Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ben er nog niet zo weg van. Had bijna een DLC van deel 1 kunnen zijn.
Game is verder wel prima maar 't raakt me gewoon niet. Denk toch dat het de setting is. Hoewel grauw en deprimerend vond ik de besneeuwde straten veel meer bij 't verhaal passen. Heb niet echt het onheilspellende gevoel van deel 1 als ik in deel 2 rondloop.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:56

Louw Post

Cerenas

Biatch schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:31:
[...]

Dit is niet het type shooter waar je moet rond rennen als een malle. Veel cover zoeken en verplaatsen is mijn tip.
Oh dat doe ik ook niet hoor, heb deel 1 veel gespeeld op pc, dus heb wel een idee van hoe en wat. :9 Het is echt het richten waar ik last van heb helaas. En de npc's die op je afstormen helpen mij ook niet bepaald. :'( Verplaatsen zou ik wel wat vaker moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:20
Angeloonie schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:39:
[...]

Zijn aardig wat mensen op de Discord die het aan het proberen zijn, verwacht vanavond wel flink wat man.
Ik kan echt niet overweg met discord.. druk op het pcgc icoon om de voice kanalen binnen te geraken, maar geen idee waar die is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:58
Ik krijg em niet gestart, blijf de OSCAR-01 melding krijgen.
Blijkbaar moet je de program folder dan whitelisten of de exe's, maar niemand zegt exact welke files of folders.
Verder zit ik met Kaspersky, beregoeie anti vir, maar helaas niet zo game compatibel.

Interesting times...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:15

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Tom. C schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:41:
Game is verder wel prima maar 't raakt me gewoon niet. Denk toch dat het de setting is. Hoewel grauw en deprimerend vond ik de besneeuwde straten veel meer bij 't verhaal passen. Heb niet echt het onheilspellende gevoel van deel 1 als ik in deel 2 rondloop.
Had zelf liever gehad dat ze gewoon verder waren gegaan met het oude deel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Tom. C schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:41:
Je beschrijft het eigenlijk precies zoals ik het zelf ook ervaren heb na een uur of 6-7 gespeeld te hebben. Misschien dat ik (heel veel) mis, maar er is gewoon te weinig toegevoegd om het als een nieuw deel aan te laten voelen.

Ik heb deel 1 toch redelijk fanatiek gespeeld en daar zag je na een ruwe start een duidelijke progressie met de DLC en updates, dus ik had hoop dat ze voor deel 2 ook wel de nodige stappen gemaakt hadden, maar dat liep toch wel een beetje op een teleurstelling uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vermaak me prima met deze build. Het is allemaal net wat gestroomlijnder en verfijnder dan in TD1. Modding en unlocking systeem is zo veel beter dan in TD1. Sfeertje is lekker weer, zeker in het donker met onweer. Combat is ook net allemaal wat verfijnder, vijanden zijn beweeglijker, flanken meer en gebruiken skills. Benieuwd naar de andere facties, Hunters, etc.

Er is zo veel meer te doen op de map dan in TD1, zeker een grote vooruitgang op het PVE vlak. PVP nog niet aan toegekomen.

Endgame missie is ook prima. Gok dat er nog wat moeilijkheidsgraden bij komen na launch. ;)

Ga me hier na launch prima mee vermaken, zeker geen spijt van pre-order.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
aparte ladder dit :P

[Video: Clip: small bug]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:23

Martinspire

Awesomeness

Vandaag nog wat verder gespeeld en de missies afgemaakt. En eigenlijk bevalt me deze setting wel beter. Het helpt als je er bent geweest natuurlijk, maar ik vind Washington een mooiere stad om in rond te lopen. New York had toch vooral veel hoge gebouwen waar de game nooit wat mee deed en veel vrij kale straten met standaard exterieur van de flatgebouwen. Er ging veel pixels in zitten, maar het voegde eigenlijk weinig toe. Hier heb je echt mooie gebouwen overal staan en met de stuff die in de straten staat, is het nog steeds zo chaotisch. En met donker of regen is het nog vrij grauw. Maar ik vind wat meer kleur altijd wel prima eigenlijk. Liever dat dan weer een brown-shooter.

Verder voegen de basissen wel wat toe, je hebt het idee wat meer te bereiken na een missie te doen of zo'n plek vrij te spelen. Het aantal enemies verdwijnt dan langzaam (al was door endgame dat wellicht weer teniet gedaan?). Verder heeft looten nu dus wat meer zin voor je basis en outposts wat ik ook wel kan waarderen. Qua wapens ben ik ook nog met shotgun, LMG en semi-auto's gaan spelen en dat bevalt wel beter. Meer kick en meer impact laat de enemies wat minder sponzig aanvoelen.

Wat ik als grote minpunt voor het verhaal zie en wat in deel 1 ook al zo was: je karakter zegt helemaal niks. Mensen praten tegen jou of elkaar maar jij hebt daar geen interactie mee en dat vind ik toch wel weer een afknapper. En qua schrijfwerk maken ze het zich dan ook meteen zoveel lastiger. Heel onnodig.

Verder moet ik morgen de PvP nog even proberen. Verwacht niet dat ik het vaak ga doen, maar we gaan het zien. Als je gear veel uitmaakt ben ik er snel klaar mee want de grootste no-lifers gaan dan altijd winnen. Dat vind ik met Destiny ook echt zo'n afknapper. Maak daar lekker een aparte playlist voor aan, maar laat de rest lekker hun best doen met skills ipv hun tijd.

Ik denk dat ik hem toch gewoon ga halen (al is het maar omdat ik dan toch niet zoveel te doen heb). Bij de vorige game vond ik het verhaal wel tof en de dingen die je zoal meemaakte ook wel. Ik ga alleen niet grinden en na een week spelen is het dan wel prima. Season pass en early access gaat er dan dus ook niet komen want dat heb ik van de vorige game nog wel geleerd. Enerzijds was je dan te ver voor anderen die de game pas later begonnen (veel missies coop overnieuw doen) en DLC vond ik vorige keer ook niet echt spannend dus ik kijk dat nu even aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 09-02-2019 00:52 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gisteren en vanavond wat uurtjes zitten spelen. Met zijn tweeën goeie pret en soms nog best pittig ook (al komt dat vaak door overmoedigheid).

Vind deze setting eigenlijk wel lekker. Mooie open gebieden waar de wereld de stad al een beetje heeft terug gewonnen, geeft echt het gevoel alsof er wat aan de hand is. Dat had ik met de sneeuw minder.

Verder vind ik hem er prima uitzien (Ps4Pro) en bij vlagen zelfs best indrukwekkend. Zo hadden we vanavond een sneeuw/regen storm waarin we geen hand voor ogen zagen. Erg tof.

DarkZone bevalt ook weer goed trouwens. Leuke mix van PVP en PVE. Geen idee of het nieuw is maar je hebt er nu ook speciale kisten welke je alleen kunt openen als je een Rogue agent bent, doordat je Rogue bent krijg je de “hele darkzone” achter je aan maar in ruil daarvoor krijg je betere loot. Leuke toevoeging.

Ik had mijn pre-order al ingeschoten voor deze demo maar laat hem zeker staan. Dit smaakt naar meer :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Voor de vroege vogel ps4 code:
76PA-5FNX-3ECR

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Ricmaniac schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:32:
Mijn vrienden krijgen geen beta invite binnen terwijl ik ze heb uitgenodigd. Ze hebben die mail wel gekregen en hun accounts zegt ook dat ze toegang hebben. (had ze al 2 dagen terug invite) maar ze zien de game gewoonweg niet in uplay
Mijn broer heeft dus hetzelfde probleem. Ik heb notabene hier op V&A van de week voor hem een beta key gekocht die hij op de site heeft redeemed. Zelf hebben wij de Ultimate versie gekocht dus ik kon de beta zo in Uplay installeren. Hij ziet m dus niet in Uplay.

Een tip was om in Uplay 'preview versie' aan te zetten in Settings, maar ook dat werkt niet. En als ik hem voor de beta wil inviten via https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-us/beta dan staat er dat hij 'Already invited' is.

Deze 2 links ook al gelezen, niks werkt. klik en klik.

Nota bene speciaal vooor hem een nieuwe videokaart geregeld en dan dit :(

Iemand nog tips?

Voor de rest speelt de game zeker wel weer lekker als vanouds.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:06
Als er nog iemand een pc invite moest hebben: Sakke1994.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 16:44
Logisch te verklaren deze bug. Kennelijk heb je oude coördinaten, namelijk dat je boven aan de trap staat, en nieuwe coördinaten, namelijk dat je onderaan de trap staat. Vervolgens gaat het niet helemaal goed om naar de nieuwe coördinaten te gaan en wordt je weer terug verplaatst naar de oude coördinaten, namelijk dat je boven aan de trap staat. Misschien om te voorkomen dat je onderaan de trap door de map valt?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-06 22:40
Amaze86 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 07:44:
Voor de vroege vogel ps4 code:
76PA-5FNX-3ECR
Jammer is al weg..

Als iemand nog een ps4 code heeft dan heel graag :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:11

JanAd

Wind’s howling

Ik geraak er niet in atm, Foutmelding: MIKE-01...

Verder heb ik ook sterk het DLC gevoel, hoewel ik de iets meer open setting wel leuker vind dat de gesloten straten. Dus ik denk ook wel dat ik h'm ga kopen, zelfs als solo-speler blijf ik The Division erg leuk vinden.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
idd, servers lijken op zn gat te liggen?:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:01
Servers zijn gewoon in maintenance staat er toch als je de game opstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-06 00:08
looyenss schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:15:
Endgame missie gespeeld, was toch wel makkelijker dan ik had gehoopt / verwacht.
Wanneer krijg je die eigenlijk? Gisteren heb ik de Darkzone missie gedaan, daarna alle side missions afgerond en kreeg toen niets meer aangeboden :?

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
Milo44 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:22:
[...]

Wanneer krijg je die eigenlijk? Gisteren heb ik de Darkzone missie gedaan, daarna alle side missions afgerond en kreeg toen niets meer aangeboden :?
als het goed is krijg je een pop-up en als je uitlogt heb je 4 chars tot je beschikking. je eigen max lvl 7 char en 3 max level chars.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:22
Milo44 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:22:
[...]

Ik had enkel level 7 (is max) en 2 main missies gedaan, 1x tutorial voor je upgrade skill, toen kreeg ik al de popup.

Met randoms vrij goed te doen, maar weet niet of ik signature wapen nu echt fijn vind. 6 kogels voor een M80 die leuke damage doet, maar heb maar 2 kogels door de hele missie gekregen. Zoals toen de trailer liet zien, ze lekker random schieten, dan kom je niet voorbij eerste stuk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ah, dus ik was er al lang waarsch, haha.
Straks nog ff die missie doen voor de weapon skin, want ik ga de game wel halen denk ik. Heb mij prima vermaakt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb inderdaad ook het DLC gevoel, het voelt totaal niet als een upgrade/nieuwe game.

Ja het ziet er mooi uit, de vegetatie ziet er netjes uit, licht effecten enzo ook erg mooi.
Het draait lekker, Ultra settings ~100fps gemiddeld (1080p).
De missies zijn/voelen erg standaard, kreeg echt een 'been there done that' gevoel.

Division 2 zal ik dan nu ook niet kopen, 1 heb ik redelijk gespeeld maar Darkzone is niet waar mijn interesse lag en ook de DLC was ruk, het constante aanpassen nerven/boosten en community gezeur heeft Division 1 eigenlijk verpest. Ik had veel meer verhaal verwacht en/of uitbreiding op de huidige kaart ipv underground en die sneeuw survival dinges.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Heb ook nog een key over voor pc, dus geen invite, maar pc key voor de beta, stuur maar een DM.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
looyenss schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:26:
[...]

als het goed is krijg je een pop-up en als je uitlogt heb je 4 chars tot je beschikking. je eigen max lvl 7 char en 3 max level chars.
En die missie ook gedaan, dus hopelijk nu die skin unlocked. En anders jammer, heb verder geen tijd meer om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 16:02
Op basis van de beta toch maar een pre order gedaan (PS4). Vind het erg leuk!

Zag dat de Washington DC versie dezelfde prijs was als de normale versie. Behalve de hoes en een kaart die je krijgt zit er nog meer verschil tussen? Ik zie namelijk door de bomen het bos even niet meer met de normale versie, gold versie, dark zone editie en ga zo maar door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Hoe vinden jullie geluid van de wapens oo de pc..? Ik speel altijd met een headset. Maar vind de wapens niet echt indrukwekkend klinken.. veel te zacht! Weet ff niet hoe dat in division1 was.. maar echt een indruk maakt het niet.. geluid van wapens..

En ook de seker mine met airbrust.. erg matige explosie.. weet nog wel toen ik die had in D1.. een hele vuurwolk van explosie 👍🏿 In D2 ook maar een kleine wolkje.. meer niet

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
NLxAROSA schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 00:10:
Vermaak me prima met deze build. Het is allemaal net wat gestroomlijnder en verfijnder dan in TD1. Modding en unlocking systeem is zo veel beter dan in TD1. Sfeertje is lekker weer, zeker in het donker met onweer. Combat is ook net allemaal wat verfijnder, vijanden zijn beweeglijker, flanken meer en gebruiken skills. Benieuwd naar de andere facties, Hunters, etc.

Er is zo veel meer te doen op de map dan in TD1, zeker een grote vooruitgang op het PVE vlak. PVP nog niet aan toegekomen.

Endgame missie is ook prima. Gok dat er nog wat moeilijkheidsgraden bij komen na launch. ;)

Ga me hier na launch prima mee vermaken, zeker geen spijt van pre-order.
Ja zo vind/voel ik het ook. Begrijp dat sommige mensen het minder vinden maar het is uiteindelijk 'diablo with guns' Loot grind en content blijven opnieuw spelen is de aard van dit soort games.

De endgame missie is slechts op normal en op tier 2 world map, makkelijk dus 8) . Wel leuk om een bestaande missie een twist te geven door een andere factie, voelt toch net weer wat anders aan.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

R0y. schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 13:48:
Op basis van de beta toch maar een pre order gedaan (PS4). Vind het erg leuk!

Zag dat de Washington DC versie dezelfde prijs was als de normale versie. Behalve de hoes en een kaart die je krijgt zit er nog meer verschil tussen? Ik zie namelijk door de bomen het bos even niet meer met de normale versie, gold versie, dark zone editie en ga zo maar door..
Washington DC versie is de beste optie als je gewoon de game wil. De andere hebben voornamelijk wat fysieke extra's of wat extra skins. In de Ubi Store kun je de edities vergelijken. De year 1 pass geeft je alleen wat dagen eerder toegang tot nieuwe dlc wat ik in dit topic volgens mij las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Nickrsd schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:49:
Hoe vinden jullie geluid van de wapens oo de pc..? Ik speel altijd met een headset. Maar vind de wapens niet echt indrukwekkend klinken.. veel te zacht! Weet ff niet hoe dat in division1 was.. maar echt een indruk maakt het niet.. geluid van wapens..

En ook de seker mine met airbrust.. erg matige explosie.. weet nog wel toen ik die had in D1.. een hele vuurwolk van explosie 👍🏿 In D2 ook maar een kleine wolkje.. meer niet
Het geluid in deel 1 was volgens mij al niet het beste van het beste, maar in deel 2 lijkt het wel wat minder inderdaad. Wat ik zelf ook heb op m'n Xbox is dat verschillende geluiden helemaal wegvallen. Dus ik hoor soms gewoon niemand schieten midden in gevechten met een team in de Invaded missie bijvoorbeeld. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 09:20

HaterFrame

Well... Poo came out!

Louw Post schreef op zondag 10 februari 2019 @ 00:20:
[...]

Het geluid in deel 1 was volgens mij al niet het beste van het beste, maar in deel 2 lijkt het wel wat minder inderdaad. Wat ik zelf ook heb op m'n Xbox is dat verschillende geluiden helemaal wegvallen. Dus ik hoor soms gewoon niemand schieten midden in gevechten met een team in de Invaded missie bijvoorbeeld. ;(
Geluid is op de PC soms ook bedroevend en dat is jammer, lijkt wel of er een bak dyn compressie overheen zit.
Daarnaast hoor ik net zoals jij vaak ook geluiden niet die er wel hadden moeten zijn en lijkt het positionele geluid ook nog niet helemaal goed te werken.
Verder moet ik na een aantal uurtjes spelen mijn mening iets bij stellen, eerst vond ik de nieuwe setting ook helemaal niets. Inmiddels ben ik er wel aan gewend en het meer gaan waarderen.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-06 11:11
Eerste keer dat ik de division2 private beta ga spelen.. Kom meteen in een queue terecht van 431... Normaal? Wacht al 15 minuten zit nu op 151....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Teller bleef na 20 minuten heel lang op 108 staan. Maar op esc gedrukt en opnieuw gejoined.. Nu staat de queue op 3801 Really!?
Doei beta test. Hier ga ik mijn tijd niet aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Tmaster schreef op zondag 10 februari 2019 @ 09:52:
Teller bleef na 20 minuten heel lang op 108 staan. Maar op esc gedrukt en opnieuw gejoined.. Nu staat de queue op 3801 Really!?
Doei beta test. Hier ga ik mijn tijd niet aan besteden.
Was net aan het spelen, klapte de boel er uit. Vandaar die lange rij denk ik, zo lang heb ik hem namelijk nog niet eerder gezien. Heb wel vaker in de rij gestaan, enkel voor een minuut max. Ik zou het over een uurtje nog eens proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeFoX
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-08-2024
Heads up, Agents! Private Beta server maintenance incoming tomorrow, Sunday, February 10th at 9:30 AM CET / 3:30 AM EST / 12:30 AM PST, approximately 3 hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Ja nu is er onderhoud. Jammer dat ze je gewoon in de queue houden terwijl je eigenlijk niet meer kan connecten blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Tmaster schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:10:
Ja nu is er onderhoud. Jammer dat ze je gewoon in de queue houden terwijl je eigenlijk niet meer kan connecten blijkbaar.
Ach ja, daar is het een beta voor he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 13:01
Wat is jullie gevoel van de performance in de beta?
Ik run een gtx1080 + 8700k en speel op 3440x1440p maar kan zeker niet maxed out spelen. Heb een aantal zwaardere opties serieus moeten terugschroeven om het 60+ fps stable te houden.
Echter in DZ East ga ik nog steeds regelmatig onder de 50/55 fps wat wel frustrerend is, ik merk dat onmiddellijk..
Nog iemand dit gevoel en/of tips om de performance hoog te houden zonder grafisch erg te moeten inboeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:20
Ben er een beetje vroeg voor, maar is er een pc groepje dat nog een plaats heeft en van plan meerdere keren per week te spelen? blijkbaar hebben mijn uplay vrienden minder interesse dan gedacht (en degene die wel interesse hebben, spelen relatief weinig tov mij). Ik heb 1 niet gespeeld om die reden, dus ik ben ook wat lost met al de gameplay inzake upgrades en builds enzo

De discord is nog wat leeg ook, wat wel zal veranderen op 15 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Phaex schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:47:
Wat is jullie gevoel van de performance in de beta?
Ik run een gtx1080 + 8700k en speel op 3440x1440p maar kan zeker niet maxed out spelen. Heb een aantal zwaardere opties serieus moeten terugschroeven om het 60+ fps stable te houden.
Echter in DZ East ga ik nog steeds regelmatig onder de 50/55 fps wat wel frustrerend is, ik merk dat onmiddellijk..
Nog iemand dit gevoel en/of tips om de performance hoog te houden zonder grafisch erg te moeten inboeten?
Viel mij niets niet tegen, heb alles op max staan en haal 40 to 60 FPS met een i7 7700HQ, 16GB mem en een GTX 1060 op 1920x1080. Let wel: op een Legion Y720 laptop.

Nu heb ik het idee dat er nog wel het een en ander geoptimaliseerd gaat worden, ze geven ook aan dat er na een uur of 2 spelen performance problemen kunnen optreden,wat duid op memleaks oid.
Sowieso is er niet zo veel veranderd aan de graphics als je deze game vergelijkt met deel1. Dat is ook wat mij momenteel enorm tegen houd om het aan te schaffen. Het voelt als een uitgebreide DLC, de nieuwe setting is mooi maar niet spectaculair anders, de game zelf lijkt dat ook niet te zijn. Ondanks dat ik veel plezier heb gehad aan de beta wacht ik even af totdat de game in de aanbieding is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:20
Wat is nu het grote voordeel van de Gold Edition? Ik twijfel nog welke versie ik moet kopen. Zie weinig voordelen behalve de 7 dagen early acces op de DLC die volgens mij gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:54

Pykow

Angelo OTR

AntiChrist7 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:12:
Ben er een beetje vroeg voor, maar is er een pc groepje dat nog een plaats heeft en van plan meerdere keren per week te spelen? blijkbaar hebben mijn uplay vrienden minder interesse dan gedacht (en degene die wel interesse hebben, spelen relatief weinig tov mij). Ik heb 1 niet gespeeld om die reden, dus ik ben ook wat lost met al de gameplay inzake upgrades en builds enzo

Onze community (BuG-community) waar ook wat tweakers op zitten, gaan er sowieso een paar division 2 halen.
Ik zelf ga de game ook halen en speel nu division1. Ben pas level 13.

Heb wel gemerkt dat division 2 wat gebruiksvriendelijker oogt en aanvoelt in de menu's.

Gameplay is bijna hetzelfde alleen de omgeving van division 2 spreekt mij meer aan.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:10
Pykow schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:54:
[...]

Onze community (BuG-community) waar ook wat tweakers op zitten, gaan er sowieso een paar division 2 halen.
Ik zelf ga de game ook halen en speel nu division1. Ben pas level 13.

Heb wel gemerkt dat division 2 wat gebruiksvriendelijker oogt en aanvoelt in de menu's.

Gameplay is bijna hetzelfde alleen de omgeving van division 2 spreekt mij meer aan.
Ik vind de menu's juist slechter dan in Division 1. Veel te veel dubbelklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 19:37
Vandaag ff de endgame missie gespeeld in de private beta.. Dat zag er toch wel veelbelovend uit, ik vond de "donkere" hightech sfeer met de Tusks echt goed gedaan.. Ik vind het hele spel er trouwens veelbelovend uitzien, de settings in de zomer is een fijne verandering t.o.v. de koude winter setting in Division 1 en vooral de groene overgroeide gedeeltes (in Dark Zone 3 etc) zagen er erg mooi uit.. Ik ga deze game zeker kopen en spelen, ik heb in The Division ruim 365 uur zitten, dus met deel 2 ga ik me ook zeker wel vermaken.. De mix tussen RPG, looting en shooter spreekt me erg aan en het is een van de beste co-op games vind ik.. Ik ga de standaard editie kopen aangezien 7 dagen eerder toegang tot de gratis DLC en de paar extra skins me niet boeit (en ik zeker geen 40 euro extra waard vind), ik speel toch hoofdzakelijk alleen PvE met een klein groepje vrienden (die ook allemaal voor de standaard editie gaan)..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:57
Zo, even een kort verslagje van mijn bevindingen.
Ik heb het afgelopen weekend veel geswitched tussen Divison (D1) en Division 2(D2), wat achteraf een slechte keuze was, D1 is namelijk gesneden koek je weet hoe snel hoe veel damage je geeft en kan ontvangen. Ik had dan ook echt even moeite met weer overnieuw beginnen met D2.
Uiteindelijk toch de smaak te pakken in D2 en dat speelt wel erg lekker weg. Leuk gedaan met het armor systeem en zeker met de drone die je netjes helpt je armor restoren, maar ook dat je deze naar je collegas kan sturen (alleen niet meer terug kwam ik achter).
Hoewel ik niet had verwacht daar gevoelig voor te zijn miste ik toch de duistere sfeer van D1 wanneer ik weer eens die game opstartte. Er is zat te doen, misschien zelfs iets te veel op straat aangezien je geen 10 meter kan lopen en er komt wel weer een groepje rebels aangewandeld. Kortom het houd je bezig.
Het perk systeem is goed uitgewerkt en je kan dus verschillende paden bewandelen wat betreft het vrij spelen van bepaalde mods, supplies etc.
Toch kon mij D2 niet helemaal bekoren, als het zonnetje (in de game) schijnt dan is het allemaal wel erg vrolijk en kleurrijk en dat in een stad die in principe in puin ligt. Onder de streep vond ik het dus een goede game, maar wist ie mij nog niet zo te boeien als D1 3 jaar terug.... Totdat ik gisteren de end game speelde:
De beste zet die Ubi heeft kunnen doen in deze demo/beta (btw, EA, DIT is hoe je een game goed neerzet als je spelers ze laat spelen. Verhaal, ontwikkeling, een mooi tipje van de sluier opgelicht in tegenstelling tot Anthem..) is het laten zien van een van de endgame missies, wat en genot om te spelen. Ik heb voor de sniper gekozen en dat speelde erg fijn. Na 4 keer dood te zijn gegaan in de eerste hal toch maar weer eens rustiger gespeeld en na meer dan een uur dan ook de missie gehaald, echt een super goede ervaring. De sfeer en tegenstand, (je hebt echt ontzag voor die drones, robodogs, tegenstanders) was weer als vanouds hoe ik het ken van D1.
Kortom ik ben iets meer dan gematigd positief, maar ben mij er erg van bewust dat ik hoge verwachtingen had op een verbetering van een voor mij al een erg goede game (D1).
Oh en de camera functie werkt ook nog niet helemaal...:
Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-t3002.xboxlive.com/xuid-2535470210294609-public/a22dc34e-970b-44c0-929f-b95be3682ef9_Thumbnail.PNG

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:59

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ourplayground schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:35:
Ik heb het afgelopen weekend veel geswitched tussen Divison (D1) en Division 2(D2), wat achteraf een slechte keuze was, D1 is namelijk gesneden koek je weet hoe snel hoe veel damage je geeft en kan ontvangen. Ik had dan ook echt even moeite met weer overnieuw beginnen met D2.
Uiteindelijk toch de smaak te pakken in D2 en dat speelt wel erg lekker weg. Leuk gedaan met het armor systeem en zeker met de drone die je netjes helpt je armor restoren, maar ook dat je deze naar je collegas kan sturen (alleen niet meer terug kwam ik achter).
Hoewel ik niet had verwacht daar gevoelig voor te zijn miste ik toch de duistere sfeer van D1 wanneer ik weer eens die game opstartte. Er is zat te doen, misschien zelfs iets te veel op straat aangezien je geen 10 meter kan lopen en er komt wel weer een groepje rebels aangewandeld. Kortom het houd je bezig.
Het perk systeem is goed uitgewerkt en je kan dus verschillende paden bewandelen wat betreft het vrij spelen van bepaalde mods, supplies etc.
Toch kon mij D2 niet helemaal bekoren, als het zonnetje (in de game) schijnt dan is het allemaal wel erg vrolijk en kleurrijk en dat in een stad die in principe in puin ligt. Onder de streep vond ik het dus een goede game, maar wist ie mij nog niet zo te boeien als D1 3 jaar terug.... Totdat ik gisteren de end game speelde:
De beste zet die Ubi heeft kunnen doen in deze demo/beta (btw, EA, DIT is hoe je een game goed neerzet als je spelers ze laat spelen. Verhaal, ontwikkeling, een mooi tipje van de sluier opgelicht in tegenstelling tot Anthem..) is het laten zien van een van de endgame missies, wat en genot om te spelen. Ik heb voor de sniper gekozen en dat speelde erg fijn. Na 4 keer dood te zijn gegaan in de eerste hal toch maar weer eens rustiger gespeeld en na meer dan een uur dan ook de missie gehaald, echt een super goede ervaring. De sfeer en tegenstand, (je hebt echt ontzag voor die drones, robodogs, tegenstanders) was weer als vanouds hoe ik het ken van D1.
Kortom ik ben iets meer dan gematigd positief, maar ben mij er erg van bewust dat ik hoge verwachtingen had op een verbetering van een voor mij al een erg goede game (D1).
[Afbeelding]
goed verhaal, dank je!
Heb zelf uur of 4 in de beta zitten, had helaas niet meer tijd om er een goede indruk van te krijgen. Beviel me verder prima.
ik speel net een maand D1, dus dit soort dingen helpen mij om een keuze te maken wel of niet voor D2 te gaan.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:24
maar ook dat je deze naar je collegas kan sturen (alleen niet meer terug kwam ik achter).
dubbel press q/e ;)

Ik heb er iig zin in, nu hopen dat ze de shit ton aan bugs kunnen verminderen. Nade launchers die 0 damage doen zijn toch niet zo'n overwhelming signature weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:54

Pykow

Angelo OTR

[Afbeelding]
Ik heb zelf maar 7 uur in Division 1 zitten en ben dus erg nieuw.
Ik was gestopt met Division 1 omdat er missies bij zaten die gewoon niet te doen leken
Gisteren een missie waarbij ik 1 level lager was.
Er waren 2 snipers die op 1 plek bleef zitten en aimbots aan hadden staan.
Toen uit frustratie begon ik er gewoon blind op te schieten en zag ik Suppressed erboven staan.
Toen pas wist ik dat ik het zo moest spelen en haalde ik de missie.

In Division 2 kan je aantal items marken als Junk en in 1x destructen en dat is niet mogelijk in Divison 1.
Daarnaast (als ik het mij goed herinner) moet is het instellen van wapens in Division 2 beter.
in Division 1 maak ik vaak de fout dat slot 1 of slot 2 wordt vervangen, je moet erg goed opletten, maakt er niet allemaal duidelijk op.

Ik vindt Division 1 er leuk uitzien, maar als het mistig is en in het donker zie je gewoon geen drol.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:58:
[...]
Ik vindt Division 1 er leuk uitzien, maar als het mistig is en in het donker zie je gewoon geen drol.
tja...... :P

Dat was juist tof gedaan met die sneeuw,mist,belichting etc. Helemaal in Survival. heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
ligt het aan mij of wat, zo moeilijk is TD1 toch helemaal niet?

Na dit weekend de beta te spelen ben ik nog niet helemaal zeker over TD2, ga het toch wel spelen maar sommige dingen irritiren me toch een beetje. Seeker mines die niet seeken maar die je moet sturen, uberhaupt zijn de skills erg traag/buggy. Ook vond ik de content wel erg makkelijk, iets wat me in dit soort games erg tegen staat.

Ook het nieuwe Rogue systeem en de PVP time to kill is nog een beetje meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 23:58

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik heb zowel de anthem als division 2 beta grondig gespeeld en met anthem heb ik nog zoiets van hey dit is vernieuwend, ookal is het concept natuurlijk identiek..

Ik heb met TD2 heel erg het Destiny 2 gevoel, d.w.z het is eigenlijk geen deel 2..

Ik vond op basis van wat ik in de beta heb gezien dit een The Division 1.5 veels te weinig vernieuwing, maar goed dat hoeft natuurlijk niet altijd slecht te zijn.

Anthem heeft voor nu bij mij het voordeel van de twijfel, the divion 2 zal er vast ook wel komen, maar ik moest me er echt toe zetten om de beta te spelen en dat is geen goed teken. Het was gewoonweg niet boeiend genoeg.

/edit: Ik heb ongeveer 150 uur in The Division 1 zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Lienuks op 11-02-2019 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
looyenss schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:08:

Na dit weekend de beta te spelen ben ik nog niet helemaal zeker over TD2, ga het toch wel spelen maar sommige dingen irritiren me toch een beetje. Seeker mines die niet seeken maar die je moet sturen, uberhaupt zijn de skills erg traag/buggy. Ook vond ik de content wel erg makkelijk, iets wat me in dit soort games erg tegen staat.

Vind het heerlijk dat je die mines kan targeten ipv random 1 zoeken, nu kan je ook iemand targeten die continue achter een muurtje hangt, werkt goed.

Makkelijk is relatief, goed team vlieg je overal doorheen, slecht team en je komt niet voorbij eerste trash.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:21
AntiChrist7 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:12:

Je kunt zeker verwachten dat het vanaf 12/15 maart drukker wordt op de Discord. Niet iedereen heeft beta toegang of tijd gehad om nu te spelen, dus het blijft vooralsnog wat rustig. Vanaf de release zullen de kanalen weer vol zitten verwacht ik :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Pykow schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:58:
[...]

In Division 2 kan je aantal items marken als Junk en in 1x destructen en dat is niet mogelijk in Divison 1.
Daarnaast (als ik het mij goed herinner) moet is het instellen van wapens in Division 2 beter.
in Division 1 maak ik vaak de fout dat slot 1 of slot 2 wordt vervangen, je moet erg goed opletten, maakt er niet allemaal duidelijk op.
in een keer destructen kan zeker wel bij D1, mark as junk en dan destruct als ik me niet vergis.
dat heet sfeer... :+

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground

Ik denk dat het vooral met je speelstijl te maken heeft.. ben je een rusher dan wordt het best pittig. Speel je rustig en "op afstand" dan is het allemaal goed te doen. (geldt voor zowel D1 als D2)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
TD1 is gewoon te rushen ATM hoor :-P TD2 moet je inderdaad iets rustiger aan doen (nog, want je build is niet optimized, ook de lvl30 chars die je kreeg niet) maar het was erg eenvoudige content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Nu is D1 te rushen ja, op hard.. op challenging hangt het af van de missies..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
looyenss schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:04:
TD1 is gewoon te rushen ATM hoor :-P TD2 moet je inderdaad iets rustiger aan doen (nog, want je build is niet optimized, ook de lvl30 chars die je kreeg niet) maar het was erg eenvoudige content
Werd bij die lvl30 wel irritant moe van die nonstop drones die je uit je hiding gooien, je had ook ergens bij de beta een missie met een named gast die je nonstop tazert, heeeeeeel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:15

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Dat vond ik juist leuk aan TD1 heb daar alles op hard gespeeld. Je had dan echt een goede groep nodig om de missie te spelen. Hier de eerste missie op hard gespeeld en dat was toch een stuk makkelijker helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06 20:34
Nickrsd schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:49:

De beta heeft ongelooflijk veel soundbugs. De eerste 5 minuten klinkt het spel fantastisch. Daarna vallen er allemaal details weg. Gisteren aan het einde (na 1,5 uur spelen) had ik géén audio meer. Een teammaat alleen windgeruis nog, en een andere teammaat hoorde alles, behalve gunfire van alles om hem heen.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:12

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Lienuks schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:19:
Ik vond op basis van wat ik in de beta heb gezien dit een The Division 1.5 veels te weinig vernieuwing, maar goed dat hoeft natuurlijk niet altijd slecht te zijn.
Ik heb inmiddels wat clips van de Beta bekeken en ook de opmerking "The Division 1.5" vaker gehoord en ook dat het meer weg heeft van een hele grote DLC.
Ik heb zelf de Beta niet gespeeld.

Maar allememaggies, ik heb er zin aan. Ik ga D2 zeker spelen :Y *O*

Wat een sfeertje zeg d:)b

De beklemmende grijze winter-setting kon mij prima bekoren maar, met de wat meer open wereld van D2 ziet er ook echt helemaal super uit.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
De opmerkingen wat verder hierboven over The Division 1.5/'dit is eerder DLC' begrijp ik niet helemaal; zo'n beetje álle mechanics zijn aangepast of gestroomlijnd; enemies zijn/gedragen zich anders, wapens/modding, unlocks, perks, skills, etc. Crafting, resources. Ultimates vs signature weapons. Random events in PVE. Unlocken/opbouwen van settlements, unlocken van world bosses, control points met loot en na capture met effect op de directe omgeving (afhankelijk van of ze wel of geen resources hebben). Supply drops die nu compleet anders werken. Dark Zone landmarks zijn ff andere koek dan in TD1 (in ieder geval op level 7 met alleen blauw/groen ;)). DZ levels met bijbehorende perks. En ik ben vast nog een hoop vergeten. Er is, in ieder geval in PVE, nauwelijks iets hetzelfde vergeleken met TD1. Zou een knappe DLC zijn. :+

PVP nog niet aan toegekomen, maar de setup (4vs4) is al compleet anders dan Last Stand, dus lijkt me ook niet 'meer van hetzelfde'? Iemand dat uitgebreid geprobeerd?

<snip>

Ook vond ik de content wel erg makkelijk, iets wat me in dit soort games erg tegen staat.
Toen ik in TD1 mijn eerste missie op challenging deed was het een wipe binnen een minuut. Later deed ik ze solo (en dat was voordat ze schaalden naar minder dan vier). Het kennen van de content en het hebben van een geoptimaliseerde build helpt een beetje. ;)

Denk dat we veel nog niet gezien hebben als het om moeilijkheidsgraden gaat eerlijk gezegd. In de tooltips zie je bijvoorbeeld wat vermeld over verschillen in moeilijkheidsgraad: er wordt vermeld dat story-difficulty géén random elementen heeft. Dat impliceert dan dat dit op hogere niveaus straks wel zo is. Ben ik nog niet tegengekomen trouwens of het is me niet opgevallen. Benieuwd hoe dat gaat werken.

Volgens mij had ik ergens gelezen dat deze endgame missie op Tier 2 was. Dus ervan uitgaande dat het weer tot Tier 5 doorloopt dan wordt het dus nog wel iets moeilijker. En dan nog evt. Challenging en Legendary. Benieuwd of er ook weer Incursions komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 859569

Ik heb vele uren in the Division gestoken,
en vorige week zelfs nog op Platinum weten te zetten. [PS4]
Sinds afgelopen vrijdag ook al wat uren in de beta gestoken en ook voltooid tot de Endgame
Voor de duidelijkheid ik ben geen voorstander van de Darkzone en heb deel 1 ook gespeeld voor alles wat met de single-player te maken heeft
* De missie's, het upgraden van de Base met alle voordelen die je dan unlocked,
* Het feit dat je het spel volledig in co-op kunt spelen,
* De beklemmende sfeer in deel 1 vond ik prachtig
* Het thema was ook super (de sneeuw, alle decoratie die bij de kerst hoort)

Na het spelen van de Beta heb ik mijn pre-order geannuleerd
* na het spelen van de beta / terug deel 1 opgestart
!! Deel 1 ziet er beter uit dan deel 2
!! De sfeer uit deel 1 is niet terug te vinden in deel 2
* Het hele RPG gedeelte is minder uitgebreid dan in deel 1
Nieuwe wapens vliegen je letterlijk om de oren
Waar je in deel 1 werd beloond door het voltooien van een missie
wordt je bij deel 2 voor bijna alles beloond
Looten is leuk, maar om de 10 meter vind je opnieuw tassen, tonnen, koffers, kisten

* Het nieuwe upgrade-menu spreekt me niet aan
* Grafisch is het op mijn playstation 4 een drama
"Het inladen van de omgeving gaat met een grote vertraging"
Soms tot een aantal meters voor me, waardoor het vaak lijkt alsof ik een cartoon game speel
* Het lezen van je loot etc is bijna niet te doen (Letters veel te klein)
In de beta is duidelijk dat co-op bijna een vereist is, de vijanden vliegen je om de oren,
soms achter je terwijl je in een gesloten hoek staat ?? WTF
Met zoveel actie om je heen, stoort het mij dat ik nu ook mijn drone, en turret moet aansturen waar op geschoten moet worden. Alles bij alles niet de volle prijs waard.
Voor mij persoonlijk moet er veel gebeuren om wel vanaf dag 1 te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Interessant..
Anoniem: 859569 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:17:
Na het spelen van de Beta heb ik mijn pre-order geannuleerd
* na het spelen van de beta / terug deel 1 opgestart
!! Deel 1 ziet er beter uit dan deel 2
!! De sfeer uit deel 1 is niet terug te vinden in deel 2
Ik ben het met je eens, hoewel ik denk dat beiden heel erg veel met elkaar te maken hebben.
* Het hele RPG gedeelte is minder uitgebreid dan in deel 1
Hoe bedoel je dit precies? Persoonlijk zie ik hier zelfs wat meer uitbreiding als perks die je nu ook kan vrijspelen.
Nieuwe wapens vliegen je letterlijk om de oren
Waar je in deel 1 werd beloond door het voltooien van een missie
wordt je bij deel 2 voor bijna alles beloond
Looten is leuk, maar om de 10 meter vind je opnieuw tassen, tonnen, koffers, kisten
helemaal mee eens, ik ga er voor het gemak van uit dat dit in de GM minder zal zijn.
* Het nieuwe upgrade-menu spreekt me niet aan
kan ik volledig inkomen, ik vermoed dat het vooral ook wennen is. In D1 weet je alles blindelings te vinden. Nu dachten ze: laten we deconstruct op rechter thumbstick doen ipv linker.. super onhandig!
* Grafisch is het op mijn playstation 4 een drama
"Het inladen van de omgeving gaat met een grote vertraging"
Soms tot een aantal meters voor me, waardoor het vaak lijkt alsof ik een cartoon game speel
* Het lezen van je loot etc is bijna niet te doen (Letters veel te klein)
kan ik niet over oordelen, op mijn Xbox One X draait ie goed en ook geen kleine letters...
In de beta is duidelijk dat co-op bijna een vereist is, de vijanden vliegen je om de oren,
soms achter je terwijl je in een gesloten hoek staat ?? WTF
Met zoveel actie om je heen, stoort het mij dat ik nu ook mijn drone, en turret moet aansturen waar op geschoten moet worden.
een turret hoef je niet aan te sturen toch? Ik vind dat juist wel een vooruitgang dat je kan aangeven waar hij op moet schieten ipv dat die constant loopt te schieten op iemand die in cover zit.
Alles bij alles niet de volle prijs waard.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 15:23

Kju

Als je dezelfde game wil, speel dan ook gewoon dezelfde game en hou het op TD1. Waarom zou je een nieuwe game kopen die niets vernieuwt. De FIFA serie niet meegerekend kan je dat met bijna geen enkele game flikken.
Ik heb de beta gespeeld en vond het heerlijk om eens een keer (bij wijze van spreken) geen Lexington te hoeven grinden voor een barretts chestpiece...

TD1 stak pas goed in elkaar toen de grote meute al lang drie games verder was...

PSN: Kjujay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Kju schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:22:

TD1 stak pas goed in elkaar toen de grote meute al lang drie games verder was...
+1

ik keek gister nog een review van een joker die steeds refereerde aan zijn ervaringen in D1 met welgeteld 8 uren, what the fuck 7(8)7

Zelf heb ik dit jaar D1 ontdekt en dat werkte gewoon feilloos (let wel: PVE) en heb geen enkele issue gehad met honderden uren op de klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het hele RPG gedeelte is minder uitgebreid dan in deel 1

[quote]ourplayground schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:10:* [...]

Hoe bedoel je dit precies? Persoonlijk zie ik hier zelfs wat meer uitbreiding als perks die je nu ook kan vrijspelen.

Binnen 3 uur spelen had ik handschoenen van een bepaald merk, die in combinatie met andere items met htezelfde merk extra voordelen opleveren. Voor de duidelijkheid: Dit kreeg je bij Deel 1 pas nadat je rang 30 had gehaald en werd je score berekend op je items. Dit gebeurd nu al direct vanaf het begin van de game. Daarnaast kun je een met je punten een skill kopen om bv een underbarrel op je wapen te zetten. In vergelijking met deel 1, daar kwam je deze onderdelen op straat tegen door te looten.

Bij deel 1 was je veel meer bezig om je personage bij te stellen. Ze hebben het RPG menu gedeelte makkelijker willen maken, alleen nu hebben ze het zo aangepast dat je bijna niet meer bezig bent met het RPG element. Even het menu openen, ooh er zijn handschoenen met niveau 7 ipv 6, klik en klaar.
Als ik er naast zit, dan hoor ik het graag. Ik heb niet gezien dat je bv ook je skills op de handschoenen bv kunt aanpassen (bv: +2% health veranderen naar +10% snellere vaardigheden)
In mijn ogen hoort dit gedeelte ook in de beta thuis?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 859569 op 11-02-2019 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Btw, welk nieuw type vijanden hebben we nu kunnen zien en wat zijn de verschillen met die van TD1?

-Grootste opvallende verschil is de Tank met die armor platen.
-Dan heb je die met het wifi icoontje die van die exploderende auto's op je af sturen.
-Medic kan nu naast healen ook rezzen.
-De robot hond is uiteraard nieuw, evenals die andere rijdende turret.
-Vijandelijke drones zijn nieuw (weet even niet of deze nu enkel door een klasse vijand of door meerdere typen gedaan worden, je hebt exploderende en healende drones volgens mij)
-Grenadiers zijn vrijwel gelijk, behalve dat je nu de granaten uit de lucht kunt schieten.

Verder is het volgens mij vrij gelijk qua enemies, Behalve dat ze slimmer zijn en er anders uit zien.

Vooral die weakspots zijn veel minder duidelijk te zien, maar daar kom je ook wel snel genoeg achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kju schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:22:
[...]

Als je dezelfde game wil, speel dan ook gewoon dezelfde game en hou het op TD1. Waarom zou je een nieuwe game kopen die niets vernieuwt.
Ik vraag niet voor dezelfde game, maar deel 2 moet niet aanvoelen als een Deel 1 die hier en daar zelfs minder scoort. Als het grafisch minder is dan deel 1, dan vind ik dat niet het geld waard.
Gelukkig heeft ieder zo zijn eigen mening over de Beta, voor mij persoonlijk is het gewoon nog geen 60 euro waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Anoniem: 859569 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:48:
Het hele RPG gedeelte is minder uitgebreid dan in deel 1

[quote]ourplayground schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:10:* [...]

Binnen 3 uur spelen had ik handschoenen van een bepaald merk, die in combinatie met andere items met htezelfde merk extra voordelen opleveren. Voor de duidelijkheid: Dit kreeg je bij Deel 1 pas nadat je rang 30 had gehaald en werd je score berekend op je items. Dit gebeurd nu al direct vanaf het begin van de game. Daarnaast kun je een met je punten een skill kopen om bv een underbarrel op je wapen te zetten. In vergelijking met deel 1, daar kwam je deze onderdelen op straat tegen door te looten.

Bij deel 1 was je veel meer bezig om je personage bij te stellen. Ze hebben het RPG menu gedeelte makkelijker willen maken, alleen nu hebben ze het zo aangepast dat je bijna niet meer bezig bent met het RPG element. Even het menu openen, ooh er zijn handschoenen met niveau 7 ipv 6, klik en klaar.
Als ik er naast zit, dan hoor ik het graag. Ik heb niet gezien dat je bv ook je skills op de handschoenen bv kunt aanpassen (bv: +2% health veranderen naar +10% snellere vaardigheden)
Ok, ik begrijp je punt. Nu heb ik gisteren nieuwe handschoentjes gevonden en die waren toevallig lager in rating, maar wel beter voor mij. Het toevoegen van mods aan je gear ontbreekt inderdaad in de beta, waarbij ik hoop dat dit in de GM wel wordt toegevoegd.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
ourplayground schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:53:
[...]

Ok, ik begrijp je punt. Nu heb ik gisteren nieuwe handschoentjes gevonden en die waren toevallig lager in rating, maar wel beter voor mij. Het toevoegen van mods aan je gear ontbreekt inderdaad in de beta, waarbij ik hoop dat dit in de GM wel wordt toegevoegd.
Uhm, als je de endgame speelt zit dat er wel in hoor. Je hebt normale mods en cosmetic mods. :)

Ook kun je skills een mod meegeven.

Anoniem: 859569 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:48:

Volgens mij haal je wat dingen door de war. De "sets" Die je nu vindt zijn maar kleine bonusen, en niet te vergelijken met de endgame sets. Deze minisets geven je tijdens het levelen wat bonusen en maken de keuze "pak ik de hoogste level items of houd ik deze bonus" juist interessanter.

Ook de perks zijn juist een manier om méér RPG elementen toe te voegen, je kunt ze voor zover ik kan zien niet ongedaan maken, dus je moet echt afwegingen maken, ipv de mega-flexibiliteit die TD1 had.

M.a.w.: volgens mij is er juist véél meer RPG in dan deel 1. In deel 1 was je character niets meer dan een random poppetje, je kon op ieder moment alles omgooien, maar in TD2 kan dat zo het nu lijkt niet. Dus méér RPG gevoel omdat je echt keuzes moet maken.

[ Voor 64% gewijzigd door Angeloonie op 11-02-2019 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:54:Volgens mij haal je wat dingen door de war. De "sets" Die je nu vindt zijn maar kleine bonusen, en niet te vergelijken met de endgame sets. Deze minisets geven je tijdens het levelen wat bonusen en maken de keuze "pak ik de hoogste level items of houd ik deze bonus" juist interessanter.

Ook de perks zijn juist een manier om méér RPG elementen toe te voegen, je kunt ze voor zover ik kan zien niet ongedaan maken, dus je moet echt afwegingen maken, ipv de mega-flexibiliteit die TD1 had.

M.a.w.: volgens mij is er juist véél meer RPG in dan deel 1. In deel 1 was je character niets meer dan een random poppetje, je kon op ieder moment alles omgooien, maar in TD2 kan dat zo het nu lijkt niet. Dus méér RPG gevoel omdat je echt keuzes moet maken.
Zo had ik het dan nog niet gezien, bedankt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
[b]Angeloonie schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:54:[/b

Heb zelf niet geteld, maar zou fijn zijn als je veel meer perks had dan skill points, dan moet je echt specialiseren.

Wat ook fijn is, is dat DZ nu zijn eigen perk tree heeft (per level). Je hoeft dus niet meer van set te switchen tussen PVPE en PVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Ik weet het nog niet. Niet dat de beta niet beviel, maar ik wordt lastig ervan als ze geen fysieke exemplaren van PC games verkopen :P (Heb een grote collectie mooi uitgestald). Heb nu dan maar toch ff in Div 1 bezig geweest wat shields te halen, maar weet niet of ik voor alles ga gaan, zit nu op 8/12 met een paar bijna in orde.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
Angeloonie schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:51:
Btw, welk nieuw type vijanden hebben we nu kunnen zien en wat zijn de verschillen met die van TD1?

-Grootste opvallende verschil is de Tank met die armor platen.
-Dan heb je die met het wifi icoontje die van die exploderende auto's op je af sturen.
-Medic kan nu naast healen ook rezzen.
-De robot hond is uiteraard nieuw, evenals die andere rijdende turret.
-Vijandelijke drones zijn nieuw (weet even niet of deze nu enkel door een klasse vijand of door meerdere typen gedaan worden, je hebt exploderende en healende drones volgens mij)
-Grenadiers zijn vrijwel gelijk, behalve dat je nu de granaten uit de lucht kunt schieten.

Verder is het volgens mij vrij gelijk qua enemies, Behalve dat ze slimmer zijn en er anders uit zien.

Vooral die weakspots zijn veel minder duidelijk te zien, maar daar kom je ook wel snel genoeg achter.
Whut, granaten uit de lucht schieten :O If only I had known.
Vergeet niet de zelfmoord rushers, het feit dat melee rushers een soort boost op zichzelf gooien.

@looyenss Hoezo makkelijker, we liepen in de LZ ergens in de buurt bij een Beta border, en kregen agro van een groep lvl 25 NPC's, waarbij iedere bullet insta down and out was. Die rusher kiten ging ook niet echt. 8)7
All jokes aside, ik vind het een stuk moeilijker omdat het wennen is, betrap mezelf er veel op als ik low raak een med kit te poppen, om me te realiseren dat het niet meer zo werkt :P
Healing in general, met lange skill cooldowns en armor channel, is een stuk minder gewoon en dat vind ik wel een element die het 'moeilijker' maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren demo nog gespeeld op de PC, hoewel ik die gratis heb, ga ik de xbox versie erbij kopen. Besturing valt me vies tegen op PC, ondanks het richten beter gaat.

@Titus die had ik ergens in noorden, lvl17s gooien ff instakill van 9600 dmg op je dak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Bah, nu alweer spijt van mijn pre-order.
Vandaag vrij dus mooi tijd om nog even in de beta te duiken. Private beta toegang stond/staat vermeld bij de aankoop.

Na een uur wachten op de key, nogmaals eens de site checken. Wat blijkt, je krijgt enkel nog toegang als je min. 48 uur voor de beta de aanschaf hebt gedaan. Hoezo misleidend ... vermeld dit dan duidelijk voor of tijdens de koop.

Naja ... afwachten tot 15-03 dan maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkiej
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:46
Dhrax schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:08:
Bah, nu alweer spijt van mijn pre-order.
Vandaag vrij dus mooi tijd om nog even in de beta te duiken. Private beta toegang stond/staat vermeld bij de aankoop.

Na een uur wachten op de key, nogmaals eens de site checken. Wat blijkt, je krijgt enkel nog toegang als je min. 48 uur voor de beta de aanschaf hebt gedaan. Hoezo misleidend ... vermeld dit dan duidelijk voor of tijdens de koop.

Naja ... afwachten tot 15-03 dan maar :/
Is dit voor de PC? Anders heb ik nog wel een invite over. Of werkt deze (inmiddels) niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Titus schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:34:
[...]

Vergeet niet de zelfmoord rushers, het feit dat melee rushers een soort boost op zichzelf gooien.
Gelukkig is de bom van de suicide rushers op te blazen voor ze bij je zijn. Zijn denk ik uniek voor de DZ? Ben ze daarbuiten niet tegen gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-06 09:14
NLxAROSA schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:31:
[...]

Gelukkig is de bom van de suicide rushers op te blazen voor ze bij je zijn. Zijn denk ik uniek voor de DZ? Ben ze daarbuiten niet tegen gekomen.
Nee niet uniek, ben ze daarbuiten ook tegen gekomen is afhankelijk van vijand waar je tegen speelt. Ik ben die "cleaner" variant maar heel beperkt buiten de dz tegen gekomen in de Beta. Met name in het deel onder het witte huis. Verder vooral die Hyena's en de "LMB light" variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

funkiej schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:14:
[...]

Is dit voor de PC? Anders heb ik nog wel een invite over. Of werkt deze (inmiddels) niet meer?
Pc inderdaad.
Geen idee of invite nog werkt. Er word specifiek om een code gevraagd bij de beta website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Beta duurde toch tot vanochtend 10:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkiej
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:46
Dhrax schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:44:
[...]

Pc inderdaad.
Geen idee of invite nog werkt. Er word specifiek om een code gevraagd bij de beta website
Kwestie van trial and error? :) DM me uplay nick maar, dan voeg ik je toe en invite ik je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Titus schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:34:
[...]

Whut, granaten uit de lucht schieten :O If only I had known.

@looyenss Hoezo makkelijker, we liepen in de LZ ergens in de buurt bij een Beta border, en kregen agro van een groep lvl 25 NPC's, waarbij iedere bullet insta down and out was. Die rusher kiten ging ook niet echt. 8)7
All jokes aside, ik vind het een stuk moeilijker omdat het wennen is, betrap mezelf er veel op als ik low raak een med kit te poppen, om me te realiseren dat het niet meer zo werkt :P
Healing in general, met lange skill cooldowns en armor channel, is een stuk minder gewoon en dat vind ik wel een element die het 'moeilijker' maakt.
Git Gud :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:59
ik kon vanochtend tot half 10 inderdaad spelen, probeerde het nu weer en nu moet ik een activeringscode of cd-sleutel invoeren.. dus inderdaad closed beta is voorbij lijkt het

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:27
Beta impressie van Angry Joe: YouTube: The Division 2 - Angry Impressions

Het lijk mij (wederom) niks. Het eerste deel heb ik ook links laten liggen om dezelfde reden: gameplay loop lijkt mij heel snel dodelijk saai. Nou zijn looter shooters sowieso niet mijn ding, maar de absurde tankiness van de tegenstanders hier verknalt het voor mij echt totaal. In shooters vind ik dat een gameplay keuze die niet goed past, tenzij erg goed uitgewerkt en aangevuld met andere interessante elementen. The Division faalt op het eerste punt al en verder is er weinig interessants te doen. Meh, ik sla 'm weer over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
jo, later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Khaelos schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:08:
ik kon vanochtend tot half 10 inderdaad spelen, probeerde het nu weer en nu moet ik een activeringscode of cd-sleutel invoeren.. dus inderdaad closed beta is voorbij lijkt het
het schijnt zo te zijn dat er nog een open beta komt. Begreep zoiets vanuit de TheDivisionGame stream...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Laatst online: 01:10
Ik heb denk ik maar een paar uurtjes TD2 gespeeld (meer omdat ik niet alles al gezien wil hebben voor de game echt uit komt), maar ik ben er blij mee dat ik 'm heb gepre-orderd. Overigens geen speciale editie dit keer. Blijkbaar krijg je alle DLC toch het eerste jaar, maar dan een week later. Prima, scheelt me 3 tientjes.

Ik speel 'm op de Xbox. Voor wie een squad wil, voeg me maar toe, gamertag: Froggle

:)

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-06 21:45

Bozznl

GT: The Bozzz88

Froggle schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:07:
Ik heb denk ik maar een paar uurtjes TD2 gespeeld (meer omdat ik niet alles al gezien wil hebben voor de game echt uit komt), maar ik ben er blij mee dat ik 'm heb gepre-orderd. Overigens geen speciale editie dit keer. Blijkbaar krijg je alle DLC toch het eerste jaar, maar dan een week later. Prima, scheelt me 30 tientjes.

Ik speel 'm op de Xbox. Voor wie een squad wil, voeg me maar toe, gamertag: Froggle

Ik voeg je alvast toe ;)

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
looyenss schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:51:
[...]

het schijnt zo te zijn dat er nog een open beta komt. Begreep zoiets vanuit de TheDivisionGame stream...
Inderdaad
https://mp1st.com/news/the-division-2-open-beta-confirmed

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Ik moet zeggen dat ik verrast ben hoe snel issues worden opgelost, misschien wel iets te snel tijdens de private beta.

Dag 1. Vaak disconnect problemen, fps spikes na aantal uur spelen
Dag 2. Geen disconnect problemen, fps spikes minder dan vorige dag
Dag 3. 1x disconnect gehad, fps spike geheel weg.

Als dit het tempo is waarmee issues worden opgelost toont dat veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Loev schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:45:
Als dit het tempo is waarmee issues worden opgelost toont dat veel goeds.
ze hebben dan ook jarenlang kunnen oefenen met D1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Welke edition gaan jullie halen?
Ik wil de DLC dingetjes van de Ultimate (vooral die Elite Agent ivm storage), maar hij is wel heel duur voor wat je krijgt.. De "year 1 pass" content is onbekend, en kan bijv. enkel wat cosmetic shizzle zijn. En om nou €50 meer te betalen voor die cosmetics en de launch DLC's is wel wat veel ;(
Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/zzlqn2gp9mja0yo2talo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Angeloonie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:23:
Welke edition gaan jullie halen?
Ik wil de DLC dingetjes van de Ultimate (vooral die Elite Agent ivm storage), maar hij is wel heel duur voor wat je krijgt.. De "year 1 pass" content is onbekend, en kan bijv. enkel wat cosmetic shizzle zijn. En om nou €50 meer te betalen voor die cosmetics en de launch DLC's is wel wat veel ;(
[Afbeelding]
gewoon lekker de standaard editie, via ubi besteld met korting

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

De goedkoopste voor de PS4 in V&A, hier op tweakers :+

[ Voor 3% gewijzigd door Fraggert op 12-02-2019 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
de standaard editie via de ubi store gehaald met die 20% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 09:27
Froggle schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:07:
Ik heb denk ik maar een paar uurtjes TD2 gespeeld (meer omdat ik niet alles al gezien wil hebben voor de game echt uit komt), maar ik ben er blij mee dat ik 'm heb gepre-orderd. Overigens geen speciale editie dit keer. Blijkbaar krijg je alle DLC toch het eerste jaar, maar dan een week later. Prima, scheelt me 3 tientjes.

Precies dit, even een klein stukje gespeeld om te zien hoe het spel loopt en een algemene impressie te krijgen. Pre-order komt eraan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06 20:34
Tijgertje schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:17:
[...]

Precies dit, even een klein stukje gespeeld om te zien hoe het spel loopt en een algemene impressie te krijgen. Pre-order komt eraan :9
Wel jammer dat de meeste bugs pas na een uurtje spelen komen dan? :P (mem-leaks? Hopelijk gefixt met de final release)

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
De standaard editie, via AMD rewards op V&A(Ja hab zelf al een RX580, dus kan gebruik maken van die actie)
Pagina: 1 ... 5 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)