afgezien van wat bugs die nog wel gefixed worden en wat connectieissues).
De movement is zoveel soepeler als in TD1. Alleen al het looten van de rugzakken etc gaat 10x sneller. Ook het lopen en manoeuvreren voelt soepeler en minder houterig aan. Bij TD1 had ik vaak het gevoel dat ik soort van magnetisch vastgeplakt zat aan dingen en loskomen was af en toe klooien, maar in TD2 voelt dit veel vrijer aan.
Het schieten voelt ook fijn, maar nog weinig over te zeggen zonder de endgame wapens. Voelde in ieder geval vertrouwd aan, dus minimaal gelijk aan TD1.
Ik ben in ieder geval van twijfelaar naar pre-order gegaan
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Geen idee, maar goede opmerking, thnx! Heb mijn vorige post aangepast en zal het in deze post ook even vermelden:SinergyX schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:00:
[...]
Platform vermelden is wel handig denk ikof zijn die dingen uniform?
Het betreft de PC versie!
Amen. Wat jij schrijft is ook precies mijn indruk. Dat hele modden van wapens in deel 1 was misschien zelfs iets teveel van het goede. Aanvullend hierop vind ik de AI een stuk beter dan deel 1 waardoor het geheel een stuk uitdagender is geworden.Angeloonie schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:10:
Had al in TD1 gepost maar past hier beter
[...]
Sfeer in D1 was gigantisch eentonig. Alles was grijs/grauw omdat alles een gebouw was. Ik vind deze mix tussen gebouwen en parken, wijdere straten veel fijner aanvoelen en juist verfrissend.
Het modden vind ik ook beter, ik heb geen zin om een inventory vol met 60 mods te hebben om vervolgens te puzzelen welke waar op gaat of wat ik waar vanaf moet halen. Deze "algemene unlock" variant vind ik persoonlijk veel fijner en scheelt enorm gekut met mods. Het modden van wapens kan dus gewoon nog steeds, maar ipv losse items die je maar 1x kunt gebruiken kun je nu gewoon kiezen wat je wilt zonder gigantisch te gaan zitten puzzelen.
Heb juist een positieve indruk van de beta (afgezien van wat bugs die nog wel gefixed worden en wat connectieissues).
De movement is zoveel soepeler als in TD1. Alleen al het looten van de rugzakken etc gaat 10x sneller. Ook het lopen en manoeuvreren voelt soepeler en minder houterig aan. Bij TD1 had ik vaak het gevoel dat ik soort van magnetisch vastgeplakt zat aan dingen en loskomen was af en toe klooien, maar in TD2 voelt dit veel vrijer aan.
Het schieten voelt ook fijn, maar nog weinig over te zeggen zonder de endgame wapens. Voelde in ieder geval vertrouwd aan, dus minimaal gelijk aan TD1.
Helemaal mee eens Angeloonie. Voelt vertrouwd aan maar een aantal irritante dingetjes is net iets eleganter aangepakt. In elk geval erg mee vermaakt gisteren. "Ik ga nog snel een halfuurtje kijken of het wat is" werd uiteindelijk "Oeps over 2 uur moet ik verrekken naar kantoor"Angeloonie schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:10:
Had al in TD1 gepost maar past hier beter
[...]
Weet niet of ik lang genoeg gespeeld heb, maar mijn eerste indruk is niet hetzelfde.
Skills.. tsja je hebt er überhaupt maar 3, dus wat valt daar over te zeggen? Ik merkte iig niet dat ze moeilijk te gebruiken waren, afgezien van wat bugs. Vind het ideaal dat je een specifiek doel kunt aanwijzen i.t.t. TD1.
Wat werkt er volgens jou voor geen meter?
Het zag er op zich wel allemaal niet verkeerd uit dus vanavond nog maar eens proberen.
-Te huur
Zijn aardig wat mensen op de Discord die het aan het proberen zijn, verwacht vanavond wel flink wat man.AntiChrist7 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:30:
Zet er me vanavond aan, kon pas gisteren downloaden. Is de discord al wat gevuld?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Oke. Het is inderdaad een beta versie, dit knoop ik zeker in mijn oren.xamirz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:05:
[...]
Dit schijnt "normaal" te zijn. Er is namelijk een soort memory leak die voor fps drop zogt.
Gelukkig hebben we de beta versie.
Ik had er alleen nog niemand over gehoord, dus ik check het even. Ook met het eventueel plaatsen van een pre-order of aanschaf na de release.
Buffalo77 | Pokemon Unite
Ja op reddit kan je veel vinden.ronalddus schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:43:
[...]
Oke. Het is inderdaad een beta versie, dit knoop ik zeker in mijn oren.
Ik had er alleen nog niemand over gehoord, dus ik check het even. Ook met het eventueel plaatsen van een pre-order of aanschaf na de release.
Vanavond helaas geen tijd maar morgen zeker weer een paar uurtjes knallen! Eerste blues zijn ook binnen! AK ftw, damn komt daar een geluid af zeg:D
Veel QoL verbeteringen die echt merkbaar zijn.
Draait ook soepel met 90fps avg op 1440p/max op een 7700K met 1080 Ti.
Maar man! Die seeker mine is toch wel echt een drama. Waarom heet het een seeker mine als je deze zelf moet besturen
[ Voor 9% gewijzigd door Randleman op 08-02-2019 13:32 ]
Idem specs hier, pracht en praal! gsync schermpie er op en gaan! schaduw van de bomen etc. geeft in parken wel mooie plaatjes!Randleman schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:31:
Gister aardig wat tijd in gestoken, uiteraard enkele disconnects gehad maar de eerste indruk is over het algemeen goed. Wat meer variatie in de omgevingen is fijn t.o.v. TD1. Movement lijkt ook verbeterd te zijn.
Veel QoL verbeteringen die echt merkbaar zijn.
Draait ook soepel met 90fps avg op 1440p/max op een 7700K met 1080 Ti.
Maar man! Die seeker mine is toch wel echt een drama. Waarom heet het een seeker mine als je deze zelf moet besturen, wat overigens erg slecht werkt..
Ik heb zelf een freesync scherm, dus dat werkt tegenwoordig ook haha.mfneed schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:35:
[...]
Idem specs hier, pracht en praal! gsync schermpie er op en gaan! schaduw van de bomen etc. geeft in parken wel mooie plaatjes!
tot 13:30 was die down. Als het goed is moet die nu up zijn.Fiddle schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:23:
Pfff, nog steeds niet up? (PC)
Ik heb wel voor je. Even kijken of ik je met mn tel kan invitenBeatz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:52:
Iemand die een PS4 code/invite heeft ? Mag mij toevoegen op Ubisoft Rylan01 of op PS4 Rylan01
psn: miniruis16
Dat je niet alles met 1 kogel om hoeft te leggen geeft niet maar wanneer een vlogger meerdere magazijns met 57 kogels nodig heeft om een mob neer te leggen deugt er toch iets niet. Bij solo en duo’s is er weinig aan de hand maar wanneer je met drie of vier tegelijk speelt kun je net zo goed niet schieten want je doet toch nauwelijks damage.Milo44 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:11:
Best grappig, Dinsdag/woensdag opgegeven voor de BETA, donderdag een key ontvangen.
Gisterenavond een aantal uurtjes gespeeld, gameplay bevalt goed.
Het is te lang geleden dat ik TD1 heb gespeeld/die heb ik te weinig gespeeld om er een goed oordeel te vellen tegenover TD2, maar ben er nog niet over uit of ik hem ga kopen.
Vanavond weer ff verder spelen.
Ik lees een heleboel (klaag)reacties hier op het forum over disconnects e.d. ; sjonge jonge, grow up. Het is een BETA, dat hoort erbij man. Ze zijn nog zoveel aan het testen, iedereen probeert het te spelen, serverload etc, heb gewoon een beetje geduld.
Ook over "bullet spunges" enzo, mensen moeten echt het idee van "classic shooter" bij deze game uit hun hoofd zetten, want dat is het niet. Het is een RPG en bij een RPG 1-shot je ook niet alles. Niet zo janken hoor.
Zo, dat is eruit.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat kan prima deugen, ligt aan de gameLekker Ventje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:05:
[...]
Dat je niet alles met 1 kogel om hoeft te leggen geeft niet maar wanneer een vlogger meerdere magazijns met 57 kogels nodig heeft om een mob neer te leggen deugt er toch iets niet. Bij solo en duo’s is er weinig aan de hand maar wanneer je met drie of vier tegelijk speelt kun je net zo goed niet schieten want je doet toch nauwelijks damage.
Wellicht is het allemaal nog niet zo lekker gebalanceerd en passen ze dit nog aan voor de echte release. Maar realisme hoef je niet te verwachten.
[ Voor 9% gewijzigd door Randleman op 08-02-2019 14:16 ]
De scaling klopt niet, hopelijk passen ze dat nog voor launch aan. Al zal ik deze game waarschijnlijk toch pas na launch gaan halen. Eerst kijken wat er van de gratis content terecht komt.Randleman schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:15:
[...]
Dat kan prima deugen, ligt aan de game. In een andere RPG die ik speel is het heel normaal dat je met 20 man er een uur over doet om 1 enemy neer te halen. Het is een RPG he, geen CoD-achtige shooter.
Wellicht is het allemaal nog niet zo lekker gebalanceerd en passen ze dit nog aan voor de echte release. Maar realisme hoef je niet te verwachten.
Want het meedoen bij mensen met een hoger of lager level was in Division 1 (en veel andere lootshooters) erg frustrerend omdat het te makkelijk of te moeilijk was en er voor jou nooit echt wat te halen viel totdat men bij hetzelfde punt aankwam als jij.
Voor mij is een shooter op console best nieuw, dus ik zit echt als een malloot rond te schieten proberende vijanden te raken en dan komen ze ook nog eens op me af.Biatch schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:29:
[...]
Aanvullend hierop vind ik de AI een stuk beter dan deel 1 waardoor het geheel een stuk uitdagender is geworden.

Als iemand tips heeft betreffende het oefenen oid van shooters op console hoor ik dat graag.
Dat is nu verbeterd, levels en bijbehorende stats worden nu gelijk getrokken ( aan degene met het hoogste level ) en op basis van dit level verdien je XP en dropt er loot. Zodra je als low level stopt dan wordt de verdiende XP en loot omgezet naar jouw level.Martinspire schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:27:
Is er eigenlijk nog iets veranderd in hoe mensen van verschillende levels met elkaar spelen en hoe progressie van missies die iemand misschien nog niet heeft vrijgespeeld wordt bijgehouden?
Want het meedoen bij mensen met een hoger of lager level was in Division 1 (en veel andere lootshooters) erg frustrerend omdat het te makkelijk of te moeilijk was en er voor jou nooit echt wat te halen viel totdat men bij hetzelfde punt aankwam als jij.
Men "Tweakers Crew" van Div1 heeft zover ik kan zien al allemaal een betakey bemachtigd
[ Voor 0% gewijzigd door BlaSfem0n op 08-02-2019 17:06 . Reden: Vermelding PC ]
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Super als je een code kan doorsturen voor PS4!Baajguardian schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:01:
ik heb 3 codes over voor de ps4
PSN is BloemPaul
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Als je ze nog over hebt, ik zou er wel graag een willenPaulus07 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:03:
Heb nog eventueel 3 PC keys in de aanbieding.
57? Beetje niveau in Division 1 had jij aan 250 kogels niet genoeg.Lekker Ventje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:05:
Dat je niet alles met 1 kogel om hoeft te leggen geeft niet maar wanneer een vlogger meerdere magazijns met 57 kogels nodig heeft om een mob neer te leggen deugt er toch iets niet. Bij solo en duo’s is er weinig aan de hand maar wanneer je met drie of vier tegelijk speelt kun je net zo goed niet schieten want je doet toch nauwelijks damage.
Is de bulletsponge te hoog? Misschien, maar 10x beter dan de huidige 0.2sec TTK's in mening shooter. Toegegeven dat het in Div1 op z'n tijd echt irritant was, maar met beetje build en beetje mikken, kon je zulke zaken gigantisch versnellen, tot zelfs builds die wel 1-2 shots kunnen (wat trouwens in Darkzone ook zal blijven).
'een vlogger'...

Klinkt al beter.Black-Hole schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:37:
[...]
Dat is nu verbeterd, levels en bijbehorende stats worden nu gelijk getrokken ( aan degene met het hoogste level ) en op basis van dit level verdien je XP en dropt er loot. Zodra je als low level stopt dan wordt de verdiende XP en loot omgezet naar jouw level.
En als je missies doet die boven jouw level zijn? Moet je dan voor jezelf alsnog die missies doen of volstaat het dan om de missies te doen tot aan het begin en daarna weer verder?
Mja 57 en 250 vind ik persoonlijk wat veel. Zeker als je constant headshots aan het schieten bent. Nu is het vaak dat je iemand raak schiet, die neemt weer cover en dan wordt het echt zo'n kermis-spelletje waarbij je alleen schiet als ie met zn hoofd erboven komt.SinergyX schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:51:
[...]
57? Beetje niveau in Division 1 had jij aan 250 kogels niet genoeg.
Is de bulletsponge te hoog? Misschien, maar 10x beter dan de huidige 0.2sec TTK's in mening shooter. Toegegeven dat het in Div1 op z'n tijd echt irritant was, maar met beetje build en beetje mikken, kon je zulke zaken gigantisch versnellen, tot zelfs builds die wel 1-2 shots kunnen (wat trouwens in Darkzone ook zal blijven).
Bovendien zie je mensen met t-shirts of korte broeken en zonder helm op, dan vind ik het wat bezopen dat ze zoveel kogels nodig hebben.
Plus het zorgt ervoor dat je wederom weinig waarde hecht aan je wapens en meer blijft focussen op de DPS of andere statistieken. Dan maken skins e.d. ook niet uit want die wissel je binnen een uur weer in voor wat anders.
Ook wordt je niet echt gedwongen om te flanken, want die paar kogels vanuit de zij, gaan het verschil niet maken.
[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 08-02-2019 15:55 ]
Die 57 en 250 zijn op de hogere (of hoogste) niveau's tegen bosses, wil jij one-shot wonder spelen, doe je alles op normal (misschien hard) en ze vallen gewoon met bosjes neer. Ik heb in de demo diverse missies met 2/4 man gedaan, max een clip (waarvan nog wel eens flink wat mis gaat) en alles is dood.Martinspire schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:52:
Mja 57 en 250 vind ik persoonlijk wat veel. Zeker als je constant headshots aan het schieten bent. Nu is het vaak dat je iemand raak schiet, die neemt weer cover en dan wordt het echt zo'n kermis-spelletje waarbij je alleen schiet als ie met zn hoofd erboven komt.
Bovendien zie je mensen met t-shirts of korte broeken en zonder helm op, dan vind ik het wat bezopen dat ze zoveel kogels nodig hebben.
Plus het zorgt ervoor dat je wederom weinig waarde hecht aan je wapens en meer blijft focussen op de DPS of andere statistieken. Dan maken skins e.d. ook niet uit want die wissel je binnen een uur weer in voor wat anders.
Ook wordt je niet echt gedwongen om te flanken, want die paar kogels vanuit de zij, gaan het verschil niet maken.
Je moet voorbij het punt van 'shooter' kijken, ga niveau MMO-shooter kijken, zeg Tabula Rasa of Defiance, dan kom je beetje in niveau wat Division meer is. Het moet een style zijn dat je trekt, mij op z'n tijd absoluut niet. Zo bijzonder is het ook weer niet, zet een Destiny of Anthem er nu naast, valt het ergens nog best mij (destiny heeft ook behoorlijke spongeniveau op bosses, Anthem viel me dat ook al op).
In de GE's van Div1 heb je inderdaad snel effect van kermis schieten, wachten tot het koppie komt en maaien, maar al je vaak genoeg die missies doet, merk je dat een combinatie (teamwork) van tactisch flanken zo veel meer oplevert. Grootste probleem was hun shield, wat ze blijkbaar in division 2 wel iets hebben aangepakt.
Daarnaast waren er in Div1 ook genoeg builds die bijna 1 shot wonders werden
YouTube: THE BEST PVE SNIPER BUILD IN THE DIVISION | HOW TO BUILD HUNTERS FA...
Kijk intro van deze voor de grap maar eens, lvl34 named 1 shot.
(en rond 1:15 een 2mil hit op een named guard, die werd 3-shotted)
En T-shirts/korte broeken? realisme is nooit een aspect geweest die je in welke game dan ook ooit serieus moet nemen
Het is voor mij echt niet GOTY 2019, meer gebrek aan beter. RDRO is flut, Anthem viel tegen, de rest is of BF/COD, of Battleroyal style, niet mijn ding.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 08-02-2019 16:24 ]
De zinvolle loot bevalt me prima, deze game boeit me tot nu toe meer dan dat heel deel 1 deed.
Graag wil ik een code om uit te proberen.Baajguardian schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:01:
ik heb 3 codes over voor de ps4
alvast bedank !
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Yup heb ze nogAndyk125 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:07:
[...]
Als je ze nog over hebt, ik zou er wel graag een willenPM me maar als je wilt
Is een aparte tab op je map, 2de van links als ik me niet vergis (op pc toch)Lekker Ventje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:58:
Kun je op lvl 5 al PvP doen? Kreeg wel tekstvakken met uitleg over de conflict mode maar kan nergens vinden hoe daar aan mee te doen. Kom in het Witte Huis ook geen balie tegen.
De zinvolle loot bevalt me prima, deze game boeit me tot nu toe meer dan dat heel deel 1 deed.
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Dit is niet het type shooter waar je moet rond rennen als een malle. Veel cover zoeken en verplaatsen is mijn tip.Louw Post schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:36:
[...]
Voor mij is een shooter op console best nieuw, dus ik zit echt als een malloot rond te schieten proberende vijanden te raken en dan komen ze ook nog eens op me af.![]()
Als iemand tips heeft betreffende het oefenen oid van shooters op console hoor ik dat graag.
Weet nu al wel dat ik mij prima ga vermaken hiermee.
Uitdagen ja, maar klein beetje irritant.
Heb maar 1 uurtje gespeeld tot dat je de eerste "Yellow bar" gast moest neerhalen.
Deed totaal geen game en opeens heel veel damage, dat begreep ik nog niet.
Toch moet ik zeggen dat het leuk speelt, maar nog steeds aanvoelt als een console poort.
het menu voelt niet fijn aan, je moet soms zelfs dubbel klikken en dan weer niet.
en high contras (zodat het menu zwart wordt) lijkt mij super handig, want het is rommelig.
Helaas werkt dat niet in de BETA. alleen de settings menu veranderd, maar de rest niet.
Denk wel dat ik de game ga halen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Merci. Dat is goed verstopt daar linksboven op de console.diknmuis schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:00:
[...]
Is een aparte tab op je map, 2de van links als ik me niet vergis (op pc toch)
PvP is redelijk ruk. De wapens zijn schijnbaar gelijk getrokken (er zijn erbij met 8k damage) maar bij de armor zie ik dat niet als ik degene inspecteer die mij neer heeft geknald. En ik kan weinig beginnen met mijn lvl 5 LMG tegen gasten die vanaf seconde 1 de beta spelen en alleen al 27,5K body armor hebben. Ik kan schieten wat ik wil maar zie geen blokje boven hun levensbalk verdwijnen. Op deze manier is PvP dus net zo waardeloos als in deel 1 als je ook nog andere dingen in je dagelijkse bestaan doet naast Division spelen.
[ Voor 50% gewijzigd door Lekker Ventje op 08-02-2019 22:53 ]
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)