Hier kun je een gratis code voor de beta ophalen:
https://gamer.nl/artikele...-beta-van-the-division-2/
https://gamer.nl/artikele...-beta-van-the-division-2/
Heb mij aangemeld voor de ps4 beta. En kreeg een code die ik in de store moet invullen. En dan kan je hem downloaden.Biatch schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:46:
ik heb de code ingevuld op de ubisoft site en daar staat dat ik toegang heb tot de beta alleen ik ontvang geen code. 45 minuten geleden gedaan. Weet iemand hoe het zit? Krijg je een code voor de psn store via de mail en ben ik te ongeduldig of omdat mijn psn account gekoppeld is kan ik de beta gelijk downloaden?
Ik vrees dat er dan wat fout is gegaan, ik krijg geen mail van ubi met een psn code. Heb voor de zekerheid ook de code van @x3rius gebruikt. We wachten geduldig afloki504 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:34:
[...]
Heb mij aangemeld voor de ps4 beta. En kreeg een code die ik in de store moet invullen. En dan kan je hem downloaden.
Ik heb mij al wel enkele weken geleden aangemeld. Wanneer je de code van die link krijgt weet ik niet. Mocht je hem als nog krijgen kan je hem altijd hier weer plaatsen.Biatch schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:50:
[...]
Ik vrees dat er dan wat fout is gegaan, ik krijg geen mail van ubi met een psn code. Heb voor de zekerheid ook de code van @x3rius gebruikt. We wachten geduldig af
[Voor 24% gewijzigd door mindcrash op 06-02-2019 19:01]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Je kan je code hier opvragen:Biatch schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:50:
[...]
Ik vrees dat er dan wat fout is gegaan, ik krijg geen mail van ubi met een psn code. Heb voor de zekerheid ook de code van @x3rius gebruikt. We wachten geduldig af
Je moet inloggen en dan op die link "nodig je vrienden uit" klikken.Poulske schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:01:
Heeft iemand al zijn 3 vrienden kunnen uitnodigen? Ik zie het nergens terug op de site waarnaar de mail verwijst.
[Voor 8% gewijzigd door mindcrash op 06-02-2019 19:17]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
pmWillieWuks schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:14:
Ik heb ook 2 codes beschikbaar, PM je Ubisoft username
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Kan die link nergens vinden... Ik kijk op de mobiel, misschien ligt het daaraan.mindcrash schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:10:
[...]
Je moet inloggen en dan op die link "nodig je vrienden uit" klikken.
Ze moeten overigens wel in je vriendenlijst staan, anders lukt het niet.
That said... ik heb nog 2 slots over
DmK©
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-us/betaPoulske schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:19:
[...]
Kan die link nergens vinden... Ik kijk op de mobiel, misschien ligt het daaraan.
https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/nl-nl/betaPoulske schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:19:
[...]
Kan die link nergens vinden... Ik kijk op de mobiel, misschien ligt het daaraan.
Duurde bij mij ruim drie uur om de 42 GB binnen tehalen op de XBO terwijl ik normaal tussen 200 en 300 Mbp/s haal. Zal wel druk zijn bij Ubisoft.rolandos582 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:24:
Vanochtend al preloaded. Ben benieuwd morgenochtend wat de status is...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[Voor 8% gewijzigd door Titus op 06-02-2019 21:16]
Als je je uplay account geeft kan ik je een beta invite sturen!Lizardz schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:02:
Heeft iemand nog een code voor de PS4?
Omgerekend 340Mbit continu downstream; viel me alleszins mee. Heb wel eens (aanzienlijk) slechtere snelheden gekregen van Microsoft.
[Voor 54% gewijzigd door MAX3400 op 06-02-2019 22:34]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Buffalo77 | Pokemon Unite
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb een invite gekregen voor de PC maar zou de beta graag willen proberen op de PS4!Paulus07 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:36:
als je pc beta hebt en 3 invites. zijn die dan ook pc only of kan men nog kiezen welk platform ze willen?
Ja logisch, iedereen krijgt nu zijn codes. Ik had mijne in uurtje binnen.Lekker Ventje schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:55:
[...]
Duurde bij mij ruim drie uur om de 42 GB binnen tehalen op de XBO terwijl ik normaal tussen 200 en 300 Mbp/s haal. Zal wel druk zijn bij Ubisoft.
Op de Ubi account pagina >> beta access zie ik wel de mogelijkheid om platform te wijzigen, maar niet om een extra platform te activeren. Ik ga denk ik tijdens de beta eens proberen te switchen.Tribunus schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:14:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb een invite gekregen voor de PC maar zou de beta graag willen proberen op de PS4!
Flickr --- PSN / Live -> Shiverzz
Goed punt, en het gaat ook om de vibe van de game. Als deze op de PC aanwezig is zal dat niet anders zijn op de PS4 😬Shiverzz schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:31:
[...]
Op de Ubi account pagina >> beta access zie ik wel de mogelijkheid om platform te wijzigen, maar niet om een extra platform te activeren. Ik ga denk ik tijdens de beta eens proberen te switchen.
[Voor 16% gewijzigd door Twammo op 07-02-2019 09:21]
CET 10.00 uurshoombak schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:17:
Hoe laat begint de beta eigenlijk?
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Misschien andere browser proberen of je add blocker uitzetten.Poulske schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:08:
Kan nog steeds geen vrienden uitnodigen voor de BETA. Ik zie op de website, het stukje vrienden uitnodigen, dan moet ik inloggen met mijn Uplay of PSN account. Ik log vervolgens in met het account waarmee ik BETA toegang heb en dan is de knop om vrienden uit te nodigen verdwenen....
PSN: LinQ-NL
Wat bedoel je hier precies mee?shoombak schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:34:
net een half uurtje gespeeld, maar ik denk dat Division 1 vooral goed was door de sfeer, ik zie dit totaal niet terug in een donker/mistig Washington.
Ondertussen zonder ad blocker geprobeerd en nu werkt het. Dank je wel.Odieus schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:28:
[...]
Misschien andere browser proberen of je add blocker uitzetten.
Heb ook nog 2 friend invites over voor PS4, PM even mocht je interesse hebben.
Denk dat die bedoeld dat hij de sfeer mist van deel 1 die mee kwam door de donkere besneeuwde straten etc.
Oke, niet om te muggenziften of te fanboyen. Maar na een half uur spelen kan je toch amper een goed beeld hebben? Wie zegt dat de hele andere delen van de map niet grauw en duister zijn? En met name de sfeer her doen leven van deel 1.shoombak schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:34:
net een half uurtje gespeeld, maar ik denk dat Division 1 vooral goed was door de sfeer, ik zie dit totaal niet terug in een donker/mistig Washington.
[Voor 5% gewijzigd door MetalPool op 07-02-2019 10:57]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
[Voor 13% gewijzigd door Divak op 07-02-2019 10:58]
Correct me if im wrong. Maar heeft deeltje 2 geen seizoenen? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.Divak schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:57:
Ik geloof het gelijk en ben het er ook mee eens. Het post-apocalyptische, uitgestorven, verlaten past heel erg bij een verlaten en besneeuwd New York. De sfeer in Division 1 is hierdoor ontzettend goed en uniek. Zeker met een sneeuwstorm en de typische New York-stijl is het echt geweldig.
Nu in een groen (maar grauw) verlaten Washington met wijdse straten e.d. is dat veel minder. De game is dan niet meer uniek in die zin, en de wereld valt daardoor in een 13 in een dozijn open wereldje zoals we die al lang kennen van andere games.
Ik denk dat een half uurtje prima is om dat te ontdekken. Want in een half uurtje in deel 1 wist ik ook al dat de sfeer het beste uit de game is en nooit verveelt
Dat zou wel gaaf zijn!! Hoop het in ieder geval:P Nieuw niet echt gevolgd... maar dit zou wel gaaf zijn ^^MetalPool schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:01:
[...]
Correct me if im wrong. Maar heeft deeltje 2 geen seizoenen? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
Zou het niet NotoriousBen moeten zijn?NotoriousBAS schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:17:
Sure ik heb er nog 3, voor de liefhebbers. Accountnaam Reyzwa
Zou ik een mogen voor de pc? Invite moet trouwens niet naar mijn sig: aMiRaneesAshrah schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:30:
[...]
Zou het niet NotoriousBen moeten zijn?
Ik heb voor de PC 2 man een friend invite gestuurd maar geen van hen heeft een mail gehad of in Uplay de optie te preloaden .... anderen ditzelfde gemerkt of is het bugged (nogmaals dit gaat om PC).
Heb jij nog trouwens 1 pc invite?NotoriousBAS schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:17:
Sure ik heb er nog 3, voor de liefhebbers. Accountnaam Reyzwa
Snap wat je bedoelt, maar ben juist heel blij hiermee. Heb 1000 uur in div 1 zitten en was de sneeuw en bijpassende sfeer meer dan zat. Als ze nu precies weer die setting hadden aangehouden was het argument dat het totaal niet vernieuwend was. Dus ben juist erg blij met meer groen etc. We zijn inmiddels ook weer wat jaren wat maanden verder als in deel 1 (qua "verhaal").shoombak schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:34:
PSN: Mondaatje
Als ik het goed begrepen heb, zijn we maar 7 maanden verder in het verhaal.Monda schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:47:
[...]
We zijn inmiddels ook weer wat jaren verder als in deel 1 (qua "verhaal").
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Oké! Misschien voelt het als een paar jaarJackal131 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:54:
[...]
Als ik het goed begrepen heb, zijn we maar 7 maanden verder in het verhaal.
[Voor 15% gewijzigd door Monda op 07-02-2019 11:57]
ja doet het gewoonNotoriousBAS schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 12:07:
Is er iemand die er in komt btw? Bij mij chrasht ie meteen bij login...
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
[Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 07-02-2019 13:04]
Hier hetzelfde. Nog een keer opstarten loste het probleem op.NotoriousBAS schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 12:07:
Is er iemand die er in komt btw? Bij mij chrasht ie meteen bij login...
PSN: BUIZERD____NL 4x_
Buizerd__NL schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:59:
Helaas werkt dat niet, maar in ieder geval bedankt!
Heeft iemand een code voor mij? dm me
Ik heb nog invites over. Voeg me toe als je geïnteresseerd bent (UPlay: speekmeister).
Ik vermoed 30 fps(ben er zelf geen held in). Omdat ze geen onderscheid willen maken tussen de verschillende consoles. Tenzij ze dit pareltje op 60fps kunnen draaien op de normale ps4Vegetto schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:14:
draait deze game op 60 fps op de ps4 pro?? of gewoon 30 ?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit
Ik heb je toegevoegd
Gewoon voor de PC kopenVegetto schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:14:
draait deze game op 60 fps op de ps4 pro?? of gewoon 30 ?
kijk eens wie we daar hebben :-)tha_crazy schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:17:
[...]
Gewoon voor de PC kopen
Ps. Voor de liefhebber.
Ik heb ook nog 3 beta keys beschikbaar voor de pc (friend invite)
Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit
[Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 07-02-2019 16:02]
Zou wel mogelijk zijn, met Doom3D graphicsloki504 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:20:
[...]
Ik vermoed 30 fps(ben er zelf geen held in). Omdat ze geen onderscheid willen maken tussen de verschillende consoles. Tenzij ze dit pareltje op 60fps kunnen draaien op de normale ps4
[Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 07-02-2019 16:36]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[Voor 43% gewijzigd door Rivanov op 07-02-2019 16:51]
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
I served in a company of heroes.
en op je macbook?BlazeMuis schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:44:
Draait wel lekker op een 9900k i.c.m. RTX 2070. Jammer van die disconnects telkens, ben je bezig in de DZ krijg je een DC -.-
[Voor 10% gewijzigd door looyenss op 07-02-2019 17:08]
Zie wel heel kort ervoor een melding van 'update', daarna inderdaad dashboardRivanov schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 16:49:
Beta maar eens aanzwengelen op m'n One X.
/edit: en de game crashed telkens terug naar dashboard.
[Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 07-02-2019 18:06]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ze moeten bij account informatie een vinkje bij "Hou me op de hoogte van exclusieve content en aanbiedingen van Ubisoft-titels" zetten, anders krijgen ze idd geen mail.Ashrah schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:30:
[...]
Zou het niet NotoriousBen moeten zijn?
Ik heb voor de PC 2 man een friend invite gestuurd maar geen van hen heeft een mail gehad of in Uplay de optie te preloaden .... anderen ditzelfde gemerkt of is het bugged (nogmaals dit gaat om PC).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Asus Rog B350-F, Ryzen 2700X, 16 Gb, Asus ROG 1070 Ti
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details